Forum » Programska oprema » 3d program
3d program
mare7 ::
V cinema 4d se da delat tudi animacije. Mogoče tudi maya, 3ds max, ampak za njih nisem siguren. Cinema 4d pa ima sigurno to možnost.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mare7 ()
bluefish ::
V prakticno vsakem 3D programu je mozno izdelati tovrstno animacijo - vprasanje je le, ce se ti da zanjo zapraviti nekaj ur ucenja programa.
Naceloma pa je postopek izdelave podoben - ustvarjanje osnovne oblike, premikanje po prostoru in ustvarjanje animacije (dolocanje time key-jev), teksturiranje, rendiranje.
Naceloma pa je postopek izdelave podoben - ustvarjanje osnovne oblike, premikanje po prostoru in ustvarjanje animacije (dolocanje time key-jev), teksturiranje, rendiranje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
slowie ::
Že v samem AutoCAD-u naredim grob princip tega v največ četrt ure, tako da se strinjam s tem, ker je rekel BlueFish.
Slowie
"... So let's give our children a chance, okay?" [Douglas Adams]
"... So let's give our children a chance, okay?" [Douglas Adams]
detroit ::
Sicer drži kar je povedu BF
se pa spomnim še mal 3dmaxa tko da ti lahko orišem na hitr, če ti bo kej pomagal odločit se
Narediš cylinder, cap naj ima več segmentov.
Od tuki naprej imaš 100 in en način kako se naredi tisto "cap" ploskev ne plosko.
-recimo daš modifier 3*3, pa potem tako urejaš
-lahko spremeniš v mesh pa extrudaš face
-lahko spremeniš v mesh pa s soft selectionom (če to sploh še obstaja:) izbereš centralna verteksa capou na obeh straneh tega cylindra in jih scalaš po horizontalni osi ( v tem primeru bo scale samo premikal vse skp)
potem pa prilepiš teksturo, prtisneš M da dobiš un mapping, prilepiš teksturo, (če je tekstura off, pa apply uv map modifier in se z gizmotom mal poigraš da centriraš teksturo)
eh ja dost rešitev je te so najbl osnovne
če znaš je okol 10min dela z mapingom vred. Če ne znaš se lahk zavleče
se pa spomnim še mal 3dmaxa tko da ti lahko orišem na hitr, če ti bo kej pomagal odločit se
Narediš cylinder, cap naj ima več segmentov.
Od tuki naprej imaš 100 in en način kako se naredi tisto "cap" ploskev ne plosko.
-recimo daš modifier 3*3, pa potem tako urejaš
-lahko spremeniš v mesh pa extrudaš face
-lahko spremeniš v mesh pa s soft selectionom (če to sploh še obstaja:) izbereš centralna verteksa capou na obeh straneh tega cylindra in jih scalaš po horizontalni osi ( v tem primeru bo scale samo premikal vse skp)
potem pa prilepiš teksturo, prtisneš M da dobiš un mapping, prilepiš teksturo, (če je tekstura off, pa apply uv map modifier in se z gizmotom mal poigraš da centriraš teksturo)
eh ja dost rešitev je te so najbl osnovne
če znaš je okol 10min dela z mapingom vred. Če ne znaš se lahk zavleče
Skero
Zgodovina sprememb…
- spremenil: detroit ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | 3D oblikovanje in animacija - Max, Maya, Softimage, Blender... (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Zvok in slika | 184385 (24650) | Machete |
» | UnityOddelek: Programiranje | 4962 (2472) | Kurzweil |
» | Kako izkoristiti grafično oblikovanje za zaslužekOddelek: Pomoč in nasveti | 5411 (3828) | opeter |
» | Maya ali 3DS Max - ZačetnikOddelek: Programska oprema | 2305 (2187) | dottor |
» | Program za delanje 3D in navadnih animacijOddelek: Programska oprema | 5393 (5190) | Good Guy |