» »

mercedes cdi in kurilno olje

mercedes cdi in kurilno olje

vstrac ::

ZdravkoČolič,

Lahko se neki zvijaš tuki, ampak dejstva so dejstva. Če boš ti vozil 165 ti bodo tok tudi izmirli in nič odbili, vem iz izkušn.


to seveda ni res. Napaka merjenja pri hitrostih nad 100km/h je 7km/h, toliko ti tudi odbijejo pri določanju kazni. Pri vožnji 180km/h na cesti, kjer je omejitev 100km/h, sem dobil kazen za prekoračitev hitrosti za 73km/h. Na sliki, ki jo posname radar je kazalo izmerjeno hitrost 180km/h, na papirjih o kazni pa so mi očitali 173km/h.
Plačal sem 300 EUR in dobil 9 kazenskih točk (po vlogi zahteve za sodno varstvo in obrazložitvi olajševalnih okoliščin sodniku).

Napaka merjenja pri hitrostih pod 100km/h, pa se mi zdi, da znaša 4km/h, a v to nisem več prepričan.

lp

vstrac ::

Tudi, če si res naredu 30k km (kar jih pa seveda v osmih mesecih nisi) nimaš pojma.


V šestih mesecih mam prevoženih 35k km, zakaj se ti zdi to tako zelo nemogoče?

Tarzan ::

vstrac je izjavil:

Tudi, če si res naredu 30k km (kar jih pa seveda v osmih mesecih nisi) nimaš pojma.


V šestih mesecih mam prevoženih 35k km, zakaj se ti zdi to tako zelo nemogoče?

Ker prepočasi voziš. >:D

;-) ::

zaka jih nebi naredo 30k v 8 mescih js sm z bivšim naredo od oktobra do aprila prek 50.

imagodei ::

Naslov teme je mercedes cdi in kurilno olje... Ali imate še kaj povedat na ta konto?
- Hoc est qui sumus -

vstrac ::

Se opravičujem za zgornji off-topic, a debata je nanesla na to temo, pa sem moral dat repliko, da ne bo kdo v zmoti :)

Glede kurilnega olja pa me najbolj zanima kako se (tisti, ki tankate kurilca namesto dizla), izogibate policajem, če pa se na veliko kadi iz izpušne cevi? Vsakemu normalnemu policaju bo hitro jasno od kod ves ta dim za vami...

lp

IceIceBaby ::

Dim ni posledica kurilnega olja. Tudi nafta se kadi v nekaterih avtomobilih.

vstrac ::

Hm, pa sem mislil, da je ravno oblak črnega dima iz auspuha indikator kurilca. Hvala za info.

lp

Zheegec ::

vstrac - novejši boljši dizli imajo PDF in se jim ne kadi (razen, če je narobe čipan), vsem ostalim dizlom se kadi ob večjih pospeških ali pa če je kaj narobe z motorjem/gorivom. Kolikor vem, naj bi se kurilec malo bolj kadil, samo to sem prebral na forumu.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

M-XXXX ::

vstrac je izjavil:

ZdravkoČolič,

Lahko se neki zvijaš tuki, ampak dejstva so dejstva. Če boš ti vozil 165 ti bodo tok tudi izmirli in nič odbili, vem iz izkušn.


to seveda ni res. Napaka merjenja pri hitrostih nad 100km/h je 7km/h, toliko ti tudi odbijejo pri določanju kazni. Pri vožnji 180km/h na cesti, kjer je omejitev 100km/h, sem dobil kazen za prekoračitev hitrosti za 73km/h. Na sliki, ki jo posname radar je kazalo izmerjeno hitrost 180km/h, na papirjih o kazni pa so mi očitali 173km/h.
Plačal sem 300 EUR in dobil 9 kazenskih točk (po vlogi zahteve za sodno varstvo in obrazložitvi olajševalnih okoliščin sodniku).

Napaka merjenja pri hitrostih pod 100km/h, pa se mi zdi, da znaša 4km/h, a v to nisem več prepričan.

lp


Natančne vrednosti (iz sorodne teme) so:
7.a člen

Pri izmerjenem rezultatu hitrosti se upoštevajo naslednje varnostne razlike:

- 5 km/h pri merilnem rezultatu do vključno 100 km/h;

- 7 km/h pri merilnem rezultatu od 100 km/h do vključno 200 km/h;

- 11 km/h pri merilnem rezultatu nad 200 km/h;

razen:

- pri merjenju v ovinkih, kjer se upošteva varnostna razlika 11% izmerjene vrednosti;

- pri merjenju s sledenjem, kjer se upoštevajo varnostne razlike iz tabele 1 v 10. členu tega pravilnika.



Tudi, če si res naredu 30k km (kar jih pa seveda v osmih mesecih nisi) nimaš pojma.


V šestih mesecih mam prevoženih 35k km, zakaj se ti zdi to tako zelo nemogoče?

Jah, kot kaže nekateri mislijo, da če oni delajo po 5 000km letno ni nobene šanse, da bi ostali pa kaj več naredili. Vse se vrti okoli njih...

Kolikor vem, naj bi se kurilec malo bolj kadil, samo to sem prebral na forumu.

Mogoče drugačne barve (malo bolj modre) zaradi posledice barvila v kurilcu?

dzinks63 ::

Malo sem "šnofal" po netu kakšne so razlike med plinskim oljem za pogon dizelskih motorjev in med kurilnim oljem namenjenim za kurjavo oziroma ogrevanje zgradb.
Nekako sem izluščil tole, razlika ni samo v barvi.

Dizelsko gorivo:
Diesel or diesel fuel is a specific fractional distillate of fuel oil (mostly petroleum) that is used as fuel in a diesel engine. The term typically refers to fuel that has been processed from petroleum.

Petroleum derived diesel is composed of almost about 75% saturated hydrocarbons (primarily paraffins including n, iso, and cycloparaffins), and 25% aromatic hydrocarbons (including naphthalenes and alkylbenzenes).The average chemical formula for common diesel fuel is C12H26, ranging from approx. C10H22 to C15H32.


Kurilno olje:
Heating oil is very similar to diesel fuel, and both are classified as distillates. It consists of a mixture of petroleum-derived hydrocarbons in the 14- to 20-carbon atom range. That is, heating oil's chemical formula is usually either C14H30, C15H32, C16H34, C17H36, C18H38, C19H40, or C20H42.


Torej v gorivu namenjenim za kurjavo so prisotni tudi ogljikovodiki z daljšimi verigami, ponavadi tudi z večjo vsebnostjo žvepla. Res pa je, da so stare dizelske mašine prebavile vse kar si vlil vanje, vendar so najsodobnejši motorji doterani do potankosti in se iz njih vleče maksimum ter bi lahko imeli probleme. Tako, da nebi priporočal takšnega tankanja za sodobne dizelske avtomobilske motorje, saj lahko slej ko prej pride do kakšnih problemov in posledično do dragih servisov.

M-XXXX ::

Ene dva dni nazaj sem o tem povprašal soseda (ki je nekaj časa delal na Petrolu) in mi je odgovoril, da je bilo vsaj takrat (pred leti) situacija taka, da je bilo to eno in isto kurivo. Veliko delavcev tam je imelo svoje cisterne v katere so natočili "kurilca" preden so dodali barvo, zapeljali lepo domov v garažo in zmaga:D

Meizu ::

Ma kurilno olje je ziher kej osiromašeno, ali pa je dizelskemu gorivu dodana energijska vrednost. Zakaj bi enemu in instemu gorivu potem dajali dve ceni? Ni neke računice tukaj, če bi del istega goriva prodajal "pod ceno".

KoMar- ::

Zadevi se reče trošarine.

Meizu ::

Že že, sam skregano z logiko pa je vseeno.

M-XXXX ::

Meizu je izjavil:

Že že, sam skregano z logiko pa je vseeno.

Niti ne... Država pač ve, da nas lahko tam še dodatno zasluži in to je to.

Meizu ::

M-XXXX je izjavil:

Meizu je izjavil:

Že že, sam skregano z logiko pa je vseeno.

Niti ne... Država pač ve, da nas lahko tam še dodatno zasluži in to je to.


Sej ja, mal bi jih blo treba obrcat tam gor.

WarpedGone ::

Sej ja, mal bi jih blo treba obrcat tam gor.

Ma, v UESR (Union of European Socialist Republics) je trošarina obvezna stvar.
Ena takšna reč, ki jo moraš plačat državi, da ti dovoli kupit pogosnko gorivo, pol ti pa na to dovoljenje še DDV zaračuna.

Ne išči logike v dejanjih močnejšega.
Zbogom in hvala za vse ribe

ZdravkoČolič ::

Jah, kot kaže nekateri mislijo, da če oni delajo po 5 000km letno ni nobene šanse, da bi ostali pa kaj več naredili. Vse se vrti okoli njih...


Sam tok, da povem. Jst osebno delam honorarno v družinski firmi (transport pa to). V l. 2009 sm SAMO s kombijem naredu mislim, da več kot 70k km. Od tega je blo ene dvakrat več kot 4k v enmu delovnem tednu. Tko, da zaveži. Ostalim se mi ne da odgovarjat, ker je zguba cajta.

M-XXXX ::

Sam tok, da povem. Jst osebno delam honorarno v družinski firmi (transport pa to). V l. 2009 sm SAMO s kombijem naredu mislim, da več kot 70k km. Od tega je blo ene dvakrat več kot 4k v enmu delovnem tednu. Tko, da zaveži. Ostalim se mi ne da odgovarjat, ker je zguba cajta.

No glej ravno ti delaš po 70k+ letno ostali pa ne moremo 30k v 8 mesecih narediti ali kaj? Naj tako zavežem kot pri odbitku pri meritvah z radarjem?>:D

ZdravkoČolič ::

To je službeno, če bi se gurov od kafiča do kafiča kokr se povprečn slovencelj jih ne bi naredu 30k v enmu letu.

djordjevic ::

Pa dobro, kdo se je uscal na tvojo parado?
No grave is deep enough to keep us in chains.

M-XXXX ::

ZdravkoČolič je izjavil:

To je službeno, če bi se gurov od kafiča do kafiča kokr se povprečn slovencelj jih ne bi naredu 30k v enmu letu.

To je definitivno res. Ampak vseeno ne moreš kar tako iz prve rečt in sklepat da spadam med povprečne slovenclje glede vožnje. Vozim se na fax (50km v eno smer), dostikrat grem v kakšne toplice (cca 80km v eno smer), obisk kolegice na morju (malo manj kot 200km v eno smer), obisk ostalih prijateljev po celi sloveniji, veliko se vozim v zidanico (že to nanese cca 50-100km na teden), kar nekaj km sem naredil z raznašanjem raznih plakatov za študenski klub, itd... pa se kar nabere. No moj point je bil, da ni pametno nekoga kar direktno označit za lažnivca, oziroma da v njegovem primeru pa to ni mogoče da bi naredil 30k v 8 mesecih...

atubbuta ::

Jaz jih naredim 30k v 12 mesecih, pa se vozim čim manj, kar se da.
:)

Relanium ::

Tebi se že splača menjavat viskoznost olja če ga menjaš 2X na leto :)

Drugač pa jaz..... 20k na leto. Fax + če še kdaj kam skočim

Relanium ::

Pa da komentiram glede brezturbinskih dizlih pa njihovih pospeških

Pred leti, ko je še bla fast and furious norija so nekajkrat v Celju organizirali drag-race.
Prišlo je vse od jajc pa do najboljših mašin.
Naneslo je tak, da sta se pomerila Golf 3, dizel 1,9 pa brez turbine in pa......... korveta :)
Prvih 200 metrov ga je golf nesel!!!
To sem sam videl, pa tudi dosti ljudi tam,

tak da tisti ki trdite da so brezturbinski dizli počasni probajte tole izpodbijat.


So pa drugač dizli občutljivi.
Moč je odvisna od zelo veliko dejavnikov kot so vlažnost v zraku, kvaliteta goriva, stanje motorja (tesnenje glave), olja ter kdaj je bilo menjano, da ni motor ''zaspan'' pa od vsega.
Se mi je že zgodilo da mi avto ni šel več kot 130 po avtocesti medtem ko sem ga dostikrat do 170 spravil brez problema.
Spet drugič se mi je pa zgodilo da sem imel sopotnika, poln prtljažnik pa neko kvalitetno gorivo in mi je avto letel 180 BP!
Samo odprta usta sem imel.....

Tak da po mojih izkušnjah so dizli tak... treba jih je znat vozit pa tudi znat vzdrževat, potem pa lahko kr fajn leti.


Če gremo v ekstreme je pa tud tole mogoče Klik

energetik ::

Relanium je izjavil:

So pa drugač dizli občutljivi.
Moč je odvisna od zelo veliko dejavnikov kot so vlažnost v zraku, kvaliteta goriva, stanje motorja (tesnenje glave), olja ter kdaj je bilo menjano, da ni motor ''zaspan'' pa od vsega.
Se mi je že zgodilo da mi avto ni šel več kot 130 po avtocesti medtem ko sem ga dostikrat do 170 spravil brez problema.
Spet drugič se mi je pa zgodilo da sem imel sopotnika, poln prtljažnik pa neko kvalitetno gorivo in mi je avto letel 180 BP!
Samo odprta usta sem imel.....

Ja, dizli do že zelo blizu umetne inteligence, še malo pa se bodo začeli zavedati samega sebe...
Jim zamenjaš olje, pa se kar "zbudijo" in gre 170 namesto 130... :D

Relanium ::

Js mislim da tvoj nick ni tebi upravičen,
pa se mi dozdeva da si še šmrkavec brez izpita in izkušenj o avtomobilih

D3m ::

V iskanju dežele Pozornosti :))
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Relanium ::

Ne, jaz samo mislim da nekega dela iz: Moč je odvisna od zelo veliko dejavnikov ni dobro razumel

D3m ::

No, to je res. Sam men ne gre v računico "vlažnost v zraku"! Kaj si s tem mislil?
|HP EliteBook|R5 6650U|

ZdravkoČolič ::

Se mi je že zgodilo da mi avto ni šel več kot 130 po avtocesti medtem ko sem ga dostikrat do 170 spravil brez problema.
Spet drugič se mi je pa zgodilo da sem imel sopotnika, poln prtljažnik pa neko kvalitetno gorivo in mi je avto letel 180 BP!


Pa si čist ziher, da ti ni šu več kot 130, ker si pelov gor v klanc na ac, ko ti je šov pa 180 pa je biu klanc navzdol. :D

Relanium ::

Recimo 135, tu nekje, to samo enkrat.
Ampak do tistih 180 pa takrat nekajkrat zaporedoma po ravnini .... iz morja sem šel takrat

Isotropic ::

hahaha

energetik ::

Relanium je izjavil:

Js mislim da tvoj nick ni tebi upravičen,
pa se mi dozdeva da si še šmrkavec brez izpita in izkušenj o avtomobilih

Pač si zelo falil v tvojih "dozdevanjih".
Dobro vem od česa je odvisna moč motorja in učinek moči na vožnjo avta. Ampak zataknilo se mi je pri tvoji razlagi, kako gre dizel zaradi "zaspanosti" enkrat 130, drugič pa 170. Ne da bi pomislil, da je kaj narobe z mašino, da je slučajno enkrat od spredaj pihala burja, si peljal v klanec in bil težko naložen.
Motor pač ne more biti zaspan, to je nesmisel. Če ne dela tako, kot bi moral, je pokvarjen. In se ne more zaradi malo teranja po AC kar sam od sebe popraviti.
Poleg tega imaš malo faljene pomembnosti raznih vplivov na zmogljivosti avta. Največji vpliv ima hitrost (oz. veter) v kombinaciji z aerodinamiko, potem masa avta in klanec. Kvaliteta goriva, starost olja so pa zanemarljivi dejavniki. Tesnenje glave motorja pa ne bi mešal med dejavnike, ker če glava ne tesni, se ne moremo pogovarjati o izpravnem motorju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Relanium ::

Ok, ena stvar je da sem takrat ko ni šel avto nikamor bil manj naložen ko takrat ko sem podrl osebni hitrostni rekord.

Svetujem ti pa, da se kaj oglasiš na naši fakulteti, bolj natančno v laboratoriju za meritve, kjer imajo trenutno menda en dci motor gor,
če pa boš imel še kaj časa pa si lahko prideš pogledat naš projekt Formula S, ki je ponovno v zagonu.

E, če to ni dosti pa k nam domov kakšno starejšo dizel mehanizacijo (traktorji, viličar)


Glede zaspanosti motorja...... ti to resno???
Nisi nikol sličal da kak avto od stare ate sam kadi pa nikamor negre?
Domači avto (sicer bencinar) ma motor tako zaspan da je to videl še na tehničnem pri meritvah plinov.
Ga je treba kdaj pa kdaj prepihat, če šparaš motor.

dzinks63 ::

Ampak do tistih 180 pa takrat nekajkrat zaporedoma po ravnini .... iz morja sem šel takrat

To si imel dizla z pregreto mašino. In ko je popenil ti je ušel v uiberture in takrat ga živ bog ne zaustavi. Vendar to je napaka motorja in ne neka super izpravnost, kao do sedaj je bil zaspan. Tak motor je potreben velikega servisa-generalke, če ne že kar menjave celega bloka motorja.

Domači avto (sicer bencinar) ma motor tako zaspan da je to videl še na tehničnem pri meritvah plinov.

To imaš zapacan katalizator, ker dela na prenizki delovni temperaturi, če se avtomobil v glavnem vozi z zelo nizkimi obrati in potem je res potrebno avtomobil oziroma motor dobro preterati, da se katalizator temeljito pregreje in prečisti. S takšnim zapacanim katalizatorjem je tudi pretok izpušnih plinov slabši in s tem povezano tudi slabše zmogljivosti avtomobila. In normalno da ti je na tehničnem pregledu to pokazalo, saj je tudi prečiščevanje plinov z zapacanim katalizatorjem slabo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

energetik ::

Relanium, z mamo si deliva avto, 1,3 MPI bencinar. Cel teden ga ne rabim in ga vozi mama. 3km v vsako smer,
max 30km/h, max 2500rpm, avto sploh nikoli ne doseže delovne temperature. Tudi jaz ponavadi vozim z max 3000rpm. Torej idealna definicija tvoje "zaspanosti".
Ampak glej ga zlomka, ko grem med vikendom na daljšo turo in doseže delovno temperaturo in ga občasno pritisnem do 6000rpm ni nobene zaspanosti nikjer, že prvi trenutek.
A ne bi pomislil, da avto od "stare ate" nikamor ne gre, ker je star, znucan, neredno servisiran, ima stare kable, svečke po možnosti pa v tanku še pol leta star bencin?

Sicer pa me nikakor ne moreš prepričati, da zaradi neke "zaspanosti" avto zgubi 220% moči, kot je približno razlike med potrebno močjo za 130 in 170km/h (ravna cesta, enake razmere). In da teh 220% moči nenadoma dobi nazaj z malo teranja na rdečih obratih.
Sicer pa smo močno zašli s teme.

Relanium ::

E, spet ni to to, zdaj praviš da je za to krivo samo teranje, prej samo olje
js pa pravim da kombinacija vsega skupaj.

dzinks63 je izjavil:


To si imel dizla z pregreto mašino. In ko je popenil ti je ušel v uiberture in takrat ga živ bog ne zaustavi. Vendar to je napaka motorja in ne neka super izpravnost, kao do sedaj je bil zaspan. Tak motor je potreben velikega servisa-generalke, če ne že kar menjave celega bloka motorja.

Dvomim, glede na to da avto 2 leti pozneje še kar lepo šiba, vžiga v prvo pa olja ne žre kaj preveč (252k km)

Pyr0Beast ::

Saj meni je tudi zanimivo, ko avto ni hotel iti več kot 140 v dolino a potem po ravnem 150 BP. Samo se mi zdi da ima več efekta sam veter kakor karkoli drugega.

Mašino se pa da zamoriti, sploh dizla.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Relanium ::

jebiga, pač s kilometri pa staranjem avta se marsikaj doživi :)

pa mal smo s teme zašli
Ma kdo izkušnje z kurilnim pa common raili ? al pa PD sistemom?

Isotropic ::

koliko olja pa pije (med servisnima intervaloma)?

M-XXXX ::

Pa da komentiram glede brezturbinskih dizlih pa njihovih pospeških

Pred leti, ko je še bla fast and furious norija so nekajkrat v Celju organizirali drag-race.
Prišlo je vse od jajc pa do najboljših mašin.
Naneslo je tak, da sta se pomerila Golf 3, dizel 1,9 pa brez turbine in pa......... korveta :)
Prvih 200 metrov ga je golf nesel!!!
To sem sam videl, pa tudi dosti ljudi tam,

tak da tisti ki trdite da so brezturbinski dizli počasni probajte tole izpodbijat.

Jaz imam odgovor na tole: korveta je štartala cca pol ure kasneje (toliko časa je pač golf rabil da je prevozil tistih 180 metrov, potem pa ga je v naslednjih 20m Corveta pač ujela:D)

Šalo na stran, vendar ni dvakrat za rečt, da resnica ni daleč od tega. Pravzaprav hudičevo spominja na tole:

Zheegec ::

Relanium je izjavil:

jebiga, pač s kilometri pa staranjem avta se marsikaj doživi :)

pa mal smo s teme zašli
Ma kdo izkušnje z kurilnim pa common raili ? al pa PD sistemom?

Menda par ljudi fura AR159 JTDm na kurilca... Stroškov popravila če crkne CM črpalka raje ne omenjam, sploh pa ne vem, katera absolutna budala bi kupila avto katerega ne more normalno vzdrževati!?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

djordjevic ::

Uf, takih je kot pečk.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Zheegec ::

sam tak ma ponavad "bemfla" al pa "mećko" pa rad govori "aveš" in v tej besedi poudari "L", čeprav l-ja v tej besedi sploh ni hehe :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

djordjevic ::

Že že, samo najjači pa so itak naši volkswagenaši. ;)
No grave is deep enough to keep us in chains.

$%&/() ::

M-XXXX, nesposoben voznik Veyrona IMO :)

Phil ::

Eno offtopic vprašanje. Ima kdo izkušnje s skladiščenjem nafte? A lahko kupim npr. sod nafte in ga čez par mesecev natočim v CR dizel?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Phil ()

Zheegec ::

$%&/() je izjavil:

M-XXXX, nesposoben voznik Veyrona IMO :)

Težko, taki avti imajo "launch control", najbrž je bilo to prav namerno. Saj ko mi kdo teži na semaforju pa navija gas vedno spelje hitreje od mene (ker pač hitro nočem speljevat zaradi sklopke), pa to še ne pomeni, da ima on hitrejši avto. Ampak BMK za takšne idiote.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Golf 4 1.9 sdi

Oddelek: Na cesti
247756 (7506) black ice
»

Katerega dizla do 3500€ (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11223904 (20887) rajc123
»

1.2, 1.4 diesel (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12328967 (26050) Buggy
»

katero vozilo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13023545 (21454) denabiker
»

Dilema - avto z manjšo kubituro pokuri manj ali več na avtocesti? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
23677410 (74413) Azrael

Več podobnih tem