Forum » Problemi človeštva » IJPP - nekaj najboljsega, kar se dogaja v Sloveniji ta hip?
IJPP - nekaj najboljsega, kar se dogaja v Sloveniji ta hip?
mikic007 ::
Integriran javni potniski promet - enotna vozovnica. Pilotski projekt naj bi se zacel naslednje leto:
http://www.mzp.gov.si/si/medijsko_sredi...
Upanje umre zadnje, mogoce pa celo ne bo. Sistem, kot ga predstavljajo zna urediti nesteto tezav, s katerimi se v Sloveniji sooca vsak, ki mora ali zeli uporabljati javni prevoz. Zraven solarjev in dnevnih migrantov se mi zdi, da si lahko obeta boljse case tudi turizem, saj je kompleksnost slovenskega javnega prometa ta hip odbijajoca celo meni, kot Slovencu.
Je pa v projektu veliko ce-jev, se posebej, ker nikjer nisem zasledil ciljev v smislu koliko vec potnikov bodo spravili na JPP iz lastnih avtomobilov, kar mogoce kaze na to, da projekt sicer bo uspel, sprememb pa v Sloveniji ne bo. Ali smo Slovenci sploh zmozni zamenjati udobje lastnega avtomobila za cenejsi in cistejsi (in v novem sistemu tudi preprosti) javni transport?
http://www.mzp.gov.si/si/medijsko_sredi...
Upanje umre zadnje, mogoce pa celo ne bo. Sistem, kot ga predstavljajo zna urediti nesteto tezav, s katerimi se v Sloveniji sooca vsak, ki mora ali zeli uporabljati javni prevoz. Zraven solarjev in dnevnih migrantov se mi zdi, da si lahko obeta boljse case tudi turizem, saj je kompleksnost slovenskega javnega prometa ta hip odbijajoca celo meni, kot Slovencu.
Je pa v projektu veliko ce-jev, se posebej, ker nikjer nisem zasledil ciljev v smislu koliko vec potnikov bodo spravili na JPP iz lastnih avtomobilov, kar mogoce kaze na to, da projekt sicer bo uspel, sprememb pa v Sloveniji ne bo. Ali smo Slovenci sploh zmozni zamenjati udobje lastnega avtomobila za cenejsi in cistejsi (in v novem sistemu tudi preprosti) javni transport?
- spremenil: mikic007 ()
levaky ::
Je pa v projektu veliko ce-jev, se posebej, ker nikjer nisem zasledil ciljev v smislu koliko vec potnikov bodo spravili na JPP iz lastnih avtomobilov, kar mogoce kaze na to, da projekt sicer bo uspel, sprememb pa v Sloveniji ne bo. Ali smo Slovenci sploh zmozni zamenjati udobje lastnega avtomobila za cenejsi in cistejsi (in v novem sistemu tudi preprosti) javni transport?
Sicer nisem navajen in ne poznam razmer v Sloveniji, a kar sem potoval po Skandinaviji, tam jaz brez problema shajam z javnim prometom. Vsaj v večini primerov (beri, večja mesta in okolica), saj so povezave dovolj pogoste, prevozna sredstva pa točna.
Matej
ahac ::
Ali smo Slovenci sploh zmozni zamenjati udobje lastnega avtomobila za cenejsi in cistejsi (in v novem sistemu tudi preprosti) javni transport?
Dvomim, da bo kaj bolj preprosto. Če bi želel samo lokalne buse bolj povezat z vlakom bi moral busi ustavljat zraven žel. postaj, kar pomeni naredit nove avtobusne postaje, čisto spremenit vozni red, itd. To se pa ne bo hitro zgodilo. Recimo Kambus bo sigurno proti kakršnimkoli takim planom, ker hočejo furat ljudi iz okolice Kamnika v LJ in ne samo do žel. postaje.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
mikic007 ::
Ze res, ampak ce bo konkurencna firma pripravljena voziti to relacijo, bo Kambus se bolj izvisel. Treba je iti naprej, kar pa ne pomeni, da bodo lokalne firme nujno na slabsem. Ce izboljsajo situacijo (npr. s subvencijami), lahko privabijo vec potnikov in na koncu vse skupaj lepo tece.
Npr. izkusnja iz Dola pri Ljubljani. Subvencionirali so avtobus, tako da si placal isto ceno, kot stane trola. Opazen je bil porast potnikov, seveda pa gredo te reci na dolgi rok, ne mores pricakovati, da bodo ljudje takoj spremenili nacin razmisljanja.
Ceprav, kljub relativno slabemu javnemu transportu je v Sloveniji se vedno prevec avtov na prebivalca, kar nekako ne potrjuje revscine, o kateri se govori. Sicer pa smo enkrat racunali, koliko stane avto z vsem vred na leto in se je pojavila stevilka nekje med 3000 do 4000 €. Dvomim, da se vsakemu to obrne nazaj ...
Npr. izkusnja iz Dola pri Ljubljani. Subvencionirali so avtobus, tako da si placal isto ceno, kot stane trola. Opazen je bil porast potnikov, seveda pa gredo te reci na dolgi rok, ne mores pricakovati, da bodo ljudje takoj spremenili nacin razmisljanja.
Ceprav, kljub relativno slabemu javnemu transportu je v Sloveniji se vedno prevec avtov na prebivalca, kar nekako ne potrjuje revscine, o kateri se govori. Sicer pa smo enkrat racunali, koliko stane avto z vsem vred na leto in se je pojavila stevilka nekje med 3000 do 4000 €. Dvomim, da se vsakemu to obrne nazaj ...
Nesta ::
V roku leta in pol mora biti stvar vzpostavljena.
Projekt je bil dodeljen Četrti poti skupaj z Agencijo za promet.
Projekt je bil dodeljen Četrti poti skupaj z Agencijo za promet.
zrataj4201 ::
Četrta Pot?
Tole mora dišati na čisto korupcijo.Pri nas v podjetju imamo 4 pot, na enem mestu je delovalo ravno 2 dni in nikoli več.Na večini mest se zadeva obesi nekajkrat na leto in na enem mestu zadeva deluje nekako 1-5 ur po njihovi interveciji.Čitalec so popravljali , nastavvljali in ne vem kaj še in končno menjali po enem letu.Samo delovanje konkretno na enem mestu pa je omejeno na 1-5 ur , nato pa se zadeva obesi in ne deluje več do naslednjega ukrepanja.
Četrta pot? To pomeni pomeni, da zagotovo ne želiš nemotenega delovanja.Vse se vleče že več kot 2 leti.Očitno, da je nekdo tudi v našem podjetju mastno podkupljen, ker to presega vse normative tudi najbolj nerazvitega sveta!
Tole mora dišati na čisto korupcijo.Pri nas v podjetju imamo 4 pot, na enem mestu je delovalo ravno 2 dni in nikoli več.Na večini mest se zadeva obesi nekajkrat na leto in na enem mestu zadeva deluje nekako 1-5 ur po njihovi interveciji.Čitalec so popravljali , nastavvljali in ne vem kaj še in končno menjali po enem letu.Samo delovanje konkretno na enem mestu pa je omejeno na 1-5 ur , nato pa se zadeva obesi in ne deluje več do naslednjega ukrepanja.
Četrta pot? To pomeni pomeni, da zagotovo ne želiš nemotenega delovanja.Vse se vleče že več kot 2 leti.Očitno, da je nekdo tudi v našem podjetju mastno podkupljen, ker to presega vse normative tudi najbolj nerazvitega sveta!
stb ::
Ni nujno korupcija. Če javni razpis ni bil dovolj strog pri zahtevah lahko z najnižjo ceno zmaga vsak lolek.
SimplyMiha ::
Ni Četrta pot nekaj blokirala razpise in s tem zavlačevala izvedbo projekta? Zdaj pa so dobili projekt? Čudno.
imagodei ::
4. Pot: podjetje, ki postavi registrator časa za 30 ljudi in cca 120 dogodkov dnevno (prihod v službo, malica, prihod iz malice, odhod iz službe) na Oraclovi bazi in potem vsak minimalen poseg računa (dodajanje uporabnika za urejanje napačnega "štempljanja", nastavitev standardne skripte za ustavitev in ponovni zagon baze v času backupa) po 100 EUR. Because we can.
- Hoc est qui sumus -
Invictus ::
Pa naredite bolje če lahko ...
Pa bo Četrta Pot crknila ...
Pa bo Četrta Pot crknila ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
stb ::
Očitno so ustrezali šalabajzarskim zahtevam šalabajzarskega razpisa (nisem ga bral, ugibam po zgornjih komentarjih). Če ne bi oni, bi se pa našla kakšna druga garažna firma brez referenc, brez v razpisno ceno vključenega supporta, brez ...., a z jajci in dolarčki v očeh.
PaX_MaN ::
V roku leta in pol mora biti stvar vzpostavljena.
Projekt je bil dodeljen Četrti poti skupaj z Agencijo za promet.
Hm? Na e-naročanje nič ne kaže, da bi bilo komu kaj dodeljeno.
Finance pravijo, da so dobile SŽ & Co, čeravno iz odločitve DKOM to niti ne izhaja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PaX_MaN ()
Matako ::
Pa naredite bolje če lahko ...
Pa bo Četrta Pot crknila ...
Ne moreš, ker nimaš prijateljev, kot jih ima 4pot. Kaj pa nisi z njimi hodil v šolo, na golf.. prav ti je!
/\/\.K.
zrataj4201 ::
Točno tako.Nikakršne reference in cenejše ponudbe ne pridejo v poštev. Gre za prijateljstva.Ali pa za "uspešno" pridobivanje novih prijateljev.Vse ostalo pa je zanemarljivo.Saj bi v nasprotnem že zdavnaj propadli.
Invictus ::
Ah, zdaj bo ta tema spet postala eno jamranje o tem kako se nič ne da in je vse po vezah.
Čeprav vas vsaj polovica tukaj dela v firmah kjer se posli dobivajo preko vez ...
Čeprav vas vsaj polovica tukaj dela v firmah kjer se posli dobivajo preko vez ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Elvis1977 ::
Kakšno jamranje, slovenceljni pač... samo kritiziranje, jamranje, iskanje zarot
Četrto pot približno poznam, imajo sistem za registracijo tudi v naši firmi in v glavnem že več kot 10 let zelo dobro dela (kako se pa eni naši štempljajo je pa druga tema...). Kdaj tudi kaj crkne, ampak so še vedno kar hitro popravili.... Kot vem so uvedli elektronske kartice za večino avtobusarjev in ajznpon. Menda niso kar tako, imajo zelo hud lasten razvoj in jim povsem privoščim, da dobijo tak projekt. Bolje kot da ga dobi kakšna Ultra s političnimi lobiranji in rentami ali neka tuja multinacionalka z domačimi priveski (glej Teš, Patria, ...).
Če so zmagali na razpisu so bili pač nekje boljši, konkurenca se bo že pritožila če je bilo kaj narobe. Ne štekam pa kako lahko SŽ ali LPP sploh kandidirata na takem razpisu za tehnologijo, oni znajo voziti po cesti, ne pa razvijati IT tehnologije? Da ne omenjam, da živita na javnih jaslih in potem konkurirata privat firmam ... perverzno...
V glavnem čestitke Četrti poti za uspeh, upam, da bodo uspeli izvesti to famozno enotno vozovnico, ki jo ministrstvo obljublja že nevemkoliko let, verjetno bo težak zalogaj, ampak mogoče pa lahko v tej ubogi deželi tudi kdaj kaj rata po normalni poti in z normalnimi podjetji... bomo videli...
Četrto pot približno poznam, imajo sistem za registracijo tudi v naši firmi in v glavnem že več kot 10 let zelo dobro dela (kako se pa eni naši štempljajo je pa druga tema...). Kdaj tudi kaj crkne, ampak so še vedno kar hitro popravili.... Kot vem so uvedli elektronske kartice za večino avtobusarjev in ajznpon. Menda niso kar tako, imajo zelo hud lasten razvoj in jim povsem privoščim, da dobijo tak projekt. Bolje kot da ga dobi kakšna Ultra s političnimi lobiranji in rentami ali neka tuja multinacionalka z domačimi priveski (glej Teš, Patria, ...).
Če so zmagali na razpisu so bili pač nekje boljši, konkurenca se bo že pritožila če je bilo kaj narobe. Ne štekam pa kako lahko SŽ ali LPP sploh kandidirata na takem razpisu za tehnologijo, oni znajo voziti po cesti, ne pa razvijati IT tehnologije? Da ne omenjam, da živita na javnih jaslih in potem konkurirata privat firmam ... perverzno...
V glavnem čestitke Četrti poti za uspeh, upam, da bodo uspeli izvesti to famozno enotno vozovnico, ki jo ministrstvo obljublja že nevemkoliko let, verjetno bo težak zalogaj, ampak mogoče pa lahko v tej ubogi deželi tudi kdaj kaj rata po normalni poti in z normalnimi podjetji... bomo videli...
ZaphodBB ::
Kolikor jaz poznam, četrta pot niso kar eni levi bukslji. Če je pa razpis čuden in imajo doplačila za vsako neumnost - potem se pa jezite na svoje omiljene državne uradnike.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
Ziga Dolhar ::
Kakšno jamranje, slovenceljni pač... samo kritiziranje, jamranje, iskanje zarot
Četrto pot približno poznam, imajo sistem za registracijo tudi v naši firmi in v glavnem že več kot 10 let zelo dobro dela (kako se pa eni naši štempljajo je pa druga tema...). Kdaj tudi kaj crkne, ampak so še vedno kar hitro popravili.... Kot vem so uvedli elektronske kartice za večino avtobusarjev in ajznpon. Menda niso kar tako, imajo zelo hud lasten razvoj in jim povsem privoščim, da dobijo tak projekt. Bolje kot da ga dobi kakšna Ultra s političnimi lobiranji in rentami ali neka tuja multinacionalka z domačimi priveski (glej Teš, Patria, ...).
Če so zmagali na razpisu so bili pač nekje boljši, konkurenca se bo že pritožila če je bilo kaj narobe. Ne štekam pa kako lahko SŽ ali LPP sploh kandidirata na takem razpisu za tehnologijo, oni znajo voziti po cesti, ne pa razvijati IT tehnologije? Da ne omenjam, da živita na javnih jaslih in potem konkurirata privat firmam ... perverzno...
V glavnem čestitke Četrti poti za uspeh, upam, da bodo uspeli izvesti to famozno enotno vozovnico, ki jo ministrstvo obljublja že nevemkoliko let, verjetno bo težak zalogaj, ampak mogoče pa lahko v tej ubogi deželi tudi kdaj kaj rata po normalni poti in z normalnimi podjetji... bomo videli...
Nas veseli, da ste se registrirali izključno za objavo tega prispevka.
https://dolhar.si/
Daliborg ::
četrta pot...ali lahko kdo kaj več pove o tem podjetju? Namreč v podjetju imamo tudi mi ta polizdelek. Naš admin ima vsaj nekaj ur na mesec dela za usklajevanje vseh podatkov. Kako lahko neko enormno svetovno podjetje pride to take krep aplikacije? Ker bi zelo rad predstavil to tematiko na sestanku ker imam tudi sam občutek da sofinanciravamo neke prijatelje od prijateljev.
hvala in lp.
hvala in lp.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Nesta ::
Cetrta pot je firma z najvec iskusnjami na tem področju. Folk zanesljiv in marljiv. BUS sistem dalec najboljsi in deluje ze 20 let. Glede registracije delovnega casa pa to kar narocnik placa to dobi. Tisto za kar placas dobis in deluje tako kot mora. Deluje brezhibno pri ogromno velikih firmah.
Ce kdo ne zna uporabljati je tezava drugje...
Drugace pa kar se tice korupcije je ravno Cetrta pot edina ki nima nobenega politicnega veljaka v svojih vrstah... Ultra jim je speljala URBANA projekt, katere delni lastnik je Gregor Golobic.... Tako da edino posteno je da zadevo naredi Cetrta pot in se zadeva naredi tako kot je treba...
Poznam podjetje ze od samega zacetka in nimmam nobene slabe ocene
Ce kdo ne zna uporabljati je tezava drugje...
Drugace pa kar se tice korupcije je ravno Cetrta pot edina ki nima nobenega politicnega veljaka v svojih vrstah... Ultra jim je speljala URBANA projekt, katere delni lastnik je Gregor Golobic.... Tako da edino posteno je da zadevo naredi Cetrta pot in se zadeva naredi tako kot je treba...
Poznam podjetje ze od samega zacetka in nimmam nobene slabe ocene
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nesta ()
Invictus ::
Mislim, Čettrta pot je pač podjetje, ki je tukaj na tem področju dovolj močno.
Zadeve ki jih narediji, so O.K. in delajo , predvsem po zasluži tistih parih inženirjev. Jih nekaj osebno poznam.
Ko tuka jnekdo pizdi da za vsako stvar plačajo 100 EUR, naj pa podpišejo kako boljšo vzdrževalno pogodbo in plačajo več denarja. Nima firma ljudi tam da zastonj delajo za stranke. Za zastonj lahko pijejo v gostilni ali pa šljakajo na WCju.
Zadeve ki jih narediji, so O.K. in delajo , predvsem po zasluži tistih parih inženirjev. Jih nekaj osebno poznam.
Ko tuka jnekdo pizdi da za vsako stvar plačajo 100 EUR, naj pa podpišejo kako boljšo vzdrževalno pogodbo in plačajo več denarja. Nima firma ljudi tam da zastonj delajo za stranke. Za zastonj lahko pijejo v gostilni ali pa šljakajo na WCju.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
...:TOMI:... ::
Jaz imam izkušnje samo z busi in sistemom od 4. poti. Jaz sem imel staro kartico in je vedno dobro delala. Nove kartice niso bile vredne nič, trajalo je 5x dlje, da jo je zaznalo. Najbrž so bile 3 cente cenejše.
Urbana sistem je prav grd in štrorast za voznike in tudi za potnike na medkrajevnem prometu, četrta pot pa je imela vsaj malo bolj ergonomsko vse skupaj, če prav v tistem času najbrž še niso vgrajevali kapacitivnih touch zaslonov. Tudi računi so bili preglednejši, urbana sistem je en zmazek.
Urbana sistem je tako štorast, da mora voznik odtrgati račun, ki ga natisne. Četra pot je imela to velikooooo bolje rešeno, pa tudi hitreje je potekalo vse skupaj. Da ne omenjam tega online sistema, če pade mobilno omrežje, lahko potniki kar lepo ostanejo na postaji, saj je nemogoča validacija.
Ali pa če se postaja nahaja na področju s slabim signalom... No go.
Urbana sistem je prav grd in štrorast za voznike in tudi za potnike na medkrajevnem prometu, četrta pot pa je imela vsaj malo bolj ergonomsko vse skupaj, če prav v tistem času najbrž še niso vgrajevali kapacitivnih touch zaslonov. Tudi računi so bili preglednejši, urbana sistem je en zmazek.
Urbana sistem je tako štorast, da mora voznik odtrgati račun, ki ga natisne. Četra pot je imela to velikooooo bolje rešeno, pa tudi hitreje je potekalo vse skupaj. Da ne omenjam tega online sistema, če pade mobilno omrežje, lahko potniki kar lepo ostanejo na postaji, saj je nemogoča validacija.
Ali pa če se postaja nahaja na področju s slabim signalom... No go.
Tomi
Daliborg ::
Nesta, Invictus in Tomi ...a mi boste zamerl, če bom rekel da nekako iz vaši stavkov razberem da ste posredno oz. neposredno povezani s tem podjetjem (osebni razlogi?) in so vaši komentarji nagnjeni v njihovo dobro? Naprimer Nesta preveč dobro pozna njihove posle oz. plane, Invictus jih nekaj osebno pozna dočim je tomi govoril le o slabih lastnosti konkurence, ne pa o tem kako je zadovoljen in zakaj z njimi.
Glejte jaz sem navajen osveževati internetne strani z tipko F5 - a je to narobe? Ker upravljanje z web aplikacijo četrte poti je to komplicirano uporabljati aja pa moti me .html končnica strani.
Also krep od programa če se lahko iz domačega naslova prijavljam na delo, kar pomeni da lahko jaz zjutraj vstanem se logiram kot da sem na delu in ko pridem domov se odlogiram = 2h nadur minimalno katere mi podjetje mora plačati, v kolikor me kdo fizično ne preveri mi nič ne morejo-in to je dovršen izdelek? Ne delam tega da ne bo kdo skakal vendar se pa da izrabljati in ker jaz tega ne nadziram nevem kdo v podjetju se tega poslužuje.
Glejte jaz sem navajen osveževati internetne strani z tipko F5 - a je to narobe? Ker upravljanje z web aplikacijo četrte poti je to komplicirano uporabljati aja pa moti me .html končnica strani.
Also krep od programa če se lahko iz domačega naslova prijavljam na delo, kar pomeni da lahko jaz zjutraj vstanem se logiram kot da sem na delu in ko pridem domov se odlogiram = 2h nadur minimalno katere mi podjetje mora plačati, v kolikor me kdo fizično ne preveri mi nič ne morejo-in to je dovršen izdelek? Ne delam tega da ne bo kdo skakal vendar se pa da izrabljati in ker jaz tega ne nadziram nevem kdo v podjetju se tega poslužuje.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
...:TOMI:... ::
Nič ne zamerim, toje tvoje mnenje, ki si ga napačno ustvaril.
4. Pot je bil hiter sistem, offline, prijazen do uporabnikov in šoferjev.
Lpp je imel 2 sistema, 4. Pot je imel najprej, sedaj ima povsod urbano. Čemu sem moral imeti 2 kartici, za istega prevoznika? Politična odločitev pač.
Če pogledaš sedanji sistem v busih, je kot da bi iz alibabe naročil neke x displeje in jih montiral noter. V glavne, kar nekaj, na hitro, polovična rešitev. To opažam, ko moram čakat v vrati, če se kaj zatakne. Ok, razumem porodne težave, samo ta porod se vleče že predolgo, zato sovražim urbano na medkrajevnih busih.
4. Pot je bil hiter sistem, offline, prijazen do uporabnikov in šoferjev.
Lpp je imel 2 sistema, 4. Pot je imel najprej, sedaj ima povsod urbano. Čemu sem moral imeti 2 kartici, za istega prevoznika? Politična odločitev pač.
Če pogledaš sedanji sistem v busih, je kot da bi iz alibabe naročil neke x displeje in jih montiral noter. V glavne, kar nekaj, na hitro, polovična rešitev. To opažam, ko moram čakat v vrati, če se kaj zatakne. Ok, razumem porodne težave, samo ta porod se vleče že predolgo, zato sovražim urbano na medkrajevnih busih.
Tomi
Invictus ::
Nesta, Invictus in Tomi ...a mi boste zamerl, če bom rekel da nekako iz vaši stavkov razberem da ste posredno oz. neposredno povezani s tem podjetjem (osebni razlogi?) in so vaši komentarji nagnjeni v njihovo dobro?
Daj ne bluzi spet s teorijami zarote, ker si še malo prezelen ... Pa tud posel ti ni preveč jasen, očitno ...
Vsi smo povedali svoje mnenje, ti pa delaš ne vem kake zaključke. Še dobro da nisi rekel da so naročili en avion chemtrailov da so zmagali na razpisu.
Imajo pa najdlje rešitev, ki deluje. Na precej koncih. V končni fazi pa mene boli kdo naredi, če naredi v redu. Sicer pa javnega prevoza tako ne koristim.
Vsi naši posti so bili samo odgovor na tvoje pljuvanje po 4. poti, ki je niti ne poznaš, samo več da so dobili nek razpis. In ker ima vaša firma zanič vzdrževalno pogodbo, ker je šef preveč "vohrn" da bi plačal boljšo podporo.
Če se pa enemu dvigne kako mu ena opcija ni všeč v programu, pa tud ne bo cela firma skočila v zrak. Poslali ti bodo ponudbo, ti se pa odloči ali jo boš plačal ali ne. Vse ostalo je samo brez zvezno natolcevanje.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Daliborg ::
Bom upošteval tvoj podpis Invictus. Hvala.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020) (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Loža | 127939 (101144) | Pika na i |
» | Projekt Travana - aplikacija za javni transport (strani: 1 2 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 11335 (9472) | Vazelin |
» | Spletna prodaja vozovnic za vlak leto dni pozneje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 24457 (18954) | 111111111111 |
» | Android aplikacija prihod - odhodOddelek: Programiranje | 1347 (941) | tac |
» | Program za vodenje evidence delovnih ur delavcevOddelek: Programska oprema | 2972 (2506) | ivanl |