» »

ZVCP 37. člen

ZVCP 37. člen

«
1
2

Aston_11 ::

Pravi:
(2) Pred prehitevanjem vozila, ki vozi pred njim po istem prometnem pasu, mora dati voznik predpisan znak, nato pa ga na primerni bočni razdalji prehiteti. Prehiteti mora brez oklevanja, po končanem prehitevanju pa se mora, razen na smernem vozišču z dvema ali več prometnimi pasovi, čimprej vrniti na prometni pas, po katerem je vozil pred prehitevanjem.

(3) Na smernem vozišču z najmanj dvema prometnima pasovoma sme voznik, ki je prehitel vozilo in želi prehiteti še drugo vozilo ali drugega udeleženca cestnega prometa, ostati na prometnem pasu, po katerem je prehiteval prvo vozilo, če s tem ne ovira hitrejših vozil, ki se mu približujejo od zadaj.


Dilema je naslednja in teoretična in se tiče prehitevanja na AC. Je pa odprta tudi na avtomobilizem.com.

Boldano, kar je "sporno".

3. odstavek se tiče prehitevanja, 2. ostavek se tiče ravnanja po končanem prehitevanju.

Velja citirani člena za vožnjo po AC? Če velja, potem bi šlo tako: greš po AC in srečaš vozilo in ga prehitiš. Pred njim je še eno vozilo, cca 100 metrov dalje. Če želiš prehiteti naslednje vozilo (želja je strašno objektivno merilo btw), smeš ostati na pasu, po katerem si prehitel prejšnje vozilo. Če za tabo prileti hitrejše vozilo, se mu moraš umakniti (zato sem dal 100 m, ker bi bilo dovolj za umik). Nato se vrneš in prehitiš. Sedaj si končal s prehitevanjem. Če končano prehitevanje ureja 2. odstavek potem lahko ostaneš na pasu, po katerem si prehitel.

Sedaj se spet približa vozilo od zadaj.

Kje je podlaga, da se mu umakneš?

jype ::

VEDNO se moraš umaknit hitrejšim vozilom, alo!

KoMar- ::

Niso vsa pravila napisana, takim rečemo nenapisana pravila :)

Aston_11 ::

jype je izjavil:

VEDNO se moraš umaknit hitrejšim vozilom, alo!



Elaborate, please.

KoMar- je izjavil:

Niso vsa pravila napisana, takim rečemo nenapisana pravila :)


To je res, trenutno me zanimajo zapisana. V praksi itak letiš stran, ko se ti kdo zalepi v rit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

amigo_no1 ::

Čaki mal, če ti na AC prehitevaš s 130 kmh in te takrat dohiti en čapac s 150 kmh boš instantno šel na vozni pas ? I dont think so.

Zgodovina sprememb…

Aston_11 ::

V praksi takoj, ko je to mogoče.

LeQuack ::

Lahko je tud Albanec.
Quack !

jype ::

Aston_11> Elaborate, please.

Aja, sorry, sem mislil, da ti nisi tisti 78 letni dedek z delavsko čepico, ki po prazni avtocesti vozi 70 po prehitevalnem pasu.

amigo_no1> Čaki mal, če ti na AC prehitevaš s 130 kmh in te od zadaj dohiti en čapac s 150 kmh boš instantno šel na vozni pas ? I dont think so.

Ne instantno. Takoj, ko lahko.

Mipe ::

Pa ne more biti hitrejši od tebe, če je za tabo ;((

Aston_11 ::

jype je izjavil:

Aston_11> Elaborate, please.

Aja, sorry, sem mislil, da ti nisi tisti 78 letni dedek z delavsko čepico, ki po prazni avtocesti vozi 70 po prehitevalnem pasu.

amigo_no1> Čaki mal, če ti na AC prehitevaš s 130 kmh in te od zadaj dohiti en čapac s 150 kmh boš instantno šel na vozni pas ? I dont think so.

Ne instantno. Takoj, ko lahko.



Jaz sem tisti mlajši dedek z rdečo čepico in belim cofkom. Ponavadi grem okrog 130 kmh in spim za volanom in gledam, kdaj se mi bo kdo zalepil od odzadaj, da se mu lahko umaknem.

KoMar- ::

amigo_no1 je izjavil:

Čaki mal, če ti na AC prehitevaš s 130 kmh in te takrat dohiti en čapac s 150 kmh boš instantno šel na vozni pas ? I dont think so.

Itak, takoj ko je varno. Take "psihote" se spusti naprej ;)

Aston_11 ::

Vse drugo vas zanima, samo preljubi zakon ne.

jype ::

Zakon pravi, da ne smeš vozit po prehitevalnem pasu, če ne prehitevaš, razen če boš v kratkem še prehiteval in z vožnjo po prehitevalnem pasu nikogar ne oviraš (ampak ker gledaš, kdaj se ti bo kdo zalepil od zadaj, itak spokaš na vozni pas, preden se ti približa, ane?).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

LeQuack ::

Zakoni so itak polni lukenj in odvisni od interpretacije. Po teoriji če voziš 130 se ti itak nobeden ne mora približevat od zadaj ker gre po zakonu lahko največ 130.
Quack !

Aston_11 ::

@JURE: Saj to me zanima, kje to piše.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

LeQuack ::

Kje piše da greš lahko največ 130 al kaj? ZVCP najbrž.
http://www.uradni-list.si/1/content?id=...
Quack !

Aston_11 ::

Nje, kje piše "Zakon pravi, da ne smeš vozit po prehitevalnem pasu, če ne prehitevaš, razen če boš v kratkem še prehiteval in z vožnjo po prehitevalnem pasu nikogar ne oviraš".

jype ::

Aston citira zakon (poudarek moj)> po končanem prehitevanju pa se mora, razen na smernem vozišču z dvema ali več prometnimi pasovi, čimprej vrniti na prometni pas, po katerem je vozil pred prehitevanjem.

Aston_11 ::

Aston citira zakon (poudarek moj)> po končanem prehitevanju pa se mora, razen na smernem vozišču z dvema ali več prometnimi pasovi, čimprej vrniti na prometni pas, po katerem je vozil pred prehitevanjem.


Aston citira
razen na smernem vozišču z dvema ali več prometnimi pasovi

KoMar- ::

Video je slabe kakovosti, da se ne vidi tablice ;)

jype ::

Aston_11> razen na smernem vozišču z dvema ali več prometnimi pasovi

Celovška, ne avtocesta.

Aston_11 ::

Ni AC smerno vozišče z dvema ali več prometnimi pasovi?

avtocesta ali hitra cesta in ki izpolnjuje naslednje prometno tehnične pogoje:

- je posebej projektirana in zgrajena za promet motornih vozil,

- ne služi zemljiščem, ki mejijo nanjo,

- ima, razen na posebnih mestih in začasno, dva označena prometna pasova ter odstavni pas ali odstavne niše na vsakem od fizično ločenih smernih vozišč,

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

jype ::

Aston_11> Ni AC smerno vozišče z dvema ali več prometnimi pasovi?

110 člen, 6 odstavek: Na avtocesti in cesti, rezervirani za motorna vozila, z dvema ali več prometnimi pasovi za vožnjo v eno smer, morajo motorna vozila voziti po skrajnem desnem prometnem pasu, ki ni zaseden z vozili v koloni.

Aston_11 ::

No, pa smo tam, kjer me zanima:

2) Pred prehitevanjem vozila, ki vozi pred njim po istem prometnem pasu, mora dati voznik predpisan znak, nato pa ga na primerni bočni razdalji prehiteti. Prehiteti mora brez oklevanja, po končanem prehitevanju pa se mora, razen na smernem vozišču z dvema ali več prometnimi pasovi, čimprej vrniti na prometni pas, po katerem je vozil pred prehitevanjem.

Kateri zakon je 110/6? našel, zvcp

To me zanima. Ker je razumeti, da po končanem prehitevanju lahko ostaneš na pasu, po katerem si prehiteval.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

jype ::

Aston_11> To me zanima. Ker je razumeti, da po končanem prehitevanju lahko ostaneš na pasu, po katerem si prehiteval.

Na cestah, ki niso avtoceste in hitre ceste, lahko - tam je tudi prehitevanje po desni povsem običajno in dovoljeno.

huelz ::

Lahko ostanes na prehitevalnem, ampak v primeru, da je vozni "prost", nima nekega smisla, da ne bi sel nazaj.
In ja, obstaja prekrsek tud za to, da vozis samo po prehitevalnem.

Sploh pa, zgornji video je dober primer, kaksna je pri nas praksa. Sam sicer po desni ne prehitevam nikoli (ker, taki mutavci znajo brez zmigavca se zadn trenutek spomnit, da bi se pa le umaknil in mu lepo lahko priletis v rit), pomaga pa blendanje ali desni zmigavc.

Nikoli pa nimam nekih blaznih problemov se umikat, ze zaradi tega ne, ker po AC vozim velikokrat 150+, in ko nekdo (policaj? :D) prileti z vecjo hitrostjo za mano, takoj spokam nazaj na vozni pas.

Sicer pa, interpretacija ne vem zakaj bi bla sporna, je pa ja vendar jasno, da se bos hitrejsemu na prehitevalnem umaknil (ko je to mogoce seveda).

delavec44 ::

Na določenih odsekih je na naših avtocestah bolj udobna vožnja na prehitevalnem pasu, ker je vozni čisto uničen od vseh šleparjev. Seveda, če kdo pride za mano se mu umaknem ;)

Zgodovina sprememb…

madog ::

Pa sej samo če bereš vse poste tukaj si lahko predstavljaš kje se lahko voziš konstantno ( VOZNI PAS, PAS ZA POČASNA VOZILA), kje lahko prehitevaš ( PREHITEVALNI PAS ), kje se ne smeš peljat ( ODSTAVNI PAS ), ali pa tako kot se po radijskih valovih sliši da je na HITREM PASU??!! ( kaj to pri nas dejansko obstaja??!! ) prišlo do neke ovire.
Phenom II X4 955 BlackEdition|M4A87TD EVO|OCZ 2x2GB @1333MHz|Sapphire HD5770 OC

madog ::

Prehitevanje po desni
Prehitevanje po desnem - voznem - pasu na avtocesti je prepovedano, zagrožena kazen za takšno početje pa je 200 evrov. Na cestah z več pasovi je prav tako
prepovedano menjavati pasove, razen če nameravate zapustiti cestišče.

Takih kršitev je bilo lani 46.

Vožnja po levi brez vzroka
Zadnje čase lahko na avtocesti opazimo vedno več voženj po prehitevalnem pasu, tudi kadar je vozni pas prazen. Tako početje ni upravičeno, zato vam zanj grozi kazen 40 evrov.

Policisti so lani ugotovili 98 tovrstnih kršitev.

vir: Žurnal24
Phenom II X4 955 BlackEdition|M4A87TD EVO|OCZ 2x2GB @1333MHz|Sapphire HD5770 OC

Avenger ::

amigo_no1 je izjavil:

Čaki mal, če ti na AC prehitevaš s 130 kmh in te takrat dohiti en čapac s 150 kmh boš instantno šel na vozni pas ? I dont think so.


Tole pa ni pravilen način razmišljanja.

Po avtocesti se prehiteva po nekih naravnih pravilih, jaz sem tistole gori sicer verjetno prebral v avtošoli in čeprav se ne spomnim, se tega držim, praksa pač.

Za vse ki obvladate, pravila AC:
*pospeševalni pas - vključevanje na AC, je pas na katerem pospešuješ, hitrost prilagodiš ostalim vozilom in zapelješ na vozni pas, ko najdeš primeren prostor. Običajno je folku prva prioriteta, da zapeljejo s pospeševalnega pasu takoj, ko je približno jasno, da imajo ljudje na voznem pasu dovolj časa za umik ali zaviranje, da preprečijo nesrečo.

*zaviralni pas: pas na katerega zapelješ čimprej in TAKRAT začneš zavirati na primerno hitrost. Pogosto ljudje hitrost (120-130) kakih 200 metrov pred zaviralnim pasom zmanjšajo na 100, potem 50 metrov prej zavirajo na 80 in potem zapeljejo na zaviralni pas.

*prehitevanje: pogledaš da nobenemu ne boš zaprl poti, žmigavc, po gasu, potem pa:
-če si na cesti skoraj sam, ni nič narobe če ostaneš na prehitevalnem pasu, vendar vedno paziš, če kdo pride od zadaj
-če je gužva, kot recimo ob 3-4h popoldne, lahko mirno ostaneš na pospeševalnem pasu, dokler vzdržuješ isto hitrost kot kolona
-če je normalen promet in so luknje na voznem pasu majhne - okol 100m, ostaneš na prehitevalnem pasu, ko vidiš, da za tabo prehiteva še nekdo in pri katerem prepoznaš namen, da bi te prehitel, če bi te mogel, ga spustiš mimo takrat, ko poiščeš dovolj veliko luknjo na desnem pasu
-če na voznem pasu vozi četica 6 tovornjakov in par avtomobilov pri 90km/h in jih ti prehitevaš, ter pri drugem že voziš 140 km/h, za tabo pa se ti na rit nalima zadetek z BMWjem in ti divje blenda, greš zgornji zavihek View/Ignore, razen če imaš pri sebi strelno orožje. Se mu pa kljub kretenskosti umakneš ko imaš priložnost, vendar ne tako, da bi mu delal uslugo in se moral tlačit v 50 metrski prostor med dvema tovornjakoma, ki vozita 90 km/h.

Sem še kej pozabil? Mislm da je to to.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

huelz ::

Ja, seba44, tud sam "prakticiram" nekaj podobnega.
Sploh pa, ko imas enkrat sportno podvozje, se sele zaves, v kakem stanju so ceste. Porazno, glede na milijone, ki jih mecemo, bi morale bit zlate.

Zheegec ::

-če na voznem pasu vozi četica 6 tovornjakov in par avtomobilov pri 90km/h in jih ti prehitevaš, ter pri drugem že voziš 140 km/h, za tabo pa se ti na rit nalima zadetek z BMWjem in ti divje blenda, greš zgornji zavihek View/Ignore, razen če imaš pri sebi strelno orožje. Se mu pa kljub kretenskosti umakneš ko imaš priložnost, vendar ne tako, da bi mu delal uslugo in se moral tlačit v 50 metrski prostor med dvema tovornjakoma, ki vozita 90 km/h.

Ah, takšni si ponavadi potem ne upajo na 180+ in imaš mir :) Blenda ti pač, ker bi rad šel 145Km/h da si potem reče waaaaw, grem čez omejitev.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

kmetek ::

Prehitevanje po desni
Prehitevanje po desnem - voznem - pasu na avtocesti je prepovedano, zagrožena kazen za takšno početje pa je 200 evrov. Na cestah z več pasovi je prav tako
prepovedano menjavati pasove, razen če nameravate zapustiti cestišče.

Takih kršitev je bilo lani 46.

Vožnja po levi brez vzroka
Zadnje čase lahko na avtocesti opazimo vedno več voženj po prehitevalnem pasu, tudi kadar je vozni pas prazen. Tako početje ni upravičeno, zato vam zanj grozi kazen 40 evrov.

Policisti so lani ugotovili 98 tovrstnih kršitev.

vir: Žurnal24

vsak dan jih naštejem na desetine.

Me pa fascinira "prehitevanje" po desni.....skoraj tako visoka kazen kot MAČEK vožnja po napačni strani AC in UMOR 3 mladih ljudi...ZANIMIVO kako so kazni čudne.....in to samo pri nas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kmetek ()

BlueRunner ::

Običajno je folku prva prioriteta, da zapeljejo s pospeševalnega pasu takoj, ko je približno jasno, da imajo ljudje na voznem pasu dovolj časa za umik ali zaviranje, da preprečijo nesrečo.

Dodaten zaplet pa je, da na koncu pospeševalnega pasu začno besno zavirati in še celo ustavljajo, pa čeprav se pred njimi začenja odstavni pas po katerem bi lahko vključevanje dokončali. Ne vem od kje ljudem logika, da se:
a) spravijo v takšen položaj - to je pogosto rezultat "nasilnega" prehitevanja po desni
b) ko se do tega "pripeljejo", pa ocenijo, da je bolj varno ustaviti na koncu pospeševalnega pasu, kot pa nadaljevati po odstavnem

Osebno se najraje vključujem za/med tovornjake. Konstantna hitrost, ne j***jo žive sile. Izenačiš hitrost, se vključiš in počakaš na vrsto za prehitevanje.

Pogosto ljudje hitrost (120-130) kakih 200 metrov pred zaviralnim pasom zmanjšajo na 100, potem 50 metrov prej zavirajo na 80 in potem zapeljejo na zaviralni pas.

Nekateri pa gredo potem še celo vzvratno po izvozu nazaj na AC, ko ugotovijo, da so zavili dol na napačnem.

če si na cesti skoraj sam, ni nič narobe če ostaneš na prehitevalnem pasu, vendar vedno paziš, če kdo pride od zadaj

Kar lahko enako počnem tudi na voznem pasu... zato se vrnem na njega. Pa še šansa, da se mi bo kar od nekje prilepil nekdo na rit, ker več kot 15s nisem pogledal v ogledalo je manjša.

če je normalen promet in so luknje na voznem pasu majhne - okol 100m, ostaneš na prehitevalnem pasu, ko vidiš, da za tabo prehiteva še nekdo in pri katerem prepoznaš namen, da bi te prehitel, če bi te mogel, ga spustiš mimo takrat, ko poiščeš dovolj veliko luknjo na desnem pasu

Pri temu pa ga ne pustim čakati predolgo, če vozim pod omejitvijo. Če vozim na meji, potem se mi ne mudi toliko.

če na voznem pasu vozi četica 6 tovornjakov in par avtomobilov pri 90km/h in jih ti prehitevaš, ter pri drugem že voziš 140 km/h, za tabo pa se ti na rit nalima zadetek z BMWjem in ti divje blenda

Če se mi kdo prilepi na rit, pa imam v poletnem času na voljo pranje šip, v zimskem pa izdatno zalogo peska na robu pasu. Ne povzroča nevarnosti, sporočilo je učinkovito. Še posebej pozimi s peskom.

Glede razdalje kdaj nazaj na voznega, kdaj pa "podaljašati" pa ne gledam toliko razdaljo, kolikor gledam čas. Če se bi moral prestavljati na voznega za manj kot 5 sekund, potem nima smisla. Če se bom vozil po prehitevalnem več kot kakšnih 10 sekund, potem se lahko tudi umaknem. Vmes je siva cona odvisna od situacije na riti.

Zgodovina sprememb…

MadMicka ::

Aston 11, zadeva je zelo preprosta in življenjska. Oboje je razvidno iz odstavkov, ki si jih prilepil zgoraj. Tudi na smernih voziščih z dvema ali večimi pasovi se moraš takoj po prehitevanju vrniti na prometni pas, po katerem si vozil pred prehitevanjem, razen, če želiš in je možno še koga prehiteti. Če npr. drugega vozila sploh ni pred teboj, potem tudi, če si še tako želiš koga prehiteti, se moraš vrniti na prvotni pas :)

genius11 ::

Jaz na AC delam takole:

Na AC se vključim z 100km/h+, nikoli ne manj, vedno gledam na to, da ga prtisnem pa še to ima samo 60KM

Ko sem na prehitevalnem pasu, vedno gledam v ogledala, če se kdo prebiližuje, če imam na voznem pasu tovornjak, pospešim na prehitevalnem in se umaknem zadnjemu avtu.

Ne kompliciram. Nikakor pa nebi na prehitevalnem vozil 130, če so zadaj vozila, to je NEUMNOST in tak voznik, ki se ne umakne je zrel za odvzem izpita.

Če je AC prazna se normalno vozim o voznem pasu.

Ko se vključuje drugo vozilo na AC se umaknem na prehitevalni pas, če pa je zaseden ali zaviram ali pospešim, vse je odvisno od hitrosti vozila, ki se vključuje na AC...ko grem iz AC zaviram na zaviralnem pasu ne pa na voznem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: genius11 ()

jype ::

Priden, jaz tudi. Še več takih, pa bo manj štale po cestah.

KoMar- ::

Ditto.

Good Guy ::

jst pa ne..

tsh2 ::

genius11 je izjavil:


Ne kompliciram. Nikakor pa nebi na prehitevalnem vozil 130, če so zadaj vozila, to je NEUMNOST in tak voznik, ki se ne umakne je zrel za odvzem izpita.


klatiš neumnosti. je pa bolj zrel za odvzem izpita človek, ki vozi preko omejitve. je pa seveda normalno da se norcu za teboj umakneš.

Mipe ::

Le zakaj bi se umaknil norcu, če lahko potencialno rešim življenja s tem, da ga upočasnim?

P.S.: "Vozim" pri 5km/h. >:D

Aston_11 ::

Mipe je izjavil:

Le zakaj bi se umaknil norcu, če lahko potencialno rešim življenja s tem, da ga upočasnim?

P.S.: "Vozim" pri 5km/h. >:D


Norc se naslednji trenutek zalepi v rit, tam ostane, nato pa začne blendati v 3 pm.

MIHAc27 ::

Jaz tudi takih, ki prehitevajo po desni dnevno vidim... veliko. Možno pa da imam čudno srečo in sem pravno pri vseh teh 46. prekrških letno prisoten.

Drugače pa na AC je omejitev 130kmh, ki velja za vozni in prehitevalni pas. Če koga vidim za seboj pri tej hitrosti se mu bom umaknil takoj ko neham prehitevat, me pa prav malo briga če bi šel on/ona rad še hitreje in mi blenda.
Drugače sta pa ponavadi oba AC pasova v podobnem stanju in se še nikoli nisem sam vozil po prehitevalnem.

Sem tudi eden redkih ki se drži reka .. 'prehitevalni pas je samo prehitevanje' in imam ves čas prehitevanja vklopljen levi smernik. Da tudi če prehitevam 10 minut.

Matheeew ::

"imam ves čas prehitevanja vklopljen levi smernik. Da tudi če prehitevam 10 minut."
To pa res ni potrebno :)

MIHAc27 ::

Ne vem zakaj ne. Ko na navadni cesti prehitevaš vozilo, avto, kolo, karkoli moraš tudi ves čas prehitevanja imeti vklopljen smernik. AC ni izjema edino manj verjetnosti, da ti en nasproti pripelje po istem pasu.

BDW Bladerunner kaj narediš pozimi z peskom? Pa menda ne, da ga skozi okno mečeš nazaj, ko ti en blenda?

jurre ::

@MIHAc27
to nimas prav, vsaj tako so mene ucili :) na navadni cesti nimas kaj delat na nasprotnem pasu, razen med prehitevanjem - zato moras imet prizgan smernik in iti cimprej nazaj na svoj pas.
Na avtocesti pa lahko vozis po prehitevalnem dalj casa (no vecina itak s tem pretirava, ampak je razlika v primerjavi z navadno cesto). Na avtocesti naj bi dal smernik vedno samo ko zamenjas pas - iz voznega na prehitevalenga in obratno, na navadni ga ne das za nazaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jurre ()

KoMar- ::

MIHAc27 je izjavil:

Ne vem zakaj ne. Ko na navadni cesti prehitevaš vozilo, avto, kolo, karkoli moraš tudi ves čas prehitevanja imeti vklopljen smernik. AC ni izjema edino manj verjetnosti, da ti en nasproti pripelje po istem pasu.

Zato, ker je narobe. Na AC ne "prehitevaš" v smislu, da bi vozil po nasprotni strani, ampak zgolj zamenjaš pas, zato smernik ugasniš takoj, ko si z vozilom na željeni poziciji.

Aston_11 ::

Komar, če po AC ne "prehitevaš", potem najdi pravno podlago, kjer piše, da se je potrebno umakniti na vozni pas po končanem prehitevanju.

BlueRunner ::

Mipe je izjavil:

Le zakaj bi se umaknil norcu, če lahko potencialno rešim življenja s tem, da ga upočasnim?


V bistvu ne. Tako neoodgovorno in impluzivno osebo, ki ima verjetno hudo izražen egocentrizem, boš z ( po njenem mnenju neupravičenim) oviranjem spravil v (še večji?) bes, kar bo rezultiralo v njeni še manjši pozornosti in tako neposredno prispevalo k temu, da bo na cesti še bolj nevaren, kot je pa bil, preden se je pred njega "postavila ovira" v obliki nekoga, ki vozi v skladu s predpisi.

Konkretno bodo takšni začeli iskati načine kako čim bolj tebe narediti živčnega (varnostna razdalja 1m?), iskati načine, da te zaobidejo (po voznem pasu, po odstavnem pasu, tudi po črti sem že slišal, da je kdo poskušal, ...). Zaradi preobsedenosti (prevelika pozornost - tunelski efekt) s teboj lahko pride do tega, da jih bo okolica "presenetila", ker bodo prenehali opazovati kaj se dogaja bočno od njih in za njimi, ... Skratka oviranje budal na cesti samo povečuje verjetnost za nesrečo, nikakor je ne zmanjšuje.

Včasih sem tudi jaz komu poblendal ali potrobil. Sedaj tega zavestno več ne počnem, ker s tem ljudi, ki že tako delajo napako/neumnost spraviš pod še večji pritisk. Pod večjim pritiskom pa je samo še večja verjetnost, da bodo naredili še večjo napako/neumnost. Sedaj samo še včasih 1x "pomežiknem" pred prehitevanjem, kadar ocenim, da voznik morda ni najbolj skoncentriran (tipična silhueta glave nagnjene na mobilni telefon, zasednje celotne širine pasu, ...) in želim predvsem opozoriti, da bom nekaj storil. Da me ne bo slučajno spregledal, ko nima ravno veliko časa za koncentriranje na vožnjo.

BlueRunner ::

Ne vem zakaj ne. Ko na navadni cesti prehitevaš vozilo, avto, kolo, karkoli moraš tudi ves čas prehitevanja imeti vklopljen smernik. AC ni izjema edino manj verjetnosti, da ti en nasproti pripelje po istem pasu.

Err... nope. To ne gre. Včasih so to res učili, danes pa je smernik namenjen, da nakažeš spremembo smeri. Ko je to na AC opravljeno, ga izklopiš.Sicer pa si predstavljaj kako to izgleda tam, kjer so trije vozni pasovi. Na skrajno desnem vozi tovornjak, ti ga prehitevaš po srednjem. Ali boš imel vklopljen smernik? PA če smo že pri temu... ali vidiš po mestnih štiripasovnicah vozila, ki vozijo po levem pasu z vključenim smernikom?

BDW Bladerunner kaj narediš pozimi z peskom? Pa menda ne, da ga skozi okno mečeš nazaj, ko ti en blenda?

Hehe... nope. Velikokrat je na skrajnem robu cestišča in na sredini pasu ostanek peska od posipavanja. Če zapelješ kolesa po tistem pesku, bo imel voznik, ki je na prekratki razdalji za teboj (beri: majnša kot je varnostna razdalja) pravi krešendo pokljanja po karoseriji. Adijo njegov lak in egocentriki, ki se tako lepijo na rit verjetno ne prenašajo dobro "obrušene" maske.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16332100 (29852) Heavy
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528112824 (89846) solatko
»

Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
24745038 (40433) solatko
»

Tretji pas AC na klancih (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5612604 (10431) r3dkv1c4

Več podobnih tem