Forum » Na cesti » Križišče med Šmartinsko, Vilharjevo in Topniško
Križišče med Šmartinsko, Vilharjevo in Topniško
negotiator ::
Tam se sicer ne vozim veliko ampak vsakič, ko se, je kot zakleto (vsaj ob takih urah, ko ljudje hodijo iz službe). Nonstop eno trobljenje, agresija in neučakanost. Ko se odpre en semafor, se naredi kolona, ki ostane še po zaprtju semaforja - medtem se odpre že drug semafor in tisti "ubožci", ki imajo zeleno, vsi nekaj trobijo tej koloni, ki ne more nikamor, saj se nič ne premakne. Zanima me, kako tega nekateri ne razumejo? Če imaš prednost, še ne pomeni, da se ti morajo tisti, ki so v križišče prišli že pred tabo, umaknit... Mimogrede, a kdo ve, kaj je razlog za tako gužvo tam? So to preprosto ljudje, ki ne znajo vozit/niso pozorni ali so ceste premalo pretočne?
All easy problems have already been solved.
IL_DIAVOLO ::
Ce ostaneš v kriziscu po tem ko se prizge rdeca, nimas ti kaj izsiljevati prednosti. Pocakas da se spet prizge zelena oz. se sprosti pas, preko katerega zavijas. Ponavadi v levo.
Kdo je bil prvi, nima nobene povezave s tem.
Kdo je bil prvi, nima nobene povezave s tem.
[D]emon ::
Problem je med drugim tudi izjemno ozek pas Masarykove ob stiku s Smartinsko. Tisti ovinek je ubijalsko ozko grlo za pretocnost prometa.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
Pika na i ::
Če bi ljudje ne rinili v križišče že ko krepko sveti rdeča, bi bilo pol manj slabe volje. Ampak ne, je treba zabit križišče.
negotiator ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ce ostaneš v kriziscu po tem ko se prizge rdeca, nimas ti kaj izsiljevati prednosti. Pocakas da se spet prizge zelena oz. se sprosti pas, preko katerega zavijas. Ponavadi v levo.
Kdo je bil prvi, nima nobene povezave s tem.
Govorim o tistih, katerim se prižge zelena (tisti trobijo, ker jim pot zapirajo tisti, ki so ostali v križišču - tega pa ne delajo namerno, ker ne morejo nič naredit, če je gužva) - če bi pa samo stal na zeleni in čakal do večernih ur, da se promet sprosti, pa tudi nikamor ne bi prišel...
All easy problems have already been solved.
NSA_Agent ::
negotiator je izjavil:
Govorim o tistih, katerim se prižge zelena (tisti trobijo, ker jim pot zapirajo tisti, ki so ostali v križišču - tega pa ne delajo namerno, ker ne morejo nič naredit, če je gužva) - če bi pa samo stal na zeleni in čakal do večernih ur, da se promet sprosti, pa tudi nikamor ne bi prišel...
Delajo namerno, ker nimajo kaj rinit v križišče iz katerega ne morejo odpeljati. Vse take nazaj v avtošolo.
SimplyMiha ::
Križišče se sprosti takoj, ko se najde en junak, ki kljub zeleni počaka, dokler ni dovolj prostora da varno prečka križišče.
Seveda teh junakov na tistem križišču ni. Stalno trobijo in priganjajo, pa popustiš in spelješ... Potem pa seveda obtičiš in obtičijo tudi vsi drugi.
Seveda teh junakov na tistem križišču ni. Stalno trobijo in priganjajo, pa popustiš in spelješ... Potem pa seveda obtičiš in obtičijo tudi vsi drugi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SimplyMiha ()
negotiator ::
negotiator je izjavil:
Govorim o tistih, katerim se prižge zelena (tisti trobijo, ker jim pot zapirajo tisti, ki so ostali v križišču - tega pa ne delajo namerno, ker ne morejo nič naredit, če je gužva) - če bi pa samo stal na zeleni in čakal do večernih ur, da se promet sprosti, pa tudi nikamor ne bi prišel...
Delajo namerno, ker nimajo kaj rinit v križišče iz katerega ne morejo odpeljati. Vse take nazaj v avtošolo.
Tudi tisti z druge strani nimajo kam odpeljat, a zdaj naj pa vsi čakajo?
All easy problems have already been solved.
joze67 ::
Tako ali tako vsi čakajo, sicer bi te teme ne bilo.
Ampak izvirni greh je pri tistih, ki zapeljejo v križišče brez jasne strategije, kako ga bodo zapustili (2. odstavek 57. člena ZPrCP) Ta greh pa temelji na zanimivem empiričnem dejstvu, namreč da če je le fizično mogoče, se, ko se voznik ustavi pred križiščem (ker vidi, da bo obtičal v križišču), mimo prerine Audi in se postavi točno tja, kjer bi sicer po naravni poti obtičal dotični voznik. In na tem konkretnem križišču je dovolj pasov, da je vožnja mimo vedno možna (ne pozabimo, Audijem menjava pasov v križišču ni prepovedana, kvečjemu zapovedana). Končni efekt je enak, kot če bi voznik zapeljal sam v križišče ==> zato voznik tja zapelje in smo na prvi objavi te teme.
Ampak izvirni greh je pri tistih, ki zapeljejo v križišče brez jasne strategije, kako ga bodo zapustili (2. odstavek 57. člena ZPrCP) Ta greh pa temelji na zanimivem empiričnem dejstvu, namreč da če je le fizično mogoče, se, ko se voznik ustavi pred križiščem (ker vidi, da bo obtičal v križišču), mimo prerine Audi in se postavi točno tja, kjer bi sicer po naravni poti obtičal dotični voznik. In na tem konkretnem križišču je dovolj pasov, da je vožnja mimo vedno možna (ne pozabimo, Audijem menjava pasov v križišču ni prepovedana, kvečjemu zapovedana). Končni efekt je enak, kot če bi voznik zapeljal sam v križišče ==> zato voznik tja zapelje in smo na prvi objavi te teme.
Unknown_001 ::
Po pravem ne smeš zapeljat v križišče, če veš da boš obstal. Tistim ki so pa po nesrečnem naključju ostali notri moraš pa omogočit, da ga zapustijo varno in čimprej. Če ne drugega to spada pod prometni bonton. Ampak Slovenija je itak balkanska po mentaliteti in primitivizem je samoumeven. V normalnem civiliziranem svetu se stvari uredijo mirno.
https://www.policija.si/index.php/preve...
Dobro vemo, da ne smemo v nobenem primeru zapeljati v križišče (tudi pri zeleni luči na semaforju ne), če bi zaradi gostote prometa ali drugega vzroka obstali v križišču in ovirali ali onemogočili promet vozil z leve ali z desne. Če pa se to kakšnemu nespretnemu vozniku vendarle primeri, mu omogočimo varno zapustitev križišča.
https://www.policija.si/index.php/preve...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
drekodovce ::
nas so v avtošoli učili, da lahko zapelješ v križišče šele takrat, ko je križišče prazno, oziroma veš, da ga boš zapustil preden imajo iz druge strani zeleno luč.
Če bi se na eni strani našel tak junak, potem bi tisti pas obstal in se nebi premaknil nikamor, saj se iz ostalih treh cest vsi gužvajo v tisto premalo pretočno cesto. Dokler bodo vsi rinili pač ni druge opcije kot da se rineš tudi ti.
Če bi se na eni strani našel tak junak, potem bi tisti pas obstal in se nebi premaknil nikamor, saj se iz ostalih treh cest vsi gužvajo v tisto premalo pretočno cesto. Dokler bodo vsi rinili pač ni druge opcije kot da se rineš tudi ti.
Shegevara ::
Mimogrede, a kdo ve, kaj je razlog za tako gužvo tam?
Je več dejavnikov. Pustimo recimo te, da smo kot narod mahnjeni na avte in to,da nam je važno, da bi se vsi tudi v centru glavnega mesta pripeljemo z avtom do vrat če bi šlo.
Zasičenost križišča lahko pripišemo temu, da je vhodu v center iz vzhoda Šmartinska cesta edina alternativa zaloški vpadnici, kar se pa severnega vhoda v center tiče je pa štajerska cesta edina alternativa Dunajski vpadnici. Poleg tega cestno omrežje dodatno obremenjuje lokacija železniške postaje, ki omejuje kak dopolnilen razcep Vilharjeve direkt na Masarykovo, pa to, da s štajerske ni enostavno zaviti na Kajuhovo in še in še.
Ker je ta predel mesta intenzivno gosto poseljen, rešitev takorekoč ni. Saj vem, da se boste smejali, ampak jaz sem že imel v mislih, da bi v okviru novozgrajene Emonike, preuredili promet po vilharjevi, pod tračnicami in po masarykovi do dunajske v enosmerni "obroč", ki bi se sklenil z razširjeno dunajsko avenujo do masarykove v (2+1 pasove sever) in 2 pasova - Jug. S tem da bi ta en pomožni pas direktno zavil na direkt vilharjevo.
LeQuack ::
Mimogrede, a kdo ve, kaj je razlog za tako gužvo tam?
Čisto enostavno. Avtomobili so razlog.
Quack !
jype ::
Če bi križišče imelo samo po en pas za avtomobile, preostanek površin pa za pešce, kolesarje, jezdece, javni potniški promet in intervencijska vozila, težav ne bi bilo.
HotBurek ::
V tistem križišču se zabaša, ker:
iz Topniške po dveh pasovih vsi rinejo naravnost v podhod železniške, kjer je samo en pas in slaba pretočnost. S tem zabašejo Vilharjeva > Šmartinka (smer BTC).
ter iz Šmartinke, po dveh pasovih levo v podhod, in isto zabašejo.
Po novem so ob konicah tam policisti, ki ustavljajo promet iz Šmartinke že na prehodu.
Ena od možnih rešitev bi lahko bila, da interval na celotni Šmartinki proti BTCju in AC odprejo za daljši čas, isto, iz smeri Vilharjeva > Šmartinska, promet iz Topniške pa preusmerijo desno na Vilharjevo.
Ozko grlo na drugi strani je pa Bolgarska ulica s križiščem in prehodom za pešce, ter trikotnik Masarykova-Njegovševa-Šmartinska(enosmerna).
Nekaj krivde gre pa tudi na semaforje, ki se na take razmere ne preilagodijo. Če je podhod zabasan, naj bo zavijanje levo iz Šmartinske v podhod (ali naravnost iz Topniške) pač zaprto z rdečo lučjo, dokler ni prosto. Senzor pretoka v podhodu v smeri centra ter upoštevanje ure (3, 4 popoldan), pa bi lahko te stvari z nepretočnimi križišči vsaj malo porihtali.
iz Topniške po dveh pasovih vsi rinejo naravnost v podhod železniške, kjer je samo en pas in slaba pretočnost. S tem zabašejo Vilharjeva > Šmartinka (smer BTC).
ter iz Šmartinke, po dveh pasovih levo v podhod, in isto zabašejo.
Po novem so ob konicah tam policisti, ki ustavljajo promet iz Šmartinke že na prehodu.
Ena od možnih rešitev bi lahko bila, da interval na celotni Šmartinki proti BTCju in AC odprejo za daljši čas, isto, iz smeri Vilharjeva > Šmartinska, promet iz Topniške pa preusmerijo desno na Vilharjevo.
Ozko grlo na drugi strani je pa Bolgarska ulica s križiščem in prehodom za pešce, ter trikotnik Masarykova-Njegovševa-Šmartinska(enosmerna).
Nekaj krivde gre pa tudi na semaforje, ki se na take razmere ne preilagodijo. Če je podhod zabasan, naj bo zavijanje levo iz Šmartinske v podhod (ali naravnost iz Topniške) pač zaprto z rdečo lučjo, dokler ni prosto. Senzor pretoka v podhodu v smeri centra ter upoštevanje ure (3, 4 popoldan), pa bi lahko te stvari z nepretočnimi križišči vsaj malo porihtali.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
Shegevara ::
Če bi križišče imelo samo po en pas za avtomobile, preostanek površin pa za pešce, kolesarje, jezdece, javni potniški promet in intervencijska vozila, težav ne bi bilo.
In bi še vedno ostale in morda posledično tudi nastale na drugih križiščih. Pol je najbolj smiselno to po celotni Ljubljani narest, da ljudje ne bi ovinkarili po vseh mogočih ulicah, samo zato ker bi se ti odločil zamašit samo eno križišče, ostalo pa ostane tako kot je.
[D]emon ::
Jure je ze dolgo casa nazaj pokazal, da nima stika z realnostjo.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
HotBurek ::
Pa da še dodam problem iz sosednjega križišča. Relacija Vilharjeva > levo na Dunajsko > desno na Tivolsko. Tu se naredi kolona na Dunajski cesti na desnem pasu v smeri Tivolske ceste že pred Delovo stavbo. Če iz Vilharjeve zavijaš levo na desnem pasu, potem zabašeš križišče. Za zastoj je pa "kriv" semafor na križišču pri Tivolska-Celovška-Bleiweisovo-Gosposvetska. Rondo bi tam zmagal na celi črti.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
kuall ::
No, tole, da ne smeš zapeljat v zeleno luč, če veš, da boš s tem zabasal križišče, je dober primer, kako ne smeš pravilom slepo slediti kot pijanec plotu ampak si jih moraš razlagat inteligentno, zdravorazusmko. Pravila niso tu zato, da jih bomo 100% upoštevali ampak so tu zato, da stvari *prav* delujejo. Svet je kompliciran in splona pravila ne morejo zajeti vseh možnih scenarijev.
Zarad istega razloga tudi ni NIČ narobe, če pripelješ do rdeče, kjer je pred teboj prehod za pešče, se ustaviš, pgledaš levo in desno in če ni nobenega pešča zapelješ čez rdečo naprej. Če bi te v tem primeru policaj kaznoval je enako neumen kot tisti, ki pri zeleni rine v nabasano križišče samo zato, ker sledi pravilom.
Zarad istega razloga tudi ni NIČ narobe, če pripelješ do rdeče, kjer je pred teboj prehod za pešče, se ustaviš, pgledaš levo in desno in če ni nobenega pešča zapelješ čez rdečo naprej. Če bi te v tem primeru policaj kaznoval je enako neumen kot tisti, ki pri zeleni rine v nabasano križišče samo zato, ker sledi pravilom.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kuall ()
kuall ::
zabasanost križišča pa je zato, ker se veliko velikih cest steka tja (savska, šmartinska, topniška), promet iz BTCja kjer je veliko ljudi, in počasen promet iz tega križišča proti ženezniški postaji zarad ovinkov/prehodov za pešče/križišč/semaforjev tam do glavne avtobusne postaje, tak da se nimajo kam umaknit. počasen promet je v bistvu vedno kriv za zastoje/zabasanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kuall ()
GrimReaper ::
negotiator je izjavil:
So to preprosto ljudje, ki ne znajo vozit/niso pozorni
Tukaj je dejstvo, da če bi vsi znali vozit, bi bilo izboljšanje, in to mislim na splošno na vseh cestah, nekje proti 50%.
Že na vaškem semaforiziranem križišču se opazi problem nesposobnih voznikov, recimo levo ne zna noben zavit, brez da bi se nekaj brezveze ustavljal vmes.
To morš met hitre klikerje, gre naravnost, greš hitro do sredine križišča, gre levo, se ne sekata, potegneš dinamično, ne da neki cincaš.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Fritz ::
V tistem križišču se zabaša, ker:
iz Topniške po dveh pasovih vsi rinejo naravnost v podhod železniške, kjer je samo en pas in slaba pretočnost. S tem zabašejo Vilharjeva > Šmartinka (smer BTC).
ter iz Šmartinke, po dveh pasovih levo v podhod, in isto zabašejo.
Po novem so ob konicah tam policisti, ki ustavljajo promet iz Šmartinke že na prehodu.
Ena od možnih rešitev bi lahko bila, da interval na celotni Šmartinki proti BTCju in AC odprejo za daljši čas, isto, iz smeri Vilharjeva > Šmartinska, promet iz Topniške pa preusmerijo desno na Vilharjevo.
Ozko grlo na drugi strani je pa Bolgarska ulica s križiščem in prehodom za pešce, ter trikotnik Masarykova-Njegovševa-Šmartinska(enosmerna).
Nekaj krivde gre pa tudi na semaforje, ki se na take razmere ne preilagodijo. Če je podhod zabasan, naj bo zavijanje levo iz Šmartinske v podhod (ali naravnost iz Topniške) pač zaprto z rdečo lučjo, dokler ni prosto. Senzor pretoka v podhodu v smeri centra ter upoštevanje ure (3, 4 popoldan), pa bi lahko te stvari z nepretočnimi križišči vsaj malo porihtali.
Zdi se mi, da je največja težava križišče z Njegoševo, tam kjer se zavije levo proti UKC. Ker je pas za levo dokaj kratek in prepustnost križišča slaba, vozniki, ki hočejo zaviti levo, blokirajo pas za naravnost namesto, da bi tudi sami nadaljevali naravnost in zavili levo na naslednjem križišču. Ta čep povzroči kolone vse do križišča med Topniško in Šmartinsko in niti enkrat še nisem videl policistov, da bi kaj ukrenili glede tega.
Ni tak problem zoženje iz dveh pasov v enega, problem je, ker se vozila ne premikajo naprej zaradi prej opisane težave.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
Invictus ::
Podoben problem je križišče med Celovško, Drenikovo in Vodnikovo.
Če zavijaš iz Vodnikove na levo (ni semaforja za levo), praktično vedno izsiliš ljudi, ki zavijajo levo iz celovške na Drenikovo. Mogoče se spravijo 3, včasih 4 avti mimo.
Ampak problem so ljudje, ki zavijajo levo iz Celovške na Drenikovo.ker imajo zeleno, takoj gas, in akcija, čeprav se križišče še vedno ni spraznilo. In pizdijo nad vozniki v križišču, čeprav so le ti pravilno zapeljali vanj.
Če zavijaš iz Vodnikove na levo (ni semaforja za levo), praktično vedno izsiliš ljudi, ki zavijajo levo iz celovške na Drenikovo. Mogoče se spravijo 3, včasih 4 avti mimo.
Ampak problem so ljudje, ki zavijajo levo iz Celovške na Drenikovo.ker imajo zeleno, takoj gas, in akcija, čeprav se križišče še vedno ni spraznilo. In pizdijo nad vozniki v križišču, čeprav so le ti pravilno zapeljali vanj.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
SimplyMiha ::
Zato, ker bi tudi rondoje zabasali. Iz notranjega pasu sploh ne bi mogel ven na zunanjega, ker vsi vozijo po zunanjem tudi če gredo na zadnji izhod.
Mr.B ::
Ne vem v čem je problem. Pomoje so policaji premalo plačani, pač tako kot vsi ostali v Js, pa se jim ne da poslušat raje, ko bi morali dejansko delati svoje delo.
Torej imate na križiščih kamere: DA
Imajo policaji beležko : DA
Ali znajo pisat velike črke in številke : DA
Ali poznajo uro : DA
Torej pošlješ tja štiri policaje z beležko. Popišejo vsako registersko številko avta na pasu, kjer je takrat rdeča luč. Dve tri akcije na teden pa se zadeva reši. No rs da mentaliteta Slovencev ni na nivoju alo severnih evropskih narodov. Pri njih zadostuje, da pokličeš na policijo, in poveš ime avta, registersko križišče in cajt. Če policaj pogleda kamere in najde avto na kriššču,no dobiš pozdrav.
Enako represivno nad ubogimi vozniki, delajo tudi na nesemaforiziranih prehodih za prešce v bližini šole. V Avstriji, na nesemaforiziranih prehodih za pesce zraven šol, so celo leto sprehajalci otrok čez csto, tako kot v sloveniji prvi teden. No takrat ko policaj zamenja tega sprehajalca otrok čez cseto, ima v roki beležko. Le to besno uporablja, če se avto pravočasno ne ustavi ali prehitro spelje.
Ampak se strinjam, kulturo vožnje imate tam v pm.
Torej imate na križiščih kamere: DA
Imajo policaji beležko : DA
Ali znajo pisat velike črke in številke : DA
Ali poznajo uro : DA
Torej pošlješ tja štiri policaje z beležko. Popišejo vsako registersko številko avta na pasu, kjer je takrat rdeča luč. Dve tri akcije na teden pa se zadeva reši. No rs da mentaliteta Slovencev ni na nivoju alo severnih evropskih narodov. Pri njih zadostuje, da pokličeš na policijo, in poveš ime avta, registersko križišče in cajt. Če policaj pogleda kamere in najde avto na kriššču,no dobiš pozdrav.
Enako represivno nad ubogimi vozniki, delajo tudi na nesemaforiziranih prehodih za prešce v bližini šole. V Avstriji, na nesemaforiziranih prehodih za pesce zraven šol, so celo leto sprehajalci otrok čez csto, tako kot v sloveniji prvi teden. No takrat ko policaj zamenja tega sprehajalca otrok čez cseto, ima v roki beležko. Le to besno uporablja, če se avto pravočasno ne ustavi ali prehitro spelje.
Ampak se strinjam, kulturo vožnje imate tam v pm.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
zenith1 ::
Če bi križišče imelo samo po en pas za avtomobile, preostanek površin pa za pešce, kolesarje, jezdece, javni potniški promet in intervencijska vozila, težav ne bi bilo.
Seveda. Iz lastnih izkušenj je eden v takem primeru izkoristil prazen rumen pas (TAXI, BUS) in poskusil prevozit križišče brez predhodne preverbe ali je to ok. Rezultat: nesreča.
gtu ::
negotiator je izjavil:
Govorim o tistih, katerim se prižge zelena (tisti trobijo, ker jim pot zapirajo tisti, ki so ostali v križišču - tega pa ne delajo namerno, ker ne morejo nič naredit, če je gužva) - če bi pa samo stal na zeleni in čakal do večernih ur, da se promet sprosti, pa tudi nikamor ne bi prišel...
Delajo namerno, ker nimajo kaj rinit v križišče iz katerega ne morejo odpeljati. Vse take nazaj v avtošolo.
Tako je. In ta problem se kaže tudi tako, ker če se nekdo že ustavi pri zeleni, ker ve, da križišča ne bo odpeljal, vsi za njim žačnejo trobit, češ "kaj ta stoji pri zeleni !#$%&?!". Podobno se mi je zgodilo na križišču Bleiweisova - Tivolska. Prišel sem iz smeri Viča po Bleiweisovi. Stal sem prvi na semaforju, Tivolska proti avtobusni postaji je bila polna. Ene dva avta še na in za prehodom za pešce na drugi strani. Prižge se zelena in sočasno z njo hupa avta za mano :).
jype ::
No, tole, da ne smeš zapeljat v zeleno luč, če veš, da boš s tem zabasal križišče, je dober primer, kako ne smeš pravilom slepo slediti kot pijanec plotuOd tebe to zahteva 100. člen pravil, ki se ga moraš držati. Vozniki osebnih avtomobilov nimajo izbire glede tega, ali se morajo ves čas držati pravil, ali ne, ker iz svojih vozil preslabo zaznavajo okolico, da bi lahko na kakršenkoli način ubirali bližnjice.
vsi za njim žačnejo trobit, češ "kaj ta stoji pri zeleni !#$%&?!".Če te tako obnašanje ostalih voznikov moti tako močno, da zaradi njega kršiš prometne predpise, potem morda nisi za na cesto.
Lonsarg ::
Treba se je sprijaznit, da ne živimo v Indiji ampak zahodu, kjer se "slepo" zaupa signalizaciji. Edina realna kratkoročna rešitev(kulture spremenil NE boš) je torej pametnejše križišče, kot že rečeno.
Edina dolgoročna rešitev pa je javni prevoz, ki je enako "komot" kot lastni avto -> to je pač edini realni način da se zmanjša število avtomobilov, na manj komot se masovno pač ne bo šlo, nikoli. Enako komot pomeni brez prestopanja iz kjerkoli kamorkoli z max 5 minut čakanja.
Edina dolgoročna rešitev pa je javni prevoz, ki je enako "komot" kot lastni avto -> to je pač edini realni način da se zmanjša število avtomobilov, na manj komot se masovno pač ne bo šlo, nikoli. Enako komot pomeni brez prestopanja iz kjerkoli kamorkoli z max 5 minut čakanja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
jype ::
na manj komot se masovno pač ne bo šlo, nikoli.Komot se to uredi, na skrajno poceni in preprost način: Zmanjša se površine za motorni promet. Vse večpasovne ceste se spremeni v dvopasovne, vse mestne vpadnice z izjemo ene se spremeni v enosmerne ceste, ki zapuščajo mesto, pusti pa se zunanji avtocestni obroč in notranji obroč spremeni v enosmernega. Prostor, ki se ga s tem pridobi, se rezervira za javni prevoz, ki bo tako postal manj neučinkovit in znatno hitrejši od uporabe osebnega avtomobila.
Potem pa pokažite, kaj zmorete.
HotBurek ::
V praksi je ob prometnih konicah zelo težko, da tudi nenamerno ne bi kdaj pa kdaj zabil križišče. Kolona se premika počasneje, varnostna razdalja je krajša, pred sabo imaš večji avto, kombi, in ne vidiš kaj se dogaja spredaj. Če bi vozil tako, 100% po avtošola predpisih in stal na zaleni ter čakal da se naredi 20m prostora, da si ja siguren, da bo šlo čez križišče, bi ti vsi trobli in prehitevali čez križišče. So pa tukaj v prednosti kombiji in razni tovornjaki, ki sedijo višje in to z lahkoto opazijo.
Ena od rešitev je, da se zelena luč ugasne takoj, ko se na drugi strani, npr. 10 metrov od prehoda ustavi promet. Danes so pa semaforju tako "butasti", da tudi če je križišče zabasano, ti odpre zaleno in pač, "ne moreš" stat na zaleni. Greš v akcijo, se drenat v zabasan križišče. Pri rdeči luči ne bi imel te izbire.
Ena od rešitev je, da se zelena luč ugasne takoj, ko se na drugi strani, npr. 10 metrov od prehoda ustavi promet. Danes so pa semaforju tako "butasti", da tudi če je križišče zabasano, ti odpre zaleno in pač, "ne moreš" stat na zaleni. Greš v akcijo, se drenat v zabasan križišče. Pri rdeči luči ne bi imel te izbire.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
Lonsarg ::
na manj komot se masovno pač ne bo šlo, nikoli.Komot se to uredi, na skrajno poceni in preprost način: Zmanjša se površine za motorni promet. Vse večpasovne ceste se spremeni v dvopasovne, vse mestne vpadnice z izjemo ene se spremeni v enosmerne ceste, ki zapuščajo mesto, pusti pa se zunanji avtocestni obroč in notranji obroč spremeni v enosmernega. Prostor, ki se ga s tem pridobi, se rezervira za javni prevoz, ki bo tako postal manj neučinkovit in znatno hitrejši od uporabe osebnega avtomobila.
Potem pa pokažite, kaj zmorete.
Vsekakor pride v upoštev tudi iz te strani prisila, ampak javni prevoz se mora vseeno urediti prej ali hkrati z zmanjšanjem površin za motorni promet. Javni prevoz mora biti nujno "network" in ne sistem fiksnih prog da enostavno iz poljubne postaje prideš na poljubno postajo z pomočjo touchscreena brez da vmes izstopiš. Aja pa predpogoj je tudi to, da je po celotni ljubljani ločena kolesarska steza, da niti enkrat samkrat z kolesom ne zapeleš na cesto.
Da bo to kar avtomatsko v kolikor se podraži/omeji motorni promet je daleč od realnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
JaVonTech ::
Tako ali tako vsi čakajo, sicer bi te teme ne bilo.
Ampak izvirni greh je pri tistih, ki zapeljejo v križišče brez jasne strategije, kako ga bodo zapustili (2. odstavek 57. člena ZPrCP) Ta greh pa temelji na zanimivem empiričnem dejstvu, namreč da če je le fizično mogoče, se, ko se voznik ustavi pred križiščem (ker vidi, da bo obtičal v križišču), mimo prerine Audi in se postavi točno tja, kjer bi sicer po naravni poti obtičal dotični voznik. In na tem konkretnem križišču je dovolj pasov, da je vožnja mimo vedno možna (ne pozabimo, Audijem menjava pasov v križišču ni prepovedana, kvečjemu zapovedana). Končni efekt je enak, kot če bi voznik zapeljal sam v križišče ==> zato voznik tja zapelje in smo na prvi objavi te teme.
Hvala za to! Malo razvedri to temo.
[D]emon ::
Se en bullshit.
Je bilo lepo razlozeno, zakaj je tisto krizisce tako obremenjeno. Ampak najbolj pametni ste itak tisti, ki tega krizisca v zivljenju niste videli.
Je bilo lepo razlozeno, zakaj je tisto krizisce tako obremenjeno. Ampak najbolj pametni ste itak tisti, ki tega krizisca v zivljenju niste videli.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
Mr.B ::
Zagotovo zaradi javne centralne Autobusne postaje.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Unknown_001 ::
Se en bullshit.
Je bilo lepo razlozeno, zakaj je tisto krizisce tako obremenjeno. Ampak najbolj pametni ste itak tisti, ki tega krizisca v zivljenju niste videli.
Razlog je enostaven. Slovenci smo v povprečju nekulturen narod.
Vse ostalo so izgovori
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
[D]emon ::
Govori zase. Aja, sej res, js sem bil hrvat do 1989.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
Unknown_001 ::
Govori zase. Aja, sej res, js sem bil hrvat do 1989.
Resnica boli? Poročaj, ko boš naslednjič spet na cesti. Da vidimo to strašno kulturo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
mat xxl ::
Ma tam bi moglo biti krožno in večji izhod proti železniški oziroma vsaj do one ceste, ki gre potem proti bolnicam in bi veliko bolj vse funkcionirali. Kolikor vem, naj bi se tam marsikaj porušilo pred vsem po podhodu pod železnico celoten desni del v smeri proti železniški...
[D]emon ::
Unknown_001 je izjavil:
Govori zase. Aja, sej res, js sem bil hrvat do 1989.
Resnica boli? Poročaj, ko boš naslednjič spet na cesti. Da vidimo to strašno kulturo.
Na cesti nimam problemov. Ce sem z vilicarjem imam itak oranzno lampo gor, drugace sem pa vecinoma pes ali pa z javnim prevozom.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
Markus386 ::
jype bi spet delal javni prevoz "bolj komot" tako, da bi naredil cestnega "manj komot". Torej prepovejmo vse za avte, lpp pa naj ostane "na koledar", kot dozdaj, kjer pol avtobusov ob nedeljah naprimer sploh ne pelje.
ontopic:
Tisto križišče je polom. Tam je treba vse porušit in premislit znova. Jaz se mu izogibam na daleč, če je le možno. V eno smer še gre, ampak iz topniške ali šmartinske proti podvozu je pa nevzdržno.
Zadnjič sem tam pri podvozu slučajno čakal avtobus (ni se mi dalo z avtom gužvat, bi bil pa hitreje in ceneje z njim, žal, ker mi je en bus pobegnil, drugega sem pa čakal 'ko budala'), in opazoval nekega ubogega človeka z SG registracijo (ti že tako ali tako delujejo popolnoma izgubljeno v ljubljani). Iz topniške (levi pas za naravnost) je hotel proti podhodu. Iz šmartinke dve koloni najprej proti podhodu, seveda vse zabasano, rdeča luč, temu iz SG se pa prižge zelena. In čaka, tako kot pravi pravilnik, da se situacija "reši" in križišče toliko izprazni, da gre lahko čez. Na desnem pasu iz topniške spelje kakih 5, 6 avtov in zabaše križišče. Tistim iz topniške se takrat prižge rdeča luč (SG voznik še vedno čaka na semaforju, vmes je bilo seveda nekaj trobljenja). Spet se prižge zelena za vilharjevo/šmartinsko, malo trobljenja, avti se počasi premaknejo pod podhod in naprej, in iz šmartinske zabijeta novi dve koloni v križišče. Spet zelena luč za SG voznika, spet trobljenje njemu, pa izsiljevanje in prestavljanje v desni pas, pa trobljenje, pa spet zabasano križišče, SG voznik pa še stoji, dokler se mu spet ne prižge rdeča luč.
Ko se mu je tretjič prižgala zelena luč, je pa speljal direktno v gužvo. Nekaj-deset sekund je stal v zabasanem križišču, malo trobljenja, ampak nekako je prišel skozi.
...in nevemkoliko minut kasneje, je prišel nabasan avtobus (interval je bil celo pravi, po voznem redu).
ontopic:
Tisto križišče je polom. Tam je treba vse porušit in premislit znova. Jaz se mu izogibam na daleč, če je le možno. V eno smer še gre, ampak iz topniške ali šmartinske proti podvozu je pa nevzdržno.
Zadnjič sem tam pri podvozu slučajno čakal avtobus (ni se mi dalo z avtom gužvat, bi bil pa hitreje in ceneje z njim, žal, ker mi je en bus pobegnil, drugega sem pa čakal 'ko budala'), in opazoval nekega ubogega človeka z SG registracijo (ti že tako ali tako delujejo popolnoma izgubljeno v ljubljani). Iz topniške (levi pas za naravnost) je hotel proti podhodu. Iz šmartinke dve koloni najprej proti podhodu, seveda vse zabasano, rdeča luč, temu iz SG se pa prižge zelena. In čaka, tako kot pravi pravilnik, da se situacija "reši" in križišče toliko izprazni, da gre lahko čez. Na desnem pasu iz topniške spelje kakih 5, 6 avtov in zabaše križišče. Tistim iz topniške se takrat prižge rdeča luč (SG voznik še vedno čaka na semaforju, vmes je bilo seveda nekaj trobljenja). Spet se prižge zelena za vilharjevo/šmartinsko, malo trobljenja, avti se počasi premaknejo pod podhod in naprej, in iz šmartinske zabijeta novi dve koloni v križišče. Spet zelena luč za SG voznika, spet trobljenje njemu, pa izsiljevanje in prestavljanje v desni pas, pa trobljenje, pa spet zabasano križišče, SG voznik pa še stoji, dokler se mu spet ne prižge rdeča luč.
Ko se mu je tretjič prižgala zelena luč, je pa speljal direktno v gužvo. Nekaj-deset sekund je stal v zabasanem križišču, malo trobljenja, ampak nekako je prišel skozi.
...in nevemkoliko minut kasneje, je prišel nabasan avtobus (interval je bil celo pravi, po voznem redu).
Looooooka ::
Pustimo dejstvi, da neljubljancani NE parkirajo na tistih parkiriscih ob obvoznici in potem izkoristijo zastonj avtobus,ki se ga dobi s placilom parkiranja. Rajsi lezejo v center.
Resitev je preprosto v tem, da se neha gradit parkirne hise in podjetjem lepo odvzame parkirna mesta.
Tiste, ki pred lastnimi bloki izkoriscajo vec kot tisto eno parkirno mesto, ki jim je na voljo, bodo pa ze sosedje porihtali in se bodo hitro odselili ali pa en avto prodali. Vec avtobusov v primeru enega pasu izkljucno za LPP po lj ne resi nicesar, ker so postaje ZA semaforjem in so trenutno ze sami avtobusi problem za zastoje. Lepo, da je nekomu kliknilo in so uvedli tiste manjse ampak vecje stevilo avtobusov ni resitev, je samo vecji problem.
Tako kot kolesarji, ker so ljubljanski kolesarji najvecji krsitelji prometnih predpisov v Sloveniji. Imajo samo sreco, da se policiji z njimi ne da ukvarjat.
Resitev je preprosto v tem, da se neha gradit parkirne hise in podjetjem lepo odvzame parkirna mesta.
Tiste, ki pred lastnimi bloki izkoriscajo vec kot tisto eno parkirno mesto, ki jim je na voljo, bodo pa ze sosedje porihtali in se bodo hitro odselili ali pa en avto prodali. Vec avtobusov v primeru enega pasu izkljucno za LPP po lj ne resi nicesar, ker so postaje ZA semaforjem in so trenutno ze sami avtobusi problem za zastoje. Lepo, da je nekomu kliknilo in so uvedli tiste manjse ampak vecje stevilo avtobusov ni resitev, je samo vecji problem.
Tako kot kolesarji, ker so ljubljanski kolesarji najvecji krsitelji prometnih predpisov v Sloveniji. Imajo samo sreco, da se policiji z njimi ne da ukvarjat.
Fritz ::
Pustimo dejstvi, da neljubljancani NE parkirajo na tistih parkiriscih ob obvoznici in potem izkoristijo zastonj avtobus,ki se ga dobi s placilom parkiranja. Rajsi lezejo v center.
Resitev je preprosto v tem, da se neha gradit parkirne hise in podjetjem lepo odvzame parkirna mesta.
Tiste, ki pred lastnimi bloki izkoriscajo vec kot tisto eno parkirno mesto, ki jim je na voljo, bodo pa ze sosedje porihtali in se bodo hitro odselili ali pa en avto prodali. Vec avtobusov v primeru enega pasu izkljucno za LPP po lj ne resi nicesar, ker so postaje ZA semaforjem in so trenutno ze sami avtobusi problem za zastoje. Lepo, da je nekomu kliknilo in so uvedli tiste manjse ampak vecje stevilo avtobusov ni resitev, je samo vecji problem.
Tako kot kolesarji, ker so ljubljanski kolesarji najvecji krsitelji prometnih predpisov v Sloveniji. Imajo samo sreco, da se policiji z njimi ne da ukvarjat.
A to je tista fora, ko dopoldan sovražiš samega sebe, popoldan pa še cel svet?
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
thramos ::
Meni se zdi križišče čisto normalno prevozno in lepo urejeno.
Katastrofa se začne na Šmartinki, kateri na začetku tudi med prenovo, ki je bila ravnokar izvedena, niso uspeli dodati pasov za kolesarje. Za parkirišča in celo lokal je bilo dovolj prostora. Za kolesarske pasove kao zmanjka prostora tudi na koncu Njegoševe. Dejansko pa ga ni po Šmartinki proti podvozu. No, naprej pod progo pa je po prenovi (še ena plus točka za Jankovića) svetel in lepo prehoden in prevozen. Prav tako križišče - v vse smeri so lepo urejene kolesarske steze, v večini primerov še celo z zelenico, ki jih ločuje od ceste.
Minus je zelena za zavijanje avtomobilov po Šmartinki na desno - ker se "kar enkrat" vmes prižge tudi zelena za pešce in kolesarje, jih tipično prvi voznik poizkuša povozit, saj je njegovih 20 sekund časa vredno več.
Katastrofa se začne na Šmartinki, kateri na začetku tudi med prenovo, ki je bila ravnokar izvedena, niso uspeli dodati pasov za kolesarje. Za parkirišča in celo lokal je bilo dovolj prostora. Za kolesarske pasove kao zmanjka prostora tudi na koncu Njegoševe. Dejansko pa ga ni po Šmartinki proti podvozu. No, naprej pod progo pa je po prenovi (še ena plus točka za Jankovića) svetel in lepo prehoden in prevozen. Prav tako križišče - v vse smeri so lepo urejene kolesarske steze, v večini primerov še celo z zelenico, ki jih ločuje od ceste.
Minus je zelena za zavijanje avtomobilov po Šmartinki na desno - ker se "kar enkrat" vmes prižge tudi zelena za pešce in kolesarje, jih tipično prvi voznik poizkuša povozit, saj je njegovih 20 sekund časa vredno več.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: thramos ()
jype ::
Tako kot kolesarji, ker so ljubljanski kolesarji najvecji krsitelji prometnih predpisov v Sloveniji. Imajo samo sreco, da se policiji z njimi ne da ukvarjat.Zakaj bi se pa ukvarjali z njimi, če ne povzročajo nikakršne škode? Ukvarjajo se s tistimi, ki morijo in pohabljajo soudeležence, kar je prav.
Fritz ::
@ thramos
Za kolesarje je v splošnem slabo urejeno, še slabše pa je pozimi, ko kolesarske steze uporabljajo kot prostor za odlaganje snega s cest.
Kar se križišča tiče, sem že napisal v čem je težava in ne morem verjeti, koliko ljudi, ki se tam vozi, tega ni ugotovilo oz. ne razume vzorčno-posledične povezave med blokirano povezavo Šmartinska-Masarykova pri Njegoševi in zastoji v križišču. Ob veliki količini prometa lahko v vsakem križišču pride do zastojev a v tem primeru se zastoji pojavljajo takoj, ko se količina prometa malo poveča in se najde zadostno število gumpcev, ki v svoji vase-zagledanosti blokirajo prehod iz Šmartinske na Masarykovo, ker oni bodo čakali za možnost zavijanja levo četudi je pas za levo poln in se ne premika nikamor.
Če se vrnem na kolesarje, nacionalni program izgradnje kvalitetne in od motornih vozil ločene kolesarske mreže bi bil fantastičen projekt in nekaj, kar bi se, na primer, dalo narediti z denarjem, ki je poniknil pri TEŠ-6 oz. še bo poniknil, pri drugem tiru.
Za kolesarje je v splošnem slabo urejeno, še slabše pa je pozimi, ko kolesarske steze uporabljajo kot prostor za odlaganje snega s cest.
Kar se križišča tiče, sem že napisal v čem je težava in ne morem verjeti, koliko ljudi, ki se tam vozi, tega ni ugotovilo oz. ne razume vzorčno-posledične povezave med blokirano povezavo Šmartinska-Masarykova pri Njegoševi in zastoji v križišču. Ob veliki količini prometa lahko v vsakem križišču pride do zastojev a v tem primeru se zastoji pojavljajo takoj, ko se količina prometa malo poveča in se najde zadostno število gumpcev, ki v svoji vase-zagledanosti blokirajo prehod iz Šmartinske na Masarykovo, ker oni bodo čakali za možnost zavijanja levo četudi je pas za levo poln in se ne premika nikamor.
Če se vrnem na kolesarje, nacionalni program izgradnje kvalitetne in od motornih vozil ločene kolesarske mreže bi bil fantastičen projekt in nekaj, kar bi se, na primer, dalo narediti z denarjem, ki je poniknil pri TEŠ-6 oz. še bo poniknil, pri drugem tiru.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
harvey ::
Če bi ljudje ne rinili v križišče že ko krepko sveti rdeča, bi bilo pol manj slabe volje. Ampak ne, je treba zabit križišče.
Osnovna pravila jim niso jasna, ko bi se pravilno razvrstili v križišču, bi bilo tudi vse skupaj bolj tekoče in kakšno vozilo več prečkalo križišče in manj hupanja ....
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------
------
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Šport | 19581 (7877) | Invictus |
» | Voznja v rdeco luc... (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 20475 (16764) | anketar |
» | Pravilo zadrge v križiščih, ko je gneča (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19373 (15952) | Mavrik |
» | Vožnja po prednostni in uporaba smernikov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 40434 (38244) | kiFni |