» »

katero vozilo

katero vozilo

1
2
3

Engineer_ ::

Beaverdam je izjavil:

ti ali nek drugi je omenjal hitrost 20 kmh v prvi, ne 30!
Jeep diesel pa je skrajnost kar se dolžine prve prestave tiče.



nope, ni skrajnost. Je avto kot vsak drugi.

So menjalniki narejeni za hitre pospeške in menjalniki za čim večji prenos moči.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

Beaverdam ::

noben avto ne gre sam 30 v prvi. Edini ki so kej takega sposobni so kaki jeepi diesel ali kaka nwm dacia duster 4wd ko ima prvo prestavo kratko za offroad vožnjo, ker nima reduktorja.
drugače dizli grejo vsaj 35 kmh pri limitatorju. seveda lahko že pr 15-20 daš v drugo prestavo, da ne tuli preveč

D3m ::

Zakaj bi šel rad v prvi prestavi 60 km/h????
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Engineer_ ::



Moraš menjat pod 40 kmh



Getz, menja iz prve v drugo pri 55 kmh.

Seveda bi lahko kangooju podaljšali prvo, vendar bi mu to vzelo moč. Get it? menjalnik je pomemben.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

einstein :P ::

D3m je izjavil:

Zakaj bi šel rad v prvi prestavi 60 km/h????


Kdo pa pravi, da bi rad šel? Rad bi, da gre vsaj 30 ali 40 v prvi, da lahko vsaj križišče zvozim z obema rokama na volanu.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

D3m ::

Za katero avtošolo se to gre?
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

M-XXXX ::

Kdo pa pravi, da bi rad šel? Rad bi, da gre vsaj 30 ali 40 v prvi, da lahko vsaj križišče zvozim z obema rokama na volanu.

1.: zakaj bi šel v križišče v prvi?
2.: zakaj bi šel v križišče z obema rokama na volanu?

Engineer_ ::

M-XXXX je izjavil:

Kdo pa pravi, da bi rad šel? Rad bi, da gre vsaj 30 ali 40 v prvi, da lahko vsaj križišče zvozim z obema rokama na volanu.

1.: zakaj bi šel v križišče v prvi?
2.: zakaj bi šel v križišče z obema rokama na volanu?


Ker je voznik začetnik in niti speljat ne zna, kaj šele da bi šel skozi križišče tako da bi menjal prestavo vmes. Poleg tega pa bi rad vozil še avto, ki od 100 kmh lepo potegne....

no ja, vsaj nasmejali smo se v službi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

D3m ::

Za prvo sem tudi jaz zmeden. Za drugo pa smatram, da hoče avtomatika.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

einstein :P ::

lahko greš pa tudi nad 100 v prvi:



D3m je izjavil:

Za katero avtošolo se to gre?


Šmarca.

M-XXXX je izjavil:

Kdo pa pravi, da bi rad šel? Rad bi, da gre vsaj 30 ali 40 v prvi, da lahko vsaj križišče zvozim z obema rokama na volanu.

1.: zakaj bi šel v križišče v prvi?
2.: zakaj bi šel v križišče z obema rokama na volanu?


1. Zato, ker če si prvi takoj pri semaforju preprosto padeš v križišče s prvo?
2. Zato, ker imaš tako več nadzora nad avtomobilom?

Engineer_ je izjavil:

M-XXXX je izjavil:

Kdo pa pravi, da bi rad šel? Rad bi, da gre vsaj 30 ali 40 v prvi, da lahko vsaj križišče zvozim z obema rokama na volanu.

1.: zakaj bi šel v križišče v prvi?
2.: zakaj bi šel v križišče z obema rokama na volanu?


Ker je voznik začetnik in niti speljat ne zna, kaj šele da bi šel skozi križišče tako da bi menjal prestavo vmes. Poleg tega pa bi rad vozil še avto, ki od 100 kmh lepo potegne....

no ja, vsaj nasmejali smo se v službi.


No ja, vsaj sami sebi ste se nasmejali. Kje sem pa rekel, da ne znam menjati med zavijanjem? Rekel sem samo, da mi gre to na živce, ker te lahko takoj na prehodu kaj preseneti, ti pa se ukvarjaš s prestavami, pa še zadaj se zaletavajo vate, ker nikamor ne potegne.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Zgodovina sprememb…

Engineer_ ::

te nima kaj rpesenetit, ker moraš ves čas gledat kaj se dogaja pred in za vozilom. Neprekinoma. Kako so narejene prestave nima veze. Takrat ko imaš ti v 2. ima večina voznikov terencev že v tretji, pa se nihče ne pritožuje.

Pač začetnik si, zato te moti. Nič drugega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

einstein :P ::

Preseneti te, ko moraš dati potem zaradi pešca spet v prvo in potem spet počasi speljati, drugi pa se ti ponovno v rit zaletavajo, ker ta avto ne gre v prvi nikamor.

A tako, a potem imajo terenci 1. za do 5km/h, 2. do 10km/h in tretjo od 15 naprej, ali kako? :)) Ne mi tega govorit, ker sem se že peljal ene parkrat v pravem terencu in ni niti približno tako.

Ja, s tem, da sem začetnik, bi se pa strinjal, ampak opažam, da vse stvari preprosto niso optimalno narejene.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Engineer_ ::

V terencu do 50 kmh zagotovo 3x zamenjaš prestavo. Pri 60 kmh ponavadi daješ v četrto. Razen če želiš da se ti vsi smejijo in v višjo prestavo v dizlu menjaš pri 5000 rpm. Sem imel 2 terenca, tako da prosim, začetnik, ne bodi pameten.

In stvari so narejene 100% optimalno, predvsem iz vidika namembnosti vozila. Zato imaš več vrst motorjev z različnimi zanestljivostmi in performansom.
In če bi te tak motilo, bi glede na to da imaš dizla, lahko speljal v drugi prestavi. Navora imaš dovolj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

GregaGrga ::

vorantz je izjavil:

GregaGrga je izjavil:

Izbiramo prvi avto za sina. Iščemo nekaj relativno ugodnega, kakšnih 6-7 let starega z majhno porabo. Seveda bi rad videl, da je dokal varen. Kakšne izkušnje imate s škodo felicio oziroma golfi?


o_O
felicia pa 6-7 let ne gre skupi
najmlajše felicije so trenutno 12 let stare

najbrž si mislu fabia

sicer js sm mel za prvi avto felicio dizel pa je bil res fajn za se navadit
poraba 6l, zabavn za po snegu, prešvoh za normalno vožnjo po avtocesti

zdej sem prešaltal na 2001 civica sedan
zelo nizka poraba po 2 tankih (6l z mirno nogo, 6.7l z malo bolj živahno vožnjo)



ja škoda fabia je bila v mislih, se opravičujem:) Mi je pa všeč ideja sdi motorja, konec koncev res ne bi rad, da ima za prvi avto premočen motor, poleg tega bo vesel nizke porabe

SkIDiver ::

einstein :P je izjavil:

Preseneti te, ko moraš dati potem zaradi pešca spet v prvo in potem spet počasi speljati, drugi pa se ti ponovno v rit zaletavajo, ker ta avto ne gre v prvi nikamor.


Prva prestava je pri ročnem menjalniku namenjena samo temu, da se vozilo premakne iz mesta. Če voziš golfa z 1.2TSI ali 1.6TDI z 77kW je zadeva čisto dovolj spodobna za pospeševanje. Bolj je problem, da si ti začetnik in še nimaš prakse v nogah in rokah, da bi lahko izvajal kvaliteten multitasking med vožnjo;) V križišču je tvoja hitrost tako ali tako minimalna. Vožnjo pa moraš tako prilagodit trenutnim razmeram.
Tvoja želja o višji hitrosti v prvi prestavi bi te tepla pri speljevanju v klanec. Navijanje motorja v obrate z namenom, da ne rabiš prestavit v višjo prestavo pa definitivno vodi v izgubo nadzora nad vozilom, ker navor dela svoje in bo hitro vrtel v prazno in letel v smer, ki mu je najbolj ustrezna.

Če bi vozil tovornjak bi tako ali tako moral prestavljati v zavoju, ker tam po večini z 2 ali 3 prestavo spelješ, če ni ravno maksimalno obtežen. Dejansko lahko pri malo večjem križišču in s tovorom 3x prestaviš preden zapustiš križišče kljub temu, da si stal prvi v koloni pred križiščem;)

Hayabusa ::

Če nimaš ravno predpotopnega tovornjaka uživaš v avtomatskem menjalniku.

einstein :P ::

SkIDiver je izjavil:

einstein :P je izjavil:

Preseneti te, ko moraš dati potem zaradi pešca spet v prvo in potem spet počasi speljati, drugi pa se ti ponovno v rit zaletavajo, ker ta avto ne gre v prvi nikamor.


Prva prestava je pri ročnem menjalniku namenjena samo temu, da se vozilo premakne iz mesta. Če voziš golfa z 1.2TSI ali 1.6TDI z 77kW je zadeva čisto dovolj spodobna za pospeševanje. Bolj je problem, da si ti začetnik in še nimaš prakse v nogah in rokah, da bi lahko izvajal kvaliteten multitasking med vožnjo;) V križišču je tvoja hitrost tako ali tako minimalna. Vožnjo pa moraš tako prilagodit trenutnim razmeram.
Tvoja želja o višji hitrosti v prvi prestavi bi te tepla pri speljevanju v klanec. Navijanje motorja v obrate z namenom, da ne rabiš prestavit v višjo prestavo pa definitivno vodi v izgubo nadzora nad vozilom, ker navor dela svoje in bo hitro vrtel v prazno in letel v smer, ki mu je najbolj ustrezna.

Če bi vozil tovornjak bi tako ali tako moral prestavljati v zavoju, ker tam po večini z 2 ali 3 prestavo spelješ, če ni ravno maksimalno obtežen. Dejansko lahko pri malo večjem križišču in s tovorom 3x prestaviš preden zapustiš križišče kljub temu, da si stal prvi v koloni pred križiščem;)


A ne ga lomit. Kako sem pa jaz z našim bencinarjem že peljal v tretji na okoli 12% klancu? Pa me ni nič matralo pri speljevanju to, da gre v prvi do 60.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

einstein :P ::

Engineer_ je izjavil:

V terencu do 50 kmh zagotovo 3x zamenjaš prestavo. Pri 60 kmh ponavadi daješ v četrto. Razen če želiš da se ti vsi smejijo in v višjo prestavo v dizlu menjaš pri 5000 rpm. Sem imel 2 terenca, tako da prosim, začetnik, ne bodi pameten.

In stvari so narejene 100% optimalno, predvsem iz vidika namembnosti vozila. Zato imaš več vrst motorjev z različnimi zanestljivostmi in performansom.
In če bi te tak motilo, bi glede na to da imaš dizla, lahko speljal v drugi prestavi. Navora imaš dovolj.


Haha, do 50km/h. Govorimo o 15km/h prijatelj. Torej naj ne bom pameten? S tem se nebi ravno strinjal, ker če nisi dovolj pameten, ne prideš visoko v šoli in potem tudi služba ni ravno najboljša.

Stvari niso NIKOLI optimalno narejene, pa če se na trepalnice postaviš. Ja, bi speljal v drugi, če bi navil gas, da bi motor razneslo. Ko sem pa bil še pri drugi ali tretji uri mi je sicer skoraj ratalo v 5. speljat, če verjameš v smrkce.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Beaverdam ::

Tist fant ko želi daljšo prvo prestavo ima kar posebno "potrebo". Ko bo imel malo več prakse bo videl, da ni problem menjavat prestav v križiščih itd

Meizu ::

Čaki malo. Nisem bral vse solate ampak. A vi sploh razumete razliko me dizlom in bencinarjem? A razumete razliko med prestavnimi razmerji dizla ter bencinarja?

Prijateljev rover 414si je šel tudi 110 v 2. prestavi. Ampak to primerjat z dizlom je totalen absurd. Ne nabijat fantje.

black ice ::

Einstein, potrebuješ zgolj izkušnje. Za pol leta se ti bo vse skupaj zdelo mačji kašelj.

einstein :P ::

@beaverdam

Khm, sem ravno kake pol urce nazaj prišel iz vožnje in mi ni bil čisto noben problem menjavat v križišču ampak preprosto mi to ne paše, da komaj pohodiš gas, je že treba menjat...

Ja, imam potrebo, po bolj optimalnih prestavah, za hitrejše speljevanje, ne za na mount everest.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Zgodovina sprememb…

M-XXXX ::

Stvari niso NIKOLI optimalno narejene, pa če se na trepalnice postaviš. Ja, bi speljal v drugi, če bi navil gas, da bi motor razneslo. Ko sem pa bil še pri drugi ali tretji uri mi je sicer skoraj ratalo v 5. speljat, če verjameš v smrkce.

V tretji pa res ni težava speljat....
Tudi v 5 se da, posebno pri speljevanju v dolino.

PS: nikjer nisem rekel, da je to pametno, sam da se pa!

Khm, sem ravno kake pol urce nazaj prišel iz vožnje in mi ni bil čisto noben problem menjavat v križišču ampak preprosto mi to ne paše, da komaj pohodiš gas, je že treba menjat...

Preskoči prestavo, iz prve v tretjo, ali iz druge v četrto in podobno. Posebno pri malo močnejšem avtu, ni potrebe po kratkih prestavah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

einstein :P ::

Meizu je izjavil:

Čaki malo. Nisem bral vse solate ampak. A vi sploh razumete razliko me dizlom in bencinarjem? A razumete razliko med prestavnimi razmerji dizla ter bencinarja?

Prijateljev rover 414si je šel tudi 110 v 2. prestavi. Ampak to primerjat z dizlom je totalen absurd. Ne nabijat fantje.


Ne nabijat? Tudi dizel bi šel lahko 110 v drugi, če bi mu dali take prestave.

M-XXXX je izjavil:

Stvari niso NIKOLI optimalno narejene, pa če se na trepalnice postaviš. Ja, bi speljal v drugi, če bi navil gas, da bi motor razneslo. Ko sem pa bil še pri drugi ali tretji uri mi je sicer skoraj ratalo v 5. speljat, če verjameš v smrkce.

V tretji pa res ni težava speljat....
Tudi v 5 se da, posebno pri speljevanju v dolino.

PS: nikjer nisem rekel, da je to pametno, sam da se pa!

Khm, sem ravno kake pol urce nazaj prišel iz vožnje in mi ni bil čisto noben problem menjavat v križišču ampak preprosto mi to ne paše, da komaj pohodiš gas, je že treba menjat...

Preskoči prestavo, iz prve v tretjo, ali iz druge v četrto in podobno. Posebno pri malo močnejšem avtu, ni potrebe po kratkih prestavah.


Ja again, če naviješ gas, da se ti vsi režijo...

Izgledaš pa potem, kot ena bakica, ki nima pojma.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Zgodovina sprememb…

M-XXXX ::

Ja again, če naviješ gas, da se ti vsi režijo...

No grem zdajle video posnet :D

einstein :P ::

No, pa pojdi, pa še posnemi od 0-100, pa da vidimo, v kateri prestavi ;)
STAY OUT OF MY TERRITORY!

M-XXXX ::

einstein :P je izjavil:

No, pa pojdi, pa še posnemi od 0-100, pa da vidimo, v kateri prestavi ;)

V tem pa res ne vidim pomena. No ti že zdaj povem da tretja.

einstein :P ::

Kateri avto?

Daj potem posnemi še, kako v 5ti spelješ.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Zgodovina sprememb…

M-XXXX ::

Speljevanje s tretjo
https://dl.dropboxusercontent.com/u/126...

Speljevanje s četrto:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/126...

Menjanje iz druge v četrto (malo pozno sem začel snemat)
http://goo.gl/ToqMpx

Uglavnem vse skupaj se da delat brez težav. Čeprav četrta je že malo smotana (lahko enkrat posnamem tudi s peto). Speljevanje z drugo pri malem močnejšem avtu pa res ni nič takega. V kakšno dolino brez problema tudi s tretjo brez kakšnih koli težav.

PS: vsi videi so bili seveda snemani po ravnini, le menjanje iz 2 v četrto v rahel klanec. Seveda brez tuljenja in podobno kot si trdil, da brez tega ne gre.

PS#2: god damit, končno poštimal zadnji url :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

einstein :P ::

Error 404 pri zadnjem videu.

Nikjer nisem rekel, da brez tega ne gre, sem samo rekel, da ima ta avto pač take prestave, da se v prvi nikamor ne premakne.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

M-XXXX ::

einstein :P je izjavil:

Error 404 pri zadnjem videu.

Nikjer nisem rekel, da brez tega ne gre, sem samo rekel, da ima ta avto pač take prestave, da se v prvi nikamor ne premakne.

Imaš popravljen link zadnejega videa.

Imam tak avto ki v prvi nikamor ne gre (hitrostno gledano). Razložil in dokazal sem ti da to sploh ni problem. Zdaj pa ti povej kje je težava?

einstein :P ::

Ni težave, važno da si zadovoljen.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

D3m ::

pizda uživate, ko uničujete sklopko. Kapo dol fantje sploh pa začetnik einstein. aja pa dizla boš fental v drugi pri 110 na uro.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

einstein :P ::

Kdo uničuje sklopko?

Zakaj bi moral dati pa kapo dol?

Rekel sem, če bi imel tak menjalnik - malo preberi drugič, preden kar pišeš.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

GrimReaper ::

einstein :P je izjavil:

Se hecaš? Še golf sedmica, ki jo vozim v avtošoli, se od 100km/h naprej premika, kot polž. V prvi pa za speljevanje ni težav, le da lahko le ubogih 15-20km/h potegne v prvi (porazno).

einstein :P je izjavil:

Ne bom rekel, da ne potegne ampak nad 100 gre pa prav počasi, pa s prvo gre le do kakih 20km/h, kar me zelo moti, saj ti pri zavijanju v križišču sredi križišča že začne tulit, če ne prestaviš. To res ni dobro za v avtošolo. Naš 15 letni bencinar ima verjetno manjši navor od te sedmice, pa gre do 60km/h v prvi, če ga do 6-7000 rpm naviješ.

Večina bencinarjev gre vsaj 50 v prvi, večina dizlov pa vsaj 40, kje si ti zdej dobil 15-20km/h?
Kaj bi s takim avtom delal če bi moral prehitet traktor v klanec gor? Še s kolesarjem bi se matral, če bi se moral za njim ustavit.

Tukaj imaš dokaz, voziš sigurno ali 1.2 TSI (sem dal celo video od šibkejše 85KM različice) ali pa 1.6 TDI.
Kar je pa več kot čez glavo za avtošolo. Sam sem vozil Modusa 1.2 60KM in takrat še tistega nisem znal dinamično vozit.

i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Zgodovina sprememb…

GrimReaper ::

Zdej vidim še en post.

einstein :P je izjavil:

ne vem, koliko bi šel od avtošole, če bi ga prisilil ampak pri 20km/h že neprijetno ropota.

Torej tebi samo preveč ropota. Poglej si še enkrat oba videa, samo da spustita sklopko pa sta že pri 20km/h, obratov komaj 2500.
Ti sam fajn poteraj.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

einstein :P ::

Ko imam jaz med 3000 in 4000 rpm gre kakih 20km/h...

Saj nima veze, ni treba, da zdaj s tem svinjamo temo.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Zgodovina sprememb…

Janac ::

Hayabusa je izjavil:

Golf SDI je super za avtošolo (bulletproof motor, enostavno speljevanje napram turbincem - skoraj nikoli ne crkne pri tem, majhna poraba, enostavno vzdrževanje) vendar za vse ostale primere boš z njim samo ovira v prometu.


Se pravi popolen avto?

STU-III ::

@janac

Ne, počasen avto. Pa za speljevat ni čisto nič lažje, kvečjemu težje.
Line secured.

GrimReaper ::

Samo da oviraš promet ni čist res.
Jest sem mel 106-ko s 50 konji in je bil še počasnejši z 19s do 100, ampak ker sem ga vozil kot se zagre sem bil še vedno hitrejši od povprečnih voznikov, razen tistih ki pač vozijo športno.
Še zdej se spomnim, ko sem kot prvi pospeševal iz semaforja proti Kranju - Zlato polje, sem ostale pustil za kilometer zadaj.
Tudi prehitevanj je bilo kar veliko, v bistvu ne dosti manj kot zdej s 105 konji, sej če ni dost placa itak rabiš vsaj 200 konj.
Res pa da bo SDI-ja malokdo teral, bi ga pa moral res do konca če bi se hotel normalno vozit.
Za 1.0 bencinarja pa ni bil noben problem, to je bil skos na 4000-6000.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

edini spodobn atmosferski dizl je v starih MB, ostalo je joke.

M-XXXX je izjavil:

Stvari niso NIKOLI optimalno narejene, pa če se na trepalnice postaviš. Ja, bi speljal v drugi, če bi navil gas, da bi motor razneslo. Ko sem pa bil še pri drugi ali tretji uri mi je sicer skoraj ratalo v 5. speljat, če verjameš v smrkce.

V tretji pa res ni težava speljat....
Tudi v 5 se da, posebno pri speljevanju v dolino.

PS: nikjer nisem rekel, da je to pametno, sam da se pa!

Khm, sem ravno kake pol urce nazaj prišel iz vožnje in mi ni bil čisto noben problem menjavat v križišču ampak preprosto mi to ne paše, da komaj pohodiš gas, je že treba menjat...

Preskoči prestavo, iz prve v tretjo, ali iz druge v četrto in podobno. Posebno pri malo močnejšem avtu, ni potrebe po kratkih prestavah.

Tudi z mesta se da. Z dizlom...







Seveda ne z avtom. Traktor pa to BP spela >:D

Alessio983 je izjavil:

Te večne dileme kaj uzeti. Prej sem imel 1.6 , 110 PS (Bencin), poraba 6.5-7.5 . Dolgo ugotavljal kaj hudiča kupiti da se voziš poceni. Sedaj sem si kupil 2.0 TDCi 165 PS. In mi ni žav niti centa. Poraba 5.4 do 5.7 (Več se nisem prišel)

Sure.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Blinder ::

GrimReaper je izjavil:


Za 1.0 bencinarja pa ni bil noben problem, to je bil skos na 4000-6000.


Koliko pa je bila poraba tega avta, če si ga teral ali pa če si ga vozil kot večina umirjeno in po omejitvah?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

GrimReaper ::

Ta čez 7l ni šel, z normalno vožnjo pa 6l.
Tut Punto 1.2 60KM ni bil dost slabši, vse skupaj v dveh letih in pol sem imel povprečje 7,2. Najmanj na tank 5,9l, največ 8,4l.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Janac ::

STU-III je izjavil:

@janac

Ne, počasen avto. Pa za speljevat ni čisto nič lažje, kvečjemu težje.



Ja, počasen, kaj misliš it drag dirkat? Nisi videl mojih slik?

Janac je izjavil:



Povprečen avto na naših cestah. Ni dirkalnik! Pričakujem SDI.





Dirkalnik, kjer niti ne pričakujem SDI motorja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Janac ()

einstein :P ::

Ne, ne mislim dirkat, ampak se mislim normalno vozit in občasno po potrebi tudi pohodit plin (v nekaterih primerih - življenskih - ti to še kako prav pride).

Pa tisto ni dirkalnik ampak dragster.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

m0LN4r ::

2001

IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

M-XXXX ::

Tudi z mesta se da. Z dizlom...







Seveda ne z avtom. Traktor pa to BP spela >:D


Če je pa tole zvok traktorja :D In z njim lahko speljem v peti...
http://goo.gl/ToqMpx

PINki ::

Sdi je za voznjo po omejitvah. Punca ga ima in sem ga tudi sam vozil in sem v mestu komot sledil tekocemu prometu. Tezave ima edino v klancih na avtocesti ipd.

Hayabusa ::

Janac je izjavil:

Hayabusa je izjavil:

Golf SDI je super za avtošolo (bulletproof motor, enostavno speljevanje napram turbincem - skoraj nikoli ne crkne pri tem, majhna poraba, enostavno vzdrževanje) vendar za vse ostale primere boš z njim samo ovira v prometu.


Se pravi popolen avto?

Popoln za AŠ in penzioniste.

einstein :P ::

Nič ni za AŠ popoln, ker nima nobene moči, tako da tudi speljati nebi mogli tisti, ki bi prišli v tako AŠ.
STAY OUT OF MY TERRITORY!
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

mnenja o avtu

Oddelek: Na cesti
445312 (3302) IL_DIAVOLO
»

Katerega dizla do 3500€ (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11213610 (10593) rajc123
»

1.2, 1.4 diesel (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12317177 (14260) Buggy
»

Nakup avtomobila (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
529659 (8245) Blinder
»

mercedes cdi in kurilno olje (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
26538076 (30701) T0RN4D0

Več podobnih tem