» »

Ukinitev obvezne garancije

Ukinitev obvezne garancije

«
1
2 3

Bezukhoff ::

Država ukinja obvezno garancijo

Zanimivo. Kako je glede tega urejeno v EU? So pri nas na delu lobiji? Bodo trgovci poslej kartelno rekli, da garancije pač več ne nudijo? Bom kot kupec rekel, da ne garantiram plačila, če trgovec ne garantira delovanja svojih izdelkov?

Skratka, smrdi.

gendale ::

lol, te se pa res trudijo ne bit ponovno izvoljeni

jazbec ::

budale

IceBoX ::

Pa namesto da bi uvedli obvezno 2-letno garancijo, jo bojo še ukinili? Pa kaj je narobe s to državo, resno.

Good Guy ::

Nov predlog zakona o varstvu potrošnikov ukinja obvezno garancijo.


zlo logično se sliš..NOT..

mtosev ::

Only in SloveniaLand
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Super Sonic ::

Sej ni tolk hudo. Če je garancija - izdelek kupiš, če je ne bo - ga pa ne. Če se bo izkazalo, da bi bila država Slovenija edina nasvetu kamor bi, naprimer, Philips, dobavljal tehnične naprave brez garancije, pač nabaviš preko spleta z garancijo - posledično bi se trgovci moral potrudit, da garancija ostane enaka sedanjim.

V čem je pa fora tega, da ukineš obvezno garancijo, pa tud men ni (čisto) jasno. No pa sej, glede na tako zmedeno vladanje po državi bo že dans ob 17.00 Pahor razlagal, da je prišlo prehitro v medije in da gre samo za osnutek nekega šalabajzerja in da bo on (osebno ;)) vse zrihtal.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

gendale ::

trgovci se zmenijo in dajo izdelke ali brez garancije ali pa 30% dražje
če kupiš v tujini ti pa rečejo, da ta garancija velja samo tam in pol se ti z njimi zajebavi

v tem je fora tega natega

Mipe ::

Še vedno bo splošna raja raje kupovala ceneje - torej izdelke brez garancije. Ko ti odpovejo v tednu dni, ni druge, kot da gredo drugega kupit; do takrat se bodo mogoče že zresnili in kupili takega z garancijo.

logit ::

Treba je imeti in ohraniti standarde. Treba je začrtat mejo pod katero se ne sme iti. Tole pomeni da bo folk kupoval poceni češke zadeve in ko se bodo pokvarile bodo pač kupili nov izdelek starega pa zavrgli čeprav bi se dalo popraviti. Ekološke poteze vlade.

Super Sonic ::

"Tole pomeni da bo folk kupoval poceni češke zadeve in ko se bodo pokvarile bodo pač kupili nov izdelek starega pa zavrgli čeprav bi se dalo popraviti."

Sej ukinitev obvezne garancije še ne pomeni, da ne bi bilo servisne službe.

"če kupiš v tujini ti pa rečejo, da ta garancija velja samo tam in pol se ti z njimi zajebavi"

Vsak tujc, sploh tile ob meji, bo skočil v zrak in izkoristil to priložnost. Sej v končni fazi popravila v sklopu garancije krije proizvajalec in ne on. Tko da, to bi se poštimal, zihr. Naši trgovci pa tud - mogoče bi doživel še kontra efekt in bi se dodatna garancija v sklopu akcij še povečala.

"Še vedno bo splošna raja raje kupovala ceneje - torej izdelke brez garancije."

Tudi "splošna raja" (čeprav mi je ta opis mal smešen) se bi se s časoma naučila, da se teh izdelkov ne kupuje, kar bi bil mogoče še en signal vladarjem pri nas, da v tem času, ko je potrebno pozornost usmerjati v bolj resne zadeve - oni odkrivajo toplo vodo in zapravljajo čas tam kjer je to najmanj potrebno.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

gendale ::

Vsak tujc, sploh tile ob meji, bo skočil v zrak in izkoristil to priložnost. Sej v končni fazi popravila v sklopu garancije krije proizvajalec in ne on. Tko da, to bi se poštimal, zihr. Naši trgovci pa tud - mogoče bi doživel še kontra efekt in bi se dodatna garancija v sklopu akcij še povečala.

ja to je že res, ampak če ne živiš blizu meje, je to spet bolj tko, še posebej za cenejše izdelke

da bi se pa naši trgovci izboljšali... haha, še nikoli se niso, ampak samo višajo cene in nižajo kakovost storitev
jaz sem 100% siguren, da če bo ta zakon sprejet bo za potrošnika slabše kot sedaj

IceIceBaby ::

En korak bližje prostemu trgu. Potrošniki bomo imeli samo več izbire. Kupiš izdelek z garancijo ali pa cenejšo verzijo brez garancije.

Obvezna garancija je podobno kot obvezno zavarovanje. Kretenizem.

BALAST ::

Vlada ima verjetno polna skladišča zasežene robe in se hoče na zakonit način znebit teh stvari, tako da pač potrošnik plača pol manj od dejanske vrednosti, ampak si bo moral vzeti še eno rezervo več, ker nebo več eno leto obvezne garancije.

šernk ::

Sej ukinitev obvezne garancije še ne pomeni, da ne bi bilo servisne službe.


a tisti servis, ki mi zaračuna popravilo prenosnika 560EUR, sam pa isto stvar popravim za 100EUR?

no ukinitev obvezne garancije se mi ne zdi tak problem, mnogo stvari ima dvo ali troletno garancijo že danes, čeprav ni obvezna. bolj mi je problematično da se ukine 45 dnevni rok. Naši serviserji znajo potem garancijska popravila, popravljat v tistem prostem času, ko res drugega kot it na kavo ne bodo imeli za delat, to pa lahko pomeni, da bom izdelek videl kdaj? po treh mesecih? pol leta?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Valvoline ::

IceIceBaby je izjavil:

En korak bližje prostemu trgu. Potrošniki bomo imeli samo več izbire. Kupiš izdelek z garancijo ali pa cenejšo verzijo brez garancije.

Obvezna garancija je podobno kot obvezno zavarovanje. Kretenizem.

+1
Vsak se bo sam odločil,ali pocen ali garancija.

kalko ::

Problem je v tem, da boš imel na izbiro samo "takšna cena kod doslej brez garancije" ali pa "takšna cena kot doslej plus doplačilo za garancijo".

A kdo dejansko verjame v pravljice, da bomo zaradi tega dobili nižje cene?

dzinks63 ::

Kaj to pomeni za računalniške komponente? Folk bo sedaj malo bolj šparal in ne bo navijal do skrajnosti, nekateri bodo celo odvijali.

Go-ahead ::

Že sedaj imam kljub veljavnosti garancije na tušu (povezava) težave z :
- montažo,
- popravilom,
- vračilom kupnine,
- in vračilom stroška montaže

Kmalu bo leto, pa mi še vedno niso vrnili stroška montaže.

IceIceBaby ::

panoramic, sej ljudje niso neumni, da bodo kar naenkrat plačevali 20% več za enake izdelke. Če bodo trgovci na ta način poslusili izkoriščati bomo spet množično hodili v italijo in avstrijo. Verjemi, da jim bo v kratkem potegnilo, da nekaj ne štima.

Bananovec ::

gendale je izjavil:

lol, te se pa res trudijo ne bit ponovno izvoljeni

In kljub temu bodo nekateri izmed teh vseeno izvoljeni... -> je pa to ena največjih bedarij v tem letu. Ampak pustimo se presenetiti, leta še ni konec in morda nas bodo presenetili s še kakšno večjo bedarijo.
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple

Kurzweil ::

Še en razlog več, da bom kupoval še naprej v Avstriji, če na kratko povem sem za 40EUR manj kot v Sloveniji kupil 460 Gtx s tem da ima za razliko od vseh naših prodajalcev 3-letno garancijo. Se na področju tehnološkega potrošništva vračamo v Jugoslavojo, ko smo adapterje, Atarije in Amige kupovali pri sosedih?

S takšnimi neumnostmi zapravljajo čas, namesto da bi naredili kaj koristnega za državo - obupno patetično!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Kurzweil ()

Dr_M ::

Aja, ce ne bo garancije, potem bodo izdelki cenejsi?
Ste pa loleki ja... :))

Definitivno bo nekaj takega, kot je panoramic napisal.
In ja, ljudje so tako neumni, da bodo se vedno kupovali. Ze sedaj je v tujini po vecini kar vse precej cenejse, pa se vedno ne hodimo mnozicno tja nakupovat.

Obvezna garancija je podobno kot obvezno zavarovanje. Kretenizem.


V tem primeru kretenizem izvira iz tako razmislujocih ludi. Me zanima kaj bi rekel, ce bi se nekdo z avtom zaletel vate, pa nima zavarovanja. Lepo bi ostal brez vsega. Ali pa pac na lastno pest izterjal, samo tako nebi dalec prisli.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

kalko ::

Večina folka _je_ neumna. Sicer ne bi nasedali na marketinške fore, zavite v celofan in pentljo ter opremljene z lepo zvenečimi besedami. In če bi držalo, kar praviš, bi že zdaj množično hodili v IT in AT, kjer je tehnika (specifično foto oprema) že sedaj 20% cenejša.

Večina folka na tem forumu bi najbrž res šla v tujino. Ampak ti iz tujine naročajo že zdaj. Povprečen Slovenec, ki ne pozna drugega kot BigBang in Merkur, pa bo še naprej podpiral razne Kordeže.

Kurzweil ::

Kot pravita vidva nad mano, garancija bo verjetno šla po principu, ki ga ima Big Bangov se zgodi... izdelek ni popolnoma nič cenejši...

huelz ::

Ukinila naj bi se obvezna (minimalna), ne pa obstoječa.
Dejte mal brat, ne pa se samo usajat.

Po novem pa teh pravil ne bo več, trgovec ali proizvajalec se bo sam odločil, ali za svoj izdelek ponudi garancijo za brezhibno delovanje, za koliko časa in kako bo urejeno servisiranje izdelkov in zagotavljanje rezervnih delov.

Iz zgornjega članka.

Sicer pa, kot že rečeno, najbolj problematično za nas (kupce) je odprava 45-dnevnega roka, v katerem naj bi se napake odpravile.
Praviloma bo isto kot v tujini, da bodo lahko ta rok prestavljali (v nedogled verjetno pac ne), bo pa vseeno popravljeno.

Tudi proizvajalcem je v interesu, da s poprodajno podporo zasluzijo kaj (sem spada tud servis), spremeni se pac to, da bodo sami dolocali (tako kot sicer ze pocnejo sedaj) koliko garancije ima kak izdelek.

Go-ahead ::

Go-ahead je izjavil:

Že sedaj imam kljub veljavnosti garancije na tušu (povezava) težave z :
- montažo,
- popravilom,
- vračilom kupnine,
- in vračilom stroška montaže

Kmalu bo leto, pa mi še vedno niso vrnili stroška montaže.

Malce podrobneje bom pojasnil.
Montažo sem čakal mesec in pol.
Serviser mi je po okvari mirne duše rekel, da gre en mesec na dopust.
Po enem mesecu ga ni bilo !
Po 45 dneh sem želel kupnino nazaj mi je niso želeli dati! (ponujali so mi nov tuš, katerega ne bi imel kdo zmontirati.
Ko sem izsilil kupnino, jih na dogovorjeni dan ni bilo po tuš.
Stroškov montaže mi nočejo vrniti !

Pred kratkim so me z neznanega telefona klicali in zahtevali denar ali tuš, ker me bodo sicer obtožili goljufije!!!!

Potem pa si garancijo nekam vtaknite!!

gendale ::

to s 45 dnevnim rokom je tudi bedarija, namesto da ga ukinjajo, bi ga morali še skrajšat
recimo na 14 dni, pa še to je več kot preveč

Go-ahead je izjavil:

Go-ahead je izjavil:

Že sedaj imam kljub veljavnosti garancije na tušu (povezava) težave z :
- montažo,
- popravilom,
- vračilom kupnine,
- in vračilom stroška montaže

Kmalu bo leto, pa mi še vedno niso vrnili stroška montaže.

Malce podrobneje bom pojasnil.
Montažo sem čakal mesec in pol.
Serviser mi je po okvari mirne duše rekel, da gre en mesec na dopust.
Po enem mesecu ga ni bilo !
Po 45 dneh sem želel kupnino nazaj mi je niso želeli dati! (ponujali so mi nov tuš, katerega ne bi imel kdo zmontirati.
Ko sem izsilil kupnino, jih na dogovorjeni dan ni bilo po tuš.
Stroškov montaže mi nočejo vrniti !

Pred kratkim so me z neznanega telefona klicali in zahtevali denar ali tuš, ker me bodo sicer obtožili goljufije!!!!

Potem pa si garancijo nekam vtaknite!!

upam da si to rekel tudi njim (da naj si tuš nekam vtaknejo)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gendale ()

Pederčina ::

Garancija je ena izmed konkurenčnih prednosti.

USS Liberty ::

džizus krajst... sem že večkrat napisal, da te debilni vladi očitno nikoli ne bo zmanjkalo norih idej in očitno je res tako. Pa kje so se te bebci, ki nam vladajo, skupaj nabrali. Pa te drogiranci v neki normalni dražavi ne bi dogurali niti do položaja viličarista ali prodajalca kart na štacionu, pri nas so pa ministri z doktorskimi nazivi, ugledna "yes" elita, lastniki firm. In še neka spletna očesa nam hočejo naštimati, da bi utišali rajo, ki nori od jeze, ko je vse v državi narobe...

Joj, kam gre ta država... dajte jo ustavit, da izstopimo, pa de se vkrcamo na nek normalen vlak, ki pelje v normalno smer,,,
http://en.wikipedia.org/wiki/USS_Liberty_%28AGTR-5%29

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

"Potem pa si garancijo nekam vtaknite!!"

Ti si en velik smeško! Imaš prevladujočo dinamiko na svoji strani, ničesar nisi naredil narobe in namesto, da bi dobil nazaj tisto kar ti pripada, se takole pustiš manipulirat. Besnenje po forumu ti nič ne pomaga, mimogrede.

Ko smo že pri garancijah in podobni zadregi. Sestra in njen fant sta kupila rabljeno vozilo pri neki zelo znani avtohiši v Ljubljani. Ker se v njeno (njuno) življenje ne vtikam sta vse naredila po svoje in seveda - vse narobe. Avto se je veliko kvaril že v prvem mesecu, v drugem je šlo samo še navzdol (strošek +800EUR), ipd. Nato sta (pametno ;S) sklenila avtomobil prodati za vsaj neko podobno ceno in kupiti čisto novega, češ, rabljena jajca nikoli več. Pri prodaji je vse potekalo gladko, dokler ni novi kupec pregledal številko šasije in ugotovil, da ima na šasiji avtomobil dve številki, ena je prečtrana, okno pa razbito. Seveda ju je v trenutku oblilo, bodoči kupec pa je že hitel na policijo kakšni prevarnti vse hodijo po naših krajih. Lepa šola.

Do prodaje seveda ni prišlo, sta me pa prosila če jima lahko pomagam. V prvem tednu sem zadevo poslal pristojnim inštitucijam in za pomoč povprašal ZPS, ter se pravno pozanimal o stvari. Avtohiša je že v drugem tednu vrnila celotno kupnino in avtomobil "odkupla" nazaj.

Na videz v povsem izgubljeni sitaciji se je kasneje izkazalo, da ima kupec/potrošnik ogromno pravic in praktično nobene dolžnosti, tudi te ne, da bi vsaj pregledal številko šasije ob nakupu vozila.

Zato me takšne opisane stvari še bolj čudijo, kako zaboga vam ne uspe dobiti denarja nazaj. Po opisanem so stvari povsem jasne.

Če pa se vrnem nazaj na temo - jasno je, da bi bil potrošnik z novim predlogom zakona konkretno na slabšem.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Tarzan ::

Že nedolgo nazaj sem praktično vse začel nakupovati v nemčiji. S krizo so postali več kot konkurenčni, kar pa za slovenske trgovce ne morem reči, tu so se zadeve še precej poslabšale. Niti teden ni odkar sem nabavil dva telefona, vsak po 420 EUR brez ddv na firmo - simobil ga prodaja za približno 485 (DDV odštet). Pri nas bi dobil garancijo kolikor mi je jasno 1 leto, nemci dajo korektno 2 letno garancijo. Četudi mi slovenčki ne odtegnejo še tega ušivega leta, bom nabavljal v tujini. Slovenijo smo namreč izgleda zafurali.

Ko voli nek izvoli. :8)

Highlag ::

Bi rekel da bo kvečjemu še slabše. Sedaj se trgovci vsaj približno trudijo, da bi dobavljali izdelke, s katerimi ne bodo imeli preveč reklamacij in s tem dela. Potem se bo stanje samo poslabšalo. Vse breme bo padlo na nas. Kdo sploh garantira, da bodo imeli izdelke z garancijo? Nabijejo cene na poceni robo, dražjo z garancjio, kjer imajo manj dobička pa lepo ukinejo. Saj jim prinese že zdaj komaj kakšen % prometa. Ne vem kdo bo tu potegnil takratko...
Never trust a computer you can't throw out a window

IceIceBaby ::

Kdo sploh garantira, da bodo imeli izdelke z garancijo?


Trg garantira. Trenutno je minimalna garancija 6 mesecev če se ne motim, mogoče 1 leto za določene izdelke. Pa vseeno imajo praktično vse stvari več kot 1 leto, ker ljudje izdelkov s kratko garancijo enostavno ne kupujejo toliko.

Ziga Dolhar ::

1. "Obvezna" oz. zakonsko urejena garancija, ki jo poznamo v Sloveniji, je primerjalnopravno redkost. Večina razvitih držav je ne pozna.

2. Jamčevanje za brezhibno delovanje ("garancija") obstaja in se vsebinsko delno prekriva z jamčevanjem za brezhibnost stvari - jamčevanjem za t.i. "stvarne napake". (Razlike seveda so, vendar se v dejanskem poslovanju ponavadi zamegljujejo in se "garancija" uveljavlja tudi v primerih, ko bi se - vsebinsko ustrezneje in edino pravilno - morala uveljavljati "stvarna napaka"). Jamčevanje za stvarne napake ostaja in za potrošnike še vedno velja 2 leti. (Garancija le 1 leto.) Potrošniki tako ne ostanejo brez osnovnega pravnega varstva pred "češkimi" izdelki.

3. "Prostovoljna [pogodbena] garancija" je v razvitih državih sredstvo tržnega konkuriranja. Pri istem prodajalcu lahko kupite enak izdelek z različno obsežnim in/ali dolgim garancijskim jamstvom, ali pa arbitrirate med različnimi ponudniki.

4. "Obvezna garancija" kot pravni konstrukt predstvlja dejansko oviro pri čezmejnem trgovanju. Ker se, v skladu z načeli mednarodnega zasebnega prava (kakor obvezno veljajo tudi znotraj EU), v "potrošniških sporih" z mednarodnim elementom (torej prodajalcem in potrošnikom, ki prihajata iz različnih držav), glede varstva potrošnika uporablja pravo potrošnika, to pomeni, da prodajalci, ki trgujejo s Slovenci (recimo preko interneta), prevzemajo višje tveganje, kot ga prevzemajo pri poslovanju s kupci iz drugih držav. Ste se kdaj vprašali, zakaj vam nekateri, celo evropski, prodajalci ne želijo prodati kakega izdelka? Sedaj veste odgovor.
https://dolhar.si/

fosil ::

Kakor jaz razumem je razlika v tem, da je sedaj garancija zakonsko obvezna, kar pomeni, da če je prodajalec ne izpolni ga lahko prijaviš tržni inšpekciji, ki potem pritisne nanj.

Po novem pa, tudi če boš kupil izdelek z garancijo in ti je prodajalec ne prizna, ga ne boš mogel prijavit inšpekciji, ampak ga boš lahko samo tožil. Kako je s sodišči pri nas pa itak vemo.
Tako je!

IceIceBaby ::

fosil, wrong.

Če ti bo prodajalec nekaj prodal z garancijo se ne bo nič spremenilo. Če ga boš prijavil tržni inšpekciji ga bo ta še vedno lahko kaznovala.

Razlika bo v tem, da ti bo prodajalec lahko prodal nekaj brez garancije. To boš seveda moral jasno vedeti v naprej.

Mavrik ::

Kar bo v končni fazi bolj ali manj pomenilo da boš pod črto mel manj izdelkov s tako garancijo kot zdaj.
The truth is rarely pure and never simple.

IceIceBaby ::

Če jih bodo ljudje kupovali ja, drugače pa ne. Pod črto to pomeni, da bo trg manj omejen in ljudje bodo imeli večjo izbiro, kar je dobro.

darkolord ::

Pod črto to pomeni, da bo trg manj omejen in ljudje bodo imeli večjo izbiro, kar je dobro.
Kako pa prideš do tega sklepa?

IceIceBaby ::

Zdaj imamo potrošniki na izbiro izdelke z garancijo. Potem bodo na izbiro tudi kakšni izdelki brez garancije + tisti z garancijo. Večja izbira.

Mavrik ::

Kako pa prideš do tega sklepa?


Po tem da v tujini kjer te regulacije ni, mi ne uspeva na trgu opaziti neke bolj ugodne garancijske pogoje, kot jih imamo trenutno - recimo poglej samo trg prenosnih računalnikov. Noben ne prodaja prenosnikov z več kot enim letom garancije (vsepovsod je le-ta doplačljiva), medtem ko tule imajo vsi 2-letno garancijo.

To mi da misliti da ta "izbira" nekak ne deluje in bo vodila v poslabšanje razmer za potrošnika. Brez dvoma bodo pa proizvajalci navdušeni nad znižanjem stroškov da ;)
The truth is rarely pure and never simple.

Tilen ::

Najbolj bodo tukaj seveda nastradali potrošniki. Nekaj kar bo napol delovalo in bo nekdo prinesel v garancijo se bo poturilo nekomu ki kupi brez garancije. Ko bo ugovotil, da kupljen izdelek ni 100% izpraven bo že prepozno.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

lexios ::

panoramic, sej ljudje niso neumni, da bodo kar naenkrat plačevali 20% več za enake izdelke. Če bodo trgovci na ta način poslusili izkoriščati bomo spet množično hodili v italijo in avstrijo. Verjemi, da jim bo v kratkem potegnilo, da nekaj ne štima.


Aha, tko kot jim že sedaj potegne, da je skoraj vsak artikel v sosednji Italiji (ali Avstriji) za vsaj 20-30% cenejši? Da ne omenjam, da imajo tudi več (/višje) popustov zdj v prednovoletnem času...

IceIceBaby ::

Tilen, beri par postov višje. Stvarna napaka se lahko uveljavlja 2 leti, očitno.

lexios, skoraj vsak izdelek pa že ni 20-30% cenejši. To je bullshit. Izberi 5 random izdelkov, pa povej koliko so cenejši. Mogoče kak %, mogoče so nekateri celo dražji, definitivno pa večinoma razlike ni za 20 do 30%. Če bi bilo to res bi naši trgovci raje kupovali v tujini in tehnično robo prodajali s 30% maržo namesto s temi 5%, ki jih dobijo pri slovenskih dobaviteljih.

Poleg tega...20% manj se pa res ne da vsem voziti 150km v avstrijo ali italijo.

fosil ::

IceIceBaby je izjavil:

fosil, wrong.
Če ti bo prodajalec nekaj prodal z garancijo se ne bo nič spremenilo. Če ga boš prijavil tržni inšpekciji ga bo ta še vedno lahko kaznovala.
Razlika bo v tem, da ti bo prodajalec lahko prodal nekaj brez garancije. To boš seveda moral jasno vedeti v naprej.

Po čem to sklepaš?
Po novem bo garancija neke vrste pogodba med strankama.
Inšpekcija pa ne uveljavlja pogodbenih pogojev, ampak samo zakonske. Za neizpolnjevanje pogodb pa je pristojno sodišče.
Tako je!

kmetek ::

Tarzan je izjavil:

Že nedolgo nazaj sem praktično vse začel nakupovati v nemčiji. S krizo so postali več kot konkurenčni, kar pa za slovenske trgovce ne morem reči, tu so se zadeve še precej poslabšale. Niti teden ni odkar sem nabavil dva telefona, vsak po 420 EUR brez ddv na firmo - simobil ga prodaja za približno 485 (DDV odštet). Pri nas bi dobil garancijo kolikor mi je jasno 1 leto, nemci dajo korektno 2 letno garancijo. Četudi mi slovenčki ne odtegnejo še tega ušivega leta, bom nabavljal v tujini. Slovenijo smo namreč izgleda zafurali.

Ko voli nek izvoli. :8)


ne goljufajo vsi na firme veš....

lexios ::

lexios, skoraj vsak izdelek pa že ni 20-30% cenejši. To je bullshit. Izberi 5 random izdelkov, pa povej koliko so cenejši. Mogoče kak %, mogoče so nekateri celo dražji, definitivno pa večinoma razlike ni za 20 do 30%. Če bi bilo to res bi naši trgovci raje kupovali v tujini in tehnično robo prodajali s 30% maržo namesto s temi 5%, ki jih dobijo pri slovenskih dobaviteljih.


Guilty! Sure, bullshit, ker tkole, glede na lastne večletne potrošniške izkušnje čez mejo, sploh karkoli posplošim!;((

Izberi 20 enakih izdelkov (mogoče je še najlažje primerjat tehnične artikle ali trenutno novoletno-božične artikle, ki jih naši trgovci na veliko uvažajo iz Italije) in se čudi! Predlagam, da se zapelješ v kak nakupovalni center v ljubljani/Gorici/Kranju/Celju/Mariboru, nato pa še v Italijo/Avstrijo! Enake tehnične robe kot rečeno ni težko primerjat, še manj pa cen enakih izdelkov naprodaj v Obi-ju, Hoffer-ju ... Lidl-u, ki se najdejo tudi čez mejo!;)

Poleg tega...20% manj se pa res ne da vsem voziti 150km v avstrijo ali italijo.


Res je, Slovenclni gremo raje 10x mesečno v 10 km oddaljen Merkur, kot 1x 100km čez mejo, kjer 50 eurov vredn "slovenski" izdelek dobiš tudi za 30 eurov in smo s stroški že na istem...

Pa dodaj še kak popust...

PS: In tule mislim smrtno resno - kot ekstremen primer si oglej novoletno dekoracijo pri slovenskih trgovcih! Preverjeno dražje tudi do 50%!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lexios ()

djordjevic ::

Sori, samo kar se tehnike tiče - če primerjamo cene v štacunah, jasno - ni v tujini, vsaj v Avstriji prav nič ceneje. Druga stvar so internetne trgovine, ampak direktna primerjava recimo BigBanga in Mediamarkta ti pove, da so cene tam tam, za marsikateri artikel pa v Avstriji celo višje.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Ziga Dolhar ::

Mavrik je izjavil:

Kako pa prideš do tega sklepa?


Po tem da v tujini kjer te regulacije ni, mi ne uspeva na trgu opaziti neke bolj ugodne garancijske pogoje, kot jih imamo trenutno - recimo poglej samo trg prenosnih računalnikov. Noben ne prodaja prenosnikov z več kot enim letom garancije (vsepovsod je le-ta doplačljiva), medtem ko tule imajo vsi 2-letno garancijo.

To mi da misliti da ta "izbira" nekak ne deluje in bo vodila v poslabšanje razmer za potrošnika. Brez dvoma bodo pa proizvajalci navdušeni nad znižanjem stroškov da ;)


Ampak vseeno si opazil, da celo imajo - čeprav samo enoletno - garancijo? ;-)

Tilen je izjavil:

Najbolj bodo tukaj seveda nastradali potrošniki. Nekaj kar bo napol delovalo in bo nekdo prinesel v garancijo se bo poturilo nekomu ki kupi brez garancije. Ko bo ugovotil, da kupljen izdelek ni 100% izpraven bo že prepozno.


Če bo to opazil v 2 letih, ne bo nič na slabšem.

Če bo to opazil celo v 6 mesecih, se bo celo štelo, da je [stvarna] napaka obstajala že v času izročitve, in bo breme dokazovanja nasprotnega na strani prodajalca.

Malo perverzno, ampak nastradali bodo najprej prodajalci, ker bodo potrošniki prisiljeni uveljavljati stvarne napake, ki pa so za prodajalce lahko precej manj ugodne kot uveljavljanje garancije.
https://dolhar.si/

Zgodovina sprememb…

«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
22641551 (17076) Furbo
»

Garancija - kdaj zahteva za zamenjavo naprave - koliko dni?

Oddelek: Pomoč in nasveti
71180 (908) jocoj
»

Podaljšanje garancije (Asus laptop)

Oddelek: Pomoč in nasveti
263933 (3479) St235
»

Koliko znaša garancija na tehnično blago

Oddelek: Pomoč in nasveti
196299 (5914) k4vz0024
»

Apple zaradi zavajanja oglobljen v Italiji

Oddelek: Novice / Ostale najave
4615097 (12783) MrStein

Več podobnih tem