» »

mobitelov servis [že več kot 45 dni]

mobitelov servis [že več kot 45 dni]

kocba ::

hej,

Pred časom sem kupil mobi paket. Že po enem tednu uporabe sem ugotovil, da je baterija slaba, saj mi je držala samo 2 dni, ne glede, če sem uporabljal mobitel ali ne. Odnesel sem ga na mobitelov servis in uveljavil garancijo.
Na garanciji piše, da imajo čas 45 dni, da mi popravijo oziroma sporočijo kaj je narobe, drugače so mi dolžni novi aparat ali pa denar. Minilo je 45 dni, grem do njih in jih vprašam. Odgovorili so mi, da oni pošljejo mobitel na poblaščeni servis drugi firmi in, da jih bodo obvestili, da je potekel rok in da naj pošljejo novi aparat.
Od tega je zdaj minilo že 3 tedne, vendar aparata še vedno ni. Torej, da povzamem brez mobitel sem že 45 dni(uradna garancija) + 3 tedne (zavlačevanje).

Zanima me, če lahko od mobitela zahtevam, da mi v trenutku izplačajo vsoto, ker je že potekel garancijski rok ali moram čakati, da mi poblaščeni servis pošlje novi telefon.
Jezi me, da sem se kupil mobitel pred 2 mesecoma, pa še ga sploh nisem prav uporabljal. Če bi si ga zdaj šel kupit, bi bil ceneje oziroma bi dobil boljšega za isti denar.

BigWhale ::

Poklici trzno inspekcijo in se pozanimaj. Naceloma tebe ne zanima kdo ti servisira telefon in komu ga poslje.

BigWhale ::

Aja, tri tedne je ze od potecenega roka 45 dni? Tja se pejdi pogovorit in pripelji kaksnega inspektorja s sabo.

;-) ::

Ja kje dobiš inšpektorja ki bo ker šel z tabo v trgovino?

cortez ::

za ker telefon pa gre (najbrž ne za SE : )?

Najboljš je, da pošlješ vso skenirano dokumentacijo na info@mobitel.si al pa na reklamacije@mobitel.si. Če je že več kot 45 dni, boš dobil novegaal pa zamenjano osnovno ploščo. Možno je tudi, da na servisu nimajo ekvivalentnega aparata, pa čakajo, da ga dobijo. Ne vem, zakajse nisi zmenil na mobitelu, da ti dajo nadomestnega.

No , upam da boš rešil zadevo.

c00L3r ::

Pojdi na mobitelov center kamor si nesel na servis in jih opomni, da je preteklo že 45 dni. Pa da ti naj to rešijo v tekočem tednu.

tempoFlow ::

Vse te zadeve je potrebno reševati pisno in ne ustno, saj drugače ni nobenega dokaza. Obvesti jih (lahko v pismu ali po e-pošti), da je potekel rok in naj ti pošljejo nov aparat. Odgovoren za to je vsekakor mobitelov servis in ne servis, kamor oni pošljejo tvoj telefon. Če ne odgovorijo v doglednem času (beri dan ali dva), potem obvestiš inšpekcijo in priložiš svoj dopis, kopijo dokumentov, ki si jih dobil na servisu, iz katerih je razvidno, kdaj je bil aparat oddan na servis.

Zgodovina sprememb…

cortez ::

prvo kot prvo. treba je razjasnit par stvari. Mobitel nima svojega servisa. Pooblaščeni uvoznik ima svoj servis. Mobitel je samo posrednik med proizvajalcem (uvoznikom) in končnim kupcem; kupec dobi subsidiaren aparat ob predpostavki , da se zaveže za 1/2 leti. Če se ti telefon pokvari po 1 dnevu al pa po 1 letu, je za zamenjavo odgovoren pooblaščeni servis.

K0K0 ::

Za pravočasno zamenjavo je odgovoren prodajalec (mobitel) in ne pooblaščen servis!

cortez ::

Koko, preber si zakon o potrošnikih !

kje piše, da mora Mobitel zamenjati telefon? Daj povej, kje piše? V zakonu piše, da če prodajalec želi na svojo odgovornost) lahko zamenja aparat, ni pa to njegova dolžnost. A si mogoče kdaj že vidu, da so odpiral aparat na Mobitelu? Ne, ker niso pooblaščeni servis in samo servis lahko to dela; S tem opraviči zahtevo o zamenjavi ali pa ne, saj ima popolni pregled v aparat ter ga tudi strojno atestira, kar pa ni mogoče na Mobitelu. Dobra volja Mobitela (prodajalca) je, da ti zamenja aparat, pa še to v 1 dnevu če gre za resno napako (aparat mora bititakšen, kot ga je stranka sprejela; torej z vso dokumentacijo, embalažo, ne sme biti fizično opraskan,...).

tempoFlow ::

Cortez, gre preprosto za to, da je po zakonu o potrošnikih prodajalec zadolžen za servis. Se pravi, da pokvarjen telefon neseš v mobitel in se šteje za prvi dan oddaje tvoja oddaja na mobitel. Če potem oni v 45 dneh ne odpravijo napake (kje oni servisirajo, ni tvoj problem), potem morajo zagotoviti nov, delujoč aparat. Ne morejo se zgovarjat na servis, ker je to pač njihova domena.
Tudi to, kar delajo nekateri prodajalci, da te napotijo na pooblaščen servis ne deluje - oni morajo zagotoviti servis!

strictom ::

Punca je nesla telefon na Svemo, kjer so jo z zelo arogantnim odnosom (51dni od kar je uveljavila garancijo) odjebali in rekli naj še kak teden počaka na novga. Z malo sitnarjenja in grožnjami, je dobla nova (boljši) telefon že naslednji dan.
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

cortez ::

Na garancijskem listu, kaj piše ?

generalni uvoznik in pooblaščeni serviser- in to ni Mobitel, Simobil, Debitel... . Zato pa je garancija.

kmetek ::

Cortez, gre preprosto za to, da je po zakonu o potrošnikih prodajalec zadolžen za servis. Se pravi, da pokvarjen telefon neseš v mobitel in se šteje za prvi dan oddaje tvoja oddaja na mobitel. Če potem oni v 45 dneh ne odpravijo napake (kje oni servisirajo, ni tvoj problem), potem morajo zagotoviti nov, delujoč aparat. Ne morejo se zgovarjat na servis, ker je to pač njihova domena.
Tudi to, kar delajo nekateri prodajalci, da te napotijo na pooblaščen servis ne deluje - oni morajo zagotoviti servis!


Ni res, ampak prispetje od prejema na servis. Ne od oddaje v trgovini ;)

jan01 ::

Ni res, ampak prispetje od prejema na servis. Ne od oddaje v trgovini ;)

Kakšna neumnost. A če mobitel pošljne na serviš tvoj mobitel čez pol leta, a bo še vedno se od takrat začelo štetje? Pojdi na mobitel(oz kjerkoli si kupil) in zahtevaj nov mobitel/vračilo denarja.

mtosev ::

MEDENA/kmetek je smesen.
i like:) [Dell Inspiron 13 7000 - i7 6500U, 8gb ddr3, 256gb samsung, ips fhd]
moj oče darko 1960-2016
moj labradorec max 2002-2013

kmetek ::

Govorite kaj hočete, tako je.

mtosev: ti nisi nič boljši.

"ZAHTEVA ZA POPRAVILO ALI ZAMENJAVO

Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.

Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka.

V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve."

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kmetek ()

tempoFlow ::

Zdravo.
Malo je potrebno pobrskat po zakonih pa se vse najde:
http://www2.gov.si/zak/Zak_vel.nsf/0/c1...
v 16. členu na koncu piše: Pravice iz garancije lahko potrošnik uveljavlja tudi proti prodajalcu.
To po domače pomeni, da lahko garancijo uveljavljamo tam, kjer smo aparat kupili in rok oddaje šteje za dan oddaje pri prodajalcu!
Na ZPS (Zvezi potrošnikov Slovenije) je bila odprta tema Uveljavljanje garancije za mobilnik, kjer jasno piše, da je gospa oddala telefon 24. maja Simobilu, s čimer tudi prične teči 45 dnevni rok. Ker do tega roka telefona niso popravili, bi ji morali dati novega.
http://www.zps.si/index2.php?option=com...

Sicer pa priporočam branje revije VIP (marsikatere svoje pravice sploh ne poznamo), v takšnih primeri pa bi se jaz obrnil na ZPS.
EDIT: Dodal zadnji odstavek :)

Zgodovina sprememb…

Bellzmet ::

kmetek itak nima pojma. Pa dela kot serviser v trgovini. Res lep odnos. Comtron/Comshop namreč.

Preberte tole in to je to. Če jaz telefon kupim pri Mobitelu so oni odgovorni tudi za servis. Bom jaz okrog laufal pa iskal servis - kaj ste zmešani!? In bom tudi od Mobitela zahteval vračilo denarja oz. nov mobitel, me NE briga kako se oni menijo s servisom. Če se pa Mobitel ne more zmenitit s servisom, potem pa naj ne prodaja njihovih telefonov.

Bellzmet ::

Pa še to. Trgovina, ki se sklicuje na 45 dnevni rok mene NIKOLI ne vidi več. Se takoj vidi njihov odnos. To morajo popraviti v enem tednu, če jim je res kaj do strank.

kocba ::

Zadeva je resena na sledeci nacin. Naslednji dan sem dobil novi telefon in ga dvignil na mobitelu.

Po par dnevih sem se malo igral in preveril serijske stevilke novega in starega aparata. Ugotovil sem, da je baterija ista, aparat pa drugi. Zdaj, če so mi rekli, da dobim novi aparat, šteje v to tudi baterija ali samo aparat brez baterije?

andromedar ::

Če mene vprašaš, moreš dobit NOV aparat. To pomeni neodprto embalažo. Torej more bit vse v škatli novo - saj si reklamiral vse. Tudi garancijski list se glasi na vse skupaj.
Aja...pa upam da so ti dali NOV garancijski list, saj začne pri zamenjavi teči garancijski rok na novo.
Eh?

Zgodovina sprememb…

ttommy ::

Ne vem kako je kje drugje,ampak meni pri SE k750i avtofokus ni delal več.V petek je bil zadnji dan garancije in takrat sem ga nesel v trgovino kjer sem ga kupil (Simobilov pooblaščenec).Datum oddaje v trgovini je važen-na servis so ga namreč prejeli šele v ponedeljek,3 dni po poteku garancije in so ga brez vsakega ugovarjanja popravili.....Dobil sem ga v enem tednu.
To je zame dober odnos do stranke,zato tudi ostajam pri Simobilu in obvezno pri Sony Ericssonu.
Gamer

Zheegec ::

Po 45 dneh moraš od tam, kjer si uveljavljal garancijo dobiti NOV aparat. Od takrat, ko si zadevo oddal na servis pa do 45. dneva pa ti lahko servis po lastni presoji vrne popravljen aparat ali pa novega. Seveda, če ne uveljavljaš stvarne napake.
Pa še to. Trgovina, ki se sklicuje na 45 dnevni rok mene NIKOLI ne vidi več. Se takoj vidi njihov odnos. To morajo popraviti v enem tednu, če jim je res kaj do strank.

Ballzmet - trgovina lastnega servisa nima. Oni to pošljejo na pooblaščeni servis in upajo, da bo servis to hitro uredil. Če servis tega ne uredi v zakonskem roku, mora pa trgovina izdati nov aparat ali pa vrniti kupnino.

@Kmetek - joj, joj,...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Bellzmet ::

Ja vem, da trgovina nima servisa. S tem sem mislil poudariti, da je trgovina tista, ki ji je(tako jaz gledam stvar) v interesu, da se zadeva čimprej uredi. Sedaj ali to pomeni, da mora direktor Simobila povabiti na razgovor direktorja uvoznika/servisa pa naj pač sami presodijo. Jaz mislim, da je, glede na to, da mene ne zanima kdo ima servis - jaz sem zadevo kupil v trgovini in naj oni zrihtajo.

BadB0y ::

Bellzmet
In kaj si rešil sedaj ? Jaz imam tudi telefon na mobitelu ze vec kot mesec. Sicer se mi ne mudi ker so mi dali nadomestnega enakega kakovostnega ranga ampak me vseeno zanima, ker tud jaz bi imel nov aparat :)


Bellzmet ::

Nisem imel jaz problema glede garancije. Sem samo izpostavil, kako bi jaz ravnal v primeru uveljavljanja garancije. Malo zgoraj poglej, kdo je sploh začel, ker se jaz ne spomnim.

T0RN4D0 ::

Samo čas si pa vzamejo. Za en k*čev software reset že en mesec. Najboljš je blo, ko so mi po 14 dneh poslal domov pismo da še ni popravljen :D
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

T0RN4D0 ::

Okej, 45 dni je minilo prejšnji teden. Danes sem se oglasil na simobilovi enoti kjer sem oddal telefon, in samo pohlevno glededajo češ da še sami ne vejo kaj je s telefonom. Ker sem šel v Lj več ali manj le zaradi tega, nisem takoj odnehal in je celo pobrskal po računalniku in ugotovil da je nekje v distribucijskem centru nekaj in da bi moralo enkrat nekaj prit. Kaj, kdaj, da ne ve.

Potem sem šov še do "nadrejenih" ali karkoli so že tisti v zgornjem štuku na trubarjevi, kjer mi je ženska rekla da morajo od servisa dobit dopis ali karkoli da mi morajo zamenjat telefon. Mene bolj zanima koliko časa imajo da mi zamenjajo telefon? Kaj mi nuca 45 dni, če majo pol še en mesec časa da menjajo telefon. Ali pa da čez dva tedna popravijo starega... Skratka, kaj lahko zahtevam na podlagi česa?
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Okapi ::

Na podlagi zakona ti morajo 46. dan dati nov telefon (nov telefon - za vračilo starega so rok že zamudili, četudi je popravljen) ali denar nazaj. Če ne dajo, jih prijaviš na tržno inšpekcijo in to je to.

O.

strictom ::

Ti samo skoči v pisaro in jebaj mamice vsem po riži pa groz jim z inšpektorjam.

Works like a charm for me, everytime.
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

kmetek ::

Nobenemu ni treba jebat ničesar....lepo zahtevek za novega pa mir.

Killer ::

Jaz sem imel podoben primer. Ko so (precej) presegli 45 dnevni rok, sem enostavno zahteval denar nazaj in ga dobil.

T0RN4D0 ::

Sem dobil danes pošto, ponudbo za zamenjavo telefona. Ne vem sicer kater genij je za nadomestilo w880i izbral k770 in c902, očitno res gledajo le na cenovni razred. Naj bo, c902 je še nekako sprejemljiv.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

airgirl ::

zanima me ali 45 dni pomeni 45 delovnih dni???

bosstjann ::

dni

jan01 ::

45dni je 45 "navadnih" dni


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Garancija in popravilo servisa max 45 dni !!! (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
8516018 (1367) MIHAc27
»

Big Bang 'se zgodi' zavarovanje po 45 dneh... (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22930490 (7183) primorc007
»

Uveljavljanje garancije...tretjič (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
525070 (2492) Lakotnik29
»

Telefon (GSM) na popravilo 50 DNI

Oddelek: Pomoč in nasveti
81632 (1428) 54321
»

Ali imam pravico zahtevati nov aparat???

Oddelek: Pomoč in nasveti
6841 (721) bastadu

Več podobnih tem