Forum » Loža » Pa kaj je s temi meglenkami?!
Pa kaj je s temi meglenkami?!
Engineer_ ::
http://www.danielsternlighting.com/tech...
Niso ravno v tla usmerjena. Sicer pa kot sem rekel, najbolje vidiš tako da ko se nekdo pelje nasproti, mora svetit njemu v tablico. V tem primeru ti vidiš dovolj, njemu pa ne blešči. Če sveti nižje pa se lahko zgodi da ga ne boš opazil, če ima on ugasnjene luči. Recimo da stoji na nasprotnem pasu z izpraznjenim akumulatorjem.
Zakaj je to važno? Ker če se spraviš prehitevat moraš pač videt če je varno prehiteti vozilo pred tabo. Če ti sveti v tla pač ne vidiš če je varno menjat pas.... ;)
Niso ravno v tla usmerjena. Sicer pa kot sem rekel, najbolje vidiš tako da ko se nekdo pelje nasproti, mora svetit njemu v tablico. V tem primeru ti vidiš dovolj, njemu pa ne blešči. Če sveti nižje pa se lahko zgodi da ga ne boš opazil, če ima on ugasnjene luči. Recimo da stoji na nasprotnem pasu z izpraznjenim akumulatorjem.
Zakaj je to važno? Ker če se spraviš prehitevat moraš pač videt če je varno prehiteti vozilo pred tabo. Če ti sveti v tla pač ne vidiš če je varno menjat pas.... ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
šernk ::
In tako ti povejo tudi serviserji ki to štelajo, in tisti ki delajo na tehničnih. Pa če bi FTad dejansko prebral kar sem napisala bi vedel da imam jaz luči naštelane točno tako kot je treba... in kljub temu sem jih spustila dol zaradi preobčitljivih kekcev (no, ne zaradi njih ampak zaradi blendanja... ki naj bi opozarjalo na nevarnost na cesti nekje na moji poti, kar me je posledično precej živciralo - jebiga, na cesti rada delam po pravilih).
ni vse samo v višini luči. Če so slabe parabole ti lahko še 100x štelajo in bo še zmeraj bleščalo nasproti vozečim. Najslabše tu se odreže ravno že omenjeni audi, ki imajo vsi že novi precej slabo porihtane te zadeve in svetijo luči v vse smeri samo kamor je potrebno ne. Potem so tu še napačne žarnice, ki spet bolj kot ne svetijo drugim namesto tebi. Višji avto razen če ti vozi v riti nima nobene veze, saj mu lahko kratke svetijo toliko in toliko metrov naprej to je pa to. Se pa slabi žarometi ali nepravilno nastavljeni precej bolj poznajo pri višjih avtih, ker imaš luči praktično v ravnini z tvojimi očmi.
jaz jih imam naštimane na max višino, pa mi še eden ni blendal.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Utk ::
Jaz ne vozim 40 metrskega metra sabo v avtu, niti ne bom tega meril sred noči. Ostajam pri svoji odokativni metodi. Če ne rabiš dolgih luči, imaš previsoko. Če se pa sploh ne moreš vozit 90 pa seveda prenizko.
Engineer_ ::
je bistveno bolj natančno gledat registrke tablice, potem je neko teoretično blodenje o tem da če voziš 90 kmh in ne rabiš dolgih luči ali pa da ne moreš vozit 90 povsem odveč.
Ko ti pelje nekdo nasproti, moraš svetit njemu direkt v tablico. Ko svetiš za nekom z razdalje 2 sekund, mora svetlobni snop svetit približno njemu v tablico.
Ali pa podobna metoda: ko greš v desni ovinek mora svetlobni snop svetiti vmes med varnostno kovinsko ograjo in rob ceste. Če sveti višje je previsoko, če nižje, je prenizko.
pa ni treba čisto nič teoretizirat potem. Niti natančno z metrom merit če je res 40 metrov.
Ko ti pelje nekdo nasproti, moraš svetit njemu direkt v tablico. Ko svetiš za nekom z razdalje 2 sekund, mora svetlobni snop svetit približno njemu v tablico.
Ali pa podobna metoda: ko greš v desni ovinek mora svetlobni snop svetiti vmes med varnostno kovinsko ograjo in rob ceste. Če sveti višje je previsoko, če nižje, je prenizko.
pa ni treba čisto nič teoretizirat potem. Niti natančno z metrom merit če je res 40 metrov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Utk ::
Aha, gledat kako visoko na tablici je luč in če sveti previsoko po ograji ali ne je lažje kot vozit normalno in se odločit ali se lahko voziš 90 ali ne. V katerem vesolju?
Engineer_ ::
v tem. kje ti živiš nevem.
če voziš 90 in nso luči tako nizko da moraš nujno prižgati dolge, so luči prenizko. Zato ker na avtocesti moraš voziti 130 kmh z _istimi_ kratkimi lučmi. Na večini slovenskih hitrih cest in avtocest namreč ponoči ne moreš pustiti prižganih dolgih luči saj blešči nasproti vozečemu.
če voziš 90 in nso luči tako nizko da moraš nujno prižgati dolge, so luči prenizko. Zato ker na avtocesti moraš voziti 130 kmh z _istimi_ kratkimi lučmi. Na večini slovenskih hitrih cest in avtocest namreč ponoči ne moreš pustiti prižganih dolgih luči saj blešči nasproti vozečemu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Pithlit ::
Sem prebral, kaj si napisala. Ja, naj bi imela že v osnovi pravilno nameščeno vision ampak se je v praksi izkazalo, da tale "pravilna" višina ne odgovarja v večini primerov v real life-u. Torej si jih morala znižat...ojoj.... Zgleda, da si tukaj ti preveč občutljiva.... :)
Ker ti veš bolje od tistih ki se s tem ukvarjajo vsak dan? In so plačani za to? In za to lahko celo kazensko odgovarjajo? Mater se ceniš visoko.
In ja, sedaj mi svetijo _prenizko_. Kar dejansko lahko pripelje do kočljivih situacij. Tako zame in moje sopotnike, kot za druge udeležence v prometu. In to vse zaradi folka kot si ti ki jih vsaka svečka zmoti.
WarpedGone je izjavil:
Če maš tovarniško default naštelavo takšno
Nimam. So kar lepo umerjene luči tako kot je treba. Deal with it.
Ampak res... eni bi najraj da se luči kar ugasne ko jim nasproti pripelješ.
Je pa zanimivo da mi čez noč noben ne blenda, medtem ko se čez dan takih pacientov najde kar nekaj. So pač ljudje čez dan preobčutljivi za take zadeve pa _mislijo_ da jih slepiš (a jih v resnici ne).
Life is as complicated as we make it...
Utk ::
Očitno in hvala bogu živim v drugem kot ti.
Ja, če je NUJNO, so prenizko, če ni nujno, je pa fajn, so glih prav, če jih pa sploh ne rabiš so pa previsoko. Simpl ko pasulj.
Ja, če je NUJNO, so prenizko, če ni nujno, je pa fajn, so glih prav, če jih pa sploh ne rabiš so pa previsoko. Simpl ko pasulj.
Engineer_ ::
ne, ni simpl ker je tako nemogoče nastavljat ;)
razen če ti voziš in istočasno šraufaš avto?
kaj ni lažje iti na merkator parkirišče ponoči in nastavit da luči svetijo avtu ki je parkiran nasproti direkt v tablico? Od tistega avta se oddaljiš cca 50 metrov in je problem rešen.
smotan si.
razen če ti voziš in istočasno šraufaš avto?
kaj ni lažje iti na merkator parkirišče ponoči in nastavit da luči svetijo avtu ki je parkiran nasproti direkt v tablico? Od tistega avta se oddaljiš cca 50 metrov in je problem rešen.
smotan si.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Utk ::
Očitno ni, če se še nisem zabil, pa tudi blendajo mi ne.
Če je že tema o meglenkah, zadnje so zoprne, sprednje niti ne tolk. Če jih že nažge zaradi megle, se naj vozi 50, ali jih pa naj ugasne.
Če je že tema o meglenkah, zadnje so zoprne, sprednje niti ne tolk. Če jih že nažge zaradi megle, se naj vozi 50, ali jih pa naj ugasne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
MadMax ::
Jaz ne vozim 40 metrskega metra sabo v avtu, niti ne bom tega meril sred noči. Ostajam pri svoji odokativni metodi. Če ne rabiš dolgih luči, imaš previsoko. Če se pa sploh ne moreš vozit 90 pa seveda prenizko.
Obcestni stebrički so postavljeni na 25m. Ena in pol razdalja je torej odokativno slabih 38m, pa če desno luč naštelaš malce višje, levo pa malce nižje bi naj bili zadovoljni vsi, tako šofer ki vidi pešce ob robu ceste dlje, nasprotivozeči pa so deležni bolj milostnega snopa.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Utk ::
Nazadnje se je luči štelalo na parkirišču na katrci, ki jih niti nisi mogel iz kabine. Razbil jih pa tudi še nisem, tako da jih nisem niti menjal še.
Kaka je pa to teorija, da glej ograjo kako visoko svetiš po njej? To je šele neumnost.
Itak pa ne vem kaj je tolk za štelat. Jaz jih premikam dvakrat na leto, ko je avto bolj obtežen, tolk fore že imaš že na tistem stikalu, na tehničnem ti jih pa itak nastavi zastojn, če so malo izven.
Kaka je pa to teorija, da glej ograjo kako visoko svetiš po njej? To je šele neumnost.
Itak pa ne vem kaj je tolk za štelat. Jaz jih premikam dvakrat na leto, ko je avto bolj obtežen, tolk fore že imaš že na tistem stikalu, na tehničnem ti jih pa itak nastavi zastojn, če so malo izven.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Pithlit ::
Predstavljaj si da kupiš nove žaromete in razloži nekomu kako jih nastaviti. Naj šraufa v prazno? ne.
Pelje naj na servis kjer to znajo zrihtat. Ne traja dolgo pa košta te dva pira (od oka). Precej bolj pametno kot pa da nekdo kar na uč sam šraufa.
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- odbrisal: dzinks63 ()
Mipe ::
Na tečaju CPP so me učili, da so snopi od 40 do 80 metrov... levi pri 40, desni pri 80 za pešče, kolesarje in brhke srne. Tega se mislim držati, ker je še najbolj ziher - če vas kaj moti, pa zablendajte policistu.
energetik ::
Kratke luči morajo biti nastavljene takole:
Zgornja črta je višina sredine žarometa, spodnja črta pa je 76mm nižje na razdalji 25ft (7,5m), kar je 1% naklon.
Snop je odrezan točno na sredini luči.
Kako daleč sveti je potem bolj kot ne ugibanje, ampak zgoraj omenjena metoda bi morala biti jasna tudi idiotu.
Najdeš vodoravno podlago, zmeriš koliko metrov imaš do pravkotne stene in 1% od tega zarišeš na steno. Potem pa šraufncigar v roke in imaš v par minutkah naštelano.
Zgornja črta je višina sredine žarometa, spodnja črta pa je 76mm nižje na razdalji 25ft (7,5m), kar je 1% naklon.
Snop je odrezan točno na sredini luči.
Kako daleč sveti je potem bolj kot ne ugibanje, ampak zgoraj omenjena metoda bi morala biti jasna tudi idiotu.
Najdeš vodoravno podlago, zmeriš koliko metrov imaš do pravkotne stene in 1% od tega zarišeš na steno. Potem pa šraufncigar v roke in imaš v par minutkah naštelano.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Engineer_ ::
Nazadnje se je luči štelalo na parkirišču na katrci, ki jih niti nisi mogel iz kabine. Razbil jih pa tudi še nisem, tako da jih nisem niti menjal še.
Kaka je pa to teorija, da glej ograjo kako visoko svetiš po njej? To je šele neumnost.
Itak pa ne vem kaj je tolk za štelat. Jaz jih premikam dvakrat na leto, ko je avto bolj obtežen, tolk fore že imaš že na tistem stikalu, na tehničnem ti jih pa itak nastavi zastojn, če so malo izven.
zato ti pa prijazno razlagam, dajem nasvet, saj jih štelam pogosto. PO gonji po blatu luči namreč rad odmontiram, očistim in nazaj montiram. In sem se navadil da je najhitreje če najdem avto na merkator parkirišču, se parkiram kakih 40 - 50 metrov proč in nastavim tako da sveti njemu v tablico.
Sicer pa zakaj se prepiraš z mano, če praviš zdaj da ne znaš nastavljat luči? Jaz pa ti želim pomagat in ti dat nasvet kako hitro nastavit žaromet tako, da bo svetil dobro?!
Kratke luči morajo biti nastavljene takole:
Zgornja črta je višina sredine žarometa, spodnja črta pa je 76mm nižje na razdalji 25ft (7,5m), kar je 1% naklon.
Snop je odrezan točno na sredini luči.
Kako daleč sveti je potem bolj kot ne ugibanje, ampak zgoraj omenjena metoda bi morala biti jasna tudi idiotu.
Najdeš vodoravno podlago, zmeriš koliko metrov imaš do pravkotne stene in 1% od tega zarišeš na steno. Potem pa šraufncigar v roke in imaš v par minutkah naštelano.
super navodilo, si pa pozabil na glavno točko : center točka od katere odšteješ 76 mm ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Utk ::
Sej se strinjam, da je tvoja metoda na parkingu vredu, ali pa od energetika. Ampak tega ljudje ne rabijo, ker ne šraufajo gor in dol luči, oz. nič ne pomaga, če potem v avtu dvigneš luči, ker slabo vidiš, ali jih pa ne dvigneš pa se zabiješ. Verjetno so tudi Pithlit čisto pravilno nastavili luči pa ima vseeno probleme. Vseeno moraš tudi med vožnjo vedet ali jih imaš previsoko ali ne.
FTad ::
Sem prebral, kaj si napisala. Ja, naj bi imela že v osnovi pravilno nameščeno vision ampak se je v praksi izkazalo, da tale "pravilna" višina ne odgovarja v večini primerov v real life-u. Torej si jih morala znižat...ojoj.... Zgleda, da si tukaj ti preveč občutljiva.... :)
Ker ti veš bolje od tistih ki se s tem ukvarjajo vsak dan? In so plačani za to? In za to lahko celo kazensko odgovarjajo? Mater se ceniš visoko.
In ja, sedaj mi svetijo _prenizko_. Kar dejansko lahko pripelje do kočljivih situacij. Tako zame in moje sopotnike, kot za druge udeležence v prometu. In to vse zaradi folka kot si ti ki jih vsaka svečka zmoti.
No, zdaj pa ko ti svetijo prenizko, jih pa nastavi na vmesno višino, kot so bile prej in sedaj in boš dobila ustrezno razmerje :)
Engineer_ ::
Sej se strinjam, da je tvoja metoda na parkingu vredu, ali pa od energetika. Ampak tega ljudje ne rabijo, ker ne šraufajo gor in dol luči, oz. nič ne pomaga, če potem v avtu dvigneš luči, ker slabo vidiš, ali jih pa ne dvigneš pa se zabiješ. Verjetno so tudi Pithlit čisto pravilno nastavili luči pa ima vseeno probleme. Vseeno moraš tudi med vožnjo vedet ali jih imaš previsoko ali ne.
vem, zato rad avto testiran ponoči, pred nakupom. Da vidim če mi žaromet odgovarja, če sveti tako da jaz vidim. Nekateri avti svetlobo tako razpršijo da so usmerjeni dokaj nizko pa vseeno rob ceste osvetli izjemno lepo, drugi pa imajo take žaromete da jih lahko usmeriš tudi v nebo, pa bo rob ceste še vedno neosvetljen in ne boš videl nič, samo bleščalo bo vsem....
ni tako enostavno v glavnem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
tony1 ::
Niso tiste slike iz danielsternlighting namenjene za ameriške predpise in so ti pri nas drugačni (ECE lampe na avtih gor ali dol)?
Engineer_ ::
Morda, vendar tudi američani radi luči nastavljajo na evropski način. Ker je opazno boljši.
američanni uporabljajo DOT način, evropa pa ECE. razlika je taka:
Harmonized je tudi luštna reč, jo zelo pogosto uporabljajo avtomobili z lečo, uporabno razprši svetlobo. Medtem ko ameriški dot je useless.
američanni uporabljajo DOT način, evropa pa ECE. razlika je taka:
Harmonized je tudi luštna reč, jo zelo pogosto uporabljajo avtomobili z lečo, uporabno razprši svetlobo. Medtem ko ameriški dot je useless.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
tony1 ::
Bistveno je, da je način prikazan na Toyotini sliki iz omenjenega linka za nas napačen in sub-optimalen.
Engineer_ ::
pač je prikazano za toyoto. saj imaš tudi ti to v svojem navodilu opisano, sigurno. Moraš imet.
Pithlit ::
Verjetno so tudi Pithlit čisto pravilno nastavili luči pa ima vseeno probleme.
Če so moje luči nastavljene pravilno imajo očitno probleme drugi, ne pa jaz.
In, še enkrat, ponoči očitno ne moti nikogar... ker nekateri blendajo izključno čez dan. Ergo so čez dan nesposobni presodit a mam dolge ali kratke ponoči pa teh problemov čudežno nimajo.
No, zdaj pa ko ti svetijo prenizko, jih pa nastavi na vmesno višino, kot so bile prej in sedaj in boš dobila ustrezno razmerje :)
Ustrezno so nastavljene na poziciji 0. Karkoli drugega je slab kompromis z moje strani.
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
RejZoR ::
Važen je cut off, torej meja kjer je svetloba praktično odrezana. Sam imam projekcijske luči in že zapeljem pred steno se lepo vidi kako je do neke meje lepo osvetljeno, potem pa ostro odrezano in naprej temno, torej je dejasnko svetloba samo tam kjer mora bit.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Engineer_ ::
No, zdaj pa ko ti svetijo prenizko, jih pa nastavi na vmesno višino, kot so bile prej in sedaj in boš dobila ustrezno razmerje :)
Ustrezno so nastavljene na poziciji 0. Karkoli drugega je slab kompromis z moje strani.
vzami šraufnciger in jih fizično nastavi. Torej dvigni, da bo svetilo pravilno.
Očitno nimaš pravilno nastavljenih luči, verjetno ti ena sveti višje kot druga.
Verjetno so tudi Pithlit čisto pravilno nastavili luči pa ima vseeno probleme.
Če so moje luči nastavljene pravilno imajo očitno probleme drugi, ne pa jaz.
ker imaš luči nepravilno nastavljene. Treba je paziti tudi na to, kako so nastavljene levo/desno. Prav tako morata biti luči na 100% ravni vodoravni premici. Ne sme biti ena višje od druge.
in ne razlagaj kako ti nastavljaš luči. Še za praske nisi sposobna poskrbet, pol se boš pa matrala in nastavljala luči. Ja, te prav vidim kako se potrudiš za avto ja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Pithlit ::
vzami šraufnciger in jih fizično nastavi. Torej dvigni, da bo svetilo pravilno.
Zakaj že?
ker imaš luči nepravilno nastavljene. Treba je paziti tudi na to, kako so nastavljene levo/desno. Prav tako morata biti luči na 100% ravni vodoravni premici. Ne sme biti ena višje od druge.
A pišem kitajsko?!? Luči so _pravilno_ nastavljene.
in ne razlagaj kako ti nastavljaš luči.
Saj jih ne. A sem kje kaj takega napisala?
Še za praske nisi sposobna poskrbet, pol se boš pa matrala in nastavljala luči. Ja, te prav vidim kako se potrudiš za avto ja.
Mhm. Spet z nekimi osebnimi napadi. Praske na avtu nikakor ne vplivajo na njegovo tehnično izpravnost.
Life is as complicated as we make it...
WarpedGone ::
Če so moje luči nastavljene pravilno imajo očitno probleme drugi, ne pa jaz.
Protislovje.
"pravilno nastavljene luči" == drugi nimajo problemov
"Drugim imajo probleme" == narobe nastavljene luči
Zbogom in hvala za vse ribe
Pithlit ::
Kakšno protislovje? Dejstvo da folku ni jasno kako morajo bit luči nastavljene... verjetno zato ker jih oni doma šraufajo tko, na uč, ker _vejo_ kako mora bit?
Lej, majo na servisih enake škatle za merjenje snopa kot na tehničnem. In ti luči nastavijo (tehnični pa potrdi). Pol pa zapelješ na cesto in kekci blendajo. Pa saj kaj se čudim ko pa folk brez črnih sončnih špeglov niti iz bajte ne more.
Lej, majo na servisih enake škatle za merjenje snopa kot na tehničnem. In ti luči nastavijo (tehnični pa potrdi). Pol pa zapelješ na cesto in kekci blendajo. Pa saj kaj se čudim ko pa folk brez črnih sončnih špeglov niti iz bajte ne more.
Life is as complicated as we make it...
Engineer_ ::
ker imaš luči nepravilno nastavljene. Treba je paziti tudi na to, kako so nastavljene levo/desno. Prav tako morata biti luči na 100% ravni vodoravni premici. Ne sme biti ena višje od druge.
A pišem kitajsko?!? Luči so _pravilno_ nastavljene.
niso, drugače ti ne bi blendali oziroma bi ti normalno vidla. tako pa si jih znižala da ti ne blendajo. torej niso pravilno nastavljene.
Lej, majo na servisih enake škatle za merjenje snopa kot na tehničnem. In ti luči nastavijo (tehnični pa potrdi). Pol pa zapelješ na cesto in kekci blendajo. Pa saj kaj se čudim ko pa folk brez črnih sončnih špeglov niti iz bajte ne more.
kaj jim koristijo tiste škatle če jih kreteni upravljajo? meni je enkrat nek bedak levo luč nastavil nižje od desne, da ne bo bleščalo levemu. bumbar. luči svetita tako: ___/
Morata biti obe enako visoko nastavljeni.
Luči MORAŠ nastavit doma, pred ravno steno, da so pravilno nastavljene.
Če vprašaš "strokovnjake" ti bodo vsi rekli da se luči ne da nastavljat levo/desno. da se tega ne dela. Potem pa imajo ljudje luči nastavljene križem kražem in jim ena sveti v rob ceste ena pa naravnost naprej itd itd itd :)
Še za praske nisi sposobna poskrbet, pol se boš pa matrala in nastavljala luči. Ja, te prav vidim kako se potrudiš za avto ja.
Mhm. Spet z nekimi osebnimi napadi. Praske na avtu nikakor ne vplivajo na njegovo tehnično izpravnost.
seveda ti, če si ga recimo nekje butnila in ti luči svetijo čudno.
edit.: ali pa imaš avto tako umazan da se svetloba razprši na vse konce in blešči vsem k ti peljejo nasproti. Tudi to je možno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
MeGreat ::
Folk blenda brezveze..... Jaz imam nov avto, je nizek, pa se vedno kdo najde ki ga motijo kratke luči..
Engineer_ ::
imajo luči slabo nastavljene in ko jim pelješ nasproti nič ne vidijo.
Verjetno imajo luči usmerjene direktno v tla in ko jih tvoj snop obsije enostavno ne vidijo več ničesar razen tvojih luči in 5 metrov pred avto.
Verjetno imajo luči usmerjene direktno v tla in ko jih tvoj snop obsije enostavno ne vidijo več ničesar razen tvojih luči in 5 metrov pred avto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Pithlit ::
niso, drugače ti ne bi blendali oziroma bi ti normalno vidla. tako pa si jih znižala da ti ne blendajo. torej niso pravilno nastavljene.
Anede. A zato ponoči nikogar ne motijo? Čez dan so pa kar naenkrat problemi? Ne seri.
Če vprašaš "strokovnjake" ti bodo vsi rekli da se luči ne da nastavljat levo/desno. da se tega ne dela. Potem pa imajo ljudje luči nastavljene križem kražem in jim ena sveti v rob ceste ena pa naravnost naprej
Na tehničem ti lepo povedo da ti luči svetijo križem. Greš in popraviš.
seveda ti, če si ga recimo nekje butnila in ti luči svetijo čudno.
A veš da sem ga res. Čist na rahlo. Amapk napaka v tvojem 'izračunu' je pa ta da sem avto naslednji dan peljala na pregled. Luči so bile nastavljene pa 3 dni za tem. Optika še dan za tem.
Tudi to je možno.
Seveda je. Možno je marsikaj. Tudi to da imaš razbito luč pa ti zato sveti glupo. Ali pa polomljen mehanizem za dvig/spust luči pa ti zaradi tega luč sveti marsovcem v glavo.
Ampak jaz govorim o tehnično izpravnem avtu. Kar usran avto ni (od normalne uporabe malo umazan pa je).
Life is as complicated as we make it...
Engineer_ ::
na tehničnem ne vidijo da ti sveti ena levo in druga desno. Ker se samo malo sprehodi tam s tistim aparatom in niti ne pogleda dobro če je aparat 100% točno pred žarometom in niso nikoli pozorni na to, da sveti naravnost. Vedno gledajo le višino.
Sem poizkusil to teorijo na 5 tehničnih pregledih, kjer sem luč namerno usmeril skrajno levi, pa tisti možek tega ni opazil. Seveda sem jo takoj po testu naravnal nazaj na svoje mesto.
stavim, da je nastavil samo gor/dol, levo/desno pa ne. Ker ne znajo.
Zakaj je levo/desno pomembno? Zato da gre svetlobni snop takole po cesti: ____/***** in ne __/____/*** kar seveda blešči nasproti vozečim kljub pravilni višini snopa.
ps.: morda imaš tako slabe luči da je videti kot da so ugasnjene in ti blendajo podnevi da jih prižgi. To je edina logična razlaga da ti podnevi blendajo, ponoči pa ne.
Sem poizkusil to teorijo na 5 tehničnih pregledih, kjer sem luč namerno usmeril skrajno levi, pa tisti možek tega ni opazil. Seveda sem jo takoj po testu naravnal nazaj na svoje mesto.
seveda ti, če si ga recimo nekje butnila in ti luči svetijo čudno.
A veš da sem ga res. Čist na rahlo. Amapk napaka v tvojem 'izračunu' je pa ta da sem avto naslednji dan peljala na pregled. Luči so bile nastavljene pa 3 dni za tem. Optika še dan za tem.
stavim, da je nastavil samo gor/dol, levo/desno pa ne. Ker ne znajo.
Zakaj je levo/desno pomembno? Zato da gre svetlobni snop takole po cesti: ____/***** in ne __/____/*** kar seveda blešči nasproti vozečim kljub pravilni višini snopa.
ps.: morda imaš tako slabe luči da je videti kot da so ugasnjene in ti blendajo podnevi da jih prižgi. To je edina logična razlaga da ti podnevi blendajo, ponoči pa ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
RejZoR ::
Jezst pogosto blendam folku, ki se vozi samo s pozicijskimi al pa celo čist brez, sploh če je oblačno al pa zelo sončno. In to zaboga najraje počne folk v temno sivih, črnih al pa srebrnih avtih. Ko se kar zlijejo z asfaltom, da jih sploh ne vidiš. V lajfu skor ne pomnim, da bi živo rdeč al pa rumen avto bil brez luči...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Engineer_ ::
2 reči sta popularni. rdeči avti s prižganimi meglenkami (zadnjimi in sprednjimi) ob praktično čisto lepem vremenu in sivi avti ki imajo luči ugasnjene tudi v megli :D
Pithlit ::
stavim, da je nastavil samo gor/dol, levo/desno pa ne. Ker ne znajo.
No, bi stavo izgubil. Sem bila zraven. Pa še pizdil je kdo je luč tolk u desno naglihal (pa mi pol pokazal kako se vse skupaj naštela). Tip je bil povsem korekten.
morda imaš tako slabe luči da je videti kot da so ugasnjene in ti blendajo podnevi da jih prižgi. To je edina logična razlaga da ti podnevi blendajo, ponoči pa ne.
Že res da je avto le enkrat mesečno v pralnici... ampak tolk usran pa spet ni. Trenutno se vozim izključno po asfaltu. Se bom pa kmalu začela tudi po nekaj malega zaraščenih gozdnih poteh (tko da takrat bo pa treba mal pucat). Najbolj umazani so pragovi.
Life is as complicated as we make it...
WarpedGone ::
Kakšno protislovje? Dejstvo da folku ni jasno kako morajo bit luči nastavljene... verjetno zato ker jih oni doma šraufajo tko, na uč, ker _vejo_ kako mora bit?
Lej, majo na servisih enake škatle za merjenje snopa kot na tehničnem. In ti luči nastavijo (tehnični pa potrdi). Pol pa zapelješ na cesto in kekci blendajo. Pa saj kaj se čudim ko pa folk brez črnih sončnih špeglov niti iz bajte ne more.
Stvar mora bit nastavljena tako, da nasprotivozeče ne moti/slepi i.e. nimajo refleksa zapiranja oči, gledanja stran. Oziroma da te ne zaznajo kot nekaj posebej svetlega. Če se ti ponavlja da ti blendajo, čist očitno ta osnovni pogoj ni izpolnjen.
Kaj točno je razlog je v drugem planu, odgovor na vprašanje ali so luči ok ali niso je jasen - niso, ker motijo folk.
Kaj je možno narest je pa drugo. Maš halogenke, ksenone, led, xyz lampe? Kakšni so fokusi? Kej spraskana plasika čez lampe? Vse to in še marsikaj vpliva na jakost svetlobnega snopa cca meter visoko, par 10m pred tvojim avtom. Merilne naprave so samo merilne naprave, ki se ne obnašajo enako kot človeško oko.
Morm izpostavt, da men folk ne blenda, pa se z nastavitvijo luči nism sploh še nikol ubadal? Pri prejšnjem je blo to ročno in ni blo problema, pri sedanjem je avtomatsko in zoper ni blendanja.
Zbogom in hvala za vse ribe
Cervantes ::
Bogme, meni čez dan ni še noben blendal. Razen, če sem pozabil prižgati luči ali pa so bili za vogalom policaji.
Malajlo ::
Engineer_ je lepo napisal, kako morajo biti luči nastavljene. Prav tako so na servisih in tehničnih prevečkrat šalabajzki in kar poprek nekaj nastavljajo. Meni so "pravilno nastavili" višino, pa mi je svetilo natačno pet (5!) metrov pred nosom. Najbrž so namenili uporabo luči za iskanje izgubljenih predmetov...
Augenmasa za razdalje imam dovolj, da ocenim tistih 40m, potem oba žarometa nastavim tako, da se oba preloma snopa srečata v isti točki, da je ta točka skoraj na sredini ceste (na črti; sicer dolge luči ne svetijo naravnost) in da je višina obeh snopov popolnoma enaka.
Ko so mi menjali prednji desni konec avta, sem prosil, da nastavijo nov žaromet natančno tako, kot je levi. In le-tega nikar ne "popravljajo".
Drug problem so pa slabo nasajene žarnice. Potem pa res sveti kar nekam.
Pa ljudje ne vejo, čemu služi tisti knofek s številkami od 0 do 3. Niti takrat, ko imajo vseh pet sedežev polnih, pa še pet gajb pira v prtljažniku. Madonca, jaz sem znal odpreti havbo in zavrteti tiste gumbe ali pa premaknil ročke, da je svetilo vsaj približno normalno, ko sem vozil prasca ali pa pol krave in še gajbe krompirja ponoči...
Augenmasa za razdalje imam dovolj, da ocenim tistih 40m, potem oba žarometa nastavim tako, da se oba preloma snopa srečata v isti točki, da je ta točka skoraj na sredini ceste (na črti; sicer dolge luči ne svetijo naravnost) in da je višina obeh snopov popolnoma enaka.
Ko so mi menjali prednji desni konec avta, sem prosil, da nastavijo nov žaromet natančno tako, kot je levi. In le-tega nikar ne "popravljajo".
Drug problem so pa slabo nasajene žarnice. Potem pa res sveti kar nekam.
Pa ljudje ne vejo, čemu služi tisti knofek s številkami od 0 do 3. Niti takrat, ko imajo vseh pet sedežev polnih, pa še pet gajb pira v prtljažniku. Madonca, jaz sem znal odpreti havbo in zavrteti tiste gumbe ali pa premaknil ročke, da je svetilo vsaj približno normalno, ko sem vozil prasca ali pa pol krave in še gajbe krompirja ponoči...
Buggy ::
Evo, danes spet mocna megla...polovico debilov zadaj neosvetljenih druga polovica pa v koloni z meglenkami spredaj in zadaj. Kje so policaji?
Matako ::
Evo, danes spet mocna megla...polovico debilov zadaj neosvetljenih druga polovica pa v koloni z meglenkami spredaj in zadaj. Kje so policaji?
Preverjajo, če ma folk rezervne žarnice. :D
/\/\.K.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matako ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Ali lahko pades na tehnicnem zaradi zarnic?! (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 14613 (11771) | dxx |
⊘ | Nesreča na primorski avtocesti (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 113962 (96764) | dzinks63 |
» | Meglenke ponoči (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 29279 (27329) | BigWhale |
» | Avtošola CPP test (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18130 (15199) | terezijslo |
» | Uporaba zadnje meglenke! (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 7435 (6484) | MadMax |