» »

Rok za odziv na reklamacijo stavbnega pohištva - oken

Rok za odziv na reklamacijo stavbnega pohištva - oken

JanezH ::

Pri jelovici sem nabavil okna in ugotovil, da eno okno visi, ko je odprto na "kip". Na jelovico sem poslal reklamacijo, po 3 dneh sem po elektronski pošti dobil potrditev reklamacije v kateri piše, da bojoo skladno z uveljavljenimi postopki pristopili k rešitvi reklamacije.

Od takrat so minili 3 tedni. Zanima me ali je za to določen kak rok v katerem morajo odpraviti težavo?

s1m0n ::

Poklicat in jih povprašat kdaj imajo namen se posvetit/uredit reklamacijo!
Nevem, če je kakšen rok razen, če je kje v papirjih naveden.

Je pa sramota, da tako dolko potrebujejo.

softić ::

Kdo ti jih je montiral? Jelovica ali kakšen šalabajzer ki ne zna montirati oken? Ali sam?

JanezH ::

Od jelovice monterji.

softić ::

Potem pa jasno reklamacija. BASTA:
ajde

Ales ::

Tvoja reklamacija je bila sprejeta, tako da imajo oni rok 45 dni za odpravo napake. V kolikor je ne odpravijo v 45 dneh, so ti dolžni nadomestiti izdelek z novim.

Škoda, da nisi uveljavljal stvarne napake, glede na to, da napaka obstaja že od začetka in se ni zgodila med uporabo izdelka.

JanezH ::

@Ales

Nisem vedel, da se da reklamirat na več načinov.
Kaj pa bi se zgodilo, če bi uveljavljal stvarno napako? Bi dobil novo okno?

Naj mi samo uštimajo tako, da bo vredu, pa bo ok :)

Ales ::

Ja, dobil bi novo okno, če bi oni takoj priznali da gre za stvarno napako. Kakorkoli, se čisto strinjam - samo da se vse lepo in čimprej konča.

softić ::

Ales je izjavil:

Tvoja reklamacija je bila sprejeta, tako da imajo oni rok 45 dni za odpravo napake. V kolikor je ne odpravijo v 45 dneh, so ti dolžni nadomestiti izdelek z novim.

Škoda, da nisi uveljavljal stvarne napake, glede na to, da napaka obstaja že od začetka in se ni zgodila med uporabo izdelka.

Problem je samo ta , da je treba nastaviti okovje na oknu in zaradi tega je nesmiselno zahtevati novo okno


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Reševanje reklamacije po 45 dneh od prijave

Oddelek: Loža
111629 (1140) Šimpanz
»

Rok garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
6012942 (10060) solatko
»

Uveljavljanje garancije...tretjič (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
529397 (6819) St235
»

problem z garancijo prenosnika (vshop.si) (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
24026657 (16521) lmfao
»

Varstvo potrošnikov - Garancija računalnikov (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
6110717 (7400) zk_eu

Več podobnih tem