» »

Kateri akumulator? Ford focus 1.8 tdci

Kateri akumulator? Ford focus 1.8 tdci

«
1
2

civic_ ::

V zadnjem mesecu me je avto precej razveseljeval, kar 3x sem klical vleko:
-cev in senzor turbine...200€
-filter goriva, odzračevanje, senzor temp.....188€
-črpalka goriva,.... 391€(popravilo, nova je 1450€)

Danes mi ni vžgal, vžgali smo ga s porivanjem(v user manualu piše, da je OK). Bil sem srečen, da je samo to.
Pustili smo ga 15 min. delovat in zdaj je ok. V prihodnje ga ne bom vklapljal z delujočo klimo in radijem itd...

Winter is coming in ne bi ga rad porival po 1m visokem snegu.

Specifikacije akumulatorja:

Ford Silver Calcium
80 Ah - 700A

Kaj kupiti? a lahko kupim večjo kapaciteto, da bo za dlje, po možnosti za vedno... a bo sploh šel noter?
Kateri so boljše kvalitete, kaj mi svetujete?

http://www.akumulator.si/index.aspx?sou...
http://www.akumulator.si/index.aspx?sou...
  • spremenil: civic_ ()

Good Guy ::

preveri dimenzije prvo. Primerjaš namreč 2akumulatorja različnih dimenzij.

civic_ ::

Bom, samo pogledal sem specifikacije, akumulator je dobesedno zakopan v avtu.
Malo zgodaj se mi zdi za menjavo, avto je letnik 2006, res ej tudi, da sem zadnje dni vozil kratke razdalje...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: civic_ ()

antrim ::

Na lanskem ADAC testu se je najbolje odrezal Moll M3 plus. Tudi sam sem imel že nekaj akujev te znamke in z nobenim nikakršnih težav.

Aja, "za vedno" ne bo noben - povprečna življenska doba akumulatorja je nekje okrog pet let.

ADAC test

SkIDiver ::

Žal si dosegel življensko dobo akumulatorja. Pa še original fordovega:)

RejZoR ::

5 let je drugače kar normalna doba za sedanje akumulatorje. Pri Accentu mi je zdržal 8 ali 9 let, poznam pa folk, ki je imel takrat še starejše. Sam kakor mi je en stric rekel, da takih akumulatorjev dandanes ni več in če zdržijo 5 let max je to že veliko.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Pyr0Beast ::

5 let je to kar je z vklopljenimi lučmi in ostalo elektronsko navlako;


>Malo zgodaj se mi zdi za menjavo, avto je letnik 2006, res ej tudi, da sem zadnje dni vozil kratke razdalje...
Lahko se je samo preveč spraznil, če ni akku defekten ?

Kakšen Bosch Silver akku vzami, pa raje nižje kapacitete in toka, samo da ima volumen čim večji (ker ima debelejše plate)

Pa poglej tudi datum akkuja, da ti ne bodo podtikali kakšnega iz stare zaloge, starega leto ali več.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

kremenko1 ::

Karkoli boš vzel priznanih znamk (Bosch/Varta/Exide/Banner...Topla)je OK.Za tvoj avto je 74/75Ah.5 let pa je danes normalna življenska doba akumulatorja.
Normalna cena pa med 90/110€.Vse kar je manj je običajno staro(v akciji)kar pa je več pa bolj nateg.

Super Sonic ::

Jaz imam Varto in zadeva je res odlična. Sicer pa tako kot je rekel kremenko1, s temi znamkami ne morš falit. Pa tudi ADACov test ni za spregledat.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

SkIDiver ::

Topla ima včasih akcijo staro za novo. Akumulatorji pa so stari kak mesec ali dva (ni stara zaloga).

LeQuack ::

Meni je ravno crknil v Polotu, bil pa je original, proizvajalec pa Moll in je zdržal 6 let. Sedaj je notri od Varte, ni pa Varta več nemška, kot se lahko komu zdi, znamko Varta za avtomobilske akumulatorje je prevzelo ameriško podjetje Johnson Controls. Kje točno sedaj delajo akumulatorje je težko reči, ker imajo proizvodne obrate povsod po svetu. Druga večja ameriška firma, ki proizvaja akumulatorje pa je Exide. Moll pa so še vedno nemški.
Quack !

Pyr0Beast ::

Topla je šrot, Banner je šrot
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

civic_ ::

Kupil Bosch silver 80 ah 740 A. Dal sem 115€ (127-12 popusta za starega(pa ne tega starega, ker je še dober))
Datum je 5.2011
Na internetu je 108€.
Sem slišal, da držijo precej dlje od čungalunga znamk, dražji so pa za 20-30€

Good Guy ::

varta,bosch,banner,topla,tab


z nobenim ne moreš zgrešit.

Pyr0Beast ::

banner je drek
isto topla
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

krneki0001 ::

Večina akumulatorjev je za en drek, vsaj pri mojem avtu, ker uporabljam zreven še vitel.
Sam preferiram varto in exide. Zaenkrat sta se oba izkazala za dobre. Najboljši akumulatorji pa so gelni od optime. Je pa pri teh akumulatorjih tudi vseeno, kako ga obrneš. Samo njihova cena je prehuda (optima blue, 50Ah in 900A kratkostičnega toka, stane 270 evrov)

Pri topli sem imel pozimi probleme, ker mi je požrlo preveč amperaže vse ostalo v avtu, pa potem ni deloval vitel, enako yuasa, bosch je crknil po dveh letih, varta mi deluje že nekaj let, pa v ostalih avtomobilih imam povsod varto in nikjer problemov.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

RejZoR ::

Sam a ni, da rabiš za one z gelom tud poseben charger, tko da ga ne moreš dat kar v vsak avto oz polnit iz 230V z uporabo navadnega accu polnilca?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

-valvoline- ::

Dizel se kupuje izključno VW do l.2000 .Prodaj tega klumpa čimprej nabavi VW sdi ali tdi ali pa menjaj za bencinarja.

Zgodovina sprememb…

Good Guy ::

Pyr0Beast je izjavil:

banner je drek
isto topla



seveda...

krneki0001 ::

RejZoR je izjavil:

Sam a ni, da rabiš za one z gelom tud poseben charger, tko da ga ne moreš dat kar v vsak avto oz polnit iz 230V z uporabo navadnega accu polnilca?


Za te modele, ki so namenjeni za v avtomobile, ne.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Good Guy ::

RejZoR je izjavil:

Sam a ni, da rabiš za one z gelom tud poseben charger, tko da ga ne moreš dat kar v vsak avto oz polnit iz 230V z uporabo navadnega accu polnilca?


ne

Samuel ::

eh, da se ti da jebat z menjavo... na servisu daš tiste 15€ in je...
If you notice this notice, you will notice that this notice is
noticably not worth noticing.

RejZoR ::

krneki0001 je izjavil:

RejZoR je izjavil:

Sam a ni, da rabiš za one z gelom tud poseben charger, tko da ga ne moreš dat kar v vsak avto oz polnit iz 230V z uporabo navadnega accu polnilca?


Za te modele, ki so namenjeni za v avtomobile, ne.


Lead-acid ne (kar ni gel), AGM (gel) pa so namenjeni za avte s start-stop tehnologijo. Slednji rabijo posebne chargerje (v avtu in če polniš iz vtičnice).
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

LeQuack ::

Samuel je izjavil:

eh, da se ti da jebat z menjavo... na servisu daš tiste 15€ in je...


V raznih trgovinah, kjer se specializirajo za prodajo akumulatorjev, ti zastonj zamenjajo. Sicer pa tiste 3 vijake ni težko odviti, fajn je met multimeter, da izmeriš napetost in tok, tako da preveriš delovanje alternatorja in morebitne porabnike, ki bi ti praznili akumulator.
Quack !

amigo_no1 ::

Problem je ker je v nekaterih avtih akumulator dobesedno zakopan v motor, tako da moraš najprej odstraniti X delov plastike/whatever.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

Good Guy ::

amigo_no1 je izjavil:

Problem je ker je v nekaterih avtih akumulator dobesedno zakopan v motor, tako da moraš najprej odstraniti X delov plastike/whatever.


kje si pa ti tak avto najdu?

če je, je samo pokrov čez(novejši avtomobili), drugače pa je akumulator ena bolj dostopnih reči pri avtu.

RejZoR ::

Razen pri večini... Že tko je vse nabasano pod pokrovom, pol pa so še predpisi designa pokrova v primeru če zbiješ pešca, da je potem zarad tega še bolj nabasano. Čeprav zdej so spet sprejemal neka nova pravila, ki zahtevajo od proizvajalcev, da so osnovni deli motorja (olje, filtri, akumulator, žarnice itd) lahko dostopni. Če kdo pomni fiasko z Renault Megane kjer si moral podret pol avta in odstranit kolo, da si zamenjal žarnico, potem veste o čem govorim.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

kremenko1 ::

Katerega Megana pa misliš, ker kolikor jaz vem so imeli II-ke pokrovček na notranjem blat. skozi katerega si prav lepo zamenjal žarnico.
Tudi Bosch akumulatorji so izdelani v raznih tovarnah ,slučajno sem pred cca.10 leti v bivši firmi bil zadolžen za reklamacije in med akum. je najbolj izstopal Bosch SILVER (30% dražji klump),ponavadi je crknil že po 5-6 mesecih,če pa je to preživel pa je bilo vse OK.

RejZoR ::

Mislim, da so bili Megane z ritjo (podoben design kot Velsatis). Tud na Fifth Gear so enkrat imel ravno ta model, verjetno boš dobil na Youtube, če boš poiskal Fifth Gear in "bulb replacement".
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

amigo_no1 ::

Megane I ima akumulator čisto zraven kabine, ko odpreš havbo je na sovoznikovi strani glede orientacije, dokaj zraven grelca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

RejZoR ::

No, jezst sem govoril o menjavi žarnic in kako debilno so narejene. Običajno so ostale komponente enako debilno (težko) dostopne.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Fizikalko ::

@"-črpalka goriva,.... 391€(popravilo, nova je 1450€)"

??? A je zlata? Jaz sem za novo na Mercedezu dal 300 EUR...

Dr_M ::

Če kdo pomni fiasko z Renault Megane kjer si moral podret pol avta in odstranit kolo, da si zamenjal žarnico, potem veste o čem govorim.


Moj kolega ima tega megana CC in pravi, da so pri renaultu vzeli zarnico in okoli nje so naredili avto :)):))
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

-valvoline- ::

Fizikalko je izjavil:

@"-črpalka goriva,.... 391€(popravilo, nova je 1450€)"

??? A je zlata? Jaz sem za novo na Mercedezu dal 300 EUR...


Tolk stane tista električna v keslu,za mercedesa visokotlačna dizelska CR pumpa stane čez 2000e.

Zgodovina sprememb…

Fizikalko ::

Ahaaaa...

ok potem.

Ja, uno v keslu mam, seveda. Gre za bencinca, kompressor.

No, hvala bogu, da nimam CR dizla, torej.

SkIDiver ::

Črpalka za bencinarja je neprimerljivo cenejša od črpalke za dizla, vsaj v primerjavi z viskotlačno črpalko, ker je tudi ogromna razlika v tlaku.

RejZoR ::

Kar pa spet ne velja za GDI (Gasoline Direct Injection), kjer imaš visokotlačne črpalke, ki z zelo visokim pritiskom vbrizgava bencin v valje.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

SkIDiver ::

GDI-ja ne poznam. O kakem tlaku je govora?

RejZoR ::

Ni kaj dosti info o samem pritisku, sem pa našel na Magneti Marelli da naj bi bil tlak 200 barov.
Sam princip GDI motorjev je sodeč po Wiki praktično enak kot pri dizlih, samo gorivo in design motorja je drugačen.
Gorivo gre vseeno preko common raila preko namenskih injektorjev naravnost v cilinder in ne preko intake ventilov.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Adrijan0 ::

Drugič raje na porivat avta, še posebno pa dizla, ker boš kaj hitro ostal brez njega.

Dr_M ::

Recimo zadnji cr dizli imajo okoli 2000 barov pritiska, bencinarji,tudi gdi, se vedno mnogo manj.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

-valvoline- ::

CR ma pumpo zadaj in spredaj so yr fucked 2x xD,najnovejši pa še na vsak cilinder posebej.

civic_ ::

Akumulator je bil tako zakopan, da ga nisem dobil ven ker nisem imel ključev za delat pod kotom. Odnesel sem ga tja kjer mi ponavadi menjajo gume itd in so mi ga vgradili zastojn.

SkIDiver ::

RejZoR potem isto kot novi TSI-ji pri VAG-u in TCE pri Renaultu, EcoBoost pri Fordu (nisem 100% prepričan, ker si še nisem ogledoval specifikacij), ... itd. CR bencinarji z neposrednim vbrizgom goriva v valj.

A ni Mitshubishi uporabljal oznake GDI oz jo še uporablja? To je to?

-valvoline- pri CR dizlih se ponekod tudi opušča črpalko v rezervoarju. Nekateri so jo ob okvari odstranili in se vozili dalje brez nje.

RejZoR ::

Mitsubishi Charisma je bil prvi avto z GDI motorjem za mase. VW že nekaj časa uporablja GDI, Ford pa je z letošnjimi EcoBoost tud preklopil na GDI s turbino.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

SkIDiver ::

VAG je že pred TSI uporabljal GDI? Lahko našteješ nekaj motorjev.

RejZoR ::

Jah sej TSI je že kar nekaj časa na trgu...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Dr_M ::

Ubistvu ima VAG FSI oznako, oz TFSI v primeru turbine.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

SkIDiver ::

Sodeč po wiki VAG uporablja TSI oznako na manjših prostorninah motorjev (1.2 in 1.4). TFSI pa pri večjih prostorninah.

Dr_M ::

No, ni cisto tako. Lahko je oboje. Sicer nikjer ne najdem tocnega opisa, ampak mislim, da TSI nima direktnega vbrizga, ce kdo najde kaksne bolj tocne podatke o tem, naj objavi.

List of Volkswagen Group petrol engines @ Wikipedia
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri akumulator za avto? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
29734081 (10812) m0LN4r
»

Avto mrzel ne vžge (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5018475 (11417) jalovec09
»

Naj kupim nov akumolator ? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
508916 (7816) RejZoR
»

AGM akumulator namesto navadnega?

Oddelek: Na cesti
103568 (3239) Dr_M
»

Diesel ali bencinar (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Loža
603125800 (109813) parus

Več podobnih tem