» »

4-taktni, 2-taktni??

4-taktni, 2-taktni??

«
1
2

Baćjeee ::

LP!
mene pa zanima če mi lahko kdo opiše kakšna je razlika med štiritaktnim motorjem in 2 taktnim... govorim o skuterjih.Ali so 4- taktni počasnejši ali nasprotno???

Matek ::

Dvotakten vs. štiritakten. Kaj je boljše, je zelo večplastno vprašanje brez enoličnega odgovora.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

Pyr0Beast ::

Vzami štiritaktnika pa se ne rabiš zezati z oljem in avspuhi.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

A. Smith ::

Dvotaktnim je treba delat mešanico bencina in mazivnega olja -> dodatni stroški, poleg tega imajo navadni 2T motorji slabši izkoristek -> večja poraba. 2T motorji potrebujejo stalno mazanje, zato je potrebno tudi med daljšo vožnjo po klancu navzdol občasno dodajati plin, da ne zaribajo. Menjava olja in oljnega filtra ni potrebna, ker filtra ni, olje pa je vsebovano v gorivu (pri 4T mašini se oboje menja). V primerjavi s 4T mašino ima 2T pri enaki prostornini večjo moč. V splošnem potrebujejo 2T motorji več vzdrževanja od 4T (za skuterje nisem prepričan, ampak pri močnejših motorjih je to dejstvo) in imajo krajšo življenjsko dobo.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

Blinder ::

4T ima lepši zvok :D Sam pospeški znajo bit bolj švoh, še posebej, če na 2T odstraniš kakšne omejevalce.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

biokill ::

4taktni so jajca, ker negre nikamor. Res je da kuri zelo malo ampak vseeno.
npr. skuter 50ccm 4takten gre okoli 60km/h in nemoraš nič kaj velik predelat, razn menjava izpušne cevi...Pri 2taktnemu pa odstraniš blokade iz elektrike in izspoha in ti leti okrog 80, če zamenjaš izspuh pa okoli 100km/h......Res je da več pije, a ima vsaj dobre pospeške....

BigWhale ::

Skuter pri 100km/h?

A to si v kakem klubu samomorilcev?

V-i-p ::

biokill: klobasaš. Še moj 4-taktni jajček iz Kitajske je lani predno sem ga prodal šel 78,9km/h po GPS-u...
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

kixs ::

Kok bi potem sel sele 2-taktni 8-)

;-) ::

biokill: klobasaš. Še moj 4-taktni jajček iz Kitajske je lani predno sem ga prodal šel 78,9km/h po GPS-u...

Moj mondeo 1.6 pa 260 ko je blo mal oblačno >:D

SkIDiver ::

4 taktni motor se da ravno tako lepo predelat samo je potrebno menjat še kaj drugega kot samo izpuh;)

Valvoline ::

2 taktni za skuterčka je boljša opcija,poraba je enaka ne trosit brezveznosti o razliki,pač mal tistga dvotaktola za mešanco nalivaš.2 taktni motorček je precej bolj vzdržljiv kot 4 takten.

aiko ::

2 taktni za skuterčka je boljša opcija,poraba je enaka ne trosit brezveznosti o razliki,pač mal tistga dvotaktola za mešanco nalivaš.2 taktni motorček je precej bolj vzdržljiv kot 4 takten.



Koliko ti dejansko veš o mehaniki?? Ker napisal si točno 2 neumnosti v 1 stavku. 1. poraba 2. vzdržljivost

Valvoline ::

2 taktni za skuterčka je boljša opcija,poraba je enaka ne trosit brezveznosti o razliki,pač mal tistga dvotaktola za mešanco nalivaš.2 taktni motorček je precej bolj vzdržljiv kot 4 takten.



Koliko ti dejansko veš o mehaniki?? Ker napisal si točno 2 neumnosti v 1 stavku. 1. poraba 2. vzdržljivost

Jaz vem kaj govorim. 2 taktni za skuterčke je boljši v vseh pogledih,razn ekološkega :)

Phoebus ::

2T je boljša izbira za skuter. Čisto po kmečko povedano, ima pri enakih obratih 2x več eksplozij, posledično bolj stegne. Seveda je obraba večja in ekološkost manjša, ti pa prvi klanec _pri povprečni poceni skuterski mašini_ pokaže prednosti 2T v praksi ;)

Calligula ::

2 taktnega vzames, ce si se mulec in ti pase z nagravznim hrupom prehitro cez naselja mimo otrok tiscat.

4 taktnega vzames, ce si starejsi od tistega prv3ega mulca, mas rad tisino, udobje, varcnost, neproblematicnost oz si tisto prvo fazo zivljenja ze dal cez.

Baćjeee ::

mislim, da bom kar 4-taktnega vzel, se mi po opisu oziroma komentarjih sodeč se mi bolj dopade.
HVala vam za odgovore!

__Devil__ ::

vsi športni, predelani skuterji so dvotaktni. Že moj sym basix gre 65 km/h z blokadami :)). 70 pa po klancu :D

Phoebus ::

calligula: očitno nisi vozil kaj dosti mopedov in samo teoreriziraš. 4T 50ccm v klanec NE gre. razen če je 30 na uro zate hitrost, primerna za umirjenega človeka :)
slovenc, probaj pri kolegih kako gre in se odloči, da se ne boš nategnil.

AndrejS ::

Največji + pri 4t je da sopotnica ne smrdi po olju!

Vikking ::

2T do 250 kubične motorje

Nad 250 pa 4T.

Za vožnjo od točke A do točke B pa raje 4T neglede na kubaturo. Pač 2T je nagnjen temu da bo slej ko prej zaribal (slabvzdrževanja voznika...), predelava...

Pa tisti, ki mislijo, da ko menjajo izpuh na 50ccm motorju, in jim gre kar naenkrat 30kmh več, naj ne sanjajo v oblakih. Je pa res da nalepka Akrapovič na izpuhu doprinese sigurno še 10km/h.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

Pyr0Beast ::

Seveda je obraba večja in ekološkost manjša, ti pa prvi klanec _pri povprečni poceni skuterski mašini_ pokaže prednosti 2T v praksi ;)
Ah dej no dej. Prijateljev motor brez blokad, z športnim! filtrom se je v klanec premikal ~7km/h. Peš sem ga brez problema prehitel.
Poraba? Pičlih 8L/100.

Za ta denar, kot ga je model zmetal za predelave, druge avspuhe in ga še bo za gorivo, bi si brez problema kupil močnejšo mašino vendar pač, ker je 50ccm prdalica edini vir adrenalina za adolescenčne pobece, ki so že tako komaj naredili izpit, to pač ostaja primarna izbira. To, da s tistimi prdalicami in predelanimi avspuhi kravžljajo živce vsem prisotnim v radiju 500m najbrž ni dobro spregledati.

2T je narejen za cenenost, 4T je pa že v osnovi boljši, sploh kar se tiče vzdrževanja. Sicer svečke niso tak strošek, se pa močno pozna na moči, ko se le te zasajijo.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

#000000 ::

500 ccm cvajtaktar, suha skolopka, pospeški da te srat, od prve do trete se pelješ po zadnjem brez drkanja sklopke in skakanja po motorju.

je treba vedet da se dvotaktne mašine vrtijo z lahkoto 12-14.000 obratov dočim štiritaktne od 7-10.000 pri 12 ponavad riknejo.

__Devil__ ::

2 takteri owns dajte si dopovedat, 4t so za pi*ke

Blinder ::

2T je boljša izbira za skuter. Čisto po kmečko povedano, ima pri enakih obratih 2x več eksplozij, posledično bolj stegne. Seveda je obraba večja in ekološkost manjša, ti pa prvi klanec _pri povprečni poceni skuterski mašini_ pokaže prednosti 2T v praksi ;)


2x več eksplozij, ima pa po drugi strani slabše polnjenje. Pa nekaj sveže mešanice konča direkt v izpuh. Dobro sam o performansih ni nobenega dvoma, kateri gre več -> 2T.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Matako ::

Enostavna razlika: Pri 2-taktnem rabiš tankat bencin z oljem.
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

Pyr0Beast ::

Novejši dvotaktniki imajo 2T olje posebej, tankaš pa lahko kar čisti bencin, saj olje sam dozira.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

__Devil__ ::

sym basix ma tak, pa večina no. skoraj še nisem videl skuterja ki bi moral delat mešanco, večina ma že posebej.

ABX ::

2 taktnega vzames, ce si se mulec in ti pase z nagravznim hrupom prehitro cez naselja mimo otrok tiscat.

4 taktnega vzames, ce si starejsi od tistega prv3ega mulca, mas rad tisino, udobje, varcnost, neproblematicnost oz si tisto prvo fazo zivljenja ze dal cez.


+1
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

__Devil__ ::

moj kolega ma 70kit s skuterji gillera runner pa mu gre nekaj čez 120 km/h, večino delov ma malossi. pa akrapovića =)

edit: je pa 2T seveda ;)

Zgodovina sprememb…

Pyr0Beast ::

Rajt, kilometrov bo pa naredil mogoče desetino.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

__Devil__ ::

ja ponavadi hitro crknejo pune predelani skuterji :D. Bat največkrat oz pikne :D al pa ojnica zvije pa to. =)

Baćjeee ::

ja sei bolj kupovani so res 2 taktni tudi ko pogledaš po proizvajalcu jih vsi boljši proizvajalci delajo 2 taktne npr. yamaha in tudi prijatelji mi pravijo naj grem na 2 taktnega...

biokill ::

V pospeškah pa hitrosti zmaga 2taktni, o tem ni dvoma. Če bi se pa tolk kvarli kokr pišete eni tukej gor jih pa sploh nebi delal.

c00L3r ::

Skuter 50ccm mora bit 2T, sicer se ne premakne nikamor. Če je 125ccm ali več je pa morda celo boljše vzet 4T. So bolj vzdržljivi, cenejši za vzdrževat, manj porabijo. Zaradi večje delovne prostornine pa imajo tudi dovolj navora.

Sem še do lani imel skuterja, pa sem ga moram prodat, ker sem rabil denar za avto. Še zdaj ga včasih malo pogrešam... :'( Sicer če bo vse po sreči si pozimi/spomladi kupim nekaj 600ccm. Ok, to je blo malo off topic. Sicer pa je po mojem mnenju najboljša predelava za 50ccm skuterja:
-70cmm kit, železni cilinder, saj je dooosti bolj zdržljiv. Jaz sem imel Polini Corsa.
-Za 1 stopnjo večji uplinjač. Za Aerox-a, je primerna kaka 17-ka, ker ima serijsko 12-ko če se ne motim?
-Polini speedControl variator (komplet z jetmenom in povratno vzmetjo). Se splača, je dosti bolj zdržljiv. Ob uporabi železnega cilindra se valčki praktično sploh je obrabljajo.
-resonančni izpuh. Nekaj v rangu LeoVince ZX. To je opcijsko. Sem imel 2 leti resonančni izpuh, potem pa še 2 leti navadnega. Ob zgornjih predelavah, pa pridobi motor že dosti več navora. Ob menjavi izpuha se moč poveča v višjih obratih in izgubi v nižjih. OBVEZNO je potrebno dati lažje valčke ob menjavi izpuha, sicer ne bo šlo nikamor.

Meni je z zgornjo predelavo skuter delal brez težav do nekje 25000km, nato sme ga prodal. Zadnji 2 leti sem servis delal sam, saj ni neka umetnost. Menjaš svečko, menjaš olje zadaj v prenosih, sčistiš zračni filter. Jaz sem še preveril stanje valčkov. Ti so bili vedno OK, odkar sem imel Polinijev variator. Za menjavo valčkov je potreben poseben ključ ali pa pnevmatska pištola. Edino za menjavo sklopke sem peljal na servis.

DOOM_er ::

kva te sesalce vozte :)) ueeeeeeeeeeeeeeee čez mest. Kup apna :)) al pa ATXa, motor za dece (no pač odvisn kolk si pr 14 letih lohk dec ) :))
Robots will steal your job. But that's OK

Blinder ::

Ok sesalce tut jas sovrazim. Sam tole bi pa mel
al po moznsti njegovega vecjega brata, 80, 125 al kaj takega:D
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Baćjeee ::

kakšen motor pa kej priporočate 50ccm in da je cena do 1300€, kaj se mi najbolj splača vzet??

DOOM_er ::

apn 6 al pa atx :))
Robots will steal your job. But that's OK

Baćjeee ::

hehe, sei 6ka je še zdej men ful huda xD :D

r0b3rt ::

potem bom pa še jaz vprašal "off topic"... imam apn6s,dodana 5.brzina,izpuh lipnik,zamenjana svečka iz f75 na f85 p (kaj pomenita oznaki f,p nimam pojma, vem da višja ko je št. za višjo temperaturo je... lahko kdo obrazloži?),gonilna snov je pa omv-jev super 100; imate kakšno idejo o preprosti "predelavi", da bi se dobilo na moči in se s tem ne bi drastično zmanjšala "življenjska doba"

ABX ::

apn 6 al pa atx :))


apn 6 je sama plastika, APN 4 je pravi old skool. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Pyr0Beast ::

Preprosta predelava ? Tankaš 85 oktanski bencin.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

DOOM_er ::

apn 6 al pa atx :))


apn 6 je sama plastika, APN 4 je pravi old skool. :)



ja no sam težko dobiš kkšnga k je dejansko tak kokr more bit :)) drgač pa itak APN-i so zakon
Robots will steal your job. But that's OK

koyotee ::

rob3rt, snemi glavo dol s cilindra, in jo na ravni površini brusi na brusnem papirju. Kak mm jo lahko pobrusiš. Rezultat tega bo večja kompresija. Glej pa, da imaš celo dihtungo na cilindru, da ti ne bo prišel zrak not, ker pol ti bo svečko odtrgalo vn :)
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Vikking ::

potem bom pa še jaz vprašal "off topic"... imam apn6s,dodana 5.brzina,izpuh lipnik,zamenjana svečka iz f75 na f85 p (kaj pomenita oznaki f,p nimam pojma, vem da višja ko je št. za višjo temperaturo je... lahko kdo obrazloži?),gonilna snov je pa omv-jev super 100; imate kakšno idejo o preprosti "predelavi", da bi se dobilo na moči in se s tem ne bi drastično zmanjšala "življenjska doba"


Razlaga oznak

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: WarpedGone ()

Spajky ::

- Daš na lasten rizik malo daljšo svečko z debelejšo izolacijo srednje elektrode (svečka mora imet še dovolj placa do bata v zgornji poziciji, da ne bo joj) :D S tem se poveča kompresija (moč!); lahko pa še na svoj rizik odstraniš tudi dihtung šajbico od svečke dol, pa jo prtegneš v glavo, gre še globlje svečka. :8)

- Poleg tega pa "OPA!" home-made aditiv : 1/4 promila dvotaktola + 1/2 promila white spirit-a (vsaj 99%-ni) + 1 promil acetona (vsaj 99%-ni) - prvo dobiš na pumpi, drugo v Merkurju. :)) v benz (se pravi na 1L benza enake količine mL sestavin OPA! aditiva. Uporabljaš tavelko šprico iz lekarne ... :))

- Lahko pa na en adapter na dovod zraka/pred ev.zračnim filtrom na karburator montiraš en močen PC 12V vent z velikim pretokom zraka - napraviš elektro-Turbo :D :D :D

- Napraviš mini HydroBooster (celico za proizvodnjo pokalnega plina z elektrolizo) in plin vodiš v vhod tik pred karburatorjem preko injekcijske igle.

- ... lahko pa tudi shujšaš za 10 kil :8) ...

Vse razen slednjega sem imel/imam/bom na svoji stari Škodi Favorit in izprobal v praksi : deluje ! (svečke sem dal one z dvemi jezički, trajajo skor duplo dlje, ker jih ne mislim več dol odšraufavat >:D ..

Vse razen tazadnjega,
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

gapLLL ::

ja pač 4 taktni bencinski motor je narejen za manjšo porabo goriva,večji izkoristek kot pri 2 taktnem bencinskem motorju. eh bom kr tko našteu

4Taktni bencinski motor:
-večji izkoristek
-manjša poraba goriva
-bolj leti pod majhnimi obrati
-v hitrosti ni take bistvene razlike 4t-2T
-4 Taktni motor ima manj navora kot 2Taktni


2Taktni motor
-manjši izkoristek
-visoka poraba goriva
-moraš terat v obrate za razliko od 4T
-bolj potegne sicer pod bistveno višjimi obrati kot pri 4Taktnemu (maš 2 taktno yamaho yz250 pa naviješ na nevem recimo 14 000 obratov/Min pa pospeši od 0-100 v 6 sekundah/////4 taktna yamaha yz250F pa pri 7 000 obratih rabi za od 0-100 skoraj 9 sekund ni bistvene razlike v času le v obratih)

aha drgač pa kar se cene tiče je pa 4 takter bistveno dražji servisi so pa enako dragi pri 2 taktnem in 4 taktnem motorju.2 takterja lahko doma šraufaš 4 takterja moraš pa pelat na servis ker ima ventile pa to...

jest10 ::

Dobro jutro. Tema je stara 2 leti.

Looooooka ::

BigWhale je izjavil:

Skuter pri 100km/h?

A to si v kakem klubu samomorilcev?

Men tud nikol ni blo jasno zakaj capci lepo ne naredijo izpit in si kupijo rabljen motor.Definitivno bolje in bolj varno od skuterja(mejhna usiva kolesa jst ze ne bi gonu 100 km/h...kaj sele v ovinke).
Ocitno so res fuuul pocen.Druge razlage ne vidim.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tomos ne vžge (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13521014 (1557) hojnikb
»

nakup skuterja, nasveti?

Oddelek: Na cesti
213189 (1215) trancer01
»

Nakup scooterja (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8417492 (9378) tech level
»

Kateri kitajski skuter

Oddelek: Loža
2421633 (20695) Primorec
»

Mešanca 3% + dizel ????

Oddelek: Na cesti
478609 (7548) korenje3

Več podobnih tem