» »

The Elder Scrolls III: Morrowind

The Elder Scrolls III: Morrowind

freejack ::

Zdi se mi, da ta igra na forumu nekako ni doživela slave, ki je vredna, zato še enkrat odpiram temo, predvsem za tiste, ki igre še niso igrali, pa tudi tisti, ki so jo, bodo morda našli kakšno zanimivost.

Torej, igra je FRPjka in še celo najboljša po vrhu, na kar kažejo tudi številne nagrade, ki jih je igra prejela.Vem, da izzivam prelivanje krvi med občudovalci igre Gothic, vendar resnici na ljubo, pa tudi če sem nevtralen, Gothic Morrowindu ne seže do kolen. Če Gothicu ne zamerimo ogromno hroščev, ima Morrowind še vedno mnogo lepšo grafiko, način igre, prostost v njej in še mnogo več. Pa preidimo raje na igro samo.

Osupljivo lepa grafika bo žal bombonček v žepu tistih, ki si lastijo malce močnejše računalo, saj je sam pogon dokaj požrešen, vendar pa tudi tisti, z, ne ravno najmodernejšim abakom, prišli na svoj račun. Že v Gothicu so se nam cedile sline nad prostostjo, ki smo jo imeli nad gibanjem, V Morrowindu, pa to pomnožite še s 100. Ozemlje oz. pokrajina, po kateri se lahko sprehajamo, je ogromna. Naj za primerjavo povem, da če boste lotili vseh nalog, ki vam bodo na voljo, še vedno ne boste odkrili niti polovice mape.

Po prijetnem uvodu nas preseneti pestra izbira ras, že sestavljenih characterjev in celo rojstnih znamenj. Vsak character ima svoje primarne sposobnosti, ki jih najbolj obvlada, vendar to še ne pomeni, da ne bomo mogli barbara pripraviti do uporabe čarovnij, ki jih je, tako kot orožja, ogromno, ali z magijo nadarjenega Bretona, da poprime za sekiro in jo zavihti nad, nič hudega slutečim, sovražnikom. Poleg orožja in magije, so tu še napoji, ki si jih lahko, z dovolj visokim znanjem alkemije, pripravimo kar sami, ali pa skočimo v najbljižjo trgovino, kakor vam je ljubše.

Ko pričnete z zgodbo, vam dajo navodila, da dostavite paket nekemu dedcu, ki vam bo kasneje krojil usodo. Lahko to sicer vzamete kot zadnjo brigo in se podate naokoli po svetu, vendar so za začetnika razbojniki prevelik zalogaj, pa tudi živali, ki se vam bod sprva zdele prisrčne, vas ne bodo lepo gledale, ko boste romali mimo njih. Že najmanjša od njih, je lahko za začetkika usodna, zato raje poslušajmo ukaze in se zaenkrat ustavimo pri dedcu in mu izročimo paket. Pove vam, da ste novinec v prestižni službi vladarja (Blades), ki pa je vse prej kot oglaševana. Kot nekaka kriminalka, vsi vedo za "bodala", nobeden pa ne ve, kdo dejansko so. Kakorkoli, dedec vam bo dal nasvet, da se pridružite kakšni lokalni organizaciji, kjer spravite svoje, zaenkrat še uboge, sposobnosti na delo. Organizacij (guilds) je veliko, kateri pa se boste pridružili, pa je odvisno od tega, kakšen character ste si izbrali. Imamo fighters, mages, thiefs, celo assasins guild, imperial legion ali imperial cult, tempel, witchhunters, itd. itd., lahko pa se nanje požvižgate in se podate v vode "samostojnega podjetnika" in pobijate roparje, prekupčevalce, itd., ki jih tudi ne manjka. Največjo čast služenja najdemo v pripadnosti eni izmed treh starih hiš (nekoč ji je bilo 6), ki so prvotno poveljevali provinci Morrowind, delu pokrajine Tamriel (če prisežete zvestobo še eni izmed teh treh hiš, dobite za nameček še lastno hišo oz. graščino). Provinco Morrowind žal ne moremo zapustiti, saj je a.) osrčje naše zgodbe in b.) vseh provinc Tamriela je 9, zamislite si neskočno pokrajino Morrowinda pomnoženo z vsaj 9. VENDAR, pa si bomo z dodatkom Trubunal Announced vendarle odprli vrata v samo glavno mesto Tamriela.

Možnosti je skratka na voljo ogromno, saj boste za opravitev glavne naloge(če se boste strogo držali navodil in od njih ne boste odstopali) porabili nič manj kot 20 ur, pa še ta ne sestavlja niti 1/25 vseh igralnih zmožnosti.Sam igro igram že tretjič, svojega 74 level Nord Warriorja sem postavil na hladno, prav tako svojega lvl 25 čarovnika, sedaj prisegam raje na nevidnost poklicnega morilca (lvl 45 assasin za Morag Tong). Največ uporabljam orožja za od daleč, poprimem tudi za meče, ki sovragom delajo 5-70 škode (s prvim characterjem, ki sem ga igral, je moj najboljši meč delal od 10-50 škode), zmožen pa sem, za določen čas, pričati lastna orožja za ustvarjanje še večje škode.

Skratka, če ste privrženec FRPjk, je tole definitivno stvar za vas, še posebej če še vedno "životarite" na Gothicu, ki (ne me razumet napačno) tudi ni slaba igra; le Morrowind je še boljša.

Če ima kdor kakšno vprašanje, naj jih kar urno postavi (začetniki ali stari mački), saj bom po 7. januarju internet videl le še ob vikendih (upajmo).
  • spremenil: alien-w ()

freejack ::

Ok, ok, sem opazil, da je naslov narobe, vendar se mi ne ljubi popravljat, ker če dam popravi, mi izginejo vsi prelomi vrstic.

Gh0st ::

Če mene vprašaš, je ta špil največja zguba časa.
Moj kolega je tud čist nor nanjo, men gre pa kozlanje!
No offense, sm pač izrazu svoje mnenje...

:8)
you might start believe in Gh0st stories. you're in one. :)

freejack ::

None taken, sej niso vsem ljudem FRPjke dober špil.

root987 ::

heh, z veseljem bi jo igrav samo mrm najprej nov procesor nabavit.....kar pa se lep cajt nebo:'(
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell

HardFu ::

Morrowind je res kul igra, sam ma eno (zame preveliko)
pomanjkljivost: manjka trgovcev k majo RES VELIK denarja.
Sem najdu par dobrih artefaktov pa jih ne morem uporabit,
ko pa sem jih hotu prodat noben ni meu denarja.
Sistem trgovanja bi mogu bit podoben sistemu iz Forgotten Realms
(Baldur's Gate, Icewind Dale, Neverwinter Nights...)

Matek ::

A mislite da bo normalno igralna na Athlonu 1000, 128 sdr rama in gf2mx?
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

BaRtMaN ::

Meni je normalno delala na P4 1.5 GHz, 256 SDRAMa in GF2 MX200.

freejack ::

HardPhuck: jst še nobenega kosa orožja nisem profal pod ceno, pa naj bo vreden 4000 ali pa 200000. Največ denarja imata Creeper(5 000) in pa en Talking Mud Crab (10 000). Skrivnost trgovanja pa je ta; recimo da imaš 4 glass dagers po 4k in pa sword of white woe za 17k. Torej, Creeperju prodaš en nož za 4k, dat wait 24ur, tip ma znova 5k in znova mu prodaš en glass nož, tako ponavljaš, dokler mu ne prodaš vse 4 nože. Potem počakaš še en dan. Creeper bo imel znova 5k denarja, ampak sedaj ti tiste 4 nože odkupiš nazaj (4x4= 16k). Creeper bo sedaj imel 21k denarja, kar bo več kot dovolj za tvoj 17k vreden meč. Prodaš meč, potem pa še enkrat tiste 4 nože. Aja, še neki, Creeper vedno trguje 1% v tvojo korist. (podobno storiš tudi za orožja z večjimi cenami)Jst se sicer s tem ne ukvarjam več, razen če bi res potreboval veliko denarja. Daedric orožja za po 100k prodajam, za 5k, samo da se jih znebim, ker imam denarja, uff, par milijonov. En trik do hitrega denarja; v Tel Fyr, pri Tel Fyr-ju je ena skrinja, v kateri je one-handed mace Scourge, ki lahko prikliče Dremoro. Ti Dremoro lepo pokličeš, pogledaš katero orožje ima v roki (ponavadi kakšen Daedric kos orožja), tipa namlatiš kot se spodobi, tu pa je zdej trik. Ko tip pade na tla, izgine. Tvoja naloga je, da še preden izgine (čimprej ko mu zadaš smrtni udarec) z SPACE ˝klikneš˝ na njega in tako prideš v njegov inventorij (kot mrtvemu človeku), in voila...pobereš xy denarcev vredno orožje.. to ponavljaš dokler nimaš dovolj denarja :D MadManMato: jst sn prej mel 900Athlona, 256rama in gf2pro, pa recimo da sn lahk bp igral, sem pa res malo bolj dolgo čakal ko je kaj nalagalo. Če bo delovala normalno? na najnižnjih nastavitvah bi se jo še morda dalo igrat, s tem da moraš vedet, da to niso streljačine in se jih da igrat tut na 15 fps.

alien-w ::

Sem jo igral med počitnicami poletnimi, pa se mi je zdela zelo v redu, predvsem zato, ker sem kar precej hitro napredoval v skillu athletics in je model skos hitrejs laufal in sem tako hitreje raziskoval področje. Na začetku sem se odpravil raziskovati na lastno pest in sem glavno zgodbo malce pustil ob strani. Prišel sem do tja, ko sem moral opravlati za tistega Bladea kup nalog, potem pa sem odkril toliko področij in vsi so mi zadajali toliko nalog, da sem zaradi res poraznega dnevnika vse skupaj opustil, pa še šola se je začela, sicer bi končal vsaj glavno zgodbo.

Bil bi pa zelo vesel, če mi nekdo pove, kaj se zgodi z glavno zgodbo in kaj odkriješ o tistem kaj je ze nevemarienu al kaj je ze.

alien-w ::

freejack: oprosti malo sem se igral s speminjanjem tvoje teme zgoraj, saj so teli odstavki res čudni. Drugič enostavno tam kjer hočeš odstavek pritisni dvakrat enter, pa bo. Popravil sem tudi naslov.

freejack ::

10x, tega se pa nebi spomnil. Sn še navajen iz starih dobrih časov, ko sn skoz uporabljal < b r > :D Kar se pa zgodbe tiče; uff, jst sn že skoraj pozabil. Kakorkoli. Z vladavino Uriela Septima, se je v Morrowindu začela doba imperija (medtem, ko je provinca sama dolgo časa bila v lasti oz. upravljanju lokalnih plemen, domačinov). Ti se z imperialno vladavino niso strinjali, niso je pa tudi zavračali. Takrat je bil en general, Nerevar, ki je bil ful priljubljen, tako v imperiju, kot med plemeni. Kakorkoli že, pa je mel ene frende, Viveca, Mephala, pa še ene tip, pa un dagoth ur. No in pol enkrat dobita nerevar in dagoth ur v last una orožja, saunders, keening itd. v red mountain. Nerevar reče Dagoth Uru naj jih čuva, on pa gre čekirat, kaj so itd. Ko se vrne, mislim, da jih hoče uničiti, vendar mu jih dagoth ur ne da. Čisto so ga prevzela. Pride do spopada, kjer nerevar ubije dagoth ura. Posledično pa zaradi teh orožij umorijo tudi nerevara. Teh orožij se polastijo trije njegovi prijatelji, Vivec, Mephala in ne-vem-kdo-že. V tisti red mountain pa je neko srce, ki ima ne vem že kako povezavo z unimi orožji. Tisto srce oživi dagoth ura, ki se odloči maščevati. Nad cel Morrowind spusti bolezen (blight) in pa pošasti (bitja od bolezni znorijo). Vsake toliko časa organizirajo na red mountain napad, da jih mal pobijejo, pa dagoth ura tut, sam ga srce vedno oživi nazaj. In pol enkrat, ko ga spet hočejo napast, jim naredi zasedo in jim vzame tista orožja. Naredijo ogrado okrog red mountain. (ful sn že pozabil zgodbo, tk da, bare with me). Plemena imajo legendo, da se bo nekoč Nerevar vrnil in "očistil" morrowind tujcev. Prerojeni Nerevar, Nerevarine, pa mora zadostiti kar nekaj pogojem, da dokaže, da je pravi. In tako ti skozi zgodbo, po sreči, naključju ali usodi, prideš do tega da te spoznajo za Nerevarina. Sprva si s tem nakoplješ težave, vendar ti potem še vivec preda usodo v svoje roke, saj ve, da sam ne bo mogel opraviti z dagoth urom. Da pa prideš tako daleč, te morajo 3 plemena označiti za njihovega "nerevarina" in pa vsaka velika hiša (hlaalu, redoran, telvani) te mora označiti za njihovega poveljnika, itd. itd. In tako prideš na koncu do dagoth ura in ga ..... itd itd itd.... veliko zgodbe sn še spustil, ker je je ogromno, vendar to bi bil grob osnutek....

HardFu ::

freejack: mislm, da si si sam odgovoril na moj thread.
Preveč dela je, da za svoj meč (ali kateri drugi artefakt) dobim denar, ki ga je vreden. Sam se tud mal raziskovanja se lotu in
sm najdu ene glass armorje skupi vredne čez 50000 pa nisem
mogu NIKJER prodat v enem kosu- to se mi zdi narobe...
Trgovci bi moral met neomejeno denarja...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

The Elder Scrolls 5: Skyrim (strani: 1 2 3 434 35 36 37 )

Oddelek: Igre
1818304586 (4004) oo7
»

The Elder Scrolls IV: Oblivion (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Igre
30828699 (1238) oo7
»

Zimske temperature procesorja :)

Oddelek: Hlajenje in modifikacije
7914 (778) freejack
»

GOTHIC

Oddelek: Igre
111201 (1104) root987
»

The Elder Scrools III: Morrowind

Oddelek: Igre
141203 (953) Double_J

Več podobnih tem