» »

"Nategovanje" z strani Jacob Computer?

"Nategovanje" z strani Jacob Computer?

Buco2 ::

Pozdravljeni!

Zanima me, kako bi vi nadaljnje postopali v takem primeru. Se že vnaprej opravičujem za zelo dolg post ampak mislim, da lahko le tako razložim nastalo situacijo.

Dne 18.08. sem naročil 10 različnih izdelkov pri Jacob Computer - vsi izdelki so bili označeni kot dobavljivi v maksimalno 1 dnevu. Denar je bil na njihovem računu že 19.08. Nato se začne čakanje da zadevo pošljejo. Ker je šlo za relativno nestandarno zadevo, najprej spremenijo dobavni čas, ampak OK, razumem da so težave z takojšnjo dobavljivostjo in mirno počakam. Nato se zadeva 24.08 končno odpošlje in je 26.08 pri meni doma.
Ugotovim pa, da manjkata dva izdelka. Ta ista dva izdelka nista bila napisana ne v avtomatskem sporočilo o odpremi paketa na dan 24.08. in niti ne v dobavnem listu, ki je bil priložen v paketu.

Uredu, si rečem pač, kljub temu, da so izdelki na njihovi strani označeni kot dobavljivi, bom počakal še kak dan preden jih kontaktiram.

Nato jim 01.09. pošljem e-mail kaj se dogaja z nedobavljenimi izdelki. Dobim takojšen odgovor, da naj poslikam škatlo, da pri njih so vsi izdelki označeni kot dobavljeni. To seveda ni res, ker točno ta dva izdelka v pregledu statusa mojega naročila pojavljata kot "rezervirano" in "dobavljivo", ostali dobavljeni izdelki pa pod "že dobavljeno".
Vse tole omenim in podkrepim z print screeni in slikami v e-mailu.

Kot odgovor dobim:
the shipment you received was only a partial delivery, the missing parts will be send to you as soon as they become available.


Kako je sedaj kar partial delivery, prej pa so bili izdelki po njihovem že dobavljeni?

Na odgovor, da izdelke dobim takoj ko bodo dobavljivi, odgovorim z printscreenom njihove trgovine v istem trenutku, kjer je izdelek na zalogi >100 komadov.
Seveda od takrat mrk komunikacije - ignoriranje.

Dne 06.09. zgodaj zjutraj pošljem še en e-mail isti osebi, z vprašanjem če je paket že na poti oziroma kaj se z njim dogaja.
Seveda odgovora v teku dneva in delavnih ur ne dobim.

Zato še isti dan zvečer napišem drug e-mail, na reklamacije, z kratkim opisom poteka dogajanja.
Danes zjutraj pa dobim odgovor, da izdelek ki ga čakam bo na voljo šele 16.09.
Status : Aktueller Liefertermin 16.09.2011

Takoj pišem nazaj povpraševanje kako to, da je izdelek na njihovi strani označen kot dobavljiv z zalogo >100 komadov, meni pa napišejo da bo izdelek na voljo šele sredi meseca, skoraj en mesec po plačilu?

Njihov odgovor je naslednji:

we are sorry but the article 112812 is temporary not ready for delivery because our supplier have it on stock.

We are sorry for this. But we need this article also for other Orders. And we don´t get it at this time.


Sedaj vas sprašujem za pomoč. Kaj lahko naredim v takem primeru? Zakaj v zadnjem odgovoru dobim "we need this article also for other Orders". Je mogoče moje naročilo drugorazredno ali kaj, da oni rabijo te artikle tudi za druge? Vem, da nisem sam na tem svetu, a logično bi bilo, da prej dobaviš izdelek nekomu, ki čaka že 3 tedne...

Prosim za nasvete kaj bi vi naredili v mojem primeru. Žal nemščine ne razumem in z google translate njihovi splošni pogoji so mi neberljivi, da bi se skliceval na njih.

Najlepša hvala za vse konstruktivne komentarje!

L.P.
Buco2

solatko ::

Vsak zastopnik, najprej poskrbi za večje kupce, potem pa so na vrsti posamezniki. Tako v tem poslovnem svetu pač je, zato ima tudi AGT težave z dobavo, pa še kakšen naš trgovec tudi. Važno je, da boš sploh dobil in se ne naredijo Francoze.
Delo krepa človeka

c3p0 ::

Z Jacob imam eno slabo izkušnjo. Naročil telefon, datumi dobave so se pa stalno pomikali, pravtako njihove obljube, tako da so jih prej imeli že pri nas. Zahteval storno in vrnitev denarja, naslednji dan so nakazali nazaj. Po moje se izmikajo, ne verjamem da na vsej firmi ni nobenega, ki bi dobro obvladal angleško.

Buco2 ::

No, da zaključimo temo.
Stvar se je rešla, disk sem pravkar prejel. Zanimivo je to, da takoj ko je cena diska padla na približno 10% nad ceno ki sem jo plačal v naprej (70€), je disk bil takoj odposlan - v petek ob 20ih zvečer!! Cel čas, ko pa je bila cena okrog 85€, pa sem bil ignoriran in je bilo na tisoče izgovorov...

Tako, da se v bodoče ne bo še kdo tako zafrknil z čakanjem na izdelek.


@solatko: Vem, da so na vrsti najprej veliki kupci, ampak ne mi rečt, da je cel mesec stvar označena kot na zalogi in da jim vsak dan poide zaloga, da mi ne morejo poslat enega diska?!
Mislim, da ni primerljiva velikost Jacoba in AGT - že v količini ponujenih izdelkov ne.

@sago: Da, kot sem zgoraj opisal, domnevam, da je prevelik skok v ceni bil glavni razlog zakaj nisem diska prejel tako kmalu.

L.P.
Buco2

amigo_no1 ::

Lol, verjetno so samo čakali da bodo tebe, enga Slovenceljna iz "brdovitog Balkana" nategnili za 15E :)).

Velja cena, po kateri si naročil & ko trgovec sprocesira naročilo in "požegna" celoten nakup.Ponavadi dobiš mail, ko se to zgodi.

Kot vidiš Jacob Computer ni edina trgovina, kjer imajo na njihovi strani vse na zalogi, v RL pa seveda nimajo.
Bo treba vsakega trgovca prvo ročno pobarati ali dejansko ima zahtevano robo na zalogi ali ne.

Lahko poveš, kaj se skriva pod "relativno nestandarno zadevo" ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

Buco2 ::

Napisal sem, tako kot se je stvar razpredala. Nikjer nisem napisal, da je 15€ točno razlog da niso poslali prej. Sem dal samo sum, da je tole, ker si drugače tega ne znam razlagat.

Velja cena, po kateri si naročil & ko trgovec sprocesira naročilo in "požegna" celoten nakup.Ponavadi dobiš mail, ko se to zgodi.


Da, cena je logično da obvelja. Konec koncev se je šlo tudi za predplačilo in je bila z moje strani stvar zaključena naslednji dan po naročilu ko so prejeli denar na njihov račun.

Kot vidiš Jacob Computer ni edina trgovina, kjer imajo na njihovi strani vse na zalogi, v RL pa seveda nimajo.
Bo treba vsakega trgovca prvo ročno pobarati ali dejansko ima zahtevano robo na zalogi ali ne.


Me ne obremenjuje ali imajo označeno, ali je izdelek na zalogi al ne. Zanimalo me je zakaj izdelka ne dobim kot je bilo dogovorjeno in predvsem zakaj se je rok za dobavo nonstop podaljševal, kljub zagotovilu (povpraševanje na mail) na dan naročila, da so VSI izdelki na zalogi.

Pod relativno nestandardno zadevo pa se skriva nek server. Ne skrbi, ni to stvar ki sem jo čakal do danes, ampak na HDD za prenosnik.



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izkušnje s trgovino computer universe (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Kaj kupiti
839189505 (4699) Ebu Bekr
»

Napačna cena (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8015356 (8097) stb
»

hardwareversand.de (strani: 1 2 3 436 37 38 39 )

Oddelek: Kaj kupiti
1912376072 (163187) integral15
»

Jacob direkt izkusnje (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
6312183 (8047) kobal4
»

COMTRON

Oddelek: Kaj kupiti
304442 (3361) fahrenGONE

Več podobnih tem