Forum » Loža » 1.9 TDI 130 KM - začele so se težave... ali pač ne?
1.9 TDI 130 KM - začele so se težave... ali pač ne?
Fizikalko ::
Super, potem imam kar nekaj upanja, da gre za isto diagnozo oz. moj mehanik vendarle ni napačen :)
Malajlo ::
Defenitivno ima klimatski sitem tlačni senzor za premajhen tlak (torej, če manjka plina). V tem primeru sklopi kompresor, da ne pride do poškodbe kompresorja.Ne bi rekel. Se je kar lepo slišal vklop kompresorja, lajtnga pa čisto prazna (na VAG jajcih, starih tri mesece... dvakrat!)
SkIDiver ::
@Malajlo potem je pa tlačni senzor v okvari. Brez njega bi pol vozil ali pa 3/4 vseh,ki imajo klimo stalo na servisu in čakalo na menjavo/obnovo kompresorja. Namreč plinu je primešano olje,ki podmazuje kompresor, premalo plina premalo olja. Na suho pa vemo, da dolgo ne gre. Tlačni senzor na tak način zaščiti kompresor.
No zanimiv primer nižjega razreda pri vag-u je okvara senzorja temperature na uparjalniku klime. Ko se malenkost segreje vrača upornost,ki pomeni -74 stopinj Celzija. Za vraga ne vklopi kompresorja,ker je premrzlo:-)
No zanimiv primer nižjega razreda pri vag-u je okvara senzorja temperature na uparjalniku klime. Ko se malenkost segreje vrača upornost,ki pomeni -74 stopinj Celzija. Za vraga ne vklopi kompresorja,ker je premrzlo:-)
Pyr0Beast ::
Če ti tuli jermen ga snami stran, v kolikor 'napaja' samo klimo in alternator
Sam glede na to da je dizel zna futrat tudi vakuum pumpo
Sam glede na to da je dizel zna futrat tudi vakuum pumpo
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Brane2 ::
@Malajlo potem je pa tlačni senzor v okvari. Brez njega bi pol vozil ali pa 3/4 vseh,ki imajo klimo stalo na servisu in čakalo na menjavo/obnovo kompresorja. Namreč plinu je primešano olje,ki podmazuje kompresor, premalo plina premalo olja. Na suho pa vemo, da dolgo ne gre. Tlačni senzor na tak način zaščiti kompresor.
Čaki mal. Eni pravite, da je olje primešano plinu, eni pa da ni. Če zamenjam torej kompresor klime za novega, a moram posebej pred montažo vlit olje vanj ali ne ?
On the journey of life, I chose the psycho path.
SkIDiver ::
@Brane2 vedno, ko se posega v klimatsko napravo pa naj bo to poseg z menjavo delov ali samo redno vzdrževanje, ko se izprazni plin iz klimatskega sistema in se ponovno napolni z novim plinom se plinu vedno doda tudi olje. Danes je celo kar redna praksa, da se doda poleg še barvilo, da se preveri morebitno puščanje klimatskega sistema. Olje ne podmazuje samo kompresorja ampak tudi tesnila na spojih. Takšen koktejl pa o stane v klimatskem sistemu 2 do 3 leta, ko je spet potrebno izčrpati ves plin iz sistema in napolniti s svežim plinom oz. celotnim koktejlom
Pred tem pa ničesar ne vlivaš v sam tlačni del kompresorja (odprtini kamor se priključita cevi klimatskega sistema). Ne vem pa, če je kako olje v mehanskem delu kompresorja. Nisem še nikoli nobenega razdiral.
PS: Če menjal kompresor klime z novim se odpira sam klimatski sistem. V tem primeru je priporočljivo menjati tudi kondenzacijski filter. Na spodnji sliki poimenovan "Receiver Dryer". Njegova vloga pa je izločanje vlage iz plina, ki je v klimatskem sistemu nezaželjen. Če se klimatski sistem v svoji življenski dobi nikoli ne odpira potem ni potrebe po njegovi menjavi (načeloma). Če pa se odpira pa se priporoča menjava, ker ob tem v sistem vdre vlaga. Če se hočeš izogniti menjavanju je pametno kompresor odstranjevati v času, ko je majhna zračna vlažnost in obe priključni cevi na kompresorju zatesniti, da se prepreči vdiranje zraka iz atmosfere v sam sistem.
PS2: Če greš "by the book" je zadevščina cenovno kar nevšečna.
Pred tem pa ničesar ne vlivaš v sam tlačni del kompresorja (odprtini kamor se priključita cevi klimatskega sistema). Ne vem pa, če je kako olje v mehanskem delu kompresorja. Nisem še nikoli nobenega razdiral.
PS: Če menjal kompresor klime z novim se odpira sam klimatski sistem. V tem primeru je priporočljivo menjati tudi kondenzacijski filter. Na spodnji sliki poimenovan "Receiver Dryer". Njegova vloga pa je izločanje vlage iz plina, ki je v klimatskem sistemu nezaželjen. Če se klimatski sistem v svoji življenski dobi nikoli ne odpira potem ni potrebe po njegovi menjavi (načeloma). Če pa se odpira pa se priporoča menjava, ker ob tem v sistem vdre vlaga. Če se hočeš izogniti menjavanju je pametno kompresor odstranjevati v času, ko je majhna zračna vlažnost in obe priključni cevi na kompresorju zatesniti, da se prepreči vdiranje zraka iz atmosfere v sam sistem.
PS2: Če greš "by the book" je zadevščina cenovno kar nevšečna.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
Brane2 ::
No, saj. Ko sem kupoval kompresor mi je bilo rečeno, da se olje NE dodaja, ker da je mazivo v plinu.
Potem je bilo par nasprotnih trditev na forumu, pa spet nasprotno nasprotnih itd.
Drugače mi je stvar po polnitvi ene par ur delala, nato pa spustila.
Nisem se še imel časa ukvarjat s podrobnostmi.
Potem je bilo par nasprotnih trditev na forumu, pa spet nasprotno nasprotnih itd.
Drugače mi je stvar po polnitvi ene par ur delala, nato pa spustila.
Nisem se še imel časa ukvarjat s podrobnostmi.
On the journey of life, I chose the psycho path.
SkIDiver ::
Če je pameten servis so ti polnili poleg plina in olja tudi barvilo. Oglasi se nazaj na servis, če se bo še kje videlo znake puščanja. Se zna zgodit, če klima ne deluje daljše obdobje, da po ponovnem zagonu začnejo odpovedovati gibljive cevi ali tesnila na spojih. To je problem pomanjkanja olja po sistemu zaradi nedelovanja. Lahko pa je tudi hladilnik predrt. No včasih se pojavijo še kake konstrukcijske cvetke, ko privarijo nosilec cevi kar na samo cev sistema in na varu veselo poka zaradi vibracij.
Kar ti je prodajalec povedal je pravilno Plin doda mojster, ki sistem polni s plinom.
Bom nehal, ker smo že OFF.
Kar ti je prodajalec povedal je pravilno Plin doda mojster, ki sistem polni s plinom.
Bom nehal, ker smo že OFF.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
Brane2 ::
Kar ti je prodajalec povedal je pravilno Plin doda mojster, ki sistem polni s plinom.
WTF ?
Misliš "olje doda mojster, ki polni sistem s plinom" ?
Pa mu je treba to posebej reči v smislu "tule je nov 'še suh' kompresor, dodaj celotno dozo olja" ali stroj to orpavi sam ?
On the journey of life, I chose the psycho path.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
Malajlo ::
Ja kaj pa vem. Klima je spuščala, hladila ni popolnoma nič, kompresor je pa vklapljalo. In vrh vsega mi je serviser rekel, naj imam klimo kar vklopljeno, čeprav ne dela. Da kompresorju ne bo nič! Ja pa ja de... Zanimivo, da je klima en qurc delala in je bil avto po pol leta spet na servisu. Potem sem se pa losal avta.
SkIDiver ::
Ja napaka. Mislil sem "olje doda mojster, ki polni sistem s plinom". Če ni isti servis, ki ti je menjal kompresor potem je pametno, da poveš, da se je menjal kompresor in v sistemu ni ničesar. Potem pa mojster najprej priklopi mašino, vnese količino plina, olja in barve. Naprej pa je vse avtomatizirano. Najprej se ustvari vakum, ki ga mašina drži cca slabe pol ure, da ugotovi, če sistem tesni ali ne. Če tesni potem v sistem doda plin z oljem in barvo (oz. kakorkoli je mojster vnaprej določil na začetku) in je zadeva končana. Samo dodajanje plina z vsem skupaj traja cca slabo minuto. Najdaljši del postopka je vakumiranje in vzdrževanje vakuma.
@Malajlo zanimivo. Načeloma, če ima kompresor olje mu res ni nič. Samo to je vprašljivo, zato ECU tudi onemogoči delovanje klimatskega sistema, če nima dovolj pritiska.
@Malajlo zanimivo. Načeloma, če ima kompresor olje mu res ni nič. Samo to je vprašljivo, zato ECU tudi onemogoči delovanje klimatskega sistema, če nima dovolj pritiska.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
-valvoline- ::
Precej kompresorjev je šlo v maloro zarad nestrokovnega posega,folk pa ne ve da je to zarad pomanjkanja olja v hladilnem sistemu.Stroj za filat naj bi tega naredil avtomatsko,vendar dvomim da je pri vseh servisnih delavnicah razmerje poštimano,oz če sploh nafilajo kej olja zravn. Folk pa skoraj vedno gre filat tam kjer je najcenejše. Klima je jeba,dokler dela je ok,k pa se pricne z okvarami je pa sami frdaman hudič.Kompresorja se ponavad ne da popraulat in obnavljat,rabljen težka da bo izpravn če je dolg zunaj in ni lavfal,novi pa dragi k žafran.Z pobarvanim zrakom se klima nafila le začasno da se preveri plinotesnost,in se potle pobarvan zrak ven pobere,ter se klima ponovno nafila z freonom brez barve noter.
Brane2 ::
Nov je €200
IIRC
IIRC
On the journey of life, I chose the psycho path.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
-valvoline- ::
Ja kaj pa vem. Klima je spuščala, hladila ni popolnoma nič, kompresor je pa vklapljalo. In vrh vsega mi je serviser rekel, naj imam klimo kar vklopljeno, čeprav ne dela. Da kompresorju ne bo nič! Ja pa ja de... Zanimivo, da je klima en qurc delala in je bil avto po pol leta spet na servisu. Potem sem se pa losal avta.
Če je dovolj olja v klimatskem sistemu kamot lavfa kompresor 24/7,vklapljala se je ker ti je bil senzor za tlak fuč.
SkIDiver ::
-valvoline- si prepričan, da je barvilo potrebno odstranit? Ga potem večina pušča v sistemu zaradi cenejšega posega?
Kompresor klime se dobi tudi že za ceno 200, 300EUR. Pač razlika je, da ni original oz. je recimo direktno od Valeo-ta ali kakega drugega prozvajalca.
Kompresor klime se dobi tudi že za ceno 200, 300EUR. Pač razlika je, da ni original oz. je recimo direktno od Valeo-ta ali kakega drugega prozvajalca.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
-valvoline- ::
Nov je €200
IIRC
Še nisem vidu cenejšega k 300e,za japonce pa tja do 700-800e.
-valvoline- si prepričan, da je barvilo potrebno odstranit?
100%. Nekateri serviserji ne poberejo vsega vn(kar ni dobr) pa neki ostane poleg.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
kixs ::
Pred kratkim sem zamenjal avto in se nisem preveril nivo olja. Avto stoji ene dobri dve uri in na palcki kaze vsaj pol litra cez MAX.
Kot sem bil do zdaj navajen, mora biti nivo med MIN in MAX. Pod MIN ali nad MAX ni dobro. Zanimivo pa mi je, da nekateri pravijo, da moras preverjat nivo cca 5-10min po izklopu motorja. Takrat se olje se ne bo v celoti steklo iz batov in sten in bo logicno kazalo manj. Zdej, ce pise, da gre v masino 5L, potem mora biti teh 5L vedno biti do MAX oznake ali manj, nikakor pa vec. Sicer so dali ob menjavi vec kot 5L ali pa se kaj mesa z oljem (not gut).
Po moje bom spustil malo olja ven. Je pa bila menjava narejena pred cca 2Kkm.
lp
Kot sem bil do zdaj navajen, mora biti nivo med MIN in MAX. Pod MIN ali nad MAX ni dobro. Zanimivo pa mi je, da nekateri pravijo, da moras preverjat nivo cca 5-10min po izklopu motorja. Takrat se olje se ne bo v celoti steklo iz batov in sten in bo logicno kazalo manj. Zdej, ce pise, da gre v masino 5L, potem mora biti teh 5L vedno biti do MAX oznake ali manj, nikakor pa vec. Sicer so dali ob menjavi vec kot 5L ali pa se kaj mesa z oljem (not gut).
Po moje bom spustil malo olja ven. Je pa bila menjava narejena pred cca 2Kkm.
lp
SkIDiver ::
Jaz vedno ciljam na sredino med MIN in MAX. Na cel interval mi ga zmanjka mogoče tam do 0.5L, ker oljne hlape iz glave in bloka motorja odvajam v poseben zbiralnik in ne v sesalni kolektor in ohišje zračnega filtra kot je imel motor tovarniško narejeno.
Pred tem mi ga je na interval pokuril cca 1-2dl. Če ob servisu sega olje preko sredine med MIN in MAX mi ga v cca 1k km vsega zmeče v oljni zbiralnik. Po navodilu bi moral vlit 4,5L olja, če se menja filter oz. 4,3 brez filtra. Sam uporabljam malce večji filter kot je predpisano pa ga gre na sredino palčke ravno 4,4L. Tist 1dl pa hitro pristane v zbiralniku.
Olje zmeriš cca 15 minut po tem, ko si ugasnil motor. Seveda je pogoj, da je bilo olje segreto na delavno temperaturo in se bo v tem času scedilo iz motorja nazaj v oljno korito.
Pred tem mi ga je na interval pokuril cca 1-2dl. Če ob servisu sega olje preko sredine med MIN in MAX mi ga v cca 1k km vsega zmeče v oljni zbiralnik. Po navodilu bi moral vlit 4,5L olja, če se menja filter oz. 4,3 brez filtra. Sam uporabljam malce večji filter kot je predpisano pa ga gre na sredino palčke ravno 4,4L. Tist 1dl pa hitro pristane v zbiralniku.
Olje zmeriš cca 15 minut po tem, ko si ugasnil motor. Seveda je pogoj, da je bilo olje segreto na delavno temperaturo in se bo v tem času scedilo iz motorja nazaj v oljno korito.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
Pyr0Beast ::
>
Jaz vedno ciljam na sredino med MIN in MAX. Na cel interval mi ga zmanjka mogoče tam do 0.5L, ker oljne hlape iz glave in bloka motorja odvajam v poseben zbiralnik in ne v sesalni kolektor in ohišje zračnega filtra kot je imel motor tovarniško narejeno.
>
Je kajšna prednost v tem ? Sem bral da je nižja obraba mašine ?
>
Glede kompresorja klime. Tovarniško bo že napolnjen z oljem, je pa najbolje ven odliti, ga izmeriti in naliti nazaj noter ter ga po potrebi dodati, če ga je premalo.
Jaz vedno ciljam na sredino med MIN in MAX. Na cel interval mi ga zmanjka mogoče tam do 0.5L, ker oljne hlape iz glave in bloka motorja odvajam v poseben zbiralnik in ne v sesalni kolektor in ohišje zračnega filtra kot je imel motor tovarniško narejeno.
>
Je kajšna prednost v tem ? Sem bral da je nižja obraba mašine ?
>
Glede kompresorja klime. Tovarniško bo že napolnjen z oljem, je pa najbolje ven odliti, ga izmeriti in naliti nazaj noter ter ga po potrebi dodati, če ga je premalo.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
SkIDiver ::
Pyr0Beast, če je kaka razlika pri obrabi motorja ne vem. Prednost je v tem, da mi ne paca lopute motorja in filtra. Prej sem na vsakih par mesecev razdiral loputo in jo čistil, ker se je na njej nabralo toliko umazanije, da je pri prehodu iz prostega teka v povišane obrate pri speljevanju motor ugasnil kot bi ga odrezal. Vzrok zapacana loputa, ki je sicer tudi s prostim tekom precej znana zadeva pri VAG bencinarjih. Sedaj pa samo izpustim nabrane utekočinjene hlape iz zbiralnika pri menjavi olja v posodo z odpadnim oljem in je zadeva rešena.
Mogoče zna vplivat zadeva celo negativno ali pa tudi ne na kak senzor pritiska v sesalnem kolektorju motorja. Se nisem poglabljal v to ali opravljal meritev, če je kaka razlika tlaka v sesalnem kolektorju po tovarniški sestavi ali moji priredbi. Pri porabi se ne pozna, sklepam, da se tudi na tlaku ne.
Če ima kompresor klime še kako olje pa kot rečeno ne vem. Mogoče ima v mehanskem delu kjer so rotirajoči deli. Na sliki mislim na del kompresorja označen z "valve, shaft and swash plate"
Mogoče zna vplivat zadeva celo negativno ali pa tudi ne na kak senzor pritiska v sesalnem kolektorju motorja. Se nisem poglabljal v to ali opravljal meritev, če je kaka razlika tlaka v sesalnem kolektorju po tovarniški sestavi ali moji priredbi. Pri porabi se ne pozna, sklepam, da se tudi na tlaku ne.
Če ima kompresor klime še kako olje pa kot rečeno ne vem. Mogoče ima v mehanskem delu kjer so rotirajoči deli. Na sliki mislim na del kompresorja označen z "valve, shaft and swash plate"
Fizikalko ::
Evo, zdejle sem gledal račune za nazaj in je bil pred enim letom ta mikro jeremen zamenjan... Torej kar malo dvomim, da je že po enem letu začel srat.
kixs ::
A ti si to 1. lastnik avta? Ker sicer zelo mocno dvomim v realne kilometre pri 9 let starem avtu in samo 208.000km prevozenih. Se posebej pri Superbu, ker ze s Fiesto delajo tudi 50K letno (tudi v Slo).
Npr. moja bivsa alfa 145 jtd je imela uvozena iz IT, stara 8 let, ze 400.000km - seveda tega ob nakupu nisem vedel
lp
Npr. moja bivsa alfa 145 jtd je imela uvozena iz IT, stara 8 let, ze 400.000km - seveda tega ob nakupu nisem vedel
lp
Fizikalko ::
Kilometri so realni. Sem sicer 2. lastnik, kupil sem 3 leta starega s cca 100.000 prevoženih.
Phoebus ::
Koliko sem jaz prefilozofiral po forumih o težavah avta..potem pa peljal k mehaniku in pustil rekoč da ga ne prevzamem, dokler napaka ni _locirana_ (ne bomo menjali 100 kosov ker je en vijak popustil) in odpravljena. Ne boste verjeli, deluje.
Fizikalko ::
No, da malo posodobim situacijo...
1. Olje spuščeno, preveč je bilo dobra 2 deci.
2. Danes zjutraj je bil avto spet pregledan (zavrnil sem "preventivno menjavo šponerja in jermena in prosil, naj se zadeva najprej orenk pregleda) in ugotovljeno je bilo, da je bil eden od obeh mikro jermenov (tisti, ki goni klimo in nima avtomatskega napenjalca) odšponan. Jermen se je torej le napel in to je to. Zaenkrat (avto v uporabi že cel dan) nobenega cviljenja več. Tok tok.
3. Tista maščoba je preverjeno olje, ki malenkost spušča iz intercoolerja. Menda da to ni panike in je normalno za te kilometre. Res?
lp
1. Olje spuščeno, preveč je bilo dobra 2 deci.
2. Danes zjutraj je bil avto spet pregledan (zavrnil sem "preventivno menjavo šponerja in jermena in prosil, naj se zadeva najprej orenk pregleda) in ugotovljeno je bilo, da je bil eden od obeh mikro jermenov (tisti, ki goni klimo in nima avtomatskega napenjalca) odšponan. Jermen se je torej le napel in to je to. Zaenkrat (avto v uporabi že cel dan) nobenega cviljenja več. Tok tok.
3. Tista maščoba je preverjeno olje, ki malenkost spušča iz intercoolerja. Menda da to ni panike in je normalno za te kilometre. Res?
lp
Pyr0Beast ::
Olje iz intercoolerja ni ravno najboljša zadeva.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
SkIDiver ::
No turbaša, ki nima mastnih cevi sesalnega dela boš težko našel. Ni pa ravno normalno, da je mastno na zunanji strani. Mogoče ne bi bilo slabo preverit tesnenja cevi oz. objemke in jo po potrebi zamenjat. Vsekakor priporočam, da se mesto očisti in se malce spremlja od kje izvira olje.
Fizikalko ::
Ja, saj to je mehankar naredu, mal je popucal in bomo videli. On pravi, da res ni panike, da večina TDIjev zamasti pri veliko km in da mora mašina delat še vsaj 150k km brez problemov...
SkIDiver ::
Odkrito povedan tole ni nič. Sem videl že precej hujše primere. Turbina nima neke čudnega zvoka in kot sam praviš se ni nekaj za sekirat. Sicer pa, ko bo vzela svoj konec ga bo vzela. Predčasno menjat nima smisla.
balocom ::
Tista rebrasta stvar na 2gi sliki zgleda kot izmenjevalnik toplote olje/voda, tako da je možna da ti olje prši okoli kakega o ringa Sicer pa poglej če imaš kje blizu cevi za hidravliko servo volana, imam podobno umazanijo v svojem avtu okoli cevi za servo
Sploh pa cev na vrhu slike zgleda napokana...
Sploh pa cev na vrhu slike zgleda napokana...
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
Zgodovina sprememb…
- spremenil: balocom ()
Pyr0Beast ::
No turbaša, ki nima mastnih cevi sesalnega dela boš težko našel. Ni pa ravno normalno, da je mastno na zunanji strani. Mogoče ne bi bilo slabo preverit tesnenja cevi oz. objemke in jo po potrebi zamenjat. Vsekakor priporočam, da se mesto očisti in se malce spremlja od kje izvira olje.
Ma malce olja se vedno najde notri. Verjetno je to ker pušča turbina ?
Pri isuzu 1.5 turbo mašini se je snela cev ki gre iz intercoolerja, pa še vedno ni bilo okoli čisto nič mastno, sama cev znotraj pa je bila
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
MadMax ::
A se ne vodi reciklaža pred turbino? Torej je črnina/rahla zamaščenost jasna in logična...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
SkIDiver ::
@Pyr0Beast malce olja zagotovo pride preko ležaja turbine v cevi.
@MadMax z reciklažo verjetno misliš oddušek oljnih hlapov? Ne vem kako je rešeno v tem primeru. Po mojih izkušnjah bi sklepal, da je oddušek prej speljan v škatlo zračnega filtra kot pa direkt pred turbino. Oddušek kar fajn masti dele na katere se potem nabere umazanija. Npr. starejši VAG-ovi bencinarji imajo s tem težave, ker pride oddušek na sesalno cev neposredno pred loputo. Prosti tek pa je izveden na način, da se loputa malenkost odpre. Ko se je na steni lopute nabrala umazanija je imel motor težave pri vzdrževanju prostega teka motorja. Pri naglih prehodih iz enega stanja obratov v drugo stanje je samo ugasnil kot bi ga odrezal, ker mu je zmanjkalo zraka.
@MadMax z reciklažo verjetno misliš oddušek oljnih hlapov? Ne vem kako je rešeno v tem primeru. Po mojih izkušnjah bi sklepal, da je oddušek prej speljan v škatlo zračnega filtra kot pa direkt pred turbino. Oddušek kar fajn masti dele na katere se potem nabere umazanija. Npr. starejši VAG-ovi bencinarji imajo s tem težave, ker pride oddušek na sesalno cev neposredno pred loputo. Prosti tek pa je izveden na način, da se loputa malenkost odpre. Ko se je na steni lopute nabrala umazanija je imel motor težave pri vzdrževanju prostega teka motorja. Pri naglih prehodih iz enega stanja obratov v drugo stanje je samo ugasnil kot bi ga odrezal, ker mu je zmanjkalo zraka.
MadMax ::
Mislim predvsem na exhaust gas recirculation. Ta ne vsebuje svežega vonja po vijolicah....
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
SkIDiver ::
Če se ne motim pride EGR nposredno pred seslani kolektor kar pomeni za turbino. Deluje pa samo do cca 2000 ali 2500rpm. Potem se pa zapre, ker se razvijajo že dovolj visoke temperature, da ni potrebe po sekundarnem izgorevanju. Se jih najde tudi veliko, ki EGR blendirajo ali izklopijo. Recimo, da je malce manj EKO in v nižjih obratih je motor malce bolj poskočen kot sicer.
Sem pa tudi že slišal teorijo, da je EGR namenjen uravnavanju temperature glave motorja. Zanimivo, ker sem slišal od kvalitetnega mehanika z ogromno izkušnjami, vsak proizvajalec pa EGR označuje kot ekološko noto
Včasih enostavno ne veš komu bi vrjel
Sem pa tudi že slišal teorijo, da je EGR namenjen uravnavanju temperature glave motorja. Zanimivo, ker sem slišal od kvalitetnega mehanika z ogromno izkušnjami, vsak proizvajalec pa EGR označuje kot ekološko noto
Včasih enostavno ne veš komu bi vrjel
Fizikalko ::
Se po dolgem času oglaša. Mam še vedno tole Škodo, dela bp pri 365.000 km. Prva sklopka, prva turbina, itd.
No, pa sem ji mislil privoščit menjavo olja v menjalniku (še nikoli menjano!). Je to sploh smiselno po toliko km, nekateri so mi rekli, da je brez veze, da lahko celo menjalnik zariba... meni se zdi to nesmiselno in sem kvečjemu mnenja, da je skarjni cajt, da menjam olje, ker se prestavlja že nekam na trdo, sploh v prvo in drugo prestavo (predvsem navzgor, torej iz 2. v 2. in iz 2. v 1.).
Kaj menite?
In, če menjam, katero olje je ustrezno? Mašina je 1.9 TDI PD 131 KM (čipan na 160 KM), menjalnik ima 5 prestav.
Hvala vse že v naprej za pomoč in nasvete.
No, pa sem ji mislil privoščit menjavo olja v menjalniku (še nikoli menjano!). Je to sploh smiselno po toliko km, nekateri so mi rekli, da je brez veze, da lahko celo menjalnik zariba... meni se zdi to nesmiselno in sem kvečjemu mnenja, da je skarjni cajt, da menjam olje, ker se prestavlja že nekam na trdo, sploh v prvo in drugo prestavo (predvsem navzgor, torej iz 2. v 2. in iz 2. v 1.).
Kaj menite?
In, če menjam, katero olje je ustrezno? Mašina je 1.9 TDI PD 131 KM (čipan na 160 KM), menjalnik ima 5 prestav.
Hvala vse že v naprej za pomoč in nasvete.
Sami ::
Normalno, da menjaj, moral bi ga že pred vsaj 200k km, jaz ga menjam na vsake 100k km, sem ga ravno pri 400k km, zdaj jih ima 416k km, tudi 1,9TDI.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
bambam20 ::
Sami ::
Katero olje si dal?
Iskreno ti povem, da sem pozabil...mehanik mi je dal predpisano za ta avto, najlažje je da pokličeš na Škoda ali VW servis in samo vprašaš.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
cleanac ::
Normalno, da menjaj, moral bi ga že pred vsaj 200k km, jaz ga menjam na vsake 100k km, sem ga ravno pri 400k km, zdaj jih ima 416k km, tudi 1,9TDI.
Sicer menjava ne škodi, ampak definitivno ni potrebna na vsake 100k ali 200k km. V bistvu za ročne menjalnike pri večini sploh ni predpisana. Menjaš kadar prestavljanje ni več "gladko".
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Servis avta (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 51934 (23982) | blackbfm |
» | Vzdrževanje -+15 let starega avta (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13441 (9983) | WizzardOfOZ |
» | Kater avto vzet (prvi) (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 22955 (19886) | RejZoR |
» | Puščanje olja golf 4Oddelek: Na cesti | 5732 (5068) | xCore |