Forum » Pomoč in nasveti » Garancija
Garancija
lojtra ::
mene pa zanima, na popravilo sem dal matično ploščo, pa me zanima, če zdaj kdo mogoče ve, a je mogoče kaj zakonsko določeno koliko časa imajo za popravilo?
Cvet0 ::
Mene pa zanima, če jaz nesem nek artikel v garanciji na servis, v mojem pruimeru grafično kartico 3x in ni bila uspešno popravljena, ali lahko zahtevam novo, ali kako je s tem, ker se mi zdi da jo nesem na servis, in oni z grafino kartico sploh nič ne nardijo, da bi jo popravili, vrnejo mi jo nazaj samo drugače zapakirano. Aja grafična je bila kupljena pri mimovrste.
lojtra ::
če se to dogaja zahtevaj novo in oni ti jo morajo povrniti. Ko neseš neko stvar na servis - garancijsko, imaš možnost menjave ali popravila, ponavad ti kr ponudjo drugo možnost brez vprašanja. V glavnem, če je ne morjo popravt ti jo morjo zamenjat. Tako da kar zahtevaj novo.
fosil ::
če se to dogaja zahtevaj novo in oni ti jo morajo povrniti. Ko neseš neko stvar na servis - garancijsko, imaš možnost menjave ali popravila, ponavad ti kr ponudjo drugo možnost brez vprašanja. V glavnem, če je ne morjo popravt ti jo morjo zamenjat. Tako da kar zahtevaj novo.
To pa ne bo držalo. To o čemer ti govoriš je uveljavljanje stvarne napake, ne pa garancije.
Drugače če ti niso popravili in si zadevo večkrat vrnil na servis, se ti seštevajo dnevi ko je zadeva na servisu in ko seštevek pride do 45 dni lahko zahtevaš novo.
Tako je!
St235 ::
Garncija: dnevi se seštevajo, če neseš trikrat za 16 dni, lahko tertjuč zahtevaš novo kartico.
Stvarna napaka: Če kljub trikratnem popravilu ne morejo odpravit okvare, potem lahko utemeljeno zahtevaš uvljavitev stvarne napake, ker zadeva očitno ne služi svojem namenu. Takrat pa lahko sam zahtevaš ali nov izdelek ali denar.
Stvarna napaka: Če kljub trikratnem popravilu ne morejo odpravit okvare, potem lahko utemeljeno zahtevaš uvljavitev stvarne napake, ker zadeva očitno ne služi svojem namenu. Takrat pa lahko sam zahtevaš ali nov izdelek ali denar.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 41810 (17335) | Furbo |
» | 45 dnevni garancijski rok, ista napakaOddelek: Pomoč in nasveti | 6987 (5530) | Seljak |
» | Uveljavljanje garancije...tretjič (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9407 (6829) | St235 |
» | problem z garancijo prenosnika (vshop.si) (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 26688 (16552) | lmfao |
» | Problem z trgovino Mlacom!Oddelek: Pomoč in nasveti | 2963 (1914) | tomaz- |