» »

Naj kupim nov akumolator ?

Naj kupim nov akumolator ?

«
1
2

traxxas ::

Živjo!
Kaj naj storim z cca 5.let starim akumolatorjem Varta 85 /760(Renault Trafic 2.0 dci). Namreč ne vem ali naj ga nadomestim z novim ali obstoječega polniti? Ko sem ga pomeril,polni normalno 13.8-14.2 ,pred zagonom recimo zjutraj pa je napetost 11.1-11.2 v momentu ko vžge pa je za trenutek napetost 10.8.Mam bolj kratke relacije vožnje.Mogoče kakšen nasvet poznavalcev!

Lp Drago

shadeX ::

Čak a je z avtom sploh kaj narobe?

M-XXXX ::

11V nebi smel biti problem, to je komaj 10% odstopanje...

RejZoR ::

Če ne slišiš razlike ob zaganjanju je pomoje še čist ok. Če pa se sliši, da ne zaganja kot bi moral pa menjaj.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

SaXsIm ::

5 let star - menjaj. Glede na to, da imaš dizla, ki so ponavadi bolj podvrženi težavam z akumulatorji, je to že tako kar lepa starost za aku.
SaXsIm

SeMiNeSanja ::

Ne vem zakaj bi menjaval akumulator, ki še deluje.
Ko pa boš imel občutek, da se 'davi' ko hočeš avto vžgat, pa le zamenjaj zadevo.

Merjenje napetosti med tekom motorja (pri polnjenju) ti samo pove, da ti alternator deluje, ne pa da bi bilo karkoli dobro ali slabo z akumulatorjem.
Malo bi bil zaskrbljen edino, če bi zvečer pri ugasnjenem avtu kazal akumulator 12V, zjutraj pa 11V in manj.

Včasih se je merilo kislino v akumulatorju, da se je ugotavljalo, če je še kaj prida. Pa nivo tekočine v celicah je tudi bil pomemben in se je dolivala destilirana voda, da so bile plošče v celoti potopljene.
Danes pa je vse več akumulatorjev, ki so kao 'brez vzdrževanja' in pogosto niti nimaš možnosti, da bi dolival destilirano vodo.

traxxas ::

Avto malček pojamra,ampak vžge.Se mi zdi ,da zagon ni takšen kot je bil v začetku. So krive kratke relacije?
Napetost po 2.h pade na 11.7 po cca 8.h pa je 11.1-11.2.

profii ::

Fantje, OP sprašuje sedaj ko je zjutraj ~8 °C, bomo videli ko bo (če bo) stisnilo na -10 ali -15 °C. Bo potem povedal če bo s tem starim akumulatorjem avto še normalno štartal.

Spajky ::

Akumulator je slab, cajt za menjavo ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

traxxas ::

ok.Mislim da bom naredu prov to.
Hvala vsem

kixs ::

Boljse prej menjat akumulator, 5 let je itak max zivljenska doba, kot pa se potem alternator.

hojnikb ::

če ne druga, ti bo alternator dalj časa zdržal, če nebo rabo skos filat zanič akumolatorja :)
#brezpodpisa

b3D_950 ::

..ko boš zamenjal stari akumulator ga priklopi za test še na polnilec in potem, če ga uspeš napolnit, preveri koliko hitro pade napetost. Lahko imaš kakšnega porabnika, ki ti prazne akumulator, čeprav je verjetnost bolj majhna.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

kriko07 ::

M-XXXX je izjavil:

11V nebi smel biti problem, to je komaj 10% odstopanje...

Ravno tu je ponavadi problem. Avto bi že vžgal npr. z 10Volti,vendar ima zaščito da če je manj kot npr 10V,bo samo avto v prazno vrtel,oz bo komaj.To sem tudi preizkusil na traktorju.

M-XXXX ::

Ampak nobeden (večina) avtov ima to mejo opazno nižje kot 11V.

SeMiNeSanja ::

Če hočeš biti ziher, akumulator popoldne postaviš v hladilno skrinjo, ga zjutraj daš nazaj v avto in probaš vžgati.

Če ohlajen na -20 ne bo vžgal avta iz prve, potem veš, kaj ti je storiti :)

oemdzi ::

SeMiNeSanja je izjavil:

Če hočeš biti ziher, akumulator popoldne postaviš v hladilno skrinjo, ga zjutraj daš nazaj v avto in probaš vžgati.

Če ohlajen na -20 ne bo vžgal avta iz prve, potem veš, kaj ti je storiti :)

Poklicat v službo, da te ne bo ? :))
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*

Scorpia ::

11V je premalo, sicer kot praviš pri zagonu je 10,8 kar je še nekak ok. Predvidevam da ima aku več zagonskega tok (kljub starosti in vspe ohraniti, kokr tolk napetost. Pa tudi voltmeter, ne pokaže dejanskega padca napetosti... Drugače, zdrav akumulator bp ohranja 13V, tja do 12,5-12-7, odvisno kolk časa je stal avto. Če imaš kratke relacije, bi bilo smisleno kupiti, kakšno ctek igračo, ki ti bo še dolgo let ohranjal akumulator, kljub kratkim relacijam. Treba je vpoštevat, da se akumulator ne vspe do konca napolniti, tudi če vozimo eno uro.
////

Brane22 ::

To je veljalo za prastare avte.

Karkoli novejšega ima to uštimano. Po vžigu in parih uvodnih sekunah dela stvar naforsira alternator v precej intenzivno polnjenje v času recimo pardeset sekund ali minutke, da pokrije praznjenje z verglanjem.

In mislim da so te stvari nekje lahko nastavljive, tako da lahko potweakaš politiko polnjenja za recimo dostavno vozilo na kratke relacije itd. Drugo vprašanje pa je, koliko je to dosegljivo navadnim delavnicam, se pa s tem naveliko igrajo po netu.

Kolikortoliko novi alternatorji imajo lahko že CAN vhod, preko katerega mu glavni računalnik lahko ukazuje in odbira rezultate.

Brane22 ::

Kar se izbire akumulatorja tiče, odvisno od vozila.

če imaš neko staro šajtrgo s slabo izvedeno regulacijo polnjenja, je mogoče bolje vzeti klasični akumulator, ki mu lahko dofilaš vodo, če bo potrebno.

Pri slabo reguliranem polnjenju je možna večja izguba vode v celicah in fajn je, če jo lahko dofilaš.

Tudi fajn je, če lahko vzameš malo bolj robusten model, ki prenese intenzivnejše praznjenje, po možnosti večje kapacitete od originalne, če ga lahko spraviš not brez problema.

Če pa je polnjenje dobro regulirano, je mogoče AGM ( Advanced Glass Matrix ) boljša izbira, sploh za kake dizle.
AGM načeloma premorejo večje tokove praznjenja pri isti kapaciteti. Fajn je tudu, da steklena vlakna med ploščami pospešujejo rekombinacjo vodika in kisikanazaj v vodo. Malo manj fajn je, da tega ne počne 100% učinkovito in da ušle vode ne moreš kar enostavno doliti.

fikus_ ::

5 let še ni tako dolga doba, da bi kar moral menjati aku.

Najprej poglej akumulator, če se da odpreti (navojni čepki, ki zapirajo celice). Preveri količino elektrolita! Če ga primanjkuje, so celice na suhem, dolij destilirano vodo, dobiš na črpalki.
Verjetno se tudi skozi ohišje vidi nivo tekočine. Če je nivo v kakšni celici nižje, je to, sicer pa bo potrebna zamenjava.

Heavy ::

Vprašanje je tudi KDAJ je bil akumulator izdelan. Se zgodi, da akumulatorji tudi leta ležijo na policah skladišča. Oče je tako kupil novi akumulator za dizla, ker je stari po 6ih letih v mrazu slabo vžigal. Ta novi akumulator je pa zdržal samo eno sezono (naslednjo zimo že ni vžigal več - pri avtu parkiranemu v garai). Smo pa tudi imeli Alfo Romeo z boxer motorjem, kateri original akumulator je zdržal 11 let :D

Siddh ::

Če ti že zdaj malo težje vžge menjaj. Naš clio je 7 let z akumulatorjem vedno normalno vžgal, potem pa ene dvakrat malo težje, nato pa sem ga poskušal na nekem parkirišču vžgat, štarter je enkrat obrnil potem pa tema, akumulator je enostavno crknil. Na srečo sem bil samo par km od doma.

Tako da menjaj akumulator ali pa pelji mehaniku, ki bo z namenskim orodjem pogledal, če je z akumulatorjem vse vredu.


Vrocipes ::

M-XXXX je izjavil:

11V nebi smel biti problem, to je komaj 10% odstopanje...


To ni res, zdrav akumulator bo pokazal več kot 12v, 11v je premalo. Verjetno se bo to pokazalo ob prvem hujšem mrazu.

Malajlo ::

SaXsIm je izjavil:

5 let star - menjaj. Glede na to, da imaš dizla, ki so ponavadi bolj podvrženi težavam z akumulatorji, je to že tako kar lepa starost za aku.

Kakšne veze ima vrsta goriva z akumulatorjem?
Sicer pa je pet let meja, ko je verjetnost, da gre aku v rit, že precej velika. Lahko ti tudi dvajset let dela, seveda. Ali pa dve leti ;((

zenith1 ::

1,75V na celico pomeni, da ima akumulator 0% kapacitete, 1,85V (1,85V*6 celic= 11,1V)ko ga zjutraj užgeš pomeni, da je tvoj akumulator resnično pri koncu svoje življenjske dobe. Pri nižjih temperaturah boš imel problem.

RejZoR ::

traxxas je izjavil:

Avto malček pojamra,ampak vžge.Se mi zdi ,da zagon ni takšen kot je bil v začetku. So krive kratke relacije?
Napetost po 2.h pade na 11.7 po cca 8.h pa je 11.1-11.2.


Menjaj. Če pojamra že sedaj, bo ob hujšem mrazu pozimi samo še slabše.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

GTX970 ::

Kakšne veze ima vrsta goriva z akumulatorjem?

Vsi dizli, ki sem jih vozil do sedaj so imeli akumulator z več Ah, kot jih ima benzinski motor primerljive prostornine.
Bojda potrebuješ za zagon dizla več moči aka Ah ?

kreki ::

Če si iz Ljubljane ga pelji v http://www.top-start.com/ kjer ti ga brezplačno dajo na tester kjer ti tudi sprinta rezultat testiranja.
Če je zanič ti ga zamenjajo z novim. Imajo veliko zalogo raznih akumulatorjev.
Priklopljen na šštrom.

Invictus ::

GTX970 je izjavil:

Kakšne veze ima vrsta goriva z akumulatorjem?

Vsi dizli, ki sem jih vozil do sedaj so imeli akumulator z več Ah, kot jih ima benzinski motor primerljive prostornine.
Bojda potrebuješ za zagon dizla več moči aka Ah ?

Seveda, saj imaš grelne svečke ... Ne delajo na eter :P.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Brane22 ::

Pa tudi stopnja kompresije je višja.

Malajlo ::

Torej je z bolj zmogljivimi aku več problemov? Ali v čem je fora trditve, da imajo vozila z dizelskim motorjem težave z baterijo?

hojnikb ::

Malajlo je izjavil:

Torej je z bolj zmogljivimi aku več problemov? Ali v čem je fora trditve, da imajo vozila z dizelskim motorjem težave z baterijo?

Ker rabijo močnejši zagon (večja kompresija/kubatura). Zato tudi akumolatorji radi prej crknejo.
#brezpodpisa

Malajlo ::

Aha. Močnejše akumulatorje delajo čist drugač. Ne bi si mislil...
Luba duša, kaj pa lahko crkne pri bateriji, kot je svinčeni akumulator? Gred? Olje spusti? Elektrolit se spremeni v homepatske kapljice? Svinec se stopi?
Kvečjemu če imaš prešvoh akumulator, pol pa ja. Ampak to je druga zgodba, nima veze z dizelskim motorjem.

hojnikb ::

Kvečjemu če imaš prešvoh akumulator, pol pa ja. Ampak to je druga zgodba, nima veze z dizelskim motorjem.

Seveda ima veze.
#brezpodpisa

Malajlo ::

A da si šparoven in daš prešvoh akumulator? Veze ima samo z neumnostjo. Isti akumulator bo tudi za petlitrski bencinski motor premalo. Nima čisto nobene zveze, a zaganja motorno gred dizla, bencinarja ali pa parne lokomotive. Nima.
Dizlom (ali pa podmornicam, te so tudi na dizel, če niso na uran) se akumulatorji ne kvarijo bolj. (če ne dolivaš namesto elektrolita/vode kar goriva). Se ne.
Sploh ne.
Pika.

francek1 ::

Invictus je izjavil:

GTX970 je izjavil:

Kakšne veze ima vrsta goriva z akumulatorjem?

Vsi dizli, ki sem jih vozil do sedaj so imeli akumulator z več Ah, kot jih ima benzinski motor primerljive prostornine.
Bojda potrebuješ za zagon dizla več moči aka Ah ?

Seveda, saj imaš grelne svečke ... Ne delajo na eter :P.

Ne samo to; kompresijsko razmerje je pri dizlih občutno višje. Tako vprašanje lahko postavi le nekdo, ki nima pojma o delovanju motorjev z notranjim izgorevanjem.

Malajlo je izjavil:

Aha. Močnejše akumulatorje delajo čist drugač. Ne bi si mislil...
Luba duša, kaj pa lahko crkne pri bateriji, kot je svinčeni akumulator? Gred? Olje spusti? Elektrolit se spremeni v homepatske kapljice? Svinec se stopi?
Kvečjemu če imaš prešvoh akumulator, pol pa ja. Ampak to je druga zgodba, nima veze z dizelskim motorjem.

Marsikaj se lahko zgodi; vsujejo se celice, pride do sulfatizacije, plošče pridejo v kratek stik... Ne vem, zakaj komentirate taki brez ene kapljice znanja...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: francek1 ()

Invictus ::

Sam imam v svojih avtih ponavadi 50% močnejši akumultor kot je originalen. Nikoli problemov zaradi tega.

Seveda če dimenzijsko ustreza.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Malajlo ::

Zato ker sem kemik in vem, kaj se dogaja z akumulatorjem, ko se polni in ko se prazni. Poznam tudi pomanjkljivosti in prednosti različnih izvedb.
In vrsta motorja, niti barva karoserije, NE vpliva na pogostost težav z akumulatorjem. Vpliva pa precej ključ št. 22, ki pade na obe klemi hkrati.
Tudi jaz imam čim močnejši dimenzijsko ustrezen akumulator. In sesedel se mi je že tudi dva tedna star. Boschev. No biggie.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Malajlo ()

chucki ::

Vedno se nasmejim, tudi oglasom na netu, kako posamezniki poimenujejo akumulator: Naj kupim nov akumolator ?, Sam imam v svojih avtih ponavadi 50% močnejši akumultor kot je originalen. Nikoli problemov zaradi tega. :))
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti

francek1 ::

Malajlo je izjavil:

Zato ker sem kemik in vem, kaj se dogaja z akumulatorjem, ko se polni in ko se prazni. Poznam tudi pomanjkljivosti in prednosti različnih izvedb.
In vrsta motorja, niti barva karoserije, NE vpliva na pogostost težav z akumulatorjem. Vpliva pa precej ključ št. 22, ki pade na obe klemi hkrati.
Tudi jaz imam čim močnejši dimenzijsko ustrezen akumulator. In sesedel se mi je že tudi dva tedna star. Boschev. No biggie.

Aha, sesedel se ti je, prej pa pišeš, kaj sploh se lahko pri akumulatorju zgodi. Ne vem, en tu je malo zmeden, ne?
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Malajlo ::

Ampak ni se sesedel zato, ker je pol metra stran dizelski agregat! Potrudi se in preberi več kot le en stavek. (temu se reče funkcionalna pismenost; res pa je praksa povzemanja izven konteksta vedno bolj prisotna v medijih)
Akumulator je ena bolj enostavnih reči v avtomobilih. Če gre kaj narobe, gre izključno zaradi napak pri izdelavi, iztošenosti materiala (kamor izhlapevanje vode lahko štejemo) ali pa nepravilne uporabe.
Kaj gre lahko narobe pri zaprti piksni pira? Razen če ti pade na tla, jo pregreješ, zmrzneš, ali pa se pir po določenem času pokvari (kdaj se bo to zgodilo, je precej odvismo od gornjih dejavnikov, še najbolj, če piksno odpreš).

Invictus ::

chucki je izjavil:

Vedno se nasmejim, tudi oglasom na netu, kako posamezniki poimenujejo akumulator: Naj kupim nov akumolator ?, Sam imam v svojih avtih ponavadi 50% močnejši akumultor kot je originalen. Nikoli problemov zaradi tega. :))

Me veseli da ostajajo skromni ljudje ki so jim v zabavo že tipkarske napake ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

GrimReaper ::

To bo ja, to je čisto neznanje črkovanja besede, kakšna tipkarska napaka neki.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

RejZoR ::

Heh, pa sem tud sam pri menjavi akumulatorja. Sicer je čudno, ker je do danes zaganjal brez vsake težave, v prvo kot šus.

Trenutno je še not tovarniški, nisem velik gledal ampak ima 410A zaganjalnega toka, tko da je verjetno tam okoli 40A. VARTA stran pravi, da bi lahko v moj avto vtaknil tud Silver Dynamic s 63A. A to predstavlja kakšno oviro oz zaplete kakšne stvari al je isti drek, samo da je močnejši in boljši? Denar mi ni problem, ker se avto vozi na zelo kratke relacije s precej zagoni in bo vsak akumulator pod večjim stresom. Zato dam raje kakšen evro več, pa da imam potem mal dlje mir. Sem gledal tud GEL in AGM verzije ampak se začne zapletat pri polnjenju kar mi ne diši preveč. Razlika med osnovnimi in Silver Dynamic je skor zanemarljiva kar se mene tiče. Če mečem po 300 EUR za grafične me ~20 EUR več za akumulator ne bo pokončalo...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

mare87 ::

Večinoma se priporoča Fulmen tam do 63Ah, ponavadi močnejši kot je akumulator večji in težji je. Pri mojem je original 45 in gre not max. 280cm širine trenutno not agm 70, za več pa je v napoto cev od kilerja, pa še če hočeš na levi strani menjat žarnico v luči je potrebno akumulator odšraufat.. Agm in Gel imajo radi višjo napetost polnjenja kot klasični, in ti bo pomoje čist dovolj navaden zaprt.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mare87 ()

šernk ::

Ne vem kako razliko ima ali je dizel ali bencin za akumulator. Zato pa imaš v bencinarju 55Ah v dizlu pa 75Ah. Morda lahko drugi prej crkne zaradi večjih obremenitev in zagonskih tokov, ampak to je stvar fizike in kemije in ne motorja.

za akumulatorje je pričakovana življenska doba nekje 5 let v naših razmerah. Če je avto garažiran tudi več, če je zunaj kakšno leto manj, vse kar zdrži nad 5 let je pa lahko rečemo podarjeno.

sam ga menjam ko crkne, ampak je vedno kakšna alternativa za pod nujno kam it pri hiši, tako da se ne zamudi, če je opcija da zamudiš v službo zaradi fuč akumulatorja pa raje menjat prej kot pozneje. Je pa res da ti lahko vedno odpove kadarkoli, če pride v stik.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

RejZoR ::

Evo, sem kar šel zamenjat zadevo. Sem vzel pol Varta Silver Dynamic z 52Ah.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

5bojan ::

RejZoR in vsi ostali, kateri ne veste, ne znate, se bojite.

Nekaj nasvetov izkušenega in "marsikaj doživel" s Pb akumulatorjem.

1. Pri accu je manjše boljše, v smislu polnilnih in praznilnih tokov.

2. Vsak zagon motorja je šok za accu, torej večji je max dovoljen zagonski
tok accu/zagonskemu toku zaganjača, manj je accu obremenjen = bo dlje živel.

3. V avto vgradi NAJVEČJI (Ah) akumulator, v kombinaciji z največjim zagonskim tokom, ki ti še "paše" v prostor. Nihče naj se ne boji za ostalo, alternator ima tako ali tako konstrukcijsko omejitev max toka, tudi pri kratkemu stiku tok ne bo presegel nazivnega. Torej ni nevarnosti.

Še "marsikaj doživel" :

Po 200 km vožnji po 12h zaganjač ni niti klik naredil. Se praskam po glavi, kaj hudiča sem pozabil izklopiti. Na porivanje motor vžge, naredim 1 km, ugasnem - vžge normalno. Prevozim ~ 30 km s povišanimi vrtljaji, da bo ja polnjenje. Drugi dan isto, čeprav sem 3x preveril če je vse izklopljeno. To se mi je zgodilo, v kempu 1. dan dopusta. Sreča, da sem imel 2 accu (za razsvetljavo itd.). Po debati z mojstrom, priporočljive Grajzerjem je bila njegova diagnoza:"med vožnjo se je sesula celica, temu pravijo, da je akumulator kap.

Motor vžge normalno, "k mina". Če pa luči gorijo 5 minut pa 0, zero, nothing. Accu v garanciji. Spet accu servis Grajzer. Da ne bom dolg. Tovarniška napaka. Počil je most, ki povezuje plošče v celici, tako da je bila samo ena plošča aktivna. Sem dobil drugega.

Imam baterijsko svetilko staro 12 let. Vgrajena ima 6V 4Ah Pb acuu. Še danes sveti 4h (nova malo manj kot 5h). Malo sreče, malo znanja.

Še mejne, priporočljive in prepovedane meje.

Polnjenje:
Polnilni tok bi naj bil 1/10 CA (CA = kapaciteta v Ah). Seveda obstajajo polnilci, ki polnijo tudi z 10 CA. Pametno? Obstajajo pa tudi polnilci, ki prilagajajo tok glede na napolnjenost.

Skladiščenje: Napetost 12 V ali več
Predvsem! Pol accu, in pa čist.
Pravkar za lastno veselje "mučim" 70 Ah acuu. Po pol leta ima še 12,44V.

Uporaba: Min. 11 V
Zagon motorja terja ZELO malo energije ampak tisto TRENUTNO!
Torej malo matematike.
Če je zagonski tok 300 A in traja 1 s. Koliko Ah smo odvzeli iz accu?
Čisto enostavno. Tok in čas množimo. torej 300 As. 1 Ah pa ima 3600 As.
Samo vzdrževanje spomina radia popapa v 24 urah več.Računaj: .04 A x 3600 x 24
In takšnih (alarm, GSM, ...) zadev je v avtu še kar nekaj.

Ko motor teče: 14,3 do 14,5 V
Odklapljanje accu med delovanjem motorja je rizično. Regulacija napetosti ne more slediti trenutnemu zmanjšanju obremenitve, pa še vse je projektirano tako, da acuu "požre" vse nelube dogodke. Elektronika bo rada spustila dušo.

Upam, da sem komu pomagal.

Kaj pomeni upornost kablov?
Tisti ki še vozite R5. V premislek.
+ iz alternatorja "hodi obračat" v kabino in nato na accu. Sem meril, nič jasno. Napetost na alternatorju 14,3 V na accu pa 13,8!!!! Seveda zaganjač "jamra".
Rešitev: Dodal sem kabel 16 mm2 od alternatorja na accu. Druga pesem!

Ps. Ko bom zaključil s testom "skladiščenja" accu pa če koga zanimajo rezultai? Lahko.
Lp Bojan

5bojan ::

traxxas

Na tvojem mestu bi jaz takole:

Ko boš vedel, da bo avto nekaj časa stal.
Če lahko preveri in po potrebi dolij destilirano vodo.
S polnilcem napolni acuu. Poln bo nekje pri 15 V pri priklopljenem polnilcu.

Test:
Vklopi glavne luči. Po ~ 1 uri mora motor normalno, poudarjam normalno vžgati.
Ne bi bilo neumno vsake 10 minut preveriti napetost.

Sicer pa glede na opisano - kratke vožnje = veliko zagonov motorja = acuu je na koncu.

Samo kot primer:

Komu bo hrbtenica dlje vzdržala?

Tistemu ki vsako uro dvigne 80 kg ali tistemu, ki to naredi 6 x na dan pa ima 20 kg več kot prvi?

In fantje. Vsak zagon motorja je za accu šok. Šok ki mu odvzame nekaj mAh.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Polnilec akumulatorjev (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11121343 (11690) FireSnake
»

Akumulator - pravilna izbira

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
144835 (4056) lovro535v2
»

VW GOLF IV 1.9 TDI PROBLEM Z VŽIGOM

Oddelek: Na cesti
3912238 (11637) SkIDiver
»

Kateri akumulator? Ford focus 1.8 tdci (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5714009 (10984) denabiker
»

Avtomobilski akumulator + multimeter

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
3331482 (29096) Newholland

Več podobnih tem