Forum » Na cesti » KIA - mnenja
KIA - mnenja
Veselinko ::
Tole bi pa imel takojjjjjjj
Wow, tole je pa lepo. Še kakšna fotka iz stranskega kota, spredaj in zadaj?
Kia je res rabila neki tazga. Hyundai ima že leta Coupe modele, Kia pa nič. Glede na to da je Kia bolj športno naravnana jim je tole res manjkalo. Čeprav mi nekaj pravi, da tole ne bo glih poceni.
Baje, da bodo cene od 50K naprej. Bo imel pa avto zadnji pogon (lahko tudi 4x4) in poleg evropskega dizla še hude bencinarje, vključno z biturbo osmakom z okoli 400 KM.
Meni je z zadnje strani fenomenalno huda
Primerjajo jo pa z marsičem...
RejZoR ::
Edino tista črta "podaljšek" pri zadnji luči je mal odveč. Vsaj taozka na sliki z modrim modelom. Pri zlatem izgleda debelejša. Hm.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Gambino ::
Za to ceno ni vredna. Ipak je Kia. Tam se začne audi A5, ki je že strojčina in kvaliteta !
RejZoR ::
Ta obsedenost z badgi je prav absolutno smešna. "Ampak je KIA" "Ampak je VW" "Ampak je Toyota". Lol? Who gives a shit. Audiji so dolgočasni za popizdit. Še R8 je bolj meh kot ne, pa je njihov flagship superšportnik.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
koyotee ::
Zadaj je ko Giulia...
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
eric_cartman ::
Nekako se mi zdi, da jo bodo za EKO evropski trg tako oskubili, da bo na koncu 1.6 16V motor. Če boš hotel pa športno verzijo pa bo 2.0 150KM.
To pa paše temu avtu tako kot Lambotu od yugota motor.
Zanimivosti:
To pa paše temu avtu tako kot Lambotu od yugota motor.
Zanimivosti:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: eric_cartman ()
Heavy ::
Edina pripomba: lahko bi sprednjo mrežico malo drugače oblikovali, da ni ravno kot na ceedih. Če se že gredo preskok v višji segment.
#TeamFelix
krho ::
Prvi generaciji ceeda rad crkuje računalnik za volan.. Serijske napake ne priznajo. posledic crkota je pa popolnoma nevozen avto. Avto gre samo naravnost. Jupi. Popravilo sitnica slabih 1000EUR.
P.S. Če s takšnim avtom povzročiš nesrečo, ali zletiš s ceste ti nihče ne bo verjel, da nisi mogel obrniti volana.
P.S. Če s takšnim avtom povzročiš nesrečo, ali zletiš s ceste ti nihče ne bo verjel, da nisi mogel obrniti volana.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Zgodovina sprememb…
- spremenil: krho ()
RejZoR ::
Edina pripomba: lahko bi sprednjo mrežico malo drugače oblikovali, da ni ravno kot na ceedih. Če se že gredo preskok v višji segment.
Zakaj? BMW tud ne diskriminira med serijo 1, 3 in višjimi. Enako ne Mercedes. Zakaj bi KIA ?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Unknown_001 ::
Prvi generaciji ceeda rad crkuje računalnik za volan.. Serijske napake ne priznajo. posledic crkota je pa popolnoma nevozen avto. Avto gre samo naravnost. Jupi. Popravilo sitnica slabih 1000EUR.
P.S. Če s takšnim avtom povzročiš nesrečo, ali zletiš s ceste ti nihče ne bo verjel, da nisi mogel obrniti volana.
Hočeš rečt da ne moreš tudi pri ugasnjenem avtomobilu motati volana?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Heavy ::
Edina pripomba: lahko bi sprednjo mrežico malo drugače oblikovali, da ni ravno kot na ceedih. Če se že gredo preskok v višji segment.
Zakaj? BMW tud ne diskriminira med serijo 1, 3 in višjimi. Enako ne Mercedes. Zakaj bi KIA ?
Sam si odgovoril na vprašanje. BMW in Mercedes nista ravno sinonim za poceni avtomobil (A serija, 1 serija sta še vedno nad 20 jurjev z osnovno opremo). KIA pa je. Če zagoniš 50 jurjev v avto ne bi hotel, da imaš izgled avtomobila za 9 jurjev.
#TeamFelix
Machete ::
eric_cartman je izjavil:
Nekako se mi zdi, da jo bodo za EKO evropski trg tako oskubili, da bo na koncu 1.6 16V motor. Če boš hotel pa športno verzijo pa bo 2.0 150KM.
Kupiti BMW M npr. ni nikakršna težava. Zakaj bi potem rabili skubit KIO?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
eric_cartman ::
Edina pripomba: lahko bi sprednjo mrežico malo drugače oblikovali, da ni ravno kot na ceedih. Če se že gredo preskok v višji segment.
Zakaj? BMW tud ne diskriminira med serijo 1, 3 in višjimi. Enako ne Mercedes. Zakaj bi KIA ?
Sam si odgovoril na vprašanje. BMW in Mercedes nista ravno sinonim za poceni avtomobil (A serija, 1 serija sta še vedno nad 20 jurjev z osnovno opremo). KIA pa je. Če zagoniš 50 jurjev v avto ne bi hotel, da imaš izgled avtomobila za 9 jurjev.
Izgled avtomobila tu definitivno ni za 9000. Sicer pa bo nemski kolega iz M oddelka pri BMW to vedel, ker je on eden glavnih nacrtovalcev te Kie.
Tehnicne lastnosti kazejo na to da bo avto spadal v visji rang. Vse od Brembo zavor do AWDja..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: eric_cartman ()
Heavy ::
eric_cartman je izjavil:
Izgled avtomobila tu definitivno ni za 9000.
Govorim o sprednji maski, ki spominja na Ceeda. Ostalo pa defenitivno opraviči ceno.
#TeamFelix
Machete ::
Edino nekaj mi ni jasno. Kdo so ciljni kupci tega avta? Če bo cenovno v rangu svete trojice, WTH bi kupil potem KIO?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
krho ::
Unknown_001 je izjavil:
Prvi generaciji ceeda rad crkuje računalnik za volan.. Serijske napake ne priznajo. posledic crkota je pa popolnoma nevozen avto. Avto gre samo naravnost. Jupi. Popravilo sitnica slabih 1000EUR.
P.S. Če s takšnim avtom povzročiš nesrečo, ali zletiš s ceste ti nihče ne bo verjel, da nisi mogel obrniti volana.
Hočeš rečt da ne moreš tudi pri ugasnjenem avtomobilu motati volana?
Nisem vprašal. Mati je šla v glavnem s ceste. Na srečo je sta oba avto in ona ostala cela.
Starši so dali popravit, kljub temu, da je avto vreden cca 3k€
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Netrunner ::
Pa kaj zdaj po novem imajo vsi avtomobili te elektronske volane?? .. kaj droga ni več ?
RejZoR ::
Pa kaj zdaj po novem imajo vsi avtomobili te elektronske volane?? .. kaj droga ni več ?
Seveda je, sej niso "fly by wire". Volan je še vedno fizično povezan na sprednja kolesa, samo da ti asistira elektromotor. To, da volana ne moreš več motat je neumnost, definitivno pa je težava v tem, da moment, ko se mogoče kaj takega zgodi, ne pričakuješ, da bo volan trd (da ga obračaš malo težje od non-servo avta)...
Probaj pri ugasnjenem avtu zavrtet volan. Tolk trdo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
smacker ::
Še ena baba ki ovinka ni zvozla, pol je pa avto moral bit kriv. Krmiljenje na avtih je mehansko, sploh na prvi generaciji ceeda kjer je še klima bila dodatna oprema. Če je ključ v ključavnici, da se volan ne more zaklenit potem se volan da sukat. Če odpove servo, gre pač malo trše. Med vožnjo sploh ne bi smel bit problem obrnit volana. Fiček tud ni mel servota, pa nisi rabil bit glih Popaj da si vozil. Problem je samo motanje na mestu, je treba počasi speljat ko hočeš zmanevrirat v parkirni prostor.
Barbarpapa2 ::
Pozdrav
Samo malo modrovanja ob tem "blokiranem" volanu zaradi okvare servosistema ali računalnika. Če volana dejansko ni bilo možno obrniti, potem je brišlo do katastrofalne okvare krmilnega sistema, da je prišlo do blokade le-tega. Se pa je v davni preteklosti dogajalo, da je dejansko prišlo do blokade volanskega droga zaradi okvarjene ključavnice, ki se je zaklenila v točno določenem položaju volana (okoli pol obrata volana) in potem ga nisi mogel zravnati....
....malo še pomnite tovariši press
LP
Jože
Samo malo modrovanja ob tem "blokiranem" volanu zaradi okvare servosistema ali računalnika. Če volana dejansko ni bilo možno obrniti, potem je brišlo do katastrofalne okvare krmilnega sistema, da je prišlo do blokade le-tega. Se pa je v davni preteklosti dogajalo, da je dejansko prišlo do blokade volanskega droga zaradi okvarjene ključavnice, ki se je zaklenila v točno določenem položaju volana (okoli pol obrata volana) in potem ga nisi mogel zravnati....
....malo še pomnite tovariši press
LP
Jože
SambaShare ::
Med vožnjo sploh ne bi smel bit problem obrnit volana. Fiček tud ni mel servota, pa nisi rabil bit glih Popaj da si vozil. Problem je samo motanje na mestu, je treba počasi speljat ko hočeš zmanevrirat v parkirni prostor.
Je kar konkretno težje brez servo volana. Odvisno od avtomobila, nekateri imajo razmerje volan-kolesa tako,da te v ovinku brez problema lahko preseneti in zletiš ven. Sploh če na volanu nimaš obeh rok. Na fičotu pa to res ni bil problem, ko je bila volanska letev taka da si moral za vsak ovinek na volanu narediti 5 obratov.
p.s. je bil pa to pogost problem pri nekaterih fordih in fiatih, ki so si delili enak senzor navora...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SambaShare ()
krho ::
Volan si lahko obrnil, vendar avto ni zavijal.Ni bilo tako, kot bi crknil servo. Saj je ja iz generacije jugotov stoenk in vsega tega, kar se je vozilo brez serva. In avto ni bil vozen, na servis je šel z avtovleko.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
RejZoR ::
Volan si lahko obrnil, vendar avto ni zavijal.Ni bilo tako, kot bi crknil servo. Saj je ja iz generacije jugotov stoenk in vsega tega, kar se je vozilo brez serva. In avto ni bil vozen, na servis je šel z avtovleko.
To fizično NI mogoče. Razen če ti je nekako uspelo odlomit volansko gred. Volan je še vedno MEHANSKO povezan s kolesi (oz z volanskim sklopom).
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
mn ::
Veselinko ::
Ta obsedenost z badgi je prav absolutno smešna. "Ampak je KIA" "Ampak je VW" "Ampak je Toyota". Lol? Who gives a shit. Audiji so dolgočasni za popizdit. Še R8 je bolj meh kot ne, pa je njihov flagship superšportnik.
Američani se s tem sploh ne obremenjujejo. To se dogaja le še pri nas. Američan si pred nakupom pogleda nekaj primerjav in se odloči ter plača. Zato se bo Stinger verjetno dobro prodajal pri njih. Pri nas bo pa malce težje, čeprav se percepcija Kie zelo močno spreminja. Če pomisliš na prvi Sportage in na današnjega, je več kot očitno, da ljudje niso OVCE. Novodobni Sportage šteje med najbolje prodajane športne terence na slovenskem trgu, kar precej mesecev je bil celo najbolje prodajan v svojem razredu, pa govorimo o avtu za 20 do 40K EUR. Kupci pač znajo oceniti kaj je dobro, ko se enkrat usedejo v avto. Res ne vem, zakaj jih eni tako posiljujejo z znamkami in zgodbicami o kvaliteti. Zakaj pa sta potem po nemškem Autobildu najboljša po kvaliteti Kia in Mazda, ne pa Audi? Kje je ta famozna kvaliteta? Razen pri visoki ceni! Se mi pa zdi, da bo Stinger pod črto z enako opremo vseeno vsaj 30% cenejši od kakšnega Audija A5.
D3m ::
Moraš razumeti simboliko.
Saj so nemški boljši od korejcev.
Več vlagajo v razvoj, kot pa korejci oz. drugače povedano korejci prepakirajo preizkušeno tehnologijo.
Zakaj pa sta potem po nemškem Autobildu najboljša po kvaliteti Kia in Mazda, ne pa Audi?
Saj so nemški boljši od korejcev.
Več vlagajo v razvoj, kot pa korejci oz. drugače povedano korejci prepakirajo preizkušeno tehnologijo.
|HP EliteBook|R5 6650U|
RejZoR ::
Ta obsedenost z badgi je prav absolutno smešna. "Ampak je KIA" "Ampak je VW" "Ampak je Toyota". Lol? Who gives a shit. Audiji so dolgočasni za popizdit. Še R8 je bolj meh kot ne, pa je njihov flagship superšportnik.
Američani se s tem sploh ne obremenjujejo. To se dogaja le še pri nas. Američan si pred nakupom pogleda nekaj primerjav in se odloči ter plača. Zato se bo Stinger verjetno dobro prodajal pri njih. Pri nas bo pa malce težje, čeprav se percepcija Kie zelo močno spreminja. Če pomisliš na prvi Sportage in na današnjega, je več kot očitno, da ljudje niso OVCE. Novodobni Sportage šteje med najbolje prodajane športne terence na slovenskem trgu, kar precej mesecev je bil celo najbolje prodajan v svojem razredu, pa govorimo o avtu za 20 do 40K EUR. Kupci pač znajo oceniti kaj je dobro, ko se enkrat usedejo v avto. Res ne vem, zakaj jih eni tako posiljujejo z znamkami in zgodbicami o kvaliteti. Zakaj pa sta potem po nemškem Autobildu najboljša po kvaliteti Kia in Mazda, ne pa Audi? Kje je ta famozna kvaliteta? Razen pri visoki ceni! Se mi pa zdi, da bo Stinger pod črto z enako opremo vseeno vsaj 30% cenejši od kakšnega Audija A5.
To sem opazil ja, da Američani nimajo nekih blaznih predsodkov nad znamkami. Če neka Kia ponuja več za svoj denar bojo pač vzel Kio. Oz tud če je cena enaka je pri njih večja verjetnost, da bojo vzel neko drugo znamko, medtem ko bi pri nas med Kia in VW vedno folk vzel VW. Zato pa se pri njih recimo proda na tone Toyota Camry/Corolla. Pa bi pričakoval, da bi prevladovale Ameriške znamke, patriotizem pa to. Sej se prodajo ampak se Toyota glede na to, da je tuja znamka nenormalno veliko.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Machete ::
Športni avtomobili niso ravno segment, kjer gledaš na vsak evro, zato so mi tole ne diši po prodajnem hitu.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
RejZoR ::
Problem je da KIA ne ponuja več največ za svoj denar.
Vbistvu nihče. Sem primerjal ene 10 proizvajalcev, nekak isti range s praktično istim motorjem, čist vsi brez izjeme 13.990 €. Kot bi se vsi v nulo uskladil. Včasih tega ni blo in so bila relativno visoka odstopanja, sploh v prid Korejcev. Čeprav KIA je imela nedolgo nazaj dost ok akcijo, kjer je bila zadnja Cee'd za 11.990. Ampak je bil pogoj plačilo na keš v enem znesku. Kar pomeni, da se moraš zakreditirat pri banki če nimaš pri roki kufra keša. Ampak je opcija za zelo ugodno ceno dobit konkreten avto.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Veselinko ::
V to, da so posamezni modeli različnih proizvajalcev enakega avtomobilskega razreda po cenikih sodeč zelo blizu, jih silijo proizvajalci. Oni namreč diktirajo kaj mora pisati na ceniku. Vse ostalo je stvar pogajanj in popustov, kjer lahko prideš do dejanske cene le v salonu. Ko upoštevaš še ta aspekt, dejstvo, da ima Kia daleč najdaljšo garancijo in v primerjavi z nemškimi avtomobili bogatejšo serijsko opremo je slika precej drugačna. Ali ponuja dejansko največ za svoj denar, je pa na koncu itak stvar posameznika, kjer je treba upoštevati še čustveno plat nakupa. Tu smo pa Evropejci dejansko precej drugačni od Američanov.
RejZoR ::
Najdaljšo še ne pomeni najboljše.
Če ne delaš enormnih kilometrov je. Pa tud sicer, če Kia in Hyundai ne bi tolk forsirala garancije bi večina Evropskih proizvajalcev še vedno imela samo 2 leti garancije. Tko pa imajo "kar naenkrat" skor vsi praktično najmanj 4 leta.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
barakus ::
Jaz imam Kia Ceed zdaj 7. leto. Do zdaj je bil problem, da je bremza levo spredaj enkrat nehala delat (to so ugotovili na tehničnem), rešeno na uradnem servisu v enem dnevu.
Še 3 stvari, ki me živcirajo:
- Tista plastika, ki pokriva armaturno ploščo na vrhu (tam kjer je šoba za pihanje na šipo in še 2 črni bunki - predvidevam da senzorja) tam se mi je zaradi sonca začela ta plastika dvigovat in se je ena tista bunka (desna) dvignila in štrli ven za 5cm, plastika ob reži pa se je tudi spodvihala in se vidi zdaj tam neka rumena pena. To se je zgodilo ob dnevnem parkiranju na parkingu na soncu, pač za čas službe. Garancija to baje ne krije in na servisu ne vejo kako bi popravili.
- Volan je "lepljiv" - ima nek začetni upor za ga premaknit, to je opazno na avtocesti, ko npr. hočeš naredi mikro korekcijo in je volan trdno na miru, se upira, potem še malo bolj močno pritisneš in se vda, ampak zdaj ko se je vdal pa je mehek in vsa ta izdatna sila pomeni, da premik ni več mikro premik ampak mal večji, tako da se na avtocesti pol zezam s temi micro korekcijami, ki "overshootajo", včasih ratam kar nervozen, če se začnem preveč s tem ukvarjat. Na servisu še nisem spraševal, ali se da kaj naredit okoli tega.
- Razbarvanje tistega kosa vrat, ki je pobarvan v črno. To ni big deal.
V splošnem pa mi ni žal nakupa. Je ok za ta denar.
Še 3 stvari, ki me živcirajo:
- Tista plastika, ki pokriva armaturno ploščo na vrhu (tam kjer je šoba za pihanje na šipo in še 2 črni bunki - predvidevam da senzorja) tam se mi je zaradi sonca začela ta plastika dvigovat in se je ena tista bunka (desna) dvignila in štrli ven za 5cm, plastika ob reži pa se je tudi spodvihala in se vidi zdaj tam neka rumena pena. To se je zgodilo ob dnevnem parkiranju na parkingu na soncu, pač za čas službe. Garancija to baje ne krije in na servisu ne vejo kako bi popravili.
- Volan je "lepljiv" - ima nek začetni upor za ga premaknit, to je opazno na avtocesti, ko npr. hočeš naredi mikro korekcijo in je volan trdno na miru, se upira, potem še malo bolj močno pritisneš in se vda, ampak zdaj ko se je vdal pa je mehek in vsa ta izdatna sila pomeni, da premik ni več mikro premik ampak mal večji, tako da se na avtocesti pol zezam s temi micro korekcijami, ki "overshootajo", včasih ratam kar nervozen, če se začnem preveč s tem ukvarjat. Na servisu še nisem spraševal, ali se da kaj naredit okoli tega.
- Razbarvanje tistega kosa vrat, ki je pobarvan v črno. To ni big deal.
V splošnem pa mi ni žal nakupa. Je ok za ta denar.
MxxW5 ::
Volan si lahko obrnil, vendar avto ni zavijal.Ni bilo tako, kot bi crknil servo. Saj je ja iz generacije jugotov stoenk in vsega tega, kar se je vozilo brez serva. In avto ni bil vozen, na servis je šel z avtovleko.
To fizično NI mogoče. Razen če ti je nekako uspelo odlomit volansko gred. Volan je še vedno MEHANSKO povezan s kolesi (oz z volanskim sklopom).
Meni je pri ceedu crknil servo med vožnjo. Hvala bogu, na ravnini. Seveda ga je še možno voziti (sam sem ga pripeljal do servisa 60 km stran), ampak ni prijetno. Se pa postavlja vprašanje, kako takšna vožnja vpliva na volanski drog. Verjetno ne ravno blagodejno.
Unknown_001 ::
Jaz imam Kia Ceed zdaj 7. leto. Do zdaj je bil problem, da je bremza levo spredaj enkrat nehala delat (to so ugotovili na tehničnem), rešeno na uradnem servisu v enem dnevu.
Še 3 stvari, ki me živcirajo:
- Tista plastika, ki pokriva armaturno ploščo na vrhu (tam kjer je šoba za pihanje na šipo in še 2 črni bunki - predvidevam da senzorja) tam se mi je zaradi sonca začela ta plastika dvigovat in se je ena tista bunka (desna) dvignila in štrli ven za 5cm, plastika ob reži pa se je tudi spodvihala in se vidi zdaj tam neka rumena pena. To se je zgodilo ob dnevnem parkiranju na parkingu na soncu, pač za čas službe. Garancija to baje ne krije in na servisu ne vejo kako bi popravili.
- Volan je "lepljiv" - ima nek začetni upor za ga premaknit, to je opazno na avtocesti, ko npr. hočeš naredi mikro korekcijo in je volan trdno na miru, se upira, potem še malo bolj močno pritisneš in se vda, ampak zdaj ko se je vdal pa je mehek in vsa ta izdatna sila pomeni, da premik ni več mikro premik ampak mal večji, tako da se na avtocesti pol zezam s temi micro korekcijami, ki "overshootajo", včasih ratam kar nervozen, če se začnem preveč s tem ukvarjat. Na servisu še nisem spraševal, ali se da kaj naredit okoli tega.
- Razbarvanje tistega kosa vrat, ki je pobarvan v črno. To ni big deal.
V splošnem pa mi ni žal nakupa. Je ok za ta denar.
Pismo sam ti si pa zelo nezahtevna stranka :O
Volan si lahko obrnil, vendar avto ni zavijal.Ni bilo tako, kot bi crknil servo. Saj je ja iz generacije jugotov stoenk in vsega tega, kar se je vozilo brez serva. In avto ni bil vozen, na servis je šel z avtovleko.
To fizično NI mogoče. Razen če ti je nekako uspelo odlomit volansko gred. Volan je še vedno MEHANSKO povezan s kolesi (oz z volanskim sklopom).
Meni je pri ceedu crknil servo med vožnjo. Hvala bogu, na ravnini. Seveda ga je še možno voziti (sam sem ga pripeljal do servisa 60 km stran), ampak ni prijetno. Se pa postavlja vprašanje, kako takšna vožnja vpliva na volanski drog. Verjetno ne ravno blagodejno.
Mora zdržat brez pardona.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
knesz ::
Jaz imam Kia Ceed zdaj 7. leto. Do zdaj je bil problem, da je bremza levo spredaj enkrat nehala delat (to so ugotovili na tehničnem), rešeno na uradnem servisu v enem dnevu.
Še 3 stvari, ki me živcirajo:
- Tista plastika, ki pokriva armaturno ploščo na vrhu (tam kjer je šoba za pihanje na šipo in še 2 črni bunki - predvidevam da senzorja) tam se mi je zaradi sonca začela ta plastika dvigovat in se je ena tista bunka (desna) dvignila in štrli ven za 5cm, plastika ob reži pa se je tudi spodvihala in se vidi zdaj tam neka rumena pena. To se je zgodilo ob dnevnem parkiranju na parkingu na soncu, pač za čas službe. Garancija to baje ne krije in na servisu ne vejo kako bi popravili.
- Volan je "lepljiv" - ima nek začetni upor za ga premaknit, to je opazno na avtocesti, ko npr. hočeš naredi mikro korekcijo in je volan trdno na miru, se upira, potem še malo bolj močno pritisneš in se vda, ampak zdaj ko se je vdal pa je mehek in vsa ta izdatna sila pomeni, da premik ni več mikro premik ampak mal večji, tako da se na avtocesti pol zezam s temi micro korekcijami, ki "overshootajo", včasih ratam kar nervozen, če se začnem preveč s tem ukvarjat. Na servisu še nisem spraševal, ali se da kaj naredit okoli tega.
- Razbarvanje tistega kosa vrat, ki je pobarvan v črno. To ni big deal.
V splošnem pa mi ni žal nakupa. Je ok za ta denar.
- Zaradi manjše reže, ki se je pojavila, so meni menjali celo armaturo v sklopu garancije (KMAG, sami so predlagali to)
- volan je bil tudi pri meni na začetku tak, kasneje je začelo ropotati in so mi menjali volansko letev
- z razbarvanjem nisem imel težav, se je pa pojavila manjša rjasta pika na zadnjih vratih, rešili pod garancijo (kako so to rešili, ne vem).
poleg tega, se mi je do 90K km pojavilo še:
- pri 55k menjava vseh zavor
- menjava selenov na sprednjih rokah
- popravilo sklopke, puščanje olja
- škripanje prtljažnih vrat pri odpiranju in zapiranju (tega nikoli niso dokončno rešili)
- crknil akumulator pri 50K
Nazadnje sem letos marca zamenjal avto. Pod črto, glede na to, da stroškov ni bilo, ker je bilo menjano vse pod garancijo sem preživel, vendar takih napak pri tej kilometrini ne bi smelo biti.
barakus ::
@knesz
Lahko še napišeš pri katerih starostih vozila, so ti priznali posamezne napake in jih odpravili?
Lahko še napišeš pri katerih starostih vozila, so ti priznali posamezne napake in jih odpravili?
RejZoR ::
Zanimiva novica: https://www.carthrottle.com/post/hyunda...
Bo z novo Kio mogoče ista pesem?
Kaj pa so pričakoval v Evropi kjer vsi drkajo na BMW-je, Mercedese in podobno "šaro". Ameri so dost bolj odprti za take zadeve in tam jim ti modeli kar laufajo. V Evropi pa to ne bo nikol laufalo ker je folk zaplankan v 3 pm.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Machete ::
'Šaro' je rekel za najboljše kar obstaja. Tehnološki forum at it's best.
'Odprti so' ker je kupna moč ogromna, občutka za estetiko, tradicijo in kvaliteto pa pač NI.
Sicer pa si poglej prve tri najbolj prodajane avtomobile tekočega meseca (in tudi naprej v podobnem slogu). Če je to 'znak odprtosti' tudi prav. Verjetno so vsi gradbinci, gozdarji in težki kmetje.
http://online.wsj.com/mdc/public/page/2...
'Odprti so' ker je kupna moč ogromna, občutka za estetiko, tradicijo in kvaliteto pa pač NI.
Sicer pa si poglej prve tri najbolj prodajane avtomobile tekočega meseca (in tudi naprej v podobnem slogu). Če je to 'znak odprtosti' tudi prav. Verjetno so vsi gradbinci, gozdarji in težki kmetje.
http://online.wsj.com/mdc/public/page/2...
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
karafeka ::
Imam Ceed CRDI 1.6 85kw, 2009, 140kkm.
Redni servisi na pooblaščenem od 200-250€.
Do zdaj: 2x menjava vseh diskov in ploščic, 1x menjava prednjih stabilizatorjev, menjava radia - nedelujoče tipke (serijska napaka, v garanciji), vpoklic za menjavo glavnega zavornega cilindra, nov mikro jermen.
Zdaj so začele ropotat prednje roke.
Z avtom se vozim 98% po regionalkah in lokalnih hribovitih cestah, ostalo po mestu, poraba do 5.5l.
Avto je dokaj ok, ampak mi je zelo neudoben, čutiš vsako luknjico. Čričkanja pa raje ne omenjam - od vrat, zadnjih sedežov, najhuje pa tam nekje na vrhu radia v armaturki (še posebej pozimi).
Redni servisi na pooblaščenem od 200-250€.
Do zdaj: 2x menjava vseh diskov in ploščic, 1x menjava prednjih stabilizatorjev, menjava radia - nedelujoče tipke (serijska napaka, v garanciji), vpoklic za menjavo glavnega zavornega cilindra, nov mikro jermen.
Zdaj so začele ropotat prednje roke.
Z avtom se vozim 98% po regionalkah in lokalnih hribovitih cestah, ostalo po mestu, poraba do 5.5l.
Avto je dokaj ok, ampak mi je zelo neudoben, čutiš vsako luknjico. Čričkanja pa raje ne omenjam - od vrat, zadnjih sedežov, najhuje pa tam nekje na vrhu radia v armaturki (še posebej pozimi).
Machete ::
Precej porazno za 120k km.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
MxxW5 ::
Kia Proceed (verjetno najbolj glupo ime v avtoindustriji ever) 1.6 CRDi, l. 2011, prevoženih nekaj manj kot 100k.
1. Crknil je servo, kot sem že napisal zgoraj - menjano v garanciji.
2. Menjalnik spušča čudne zvoke v nižjih prestavah, ko je avto ogret. Težko opišem, ampak če daš iz lera v prvo ali drugo, se sliši en tak "tok", če narediš to še enkrat, pa sklopke ne spustiš, se ne sliši nič. Če sklopko spustiš in spet pritisneš ter vse skupaj ponoviš, pa spet. Najbolj jasno se to sliši, če pri zelo počasni vožnji držiš sklopko in šaltaš prva-druga. Pojma nimam, kaj je to, na servisu ne ugotovijo, ampak na funkcionalnost ne vpliva. To dela odkar avto imam, tj. več kot 60.000 km.
3. Avto je neudoben. Stopalka za gas je preblizu, oziroma je volan predaleč, oziroma volan ne gre dovolj ven. Normalne vozniške pozicije zato zame v tem avtu ni; ali me boli leva noga, ker je gas preblizu, ali sem predaleč od volana in me bolijo ramena in zgornji del hrbta, ali pa sedim preveč pokončno. O tem sem že pisal na tem forumu, ampak se mi ne da iskati. Je pa to najhujši problem pri tem avtu in če ga bom zamenjal, ga bom zaradi tega.
4. Kvaliteta izdelave notranjosti je nezadostna. Vse škripa in šklepeta, je pa res, da prevozim 99% po lokalnih cestah, ki niso optimalno vzdrževane. Na avtocesti problema ne bi bilo.
5. Razen zgoraj navedenega problemov z avtom ni (tok-tok na les). Tankaj in vozi. Izrednih stroškov ni bilo. Nafta, servisi (200-300 EUR), zavarovanje, cestnina. Meni kuri od 4.7 do 5.5 l/100 (preverjeno na roke; potovalni računalnik laže več kot pol litra).
1. Crknil je servo, kot sem že napisal zgoraj - menjano v garanciji.
2. Menjalnik spušča čudne zvoke v nižjih prestavah, ko je avto ogret. Težko opišem, ampak če daš iz lera v prvo ali drugo, se sliši en tak "tok", če narediš to še enkrat, pa sklopke ne spustiš, se ne sliši nič. Če sklopko spustiš in spet pritisneš ter vse skupaj ponoviš, pa spet. Najbolj jasno se to sliši, če pri zelo počasni vožnji držiš sklopko in šaltaš prva-druga. Pojma nimam, kaj je to, na servisu ne ugotovijo, ampak na funkcionalnost ne vpliva. To dela odkar avto imam, tj. več kot 60.000 km.
3. Avto je neudoben. Stopalka za gas je preblizu, oziroma je volan predaleč, oziroma volan ne gre dovolj ven. Normalne vozniške pozicije zato zame v tem avtu ni; ali me boli leva noga, ker je gas preblizu, ali sem predaleč od volana in me bolijo ramena in zgornji del hrbta, ali pa sedim preveč pokončno. O tem sem že pisal na tem forumu, ampak se mi ne da iskati. Je pa to najhujši problem pri tem avtu in če ga bom zamenjal, ga bom zaradi tega.
4. Kvaliteta izdelave notranjosti je nezadostna. Vse škripa in šklepeta, je pa res, da prevozim 99% po lokalnih cestah, ki niso optimalno vzdrževane. Na avtocesti problema ne bi bilo.
5. Razen zgoraj navedenega problemov z avtom ni (tok-tok na les). Tankaj in vozi. Izrednih stroškov ni bilo. Nafta, servisi (200-300 EUR), zavarovanje, cestnina. Meni kuri od 4.7 do 5.5 l/100 (preverjeno na roke; potovalni računalnik laže več kot pol litra).
kingsix ::
Šef ima za služebe namene in potovanja Kia Sorento 2.2 CRDi.. Avto sedaj star mislim, da 6-7 let. Prevoženih ima preko 400k km (po celi eu se vozi z avtom, letala mu "ne sedejo") in zaenkrat še ni bilo večjih težav. Nekaj malega je bilo menjano v garanciji. Še prvi vztrajnik/sklopka/turbina. Servisira in vozi.
Pred slabima dvema letoma je pa kupil BMW X6... kar nekaj težav. Z njim se pravzprav boji it na daljšo pot, sedaj ga ima le če pridejo kakšne stranke, če se potem peljejo kam na ksoilo etc - torej za "šminko".
Je pa res da Kia deluje zelo cheap v notranjosti, čeprav ima max opremo (usnje, navi etc)
Pred slabima dvema letoma je pa kupil BMW X6... kar nekaj težav. Z njim se pravzprav boji it na daljšo pot, sedaj ga ima le če pridejo kakšne stranke, če se potem peljejo kam na ksoilo etc - torej za "šminko".
Je pa res da Kia deluje zelo cheap v notranjosti, čeprav ima max opremo (usnje, navi etc)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kingsix ()
Veselinko ::
Šef ima za služebe namene in potovanja Kia Sorento 2.2 CRDi.. Avto sedaj star mislim, da 6-7 let. Prevoženih ima preko 400k km (po celi eu se vozi z avtom, letala mu "ne sedejo") in zaenkrat še ni bilo večjih težav. Nekaj malega je bilo menjano v garanciji. Še prvi vztrajnik/sklopka/turbina. Servisira in vozi.
Pred slabima dvema letoma je pa kupil BMW X6... kar nekaj težav. Z njim se pravzprav boji it na daljšo pot, sedaj ga ima le če pridejo kakšne stranke, če se potem peljejo kam na ksoilo etc - torej za "šminko".
Je pa res da Kia deluje zelo cheap v notranjosti, čeprav ima max opremo (usnje, navi etc)
To je pa reality...Eden še vedno dela, čeprav z več kot 400K km, drugi je pa za šminko. Marsikaj bi lahko bilo pri Kiji boljše, ampak to velja za vse. Dejstvo pa je, da se Kije precej manj kvarijo in imajo precej daljšo garancijo kot vsi ostali.
Machete ::
Dejstvo? Daj podkrepi ga. Lastniki tu pišejo o mnogo stvarah, ki jih popravljajo in jih od okolice ne slišim. Kaj več kot redni servis je izjeman redkost, tu pa menjujejo pol avtomobilov (pri 100k!).
Osebno poznam dva lastnika novih kij, in oba jih imata stalno na popravilu. Eden toliko, da je po dveh letih prodal in tako pozanm samo še enega.
Osebno poznam dva lastnika novih kij, in oba jih imata stalno na popravilu. Eden toliko, da je po dveh letih prodal in tako pozanm samo še enega.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
RejZoR ::
'Šaro' je rekel za najboljše kar obstaja. Tehnološki forum at it's best.
'Odprti so' ker je kupna moč ogromna, občutka za estetiko, tradicijo in kvaliteto pa pač NI.
Sicer pa si poglej prve tri najbolj prodajane avtomobile tekočega meseca (in tudi naprej v podobnem slogu). Če je to 'znak odprtosti' tudi prav. Verjetno so vsi gradbinci, gozdarji in težki kmetje.
http://online.wsj.com/mdc/public/page/2...
Ja pizda zakaj sem dal besedo v quote. Fakin naučte se brat...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kupujem zanesljiv nov avto (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16640 (9954) | solatjek |
» | Nov Avto za 10k (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 36062 (29602) | tintorel |
» | Stroški vzdrževanja Renault-Fiat-Kia (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18101 (15981) | Veselinko |
» | nakup avtomobila (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 27927 (24755) | ;-) |
» | ceed ali cruze?Oddelek: Loža | 8625 (6802) | keworkian |