Forum » Loža » Pa kaj je s temi meglenkami?!
Pa kaj je s temi meglenkami?!
Super Sonic ::
"Še manj pa je cesta mesto za voznika, ki ni sposoben tole razumet in se začne lepit na rit in popizdevat za vsakim ko vozi po avtocesti 100km/h. V bistvu so tile še hujši."
Te bom pa tako vprašal: ti je popolnoma normalno, da nekdo, ki ne upa čez 100 km/h po AC, dobi izpit? Al' ti samo gledaš hujšega?
"Vožnja čist za ritjo pa potem ni uveljavljanje lastnega ega? A ne ogroža to varnosti stokrat bolj kot pa en ko vozi 100 km/h?"
Je, ja in ne samo, da je to uveljavljanje lastnega ega in povzročanje nevarnosti v prometu, še kaznivo je. Toda ali bi do vsega tega prišlo, če bi nekdo že prej miril svoj ego in se vozil za tovornjakom še naprej? Namreč, njemu se nikamor ne mudi oz. se kvalificira pod rubriko "manj sposoben voznik", poleg tega pa bi še reševal planet, ker bi porabil bistveno manj goriva. Moje mnenje - če ne bi bilo prvega, ne bi bilo tudi drugega. Drugi je z zakonom lahko kaznovan, prvi pa ne.
Pa pustimo kretenska bledanja pri +180 km/h. Pogovarjamo se o dveh, en se vozi po AC 100 km/h, drugi pa s 130 km/h.
"Manj sposobni vozniki bodo vedno obstajal."
In? A zato morajo imeti izpit kar vsi (in se voziti naokoli in se skrivati za zakoni)? A manj sposobni študenti tudi lahko študirajo? AFAIK se vedno postavi meja na neki točki. In zdi se, da so, predvsem pri nas, avtošole kar metale izpite vse naokoli. V bistvu sem nekoč že predlagal kiosk, kjer bi lahko prav vsak, proti plačilu, prevzel izpite. Tisti za avtobuse bi bil mal dražji, tisti za kolo pa najcenejši.
Drug problem so pa starejši, ki jih en palac boli za njihovo znanje CPPja, važno je, da imajo "nov avto" in da se vozijo po levem pasu na AC.
Te bom pa tako vprašal: ti je popolnoma normalno, da nekdo, ki ne upa čez 100 km/h po AC, dobi izpit? Al' ti samo gledaš hujšega?
"Vožnja čist za ritjo pa potem ni uveljavljanje lastnega ega? A ne ogroža to varnosti stokrat bolj kot pa en ko vozi 100 km/h?"
Je, ja in ne samo, da je to uveljavljanje lastnega ega in povzročanje nevarnosti v prometu, še kaznivo je. Toda ali bi do vsega tega prišlo, če bi nekdo že prej miril svoj ego in se vozil za tovornjakom še naprej? Namreč, njemu se nikamor ne mudi oz. se kvalificira pod rubriko "manj sposoben voznik", poleg tega pa bi še reševal planet, ker bi porabil bistveno manj goriva. Moje mnenje - če ne bi bilo prvega, ne bi bilo tudi drugega. Drugi je z zakonom lahko kaznovan, prvi pa ne.
Pa pustimo kretenska bledanja pri +180 km/h. Pogovarjamo se o dveh, en se vozi po AC 100 km/h, drugi pa s 130 km/h.
"Manj sposobni vozniki bodo vedno obstajal."
In? A zato morajo imeti izpit kar vsi (in se voziti naokoli in se skrivati za zakoni)? A manj sposobni študenti tudi lahko študirajo? AFAIK se vedno postavi meja na neki točki. In zdi se, da so, predvsem pri nas, avtošole kar metale izpite vse naokoli. V bistvu sem nekoč že predlagal kiosk, kjer bi lahko prav vsak, proti plačilu, prevzel izpite. Tisti za avtobuse bi bil mal dražji, tisti za kolo pa najcenejši.
Drug problem so pa starejši, ki jih en palac boli za njihovo znanje CPPja, važno je, da imajo "nov avto" in da se vozijo po levem pasu na AC.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
jype ::
SuperSonic> Te bom pa tako vprašal: ti je popolnoma normalno, da nekdo, ki ne upa čez 100 km/h po AC, dobi izpit? Al' ti samo gledaš hujšega?
Kaj ma pa veze če "ne upa"? Jaz nočem vozit več kot 100 ker je neekonomično, hrupno, nepotrebno in manj varno. Če gre za življenje in smrt ali če se moram umakniti, se seveda podvizam, ampak da mi zaradi tega, ker vozim tako, ne bi dali vozniškega dovoljenja, je pa malce nesorazmeren ukrep.
Bolje bi bilo, če bi podelitev vozniškega dovoljenja odrekli takim, ki namerno ovirajo promet s počasno vožnjo po prehitevalnem pasu in takim, ki pričakujejo, da se jim _morajo_ vsi umakniti še preden je to fizično izvedljivo.
Kaj ma pa veze če "ne upa"? Jaz nočem vozit več kot 100 ker je neekonomično, hrupno, nepotrebno in manj varno. Če gre za življenje in smrt ali če se moram umakniti, se seveda podvizam, ampak da mi zaradi tega, ker vozim tako, ne bi dali vozniškega dovoljenja, je pa malce nesorazmeren ukrep.
Bolje bi bilo, če bi podelitev vozniškega dovoljenja odrekli takim, ki namerno ovirajo promet s počasno vožnjo po prehitevalnem pasu in takim, ki pričakujejo, da se jim _morajo_ vsi umakniti še preden je to fizično izvedljivo.
Super Sonic ::
"Kaj ma pa veze če "ne upa"?"
Hja, po moje kar ima vezo in to hudo vezo. To vendar samo bistvo avtomobila? 100 km/h ni danes res nič posebnega. Drugo je, če nekdo ekonomično vozi, ipd, ampak, da pa nekdo ne upa dosežti te hitrosti - kaj zavraga pa počne tam? Kot pilot, ki se boji višine (dragi potniki, danes bomo leteli samo na višini 100m, ker višje ne upam)?
"Bolje bi bilo, če bi podelitev vozniškega dovoljenja odrekli takim, ki namerno ovirajo promet s počasno vožnjo po prehitevalnem pasu in takim, ki pričakujejo, da se jim _morajo_ vsi umakniti še preden je to fizično izvedljivo."
Tako ja, noben od takšnih ni za na cesto, izpostavljam samo to, da se prvi lahko skriva za zakonom (čeprav če pretirava, se lahko kaznuje tudi njega).
Hja, po moje kar ima vezo in to hudo vezo. To vendar samo bistvo avtomobila? 100 km/h ni danes res nič posebnega. Drugo je, če nekdo ekonomično vozi, ipd, ampak, da pa nekdo ne upa dosežti te hitrosti - kaj zavraga pa počne tam? Kot pilot, ki se boji višine (dragi potniki, danes bomo leteli samo na višini 100m, ker višje ne upam)?
"Bolje bi bilo, če bi podelitev vozniškega dovoljenja odrekli takim, ki namerno ovirajo promet s počasno vožnjo po prehitevalnem pasu in takim, ki pričakujejo, da se jim _morajo_ vsi umakniti še preden je to fizično izvedljivo."
Tako ja, noben od takšnih ni za na cesto, izpostavljam samo to, da se prvi lahko skriva za zakonom (čeprav če pretirava, se lahko kaznuje tudi njega).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
JanK ::
Oh, zadnje meglenke so odlicne za vzdzevanje varnostne razdalje. Ce mi kdo vozi preblizu, jih prizgem. Zelo hitro se razdalja spet poveca...
solatko ::
Keyser Soze - Najbolje se v megli vidi z ugasnjenimi lučmi, malo slabše z meglenkami, slabo s kratkimi in nič z dolgimi lučmi. Postavi se k zidu na cca 5m in poizkusi. Megla deluje na vid podobno kot bel zid, pri dolgih lučeh, se ti skoraj vsa svetloba odbije nazaj, pri kratkih težko vidiš cesto, pri meglenkah (seveda morajo biti pravilno postavljene) vidiš precej dobro, pri ugasnjenih lučeh pa na zidu skoraj vidiš detalje.
Torej tvoj predlog vožnje v megli, vodi v samomor.
Meglenke nasproti vozeče, dosti bolj slepijo, ker je svetloba drugačna (močnejša na krajši razdalji).
Vozniki mislite, da z vožnjo po avtocesti z dolgimi lučmi, ne zaslepljujete nasproti vozečih.
Pri vožnji na pravilni varnostni razdalji, zadnje meglenke ne slepijo, ni pa vožnja z njimi ob normalni vidljivosti fer do drugih udeležencev.
So pa tudi led luči ubijajoče za oči, pri novih avtomobilih, bi morali svetilnost zmanjšat ali celo prepovedat nameščanje nad določeno višino. Sploh pri vožnji v mestu ali ob kakšnem bolj počasnem prometnem toku, ni vožnja za tako osvetljenim avtom nič kaj prijetna.
Torej tvoj predlog vožnje v megli, vodi v samomor.
Meglenke nasproti vozeče, dosti bolj slepijo, ker je svetloba drugačna (močnejša na krajši razdalji).
Vozniki mislite, da z vožnjo po avtocesti z dolgimi lučmi, ne zaslepljujete nasproti vozečih.
Pri vožnji na pravilni varnostni razdalji, zadnje meglenke ne slepijo, ni pa vožnja z njimi ob normalni vidljivosti fer do drugih udeležencev.
So pa tudi led luči ubijajoče za oči, pri novih avtomobilih, bi morali svetilnost zmanjšat ali celo prepovedat nameščanje nad določeno višino. Sploh pri vožnji v mestu ali ob kakšnem bolj počasnem prometnem toku, ni vožnja za tako osvetljenim avtom nič kaj prijetna.
MedusasPath ::
Keyser Soze - Najbolje se v megli vidi z ugasnjenimi lučmi, malo slabše z meglenkami, slabo s kratkimi in nič z dolgimi lučmi. Postavi se k zidu na cca 5m in poizkusi. Megla deluje na vid podobno kot bel zid, pri dolgih lučeh, se ti skoraj vsa svetloba odbije nazaj, pri kratkih težko vidiš cesto, pri meglenkah (seveda morajo biti pravilno postavljene) vidiš precej dobro, pri ugasnjenih lučeh pa na zidu skoraj vidiš detalje.
Torej tvoj predlog vožnje v megli, vodi v samomor.
Meglenke nasproti vozeče, dosti bolj slepijo, ker je svetloba drugačna (močnejša na krajši razdalji).
Vozniki mislite, da z vožnjo po avtocesti z dolgimi lučmi, ne zaslepljujete nasproti vozečih.
Pri vožnji na pravilni varnostni razdalji, zadnje meglenke ne slepijo, ni pa vožnja z njimi ob normalni vidljivosti fer do drugih udeležencev.
So pa tudi led luči ubijajoče za oči, pri novih avtomobilih, bi morali svetilnost zmanjšat ali celo prepovedat nameščanje nad določeno višino. Sploh pri vožnji v mestu ali ob kakšnem bolj počasnem prometnem toku, ni vožnja za tako osvetljenim avtom nič kaj prijetna.
Ja, super nasvet. Z ugasnjenimi lučmi te nasproti vozeče vozilo tudi veliko težje opazi, če je megla dovolj gosta.
JohanP ::
Klasične avtomobilske meglenke niso namenjene boljši vidljivosti voznika, temveč boljši vidljivosti vozila v megli.
Skratka ne gre za "razbijanje" megle" ampak zato, da se nasproti ali zadaj vozeča vozila bolj vidna.
Skratka ne gre za "razbijanje" megle" ampak zato, da se nasproti ali zadaj vozeča vozila bolj vidna.
kalko ::
So pa tudi led luči ubijajoče za oči, pri novih avtomobilih, bi morali svetilnost zmanjšat ali celo prepovedat nameščanje nad določeno višino. Sploh pri vožnji v mestu ali ob kakšnem bolj počasnem prometnem toku, ni vožnja za tako osvetljenim avtom nič kaj prijetna.
Točno to. Pa ne samo LED luči. Sem danes stal v koloni za Touaregom, ki ima zadnje luči v višini moje glave. Sem na koncu puščal za dva avta razdalje (šlo je za kolono, ki se je premikala s hitrostjo 10 m/min), sicer bi se mi od svetlobe bremz-luči, ki so mi nabijale direkt v glavo, zmešalo.
Keyser Soze ::
Keyser Soze - Najbolje se v megli vidi z ugasnjenimi lučmi, malo slabše z meglenkami, slabo s kratkimi in nič z dolgimi lučmi. Postavi se k zidu na cca 5m in poizkusi. Megla deluje na vid podobno kot bel zid, pri dolgih lučeh, se ti skoraj vsa svetloba odbije nazaj, pri kratkih težko vidiš cesto, pri meglenkah (seveda morajo biti pravilno postavljene) vidiš precej dobro, pri ugasnjenih lučeh pa na zidu skoraj vidiš detalje.
Torej tvoj predlog vožnje v megli, vodi v samomor.
Lej, sicer imam občutek, da si me mal narobe razumel, ampak neglede na to imam več kot preveč izkušenj z meglo. Praktično celo življenje (osnovna, srednja, faks, služba) se vsak dan vozim (prej z javnim prevozom, od 18 leta pa z osebnim) čez področje, kjer je ob vsaki najmanjši priložnosti fenomenalno gosta megla. In dobro vem kaj in kako moram počet, da vidim kar se da dobro.
Se še spomnim megle, ko je bila vidljivost dejansko tam okoli 5m. Ena razdalja avtomobila. Sem vozil tam pod 40km/h, ampak po pravici povedano bi se zelo težko pravočasno ustavil, če bi pred sabo zagledal oviro.
OM, F, G!
Furbo ::
Vožnjo z javnim prometom šteješ pod vozniške izkušnje?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Keyser Soze ::
V bistvu sem skoraj vedno sedel spredaj in spremljal vožnjo.
Precej boljše kot sedeti zadaj in zganjati bedastoče oz. limati čigume po zicih. Torej...
Ja, jih štejem pod pasivne vozniške izkušnje.
Precej boljše kot sedeti zadaj in zganjati bedastoče oz. limati čigume po zicih. Torej...
Ja, jih štejem pod pasivne vozniške izkušnje.
OM, F, G!
JanK ::
Klasične avtomobilske meglenke niso namenjene boljši vidljivosti voznika, temveč boljši vidljivosti vozila v megli.
Skratka ne gre za "razbijanje" megle" ampak zato, da se nasproti ali zadaj vozeča vozila bolj vidna.
Za zadaj se strinam. Za spredaj pa ne.
Ko je megla zelo gosta, imas s pravilno nastavljenimi kratkimi lucmi tezave videti rob cestisca. S pravilno nastavljenimi meglenkami je le-ta precej bolj viden.
darkolord ::
Ko je megla zelo gosta, imas s pravilno nastavljenimi kratkimi lucmi tezave videti rob cestisca. S pravilno nastavljenimi meglenkami je le-ta precej bolj viden.Seveda, točno temu so tudi sprednje meglenke namenjene, čeprav večina tega ne ve...
Meizu ::
Zanimivo, sam nisem naletel še na ljudi, ki naokoli strašijo z meglenkami. Se pa redno pelje naproti voznikom, ki vztrajno vozijo z dolgimi lučmi. Ravno tako annoying, še posebej, ko si sredi ovinka in kar na enkrat ne vidiš več nič pred sabo.
Avenger ::
Danes sem vozil za NEKAJ ljudmi, ki so prižgali zadnje meglenke takoj ko so zagledali meglo. Meglo, ki vidljivost zmanjša na 500 metrov. Meglenke so potem pustili prižgane.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
JohanP ::
Klasične avtomobilske meglenke niso namenjene boljši vidljivosti voznika, temveč boljši vidljivosti vozila v megli.
Skratka ne gre za "razbijanje" megle" ampak zato, da se nasproti ali zadaj vozeča vozila bolj vidna.
Za zadaj se strinam. Za spredaj pa ne.
Ko je megla zelo gosta, imas s pravilno nastavljenimi kratkimi lucmi tezave videti rob cestisca. S pravilno nastavljenimi meglenkami je le-ta precej bolj viden.
JanK, seveda se lahko izboljša, saj poleg kratkih svetiš še z dodatnim parom precej močnih lamp. Ampak neglede na to, meglenke so (primarno) namenjene temu, da si ti bolj viden ostalim udeležencem v prometu in ne zato, da boš lahko vozil 30km/h hitreje, ker boš bolje videl rob ceste.
Zato je pomembno, da se uporabljajo izključno v razmerah, ko je vidljivost na cesti 50m ali manj, in se ugasnejo, ko se vidljivost izboljša.
Meizu ::
Danes sem vozil za NEKAJ ljudmi, ki so prižgali zadnje meglenke takoj ko so zagledali meglo. Meglo, ki vidljivost zmanjša na 500 metrov. Meglenke so potem pustili prižgane.
Dobro, takšnim ljudem je enostavno za blendat v hrbet, dokler ne uvidi, da je nekaj narobe... Kaj naj rečem...
IceBoX ::
Zato je pomembno, da se uporabljajo izključno v razmerah, ko je vidljivost na cesti 50m ali manj, in se ugasnejo, ko se vidljivost izboljša.
+1
Ljudje vklopijo meglenke takoj kadar zagledajo meglo, kar pa ni prav.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IceBoX ()
Keyser Soze ::
Danes sem vozil za NEKAJ ljudmi, ki so prižgali zadnje meglenke takoj ko so zagledali meglo. Meglo, ki vidljivost zmanjša na 500 metrov. Meglenke so potem pustili prižgane.
Oh, nekaj?!
Danes je imel spet vsak peti napaljene melgenke, čeprav je bila vidljivost krepko preko 50m. In ja, nihče ni ugasnil zadnjih meglenk na avtocesti. Zjutraj, ko je promet gost in se vozi praktično v koloni.
OM, F, G!
darkolord ::
Ampak neglede na to, meglenke so (primarno) namenjene temu, da si ti bolj viden ostalim udeležencem v prometu in ne zato, da boš lahko vozil 30km/h hitreje, ker boš bolje videl rob ceste.Sprednje so za to, da lahko SPLOH voziš, če je zelo gosta megla
BlueRunner ::
Dobro, takšnim ljudem je enostavno za blendat v hrbet, dokler ne uvidi, da je nekaj narobe... Kaj naj rečem...
Slaba ideja, ker verjetno pride tudo kdo nasproti in je morda tudi kdo pret takšnim, pa hkrati še vedno v dosegu tvojih dolgih.
Torej boš za "lekcijo" temu enemu samemu prizadel nebroj drugih, ki si z vama delita isto cesto. Poblendaš mogoče enkrat. Če pošteka, pošteka, če ne, potem pa pač ne. Prehitiš ali pa pustiš, da te kdo prehiti in ga zakrije. Kaj dosti več ne moreš storiti, ne da bi sam postala enaka ali še večja zgaga.
gokky ::
Mene pa najbolj skrbijo vozniki, kot gokky. Se pravi tisti, ki zase "vedo", da so vozniki brez napak in na ostale gledajo zviška. Osebno bi se počutil precej bolj varno, če bi gokky vrnil izpit in se začel voziti z avtobusom. Najboljši vozniki so namreč tisti, ki se zavedajo svojih omejitev in zase mislijo, da so zgolj povprečni vozniki.
Nikoli nisem trdil, da sem voznik brez napak. Da pa se ob 30k+ letno prevoženih kilometrih ne dajem ravno med nedeljske voznike, pa upam, da razumeš.
Voziti avto je namreč precej lahko in manj sposobnih voznikov sploh ni. Kdor misli, da je pri tako osnovni stvari, kot je vožnja avta bolj sposoben od drugih je v glavi močno omejen in precej nevaren za vse nas.
Tisto glede nevarnosti se strinjam s teboj in žal mi je, če sem morda dajal vtis, da sem požrl vso vozniško znanost sveta. Ne strinjam pa se, da je voziti avto precej lahko. Vsaj ne za vse. Prijatelj, ki vodi avtošolo, bi znal povedati marsikaj o neskončnem ponavljanju izpitov, pri katerih še izpitna komisija obupa (in človeka spusti na cesto). Pa tudi o tem, da je kdaj izpitni komisiji že rekel, da se komu ne sme dati izpita.
Nenazadnje pa: že vključevanje/izključevanje meglenk je za nekoga lahko misija nemogoče (čemur je namenjena ta tema).
Obstajata samo 2 vrsti voznikov in sicer divjaki in previdneži.
Divjakom se zdi 100 km/h majhna hitrost, previdneži pa se zavedajo, da si pri 100 km/h dejansko že v božjih rokah saj večina napak, na katere sploh nimaš vpliva, recimo počena guma, pomeni precej verjetno smrt ali pa vsaj ostanek življenja na vozičku.
Sam nikoli nisem priganjal k previsoki hitrosti, motijo me samo tisti, ki enkrat vozijo nad omejitvijo (in jim zato težko rečeš previdneži), drugje pa pod (kar poemni daleč od dovjakov). Omejitve so namreč ravno rezultat pričakovanja nepredvidenih dogodkov (otrok na cesti, križišče,...) in delati se pameten in reči, saj ta znak 40 pa je tu brezveze, tega pač ne prenesem.
Ne nazadnje svet ni črno/bel in tudi eni so bolj divjaki, pa manj previdneži in obratno. In če se mi en še večji previdnež kot sem jaz postavi na prehitevalni pas, pač ne bom bentil, ampak se zavedal, da bo en še večji divjak kot sem jaz morda bentil zaradi mojega prestavljanja na prehitevalni pas.
Bistvo torej je: bodimo tolerantni do drugih, hkrati pa se trudimo, da drugim ne bo potrebno tolerantno reševati naših neumnosti. In še enkrat: lahko to delamo sami, lahko pa to za nas naredi zakonodajalec s še strožjimi omejitvami. Pa si res želimo slednje?
Furbo ::
Keyser Soze je izjavil:
V bistvu sem skoraj vedno sedel spredaj in spremljal vožnjo.
Precej boljše kot sedeti zadaj in zganjati bedastoče oz. limati čigume po zicih. Torej...
Ja, jih štejem pod pasivne vozniške izkušnje.
Potem ima dandanes že vsak otrok v vrtcu nekaj let pasivnih izkušenj. Najbolje da jim kar podelijo izpite, ko bodo stari 12 let.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Keyser Soze ::
Potem ima dandanes že vsak otrok v vrtcu nekaj let pasivnih izkušenj. Najbolje da jim kar podelijo izpite, ko bodo stari 12 let.
Jah, če si omejen v svojem razmišljanju potem res lahko takole sklepaš.
Če pa mal pomisliš, pa morad ugotoviš kako zelo piškava je tvoja logika. Mah, že gnila no.
OM, F, G!
Furbo ::
Vožnje se pač ne naučiš na sopotnikovem sedežu, pa si misli kar si hočeš.
Po tej logiki si boš ti torej pogledal kako se dela operacija na odprtem srcu na youtube in že boš imel nekaj tovrstnih izkušenj?
Po tej logiki si boš ti torej pogledal kako se dela operacija na odprtem srcu na youtube in že boš imel nekaj tovrstnih izkušenj?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Keyser Soze ::
Vožnje se pač ne naučiš na sopotnikovem sedežu, pa si misli kar si hočeš.
Po tej logiki si boš ti torej pogledal kako se dela operacija na odprtem srcu na youtube in že boš imel nekaj tovrstnih izkušenj?
Jezus, pa a moraš bit res tolk tumpast al se samo delaš da si?
Dvakrat vdihni, preberi še enkrat lepo počasi kar sem napisal, in potem poizkusi mao premislit zadevo. Samo mičkeno vklopit možgane. Res... Minimalen napor. Pa boš mogoče dojel o čem govorim.
OM, F, G!
Furbo ::
Čičati na avtobusu, pa gledati tisto ciljazenje 50 na uro, te ne nauči vožnje, pa če dam možgane v overdrive. Razen če misliš na osnove kot so, da se pri nas vozi po desni, da se ustavi pred rdečo lučjo in da je vožnja preko pešcev velik NE.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
BlueRunner ::
Pa še malenkosti, kot so
- opazuj situacijo
- poznaj prometne znake
- zavedaj se, da NE VEŠ kaj je za ovinkom
- pešci/kolesarji/domače živali/... so sebi (in tebi) nevarni
Včasih ne morem verjeti, da so na svetu 19 - 20 let stari ljudje, ki se "učijo znake in križišča". Hmpf. Hvala mojm, da se te stvari na pamet poznal že pri 10 letih, če ne še malo prej. Če si otrok-sopotnik IN, če se z voznikom pogovarjaš o temu kaj se dogaja (to ni mišljen monolog, ki vključuje koze, krave in polovico živalskega vrta s povezanim opletanjem z rokami), potem v bistvu skozi nekaj let v male možgane počasi "vštekaš" tisto, kar nekaterijo poskušajo "vštekati" v nekaj tednih na tistem tečaju CPP. Pa moram reči, da križišča čisto drugače izgledajo izza vetrobranskega stekla, kot pa v knjigi, kjer imaš minute (da ne rečem ure) časa, da jih gledaš.
Dejansko se največ o vožnji v splošnem in še posebej o varni vožnji naučiš na sovozniškem sedežu. Od staršev ali kogarkoli že, ki te vsakodnevno razvaša okrog. Tako, kot se od istih ljudi naučiš druge stvari, ki te potem peljejo skozi življenje.
Seveda pa se tako ne naučiš voziti, tako kot se tudi ne naučiš hoditi z gledanjem. Zagotovo pa si veliko bolj varen voznik, če te kot otroka varen voznik prevaža. Tukaj tista o malem in velikem Janezku IMHO več kot 50% zdrži.
- opazuj situacijo
- poznaj prometne znake
- zavedaj se, da NE VEŠ kaj je za ovinkom
- pešci/kolesarji/domače živali/... so sebi (in tebi) nevarni
Včasih ne morem verjeti, da so na svetu 19 - 20 let stari ljudje, ki se "učijo znake in križišča". Hmpf. Hvala mojm, da se te stvari na pamet poznal že pri 10 letih, če ne še malo prej. Če si otrok-sopotnik IN, če se z voznikom pogovarjaš o temu kaj se dogaja (to ni mišljen monolog, ki vključuje koze, krave in polovico živalskega vrta s povezanim opletanjem z rokami), potem v bistvu skozi nekaj let v male možgane počasi "vštekaš" tisto, kar nekaterijo poskušajo "vštekati" v nekaj tednih na tistem tečaju CPP. Pa moram reči, da križišča čisto drugače izgledajo izza vetrobranskega stekla, kot pa v knjigi, kjer imaš minute (da ne rečem ure) časa, da jih gledaš.
Dejansko se največ o vožnji v splošnem in še posebej o varni vožnji naučiš na sovozniškem sedežu. Od staršev ali kogarkoli že, ki te vsakodnevno razvaša okrog. Tako, kot se od istih ljudi naučiš druge stvari, ki te potem peljejo skozi življenje.
Seveda pa se tako ne naučiš voziti, tako kot se tudi ne naučiš hoditi z gledanjem. Zagotovo pa si veliko bolj varen voznik, če te kot otroka varen voznik prevaža. Tukaj tista o malem in velikem Janezku IMHO več kot 50% zdrži.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
kixs ::
Vcasih so tudi dolge v mocni megli dobre, saj se svetloba odbija od znakov in ostale neosvetljene stacionarne signalizacije. Zato osebno dosti menjam kratke-dolge v gosti megli.
Imam pravilo, da na AC vklopim zadnjo meglenko le, ko nekoga opazim za mano. Saj so prednje luci dosti bolj mocne od zadnjih in avto vidis na zadosti veliki razdalji. Sicer pa gledam vozila pred mano in ce jih ne vidim vec dovolj dalec, vklopim svojo zadnjo.
Imam pravilo, da na AC vklopim zadnjo meglenko le, ko nekoga opazim za mano. Saj so prednje luci dosti bolj mocne od zadnjih in avto vidis na zadosti veliki razdalji. Sicer pa gledam vozila pred mano in ce jih ne vidim vec dovolj dalec, vklopim svojo zadnjo.
šernk ::
ok sedaj pa nekaj res ne razumem, kako vam dolge luči v megli izboljšajo vidljivost? meni še v vsaki megli so jo konkretno zmanjšale, ker se od megle svetloba odbija občutek sicer imam da vidim dlje, vendar vidljivost je s tem precej manjša tudi na tistih par m kar vidim s kratkimi + meglenke. (ne morem se pa odločit ali v resnični megli tudi kratke zmanjšajo vidljivost, ko si na lokalni cesti, kjer pride 1 avto na noč, nima veze al imaš kratke ali le meglenke, vidljivost je pa v obeh primerih enaka ali manjša od 5m pred avto in takrat se res nisem uspel odločit kaj je boljše, seveda sem potem vozil s kratkimi+meglenke, vozil pa sem s pomočjo roba ceste, ker drugega se ni videlo)
je bil pa včerajšnji dan fantastičen za vožnjo po primorski AC. megla je bila mogoče na 1km dolgem odseku v kombinaciji z dežnim pršem na meji za vožnjo z meglenkami (ne zaradi drugega, temveč le da si videl črte na cesti, vidljivost naprej je bila pa še zadovoljiva) vendar ljudje so imeli čez celotno pot avte kot novoletne jelke, spredaj, zadaj, verjetno da bi še na strehi imeli meglenke, da jih letalo slučajno ne zadane, če bi jih le imeli montirane.
je bil pa včerajšnji dan fantastičen za vožnjo po primorski AC. megla je bila mogoče na 1km dolgem odseku v kombinaciji z dežnim pršem na meji za vožnjo z meglenkami (ne zaradi drugega, temveč le da si videl črte na cesti, vidljivost naprej je bila pa še zadovoljiva) vendar ljudje so imeli čez celotno pot avte kot novoletne jelke, spredaj, zadaj, verjetno da bi še na strehi imeli meglenke, da jih letalo slučajno ne zadane, če bi jih le imeli montirane.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
kixs ::
Dolge seveda vidljivosti same ne izboljsajo, se pa prej vidijo znaki in obcestni kolicki, ki imajo "macja ocesa". Kratke so premalo mocne, da bi jih osvetlile in to toliko, da bi tudi js videl odboj.
Spajky ::
Ma kaj meglenke ne bi morale delat samo pri vklopu kratkih lući (tudi če so vklopljene ne bi trebale delat pri preklopu na dolge ali parkirne): vsaj tako je blo včasih. Ker ravno včeraj sem videl enega, ki je po jasnem zvečer vozil samo z meglenkami spredaj spodaj. A to "prodje" na atestih po novem pri novih avtih al kaj?
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Spajky ()
šernk ::
meni delajo meglenke+pozicija, če dam popolnoma na off vse pa ne vem.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Malajlo ::
Zadnje meglenke bi morali dati kot opcijo. Če veš, čemu služijo, ti jih dajo (omogočijo). Al je ata svojo ta staro gnal brisat zadnjo šipo, ker mu je meglenka ni hotela odrositi. R5 pa dva knofka eden zraven drugega. Samo se mi je pa ta stara s svojimi 120+ kilami ob prekopicevanju čez sedeže kar malo smilila ;)
Glede uporabe PREDNJI luči - zasenčene svetijo največ 40m na levo in do 80 m na desno (ker je asimetričen snop). Torej voziš vidljivosti promerno.
Dolge svetijo do 200m. Torej jih ugasneš, ko vidiš PRED sabo vozilo in PREDVIDEVAŠ, da bi ga tvoje dolge motile.
Meglenke niso zato, da boš dlje videl, ampak ti pomagajo pri umestitvi v prostor (širši kot, nizko pri tleh (kjer je manj megle), lažje predvidiš smer ceste). Cornering (vklop meglenke v ovinkih pri hitrosti pod 30 km/h oziroma vklopljenem smerniku) je uporabna zadeva. Sem mislil, da je afnarija, pa je čisto v redu.
In ja, prednje megenke ugasneš, če si v koloni.
Zadnje meglenke prižgeš, ko je vidnost (tvojega vozila) manj kot 50 m. Torej, če si slep in ne vidiš naprej, ne pomeni, da je enak pacient tudi za tabo. Če so zadnje luči vozila pred tabo vidne, čeprav sam ne vidiš dlje kot 50 m, jih je brezveze vklapljati, ker tvegaš, da ti kdo prileti v rit. V dežju je bila uporaba prepovedana, zdaj tega člena ne najdem več.
No, ko se voziš v desni ovinek na AC in se ti en tak moron "razkrije" izza avta, najprej pomisliš: "kva pa bremzajo?! A je spet kako sranje?" In rdeč oblak pred sabo gledati je pa tudi sranje, no.
Zraven bi pa še dodal eno opazko na brezbrižnost in sicer pritisnjena bremza na semaforjih. Ali pa na kakšni cestninski postaji (v tujini), meji. A je tako težko potegniti ročno in dati v ler, namesto da blentaš s 50+ wati nekomu v glavo? Se mi je že ta rdeča svetloba kar "zapekla" v mrežnico, da sem samo še zelen flek videl.
Glede uporabe PREDNJI luči - zasenčene svetijo največ 40m na levo in do 80 m na desno (ker je asimetričen snop). Torej voziš vidljivosti promerno.
Dolge svetijo do 200m. Torej jih ugasneš, ko vidiš PRED sabo vozilo in PREDVIDEVAŠ, da bi ga tvoje dolge motile.
Meglenke niso zato, da boš dlje videl, ampak ti pomagajo pri umestitvi v prostor (širši kot, nizko pri tleh (kjer je manj megle), lažje predvidiš smer ceste). Cornering (vklop meglenke v ovinkih pri hitrosti pod 30 km/h oziroma vklopljenem smerniku) je uporabna zadeva. Sem mislil, da je afnarija, pa je čisto v redu.
In ja, prednje megenke ugasneš, če si v koloni.
Zadnje meglenke prižgeš, ko je vidnost (tvojega vozila) manj kot 50 m. Torej, če si slep in ne vidiš naprej, ne pomeni, da je enak pacient tudi za tabo. Če so zadnje luči vozila pred tabo vidne, čeprav sam ne vidiš dlje kot 50 m, jih je brezveze vklapljati, ker tvegaš, da ti kdo prileti v rit. V dežju je bila uporaba prepovedana, zdaj tega člena ne najdem več.
No, ko se voziš v desni ovinek na AC in se ti en tak moron "razkrije" izza avta, najprej pomisliš: "kva pa bremzajo?! A je spet kako sranje?" In rdeč oblak pred sabo gledati je pa tudi sranje, no.
Zraven bi pa še dodal eno opazko na brezbrižnost in sicer pritisnjena bremza na semaforjih. Ali pa na kakšni cestninski postaji (v tujini), meji. A je tako težko potegniti ročno in dati v ler, namesto da blentaš s 50+ wati nekomu v glavo? Se mi je že ta rdeča svetloba kar "zapekla" v mrežnico, da sem samo še zelen flek videl.
49106 ::
Zraven bi pa še dodal eno opazko na brezbrižnost in sicer pritisnjena bremza na semaforjih. Ali pa na kakšni cestninski postaji (v tujini), meji. A je tako težko potegniti ročno in dati v ler, namesto da blentaš s 50+ wati nekomu v glavo? Se mi je že ta rdeča svetloba kar "zapekla" v mrežnico, da sem samo še zelen flek videl.
Zdej si pa že zmišljujete :D
Music Man ::
Zraven bi pa še dodal eno opazko na brezbrižnost in sicer pritisnjena bremza na semaforjih. Ali pa na kakšni cestninski postaji (v tujini), meji. A je tako težko potegniti ročno in dati v ler, namesto da blentaš s 50+ wati nekomu v glavo? Se mi je že ta rdeča svetloba kar "zapekla" v mrežnico, da sem samo še zelen flek videl.
Že tako ob zeleni luči traja en čas, da se kolona premakne, kaj šele če bi mogli vsi spustit ročno in dat v prvo prestavo
Furbo ::
Jaz še enkrat v življenju nisem potegnil ročne pred semaforjem, pa je tudi ne nameravam. A zato vsi tako počasi speljujejo?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
jrtjtejtt ::
folk speljuje počasi ker ne zna vozit. jaz vedno zategnem ročno, če avto ne stoji pri miru brez da stopim na bremzo. meni gre izredno na živce da mi svetijo štop luči v fris, kot tudi ljudje, ki ne izklopijo smernika, ko je rdeča...okej toleriram tam, kjer ni pasov za razvrščanje, ampak zakaj zaboga rabi met vklopljen smernik na pasu za levo in ko je 8 v koloni???
49106 ::
Zato ker vsako vozilo predstavlja sebe in ne cele kolone vozil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
JAKAF1 ::
Očitno jih ljudje množično odkrivajo, tudi mene moti daj jih ljudje uporabljajo v neprimernih razmerah.
M-XXXX ::
WarpedGone ::
Žmigavc na rezerviranem pasu za zavijanje pomeni nabijanje "ne bom storil prekrška, ne bom storil prekrška, ne bom storil prekrška,... " v glavo tistemu za tabo.
V tej točki so pač predpisi v riti in se ravnam o ZKP.
Enako z meglenkami - v 5ih letih sem bil v eni situaciji ko sm potreboval zadnje meglenke (odtrgan oblak na AC, fural smo 40 precej na pamet), prednje še nikoli.
V tej točki so pač predpisi v riti in se ravnam o ZKP.
Enako z meglenkami - v 5ih letih sem bil v eni situaciji ko sm potreboval zadnje meglenke (odtrgan oblak na AC, fural smo 40 precej na pamet), prednje še nikoli.
Zbogom in hvala za vse ribe
49106 ::
Zato ker vsako vozilo predstavlja sebe in ne cele kolone vozil.
In kam boš drugače šel, kot v tisto smer za katero je namenjen pas, na katere si postavljen? Oziroma preden zapelješ v rondo daš tudi žmigavc?
Takih pacijentov, ki ob vstopu v rondo dajo žmigavc je 100x manj kot takih, ki ob izvozu iz rondoja POZABIJO NA ŽMIGAVC? Pa naj zaradi tega odprem novo temo? NE :D
M-XXXX ::
Takih pacijentov, ki ob vstopu v rondo dajo žmigavc je 100x manj kot takih, ki ob izvozu iz rondoja POZABIJO NA ŽMIGAVC? Pa naj zaradi tega odprem novo temo? NE :D
Se strinjam, vendar to pomeni, da ni med uvozom v rondo nobene potrebe po žmigavcu, na razvrtilnem pasu pa je situacija ista (med samim čakanjem), vsaj jaz ga pred samim izvozom iz pasa vseeno dam).
49106 ::
Potreba je, ker so udeležince prometa tudi pešci, ki jim CPP morda niso najbolj jasni, sploh če nima vozniškega dovoljenja.
oemdzi ::
Četudi je rezerviran pas samo za zavijanje v levo, jaz vedno dam žmigavc, ker zame je to avtomatika, sploh pa je boljše dat 10x po nepotrebnem, kot pa 1x ne dat ko je to potrebno.
Meglenk pa ne uporabljam, ker nisem naletel na tako situacijo da bi brez meglenk ne mogel normalno voziti.
Glede tistih ki si ne upajo nad 100kmh je pa to katastrofa, da se take na avtocesto spusca. Ker taki si še marsikaj ne upajo, reakcijski cas pa majo kot bi imel povprecen voznik pri 300kmh. Jaz se stejem za povsem povprecnega voznika, nisem neki Šumi, vendar 120kmh je prava uspavanka in res nevem kako se lahko nekdo boji peljat 120kmh in je pri temu še vedno dovolj varen za na cesto.
Meglenk pa ne uporabljam, ker nisem naletel na tako situacijo da bi brez meglenk ne mogel normalno voziti.
Glede tistih ki si ne upajo nad 100kmh je pa to katastrofa, da se take na avtocesto spusca. Ker taki si še marsikaj ne upajo, reakcijski cas pa majo kot bi imel povprecen voznik pri 300kmh. Jaz se stejem za povsem povprecnega voznika, nisem neki Šumi, vendar 120kmh je prava uspavanka in res nevem kako se lahko nekdo boji peljat 120kmh in je pri temu še vedno dovolj varen za na cesto.
bronco40 ::
Jst pa mislim, da z temi meglenkami samo preseravajo.Ta mlad jih prižigajo še polet pr sonci, verjetno mislijo, da zgledajo bol cool.Ne vejo pa , da z meglenkami je omejitev 50km/h, ker jih uporabljamo v zmanjšani vidlivosti.
Sam sem jih tud enkrat uporabil na AC, pa nisem čist nič bolj vidu, ta zadnje pa samo motijo unga za mano.
Najbolš je nogo dol z gasa in to je to.
Sam sem jih tud enkrat uporabil na AC, pa nisem čist nič bolj vidu, ta zadnje pa samo motijo unga za mano.
Najbolš je nogo dol z gasa in to je to.
M-XXXX ::
Potreba je, ker so udeležince prometa tudi pešci, ki jim CPP morda niso najbolj jasni, sploh če nima vozniškega dovoljenja.
Dosti verjetno da je kakšen primer, vendar se ga jaz vsaj trenutno ne spomnim+ kakšno razliko naredi to za njih? Večina križišč z več pasovi ima semaforje: kar pomeni, da takrat tako ne sme it čez. Do AC in hitre ceste pešci nimajo dostopa. Tako ali pa tako mora na prehodu AVTO ustavit pešcu in ne obratno. Upam si trdit, da 90%+ pešcev NE pogleda na žmigavce pri avtomobilu, ko gredo čez cesto. No kot sem rekel, prepričan sem da je kakšen primer, da na pešca smerokaz vpliva, vendar je tako zanemarljivo malo, da je izjava, da je potrebno dajat smerokaze na pasovih za razvrščanje zaradi pešcev na hudo trhlih tleh.
Glede tistih ki si ne upajo nad 100kmh je pa to katastrofa, da se take na avtocesto spusca. Ker taki si še marsikaj ne upajo, reakcijski cas pa majo kot bi imel povprecen voznik pri 300kmh. Jaz se stejem za povsem povprecnega voznika, nisem neki Šumi, vendar 120kmh je prava uspavanka in res nevem kako se lahko nekdo boji peljat 120kmh in je pri temu še vedno dovolj varen za na cesto.
Če boš na izpitni vožnji na na AC (v normalnih pogojih vozil 100km/h) ne dobiš izpita. Kar pomeni, da taka vožnja ne spada na ceste. Je pa res, da vsaj po mojem mnenju vožnja za kamionom pri taki hitrosti (taki ali drugačni pogoji) ne pade v čisto isti razred.
Jst pa mislim, da z temi meglenkami samo preseravajo.Ta mlad jih prižigajo še polet pr sonci, verjetno mislijo, da zgledajo bol cool.Ne vejo pa , da z meglenkami je omejitev 50km/h, ker jih uporabljamo v zmanjšani vidlivosti.
Verjemi, potem že nisi vozil po pravi megli... Če je res huda megla, vidljivost krepko pod 10m ti navadne luči en drek pomagajo in te rešujejo samo še meglenke (oziroma v mojem zdajšnjem primeru so dinamične bi-xeonke prav tako odličen nadomestek, vendar samo zato ker ob enem opravljajo tudi nalogo meglenk). Z navadnimi lučmi pa boš pogorel po celi črti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
zee ::
Če boš na izpitni vožnji na na AC (v normalnih pogojih vozil 100km/h) ne dobiš izpita. Kar pomeni, da taka vožnja ne spada na ceste.
Narobe.
a) Hitrost je potrebno prilagajti razmeram na cesti, kar je odvisno od vsakega posameznika.
b) Omejitev hitrosti na AC je v Sloveniji 130 km/h, kar pomeni, da se lahko voziš največ 130 km/h, lahko se pa po lastni presoji voziš počasneje, vendar ne počasneje od 65 km/h, kar je (AFAIK) zakonsko dovoljena najnižja hitrost na AC.
c) Dokler te voznik, ki vozi z nižjo hitrostjo od 130 km/h, ne ovira na prehitevalnem pasu, to ni tvoj problem.
Se oproščam za off-topic.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
M-XXXX ::
a) Hitrost je potrebno prilagajti razmeram na cesti, kar je odvisno od vsakega posameznika.
Se citiram zgoraj:
Če boš na izpitni vožnji na na AC (v normalnih pogojih vozil 100km/h)
Glede na ostalo. Prosim, pojdi na izpitni vožnji vozit pri 100km/h (kot sem rekel v normalnih pogojih) pa poročaj kolikokrat te bodo zaradi tega vrgli
In ps:
30 Člen ZVCP
(3) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi, in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
Kar pomeni, da če gre nekdo po prehitevalnem pasu 120km/h in pride nekdo za njim z 130km/h krši zakon. Prav tako če se kjerkoli nabere za njim kolona. Je pa tudi res to kar si rekel. Dokler ne ovira prometa, gre lahko počasneje, vendar kje pa ne boš oviral prometa drugje kot na PRAZNI AC?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Ali lahko pades na tehnicnem zaradi zarnic?! (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 14613 (11771) | dxx |
⊘ | Nesreča na primorski avtocesti (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 113961 (96763) | dzinks63 |
» | Meglenke ponoči (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 29279 (27329) | BigWhale |
» | Avtošola CPP test (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18130 (15199) | terezijslo |
» | Uporaba zadnje meglenke! (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 7435 (6484) | MadMax |