Forum » Na cesti » KIA - mnenja
KIA - mnenja
Utk ::
Zakaj gledat samo prve 3, med prvih 20 je 10 japoncev. Ko bo kaj takega v Evropi, bomo lahko rekli, da mi pa nismo zarukani kmetavzarji.
Goran's Blog ::
Sami imamo doma kio ceed letnik 2007 1.6 motor bencinar 210.000 kilometru. Do sedaj smo menjali...nč...redni servisi in to je to.
V službi imamo 6 kia Ceed letnik 2013, 2x sportage letnik 2015 vse dizel. Nekateri imajo že črez 200k, drugi med 150-200k. Do sedaj samo redne servise.
V službi imamo 6 kia Ceed letnik 2013, 2x sportage letnik 2015 vse dizel. Nekateri imajo že črez 200k, drugi med 150-200k. Do sedaj samo redne servise.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Goran's Blog ()
Trupl0 ::
Imel Kia Rio l.2012, kupil novega.
Ob prevzemu manjkala barva zgoraj na robu havbe. Urejali spomladi, ker sem avto kupil januarja.
- brisalci so se na najvisji stopnji ustavili; menjali sistem
- senzor za dez ne deluje; menjava
- usnjeni volan se pricel luscit pri 10k; menjava
- izpusni kolektor oz sistem se je pri motorju skrivil in so mi po prerekanju in po njihovem strokovnem pregledu strokovnjakov iz Zagreba; zamenjali
- pojav rje premera cca 20cm za zadnjim odbijacem
- nabiranje vode v prednjih zarometih
- povis sprednjih vrat; niso hoteli oz. Niso imeli resitve
- zaradi povisa je bila potrebna menjava gume vrat. Menjal v roku 3 lez 4x, potem so hoteli placilo. Po prerekanju je slo pod garancijo, sedaj ze 5x
- zgoraj nad zadnjo lucjo je bilo potrebno poliranje, nekaj narobe z barvo
- zadnji diski in ploscice fuc po 35k kilometrih, sprva menjal plosice cez pol leta guznili diski. So zeleli da ponovno placam nove ploscice. Bil dogovor oni ploscice jaz diske.
Verjetno se veliko stvari ampak ne mislim vec razmisljat o Kii.
Roko na srce je avto meni bil odlicen. Poprodajni servis smrdi do amena. Avto je bil nabit z opremo in to za celih 10290 kolikor sem dal zanjga... zdaj 14k ne bi dal nikoli.
Ce kdaj KMAG zgubi zastopnistvo pa mogoce zopet saltam na KIO.
Sedaj vozim leto starega VW golfa 7
Ob prevzemu manjkala barva zgoraj na robu havbe. Urejali spomladi, ker sem avto kupil januarja.
- brisalci so se na najvisji stopnji ustavili; menjali sistem
- senzor za dez ne deluje; menjava
- usnjeni volan se pricel luscit pri 10k; menjava
- izpusni kolektor oz sistem se je pri motorju skrivil in so mi po prerekanju in po njihovem strokovnem pregledu strokovnjakov iz Zagreba; zamenjali
- pojav rje premera cca 20cm za zadnjim odbijacem
- nabiranje vode v prednjih zarometih
- povis sprednjih vrat; niso hoteli oz. Niso imeli resitve
- zaradi povisa je bila potrebna menjava gume vrat. Menjal v roku 3 lez 4x, potem so hoteli placilo. Po prerekanju je slo pod garancijo, sedaj ze 5x
- zgoraj nad zadnjo lucjo je bilo potrebno poliranje, nekaj narobe z barvo
- zadnji diski in ploscice fuc po 35k kilometrih, sprva menjal plosice cez pol leta guznili diski. So zeleli da ponovno placam nove ploscice. Bil dogovor oni ploscice jaz diske.
Verjetno se veliko stvari ampak ne mislim vec razmisljat o Kii.
Roko na srce je avto meni bil odlicen. Poprodajni servis smrdi do amena. Avto je bil nabit z opremo in to za celih 10290 kolikor sem dal zanjga... zdaj 14k ne bi dal nikoli.
Ce kdaj KMAG zgubi zastopnistvo pa mogoce zopet saltam na KIO.
Sedaj vozim leto starega VW golfa 7
If you are going through Hell, keep going !
Trupl0 ::
Udobje boljše, ergonomski sedeži in podpora ledvenemu delu je špica. Več prostora za voznika tako pri volanu kot pri pedalkah.
Pri 192cm višine sem pri Kii z desnim kolenom butal v armaturo ampak se navadiš.
Materiali kabine so boljši. Tepihi oz. tapicirani del je 3x boljši saj se vidi, da je kakovosten tudi, ko greš s sesalcem mimo. Pri Kii si po dveh sesanjih že kar zmuckal vse skupaj.
Tišina v kabini tudi pri večji hitrosti. Vzmetenje boljše saj se prav spomnim ene par ovinkov, kjer golf spelje svoje bolje kot Kia.
Je pa res, da je cenovni rang enkrat višji kot Kia. Vsaj, ko sem jaz kupoval. Sedaj želijo imeti 14k€ za Riota..ni šans.
Nova Kia Ceed me pa ne prepriča. Enostavno se mi zdi, da je slabše dan skupaj kot Rio.
Pri golfu imel prvo reklamacijo in sicer menjava zobatega jermena pri 33k kilometrih.
Je pa sedaj vse samo obračanje ključa in pri 60k nobenih težav.
Pri 192cm višine sem pri Kii z desnim kolenom butal v armaturo ampak se navadiš.
Materiali kabine so boljši. Tepihi oz. tapicirani del je 3x boljši saj se vidi, da je kakovosten tudi, ko greš s sesalcem mimo. Pri Kii si po dveh sesanjih že kar zmuckal vse skupaj.
Tišina v kabini tudi pri večji hitrosti. Vzmetenje boljše saj se prav spomnim ene par ovinkov, kjer golf spelje svoje bolje kot Kia.
Je pa res, da je cenovni rang enkrat višji kot Kia. Vsaj, ko sem jaz kupoval. Sedaj želijo imeti 14k€ za Riota..ni šans.
Nova Kia Ceed me pa ne prepriča. Enostavno se mi zdi, da je slabše dan skupaj kot Rio.
Pri golfu imel prvo reklamacijo in sicer menjava zobatega jermena pri 33k kilometrih.
Je pa sedaj vse samo obračanje ključa in pri 60k nobenih težav.
If you are going through Hell, keep going !
Goran's Blog ::
Imel Kia Rio l.2012, kupil novega.
Ob prevzemu manjkala barva zgoraj na robu havbe. Urejali spomladi, ker sem avto kupil januarja.
- brisalci so se na najvisji stopnji ustavili; menjali sistem
- senzor za dez ne deluje; menjava
- usnjeni volan se pricel luscit pri 10k; menjava
- izpusni kolektor oz sistem se je pri motorju skrivil in so mi po prerekanju in po njihovem strokovnem pregledu strokovnjakov iz Zagreba; zamenjali
- pojav rje premera cca 20cm za zadnjim odbijacem
- nabiranje vode v prednjih zarometih
- povis sprednjih vrat; niso hoteli oz. Niso imeli resitve
- zaradi povisa je bila potrebna menjava gume vrat. Menjal v roku 3 lez 4x, potem so hoteli placilo. Po prerekanju je slo pod garancijo, sedaj ze 5x
- zgoraj nad zadnjo lucjo je bilo potrebno poliranje, nekaj narobe z barvo
- zadnji diski in ploscice fuc po 35k kilometrih, sprva menjal plosice cez pol leta guznili diski. So zeleli da ponovno placam nove ploscice. Bil dogovor oni ploscice jaz diske.
Verjetno se veliko stvari ampak ne mislim vec razmisljat o Kii.
Roko na srce je avto meni bil odlicen. Poprodajni servis smrdi do amena. Avto je bil nabit z opremo in to za celih 10290 kolikor sem dal zanjga... zdaj 14k ne bi dal nikoli.
Ce kdaj KMAG zgubi zastopnistvo pa mogoce zopet saltam na KIO.
Sedaj vozim leto starega VW golfa 7
Glede servisov je bilo veliko govora ja in pripomb, so pa le ti zelo odvisni od kraja do kraja.
Veselinko ::
Primerjava golfa in Riota se mi ne zdi najbolj posrečena, saj gre za avtomobila iz dveh različnih razredov. Rio konkurira Polu, Golf pa cee'du. Sem pa tudi jaz slišal, da so imeli nekateri težave z Riom, a zgolj na začetku, pa še to ne tako radikalno problematičnih kot jih imajo lastniki VW z bencinskimi TSI motorji zaradi raztegovanja verige za krmiljenje ventilov. Kolega ima takšnega golfa in je bilo do 52 tisoč prevoženih kilometrov vse kot v pravljici. Avto je od novega vozila žena in so ga hvalil kot kristusa. Potem pa kliče prejšnji teden če lahko pridem poslušat, saj da ropota v motorju. In sem mu takoj rekel, da je problem z verigo. In je res bil, na servisu pa hladen tuš. Kljub rednim servisom na pooblaščencu, so mu povedali, da ne bo nič z garancijo ne kulanco, saj naj bi enkrat zamudil na redni servis za 2 meseca...in da se to lahko zgodilo zaradi tega. Pa je dovolj, da vpišeš v Google problem verige pri TSI motorjih (velja za vse znamke znotraj VW), pa dobiš zadetkov toliko, da jih ne zmanjka do XX-strani.
RejZoR ::
Ni ga izpustil, za 2 mesca ga je kao zgrešil (bo besedah zgoraj).
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
D3m ::
Pa še opozorijo pri vsaki avtohiši, kar nastopi prej.
1 leto
15k, 20k, 30k km.
.
.
.
Opel ima celo senzor za kvaliteto olja tako, da če pade na 0% takoj servis.
1 leto
15k, 20k, 30k km.
.
.
.
Opel ima celo senzor za kvaliteto olja tako, da če pade na 0% takoj servis.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
SambaShare ::
Nobenega senzorja ni, samo preračunavanje. Je pa seveda svinjarija da ti zavrnejo tovarniško napako in to argumentirajo z zgrešitvijo servisa. Tisti servis gor ali dol, veriga bi ravno tako šla.
bambam20 ::
kot jih imajo lastniki VW z bencinskimi TSI motorji zaradi raztegovanja verige za krmiljenje ventilov. In je res bil, na servisu pa hladen tuš. Kljub rednim servisom na pooblaščencu, so mu povedali, da ne bo nič z garancijo ne kulanco, saj naj bi enkrat zamudil na redni servis za 2 meseca...in da se to lahko zgodilo zaradi tega.
Zato pa je VW uvedel nazaj jermene.
Od katerega leta naprej imajo VW-ji nazaj jermene? Od 2015?
Če kao zgrešiš čas za redni servis so pri VW-ju neusmiljeni.
Sem bral primer, ko je lastnik pri Polotu naredil servis zgolj 1 ali 2 dni kasneje, kot je bil predviden redni servis in mu kasneje niso priznali garancije pa je bila ravno tako raztegnjena veriga.
D3m ::
SambaShare je izjavil:
Nobenega senzorja ni, samo preračunavanje. Je pa seveda svinjarija da ti zavrnejo tovarniško napako in to argumentirajo z zgrešitvijo servisa. Tisti servis gor ali dol, veriga bi ravno tako šla.
Kaj pa je to drugega, kot senzor?
|HP EliteBook|R5 6650U|
MadMax ::
Senzor bi zaznal, ako bi v olje dolil liter vitreksa.
Matematika tega ne zmore.
Matematika tega ne zmore.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
MCFC ::
kuzpil boš novo avto in poleg tega s garancijo 7 let plus da boš lahko servise opravljal pri njih. Nima te kaj skrbeti avto je usak loterija neglede na znamko a ko je nov je še toliko bolje saj bo služil tako kot ga ti dobro servisiraš :) veliko sreče s novim avtom ti želim
D3m ::
Angleška navodila za Astro K.
Service display
The engine oil life system lets you know when to change the engine oil and filter. Based on driving conditions, the interval at which an engine oil and filter change will be indicated can vary considerably.
Service display
The engine oil life system lets you know when to change the engine oil and filter. Based on driving conditions, the interval at which an engine oil and filter change will be indicated can vary considerably.
|HP EliteBook|R5 6650U|
MadMax ::
To je imel BMW že pred desetletji.
Ampak še zmeraj to ni noben senzor.
Ampak še zmeraj to ni noben senzor.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
D3m ::
Imaš tudi senzor. Samo vprašanje, če je sploh v avtih v tem cenovnem rangu.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
_IKE_ ::
Dejstvo? Daj podkrepi ga. Lastniki tu pišejo o mnogo stvarah, ki jih popravljajo in jih od okolice ne slišim. Kaj več kot redni servis je izjeman redkost, tu pa menjujejo pol avtomobilov (pri 100k!).
Osebno poznam dva lastnika novih kij, in oba jih imata stalno na popravilu. Eden toliko, da je po dveh letih prodal in tako pozanm samo še enega.
https://www.avtomobilizem.com/forum/vie...
Očitno je tudi drugje ni vse tako rožnato.....
Machete ::
Logično da ni. Tipu na bmw slo forumu je na 3 leta stari trojki zmrzoval komplet števec, na koncu že za par dni skupaj. Poznam novega MLa, ki je bil več na servisu kot na cesti, nihče ne trdi, da je vse ostalo 100%. Anomalije so povsod.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
kingsix ::
Dejstvo je, da je teh "anomalij" pri Japoncih/Korejcih manj.
Težave glede TSI motojev - če boš veliko vozil je pač velika verjetnost, da bo do težave prišlo =). Večina pa ima pač bencinarje za po mestu in delajo tam par tisoč km letno...tako se možnost za težave bistevno zmanjša.
Problem z verigo ima npr tudi BMW 2.0 dizel, čeprav so že skušali zadevo popraviti xy krat. Ravno zadnjič je imel mojster 4 leta staro BMW 5 z 140kkm z strgano verigo in ne vem čem vse uničenim.
Težave glede TSI motojev - če boš veliko vozil je pač velika verjetnost, da bo do težave prišlo =). Večina pa ima pač bencinarje za po mestu in delajo tam par tisoč km letno...tako se možnost za težave bistevno zmanjša.
Problem z verigo ima npr tudi BMW 2.0 dizel, čeprav so že skušali zadevo popraviti xy krat. Ravno zadnjič je imel mojster 4 leta staro BMW 5 z 140kkm z strgano verigo in ne vem čem vse uničenim.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kingsix ()
_IKE_ ::
Dejstvo je, da je teh "anomalij" pri Japoncih/Korejcih manj.
Težave glede TSI motojev - če boš veliko vozil je pač velika verjetnost, da bo do težave prišlo =). Večina pa ima pač bencinarje za po mestu in delajo tam par tisoč km letno...tako se možnost za težave bistevno zmanjša.
Problem z verigo ima npr tudi BMW 2.0 dizel, čeprav so že skušali zadevo popraviti xy krat. Ravno zadnjič je imel mojster 4 leta staro BMW 5 z 140kkm z strgano verigo in ne vem čem vse uničenim.
Samo če se korejcu/ japoncu zgodi tsi anaomalija, ga lahko pelješ samo na odpad ker ga ne boš mogel več prodat, medtem ko se tsi-ji prodajajo kot da ni nič narobe....
kingsix ::
Na balkanu morda. Drugače pa tudi le-tega z okvaro težko prodaš..v vsakem primeru prej daš za popravilo.
RejZoR ::
Seveda se kvarijo tud Korejci in Japonci ampak takega zagovarjanja kot je deležen VW, kot da je folk švabom kaj dolžen pa ne srečaš nikjer drugje. FAUWE UBER ALLES! :rolleyes: Delno imam že zarad tega odpor do VW znamke in posledično tud do Seata in Škode. Ker je v osnovi isto sranje.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
D3m ::
Ja in?
Poglej si Poljake.
Sam predsednik se pelje v Mercedesu pa so jih še ne dolgo nazaj pošiljali v koncentracijska taborišča.
Dokaz, da so über alles.
Poglej si Poljake.
Sam predsednik se pelje v Mercedesu pa so jih še ne dolgo nazaj pošiljali v koncentracijska taborišča.
Dokaz, da so über alles.
|HP EliteBook|R5 6650U|
blay44 ::
Kaj mate toliko proti VW TSI mašinam? Delajo jih v Škodi, oprema je španska.
Vi bi pa s tem naredili milijone kilometrov
Pred nakupom poglejte kje so posamezni sklopi narejeni.
Vi bi pa s tem naredili milijone kilometrov
Pred nakupom poglejte kje so posamezni sklopi narejeni.
Unknown_001 ::
Seveda se kvarijo tud Korejci in Japonci ampak takega zagovarjanja kot je deležen VW, kot da je folk švabom kaj dolžen pa ne srečaš nikjer drugje. FAUWE UBER ALLES! :rolleyes: Delno imam že zarad tega odpor do VW znamke in posledično tud do Seata in Škode. Ker je v osnovi isto sranje.
To se ti samo zdi in samo dokazuješ da si omejen v kontra ekstrem.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
RejZoR ::
Pa že ane. Sej ne da sem večkrat javno napisal kakšne okvare vse sem imel na svojem korejcu. Glede na to a so bile okvare bolj na nivoju glitchev in da so bile vse odpravljene brez vsakih komplikacij in da je šel servis tolk na roke, da nisem imel nikoli komplikacij s časom ali potjo samo kapo dol. Kot sem reku zgoraj, veliko pomeni tud kakšen odnos imaš ti do servisa in oni do tebe. Če boš vsakič ves pameten uletel tja kaj je mogoče narobe s tvojim avtom si bojo mislili svoje. Če pa jim prepustiš delo in samo z dobrim feedbackom pokažeš, da vseeno neki razumeš kar se tiče avtomobilov, pa te bojo tud tretiral mal drugače (bolje). Pa seveda kakšen odnos ima servis. Imaš ene, ki gledajo samo na to kako izcuzat denar in imaš take, ki jim res ni vseeno za stranke. To pravim, ker sem že slišal razne grozne štorije o servisu kamor vozim, ampak vsaj sam nisem nikoli imel takih izkušenj. Je pa res da smo pri njih kupili že 3 avtomobile in jih že ves čas servisiramo pri njih (dokler so bili v garanciji) kar verjetno avtomatično spremeni njihov odnos. Koneckoncev je v njihovem interesu, da pri njih enkrat kupimo še četrti avto...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
bambam20 ::
http://siol.net/avtomoto/novice/sloveni...,
Med premium znamkami je v Evropi vodilno mesto zasedel Mercedes-Benz, ki je na sredini lanskega leta zaostajal tako za Audijem kot BMW.
Tole je pa lepo za prebrat.
negot ::
http://siol.net/avtomoto/novice/sloveni...,
Med premium znamkami je v Evropi vodilno mesto zasedel Mercedes-Benz, ki je na sredini lanskega leta zaostajal tako za Audijem kot BMW.
Tole je pa lepo za prebrat.
Veselinko ::
Seveda se kvarijo tud Korejci in Japonci ampak takega zagovarjanja kot je deležen VW, kot da je folk švabom kaj dolžen pa ne srečaš nikjer drugje. FAUWE UBER ALLES! :rolleyes: Delno imam že zarad tega odpor do VW znamke in posledično tud do Seata in Škode. Ker je v osnovi isto sranje.
Točno tako...Res težko razumeš to obsedenost z nemškim, kot da bi še vedno živeli v Jugi z napol zaprtimi mejami in možnostjo izbire med Zastavo in sarajevskim TAS Golfom. Kdaj bo ta bogi slovenski narod vendarle spregledal, da se je svet spremenil in da se še vedno spreminja...Res smo zaplankani do amena...
jero_no1 ::
Sem bral primer, ko je lastnik pri Polotu naredil servis zgolj 1 ali 2 dni kasneje, kot je bil predviden redni servis in mu kasneje niso priznali garancije pa je bila ravno tako raztegnjena veriga.
To so verjetno bolj bučke. V pogojih jamstva jasno piše, da se redni servis lahko opravi do 1 meseca ali do 1000 km kasneje kot je predvideno (za Škodo to velja, verjetno tudi za celo VAG grupo) .
Če je blo to res, so lastnika lepo prnesli okol, ker so očitno videli, da si ni prebral splošnih pogojev.
eric_cartman ::
Seveda se kvarijo tud Korejci in Japonci ampak takega zagovarjanja kot je deležen VW, kot da je folk švabom kaj dolžen pa ne srečaš nikjer drugje. FAUWE UBER ALLES! :rolleyes: Delno imam že zarad tega odpor do VW znamke in posledično tud do Seata in Škode. Ker je v osnovi isto sranje.
Točno tako...Res težko razumeš to obsedenost z nemškim, kot da bi še vedno živeli v Jugi z napol zaprtimi mejami in možnostjo izbire med Zastavo in sarajevskim TAS Golfom. Kdaj bo ta bogi slovenski narod vendarle spregledal, da se je svet spremenil in da se še vedno spreminja...Res smo zaplankani do amena...
Saj se sploh ne gre za to kdo je boljši. Važen je samo branding. Če daš recimo na Kio Stinger značko od BMW-ja oz. Audija, bodo vsi pisali hvalospeve. Če pa je znak od Kie pa je zanič. To govorim samo če bi zamenjali značko, ne o tem, da bi preselili proizvodnjo v BMW tovarno.
Saj tako je z vsem. Ne morš se hvalit s pipo iz Ikee, če pa ni ista kot tista od Hans Groha. Ali pa s sedežno iz Momaxa, če ni spodaj pod njo na papirju napisa Natuzzi.
In ta zaplankanost izhaja verjetno samo iz kompleksa manjvrednosti in majhosti države. Nekako se je treba pokazat ostalim. In če smo iskreni se to še vedno pred celim svetom da skozi premium znamke.
Nekdo, ki ga poznam dela na banki in vozi starega Cliota. So šli na pomemben sestanek in ga šef ni spustil s tem avtom na sestanek. Mu je dal službenega BMW-ja in mu rekel, da zgleda tako bolj resen za kakršen koli posel.
RejZoR ::
Se pravi če postaviš debila v BMW-ja je pa vse ok. Še vedno je debil, ampak na zunaj izgleda jack, ker se pripelje v BMW-ju. Ekstravertizem per excellence... In to goni cel svet. Nič čudnega, da je vse v pizdi...
In tko se pri nas meri kvaliteta direktorjev. Ne po tem kolk firm v riti so spravili nazaj na noge in kako so dolgoročno izboljšali firmo, važno, da se pripelje v BMW-ju. Večina je itaq samo potopila vse firme, razlog je bil pa vedno v nekem zunanjem dejavniku nad katerim itaq nikol nimajo vpliva (priročno, right?).
Men je pa glih ta X faktor všeč. Vsak direktorček ima BMW-ja. Faking dolgcajt. Če pa ima nekdo 6 valjno, 450 konjsko Kio z izgledom, ki recimo bežno spominja na Jaguarja, to pa mi je zanimivo. Če bi imel več keša bi definitivno vozil samo tako eksotiko. Just for the lolz pretty much. Iz istega razloga so tud blazno zanimivi hot hatchi ala Fiesta ST, Clio RS in podobni, ker imajo tist X faktor, pa čeprav so v osnovi samo navadni cestni avti. BMW, čeprav se ne da oporekat, da imajo napredne avte so enostavno dolgočasni, ker jih imajo vsi. Isto kot z npr Golfom. Vsak slovencelj ga ima in izgled imajo prav generičen, dolgočasen... Ampak to je stvar mojega okusa, enim pač ne odgovarja in imajo radi nevpadljivega generičnega Golfa...
In tko se pri nas meri kvaliteta direktorjev. Ne po tem kolk firm v riti so spravili nazaj na noge in kako so dolgoročno izboljšali firmo, važno, da se pripelje v BMW-ju. Večina je itaq samo potopila vse firme, razlog je bil pa vedno v nekem zunanjem dejavniku nad katerim itaq nikol nimajo vpliva (priročno, right?).
Men je pa glih ta X faktor všeč. Vsak direktorček ima BMW-ja. Faking dolgcajt. Če pa ima nekdo 6 valjno, 450 konjsko Kio z izgledom, ki recimo bežno spominja na Jaguarja, to pa mi je zanimivo. Če bi imel več keša bi definitivno vozil samo tako eksotiko. Just for the lolz pretty much. Iz istega razloga so tud blazno zanimivi hot hatchi ala Fiesta ST, Clio RS in podobni, ker imajo tist X faktor, pa čeprav so v osnovi samo navadni cestni avti. BMW, čeprav se ne da oporekat, da imajo napredne avte so enostavno dolgočasni, ker jih imajo vsi. Isto kot z npr Golfom. Vsak slovencelj ga ima in izgled imajo prav generičen, dolgočasen... Ampak to je stvar mojega okusa, enim pač ne odgovarja in imajo radi nevpadljivega generičnega Golfa...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Machete ::
Bluziš na ravni Slovenskih novic ali še nižje.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kupujem zanesljiv nov avto (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16711 (10025) | solatjek |
» | Nov Avto za 10k (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 36227 (29767) | tintorel |
» | Stroški vzdrževanja Renault-Fiat-Kia (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18170 (16050) | Veselinko |
» | nakup avtomobila (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 28059 (24887) | ;-) |
» | ceed ali cruze?Oddelek: Loža | 8632 (6809) | keworkian |