Forum » Igre » Deus Ex: Human Revolution
Deus Ex: Human Revolution
T-h-o-r ::
mi pa tudi ni jasno, kaj ustvarjalci FPSov zadnje čase razmišljajo
sem preigral ravno 2 ta zadnja COD pa bad company 2, pa imaš povsod več kot preveč municije, popolnoma brez veze (za SP govorim doh)
pri tem špilu pa je municije res minimalno in moraš precej pazit, kako streljaš, pa tudi kar trdoživi bad guyi so, užitek je bil res over 9000
pri ture shooterjih pa samo držiš levi gumb večino časa :S
sem preigral ravno 2 ta zadnja COD pa bad company 2, pa imaš povsod več kot preveč municije, popolnoma brez veze (za SP govorim doh)
pri tem špilu pa je municije res minimalno in moraš precej pazit, kako streljaš, pa tudi kar trdoživi bad guyi so, užitek je bil res over 9000
pri ture shooterjih pa samo držiš levi gumb večino časa :S
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
RejZoR ::
Mja no, jezst imam celo stanovanje nabutano z orožjem, municijo, granatami in futrom. Hrčkov brlog :D
Pol pa trogam robo do dealerjev kjer jo prodam. Vglavnem sem nato zapravil izkupiček za Praxis kite v LIMB klinikah. Pa še vedno imam čez 35k kreditov na računu. Če bi prodal vse v stanovanju bi zaslužil še več.
Je pa iz stališča financ glupo zastavljen inventar kjer ti zelo drago orožje avtomatično pretvori v 2 naboja. WTF!?
Če v inventarju npr nimaš Revolverja in ga pobereš ter greš k dealerju boš zanj dobil recimo 300 kreditov.
Če v inventarju že imaš Revolver in pobereš še enega in se igra odloči dodeliti 3 naboje, ki jih nato lahko prodaš za koliko? 40 kreditov? Neumno. Pol moraš nosit do dealerjev posamezna orožja, da zanje dobiš polno vrednost in ne par centov za naboje. Za ta del je imel npr System Shock 2 neskončno bolje narejen sistem čeprav tam pa orožja nisi mogu prodajat. Lahko si imel v inventarju 10 pištol. Primarno, ki si imel tud equipano si imel nabito, vse ostale pa si lahko izbral in nato uporabil opcijo Unload. Ter jo nato prazno odvrgel. Pomeni dodatno delo ampak Deus Ex ni ravno Serious Sam kjer bi te pritisk nasprotnikov silil, da se ne ukvarjaš z unloadanjem orožja. In s tem bi se tud lepo ločilo orožje in municija zanje.
Pol pa trogam robo do dealerjev kjer jo prodam. Vglavnem sem nato zapravil izkupiček za Praxis kite v LIMB klinikah. Pa še vedno imam čez 35k kreditov na računu. Če bi prodal vse v stanovanju bi zaslužil še več.
Je pa iz stališča financ glupo zastavljen inventar kjer ti zelo drago orožje avtomatično pretvori v 2 naboja. WTF!?
Če v inventarju npr nimaš Revolverja in ga pobereš ter greš k dealerju boš zanj dobil recimo 300 kreditov.
Če v inventarju že imaš Revolver in pobereš še enega in se igra odloči dodeliti 3 naboje, ki jih nato lahko prodaš za koliko? 40 kreditov? Neumno. Pol moraš nosit do dealerjev posamezna orožja, da zanje dobiš polno vrednost in ne par centov za naboje. Za ta del je imel npr System Shock 2 neskončno bolje narejen sistem čeprav tam pa orožja nisi mogu prodajat. Lahko si imel v inventarju 10 pištol. Primarno, ki si imel tud equipano si imel nabito, vse ostale pa si lahko izbral in nato uporabil opcijo Unload. Ter jo nato prazno odvrgel. Pomeni dodatno delo ampak Deus Ex ni ravno Serious Sam kjer bi te pritisk nasprotnikov silil, da se ne ukvarjaš z unloadanjem orožja. In s tem bi se tud lepo ločilo orožje in municija zanje.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Furbo ::
Saj je denarja itak preveč, po mojem je to zaradi uravnoteženosti.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
RejZoR ::
Vseeno je neumno, da ti nekaj tko trivialnega kot je pobiranje orožja avtomatično zbije vrednost iz 300 kreditov na nič vrednih 40. Če bi bil problem uravnoteženost, potem bi se to reševalo z drugačno zasnovo dealerjev v hubih oz z nečem tretjim...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Furbo ::
Ne razumem, kaj ti pomaga denar, če ga pa itak ne moreš zapraviti, oziroma lahko, samo je 3/4 stvari nepotrebnih?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
PARTyZAN ::
Denar je v Deus Exu bolj za okras. Potrebuješ ga samo za Praxis kite in sem in tja kakšen upgrade.
RejZoR ::
V enki je bilo denarja bistveno manj in kadar si hotel kaj zapravljat je bilo vse svinjsko drago. Sploh orožje.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Furbo ::
Saj zato mi ni jasno, zakaj pizdenje čez sistem, da ti da municijo če že imaš določeno puško. Kaj ti bo toliko denarja, saj ga je vrh glave?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
RejZoR ::
Gre se za princip, da se ena in ista stvar popolnoma razvrednoti samo zaradi načina kako si jo pobral. Tko kot je še vedno bedasto, da te Ai lahko obstreljuje pol ure, ko pa pobereš orožje pa dobiš 2 metka.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
frudi ::
Gameplay je pač pomembnejši od strogega realizma. Jaz bi recimo znorel, če bi moral ves čas v inventarju puščati prostor za to, da poberem celotno orožje, samo zato da dobim municijo iz njega. Sploh, ker je inventar hudo omejen in je že itak dovolj dela z njegovim urejanjem. Da vsega odvečnega klikanja ne omenjam - odpri inventar, poberi municijo iz orožja, odvrži orožje... samo zato, da dobiš par metkov?
Alternativa bi bila, da ko klikneš na orožje na tleh, pobereš samo municijo, nato pa z dodatnim klikom šele pobereš orožje. Ali pa da se municijo povsem loči od orožja in jo v vsakem primeru pobereš ločeno s trupla/telesa. Ampak to verjetno spet komu ne bi ustrezalo... preveč klikov, nerealistično, itd.
Pač, stvar kompromisov in meni implementiran sistem čisto ustreza. Denarja je itak odveč, tako da orožja ni potrebno pobirati in prodajati, municije je pa tudi dovolj.
Alternativa bi bila, da ko klikneš na orožje na tleh, pobereš samo municijo, nato pa z dodatnim klikom šele pobereš orožje. Ali pa da se municijo povsem loči od orožja in jo v vsakem primeru pobereš ločeno s trupla/telesa. Ampak to verjetno spet komu ne bi ustrezalo... preveč klikov, nerealistično, itd.
Pač, stvar kompromisov in meni implementiran sistem čisto ustreza. Denarja je itak odveč, tako da orožja ni potrebno pobirati in prodajati, municije je pa tudi dovolj.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Izi ::
Meni se zdi popolnoma v redu. Orožje tako ali tako ni namenjeno pobiranju, ker imamo premalo prostora, je malo vredno, pa še prodajalcev oziroma kupcev orožja je bore malo, vmes med večjimi misijami, pa tako ni možnosti, da bi orožja prodajali in moramo večino pustiti ležati na tleh.
Večino denarja se dobi z Hekanjem, ki je tudi bistvo te igre. Vsak Hack prinese ponavadi med 100 in 500 kreditov. Naprav za Hackniti pa je v igri najmanj 1000. Tako, da je Hackanje največji vir denarja in seveda še bolj pomembno izkustvenih točk XP, katerih tudi dobiš tudi nekje med 100 in 500 za vsak Hack.
Tako sem jaz imel že na sredini igre oko0li 100.000 kreditov, kljub temu, da sem redno kupoval Praxise na LIMB klinikah in vse možne nadgradnje za orožja. Denar je tako postranskega pomena v tej igri, kar se mi zdi za tak tip igre v redu.
Izbrati si je treba 2 ali 3 najljubša orožja, ki ustrezajo našemu stilu igranja in jih potem do konca nadgradimo, vse ostalo pa enostavno puščamo ležati na tleh.
Sovražniki in varnostne kamere ne reagirajo, če na tleh leži zapuščeno orožje. Trupla ali nezavestna telesa pa je seveda treba skrbno pospravljati, drugače je takoj cela panika.
Ker je denar postranskega pomena so zato XP točke tisto bistvo te igre. Samo z njimi namreč postanemo prava Deus Ex Machina, za kar moramo nadgraditi vse naše nadgradnje. Kakšnih 10 je res manj uporabnih, ampak večina je pa močno uporabnih.
Če gremo skozi igro s tiholazenjem in odstranjujemo sovražnike potiho, brez da jih usmrtimo, zraven pa še Hacknemo vsako možno napravo, bomo že precej pred koncem igre do konca nadgradili prav vse naše nadgradnje in šele potem igra postane čisti užitek.
Ja, nadgraditi se da popolnoma vse pa še kar nekaj Praxisev nam ostane proti koncu, ker jih nimamo več kam dati.
Vsaka pravilna odstranitev sovražnika prinese 50 XP, če odstraniš 2 hkrati celo 125 XP. Hladnokrvni umor pa ti prinese ubogih 10 XP. Na koncu vsake misije pa za dobiš še 500 XP če te noben sovražnik ne opazi in še 250 XP, če nisi sprožil nobenega alarma.
Vse morilsko orožje je zaradi vsega tega še dodatno neuporabno. Edino nujno orožje je Stun Gun, ki ga tako ali tako ni treba nič nadgraditi.
Za Šefe pa tudi ne potrebujemo nobenega orožja, saj imamo daleč najmočnejše orožje vgrajeno kar na sebi in sicer Typhoon Explosive System, ki brez problema na hitro opravi tudi z najtežjimi Šefi. Rabimo samo še kakšno EMP in kakšno Plinsko granato za vsak slučaj.
Za tiste morilsko naravnane pa je od lahkega orožja najboljša kar osnovna 10 mm pištola, seveda z dušilcem in laserskim merilnikom in do konca nadgrajena pomeni en strel en kill za vse razen za šefe, z laserskim merkom je bolj natančna kot Sniper, super močna in ima posebno nadgradnjo, ki omogočajo streljanje skozi vse vrste oklepov, pa še nihče vas ne sliši zaradi dušilca.
Od težkega orožja pa je najboljša Heavy Rifle, ki vsakega Šefa pokosi preden sprazniš eno celo škatlo nabojev. Pa še filling je odličen, ko naokoli hodiš kot Terminator z Minigunom Je pa treba vedno upoštevati, da traja par sekund, preden se Minigun do konca zavrti in lahko začneš sejati smrt in uničenje.
Sicer pa pozabite na vsa orožja, naj lepo ležijo na tleh in se specializirajte na Hackanje. Tudi če imaš kodo jo ne vpiši ampak vedno Hackni napravo, da dobiš kredite in XP.
V pol minute, koliko traja povprečen Hack, dobiš skoraj toliko kreditov, kot bi prodal eno orožje in toliko XP kot polovico povprečne misije. Pa imaš napravico (vrata, računalniki, varnostne naprave, ...) za Hackniti na vsakih 20 metrov. Bistvo pri Hackanju pa je, da pobereš vse tiste kocke, ki ponavadi prinašajo kredite ali pa XP, poleg pripomočkov za Hackanje, ki jih itak nikoli več ne rabiš ko se naučiš "Hacking Stealth", ki je najbolj uporabna nadgradnja v igri.
Z Hacking Stealth-om postane Hackanje otročje lahko, saj ima vsako vozlišče vključno do tretje stopnje samo 15% možnosti za odkritje, 4. stopnja pa 35%, tako da so problem samo vozlišča s 5 ali več nodami. Če te računalnik odkrije in začne odštevati čas, in vidiš da ti v tem času ne bo uspelo priti do konca se samo disconnectaš in lahko takoj začneš še enkrat, ne smeš pustiti, da se ti čas izteče, ker moraš potem čakati pol minute na ponoven hack, pa še alarm se lahko aktivira, če je zedeva v kakšnem varnostnem sistemu.
Če kdo ni opazil, je namesto ciljne zeleno krogle bolje osvojiti tisti rdeči nasprotnikov začetni položaj, katerega zavzetje pomeni uspešen hack skupaj z vsemi nagradami, ki se skrivajo v vseh kockah, čeprav jih še nisi osvojil. Je pa seveda večinoma nemogoče priti do rdeče točke, ker ima ponavadi samo enosmerne povezave na ven.
Za "Hacking Fortify" ne zapravljajte Praxis kitov, ker je pri Hackanju bolje napadati, kot pa se braniti, zato je postavljanje ovir in upočasnjevanje nasprotnika nesmiselno, še posebno, ker pri vsaki postavitvi upočasnjevalnega vozlja (node) obstaja enaka možnost da te odkrijejo kor pri napredovanju naprej.
Tista vozlišča, ki so predstavljena v obliki zobnikov pa je seveda pametno uporabljati, če le ni večja možnost za odkritje kot 15%. Za 15% pa se splača tvegati, ker so koristi dostikrat precejšnje. "Spam nodes" so skoraj nujni za osvojiti, saj ti dajo ogromno dodatnega časa v primeru da te začno slediti. "Clearance nodes" in "Soften nodes" sta uporabna samo na 4. in 5. stopnji zaščite, ki so precej redke. "Transfer nodes", pa je včasih lahko celo nevaren, ker ti naključno nekje vzame 2 in nekje doda 2 in lahko ti doda 2 ravno na vozlišče, ki ga moraš še osvojiti, kar je precej slabo.
Večino denarja se dobi z Hekanjem, ki je tudi bistvo te igre. Vsak Hack prinese ponavadi med 100 in 500 kreditov. Naprav za Hackniti pa je v igri najmanj 1000. Tako, da je Hackanje največji vir denarja in seveda še bolj pomembno izkustvenih točk XP, katerih tudi dobiš tudi nekje med 100 in 500 za vsak Hack.
Tako sem jaz imel že na sredini igre oko0li 100.000 kreditov, kljub temu, da sem redno kupoval Praxise na LIMB klinikah in vse možne nadgradnje za orožja. Denar je tako postranskega pomena v tej igri, kar se mi zdi za tak tip igre v redu.
Izbrati si je treba 2 ali 3 najljubša orožja, ki ustrezajo našemu stilu igranja in jih potem do konca nadgradimo, vse ostalo pa enostavno puščamo ležati na tleh.
Sovražniki in varnostne kamere ne reagirajo, če na tleh leži zapuščeno orožje. Trupla ali nezavestna telesa pa je seveda treba skrbno pospravljati, drugače je takoj cela panika.
Ker je denar postranskega pomena so zato XP točke tisto bistvo te igre. Samo z njimi namreč postanemo prava Deus Ex Machina, za kar moramo nadgraditi vse naše nadgradnje. Kakšnih 10 je res manj uporabnih, ampak večina je pa močno uporabnih.
Če gremo skozi igro s tiholazenjem in odstranjujemo sovražnike potiho, brez da jih usmrtimo, zraven pa še Hacknemo vsako možno napravo, bomo že precej pred koncem igre do konca nadgradili prav vse naše nadgradnje in šele potem igra postane čisti užitek.
Ja, nadgraditi se da popolnoma vse pa še kar nekaj Praxisev nam ostane proti koncu, ker jih nimamo več kam dati.
Vsaka pravilna odstranitev sovražnika prinese 50 XP, če odstraniš 2 hkrati celo 125 XP. Hladnokrvni umor pa ti prinese ubogih 10 XP. Na koncu vsake misije pa za dobiš še 500 XP če te noben sovražnik ne opazi in še 250 XP, če nisi sprožil nobenega alarma.
Vse morilsko orožje je zaradi vsega tega še dodatno neuporabno. Edino nujno orožje je Stun Gun, ki ga tako ali tako ni treba nič nadgraditi.
Za Šefe pa tudi ne potrebujemo nobenega orožja, saj imamo daleč najmočnejše orožje vgrajeno kar na sebi in sicer Typhoon Explosive System, ki brez problema na hitro opravi tudi z najtežjimi Šefi. Rabimo samo še kakšno EMP in kakšno Plinsko granato za vsak slučaj.
Za tiste morilsko naravnane pa je od lahkega orožja najboljša kar osnovna 10 mm pištola, seveda z dušilcem in laserskim merilnikom in do konca nadgrajena pomeni en strel en kill za vse razen za šefe, z laserskim merkom je bolj natančna kot Sniper, super močna in ima posebno nadgradnjo, ki omogočajo streljanje skozi vse vrste oklepov, pa še nihče vas ne sliši zaradi dušilca.
Od težkega orožja pa je najboljša Heavy Rifle, ki vsakega Šefa pokosi preden sprazniš eno celo škatlo nabojev. Pa še filling je odličen, ko naokoli hodiš kot Terminator z Minigunom Je pa treba vedno upoštevati, da traja par sekund, preden se Minigun do konca zavrti in lahko začneš sejati smrt in uničenje.
Sicer pa pozabite na vsa orožja, naj lepo ležijo na tleh in se specializirajte na Hackanje. Tudi če imaš kodo jo ne vpiši ampak vedno Hackni napravo, da dobiš kredite in XP.
V pol minute, koliko traja povprečen Hack, dobiš skoraj toliko kreditov, kot bi prodal eno orožje in toliko XP kot polovico povprečne misije. Pa imaš napravico (vrata, računalniki, varnostne naprave, ...) za Hackniti na vsakih 20 metrov. Bistvo pri Hackanju pa je, da pobereš vse tiste kocke, ki ponavadi prinašajo kredite ali pa XP, poleg pripomočkov za Hackanje, ki jih itak nikoli več ne rabiš ko se naučiš "Hacking Stealth", ki je najbolj uporabna nadgradnja v igri.
Z Hacking Stealth-om postane Hackanje otročje lahko, saj ima vsako vozlišče vključno do tretje stopnje samo 15% možnosti za odkritje, 4. stopnja pa 35%, tako da so problem samo vozlišča s 5 ali več nodami. Če te računalnik odkrije in začne odštevati čas, in vidiš da ti v tem času ne bo uspelo priti do konca se samo disconnectaš in lahko takoj začneš še enkrat, ne smeš pustiti, da se ti čas izteče, ker moraš potem čakati pol minute na ponoven hack, pa še alarm se lahko aktivira, če je zedeva v kakšnem varnostnem sistemu.
Če kdo ni opazil, je namesto ciljne zeleno krogle bolje osvojiti tisti rdeči nasprotnikov začetni položaj, katerega zavzetje pomeni uspešen hack skupaj z vsemi nagradami, ki se skrivajo v vseh kockah, čeprav jih še nisi osvojil. Je pa seveda večinoma nemogoče priti do rdeče točke, ker ima ponavadi samo enosmerne povezave na ven.
Za "Hacking Fortify" ne zapravljajte Praxis kitov, ker je pri Hackanju bolje napadati, kot pa se braniti, zato je postavljanje ovir in upočasnjevanje nasprotnika nesmiselno, še posebno, ker pri vsaki postavitvi upočasnjevalnega vozlja (node) obstaja enaka možnost da te odkrijejo kor pri napredovanju naprej.
Tista vozlišča, ki so predstavljena v obliki zobnikov pa je seveda pametno uporabljati, če le ni večja možnost za odkritje kot 15%. Za 15% pa se splača tvegati, ker so koristi dostikrat precejšnje. "Spam nodes" so skoraj nujni za osvojiti, saj ti dajo ogromno dodatnega časa v primeru da te začno slediti. "Clearance nodes" in "Soften nodes" sta uporabna samo na 4. in 5. stopnji zaščite, ki so precej redke. "Transfer nodes", pa je včasih lahko celo nevaren, ker ti naključno nekje vzame 2 in nekje doda 2 in lahko ti doda 2 ravno na vozlišče, ki ga moraš še osvojiti, kar je precej slabo.
Sssaga ::
Da se pohvalim. Hacknil sem popolnoma v vse naprave in XP na koncu imam: 152375
Vi? :D
Lahko dam screenshot :-P
Če vse sile usmeriš v mišice in orožja, potem je veliko težje nabirati dovolj denarja in XP za augmentacijo. Ampak bomo probali the hard way tudi :D
Vi? :D
Lahko dam screenshot :-P
Če vse sile usmeriš v mišice in orožja, potem je veliko težje nabirati dovolj denarja in XP za augmentacijo. Ampak bomo probali the hard way tudi :D
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sssaga ()
OmegaBlue ::
Nja končal prvi run čez špil, malo mi je bilo tečno pomanjkanje non lethal streliva ostalega je bilo čez glavo.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.
RejZoR ::
Jezst sem cel kup augmenbtov nadgradil samo zato ker sem lahko, pa čeprav nisem imel nobene potrebe sploh. Cel kup augmentov bi lahko pustil nenadgrajenih, ker jih enostavno ne rabim.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
mr1two ::
Furbo ::
Evo, prvič skozi, na medium. Fina igra, sam še kupit jo moram
Jaz sem jo kupil na Steamu, pri nas se pa menda prodaja nek limited edition, kjer imaš še nekaj drugih orožij.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Saladin ::
Pravkar obrnil na Hard brez killov (vendar z mnogimi skritimi telesi v nezavesti ;) in žal mi je, da nisem vztrajal na pacifist achievementu (zaradi določene dame v nevarnosti). Na koncu se mi ni dalo več hekati vseh vrat in naprav, drugače bi imel vkomot nad 200000 exp in verjetno vse augmente.
- Zgodba, pogovori, odločitve in voice acting so res top notch
- Grafika OK, orožja premočna, municije in denarja preveč, premalo nadgradenj in trgovin
- Težavnost (na hard) odločno prelahka. Že no-kill pristop je lahek - killi iz zasede pa iz igre naredijo sprehod po parku (z vsaj osnovno dobrimi augmenti). Sploh so bossi (in finall boss) prelahki in rahlo razočaranje glede na vsa orožja in opcije ki jih imaš na voljo.
- Odličen level dizajn (čeprav predvidljiv) in fenomenalno nagrajevanje za raziskovanje vseh kotičkov.
- Ogromno easter eggov iz originalnega Deus Ex, ki povrnejo lepe spomine.
- Najbolj pa se mi dopadejo različni endingi, ki so zastavljeni tako, da dejansko ne obstaja "prava" ali "good" odločitev. Vsi endingi so "pravi" in utemeljeni in so odličen primer mladini, kako je življenje ena sama sivina in ne črnobela stvar.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: kuglvinkl ()
RejZoR ::
Ravnokar se mi je avtomatično naložil nov patch za DX:HR, ki odpravi stuttering in še par drugih napakic.
Takisto sem opazil, da je za konec leta planiran DLC z dodatnimi misijami, novimi orožji in novimi augi. Can't wait!
Takisto sem opazil, da je za konec leta planiran DLC z dodatnimi misijami, novimi orožji in novimi augi. Can't wait!
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
OmegaBlue ::
a to je bil tisti steam update :D
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.
Izi ::
Končal sem to odlično igro kot perfekcionist in tu je še končna ocena in statistika.
Igra ima dva minusa
En sicer ne sodi v igralni del, ampak vseeno gre avtorjem velikanska graja. Ne da se namreč (brez hackerskih prijemov) preskočiti začetnih reklamnih animacij in je ob vsakem zagonu treba nujno čakati pol minute, preden lahko začneš igrati. Svinjarija brez primere, nekdo bi moral leteti iz službe zaradi tako neumne odločitve.
Drugi minus je, da se ne da od zadaj napasti sedečih sovražnikov. To sodi že med hrošče.
Končno število XP točk: 220000
Mislim, da več ne gre pa če si še tak perfekcionist. Vedno sem bil Ghost in Smooth Operator, vtaknil nos v vsak skrit kotiček in Hacknil vsako elektronsko naprava. Celo vseh 29 posebnih eBookov sem našel in dobil dosežek Doktorat.
Kod za odklepanje nisem nikoli uporabil in če sem se znašel v zaklenjeni sobi nisem odprl vrat, ampak sem šel naokoli, da sem lahko hacknil vrata.
V celi igri nisem ubil prav nikogar razen štirih šefov. Prav vse sovražnike do zadnjega sem onesvestil, če se je le dalo po 2 naenkrat za večji XP.
Za popolno nadgradnjo naših vsadkov je potrebnih 68 Praxis kompletov.
Do konca se vendarle ne da nadgraditi saj nam zmanjkajo 3 Praxisi do popolnosti.
10 Praxis kompletov se kupi v treh LIMB klinikah, kar nas stane 50000 kreditov.
11 Praxis kompletov sem našel skritih ležati naokoli.
44 Praxis kompletov sem dobil iz 220000 XP točk
Skupaj torej 65 od 68
Kreditov mi je na koncu ostalo 200000. Bi pa šlo precej več, če bi prodajal vsako posamezno orožje in jih ne bi spreminjal v municijo, kar pa nima nekega smisla saj razen 50000 kreditov za Praxise in okoli 10000 kreditov za razne podkupnine in nagrade, ne moremo nikjer porabiti.
Skratka odlična igra, ki se bo zapisala v zgodovino. Sodi na drugo mesto takoj za The Witcherjem 2. Za tema dvema legendama pa potem dolgo dolgo časa ni ničesar omembe vrednega.
Tretje mesto na mojem seznamu legendarnih iger zadnjega desetletja je zaenkrat prazno, čakam na Skyrim
Igra ima dva minusa
En sicer ne sodi v igralni del, ampak vseeno gre avtorjem velikanska graja. Ne da se namreč (brez hackerskih prijemov) preskočiti začetnih reklamnih animacij in je ob vsakem zagonu treba nujno čakati pol minute, preden lahko začneš igrati. Svinjarija brez primere, nekdo bi moral leteti iz službe zaradi tako neumne odločitve.
Drugi minus je, da se ne da od zadaj napasti sedečih sovražnikov. To sodi že med hrošče.
Končno število XP točk: 220000
Mislim, da več ne gre pa če si še tak perfekcionist. Vedno sem bil Ghost in Smooth Operator, vtaknil nos v vsak skrit kotiček in Hacknil vsako elektronsko naprava. Celo vseh 29 posebnih eBookov sem našel in dobil dosežek Doktorat.
Kod za odklepanje nisem nikoli uporabil in če sem se znašel v zaklenjeni sobi nisem odprl vrat, ampak sem šel naokoli, da sem lahko hacknil vrata.
V celi igri nisem ubil prav nikogar razen štirih šefov. Prav vse sovražnike do zadnjega sem onesvestil, če se je le dalo po 2 naenkrat za večji XP.
Za popolno nadgradnjo naših vsadkov je potrebnih 68 Praxis kompletov.
Do konca se vendarle ne da nadgraditi saj nam zmanjkajo 3 Praxisi do popolnosti.
10 Praxis kompletov se kupi v treh LIMB klinikah, kar nas stane 50000 kreditov.
11 Praxis kompletov sem našel skritih ležati naokoli.
44 Praxis kompletov sem dobil iz 220000 XP točk
Skupaj torej 65 od 68
Kreditov mi je na koncu ostalo 200000. Bi pa šlo precej več, če bi prodajal vsako posamezno orožje in jih ne bi spreminjal v municijo, kar pa nima nekega smisla saj razen 50000 kreditov za Praxise in okoli 10000 kreditov za razne podkupnine in nagrade, ne moremo nikjer porabiti.
Skratka odlična igra, ki se bo zapisala v zgodovino. Sodi na drugo mesto takoj za The Witcherjem 2. Za tema dvema legendama pa potem dolgo dolgo časa ni ničesar omembe vrednega.
Tretje mesto na mojem seznamu legendarnih iger zadnjega desetletja je zaenkrat prazno, čakam na Skyrim
frudi ::
Igra ima dva minusa
En sicer ne sodi v igralni del, ampak vseeno gre avtorjem velikanska graja. Ne da se namreč (brez hackerskih prijemov) preskočiti začetnih reklamnih animacij in je ob vsakem zagonu treba nujno čakati pol minute, preden lahko začneš igrati. Svinjarija brez primere, nekdo bi moral leteti iz službe zaradi tako neumne odločitve.
Drugi minus je, da se ne da od zadaj napasti sedečih sovražnikov. To sodi že med hrošče.
1. z zadnjim patchem se da preskočiti začetne animacije
2. na stolu sedeče nasprotnike se vsekakor da napasti od zadaj, na kavču sedečih pa menda res ne. Meni gre bolj na živce, da double takedown ne deluje na sedečih nasprotnikih
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
RejZoR ::
A ste za Namirja govoril, da je blazno težek? Res da nisem imel vgrajenega novega čipa ampak po drugi strani augmentov itaq nič ne bi rabil. Dve EMP granati, nato ena gas granata nakar sem se s hrbtom naslonil na sredinsko pregrado in ga streljal levo in desno s težko strojnico. Vmes je nekaj skakal čez sredinsko pregrado ampak ker je bil tam plin iz gas granate me praktično ni streljal nazaj. Umrl sem samo 1x, ker sem slabo odreagiral. V drugo sem ga takoj fental.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
OmegaBlue ::
Hum pri meni sploh ni bil težek, najprej vrgel EMP granato laufal do njega sprožil tajfuna in potem še 3 strele v glavo z assault rifle pa je padel.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.
Izi ::
Daleč najtežji je 1. šef, ko si še ves nenadgrajen in slabo oborožen in dokler ne pogruntaš, da so ravno zato tja namestili tiste sode, ki ga pokončajo brez problema, če jih zmečeš vanj.
2. šef oziroma šefica je najlažja od vseh, ker ima oziroma naj bi imel vsak do takrat že usposobljenega Tajfunčka, ki jo ubije takoj ko priteče do tebe. Par sekund dolg boj iz katerega pridemo ne da bi izgubili eno samo točko zdravja.
3. šef Namir je malo težji, ker je kot kaže bolj pameten in ve, da se mora držati čim dlje od nas, kjer ga naš smrtonosni Tajfun ne doseže. Če hočeš priteči do njega boš prej mrtev, zato je nujno imeti eno EMP granato, ki ga ustavi ravno za toliko časa, da se mu uspemo približati, potem pa samo 2 Tajfunčka enega za drugim in že ga lahko spraskamo iz tal in sten
4. šef, ki je spet šefica, pa proti takrat že popolnoma nadgrajenemu Jensenu itak nima za burek in je vse skupaj samo otročja igra, ko z levo roko odpravimo tiste mitraljezne stolpe, nekaj robotov in oklepljenih vojakov, medtem ko zdolgočaseno čakamo, da se ji sesuje zaščita. Visokonapetostni električni sunki, ki nekajkrat zajamejo celo sobo nas takrat niti ne požgečkajo več po podplatih. Najbolj nestrpni Jenseni pa lahko itak že takoj vzamejo v roke Laser in kar skozi vso tisto zaščito pošljejo smrtonosni žarek šefici Zhao direkt v glavo, da je zadeva takoj končana.
2. šef oziroma šefica je najlažja od vseh, ker ima oziroma naj bi imel vsak do takrat že usposobljenega Tajfunčka, ki jo ubije takoj ko priteče do tebe. Par sekund dolg boj iz katerega pridemo ne da bi izgubili eno samo točko zdravja.
3. šef Namir je malo težji, ker je kot kaže bolj pameten in ve, da se mora držati čim dlje od nas, kjer ga naš smrtonosni Tajfun ne doseže. Če hočeš priteči do njega boš prej mrtev, zato je nujno imeti eno EMP granato, ki ga ustavi ravno za toliko časa, da se mu uspemo približati, potem pa samo 2 Tajfunčka enega za drugim in že ga lahko spraskamo iz tal in sten
4. šef, ki je spet šefica, pa proti takrat že popolnoma nadgrajenemu Jensenu itak nima za burek in je vse skupaj samo otročja igra, ko z levo roko odpravimo tiste mitraljezne stolpe, nekaj robotov in oklepljenih vojakov, medtem ko zdolgočaseno čakamo, da se ji sesuje zaščita. Visokonapetostni električni sunki, ki nekajkrat zajamejo celo sobo nas takrat niti ne požgečkajo več po podplatih. Najbolj nestrpni Jenseni pa lahko itak že takoj vzamejo v roke Laser in kar skozi vso tisto zaščito pošljejo smrtonosni žarek šefici Zhao direkt v glavo, da je zadeva takoj končana.
kmetek ::
Evo obrnil že v drugo pa sem novih stvari vmes najdel itd....mika, da grem še 1x v 100% stealth lol.
OmegaBlue ::
Jezst Typhoon agumenta niti aktiviral še nisem :D
Po pravici povedano, sem ga samo takrat uporabil.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.
cholt45 ::
Majkevam, preberite še enkrat. Pizdila sva zato ker sva oba imela novčip pa stealth razvoj brez kakršnekoli puške.
Furbo ::
Hja mal debilno je tekati okoli po DX svetu brez pokalice, sicer pa jih je tam cel kup naslonjenih na stene...
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
T-h-o-r ::
jaz za šefe sploh typhoona nisem uporabljal, razen za poševnooko
največ typhoona sem uporabil za one poblaznele lol
največ typhoona sem uporabil za one poblaznele lol
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
JanezekNovak ::
1. šefa je najlažje s stun gunom ubit
Skočiš v cover in ko neha streljat ga ustreliš s stun gunom, rata omotičen in to ponavljaš dokler ne pade.
Skočiš v cover in ko neha streljat ga ustreliš s stun gunom, rata omotičen in to ponavljaš dokler ne pade.
http://www.euroairsoft.com/
RejZoR ::
Majkevam, preberite še enkrat. Pizdila sva zato ker sva oba imela novčip pa stealth razvoj brez kakršnekoli puške.
Pred vsakim šefom ti okoli leži gora težkega orožja. Sam sem itaq trogal poln inventar orožja za nadaljno prodajo, tko da sem ga imel pri roki čeprav sem vse odstranjeval na tih način.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
blblb ::
eh sefi so brezveze :> Meni se je ustavilo pri 2. sefu oz. sefici. Praxis-e sem porabil za hackanje in stealth igro in nic za streljanje oz. pobijanje nasprotnikov. Igram na najtezji stopnji in me zenska ubije v dveh napadih.
Zdaj pa cakam da dobim voljo da zacnem spet igrati. Ce ne bo slo bo pa treba kode uporabit ali pa jovo na novo od zacetka s poudarkom na ofenzivi :>
lp, blblb
Zdaj pa cakam da dobim voljo da zacnem spet igrati. Ce ne bo slo bo pa treba kode uporabit ali pa jovo na novo od zacetka s poudarkom na ofenzivi :>
lp, blblb
Keyser Soze ::
A ste za Namirja govoril, da je blazno težek? Res da nisem imel vgrajenega novega čipa ampak po drugi strani augmentov itaq nič ne bi rabil.
Verjetno ti govoriš za PC verzijo. IMO, precej lažje kot konzolna izvedenka, ker ga ni čez tipkovnico in miš, ko se gre za natančnost. Plus plin zna bit kar zagamana zadeva če nimaš nagrajenih pljuč. Ne moreš prit blizu Namirju brez da ne bi tebe zdrmal.
Sej, gre za take minorne zadevice. Nianse. Ampak glih to je ponavadi tista bistvena razlika med zmago in porazom. Ko je meni ratalo spipsat Namirja, mi ga je uspelo v približno istem času kot je trajalo, da je on mene v prejšnjih poskusih. Tud municije nisem porabil baš nešto več kot drugače. Tako da sklepam da nikoliko nisem bil glih daleč od tega, da ga eliminiram.
OM, F, G!
Izi ::
DLC se bo imenoval "The Missing Link"
DLC bo plačljiv Cena še ni znana.
Zgodba bo povsem samostojna, saj se bo zagnala posebej iz začetnega menija neodvisno od originalne zgodbe. Tudi posnete pozicije bodo na drugi lokaciji, da se ne bo mešalo z originalno zgodbo.
DLC zgodba bo krajša od originalne, kar je pričakovano. Dogajalo se bo na novi lokaciji, z novimi karakterji in seveda z novo zaroto. Ostali elementi skupaj z Adamovimi nadgradnjami bodo pobrani iz originalne igre.
Menda se bo Adam znašel v ujetništvu in seveda bo izgubil vse svoje "Augmentacije". Začeli bomo iz nule. Klasika
DLC bo plačljiv Cena še ni znana.
Zgodba bo povsem samostojna, saj se bo zagnala posebej iz začetnega menija neodvisno od originalne zgodbe. Tudi posnete pozicije bodo na drugi lokaciji, da se ne bo mešalo z originalno zgodbo.
DLC zgodba bo krajša od originalne, kar je pričakovano. Dogajalo se bo na novi lokaciji, z novimi karakterji in seveda z novo zaroto. Ostali elementi skupaj z Adamovimi nadgradnjami bodo pobrani iz originalne igre.
Menda se bo Adam znašel v ujetništvu in seveda bo izgubil vse svoje "Augmentacije". Začeli bomo iz nule. Klasika
RejZoR ::
Keyser Soze je izjavil:
A ste za Namirja govoril, da je blazno težek? Res da nisem imel vgrajenega novega čipa ampak po drugi strani augmentov itaq nič ne bi rabil.
Verjetno ti govoriš za PC verzijo. IMO, precej lažje kot konzolna izvedenka, ker ga ni čez tipkovnico in miš, ko se gre za natančnost. Plus plin zna bit kar zagamana zadeva če nimaš nagrajenih pljuč. Ne moreš prit blizu Namirju brez da ne bi tebe zdrmal.
Sej, gre za take minorne zadevice. Nianse. Ampak glih to je ponavadi tista bistvena razlika med zmago in porazom. Ko je meni ratalo spipsat Namirja, mi ga je uspelo v približno istem času kot je trajalo, da je on mene v prejšnjih poskusih. Tud municije nisem porabil baš nešto več kot drugače. Tako da sklepam da nikoliko nisem bil glih daleč od tega, da ga eliminiram.
Ne vem, Namirja sem jezst zaplinil, ne on mene :D Pol pa sem ga samo izza stebra streljal. Ko je šel na drugo stran pa sem se samo obrnil in ga tud iz druge strani. Imo bi to tud s ploščkom lahko naredil, ker nisem rabil neke blazne preciznosti.
Drugače pa sem danes dopoldne po 33 urah gameplaya preigral zadevo. Hyron Project sploh ni bil zajeban in vsaj v zadnjem delu sem mal pogrešal več dogajanja, ki je kar nekako zbledelo vse skupaj. Ampak še vedno sem mnenja, da je tole ena najboljših če ne celo najboljša igra zadnjih 10 let. Sej so bile vmes dobre ampak nobena toliko imo. Vsa čast Eidos Montreal in Square Enix, tole je bila res neverjetna izkušnja.
Ko pride DLC ga garantirano kupim. Jutri pa začnem zadevo še enkrat preigravat z bolj strelskim stilom.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
kmetek ::
kje ste dobili info o DLCju? :D Rejzor: tudi pri meni je tole top 5 iger, ki sem jih igral v zadnjih 5-10 letih.
Pa kje kupiti igro najceneje? Tole zasluži EUR. Zdaj smo piratsko nabijal :D
Pa kje kupiti igro najceneje? Tole zasluži EUR. Zdaj smo piratsko nabijal :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kmetek ()
Furbo ::
eh sefi so brezveze :> Meni se je ustavilo pri 2. sefu oz. sefici. Praxis-e sem porabil za hackanje in stealth igro in nic za streljanje oz. pobijanje nasprotnikov. Igram na najtezji stopnji in me zenska ubije v dveh napadih.
Zdaj pa cakam da dobim voljo da zacnem spet igrati. Ce ne bo slo bo pa treba kode uporabit ali pa jovo na novo od zacetka s poudarkom na ofenzivi :>
lp, blblb
Samo zrukaš jo s stungun in ko se nemočna trese ji rukneš kako granato pod nogice, če že nimaš grbe na hrbtu. :D
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
RejZoR ::
Prva stvar pri šefih, ki jo moraš naredit je uporaba EMP granate. Vsi so robotizirani in če jim vržeš EMP izgubijo skoraj vse sposobnosti. Če imaš pri roki še kakšno gas granato je fajn če slednjo vržeš takoj za EMP.
Pri tem lahko tud izkoristiš okolico in ne rabiš niti enega augmenta za boj na daleč (orožje). Folk je čist preveč vajen direktnega pristopa s frontalnim napadom. Glede na to da igrate Deus Ex bi lahko že vedeli, da očitne stvari niso vedno tud najboljše. In enako velja tud za šefe. Bodite iznajdljivi, pa bojo šefi otročje lahki. Vsaj sam se nisem z nobenim posebej zajebaval. Typhoona pa sploh nisem niti odklenil. Sem ga mislil proti koncu, pa ga potem nisem, ker ga sploh nisem rabil.
Pri tem lahko tud izkoristiš okolico in ne rabiš niti enega augmenta za boj na daleč (orožje). Folk je čist preveč vajen direktnega pristopa s frontalnim napadom. Glede na to da igrate Deus Ex bi lahko že vedeli, da očitne stvari niso vedno tud najboljše. In enako velja tud za šefe. Bodite iznajdljivi, pa bojo šefi otročje lahki. Vsaj sam se nisem z nobenim posebej zajebaval. Typhoona pa sploh nisem niti odklenil. Sem ga mislil proti koncu, pa ga potem nisem, ker ga sploh nisem rabil.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
mr1two ::
Lol, tam kjer je augmentation upgrade menu-> tista ikona, ki je možiček z neko eksplozijo na rami narisan(torso augmentations). Sicer pa ga tudi sam nisem uporabljal
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prey [2017] (Prey 2) (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Igre | 48534 (11373) | oo7 |
» | Deus Ex: Mankind Divided (Deus Ex Universe) (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Igre | 44454 (9654) | Zmajc |
» | Dishonored-Bethesda (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 13072 (3647) | Kvinta |
» | Igre z dobro zgodbo?Oddelek: Igre | 2576 (1304) | markoxxx |
» | Vaših 5 igr vseh časov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Igre | 40681 (26397) | Sc0ut |