Forum » Loža » Rok za odziv na reklamacijo stavbnega pohištva - oken
Rok za odziv na reklamacijo stavbnega pohištva - oken
JanezH ::
Pri jelovici sem nabavil okna in ugotovil, da eno okno visi, ko je odprto na "kip". Na jelovico sem poslal reklamacijo, po 3 dneh sem po elektronski pošti dobil potrditev reklamacije v kateri piše, da bojoo skladno z uveljavljenimi postopki pristopili k rešitvi reklamacije.
Od takrat so minili 3 tedni. Zanima me ali je za to določen kak rok v katerem morajo odpraviti težavo?
Od takrat so minili 3 tedni. Zanima me ali je za to določen kak rok v katerem morajo odpraviti težavo?
s1m0n ::
Poklicat in jih povprašat kdaj imajo namen se posvetit/uredit reklamacijo!
Nevem, če je kakšen rok razen, če je kje v papirjih naveden.
Je pa sramota, da tako dolko potrebujejo.
Nevem, če je kakšen rok razen, če je kje v papirjih naveden.
Je pa sramota, da tako dolko potrebujejo.
Ales ::
Tvoja reklamacija je bila sprejeta, tako da imajo oni rok 45 dni za odpravo napake. V kolikor je ne odpravijo v 45 dneh, so ti dolžni nadomestiti izdelek z novim.
Škoda, da nisi uveljavljal stvarne napake, glede na to, da napaka obstaja že od začetka in se ni zgodila med uporabo izdelka.
Škoda, da nisi uveljavljal stvarne napake, glede na to, da napaka obstaja že od začetka in se ni zgodila med uporabo izdelka.
JanezH ::
@Ales
Nisem vedel, da se da reklamirat na več načinov.
Kaj pa bi se zgodilo, če bi uveljavljal stvarno napako? Bi dobil novo okno?
Naj mi samo uštimajo tako, da bo vredu, pa bo ok :)
Nisem vedel, da se da reklamirat na več načinov.
Kaj pa bi se zgodilo, če bi uveljavljal stvarno napako? Bi dobil novo okno?
Naj mi samo uštimajo tako, da bo vredu, pa bo ok :)
Ales ::
Ja, dobil bi novo okno, če bi oni takoj priznali da gre za stvarno napako. Kakorkoli, se čisto strinjam - samo da se vse lepo in čimprej konča.
softić ::
Tvoja reklamacija je bila sprejeta, tako da imajo oni rok 45 dni za odpravo napake. V kolikor je ne odpravijo v 45 dneh, so ti dolžni nadomestiti izdelek z novim.
Škoda, da nisi uveljavljal stvarne napake, glede na to, da napaka obstaja že od začetka in se ni zgodila med uporabo izdelka.
Problem je samo ta , da je treba nastaviti okovje na oknu in zaradi tega je nesmiselno zahtevati novo okno
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Reševanje reklamacije po 45 dneh od prijaveOddelek: Loža | 1629 (1140) | Šimpanz |
» | Rok garancije (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 12942 (10060) | solatko |
» | Uveljavljanje garancije...tretjič (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9397 (6819) | St235 |
» | problem z garancijo prenosnika (vshop.si) (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 26657 (16521) | lmfao |
» | Varstvo potrošnikov - Garancija računalnikov (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 10717 (7400) | zk_eu |