» »

Referendum o arbitraži

Referendum o arbitraži

««
4 / 47
»»

Daedalus ::

Pa kdo in za kojega kurca bo blokiral dostop do LK?
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

BlueRunner ::

Zakaj sploh je LK tako strateška?

LK je strateška, ker je to najbolj severno pristanišče, preko katerega (če bi namesto v AC vlagali v železnice) bi lahko odfurali največ tovora v t.i. srednjo + vzhodno Evropo: Slovaška, Češka, Madžarska, Avstrija. Vsi ti so zainteresirani, da jim pride čim več tovora z ladjo čim bližje, ker je po kopnem transport vedno dražji.

Zakaj ne Trst ali Reka? Zato ne, ker potem dobimo sam še minuse. Železnica je naša, od nje dobimo nekaj malega provizije, sicer pa fašemo samo okoljsko obremenitev. Enako pa velja tudi za ceste. Resen denar se pa obrne na pomolih.

Za Trst se ve, da je brez zaledja kot pristanišče zamrl. Kar ve povedati vsak, ki je v osnovni šoli še imel SND. Tam se je to ponavljalo kot eno staro mantro. Edino zaledje, ki ga je Trst potreboval in ga potrebuje še danes pa je ravno Slovenija in njena infrastruktura. Ko bo ta dokončana, bodo italijani že našli takšen ali pa drugačen način, da bodo ladjarje motivirali, da se zasidrajo pri njih in ne 15 milj bolj južno. To, da si enkrat že v njihov teritorialnih vodah pa je za njih samo bonus. Zakaj bi potem šel še v druge vode, če ti to ni potrebno.

Kar se pa Reke tiče, pa Hrvati niso neumni in lahko ves tovor pretovorijo do vseh zgoraj naštetih držav preko Madžarske. Kar pa je itak že danes njihova strategija, saj je Slovenija s svojo nerazvojno strategijo razvoja infrastrukture trenutno bolj čep, kot pa široka cesta. Torej so na Hrvaško iz tega vidika celo že pritiskali, da je začela delati na tem projektu. Vse kar jim še manjka je njeno članstvo v EU, da več ne bo zastojev na mejah. Torej je iz tega lepo videti tudi to katere so naravne zaveznice Hrvaške.

http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p...

Okapi ::

Zakaj bi potem šel še v druge vode, če ti to ni potrebno.
Ladja gre v tisto pristanišče, ki je cenejše, bolje opremljeno, hitrejše ... Oziroma gre tovor v tisto pristanišče, od koder pride hitreje in ceneje na cilj. A gre pri tem ladja čez eno ali dve morski meji več, je povsem nepomembno.

Razen v enem samem primeru - če bi hoteli kaj švercati, recimo orožje, radioaktivne odpadke ali kaj podobnega.

O.

solatko ::

Okapi - morda imaš korenine na Hrvaškem ali pa navijaš iz ljubega miru. Dejstva so taka, da lahko ti v tvojem teritorialnem morju nek tovor spustiš čez, lahko z raznimi pregledi (kobajagi mamila, orožje.....), praktično brez razloga zadržuješ ladjo v svojih vodah, tako kot na carini. Istočasno ponujaš svoje pristanišče, z "ugodno ceno" raztovora, dobre povezave....... in počasi spelješ ladjarje na svoj teritorij.
Trst je bil kar nekaj let cenejši od Kopra in Reke, pa je kot pristanišče za EU skoraj propadel, ker se čez Alpe pač ne da furat.
Naprej lahko razmišljaš sam.
Morda bi bilo potrebno za cel Tržaški zaliv uvesti večlastništvo, vendar nihče ne bo za to, saj Italjani že imajo svoj teritorij, hrvaška pa ga bo, kot kaže sedaj, v nekaj letih dobili, nam pa bo ostalo Piransko jezero, sicer z nekimi dogovori o prostem prehodu, vendar še vedno jezero in avtomatsko izgubimo status pomorske države (saj ima Švica tudi jezera).
S Hrvati dogovori ne veljajo, saj se še pogodb nočejo držat.

T-h-o-r ::

Daedalus je izjavil:

Pa kdo in za kojega kurca bo blokiral dostop do LK?


hrvati lahko rečejo, ne spustimo vas čez svoje morje v koper

italijani lahko rečejo, ne spustimo vas čez svoje morje v koper
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Okapi ::

Trst je bil kar nekaj let cenejši od Kopra in Reke, pa je kot pristanišče za EU skoraj propadel, ker se čez Alpe pač ne da furat.
Daj, poglej si kakšen zemljevid in na njem poišči Trst, Koper in Alpe.

praktično brez razloga zadržuješ ladjo v svojih vodah,
To seveda ni res. Mednarodno pomorsko pravo takšne zadeve zelo natančno ureja. In, kot sem že enkrat omenil, naše avtoceste in železnice so za hrvaško gospodarsko precej pomembnejše, kot je koprsko pristanišče za naše. Za vsak hrvaški ukrep na morju mi lahko pripravimo protiukrep na kopnem, ki bo hrvaško bolj prizadel.

hrvati lahko rečejo, ne spustimo vas čez svoje morje v koper
italijani lahko rečejo, ne spustimo vas čez svoje morje v koper
In? Rečejo lahko tudi, ne spustimo vas čez vaše morje v Koper. Za pomorsko blokado očitno še nisi slišal. Odprto morje ti čisto nič ne pomaga, ampak samo večja križarka od nasprotnikove.

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

solatko ::

Morsko blokado se naredi v vojnem stanju, v miru pa se ladje ustavi, pod izgovorom pregleda, prepove zaradi ekoloških razlogov......

[SpydeR] ::

Pa se zavedaš, da bo plovna pot tovornih ladij v KP vodila tudi skozi hrvaške vode, iz KP pa skozi italijanske ne glede na razplet arbitraže ali kakršenkoli drugačen dogovor o stiku s T5?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: [SpydeR] ()

BlueRunner ::

Oh, ste hecni. Hrvaška ne rabi reči, da ne spusti ladij v Koper. Hrvaška samo definira ekološko ribolovno cono posebnega pomena, preko katere smejo pluti samo ladje, ki ustrezajo točno določenim okoljskim zahtevam.

Ooops. Pa je konec zabave, če nekatere ladje več ne bodo mogle skozi to ekološko ribolovno cono.

Če pa pride ladja po italjanskih vodah, pa je čisto banalno rečeno b.v., da si pot še malo daljša po ovinku in pri temu vozi od ene luške kontrole k drugi. Tisti trenutek, ko bo Trst skozi Slovenijo spodobno povezan z zaledjem, bo to za Koper postal resen izziv. Kakor pa stvari stojijo bomo o drugem tiru do Kopra sanjali še leta potem, ko bo DB po naših tirih prevažal robo iz italijanskega pristanišča.

Mi pa od tega ne bomo imeli ravno veliko.

WarpedGone ::

Oh, si hecen. They wouldn't do that! Oh, wait ...
Zbogom in hvala za vse ribe

T-h-o-r ::

ni mi jasno, zakaj je tak problem zgraditi dodaten tir ;((


o tem smo se pogovarjali že v 4. razredu OŠ pred 11 leti
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Okapi ::

Če pa pride ladja po italjanskih vodah, pa je čisto banalno rečeno b.v., da si pot še malo daljša po ovinku in pri temu vozi od ene luške kontrole k drugi.
Ne smeši se, ker pojma nimaš, kako se odvija pomorski promet.

O.

BlueRunner ::

OK. Sorry. Nimam pojma.

Mi lahko pojasniš zakaj bi ladijska družba plula v pristanišče, ki je manjše, bolj oddaljeno, vmes pa itak delaš ovinek mimo enako hitrega, enako cenenega in (v kratkem) tudi bolje povezanega (bolj pretočnega)?

k4vz0024 ::

Slovenija je med tnalom in nakovalom. Naša velika Eu gleda v veliki meri samo na svoje interese. Interese male članice pa jo ne zanimajo. Zagotovo je tudi v našem interesu, da pride v Eu, vendar tako kot smo mi sprejeli Španski kompromis naj tudi Hrvatje spoštujejo zgodovinska dejstva (ki so res odmik od med. pomorskega prava) in priznajo kot koridor dostop Slovenije do mednarodnih voda. Nikakor bi smeli dovoliti, da ostanemo brez dostopa do med. voda. Zavedati se je treba da Eu ne bo večna, čeprav so to mislili tudi za ex yugo. Ugled ti ne bo nič pomagal, ko bomo plačevali za dostop do med. voda.

Alencica ::

Govorite kot da ste delničarji LK.

Je to RES nacionalni interes? Kako smo lahko tako bogi?

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Alencica ()

zee ::

Nismo tako ubogi. Meni se je* za usrani dostop do odprtega morja. Bolj aktualnih problemov imata obe državi več kot dovolj, vendar niso primerni za nabiranje političnih točk.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

k4vz0024 ::

Gre za to ali smo pomorska država ali ne?

S tem je povezano kar nekaj stvari.

Okapi ::

Mi lahko pojasniš zakaj bi ladijska družba plula v pristanišče, ki je manjše, bolj oddaljeno, vmes pa itak delaš ovinek mimo enako hitrega,
Kot rečeno, ne smeši se. Poglej si sliko in ti bo jasno, da ladja, ki pluje prek italijanskega morja, ne naredi nobenega ovinka. Preprosto prej zavije "desno" in je prej v Kopru kot v Trstu.



Pa celo če bi bila pot res daljša, se vprašaj, kaj predstavlja recimo 10 milj daljša pot, potem ko si preplul 10.000 milj. Popolnoma nič! Koper in Trst si konkurirata s ceno, infrastrukturo in povezavami s kopnim, ne z oddaljenostjo od Kitajske.

S tem je povezano kar nekaj stvari.
No, naštej tri.

O.

k4vz0024 ::

Je pa tole zanimivo, če je res naš dostop do med. voda tako trivialen, zakaj Hrvatje na vsak način temu nasprotujejo? Najbrž zarad lepšga al kaj?

k4vz0024 ::

Nadzor nad ladijskim prometom, inšpekcija, članstvo v med. organizacijah, možnost ribolova v med. vodah, pobiranje ekoloških taks.....

MadMicka ::

solatko, ti k obvladaš pomorsko pravo, dej povej, zakaj Hrvaška ni blokirala luke Koper dosedaj? Pa recimo zakaj Turčija ne blokira prometa iz in v Črno morje, pa zakaj Anglija ne blokira prometa v in iz Sredozemskega morja?

A zato, ker nočjo, lahko pa bi? Zihr je zihr, a ne?

Okapi ::

Nadzor nad ladijskim prometom, inšpekcija, članstvo v med. organizacijah, možnost ribolova v med. vodah, pobiranje ekoloških taks.....
??? Vse to nam ostane, tudi če nimamo neposrednega stika z mednarodnimi vodami. Saj ne bomo ostali brez morja, samo eno malenkost manj bi ga imeli.

zakaj Hrvatje na vsak način temu nasprotujejo? Najbrž zarad lepšga al kaj?
Ker hočejo mejiti na Italijo in ker mislijo, da je tisti koridor pač njihovo morje in da nam ga niso dolžni kar podariti.

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Mipe ::

Najbrž gre za princip. Hrvati so zeleni od ljubosumja, ker imamo najuspešnejšo luko na tej strani Jadrana.

djordjevic ::

Okapi je izjavil:

Nadzor nad ladijskim prometom, inšpekcija, članstvo v med. organizacijah, možnost ribolova v med. vodah, pobiranje ekoloških taks.....
??? Vse to nam ostane, tudi če nimamo neposrednega stika z mednarodnimi vodami. Saj ne bomo ostali brez morja, samo eno malenkost manj bi ga imeli.

zakaj Hrvatje na vsak način temu nasprotujejo? Najbrž zarad lepšga al kaj?
Ker hočejo mejiti na Italijo in ker mislijo, da je tisti koridor pač njihovo morje in da nam ga niso dolžni kar podariti.

O.

To on samo računa, da bi nam Hrvati vse te reči ušpičili.
No grave is deep enough to keep us in chains.

k4vz0024 ::

??? Vse to nam ostane, tudi če nimamo neposrednega stika z mednarodnimi vodami. Saj ne bomo ostali brez morja, samo eno malenkost manj bi ga imeli.


A tako? Sedaj ko smo v Eu, najbrž avstrijska policija nadzira promet na naših cestah? Italijanska carina patrulira po Sloveniji? Nemški inšpektorji pregledujejo transport živine na naših cestah?

Če ti ni jasno je dostop do med. voda vpr. suverenosti neke države in postransko, ali pa tudi ne, ponos.

Okapi ::

Sedaj ko smo v Eu, najbrž avstrijska policija nadzira promet na naših cestah?
Tudi brez stika z mednarodnimi vodami bo slovenska policija nadzirala promet po slovenskem morju.

Če ti ni jasno je dostop do med. voda vpr. suverenosti neke države
Tako je, in Avstrija je slovenska kolonija, ker imajo dostop do morja prek Slovenije.

O.

Vice ::

??? Vse to nam ostane, tudi če nimamo neposrednega stika z mednarodnimi vodami. Saj ne bomo ostali brez morja, samo eno malenkost manj bi ga imeli.
To prav nič ne drži. S tem ko izgubimo nadzor prometa IZ mednarodne cone izgubimo večino ladijskega prometa.
Okapi mešaš hruške in jabolka. Pravo in pravila so malo drugačna. Za nas je pomembno, da imamo stik z odprtim morjem ker v nasprotnem primeru imajo ladje samo dve možnosti, da iz "odprtega morja" gredo v pristanišče ali HR ali ITA. Za ladijski promet bi postalo predrago, da bi morala ob prečkanju neke države najprej skozi kontrolo ene države, da bi potem lahko šla še skozi kontrolo druge, samo zato, da pride v njeno pristanišče. Tukaj cena pristanišč sploh ne igra vloge saj ni take bistvene razlike. Pozabljaš kakšna so mednarodna in carinska pravila. Zakaj misliš da je italija začela toliko sodelovati z avstrici da bi odprli novo prometno cono nad karavankami, da bi se povezali z vshodnimi državami. Da izgubimo mi to cono bi nas to stalo skoraj 10% letnega proračuna, če izgubimo še stik z odprtim morjem pa še toliko več.

k4vz0024 ::

Tudi brez stika z mednarodnimi vodami bo slovenska policija nadzirala promet po slovenskem morju.


....ne pa prometa z med. vodami. Carinske dajatve pa bo pobirala tud Slovenija? Plovni režim dostopa bo tudi pod nadzorom Slovenije?

Lahko si je predstavljati, da bodo naši vrli sosedje našli kakšen razlog, da to škoduje njihovem morju in da je treba zmanjšati promet v slovensko morje, ker je to itak dobr za Sloveceljne....

Ne bi rekel.

k4vz0024 ::

K mnenju Viceta ni kaj dodati. Ima popolnoma prav.

solatko ::

MadMicka - Imaš zelo kratek spomin. Kdo nam je uničil ribištvo? Kakšne probleme ima naša policija, v trenutno še našem morju z umaškimi in savudrijskimi ribiči v zaenkrat še naših teritorialnih vodah (po stanju iz leta 1991). To vse se da početi tudi s prometom v luko Koper.
Če izgubimo izhod v mednarodne vode, lahko ribiči že danes prodajo svoje ladje, saj če se hrvatom dvigne, enostavno prepovedo plovbo ribičev preko njihovega mora, češ, da na skrivaj lovijo v njihovih vodah - ribe pa nimajo pasoša.

Na referendumu NE.

Čemu rabi vsaka parcela dovozno cesto, saj bi se lahko s sosedom dogovorili za služnost in vozili preko njegove zemlje. A si morda kje vidu parcelo s hišo, brez dostopa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Okapi ::

bi postalo predrago, da bi morala ob prečkanju neke države najprej skozi kontrolo ene države, da bi potem lahko šla še skozi kontrolo druge, samo zato, da pride v njeno pristanišče.
Ajoj, pojma nimaš, kako deluje pomorski promet in mednarodna trgovina, pa te to niti najmanj ne ovira, da se ne bi tule delal pametnega. Enako velja za k4vz in solatka.... Čisto nič od tega, kar kvasite, ni res.

O.

lambda ::

Še vedno nihče ni pojasnil, zakaj stika z mednarodnimi vodami ne bomo dobili, če pa je zapisan pod eno točko v arbitražnem sporazumu ...

zee ::

Imaš kakšno povezavo do tega dokumenta?

Če to drži, potem imajo naši politikanti resne težave z bralnim razumevanjem...kar sicer že vemo.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Ziga Dolhar ::

Jezusmarija.
....ne pa prometa z med. vodami. Carinske dajatve pa bo pobirala tud Slovenija? Plovni režim dostopa bo tudi pod nadzorom Slovenije?


Jezusmarija drugič.
Za nas je pomembno, da imamo stik z odprtim morjem ker v nasprotnem primeru imajo ladje samo dve možnosti, da iz "odprtega morja" gredo v pristanišče ali HR ali ITA.


MadMicka, jst razmišljam, da bi opustil svoj foh ...
https://dolhar.si/

Daedalus ::

hrvati lahko rečejo, ne spustimo vas čez svoje morje v koper

italijani lahko rečejo, ne spustimo vas čez svoje morje v koper


"Pomorska blokada" države zaradi ljubega miru? Pa ti si resno [censored]. Zakaj že kr zdaj občasno ne zaprejo cele južne meje? Če gre verjeti klenim slovenskim nacionalistom, je to interes Hrvaške vseskozi. Točno zato hočem to jebeno arbitražo že enkrat. Da vsi zagreti slovenci vidijo, kako se ne bo spremenilo čisto nič bistvenega, dimnik, olagumij, stik al karkoli že.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

k4vz0024 ::

Še vedno nihče ni pojasnil, zakaj stika z mednarodnimi vodami ne bomo dobili, če pa je zapisan pod eno točko v arbitražnem sporazumu ...


ker gre za dvoumen pojem, ki ne določa kakšno obliko dostopa to bo in koliko širok dostop bo.

Salamonova rešitev: ozka povezava (zagotovo služnost), da večje ladje ne bodo mogle pluti skozi koridor, manjše pa.
Potem se bo Pahor potrkal po prsih in rekel, saj imamo dostop.....

k4vz0024 ::

Ziga Dolihar, lahko da se motim. Pa nas ti razsvetli z znanjem o med. pomorskem pravu, To pač ni moje področje.

Vice ::

MadMicka, jst razmišljam, da bi opustil svoj foh ...

Bi bilo pametno glede na to da še nikoli nisi imel opravka pripeljati eno ladjo iz enega pristanišča v drugo. Ni vse v "delovnem zvezku" ki ga dobiš na pravni.

Pšenični ::

"Pomorska blokada" države zaradi ljubega miru? Pa ti si resno [censored]. Zakaj že kr zdaj občasno ne zaprejo cele južne meje? Če gre verjeti klenim slovenskim nacionalistom, je to interes Hrvaške vseskozi. Točno zato hočem to jebeno arbitražo že enkrat. Da vsi zagreti slovenci vidijo, kako se ne bo spremenilo čisto nič bistvenega, dimnik, olagumij, stik al karkoli že."

Takoj seveda ne bo sprememb, čez čas ko propade ali se preoblikuje EU, pa lahko pride do različnega oviranja Slovenije. Le še navečji optimisti lahko po tem, kaj se dogaja Grčiji verjamejo, da smo mi "ključni" v EU. Čim bomo problematični, bomo odpadli ko konjska figa. Tako lahko pride do situacije, ko bo Hrvaška v EU mi pa ne. Zato morajo biti meje rešene za naprej, ne za sedaj. Hrvati igrajo na to karto, da bomo izgubili voljo in ne bomo vztrajali do konca. Ne vem zakaj bi morali v ne vem imenu nekakšnega prijateljstva, ki ga med nami in hrvati nikoli ni bilo puščati ozemlje, ki se po mirni poti nato nikoli ne bo vrnilo pod naše okrilje. Zdaj imamo edinstveno priliko da pokažemo Evropi, da je zadeva resna, da nismo vsi kot Pahor. Taki klečeplazniki. Brez kančka vizionarstva, brez jasne vizije, brez sposobnosti treznega razmišljanja, brez karizme............brez občutka kdaj je napočil čas ko je potrebno reči bob; bob. Še ni prepozno, da se spremenimo mi in ni še prepozno da se spremeni tudi on, Pahor. Če referendum pade, bo videl novo odločnost v nas, mimo tega ne bo mogel. Ne on niti njegovi j.b.. svetovalci. Nastopilo bo novo dejstvo. V vsakem primeru...

"Točno zato hočem to jebeno arbitražo že enkrat. Da vsi zagreti slovenci vidijo, kako se ne bo spremenilo čisto nič bistvenega, dimnik, olagumij, stik al karkoli že.""

Ti si sploh domoljubno zagret. Verjetno mate dol vikend, ane.....

solatko ::

Avstrija in Nemčija imasta zaprt trg delovne sile, kljub določilom EU, ob evropskem prvenstvu so lepo postavli carinike in orožnike na odprto mejo s Slovenijo in Madžarsko - z Nemčijo in Italijo pa ne.
Torej je potreben samo nek marginalen razlog, pa narediš tvoj teritorij, navkljub obljubam in podpisanim dokumentom, praktično neprehoden.
Samo druga stranka pride na oblast, pa imaš sranje, če zadeve niso rešene tako, kot je treba.
EU ni ZDA, kjer posamezna enota ne more bistveno vplivat na centralno politiko, je enostavno interesno združenje parih držav, predvsem zaradi ekonomskih učinkov, politično pa dosti bolj pisana, kot je bila Yuga ali ZSSS, pa vsi vemo kakšne so bile posledice razpada.
Ne moremo pa biti utopisti, da bo postala EU kadar koli podobna ZDA, vedno bo skupek posamičnih državnih interesov, zato tudi nima kakšne daljše prihodnosti.
Zato je potrebno vse meje in vsa odprta vprašanja na področju bivše SFRJ, rešit pred vstopom še kakšne države iz bivše YU, ker pozneje to niti slučajno ne bo možno, brez ponovnega spopada.
Torej mednarodna mirovna konferenca za bivšo Yugo - določitev kopenskih mej na neki podlagi, ki je bila pravno veljavna v času bivše yuge, kar narisane meje na zemljevidih ne določajo (katasterske meje, upravno administrativna pristojnost, sodna pristojnost - v času SFRJ).
Razdelitev morja in določitev teritorialnih voda na podlagi mednarodnega morskega prava in glede na določene kopenske meje.
Ureditev dolžniško upniških razmerij (dolgovanja bank, lastništvo gospodarskih subjektov, lastništvo infrastrukture, narejene s skupnimi sredstvi, urediti zdravstvene, pokojninske in ostale pogodbe socialnega značaja, prebivalstva bivših republik, določitev odškodnin za izgnane s svojih domov in uničenje leteh na tleh posameznih držav........).
Ko bodo te zadeve urejene, pa priprava vseh nastalih držav, za sprejem v EU v paketu, tako, da se prepreči nagajanje.
Če je na teh prostorih interes za sobivanje v neki novi skupnosti, potem se te zadeve lahko uredijo v nekaj letih, drugače pa nas v ne tako oddaljeni prihodnosti čaka še kar nekaj morije na balkanskih prostorih.

Velik NE za AS.

Okapi ::

Verjetno mate dol vikend, ane.....
Ti pa si mu nevoščljiv, ane?

Arbitraži nasprotujete strahopetci in dvomljivci, ki mislite, da nimamo dovolj dobrih argumentov za dosego ciljev in se zato bojite odločanje prepustiti neodvisnemu razsodniku.

Ponosni in hrabri Slovenci vemo, da so naši argumenti dobri, da nam izhod na odprto morje pripada in ga bomo zato v arbitraži tudi dobili.

O.

zee ::

Nimamo dol vikenda. Živimo pa blizu hrvaške meje in redno hodimo na morje na Hrvaško (slovensko morje je greznica), zato ker smo tam lepo sprejeti.

Lep pregovor za razgrete glave:
Lepa beseda lepo mesto najde.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zee ()

Karaya 52 ::

Daedalus> Zakaj že kr zdaj občasno ne zaprejo cele južne meje? Če gre verjeti klenim slovenskim nacionalistom, je to interes Hrvaške vseskozi.

Na strani darsa je že desetletje vrisana avtocesta do mejnih prehodov Jelšane in Gruškovje, v zadnjih letih je ta kraka prehitela celo tretja razvojna os. Slovenija se že lep čas dogovarja o drugi cevi karavanškega predora, Avstrijci niso zainteresirani. Vsaka država zasleduje svoje interese, takšna je REALNOST. Zmerjanje z nacionalizmom ni na mestu, stik t.v. z mednarodnimi je strateškega pomena in nima veze z ideologijo. Tistim ki je težko spremljati problematiko lahko berejo Lady.

Daedalus> Točno zato hočem to jebeno arbitražo že enkrat. Da vsi zagreti slovenci vidijo, kako se ne bo spremenilo čisto nič bistvenega, dimnik, olagumij, stik al karkoli že.

Zelo čudna in čustvena argumentacija.

zee ::

Zmerjanje z nacionalizmom ni na mestu, stik t.v. z mednarodnimi je strateškega pomena in nima veze z ideologijo.


BS. To je jasno vsakemu, ki spremlja dogajanje. Ravno zaradi tega psevdo strateškega pomena so težave.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

k4vz0024 ::

In ko bo bodo sosedje v Eu, bodo tudi Eu cene.....

zee ::

Namesto 5 minut bomo takrat iskali gostilno 10-15 minut. Če pa bodo še vedno predragi, bomo šli pa drugam. Portugalska in Španija bosta verjetno kmalu cenovno zelo ugodni.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

solatko ::

Okapi - Kdo ti garantira, da bo arbitraža potekala po stanju iz leta 91 in ne po novih Hrvaških kartah, ki so jih zaenkrat sicer umaknili, za arbitražo bodo pa še kako uporabne, glede na to, da smo se prostovoljno, zaradi ljubega miru odpovedali nadzoru nad določenimi teritoriji in na delu morja, ter smo tako že pred arbitražo dali vedeti celemu svetu, da si želimo nekaj, kar ni naše, tako kot trdijo Hrvatje. Da hočemo njihovo zemljo, morje, denar LB, nuklearko...... na koncu bodo pa še zahtevali, skupaj s Srbijo, da plačamo odškodnino za njihovo, med vojno s Srbi uničeno premoženje, saj smo vendar mi zakuhal, razpad Jugoslavije (ko bo ekonomski interes, bodo veselo kimali srbskim nacionalistom) in s tem povzročili, bratomorno vojno.

Karaya 52 ::

zee> BS. To je jasno vsakemu, ki spremlja dogajanje.

Z nacionalizmom je začel Daedalus, z izjavo da bo "klenim Slovencem pokazal...". Vprašanje je gospodarsko, čas da si to nekateri priznate. Nacionalisti se seveda lepijo na problematiko, naši domorodci, ki Hrvate prezirajo in na drugi strani priseljenci, z žlahto na desni strani Kolpe.

Okapi ::

Kdo ti garantira, da bo arbitraža potekala po stanju iz leta 91
V obeh parlamentih ratificiran sporazum o arbitraži. Meje ne bodo določali Hrvati, ampak neodvisni arbitri.

O.

Daedalus ::

Takoj seveda ne bo sprememb, čez čas ko propade ali se preoblikuje EU, pa lahko pride do različnega oviranja Slovenije.


Ti si pa optimist. EU ne bo propadla, na tvojo zaplankano žalost.

Ti si sploh domoljubno zagret. Verjetno mate dol vikend, ane.....


Na domoljublje dam tam okoli 0. Hočem pa meti dobre odnose s sosedi - se poznajo kot plus v moji denarnici. Luzerji pa naj magari ostanejo luzerji. Sam naj nehajo še ostalim škodo povzročat, pa bo.

Avstrija in Nemčija imasta zaprt trg delovne sile, kljub določilom EU, ob evropskem prvenstvu so lepo postavli carinike in orožnike na odprto mejo s Slovenijo in Madžarsko - z Nemčijo in Italijo pa ne.


In kak vpliv je to melo na biznis?

Zato je potrebno vse meje in vsa odprta vprašanja na področju bivše SFRJ, rešit pred vstopom še kakšne države iz bivše YU, ker pozneje to niti slučajno ne bo možno, brez ponovnega spopada.


Ti bi se resno šal klofat za pol deci usranega morja?
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
««
4 / 47
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izzid arbitraže ter izbira arbitra

Oddelek: Problemi človeštva
277027 (6241) mojsterleo
»

Ustavno sodišče, politika in meja s Hrvaško

Oddelek: Problemi človeštva
81427 (1309) mojsterleo
»

Osimski sporazum (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Problemi človeštva
10312080 (10278) jype
»

Rehnov predlog o SLO-HR arbitraži (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
726455 (4790) Karaya 52

Več podobnih tem