Forum » Pomoč in nasveti » Asus - garancija
Asus - garancija
alpha1 ::
Imam probleme z matično ploščo, kupljena je bila v trgovini hoh.de, pa me zanima če lahko pošljem takoj na asus ali moram poslati na hoh.
solatko ::
alpha1 - Direktno ne moreš pošiljat na ASUS. Ugotoviš stanje garancije, na strani ASUS.eu, se prijaviš v RMA - vračilo blaga z napako v garanciji, dobiš kodo, ki bo zate merodajna cel postopek vračila. Potem slediš navodila, vključno z naslovi in načinom pošiljanja.
Postopek izgleda precej kompliciran, predvsem navodila za paket, ampak ni tako hudo. Plošča mora bit tako zaščitena, da se ob normalnem delu s paketom, ne more poškodovati - škatla od matične, matična v antistatični vrečki, zaščitena s kakšno peno, da ne skače po škatli, vse skupaj zaviješ v papir za pakete, nalimaš naslov, na tri stranice prilimaš kodo, ki jo dobiš, greš na pošto, pošlješ pod urgent, če gre za dražjo ploščo, napiši še vrednost (po navadi gre tudi brez tega, samo za MB 300EUR+) se splača dat kak EUR več.
Potem čakaš in slediš dogajanja na svoji prijavni strani ASUS-a. Takoj, ko dobijo, boš dobil obvestilo o prejemu, najkasneje v enem dnevu potrditev garancijskega zahtevka (torej je zahteva upravičena), nato pa ti bodo napisali ali je plošča popravljena, zamenjana, ni možna zamenjava, ker takega artikla ni več na voljo - ti ponudijo drugo možnost, kjer se odločiš med ploščami, po navadi višjega cenovnega razreda, kot je tvoja ali dobropis pri prodajalcu, od koder ti pošljejo denar ali ponudijo drugo ploščo.
Matične plošče ASUS-a gredo po navadi v Nemčio ali Belgijo, grafične pa še na NL ali GB(najdražje pošiljanje).
Z vračilom Asus-u ali Gigabyte-u nisem bil nikoli razočaran, nad poizkusom menjav v naših trgovinah, pa vedno, kadar niso imeli enakega izdelka.
Namesto, da ti ponudijo cenovno enak ali boljši izdelek, ti ponudijo samo po performansah boljši izdelek, ki je v rangu veliko cenejše ponudbe, kot tisti, ki jim ga vračaš.
Brandname firme, vedno poskrbijo, da dobiš izdelek nivoja ali boljše (dražje), kot je bil vrnjeni, če slučajno tvojega ni možno dobiti.
Lahko pa po enakem postopku pošlješ v trgovino, vendar boš, če nimajo na zalogi, čakal vsaj kak teden dlje. Iz RMA nisem še nikoli čakal več, kot 3 tedne od oddaje paketa na pošti.
Postopek izgleda precej kompliciran, predvsem navodila za paket, ampak ni tako hudo. Plošča mora bit tako zaščitena, da se ob normalnem delu s paketom, ne more poškodovati - škatla od matične, matična v antistatični vrečki, zaščitena s kakšno peno, da ne skače po škatli, vse skupaj zaviješ v papir za pakete, nalimaš naslov, na tri stranice prilimaš kodo, ki jo dobiš, greš na pošto, pošlješ pod urgent, če gre za dražjo ploščo, napiši še vrednost (po navadi gre tudi brez tega, samo za MB 300EUR+) se splača dat kak EUR več.
Potem čakaš in slediš dogajanja na svoji prijavni strani ASUS-a. Takoj, ko dobijo, boš dobil obvestilo o prejemu, najkasneje v enem dnevu potrditev garancijskega zahtevka (torej je zahteva upravičena), nato pa ti bodo napisali ali je plošča popravljena, zamenjana, ni možna zamenjava, ker takega artikla ni več na voljo - ti ponudijo drugo možnost, kjer se odločiš med ploščami, po navadi višjega cenovnega razreda, kot je tvoja ali dobropis pri prodajalcu, od koder ti pošljejo denar ali ponudijo drugo ploščo.
Matične plošče ASUS-a gredo po navadi v Nemčio ali Belgijo, grafične pa še na NL ali GB(najdražje pošiljanje).
Z vračilom Asus-u ali Gigabyte-u nisem bil nikoli razočaran, nad poizkusom menjav v naših trgovinah, pa vedno, kadar niso imeli enakega izdelka.
Namesto, da ti ponudijo cenovno enak ali boljši izdelek, ti ponudijo samo po performansah boljši izdelek, ki je v rangu veliko cenejše ponudbe, kot tisti, ki jim ga vračaš.
Brandname firme, vedno poskrbijo, da dobiš izdelek nivoja ali boljše (dražje), kot je bil vrnjeni, če slučajno tvojega ni možno dobiti.
Lahko pa po enakem postopku pošlješ v trgovino, vendar boš, če nimajo na zalogi, čakal vsaj kak teden dlje. Iz RMA nisem še nikoli čakal več, kot 3 tedne od oddaje paketa na pošti.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
s1m0n ::
@solatko, kje na ASUS strani se da preverit stanje garancije in prijavit RMA? Moram bi poslat grafično ki je v zadnjem mesecu 3 letne tovarniške garancije.
Od trgovine kjer sem jo kupil že par dni ni bilo odgovora o postopku.
Od trgovine kjer sem jo kupil že par dni ni bilo odgovora o postopku.
solatko ::
http://support.asus.com/repair.aspx?no=...
Na hitro v google - "asus motherboard europa rma", ta je v Angliji, poišči še druge možnosti.
Seveda pa poglej - preveri, če je garancija še veljavna, saj tu šteje datum proizvajalca, tudi če je bila plošča 6 mesecev v skladišču, pri prodajalcu pa velja datum prodaje.
Na hitro v google - "asus motherboard europa rma", ta je v Angliji, poišči še druge možnosti.
Seveda pa poglej - preveri, če je garancija še veljavna, saj tu šteje datum proizvajalca, tudi če je bila plošča 6 mesecev v skladišču, pri prodajalcu pa velja datum prodaje.
Delo krepa človeka
alpha1 ::
Hvala za odgovor. Zraven moram poslati tudi kopijo računa? Kje pa pogledam če je garancija še veljavna? koliko pa znaša poštnina do Nemčije, Belgije?
solatko ::
Okoli 10EUR
Na podlagi serijske številke bi ti moralo pokazat do kdaj je proizvod v garanciji.
Računa ni potrebno prilagat, ker pri RMA šteje garancija od datuma izdelave. Nekje na MB je tudi ta podatek, če je preteklo več kot 3 leta, tovarniške garancije ni več. Boš moral preko trgovine.
Na podlagi serijske številke bi ti moralo pokazat do kdaj je proizvod v garanciji.
Računa ni potrebno prilagat, ker pri RMA šteje garancija od datuma izdelave. Nekje na MB je tudi ta podatek, če je preteklo več kot 3 leta, tovarniške garancije ni več. Boš moral preko trgovine.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
Dejan99 ::
Jaz sem ravno en teden nazaj poslal asusovo plato na rma in sicer na Češko (kupljena je bila na hoh). Jaz sem jih kontaktiral preko maila, poslati sem jim moral svoje podatke, telefonsko številko in skeniran račun. Poslali so mi vsa potrebna navodila, kako naj zapakiram paket (na paketu mora biti napisan rma number,...) in kam naj pošljem. Popravili (oz. zamenjali ) so mi jo v dveh dneh od prejema, tako da so kar hitri. Sedaj je še nisem dobil, tako da še ne vem ali so jo zamenjali ali popravili. Poštnina na Češko je bila skupno 20EUR (malo manj kot 2kg), doplačal sem tudi zavarovanje za 150EUR. Cena je pa enaka za celo EU se mi zdi (Pošta Slovenije).
alpha1 ::
Sem se obrnil na asus RMA in so mi rekli naj se obrnem na ASUS v svoji državi? Mi lahko kdo posreduje točen kontakt (email).
solatko ::
AVTERA d.o.o., Litijska cesta 259, 1261 Ljubljana-Dobrunje, TEL.: 01/58 53 610, FAX: 01/58 53 455, INFO@AVTERA.SI
Če je bilo kupljeno v naših trgovinah, potem je verjetno tole, sicer pa vprašaj v trgovini, od kje so dobili.
Če je bilo kupljeno v naših trgovinah, potem je verjetno tole, sicer pa vprašaj v trgovini, od kje so dobili.
Delo krepa človeka
Šimpanz ::
Ne moreš ker naši uvozniki skrbijo samo za svoje reklamacije (asus jim nič ne plača). Obrni se na hoh.de.
St235 ::
razen, če ima asus evropsko garancijo. KAj ko bi recimo naredi lnekaj popolnoma nemogočega in poklical na servis?
shadeX ::
Jp. Nekateri izdelki imajo globalno garancijo ( mi piše tudi na prenosniku ). Tako lahko uveljavljaš garancijo tako v sloveniji kot pa npr na hrvaškem če te je volja.
alpha1 ::
Sem poslal mail hoh-u in so mi rekli, da mi ne morejo pomagat ker je hoh 14.11.2013 vložil predlog za stečaj. Kot sem zgoraj že napisal, sem pisal tudi na asus rma in so mi rekli naj se obrnem na Asus v svoji državi. Sedaj me pa zanima kje lahko sploh uveljavim garancijo?
BladE_ ::
Sedaj me pa zanima kje lahko sploh uveljavim garancijo?
Kot sem zgoraj že napisal, sem pisal tudi na asus rma in so mi rekli naj se obrnem na Asus v svoji državi.
ASUS slovenija? Verjetno bo to, če najde na uradni ASUS strani?
Akcija - Reakcija
Dejan99 ::
Jaz sem šel čez enako proceduro. Matično sem kupil v hoh in mi niso hoteli reklamirati zaradi enakega razloga, kot je že rekel alpha1 (stečaj). SistemEna ne popravlja matičnih plošč, Avtera pa servisira samo tiste, ki so kupljene pri nas. Preko Asus supporta sem razložil mojo situacijo in so mi dali kontakt servisa na Češkem (ASUS Czech s.r.o.). Kontaktiraj jiri_baletka@asus.com in jim razloži svojo situacijo.
solatko ::
Praktično ni nahebal nihče, samo uporabit je potrebno google in poiskati servis (dealerja) za konkretno matično ploščo. V kolikor je še tovarniška garancija 1-3 leta, odvisno od modela, se sproži RMA postopek (koštala te bo poštnina pri pošiljanju).
http://support.asus.com/repair.aspx?no=...
Tole sem našel takoj, ko sem vpisal rma asus mb.
Ves postopek RMA dobiš v navodilih na mail, potem ko preveriš veljavnost garancije (s/n).
http://support.asus.com/repair.aspx?no=...
Tole sem našel takoj, ko sem vpisal rma asus mb.
Ves postopek RMA dobiš v navodilih na mail, potem ko preveriš veljavnost garancije (s/n).
Delo krepa človeka
alpha1 ::
Sedaj sem dobil vse potrebne podatke za RMA, zanima me pa naslednje. Imam dva diska povezana v raid in me zanima, če izgubim vse podatke, ko diska ponovno povežem v raid na novi matični plošči?
solatko ::
Praviloma ni od Viste naprej nobenih problemov z zagonom sistema na drugi mašini ali, če je zamenjan kak bistveni del.
Delo krepa človeka
St235 ::
če je raid hardverski nima to popolnoma nobene veze z windowsi.
Če imaš raid 0 zna bit na novi plošči problem, če ne bo zaznalo raid nastavitev s stare. Načeloma ni problemov, če ima nova matična enak raid krmilnik.
Glede na to, da uveljavljaš RMA boš po vsej verjetnosti dobil enako ploščo-
Če imaš raid 0 zna bit na novi plošči problem, če ne bo zaznalo raid nastavitev s stare. Načeloma ni problemov, če ima nova matična enak raid krmilnik.
Glede na to, da uveljavljaš RMA boš po vsej verjetnosti dobil enako ploščo-
ezzy ::
Pozdravljeni!
Ker mi je grafična kartica(ASUS 7850) začela dajati BSOD in nato še 1 ventilator šel, sem se odločil za RMA ampak tu nastopijo problemi. Ko sem kontaktiral ta naslov http://support.asus.com/repair.aspx?no=... in obrazložil problem, so mi povedali da je ta naslov samo za asus servere in se naj obrnem na servis v svoji državi. Ker je grafična kartica bila kupljena v Avstriji sem še povprašal pri live chat, kako to vse poteka. Ta mi je razložil da garancijo od proizvajalca(grafa je stara 2,5leti) ne morem uveljavljati sam, vendar morem poslati prodajalcu kjer sem jo kupil in ta potem pošlje Asusu dalje. A je to res? Ima kdo izkušnje z RMA asusove grafične kartice, kako je potekalo ter predvsem kako dolgo.
Ker mi je grafična kartica(ASUS 7850) začela dajati BSOD in nato še 1 ventilator šel, sem se odločil za RMA ampak tu nastopijo problemi. Ko sem kontaktiral ta naslov http://support.asus.com/repair.aspx?no=... in obrazložil problem, so mi povedali da je ta naslov samo za asus servere in se naj obrnem na servis v svoji državi. Ker je grafična kartica bila kupljena v Avstriji sem še povprašal pri live chat, kako to vse poteka. Ta mi je razložil da garancijo od proizvajalca(grafa je stara 2,5leti) ne morem uveljavljati sam, vendar morem poslati prodajalcu kjer sem jo kupil in ta potem pošlje Asusu dalje. A je to res? Ima kdo izkušnje z RMA asusove grafične kartice, kako je potekalo ter predvsem kako dolgo.
s1m0n ::
Jaz z RMA grafične pri ASUS nisem prišel nikamor po teh dveh letih garancije (3 lete je s strani ASUSa) Ne prodajalec in ne distributer mi je ni hotel prevzet za RMA oba sta mi trdila, da je garancija le 2 leti s tovarniško pa se oni ne ukvarjajo (Avstrija). Tak, da sem jo vrgel v koš pa šel na drugo firmo ker sem jih imel dovolj :) Upam, da bo tebi uspelo!
ezzy ::
@s1mon ne bi si mislil da bi si firma kaj takšnega dopustila...
Sem pisal trgovini(mylemon) in zaenkrat dobil pozitiven odgovor in sicer da lahko pošljem kartico in oni urejajo dalje z asusom. Verjetno se bom kar zapeljal do trgovine, saj še nameravam par komponent kupiti in sporočim ko dobim kartico nazaj.
Sem pisal trgovini(mylemon) in zaenkrat dobil pozitiven odgovor in sicer da lahko pošljem kartico in oni urejajo dalje z asusom. Verjetno se bom kar zapeljal do trgovine, saj še nameravam par komponent kupiti in sporočim ko dobim kartico nazaj.
Magic1 ::
Jaz imam tudi težavo s Asus plato kupljeno v Hohu. Moraš se zmenit z nemškim RMA in pošlješ v Nemčijo na en DHL naslov in oni furajo potem naprej zadeve na Češko serviserat. Ker imam specifično težavo in plata v določenih pogojih deluje, je seveda njihov test povsod pokazal OK in niso nič naredil. Jaz se pa lahko jeb**. Sem klical tudi na Slovenski servis in so mi rekl, da je Asus postal mal prevelik in se jim dost jeb* za stranke (četudi so ok na našem servisu). Vendar je garancija na komponente lokalna in jo lahko uveljavljaš le tam, kjer si jo kupil.
Magic
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Hoh.de (strani: 1 2 3 4 … 28 29 30 31 )Oddelek: Kaj kupiti | 286505 (121291) | darkolord |
» | powercolor garancija hoh.deOddelek: Pomoč in nasveti | 1067 (890) | Magic1 |
» | Podaljšanje garancije (Asus laptop)Oddelek: Pomoč in nasveti | 3988 (3534) | St235 |
» | Nemčija popravilo servisa max 45 dni ? nakup grafičneOddelek: Kaj kupiti | 954 (860) | NightHawk |
» | Uveljavljanje garancije ASUS grafične karticeOddelek: Strojna oprema | 1891 (1642) | Janac |