Forum » Loža » Stanje bremz
Stanje bremz
blackmack ::
V petek sm se enemu zakanto s službenim vozilom v rit. Mel sm kakih 50-70m razdalje, cesta čisto suha, vozil pa sm enih 80. Ko sem videl, da je začel ustavljat sm dal po bremzi, ampak avto ni začel naglo ustavljat ampak čisto počasi in ko sm videl, da bo pot premala sm se začel izmikat desno, če bo on le tolko zavil v levo, da bom prišo mimo. Po sledeh je videt, da se je leva guma čisto vstavla, ko sm z desno prišo na bankino. Ampak po bremzi sm pune stisnil že kakih 25 m prej, samo tedaj se je avto čist počasi ustavljal. Sled leve gume pa je dolga tud kakih 25m. Avto sm pa pol zadel v levi bok( zlomljena luč, poškodovan blatnik). Sumim pa, da so slabe zavore na avtu. Zadnje so bobnaste, tak da mam samo slike prednjih. Zavora ko jo stsneš je kr hitro trda. Kaj pravite?
Aja avto nima ABS-a.
Aja avto nima ABS-a.
- zavarovalo slike: WarpedGone ()
koyotee ::
zavorna tekočina?
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Blinder ::
si povzročil nesrečo zaradi slabih bremz in sumiš, da so slabe zavore na avtu???
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
#000000 ::
Po teh slikah lahko vidiš samo da imaš eno plpščico še dokaj OK, kak je pa disk pa se ne vidi, treba slikat da se vidi debelina diska. Ja verjetno zi bobni ne primejo ama nič, prednje pa tud bolj slabo, zna bit glavni zavorni cilinder, stisni do konca in nekaj časa drži, če pedal pada not po je to to.
KoMar- ::
Ko smo že pri zavorah... imam pol leta staro Hondo Civic... vse je kul, edino zadnje čase opažam, da prvih par minut po vžigu zavore zelo slabo primejo... ponavadi takrat še manevriram iz dovoza, tako da ni hudega. Po tem času pa delujejo popolnoma brezhibno. Kaj bi bilo lahko narobe?
blackmack ::
Ne spomnim se, da bi pedal padel not, ko sm držal bremzo recimo pr semaforju. Disk je na otip na zunanji strani kr znucan. Rob se čuti kake 3-5mm. Na notranji ni tak. Avto pa je drugač prejšnji model caddy.
#000000 ::
Komar: pel to na servis, lahko je tovarniška napaka, pa tud če ni imaš kako garancijo, je pa tko, jest sem mel dolg čas nazaj enga citroena (žaba) ki si jo mogu prvo tolk čas pustit teči da se je dvignila, ta jajca če niso bila vžgana bremz razen ročne spolh niso imela :)
blackmack: če imajo diski 3 mm roba so za zamenjat
blackmack: če imajo diski 3 mm roba so za zamenjat
sidd ::
Ah, je že lojtercašestničel povedal. Vrjetno (tud glede na sliko) bi bilo dobro preveriti ter po potrebi menjati zavorna diska spredaj. Sploh če nimaš ABS-a, more načeloma kolo zablokirat ko stisneš po zavori.
no idea for signature
signed
I
signed
I
SkIDiver ::
Disk ima kar velik zunanji rob. Vprašanje, če je še dovolj debel. Sicer pa je lahko problem v marsičem. V glavnem zavornem cilindru vsekakor ne, ker potem tudi drugo kolo ne bi blokiralo. Čudno, da te ni zasukalo, ko je samo eno grabilo pa še na bankino si prišel z eno stranjo vozila. Si imel malce sreče pri vsem skupaj.
Scorpia ::
Očitno se je zgodilo isto kot pri meni. Avto mi je nekaj časa stal in ga ene 2 dni nisem vozil. Učasih mi tudi stoji več dni pa ni nikoli bilo problemov.
Vse lepo in prav pridem do prvega križišča po 1 km vožnje, avto zdrsne na sredino križišča kljub temu da sem pedalo do konca pritisnil. Na srečo nobenega ni bilo na križišču, pa še ročno sem uporabil, pa je avto šele ustavil. Nato sem gledal kaj je šlo narobe da se ni ustavil in vidim do so sprednje zavore bile čisto rjaste, da so ploščice niso imeli kje prijet ker je vse odpadalo. Je pa zanimivo zakaj zadnje zavore skoraj ni nič rja prijela, sprednje pa nenormalno velik. Je pa takrat dež padal. Od takrat vedno preden pridem na križišče mal čistim zavore, če dalj časa ne vozim. Glede na stanje diska, ki si ga slikal vidim da je zelo podobno mojim in možno da je do tega prišlo.
Glede na stanje diska je videt čisto ok in ga ni dosti pobralo, prav tako je dosti mesa na ploščicah. Je pa kot pri vseh avtomobilih poceni disk ki rad rjavi. Enim več rjavi enim pa manj, z leti se stanje slabša, kljub temu da ni velike obrabe diska. Bi bilo vseeno dober pogledat še zavorne cilindre in razdelilni cilinder.
Vse lepo in prav pridem do prvega križišča po 1 km vožnje, avto zdrsne na sredino križišča kljub temu da sem pedalo do konca pritisnil. Na srečo nobenega ni bilo na križišču, pa še ročno sem uporabil, pa je avto šele ustavil. Nato sem gledal kaj je šlo narobe da se ni ustavil in vidim do so sprednje zavore bile čisto rjaste, da so ploščice niso imeli kje prijet ker je vse odpadalo. Je pa zanimivo zakaj zadnje zavore skoraj ni nič rja prijela, sprednje pa nenormalno velik. Je pa takrat dež padal. Od takrat vedno preden pridem na križišče mal čistim zavore, če dalj časa ne vozim. Glede na stanje diska, ki si ga slikal vidim da je zelo podobno mojim in možno da je do tega prišlo.
Glede na stanje diska je videt čisto ok in ga ni dosti pobralo, prav tako je dosti mesa na ploščicah. Je pa kot pri vseh avtomobilih poceni disk ki rad rjavi. Enim več rjavi enim pa manj, z leti se stanje slabša, kljub temu da ni velike obrabe diska. Bi bilo vseeno dober pogledat še zavorne cilindre in razdelilni cilinder.
////
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Scorpia ()
Zheegec ::
Ko smo že pri zavorah... imam pol leta staro Hondo Civic... vse je kul, edino zadnje čase opažam, da prvih par minut po vžigu zavore zelo slabo primejo... ponavadi takrat še manevriram iz dovoza, tako da ni hudega. Po tem času pa delujejo popolnoma brezhibno. Kaj bi bilo lahko narobe?
Nekaj ne bo v redu. Pri meni zavore primejo za moment slabše samo, če avto stoji recimo en dan, potem pa že pri prvem dotiku bremze rabim hujšo zavorno silo. Če se bremze prej na ravnini samo dotaknem pa tega ni. Najbrž zaradi prahu/umazanije, ki se čez noč nabere gor.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
WarpedGone ::
Rjavenje diskov nebi smelo tako drastično poslabšat zaviranje. En al pa dva obrata kolesa ob stisnjeni čeljusti sta dovolj da se disk zopet sveti kot nov - če le čeljust res ornk stisne.
Se mi je pa podobno dogajalo če sem dlje časa fural po hladnem in mokrem vremenu po umazanem asfaltu (dolg časa neč dežja) - ko sm stopu na pedalo najprej ni blo nič sploh, pol pa nek bežen občutek da mal pa le prime. Naslednji pritisk je bil že b.p. Servis ni našel nič narobe ...
Se mi je pa podobno dogajalo če sem dlje časa fural po hladnem in mokrem vremenu po umazanem asfaltu (dolg časa neč dežja) - ko sm stopu na pedalo najprej ni blo nič sploh, pol pa nek bežen občutek da mal pa le prime. Naslednji pritisk je bil že b.p. Servis ni našel nič narobe ...
Zbogom in hvala za vse ribe
amigo_no1 ::
blackmack
Prve izgledajo v redu.
Pomoje so zadnje bobnaste zavore na nuli, kar s tiče zavornega učinka.
Razdri, zamenjaj.
Prve izgledajo v redu.
Pomoje so zadnje bobnaste zavore na nuli, kar s tiče zavornega učinka.
Razdri, zamenjaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
amigo_no1 ::
Foro z rjavenjem zavro so včasih uporabljali za tehničnega, namreč pred tehničnem so namensko polili zavore z vodo in počakali nekaj časa, potem so zavore na pregledu prijele "kot nore".
Drugače pa pri večini vozil, ki nimajo avtomatskega čiščenja zavor med vožnjo, povzroči stanje vozila rjavenje zavor (najbolj pride do izraza če avto sotji par dni med kakim deževjem ) in posledično zelo dober učinek pri prvem zaviranju, potem se diski/bobni očistijo in super zaviranj je konec.
blackmack
Kako so zavore prijele dan/teden pred nesrečo ?
Drugače pa pri večini vozil, ki nimajo avtomatskega čiščenja zavor med vožnjo, povzroči stanje vozila rjavenje zavor (najbolj pride do izraza če avto sotji par dni med kakim deževjem ) in posledično zelo dober učinek pri prvem zaviranju, potem se diski/bobni očistijo in super zaviranj je konec.
blackmack
Kako so zavore prijele dan/teden pred nesrečo ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
;-) ::
Ne predstavljam si da nebi mel zavore tak narete da ko pipnem me prlima na predno šajbo. Kolesa morajo stat(blokirat oz. ABS-at) takrat ko ti hočeš ne takrat ko si avto zmisli.
delavec44 ::
Pa še med vožnjo lahko avto ugasneš pa ključ daš ven. Takrat še specialno dobro primejo
Zheegec ::
Pa še med vožnjo lahko avto ugasneš pa ključ daš ven. Takrat še specialno dobro primejo
Takrat se ne rabiš več ukvarjati z volanom in se lahko posvetiš samo bremzanju. Odlična varijanta, če ne obvladaš dveh stvari naenkrat! Pa še on-topic smo ostali
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Scorpia ::
;-) Sam sem že nekolikokrat menjal diske, ker sam z dvema avtoma naredimo v 4 letih po 300.000 tisoč km. In verjemi tale disk je več kot odličen, bi ti zdaj moral poslikat kako je šele pošten rob, pa nam avto še vedno brez težav zavira. Tudi če bi disk do konca pobralo, nikakor ne more biti krivec da avto ne zavira. Edino ko ga pobere, je občutno slabše hlajenje diska in se po klancu dol več kot očitno pozna ko se mi zavore pregrejejo in se ne ohladi tako hitro kot nov disk. Takrat se pozna nekoliko daljša zavorna pot. Pa če imaš tak stil vožnje da ti skos abs uklaplja bi že moral razmisliti o boljših gumah.
Zadnje zavore nikakor pri avtorju teme nikakor ne moreta biti krive, ker če bi tudi zadnje blokirale, bi avto odletel po svoje. Na našem avtu ki ima 300.000 tisoč km, šele zdaj kaže da je treba menjati disk. Pa sta še originalna diska.
Da diski ne rjavijo bo treba poseč v boljše modele ki so delani proti rji, tisti za 80 evrov ali manj v kompletu so za en drek in sam komaj čakam da zamenjam za boljše diske.
Priporočajo pa tudi, da kupiš diske ki zdržijo 500-700 stopinj, ti so srednje agresivni in se sicer veliko bolj obrabljajo. Ampak da preprečiš visoko obrabo, ni treba vzeti agresivne ploščice. Lahko tudi navadne, na tak način se izognem da mi se zavore ne pregrejejo po kaki agresivni vožni. Sicer to kombinacijo smo naredili pri drugem avto ki ga ne vozim toliko, ampak zaenkrat se odlično obnese.
Zadnje zavore nikakor pri avtorju teme nikakor ne moreta biti krive, ker če bi tudi zadnje blokirale, bi avto odletel po svoje. Na našem avtu ki ima 300.000 tisoč km, šele zdaj kaže da je treba menjati disk. Pa sta še originalna diska.
Da diski ne rjavijo bo treba poseč v boljše modele ki so delani proti rji, tisti za 80 evrov ali manj v kompletu so za en drek in sam komaj čakam da zamenjam za boljše diske.
Priporočajo pa tudi, da kupiš diske ki zdržijo 500-700 stopinj, ti so srednje agresivni in se sicer veliko bolj obrabljajo. Ampak da preprečiš visoko obrabo, ni treba vzeti agresivne ploščice. Lahko tudi navadne, na tak način se izognem da mi se zavore ne pregrejejo po kaki agresivni vožni. Sicer to kombinacijo smo naredili pri drugem avto ki ga ne vozim toliko, ampak zaenkrat se odlično obnese.
////
blackmack ::
Danes zjutraj, ko sem sem se zopet peljal s službenim sm malo sprobal, in mislim da so zavore prijemale normalno pač za avto brez abs-a (svoj avto pač mam z abs in drugimi fintami in moje osebno mnenje je, da avto star več kot deset let, posebej še brez abs in airbagov ni za nikamor več, kot pa za na odpad). Je pa se mi 1x prej zgodilo na avtocesti, da se mi je avto slabo ustavljal. Pa potem še 1x, ko so zaradi obnove ceste ročno usmerjali promet, ko sm mogo na kratki razdalji hitro ustavit. Nism polagal posebne pozornosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: blackmack ()
šernk ::
in po čem sklepaš, da so avti brez ABS za na odpad? po tvojih občutkih? sam med 18 let starim avtom brez in 7let starim z ABSom nisem videl razlike v zaviranju, dokler se mi ni 1x ABS vključil, to je pa tudi to. ne vem zakaj se nekaterim tako hitro uklaplja, ker sam moram na snegu, kar precej pohodit zavoro da ga vklopi. torej pridem do zaključka ali imate katastrofalne gume, ali pa ne znate zavirati z občutkom.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
#000000 ::
Kva da ne, kaj pa je 15 v sekundi prtisnt in spustit pedal, Chuck Norris efekt se reče temu :)
Lahko pa si nardiš sam doma ABS, macolo v roke in udri po diskih da se mal zvijejo in pol pride do prijetnega tresenja in ABS občutka, če pa imate še bobne, pol pa nest k prvemu strigarju naj jih v excenter podreja pa bo.
Lahko pa si nardiš sam doma ABS, macolo v roke in udri po diskih da se mal zvijejo in pol pride do prijetnega tresenja in ABS občutka, če pa imate še bobne, pol pa nest k prvemu strigarju naj jih v excenter podreja pa bo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: #000000 ()
šernk ::
Nikakor ne moreš tako hitro pulzno pritiskati.
sploh veš na kakšnem principu ABS deluje? pulzno pritiskati WTF? zakaj bi pulzno pritiskal? guma v normalnih razmerah praktično ne blokira z ali brez ABSa, ABS se mora vključiti le v ekstra ekstremnih razmerah, kar pa je recimo 1x na leto ali pa še to ne.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Snegec ::
in po čem sklepaš, da so avti brez ABS za na odpad? po tvojih občutkih? sam med 18 let starim avtom brez in 7let starim z ABSom nisem videl razlike v zaviranju, dokler se mi ni 1x ABS vključil, to je pa tudi to. ne vem zakaj se nekaterim tako hitro uklaplja, ker sam moram na snegu, kar precej pohodit zavoro da ga vklopi. torej pridem do zaključka ali imate katastrofalne gume, ali pa ne znate zavirati z občutkom.
Pri večini avtomobilov se ABS vklopi šele ko je zavora do konca stisnjena in avto pravzaprav malo "počepne" ;) Kolikor vem, definicija ABS-a ni, da se ti vklopi predno bi prišlo do blokade koles. Torej, bi se načeloma ABS nebi smel vklapljat predno ti ne "skočiš po zavori" na vso silo.
Se mi pa postavlja vprašanje do OPja, glede na to, da je imel pred avtomobilom še 70m, če je zgolj pritiskal na zavoro ;) A dandanes noben ne zavira z mašino?
Snegec & Snežinka, mala potepinka.
AndrejS ::
ABS se vklopi ko kolo blokira !
Če ne verjameš polno zabremzaj pri ene 90 km/h in potem poglej sledi na cesti. Pa boš videl da je kolo mnogokrat bilo blokirano.
Če ne verjameš polno zabremzaj pri ene 90 km/h in potem poglej sledi na cesti. Pa boš videl da je kolo mnogokrat bilo blokirano.
#000000 ::
ABS je sistem proti blokadi koles, malenkost preden bi zablokiral popusti bremzo in spet stisne.
Pyr0Beast ::
V petek sm se enemu zakanto s službenim vozilom v rit. Mel sm kakih 50-70m razdalje, cesta čisto suha, vozil pa sm enih 80. Ko sem videl, da je začel ustavljat sm dal po bremzi, ampak avto ni začel naglo ustavljat ampak čisto počasi in ko sm videl, da bo pot premala sm se začel izmikat desno, če bo on le tolko zavil v levo, da bom prišo mimo. Po sledeh je videt, da se je leva guma čisto vstavla, ko sm z desno prišo na bankino. Ampak po bremzi sm pune stisnil že kakih 25 m prej, samo tedaj se je avto čist počasi ustavljal. Sled leve gume pa je dolga tud kakih 25m. Avto sm pa pol zadel v levi bok( zlomljena luč, poškodovan blatnik). Sumim pa, da so slabe zavore na avtu. Zadnje so bobnaste, tak da mam samo slike prednjih. Zavora ko jo stsneš je kr hitro trda. Kaj pravite?
Aja avto nima ABS-a.
To da je zadeva kmalu trda je dobro in potrjuje da nimaš zraka noter. Če je posredi še kaka druga napaka treba ugotoviti.
Ima zadeva servo bremze ?
Samo meni bolj zgleda da imaš zribane diske. Na robu se ti je naredilo kake 3mm obrobe in tega kakor zgleda ni nobeden pobrusil ko so se menjale ploščice, kar bi nujno moral.
Poglej če ti tudi pobira na eni strani ploščice bolj kot na drugi, da niso zarjavela tudi vodila. Disk je verjetno tudi preveč obrabljen in je potreben menjave.
Ko smo že pri zavorah... imam pol leta staro Hondo Civic... vse je kul, edino zadnje čase opažam, da prvih par minut po vžigu zavore zelo slabo primejo... ponavadi takrat še manevriram iz dovoza, tako da ni hudega. Po tem času pa delujejo popolnoma brezhibno. Kaj bi bilo lahko narobe?
Zaribani zavorni cilindri - tisti ki pritiskajo na disk preko ploščic, ko se segreje se vse skupaj malce sprosti in zadeva dela bp, samo načeloma bi ti morale potem zadnje kar pošteno zabremzati, meni je to počelo pozimi.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pyr0Beast ()
kalko ::
ABS je sistem proti blokadi koles, malenkost preden bi zablokiral popusti bremzo in spet stisne.
V bistvu ni čisto točno, tudi pri ABS-u kolo zablokira, a le za kratek trenutek. Ko sistem zazna, da je kolo zablokiralo, popusti pritisk in ga nato takoj spet poveča, dokler kolo znova za kratek trenutek ne blokira ... in tako "jovo na novo" do zaustavitve. Zato se delovanje ABS-a na pedalu čuti kot "nabijanje".
Nerdor ::
Ko smo že pri zavorah... imam pol leta staro Hondo Civic... vse je kul, edino zadnje čase opažam, da prvih par minut po vžigu zavore zelo slabo primejo... ponavadi takrat še manevriram iz dovoza, tako da ni hudega. Po tem času pa delujejo popolnoma brezhibno. Kaj bi bilo lahko narobe?
Praviš pol leta stara Honda Civic, to je ta angleška hečbek 8 gen. anede? Problem je v diskih, ki se morajo zagreti, ni druge. Ni kriva nobena umazanija al kej, kriv je dizajn same zavore, ki hoče posnemat športne avtomobile, kjer je tudi tam prvih 10min delovanja zelo švoh, potem pa primejo tako kot morajo.
Isti blem je s športnimi Potenza gumami, dokler se prvih 5, 10 min ne ogrejejo, so take kot zlizane sava, potem je pa druga zgodba.
... for lifetime!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Lučka za ABS se občasno prižge (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 25774 (4088) | PrimozR |
» | Slabe zavore? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15628 (11576) | TheBlueOne |
» | Izguba na rabljenih oz. novih avtih (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 57975 (49346) | Steinkauz |
» | O pnevmatikah, zavorni razdalji in oprijemu (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 31976 (30082) | energetik |
» | ABS in njegovi problemi (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 11572 (10113) | SkIDiver |