Forum » Loža » Reševanje reklamacije po 45 dneh od prijave
Reševanje reklamacije po 45 dneh od prijave
bobr82 ::
Pozdravljeni!
Imam teževe z nepoznavanjem zakonodaje o garancijah in reklamaciijah, zato prosim za pomoč! Zadeva je sledeča: V spletni trgovin sem kupil hladilnik in kasneje vendar pred prvim zagonom sem ugotovil, da vrata zamrzovalnika ne tesnijo. Zadevo sem prijavil v trgovini, kjer so me zapotili na servis, kar sem tudi storil (z tem sem izgobil možnost uveljavljanje stvarne napake) obiskal me je serviser in mi izdal zapisnik za zamenjavo vrat in sedaj že 45 dni nič, ne popravila, ne maila, ne klica... Kaj lahko naredim?
Verjetno lahko zahtevam vračilo kupnine, kaj pa stroški dostave in vnosa hladilnika v stanovanje z pomočjo dvigala, saj drugače negre. Tudi iznos iz stanovanja bo mogoče samo z pomočjo dvigala, kdo ga bo moral plačati?
Za vse koristne informacije se v naprej zahvaljujem!
Imam teževe z nepoznavanjem zakonodaje o garancijah in reklamaciijah, zato prosim za pomoč! Zadeva je sledeča: V spletni trgovin sem kupil hladilnik in kasneje vendar pred prvim zagonom sem ugotovil, da vrata zamrzovalnika ne tesnijo. Zadevo sem prijavil v trgovini, kjer so me zapotili na servis, kar sem tudi storil (z tem sem izgobil možnost uveljavljanje stvarne napake) obiskal me je serviser in mi izdal zapisnik za zamenjavo vrat in sedaj že 45 dni nič, ne popravila, ne maila, ne klica... Kaj lahko naredim?
Verjetno lahko zahtevam vračilo kupnine, kaj pa stroški dostave in vnosa hladilnika v stanovanje z pomočjo dvigala, saj drugače negre. Tudi iznos iz stanovanja bo mogoče samo z pomočjo dvigala, kdo ga bo moral plačati?
Za vse koristne informacije se v naprej zahvaljujem!
Machete ::
Ampak ti tega serviserja nisi niti poklical več? Samo čakaš?
Vnosa ti ne bo nihče plačal, tudi če ti dajo novega. To misliš z zunanjim dvigalom? Torej skozi okno?
Vnosa ti ne bo nihče plačal, tudi če ti dajo novega. To misliš z zunanjim dvigalom? Torej skozi okno?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
bobr82 ::
Serviserja sem poklical in mi je odgovoril da je naročil in čaka dostavo. Iznos je mogoč samo z zunanjim dvigalom skozi balkon in ker je strošek velik me zanimajo moje pravice, saj ni moja krivda da je hladilnih slabo narejen.
mancini ::
seveda si se do danes naučil kaj je uveljavljanje stvarne napake in zamenjava za drug nov brezhiben izdelek, pa bi se izognil vsej kalvariji ki jo prestajaš in bi dobil takoj brezhiben izdelek
zakon o varstvu potrošnikov
20. člen
(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.
mislim da je najbolje da si ti prvo na internetu prebereš ta zakon, se poučiš o tvojih pravicah, o pravicah in dolžnosti prodajalca, ...
saj ni moja krivda da je hladilnih slabo narejen - glede na tvoje razmišljanje, pa je najbolje da si poiščeš kakšno pravno pomoč
jaz tega popravljenega hladilnika nikakor ne bi vzel, odločil bi se za povrnitev denarja ali pa drugega novega
to pa so njihovi standardni izgovori, problemi z dostavo, ...
zakon o varstvu potrošnikov
20. člen
(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.
mislim da je najbolje da si ti prvo na internetu prebereš ta zakon, se poučiš o tvojih pravicah, o pravicah in dolžnosti prodajalca, ...
saj ni moja krivda da je hladilnih slabo narejen - glede na tvoje razmišljanje, pa je najbolje da si poiščeš kakšno pravno pomoč
jaz tega popravljenega hladilnika nikakor ne bi vzel, odločil bi se za povrnitev denarja ali pa drugega novega
to pa so njihovi standardni izgovori, problemi z dostavo, ...
Magic1 ::
Saj je povedal, da je največji problem dostava hladilnika v/iz stanovanja.
Zdaj imaš dve možnosti. Greš v boj in zahtevaš denar, ali upaš da so le slaba tesnila in počakaš da jih dobi.
Če so vrata poškodovana konstrukcijsko, bodo verjetno krivdo probali prevaliti na tebe. Tvoj zahteven dostop lahko močno zakomlicira določitev krivca za napako. Lahko rečejo, da se poškodba zgodila med prenosom in potem greš lahko samo še na sodišče. Kjer lahko tudi izgubiš. Zaradi specifičnosti, probajte zadevo čim mirneje uredit.
Razen če ni res jasni in konkretni defekt pri izdelavi.
Zdaj imaš dve možnosti. Greš v boj in zahtevaš denar, ali upaš da so le slaba tesnila in počakaš da jih dobi.
Če so vrata poškodovana konstrukcijsko, bodo verjetno krivdo probali prevaliti na tebe. Tvoj zahteven dostop lahko močno zakomlicira določitev krivca za napako. Lahko rečejo, da se poškodba zgodila med prenosom in potem greš lahko samo še na sodišče. Kjer lahko tudi izgubiš. Zaradi specifičnosti, probajte zadevo čim mirneje uredit.
Razen če ni res jasni in konkretni defekt pri izdelavi.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
MadMen ::
No še eno obvestilo za OPja, podjetje ti NI dolžno plačati stroškov, ki so nastali z transportom hladilnika v tvojo nepremičnino.
bobr82 ::
Vrata so slabo narejena zato naj bi jih zamenjali, kar je serviser tudi napisal v zapisnik, tako da ta del reklamacije ni sporen.
Ko sem kasneje klical serviserja mi je povedal da so vrata naročena in čaka dostavo(menda iz Romunije). Je pa od prijave reklamacije do danes minilo več kot 45dni in mi je čakanja dovolj in zato zahtevam vračilo denarja, da grem lahko čim prej kupit drugega. Je pa žalostno da bom moral 2X nositi strožke vnosa da končno pridem do teško pričakovanega hladilnika.
Ko sem kasneje klical serviserja mi je povedal da so vrata naročena in čaka dostavo(menda iz Romunije). Je pa od prijave reklamacije do danes minilo več kot 45dni in mi je čakanja dovolj in zato zahtevam vračilo denarja, da grem lahko čim prej kupit drugega. Je pa žalostno da bom moral 2X nositi strožke vnosa da končno pridem do teško pričakovanega hladilnika.
bobr82 ::
Ni problem prodajalca da imaš takšen flet ali hišo.
Tudi ni moja krivda, da niso zagotivili potrebnega rezervnega dela v 45 dneh kot veleva zakonodaja. Jaz samo želim čimprej hladilnik, ki bo brezhibno deloval in nikakor ni moj namen kakor koli nekoga zajebavati ali se okoriščati in mi pa glih plačevati dodatnih storitev, ker nimajo enih vrat.
Magic1 ::
Pa kaj zdaj pizdiš? Saj ti zakon omogoča vračilo denarja, oz zamenjavo aparata, oziroma tvojo dobro voljo da počakaš dlje na nadometni del, če ne uspejo popravit pravočasno. To je real life, ne gre vedno vse po planih. Malo jih opomni, da naj pohitijo, drugače ga naj odpeljejo kakor vejo in znajo. Če pa si fiksno odločen, da hočeš drugega, bo treba še keširat zaradi specifike. Češnice na torti pa ne bo.
Magic
mancini ::
to da čakaš si si popolnoma sam kriv, na voljo si imel vse, sam pa si se odločil za servis namesto za uveljavljanje stvarne napake
tudi to da tukaj debatiraš 2 dni, namesto da bi podal pisni zahtevek za vračilo denarja
se ti že ne mudi tako
tudi to da tukaj debatiraš 2 dni, namesto da bi podal pisni zahtevek za vračilo denarja
se ti že ne mudi tako
Šimpanz ::
No pa še napiši kateri hladilnik ima tak super servis, da ga ne bom kupil. Sploh si ne predstavljam da mi poleti neki crkne in potem čakam več kot 45 dni na popravilo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Mobitel, uveljavljanje garancije (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 23401 (19219) | Tilen |
» | Rok garancije (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 12936 (10054) | solatko |
» | Uveljavljanje garancije...tretjič (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9380 (6802) | St235 |
» | problem z garancijo prenosnika (vshop.si) (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 26626 (16490) | lmfao |
» | mobitelov servis [že več kot 45 dni]Oddelek: Loža | 11876 (9758) | jan01 |