» »

Ukinitev obvezne garancije

Ukinitev obvezne garancije

1
2
3

lexios ::

Sori, samo kar se tehnike tiče - če primerjamo cene v štacunah, jasno - ni v tujini, vsaj v Avstriji prav nič ceneje.


Sori, motiš se, razlika je minimalno 10%, kar pri tehničnih zadevah nad 300 eurov že konkretno pokrije ceno goriva! Sigurno pa se najde tudi kakšn nakupovalni center z "Imenom" - dražji kot pri nas!;)

Mavrik ::

Ampak vseeno si opazil, da celo imajo - čeprav samo enoletno - garancijo? ;-)


Da. Kar je za potrošnika slabše kot trenutno stanje -> kljub trgu. Trg pač ne dela vedno v korist potrošnikov. Obenem pa tudi ob trenutnih proizvodnih procesih izdelovanje produktov, ki delujejo vsaj 2 leti, ne bi smelo biti tako zakomplicirano, obenem pa s tem vseeno nekoliko omilimo namensko izdelovanje produktov, ki crknejo ravno po enem letu in enem mesecu.
The truth is rarely pure and never simple.

lexios ::

China-market here we come...

Tarzan ::

@Kmetek, ne goljufam na firmo. Kupil sem na firmo, ker tak telefon tudi poslovno rabim. Če ga ne bi rabil, bi si nabavil raje kak poceni telefon namenjen izključno telefoniranju.

Kar pa se tiče 2 letne garancije slovenskih prenosnikov v primerjavi z enoletno pri vseh drugih, kar je nekdo zgoraj omenil. Vse to se plača. Osnovna garancija za pravne osebe znaša načeloma vedno 1 leto, četudi enak prenosnik za fizično osebo ima priznano garancijo 2 leti. Do sedaj sem dokupoval podaljšano 3 letno garancijo in ni izključeno, da ne bom tega prakticiral še naprej.
Seveda pa imam svež prenosnik že ogledan v tujini, če ga do takrat, ko se ga spravim menjat ne zamenja že boljši model. Vsi so seveda z garancijo proizvajalca, ki glej glej, velja celo pri nas - in to tja do 4 leta. :)

PS: Če ukinitve te garancije pomeni, da bodo v slovenijo kar v nizkem štartu proizvajalci in prodajalci iz tujine planili nad nas, z ugodnimi ponudbami in hkrati tudi urejenimi garancijskimi pogoji, potem lahko rečem le aleluja. Če pa ostanejo pri nas cene oderuške, garancijski pogoji neobstoječi in ponudba slabša od ponudbe v Keniji, potem sem striktno proti. Osebno zaradi garancije raje dam nekaj več denarja, ampak molzna krava pa nisem in ne mislim biti. Dokler tujina ponuja boljše garancijske pogoje in precej nižje cene, do takrat bom večino večjih nakupov opravil pač zunaj.
Žal mi je le tistih nesrečnikov, ki si tega zaradi nevednosti ne morejo privoščiti.

Šimpanz ::

Pred letom sem kupoval LCD TV pa sem hotel takega z USB vhodom za gledenje filmov ter LAN vhodom za internet. Imel sem ogledanega LG-ja pa sem šel pogledat tudi čez mejo v Avstrijo. Neprijetno sem bil presenečen ko je bila cena 10-30 eur dražja kot pri nas (pa sem bil v ene 7 trgovinah). Edino njihove internetne trgovine so bile cenejše za 10-20 eur ampak ko odšteješ še morebiten transport si na istem. Tako da jaz nimam nekih super izkušenj z nizkimi cenami na zahodnih trgih.

Zheegec ::

Mavrik je izjavil:

Kako pa prideš do tega sklepa?


Po tem da v tujini kjer te regulacije ni, mi ne uspeva na trgu opaziti neke bolj ugodne garancijske pogoje, kot jih imamo trenutno - recimo poglej samo trg prenosnih računalnikov. Noben ne prodaja prenosnikov z več kot enim letom garancije (vsepovsod je le-ta doplačljiva), medtem ko tule imajo vsi 2-letno garancijo.

To mi da misliti da ta "izbira" nekak ne deluje in bo vodila v poslabšanje razmer za potrošnika. Brez dvoma bodo pa proizvajalci navdušeni nad znižanjem stroškov da ;)

Eeem, pri nas nimajo vsi prenosniki 2-letne garancije. 2 leti ima Toshiba in določeni modeli Asusa, ter določeni modeli Acerja za fizične osebe. 3 leta imajo HP/Dell/Lenovo biznis serije, ostalo ima pa eno leto - Apple, večina Asusa, večino HP, Dell, Lenovo,...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

kmetek ::

Me zanima kako bo s tem jadnim zakonom res.

Mr.B ::

Pred cca tednom in pol sem kupoval Panasonic plazmo. Pri nas je bila 400EUR dražja s 5 letno garancijo. Oprostite z veseljem sem se odpovedal dodatnih tri leta garancije in kupil pri Nemcu.

Cene pa PRI NAS, zaradi ukinitve garancije NE BODO nič NIŽJE, samo še doplačila bodo. Morda je pa to ideje kakšnega khm modela reševanja Markurja, na temo lopata za enkratno uporabo, ob naslednjem snegu kupi novo.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

hooger ::

ko ti bo pa po 4ih letih nekej crknilo, bo pa spet kriv slovenski serviser, ker ti zadeve noče popravit....

Valvoline ::

lexios je izjavil:

Sori, samo kar se tehnike tiče - če primerjamo cene v štacunah, jasno - ni v tujini, vsaj v Avstriji prav nič ceneje.


Sori, motiš se, razlika je minimalno 10%, kar pri tehničnih zadevah nad 300 eurov že konkretno pokrije ceno goriva! Sigurno pa se najde tudi kakšn nakupovalni center z "Imenom" - dražji kot pri nas!;)

Kako ste to ugotovil da je v At cenejše ne vem.Cene so popolnoma izenačene. Tu in tam seveda če je kšna akcija oz razprodaja seveda najdeš kaj pametnega.Ampak tako je tut v Slo.Cenovna razlika med enakim izdelkom se giblje tudi do 20% med različnimi trgovinami.

Go-ahead ::

Uveljavljanje garancije, stvarne napake,... se izredno enostavno sliši.

Kaj pa storiti, ko pri prodajalcu sploh nimaš sogovonika, kateri bi tvoje zahteve izpolnil?

Gavran ::

Ziga Dolhar je izjavil:




Če bo to opazil celo v 6 mesecih, se bo celo štelo, da je [stvarna] napaka obstajala že v času izročitve, in bo breme dokazovanja nasprotnega na strani prodajalca.

Malo perverzno, ampak nastradali bodo najprej prodajalci, ker bodo potrošniki prisiljeni uveljavljati stvarne napake, ki pa so za prodajalce lahko precej manj ugodne kot uveljavljanje garancije.


Lahko kakšen link na zakon?

Za nespoštovanje garancije si do sedaj oddal prijavo na tržno inšpekcijo. Po novem bi se moral podati na sodišče, za katera pa vemo da so totalno v k... vsaj kar se tiče odzivnih časov - ali pa se motim? Kakšni bi bili po novem zakonu odzivni časi pristojnih za rešitev spora (realno, ne teoretično)?
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

Ziga Dolhar ::

Gavran,

inšpekcija "sedaj" ukrepa, kadar podjetje neupravičeno zavrne zahtevo za menjavo blaga oz. vračilo kupnine oz. odpravo napake. Ti zahtevki pa lahko (mdr.!) izhajajo iz naslova garancije ali stvarnih napak.

Torej, pooblastila inšpekcije - po sedanji ureditvi - so v pretežnem delu enaka, ne glede na pravni naslov.

V vseh teh primerih lahko inšpektor na potrošnikovo pobudo izda odločbo, s katero podjetju odredi, da ugodi zahtevi. Vendar pa to lahko stori zgolj v nespornih primerih:

Odločbo iz prejšnjega odstavka izda pristojni organ le, če med strankama ni spora o obstoju napake ali če potrošnik predloži mnenje sodnega izvedenca, ali če je na drug način nedvomno dokazana.


Če je napaka sporna - kar velja za večino primerov - o tem tudi sedaj odloča sodišče (ne pa inšpektor!). Tako da, ne glede na to, ali so sedaj ti postopki hitri ali počasni - sama odprava obvezne garancije na položaj potrošnika v tem oziru ne bo vplivala.
https://dolhar.si/

Go-ahead ::

Ziga Dolhar je izjavil:

Gavran,

inšpekcija "sedaj" ukrepa, kadar podjetje neupravičeno zavrne zahtevo za menjavo blaga oz. vračilo kupnine oz. odpravo napake. Ti zahtevki pa lahko (mdr.!) izhajajo iz naslova garancije ali stvarnih napak.

Torej, pooblastila inšpekcije - po sedanji ureditvi - so v pretežnem delu enaka, ne glede na pravni naslov.

V vseh teh primerih lahko inšpektor na potrošnikovo pobudo izda odločbo, s katero podjetju odredi, da ugodi zahtevi. Vendar pa to lahko stori zgolj v nespornih primerih:

Odločbo iz prejšnjega odstavka izda pristojni organ le, če med strankama ni spora o obstoju napake ali če potrošnik predloži mnenje sodnega izvedenca, ali če je na drug način nedvomno dokazana.


Če je napaka sporna - kar velja za večino primerov - o tem tudi sedaj odloča sodišče (ne pa inšpektor!). Tako da, ne glede na to, ali so sedaj ti postopki hitri ali počasni - sama odprava obvezne garancije na položaj potrošnika v tem oziru ne bo vplivala.



Konkretno imam okvarjen tuš, kar je enostavno dokazljivo z nedelovanjem električnega dela ( niti luči ne svetijo). Kupnino so mi nekako že vrnili, nočejo mi pa vrniti stroškov montaže in demontaže.
Ali je inšpekcioja pristojna da to od njih zahteva?

Gavran ::

tnx, ziga, ali lahko dodaš še oziroma razliko med garancijo in stvarno napako? Nekako ne vidim prave razlike med pojmoma...

tnx
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

Gregor P ::

Meni pa ni jasno, zakaj bi morali zniževati naše potrošniške standarde zaradi boljšega in lažjega poslovanja s "tujino" (oz. notranjim skupnim trgom EU)? Če se že res želimo toliko približati državam z veliko boljšim standardom kot pri nas, potem pa naj še naš standard oz. plače ipd. približajo tem državam, da bomo lahko še boljše poslovali:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

lexios ::

Sori, samo kar se tehnike tiče - če primerjamo cene v štacunah, jasno - ni v tujini, vsaj v Avstriji prav nič ceneje.


Sori, motiš se, razlika je minimalno 10%, kar pri tehničnih zadevah nad 300 eurov že konkretno pokrije ceno goriva! Sigurno pa se najde tudi kakšn nakupovalni center z "Imenom" - dražji kot pri nas!;)


Kako ste to ugotovil da je v At cenejše ne vem.


Hja, men tudi ni jasno kako ste ugotovili, da je v Italiji in Avstriji vse dražje ali enako (kot v Slo)? Najbrž z enako metodo!? hehe 8-)

Tkole bom reku, predlagam, da obiščete italijanski Lidl, Obi ...in še kakšne "štacune z enakim imenom" nato pa še slovenskega in primerjate cene, pol pa skočte primerjat še cene v recimo Šentilj pa čez mejo... No, nato pa se zamislite še o plačah!!

Kar se pa slovenskih trgovcev tiče in novih pogruntavščin, žal nekako dvomim, da bodo cene izdelkov (po odpravi obvezne garancije) res nižje!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lexios ()

OldSkul ::

Šimpanz je izjavil:

Pred letom sem kupoval LCD TV pa sem hotel takega z USB vhodom za gledenje filmov ter LAN vhodom za internet. Imel sem ogledanega LG-ja pa sem šel pogledat tudi čez mejo v Avstrijo. Neprijetno sem bil presenečen ko je bila cena 10-30 eur dražja kot pri nas (pa sem bil v ene 7 trgovinah). Edino njihove internetne trgovine so bile cenejše za 10-20 eur ampak ko odšteješ še morebiten transport si na istem. Tako da jaz nimam nekih super izkušenj z nizkimi cenami na zahodnih trgih.


ja, cene niso vedno dosti nižje. Problem naših trgovin pa je, da imajo redko kakšne res udarne akcije. Recimo na amazonu dostikrat dobiš stvari, ki so res dosti ceneje kot drugače. Predvsem angleški amazon je tak.

kmetek ::

samo angleški amazon komplicira z pošiljanjem, mar ne?

OldSkul ::

ja, če izdelek na amazonu prodaja neka druga trgovina, potem je problem ja. Na srečo dosti stvari prodaja prav amazon sam, tako da se lahko vse dobi domov. Kakor vem, ni več nobene omejitve :)

49106 ::

Šimpanz je izjavil:

Pred letom sem kupoval LCD TV pa sem hotel takega z USB vhodom za gledenje filmov ter LAN vhodom za internet. Imel sem ogledanega LG-ja pa sem šel pogledat tudi čez mejo v Avstrijo. Neprijetno sem bil presenečen ko je bila cena 10-30 eur dražja kot pri nas (pa sem bil v ene 7 trgovinah). Edino njihove internetne trgovine so bile cenejše za 10-20 eur ampak ko odšteješ še morebiten transport si na istem. Tako da jaz nimam nekih super izkušenj z nizkimi cenami na zahodnih trgih.



Ja care nevem kje si ti gledal, ampak jaz sem za svojega LG-ja v AT dal 1100eu, medtem ko je bil pri nas 1500-1600eu

Ziga Dolhar ::

Ureditev dela na črno je zelo dobra tema, vendar tule offtopic. (Predlagam odprtje nove teme.)
https://dolhar.si/

OttoParts ::

Gavran je izjavil:

tnx, ziga, ali lahko dodaš še oziroma razliko med garancijo in stvarno napako? Nekako ne vidim prave razlike med pojmoma...

tnx

En link:
http://www.tzslo.si/Splosna-zakonodaja/...

genius11 ::

To se itak ne bo pri nas zgodilo, bi bila cela panika okol garancije.
Garancija mora biti, za nov izdelek pričakuješ, da bo deloval vsaj 1-2 leti brez težav.
Da bi se tehnika podražila na račun garancije se bo kupna moč drastično znižala, ker bodo pač ljudje preko tujih spletnih strani kupovali z garancijo, če pa nastane problem, pa tudi ni tak bav bav poslat nazaj v tujino na popravilo.

Ponudba iz tujine je zelo dobra in mikavna.

Pri nas v času garancije še ni nobena tehnika crknila, pa tud, če lepo delaš z mobitelom, gosp.aparati, računalnikom ti bo služil celo večnost...

gulfstream ::


Pri nas v času garancije še ni nobena tehnika crknila, pa tud, če lepo delaš z mobitelom, gosp.aparati, računalnikom ti bo služil celo večnost...


Strojnike so nas na faksu intenzivno učili konstruiranja na življensko dobo, tako da si lahko dokaj prepričan da ti bo tisti palični mešalnik odpovedal po 5 delovnih urah, pa če delaš z njim lepo ali ne;)

pepinjo ::

bi nekaj vprašal. meni je crknu ipod par dni po izteku enoletne garancije pa me zanima ali lahko uveljavljam reklamacijo na stvarno napako?

pepinjo ::

aha sem že pogruntal, da stvarno napako lahko uveljavljas mora ta biti že ob nakupu... japka gnila

gulfstream ::

Smolo si imel.. sam pri dragih tehničnih zadevah ponavadi dokupim tisto pri big bangu, da sem vsaj malo bolj miren...

Okapi ::

En zelo konkreten primer. Pri tem slavnem skupinskem uvozu ergonomskih stolov je recimo eden glavnih problemov prav obvezna garancija. Firma, prek katere bi stole uvozili in prodajali, bi eno leto ne vedela točno, pri čem je, se pravi, koliko reklamacij bo morala reševati. Če garancija ni obvezna, to vse skupaj zelo poenostavi, saj kupec prostovoljno nase sprejme tveganje. Če noče, pa pač drugje kupi stol z garancijo. Proizvajalci in trgovci bodo v tekmi za kupce še vedno ponujali garancije, tudi daljše od sedanjih obveznih enoletnih.

Nimic naj si pa malo pogleda, kako je z obveznimi garancijami v njegovih obljubljenih deželah, preden se začne usajati.

O.

OttoParts ::

Okapi je izjavil:

.... Proizvajalci in trgovci bodo v tekmi za kupce še vedno ponujali garancije, tudi daljše od sedanjih obveznih enoletnih.

Nimic naj si pa malo pogleda, kako je z obveznimi garancijami v njegovih obljubljenih deželah, preden se začne usajati.

O.

To, da bodo prodajalci ponujali garancije (proti plačilu seveda) je jasno, saj nekateri že sedaj ob zakonsko določeni garanciji ponujajo podaljšane garancije in podobno. Problem je v tem, da sedaj zakon jasno določa kaj garancija obsega in to za vse izdelke, ki padejo pod garancijo ENAKO. Po novem pa bo garancija pogodbena storitev, kar pomeni, da bo lahko vsak prodajalec posebej, za vsak izdelek posebej sestavil garancijsko pogodbo - kar pomeni, da bo že sam nakup prava "avantura", kaj šele uveljavljanje garancije (sedaj se šele na točki uveljavljanja zakonske garancije za nekatere začenja avantura).

Sedaj zakon za izdelke pod garancijo zahteva BREZPLAČNO popravilo ali pa zamenjavo za nov izdelek, če ga ne morejo popravit v 45 dneh, tega več ne bo najverjetneje niti proti doplačilu.

Dr_M ::

Nimic naj si pa malo pogleda, kako je z obveznimi garancijami v njegovih obljubljenih deželah, preden se začne usajati.


Pa ti ves, koliko so izdelki v teh dezelah cenejsi? Sicer imajo tudi oni garancijo, ampak ponavadi je okoli pol leta. Ampak je pa zato izdelek ~50% cenejsi kot pri nas.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

pepinjo ::

Ja sam neki zna bit tle problem s to pogodbeno garancijo. Ti v takem primeru sklenes garancijo s firmo, ki ti izdelek proda, pa da jaz kupim pralni stroj pri merkurju (in ga pri njem zavarujem) pa da gre začasa garancije firma cugrunt si lahko s tako garancijo pomagaš samo še pri veliki potrebi. Do sedaj se je to terjalo direkt od zastopnika ali?

OttoParts ::

Daj, daj doktor...... zaradi 6 mesecev krajše garancije so cenejši za cca 50%? :))

@pepinjo
Garancijo si lahko uveljavljal od prodajalca ali uvoznika (nekaj takega se mi zdi).

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

pepinjo je izjavil:

Ja sam neki zna bit tle problem s to pogodbeno garancijo. Ti v takem primeru sklenes garancijo s firmo, ki ti izdelek proda, pa da jaz kupim pralni stroj pri merkurju (in ga pri njem zavarujem) pa da gre začasa garancije firma cugrunt si lahko s tako garancijo pomagaš samo še pri veliki potrebi. Do sedaj se je to terjalo direkt od zastopnika ali?

Saj bo še vedno, samo da bo zastopnik lahko imel stvar tudi brez garancije. Trgovina garancije ne daje, razen kakšna "sezgodi", je pa vseeno odgovorna za reklamacije.
Edino kar je res bedno bo to, da ima lahko vsak produkt drugačne garancijske pogoje (ne samo dobo).
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Ziga Dolhar ::

pepinjo, primarni zavezanec iz (trenutne zakonske) garancije je proizvajalec. Uveljavljaš pa jo lahko tudi pri prodajalcu.

Prostovoljno garancijo lahko skleneš - po starem ali po novem - s komerkoli. (Lahko tudi s tretjo osebo - pri čemer stvar dobi že naravo zavarovalne pogodbe.) Tudi brez obvezne garancije ti lahko prostovoljno ponudi proizvajalec ali prodajalec ali oba. Tipičen je primer raznih "podaljšanih garancij", ki jih nudijo proizvajalci (preko prodajalcev), ali pa recimo bigbangova "se zgodi", ki je zgolj garancija prodajalca.
https://dolhar.si/

Dr_M ::

Daj, daj doktor...... zaradi 6 mesecev krajše garancije so cenejši za cca 50%? :))


A si ze sploh kdaj primerjal kaksne cene? Po odgovoru sodec, niti ne. Uzemi si malo casa, predno spet kaksno "pametno" streses. Pa ne gledat samo racunalniskoh komponent, se kaksen motor ali avto poglej.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

OttoParts ::

Dr_M je izjavil:

Daj, daj doktor...... zaradi 6 mesecev krajše garancije so cenejši za cca 50%? :))


A si ze sploh kdaj primerjal kaksne cene? Po odgovoru sodec, niti ne. Uzemi si malo casa, predno spet kaksno "pametno" streses. Pa ne gledat samo racunalniskoh komponent, se kaksen motor ali avto poglej.

Ne gre za to, da v tujini izdelki ne bi bili cenejši, bolj sem se obesil ne tistih 50% - to se mi zdi nerealno nizka cena SAMO zaradi pol leta krajše garancije.

pepinjo ::

Se pravi se bomo iz lepo urejenega sistema kjer ti je bilo tisto leto garancije zagotovljeno spustili na raven, kjer te bojo z raznimi drobnimi tiski naši smeli trgovci parkrat prav fino poyebali. Pa ne da ne.

fosil ::

Ursula Pachl z Evropske potrošniške organizacije Beuc meni, da so nekatere zdajšnje slovenske rešitve primer dobre prakse. Nekatere bi dali kot vzor EU-ju .... Ob tem je še dodala, da ni niti pravne niti politične potrebe po spreminjanju slovenske zakonodaje.

link
Torej je govorjenje slovenskih uradnikov, da je to treba naredit ker to zahteva EU čista laž.
Tako je!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fosil ()

Zheegec ::

pepinjo je izjavil:

Se pravi se bomo iz lepo urejenega sistema kjer ti je bilo tisto leto garancije zagotovljeno spustili na raven, kjer te bojo z raznimi drobnimi tiski naši smeli trgovci parkrat prav fino poyebali. Pa ne da ne.

Trgovci dosedaj niso smeli spreminjati garancijske dobe/pogojev, katere določi distributer. Najbrž bo tako tudi ostalo, bodo pa lahko kaj dodali (zastonj ali z doplačilom).
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

OttoParts ::

Zheegec je izjavil:

pepinjo je izjavil:

Se pravi se bomo iz lepo urejenega sistema kjer ti je bilo tisto leto garancije zagotovljeno spustili na raven, kjer te bojo z raznimi drobnimi tiski naši smeli trgovci parkrat prav fino poyebali. Pa ne da ne.

Trgovci dosedaj niso smeli spreminjati garancijske dobe/pogojev, katere določi distributer. Najbrž bo tako tudi ostalo, bodo pa lahko kaj dodali (zastonj ali z doplačilom).

Garancijske dobe niso smeli spreminjati (krajšati), ker je bila določena z ZAKONOM (min.1 leto, lahko so pa jo samoiniciativno- običajno proti plačilu - podaljšali) - sedaj pa se to odpravlja.

Okapi ::

Temo se reče svobodni trg. Čim manj regulacije, take in drugačne. A niste to hoteli imeti?

O.

Šimpanz ::

Mene prostovoljna garancija ne moti, imam samo pomislek da se ne bodo trgovci sami zmišljevali glede dolžine garancije. Sedaj ko kupuješ HP notebook veš da ima 1 leto garancije (ali 3 leta za P in W modele), LCD TV LG ima 2 leti (vsaj mislim), Bosh sušilec 2 leti, Gorenje pralni stroji 3 leta itd.

Potem pa boš naprimer kupoval multipraktik določenega tipa pa je cena v Merkurju 50 eur, v Sparu 55 eur v spet neki drugi trgovini pa 45 eur. Kupiš ga pač v tisti trgovini po nakupu pa opaziš, da si kupil izdelek brez garancije (Spar 1 leto Merkur 2 leti). Če bom moral pred nakupom za vsak drekecpekec spraševati še za dolžino garancije mi je tak zakon čisto odveč.

Okapi ::

Ja, res je ful težko vprašati "koliko pa ima garancije?".;((

O.

Šimpanz ::

Ja saj pravim da bo to še ena stvar več za preverjati. Da sploh ne govorim da že zdaj trgovci ne vedo kakšno garancijo ima blago ki ga prodajajo (primer Bofex pre pol leta).

s1m0n ::

Pa saj tudi na Mimovrste ima par izdelkov 1 leto garancije ga kupiš pa na garantnem listu piše 60 mesecev :)

No in kakšne so prednosti/slabosti današnjega sistema obvezne garancije za 1 leto in kakšne bodo če je zakon sprejet ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

D3m ::

Okapi je izjavil:

Temo se reče svobodni trg. Čim manj regulacije, take in drugačne. A niste to hoteli imeti?

O.


Večina ima glavo še v Jugoslaviji in jim ni pomoči.
|HP EliteBook|R5 6650U|

šernk ::

No in kakšne so prednosti/slabosti današnjega sistema obvezne garancije za 1 leto in kakšne bodo če je zakon sprejet ?


če se ukine 45 dnevni rok bomo glede na to da smo v balkanu na popravilo čakali dokler prenosnik ne zastara in kupiš novega. sploh če boš garancijo uveljavljal pri trgovcu ala bigbang, kjer so zaposleni tam zato, da ti nekaj obljubijo pa tega ne morejo izpolnit. (dal boš v garancijo, 3 tedne bodo rabili, da se spomnejo da imajo že 30 reči za poslat na isti servis, servis bo dobil 30 reči hkrati...torej bodo rabili za vse popravit ogromno časa, umes jim bo še zaloga matičnih zmanjkala in bodo čakali 14 dni na novo zalogo, nato končno pošljejo po 1 mescu izdelek nazaj big bangu, tej se pa itak dokler se ne boš ti oglasil pri njih ne bodo zganili in te poklicali).

bojim se le, da se bo zgornja stvar začela dogajat, ker že sedaj te redko kdo pokliče, da je zadeva popravljena.

garancija bo tako ali tako ostala, 1 leto garancije imajo praktično le še nekateri cenejši prenosniki, me zanima kdo si bo upal na trg stopit brez garancije, osebno takšnega izdelka, če ni vsaj za 60% cenejši ne bom kupil.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Zheegec ::

garancija bo tako ali tako ostala, 1 leto garancije imajo praktično le še nekateri cenejši prenosniki, me zanima kdo si bo upal na trg stopit brez garancije, osebno takšnega izdelka, če ni vsaj za 60% cenejši ne bom kupil.

Macbook pro 17 za 2400EUR ima več, kot 1 leto garancije? :O Kje pa? :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

s1m0n ::

No to z 45dnevi bodo baje pustli :) Tak da tukaj verjetno ne bo spememb :I
Verjetno pa itak ne bo sprejet ta zakon :)
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
22639128 (14653) Furbo
»

Garancija - kdaj zahteva za zamenjavo naprave - koliko dni?

Oddelek: Pomoč in nasveti
71042 (770) jocoj
»

Podaljšanje garancije (Asus laptop)

Oddelek: Pomoč in nasveti
263680 (3226) St235
»

Koliko znaša garancija na tehnično blago

Oddelek: Pomoč in nasveti
196096 (5711) k4vz0024
»

Apple zaradi zavajanja oglobljen v Italiji

Oddelek: Novice / Ostale najave
4614361 (12047) MrStein

Več podobnih tem