Forum » Na cesti » avtomobilsko zavarovanje - bonus/malus
avtomobilsko zavarovanje - bonus/malus
DK6607 ::
Hi,
Kako je pri malusu, tudi propade po treh letih po poteku zadnjega zavarovanja, kot je to pri bonuso, ali ne?
LP!
Kako je pri malusu, tudi propade po treh letih po poteku zadnjega zavarovanja, kot je to pri bonuso, ali ne?
LP!
- spremenil: DK6607 ()
mr1two ::
Če imaš malus lepo naredi novo polico, lahko pri drugi zavarovalnici. Kdor plačuje polico z malusom, ga zavarovalnica nateguje.
fosil ::
Ravno obratno. Kdor ima malus in ga ne plačuje nateguje zavarovalnico.
In s tem posledično vse ostale, ki zaradi tega plačujemo dražje zavarovanje.
In s tem posledično vse ostale, ki zaradi tega plačujemo dražje zavarovanje.
Tako je!
mr1two ::
@fosil
bodi brez skrbi, da zavarovalnica nateguje vse po vrsti. Teli bonusi, malusi, plačilni razredi...to so vse samo pesek v oči, da se več s tem ukvarjaš kot pa s tem koliko oni pobirajo več pri zavarovanju...
Še posebej je to vidno z "obveznim" avtomobilskim zavarovanjem...
V drugih državah tega ni...
in ja, če bi bila možnost imeti nezavarovan avtomobil, potem ga verjetno nebi zavaroval in bi prišparal tistih 300 evrov na leto in s tem sprejel tveganje, da bom moral škodo plačati iz žepa.
Drugače pa je tako:
Plačuješ 100%, narediš nesrečo, dobiš 10% malusa; v nasprotnem primeru(nisi naredil nesreče tisto leto), dobiš 5% bonusa.
Razlika je 110% proti 95%. Če hočeš prit na 95% moraš biti 3 leta priden in ne povzročat nesreč. Če povzročiš 2 nesreči v letu, potem si na 120% in rabiš 5 let za prit na 95%...itd.
Ne bit naiven in naredi novo polico, zaradi tega ne bomo ostali plačevali nič več in nič manj, ker oni imajo te zadeve fiksno nastavljene, da jim nosijo denar in se požvižgajo na to, če imajo presežek(manj izplačil kot plačanih zavarovanj), ga bodo že ponucali.
Če bi recimo hipotetično v enem letu se zgodilo, da je razbitih pol manj avtomobilov kot sicer
(recmo da jih je 1.000.000 registiranih(povprečna zavarovalnina je 400eur), vsak 20 se zaleti v normalnem letu, povprečna izplačana škoda je 2000 eur)
V običajnem letu skasira zavarovalnica 400.000.000 Eur, od tega odštej 100.000.000 za razbitine, imajo v plusu 300.000.000. Tudi če je povprečna izplačana škoda 4000eur, imajo še vedno 200.000.000 eur plusa.
Lahko še malo računate, pa boste videli, da letno vedno isto vzamejo ali celo več(avtomobili imajo v povprečju več konjev kot prejšnji, padeš avtomatsko v višji razred), upoštevate še to, da je vsako leto tolko in tolko voznikov začetnikov, ki plačujejo osnovnih 100% + še 20% ker so "rizkantni"...
V glavnem, zavarovanje je PREDRAGO. Še s 50% popustom je drago, kaj šele da bi plačeval polno...
bodi brez skrbi, da zavarovalnica nateguje vse po vrsti. Teli bonusi, malusi, plačilni razredi...to so vse samo pesek v oči, da se več s tem ukvarjaš kot pa s tem koliko oni pobirajo več pri zavarovanju...
Še posebej je to vidno z "obveznim" avtomobilskim zavarovanjem...
V drugih državah tega ni...
in ja, če bi bila možnost imeti nezavarovan avtomobil, potem ga verjetno nebi zavaroval in bi prišparal tistih 300 evrov na leto in s tem sprejel tveganje, da bom moral škodo plačati iz žepa.
Drugače pa je tako:
Plačuješ 100%, narediš nesrečo, dobiš 10% malusa; v nasprotnem primeru(nisi naredil nesreče tisto leto), dobiš 5% bonusa.
Razlika je 110% proti 95%. Če hočeš prit na 95% moraš biti 3 leta priden in ne povzročat nesreč. Če povzročiš 2 nesreči v letu, potem si na 120% in rabiš 5 let za prit na 95%...itd.
Ne bit naiven in naredi novo polico, zaradi tega ne bomo ostali plačevali nič več in nič manj, ker oni imajo te zadeve fiksno nastavljene, da jim nosijo denar in se požvižgajo na to, če imajo presežek(manj izplačil kot plačanih zavarovanj), ga bodo že ponucali.
Če bi recimo hipotetično v enem letu se zgodilo, da je razbitih pol manj avtomobilov kot sicer
(recmo da jih je 1.000.000 registiranih(povprečna zavarovalnina je 400eur), vsak 20 se zaleti v normalnem letu, povprečna izplačana škoda je 2000 eur)
V običajnem letu skasira zavarovalnica 400.000.000 Eur, od tega odštej 100.000.000 za razbitine, imajo v plusu 300.000.000. Tudi če je povprečna izplačana škoda 4000eur, imajo še vedno 200.000.000 eur plusa.
Lahko še malo računate, pa boste videli, da letno vedno isto vzamejo ali celo več(avtomobili imajo v povprečju več konjev kot prejšnji, padeš avtomatsko v višji razred), upoštevate še to, da je vsako leto tolko in tolko voznikov začetnikov, ki plačujejo osnovnih 100% + še 20% ker so "rizkantni"...
V glavnem, zavarovanje je PREDRAGO. Še s 50% popustom je drago, kaj šele da bi plačeval polno...
koyotee ::
pojma nimaš, če povzročiš nesrečo je malus 15% in ne 10!!!
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Vikking ::
@fosil
Še posebej je to vidno z "obveznim" avtomobilskim zavarovanjem...
V drugih državah tega ni...
Ne bi se jaz preveč skliceval na druge države. Medtem ko zna voznik začetnik v tujini plačevat 3-4x več od slovenskega. Seveda znajo nagraditi tudi kulturne voznike ki ne povzročajo nesreč, se gremo pri nas socialo glede luskuza kot je avtomobil. Vsi plačujemo za vse, da lahko vsi relativno poceni zavarujemo avtomobil. tujina ima bolje poštimano, in zavarovanje precej dražje za tiste, ki se grejo malus.
Kar se tiče z obveznim zavarovanjem, pa hvala bogu da je tako. Me res zanima kaj bi naredil, ko bi ti nekdo ki je socialni problem, sesuje 30k € vreden avto, in te še zraven polomi. Od tega pa bi potem dobil natanko 0,00€.
koyotee ::
tako je, če imaš namesto možganske tekočine v glavi fructalov sok xD
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
St235 ::
Ravno zaradi takih pametnjakovičev je uvedeno OBVEZNO zavarovanje. Pri nas so zavarovanja relativno poceni, predvem pa so malusi minimalni. V zda te tak malus lahko doleti na praktično vsa zavarovanja (življensko, nepremičnine, druga vozila)...
Obvezno zavarovanje ni namenjeno tebi ampak vsem ostalim udeležencem v prometu. S tem, ko plačam svoje zavarovanje plačan tudi dejstvo, da imajo vsi ostali zavarovan avto in, da bom v 99% primerov dobil povrnjeno škodo, če se mi nekdo zaleti v avto.
Kar se tiče pa menjavanja police/zavarovalnice pa ni več tako enostavno kot je bilo včasih, ker zavarovalnice dostikrat vodijo križno evidenco in lahko opazijo, da imaš 130% malus, ko poskusiš prenesti zavarovanje drugam. Sploh se to hitro vidi, če direktno prenašaš zavarovanje. Če avto odjaviš iz prometa in nato ponovno registriraš po možnosti na partnerja, je to lažje izvedljivo.
Tako bonusi kot malusi zapadejo v treh letih po preteku zavarovanja.
Obvezno zavarovanje ni namenjeno tebi ampak vsem ostalim udeležencem v prometu. S tem, ko plačam svoje zavarovanje plačan tudi dejstvo, da imajo vsi ostali zavarovan avto in, da bom v 99% primerov dobil povrnjeno škodo, če se mi nekdo zaleti v avto.
Kar se tiče pa menjavanja police/zavarovalnice pa ni več tako enostavno kot je bilo včasih, ker zavarovalnice dostikrat vodijo križno evidenco in lahko opazijo, da imaš 130% malus, ko poskusiš prenesti zavarovanje drugam. Sploh se to hitro vidi, če direktno prenašaš zavarovanje. Če avto odjaviš iz prometa in nato ponovno registriraš po možnosti na partnerja, je to lažje izvedljivo.
Tako bonusi kot malusi zapadejo v treh letih po preteku zavarovanja.
mr1two ::
no koyotee, ni treba zdej tuki neki bit žaljiv ane, samo meni se zdi, da vozniki, ki ne razbijamo avtomobilov ne plačujemo za tiste ki to počnejo bolj često.
Glede socialnih problemov, ki ti sesujejo avto vreden 30k+ pa bi se že posebej zakon spisalo(zadevo bi bilo treba narest prav in pravično). Če država krije za ostale stvari pri socialnih problemih(npr plačilo rtv prispevka...), potem bi delno krila tudi to(sebe pa naj ščiti kakor ve in zna), tako da mislim, da bi to šlo skozi. Seveda ima pa vsak še večji revež pravico zavarovati avtomobil, tako da je odločitev prepuščena v končni fazi tebi ali meni ali njemu, ne pa da gre že po defaultu vse do zavarovalnice.
Svoboda izbire in demokracija? No ja, v Sloveniji je to realizirano z omejitvami.
Glede socialnih problemov, ki ti sesujejo avto vreden 30k+ pa bi se že posebej zakon spisalo(zadevo bi bilo treba narest prav in pravično). Če država krije za ostale stvari pri socialnih problemih(npr plačilo rtv prispevka...), potem bi delno krila tudi to(sebe pa naj ščiti kakor ve in zna), tako da mislim, da bi to šlo skozi. Seveda ima pa vsak še večji revež pravico zavarovati avtomobil, tako da je odločitev prepuščena v končni fazi tebi ali meni ali njemu, ne pa da gre že po defaultu vse do zavarovalnice.
Svoboda izbire in demokracija? No ja, v Sloveniji je to realizirano z omejitvami.
mr1two ::
@ viking
Res je, da je zavarovanje za začetnike v Veliki Britaniji okoli 4x dražje kot pri nas, samo so tudi izpiski konc meseca malo drugačni kot pri nas...tako da smo tam tam, mogoče je za njih dražje ampak ne spet toliko.
in OBVEZNO zavarovanje, Lakotnik29, si lahko ti razlagaš tako, dejstvo pa je, da ga moramo plačevati vsi zaradi moči zavarovalnic v naši preljubi Sloveniji. Oni so si ob pravem času zrihtali ta zakon, ki jim prinaša ogromnega denarja.
Podobno so si tudi banke zrihtale, da država jamči za glavnico samo pri bankah, ne pa v hranilnicah- avtomatsko so banke bolj varne, hkrati pa lahko delajo bolj rizkantne posle, ker komintente zanima le to, da dobijo v vsakem primeru nekaj nazaj in če to jamči država, potem so brez skrbi, neglede kaj delajo banke.
Štorja je kar precej zavozlana, ampak če vzameš vsak primer posebaj, potem vidiš, da ni vse tako pravično kot bi moralo biti.
Res je, da je zavarovanje za začetnike v Veliki Britaniji okoli 4x dražje kot pri nas, samo so tudi izpiski konc meseca malo drugačni kot pri nas...tako da smo tam tam, mogoče je za njih dražje ampak ne spet toliko.
in OBVEZNO zavarovanje, Lakotnik29, si lahko ti razlagaš tako, dejstvo pa je, da ga moramo plačevati vsi zaradi moči zavarovalnic v naši preljubi Sloveniji. Oni so si ob pravem času zrihtali ta zakon, ki jim prinaša ogromnega denarja.
Podobno so si tudi banke zrihtale, da država jamči za glavnico samo pri bankah, ne pa v hranilnicah- avtomatsko so banke bolj varne, hkrati pa lahko delajo bolj rizkantne posle, ker komintente zanima le to, da dobijo v vsakem primeru nekaj nazaj in če to jamči država, potem so brez skrbi, neglede kaj delajo banke.
Štorja je kar precej zavozlana, ampak če vzameš vsak primer posebaj, potem vidiš, da ni vse tako pravično kot bi moralo biti.
koyotee ::
ma dej, razmišljaš kot 5 letni otrok. Js tut nebi plačeval za pokojnino, ker dvomim, da jo bom kdaj videl. Pa nebi plačeval cestnine, ker pri 30km/h ne obrabljam cestišča. Pa omenjaš državo, obenem pa ne pomisliš na "država to sem jaz". In jaz nočem še za tako ozkogledne kot si ti plačevati morebitne škode.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Vikking ::
@ viking
Res je, da je zavarovanje za začetnike v Veliki Britaniji okoli 4x dražje kot pri nas, samo so tudi izpiski konc meseca malo drugačni kot pri nas...tako da smo tam tam, mogoče je za njih dražje ampak ne spet toliko.
No dej nehi no. Ti si pa res zelo ozkogleden pa res vidiš samo avtomobil.
Povpraši angleškega študenta, koliko kaj stane študij, stanovanje. Na koncu pa ga pobaraj kako se splača avtomobil. Pa za izpisek konec meseca.
Pri nas ima že vsak polnoletni dijak takoj avtomobil, pa tudi če so vsi v familiji na socialki.
mr1two ::
koyotee, od kod tebi, da boš ti zame plačeval?
si imel kdaj priložnost dati kupon? jaz sem do sedaj enkrat(škode je bilo za en odbijač, max 250 eur, škode praktično ni bilo, jaz sem imel razbito luč), plačal pa zavarovanja za cca 2000 eur do sedaj...
Kdo komu plačuje?
Drgač pa bom nehal, ker se obnašam res kot otrok. Probite pa usaj malo pomislit kdaj s svojo glavo, ne pa da se pustite ujčkat v objemu države.
Viking:
omenjaš koliko stane študij drugod...saj je prav da stane, ker pri nas gre lahko vsaka budala na faks, nardi pa jih zelo malo. Tisti čas, ko bi tisti, ki faksa ne naredijo, sicer delali bi naredilo ogromno razliko v državni blagajni-> na bolje.
Povprečen študent, ki ne dokonča študija nateguje status vsaj 2 leti, v teh dveh letih bi pa lahko delal in plačeval prispevke.
Morali bi imet več zaposlenih s srednjo šolo, manj študentov in procentualno več diplom oz. končanih študijev.
Mene čudi, da drži tistih 30% ljudi, ki DELAJO(so zaposleni v podjetjih) po konci vse zaposlene v ZAVODIH, osnovnošolce, srednješolce, študente,brezposelne in upokojence. To bodo mogli spremenit in v prihodnje bo študij plačljiv.
Druga varianta, za študij bi bila: Študirat gre lahko vsak na stroške države, AMPAK če študija ne dokonča, potem plača za vsa leta vpisnino za nazaj(3 leta luftaš, plačaš 3 leta šolnine), če ga, potem je to to, dobil na državni račun višjo stopnjo izobrazbe-> to bi bil po mojem win win, manj premožni možgančki bi lahko prišli do tega kar zaslužijo, preseratorji pa izvolite položnico. Če hočete, se za izjemne dogodke oprosti plačilo šolnine, ker vsak nima idealnih pogojev za študij.
Peace out, mnenja pa ne vsiljujem, ga samo podajam, če se vam da malo pomislit, dajte, če ne me pa spluvite ak vam to paše.
LP
EDIT: še to da ima vsak avto...ja, se strinjam, avtomobilov je preveč, oz. so preveč dostopni...kako boš pa to rešil pri vsem tem second hand plehu pa nimam pojma.
si imel kdaj priložnost dati kupon? jaz sem do sedaj enkrat(škode je bilo za en odbijač, max 250 eur, škode praktično ni bilo, jaz sem imel razbito luč), plačal pa zavarovanja za cca 2000 eur do sedaj...
Kdo komu plačuje?
Drgač pa bom nehal, ker se obnašam res kot otrok. Probite pa usaj malo pomislit kdaj s svojo glavo, ne pa da se pustite ujčkat v objemu države.
Viking:
omenjaš koliko stane študij drugod...saj je prav da stane, ker pri nas gre lahko vsaka budala na faks, nardi pa jih zelo malo. Tisti čas, ko bi tisti, ki faksa ne naredijo, sicer delali bi naredilo ogromno razliko v državni blagajni-> na bolje.
Povprečen študent, ki ne dokonča študija nateguje status vsaj 2 leti, v teh dveh letih bi pa lahko delal in plačeval prispevke.
Morali bi imet več zaposlenih s srednjo šolo, manj študentov in procentualno več diplom oz. končanih študijev.
Mene čudi, da drži tistih 30% ljudi, ki DELAJO(so zaposleni v podjetjih) po konci vse zaposlene v ZAVODIH, osnovnošolce, srednješolce, študente,brezposelne in upokojence. To bodo mogli spremenit in v prihodnje bo študij plačljiv.
Druga varianta, za študij bi bila: Študirat gre lahko vsak na stroške države, AMPAK če študija ne dokonča, potem plača za vsa leta vpisnino za nazaj(3 leta luftaš, plačaš 3 leta šolnine), če ga, potem je to to, dobil na državni račun višjo stopnjo izobrazbe-> to bi bil po mojem win win, manj premožni možgančki bi lahko prišli do tega kar zaslužijo, preseratorji pa izvolite položnico. Če hočete, se za izjemne dogodke oprosti plačilo šolnine, ker vsak nima idealnih pogojev za študij.
Peace out, mnenja pa ne vsiljujem, ga samo podajam, če se vam da malo pomislit, dajte, če ne me pa spluvite ak vam to paše.
LP
EDIT: še to da ima vsak avto...ja, se strinjam, avtomobilov je preveč, oz. so preveč dostopni...kako boš pa to rešil pri vsem tem second hand plehu pa nimam pojma.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mr1two ()
koyotee ::
od tvojega predloga, da "država" plača zavarovanje/povrne škodo socialno ogroženim. Kdo ti pa brani, da zavaruješ kasko in se počiš v drevo? Če boš imel srečo in preživel, ti bo zavarovalnica vrnila tistih tvojih 2000EUR, mogoče še kaj več, in tako boš obral zavarovalnico.
In ja, ne boš verjel. Sem dal že kupon. Sem ga pa tudi že dobil, ocenjena je bla totalka, za avto vreden max 600EUR sem dobil 1000EUR + prodal sem totalko za 100EUR. Zadnji odbijač pa pride za moj avto 300EUR + 100EUR barvanje in montaža.
In ja, ne boš verjel. Sem dal že kupon. Sem ga pa tudi že dobil, ocenjena je bla totalka, za avto vreden max 600EUR sem dobil 1000EUR + prodal sem totalko za 100EUR. Zadnji odbijač pa pride za moj avto 300EUR + 100EUR barvanje in montaža.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
mr1two ::
bil je odbijač na tovornem kombiju, kos železa oblečen v plastiko, naredil sem 2 praski(kot bi z olfo zarezal) s svojo razbito lučjo+ to da se ti odbijači nucajo z uporabo- ko nakladaš karkoli...
Drugače mi ni v interesu delat škodo, da mi bo nekdo drugi povrnil stroške...jim pa, če bi se dalo, nebi plačeval zavarovanja.
Drugače mi ni v interesu delat škodo, da mi bo nekdo drugi povrnil stroške...jim pa, če bi se dalo, nebi plačeval zavarovanja.
fosil ::
Zavarovanje ni varčevanje, kjer vplačuješ denar, ki ga potem "porabiš".
Kako pa naj bi se potem krile večje škode, če bi vsak hotel nazaj vplačan denar?
Obvezno mora bit in pravilno je tako.
Ostala zavarovanje pa so prostovoljna in te noben ne sili da se zavaruješ, samo ne potem jokat na televiziji, kako ti je v 5 minutah voda/ogenj/toča/... odnesla vse za kar si trdo garal 50 let in si sedaj brez vsega in da naj ti sedaj država postavi novo bajto.
Kako pa naj bi se potem krile večje škode, če bi vsak hotel nazaj vplačan denar?
Obvezno mora bit in pravilno je tako.
Ostala zavarovanje pa so prostovoljna in te noben ne sili da se zavaruješ, samo ne potem jokat na televiziji, kako ti je v 5 minutah voda/ogenj/toča/... odnesla vse za kar si trdo garal 50 let in si sedaj brez vsega in da naj ti sedaj država postavi novo bajto.
Tako je!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fosil ()
DK6607 ::
Tak čisto informativno vam napišem kako grejo zavarovalni razredi, če kdo mogoče ne ve:
PR 3 -55%
PR 4 -50%
PR 5 -45%
PR 6 -40%
PR 7 -35%
PR 8 -30%
PR 9 -25%
PR 10 -20%
PR 11 -15%
PR 12 -10%
PR 13 -5%
PR 14 0%
PR 15 10%
PR 16 20%
PR 17 35%
PR 18 50%
PR 19 70%
PR 20 100%
in recimo teoretičen primer: voznik začetnik, ki je na začetku v 14. razredu, torej nič bonusa, recimo po nesreči 2× na parkirišču malo zadene sosednji avto (manjša škoda, en manjši ris v obeh primerih) bo zaradi tega naslednje leto pado v 20. razred, torej bo plačal dvojno zavarovanje zaradi dveh malih škod, je to pravično.
v primeru škode, sta dve stvari, kot prvo ne napreduješ v naslednji razred, kot drugo tri razrede padeš nižje, torej si zgubil 4 leta. Potem pa če malo premisliš, nisi samo 4 leta v zaostanku na začetku, ampak si vsa leta dokler ne prideš do 50% bonusa 4 razrede nižje in če to preračunaš pride od 1000€ navzgor dodatno plačanega zavarovanja v naslednjih cca 10 letih in potem mi naj še nekdo reče, da jaz zavarovalnico prenašam okrog, če naredim novo zavarovanje, da začnem z nule.
Lep pozdrav vsem
PR 3 -55%
PR 4 -50%
PR 5 -45%
PR 6 -40%
PR 7 -35%
PR 8 -30%
PR 9 -25%
PR 10 -20%
PR 11 -15%
PR 12 -10%
PR 13 -5%
PR 14 0%
PR 15 10%
PR 16 20%
PR 17 35%
PR 18 50%
PR 19 70%
PR 20 100%
in recimo teoretičen primer: voznik začetnik, ki je na začetku v 14. razredu, torej nič bonusa, recimo po nesreči 2× na parkirišču malo zadene sosednji avto (manjša škoda, en manjši ris v obeh primerih) bo zaradi tega naslednje leto pado v 20. razred, torej bo plačal dvojno zavarovanje zaradi dveh malih škod, je to pravično.
v primeru škode, sta dve stvari, kot prvo ne napreduješ v naslednji razred, kot drugo tri razrede padeš nižje, torej si zgubil 4 leta. Potem pa če malo premisliš, nisi samo 4 leta v zaostanku na začetku, ampak si vsa leta dokler ne prideš do 50% bonusa 4 razrede nižje in če to preračunaš pride od 1000€ navzgor dodatno plačanega zavarovanja v naslednjih cca 10 letih in potem mi naj še nekdo reče, da jaz zavarovalnico prenašam okrog, če naredim novo zavarovanje, da začnem z nule.
Lep pozdrav vsem
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DK6607 ()
DK6607 ::
Lahko bi jo plačo, če bi oškodovanec postavo realno ceno, ne pa da bi še rad zraven fajn zaslužo.
Pyr0Beast ::
Heh. Zavarovalnice bi isti moment pocrkale ko bi folk spoznal da od njih dobijo manj denarja kakor ga noter vložijo. Vsak vzdržuje svoj avto in plačuje za lastna popravila tudi če se kdo drug vanjga pribije. Mogoče bi potem folk začel voziti malo bolj po pameti in začeti paziti nase, verjetno pa ne.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
mr1two ::
@DK6607
sem si naredil isti izračun ja, fejst plačaš tisti kupon, če ga daš
V mojem primeru sem poteme imel en moment 2 vozili, tako da sem naredu novo polico na novo vozilo in malusa nisem plačeval niti eno leto. Sicer pa bi lahko isto storil tudi na obstoječ avto, ker če vidiš malo te zavarovalniške agente, kako hitro ti ponujajo zavarovanja, potem veš, da ti gredo na roko.
Moj mi je uredil polni bonus pa še nekaj svojega je dal zdraven, samo da sem pri njihovi zavarovalnici...Take reči ti dajo malo mislit, zakaj sem prva 4 leta plačeval tistih 100%??Ker sem naiven in verjel zavarovalnicam, pha.
Zavarovalnice pa ne bodo pocrkale, ker so sponzorirane z zakoni s strani države.
Po drugi strani, pa je boljše imet nekaj zavarovano, kot da potem ostaneš brez pribite pare ker si nekomu avto razbil.
Pa še izplačila odškodnin so v marsikaterem primeru zelo velikodušna, da ne govorim o tem, kako avto servisi NATEGUJEJO stranke in zavarovalnice(nekomu ki je avto pripeljal na popravilo zagotavljajo: vse smo menjali, vse smo rešili...; zavarovalnicam izdajo račun za vse kose in še več... Če pa pogledaš kateri kosi so bili dejansko menjani, opaziš da definitivno niti približno niso bili menjani, razen par nujnih)...slabo je, ker ni nobenega nadzora nikjer
sem si naredil isti izračun ja, fejst plačaš tisti kupon, če ga daš
V mojem primeru sem poteme imel en moment 2 vozili, tako da sem naredu novo polico na novo vozilo in malusa nisem plačeval niti eno leto. Sicer pa bi lahko isto storil tudi na obstoječ avto, ker če vidiš malo te zavarovalniške agente, kako hitro ti ponujajo zavarovanja, potem veš, da ti gredo na roko.
Moj mi je uredil polni bonus pa še nekaj svojega je dal zdraven, samo da sem pri njihovi zavarovalnici...Take reči ti dajo malo mislit, zakaj sem prva 4 leta plačeval tistih 100%??Ker sem naiven in verjel zavarovalnicam, pha.
Zavarovalnice pa ne bodo pocrkale, ker so sponzorirane z zakoni s strani države.
Po drugi strani, pa je boljše imet nekaj zavarovano, kot da potem ostaneš brez pribite pare ker si nekomu avto razbil.
Pa še izplačila odškodnin so v marsikaterem primeru zelo velikodušna, da ne govorim o tem, kako avto servisi NATEGUJEJO stranke in zavarovalnice(nekomu ki je avto pripeljal na popravilo zagotavljajo: vse smo menjali, vse smo rešili...; zavarovalnicam izdajo račun za vse kose in še več... Če pa pogledaš kateri kosi so bili dejansko menjani, opaziš da definitivno niti približno niso bili menjani, razen par nujnih)...slabo je, ker ni nobenega nadzora nikjer
Go-ahead ::
Če si povzročitelj nesreče res lahko že v prvem letu plačaš 20% dražje zavarovanje. Kar pa ne veste plačaš več tudi nekaj nasledenjih let.
Povezava
Povezava
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Go-ahead ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Strošek popravila minimalno vbočene pločevine? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10203 (8354) | Tilen |
» | Prometna : naredil škode za 80€, sedaj moram plačat 300€ več zavarovanja (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 19435 (16250) | dj_uro |
» | Avtozavarovanje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 26899 (21801) | theBill |
» | Avtomobilsko zavarovanje- par idej in vprašanj (kje je najceneje, ga je možno opravit (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 21462 (16891) | ivanuscha |
» | razbil avto in sedaj nevem ali smo prav naredili da nismo klicali policije ali ne (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 10712 (8943) | solatko |