vir: Twitter
Še vedno pa nimajo jasne oglaševalske strategije, saj je kljub majski napovedi vrivanje oglasov v twitter stream sila redko, obenem pa to dovoljujo tudi partnerjem (npr. profesionalnemu klientu HootSuite), medtem ko Facebook in Google podobni ideje z brskalniškimi vtičniki spravljajo ob rob živcev. Stvari se premikajo počasi in pa predvsem previdno - tako so za večje blagovne znamke zdaj na voljo "Twitter pages", se pravi posebni profili z daljšim opisom in možnostjo "pritrditve" pomembnejših twittov na vrh časovne vrste (ti. Sticky Tweets). Zanimivo je, da tudi največje strani, npr. @disneypixar kot svojo spletno povezavo navajajo facebook page.
Najbolj priljubljene teme ta hip po podatkih slovenskega agregatorja sitweet so po pričakovanju #trenirka, maša in sds, najbolj glasni čivkači pa @pengovsky (5.6 točk, klout 58), @tomazo4 in @mr_foto. Prva punca je s šestim mestom @alivea.