Forum » Programska oprema » Maya ali 3DS Max - Začetnik
Maya ali 3DS Max - Začetnik
dottor ::
Do sedaj sem delal v SolidWorksu in ProEngineerju (zaradi šole). Oba programa sta strojna zato si nekako omejen. Sedaj bi se lotu modeliranja nečesa bolj kompliciranega (avtov, karakterjev iz animejev in podobno). Zdej zanima me kateri program je za začetnik bolj primeren. Nekaj sem že preizkušal z Mayo in uradnimi tutoriali ampak dlje od prvega modela ni šlo, 3DS Max pa še nisem poskusu.
Že vnaprej vsem hvala za predloge.
PS: Zanima me še kiri od programov ima boljši (bolj realen) rendering?
Že vnaprej vsem hvala za predloge.
PS: Zanima me še kiri od programov ima boljši (bolj realen) rendering?
Rippy ::
Osebno bi rekel, da je 3DS Max "boljši" za to kar želiš. Ampak najprej začni z osnovami, uporabniški vmestnik, razmišljaj kako orodja delujejo in interakcija med njimi. Če ne poznaš osnov izjemno dobro nimaš kaj početi. Celoten proces je "problem solving" in če nisi sposoben ugotoviti kaj uporabiti kje nisi sposoben samostojnega dela.
Rendererji so pa "3rd party" integrirani v programu. Recimo 3DS max pride s Scanline, Mentalray, IRay(GPU-CUDA) in nekakšna "game engine real-time" zadeva.
Večina ljudi prisega na Mentalray ali pa V-Ray (tega je potrebno kupiti), sta photoreal. Scanline je privzeti in vredu za učiti se ampak ne ponuja največ možnosti, kar se tiče materjalov.
Rendererji so pa "3rd party" integrirani v programu. Recimo 3DS max pride s Scanline, Mentalray, IRay(GPU-CUDA) in nekakšna "game engine real-time" zadeva.
Večina ljudi prisega na Mentalray ali pa V-Ray (tega je potrebno kupiti), sta photoreal. Scanline je privzeti in vredu za učiti se ampak ne ponuja največ možnosti, kar se tiče materjalov.
dottor ::
Pa sta si programa med sabo podobna za uporabo glede na to da gre za istega "proizvajalca"? Pač če lahko kasneje ko ujamem osnove in ko mi uspe kej naredit (po par mescih) preidem na Mayo ali se je treba vse na novo učit?
Bom poskusu s 3DS Max. Sej prvi mesec bo treba najprej preizkusit celo "paleto" in videt kaj kej dela :)
Bom poskusu s 3DS Max. Sej prvi mesec bo treba najprej preizkusit celo "paleto" in videt kaj kej dela :)
JohanP ::
Če nočeš razbijat glave (in še česa) z maxom in mayo in bi rad nekaj kar je lažje za učenje in ima boljši interface, potem poskusi Maxon Cinema 4D. Te bo manj bolela glava od "problem solvanja".
broken/link ::
matonson ::
Če si komaj začel začni z Blenderjem. To je zastonj. Ostalo stane celo premoženje, sploh Maya.
jamiroq ::
autodesk ponuja svoje programe (tudi 3ds max in mayo) zastonj za izobrazvalne namene. prijaviti se moras na http://students.autodesk.com (seznam vseh programov tukaj). edina omejitev, vsaj za inventor, je 36 mesečna licenca za uporabo. vse ostalo dela kot pri plačljivih različicah. verjetno je pri ostalih enako.
edit: popravljen url
edit: popravljen url
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jamiroq ()
barbarpapa1 ::
Pozdrav
Mislim, da se boš moral še bolj "fino" odločiti, kaj želiš početi. Ali se želiš ukvarjati bolj z industrijskim oblikovanjem (kar je oblikovanje avtomobilov in podobnega...), ali pa se želiš bolj posvetiti ti. Digital Content Creation, kamor spada oblikovanje različnih likov, njihova animacija, ipd. Na prvi pogled zgleda zelo podobno, vendar ni. Tako pri industrijskem dizajnu nimaš kaj početi z modeliranjem poligonov, tukaj je vse narejeno z NURBS-i ali pa (redkeje) z Bezier površinami. Prenosljivost tovrstnih modelov v "stojniške" CAD sisteme je primarnega pomena (preko IGES Ali STEP formatov), renderingi so prav tako pomembni, medtem, ko ima animacija pri tovrstnem delu dokaj majhen pomen. Pri DCC-ju so zadeve drugačne, tukaj lahko s poligoni in teksturami narediš ogromno. Kvaltetni rendering in animacija sta tukaj prvotnega pomena, povezljivost s strojniškimi CAD programi je praktično nepomembna.
Zakaj to pišem. Ker so glavna orodja v obeh svetovih različna. Če se hočes igračkati z oblikovanjem, je tukaj Alias Studio (ja, ga je skupaj z Mayo kupil Autodesk in je sedaj znan kor Autodesk AliasStudio), ICEM Surf (ki spada sedaj k Dassault Systems (CATIA, Solid Works)) in pa, nanj ne pozabit, Rhinoceros.
Če ti je Pro/Engineer (Wildfire, sedaj Creo) blizu, tudi ta ima dokaj močan dodatek za industrijsko oblikovanje, ISDX je njegova oznaka (Interface Surface Design eXtension). Samo dvomim, da so vam kaj od tega v šoli pokazali. Če imaš študentsko licenco Pro/E-ja (je zastonj), mislim, da je zadeva zraven, pa tudi tutorialov se nekaj na netu najde....
http://www.ptc.com/product/interactive-...
Za DCC programsko opremo pa ne vem veliko povedati, se s tem nisem nikoli ukvarjal....
LP
Jože
Mislim, da se boš moral še bolj "fino" odločiti, kaj želiš početi. Ali se želiš ukvarjati bolj z industrijskim oblikovanjem (kar je oblikovanje avtomobilov in podobnega...), ali pa se želiš bolj posvetiti ti. Digital Content Creation, kamor spada oblikovanje različnih likov, njihova animacija, ipd. Na prvi pogled zgleda zelo podobno, vendar ni. Tako pri industrijskem dizajnu nimaš kaj početi z modeliranjem poligonov, tukaj je vse narejeno z NURBS-i ali pa (redkeje) z Bezier površinami. Prenosljivost tovrstnih modelov v "stojniške" CAD sisteme je primarnega pomena (preko IGES Ali STEP formatov), renderingi so prav tako pomembni, medtem, ko ima animacija pri tovrstnem delu dokaj majhen pomen. Pri DCC-ju so zadeve drugačne, tukaj lahko s poligoni in teksturami narediš ogromno. Kvaltetni rendering in animacija sta tukaj prvotnega pomena, povezljivost s strojniškimi CAD programi je praktično nepomembna.
Zakaj to pišem. Ker so glavna orodja v obeh svetovih različna. Če se hočes igračkati z oblikovanjem, je tukaj Alias Studio (ja, ga je skupaj z Mayo kupil Autodesk in je sedaj znan kor Autodesk AliasStudio), ICEM Surf (ki spada sedaj k Dassault Systems (CATIA, Solid Works)) in pa, nanj ne pozabit, Rhinoceros.
Če ti je Pro/Engineer (Wildfire, sedaj Creo) blizu, tudi ta ima dokaj močan dodatek za industrijsko oblikovanje, ISDX je njegova oznaka (Interface Surface Design eXtension). Samo dvomim, da so vam kaj od tega v šoli pokazali. Če imaš študentsko licenco Pro/E-ja (je zastonj), mislim, da je zadeva zraven, pa tudi tutorialov se nekaj na netu najde....
http://www.ptc.com/product/interactive-...
Za DCC programsko opremo pa ne vem veliko povedati, se s tem nisem nikoli ukvarjal....
LP
Jože
Rippy ::
Čeprav ne uporabljam Maya vem, da je ta program bolj napreden na področju animacije im mogoče malo bolj "kompleksen". 3D max naj bi bil boljši na področju modeliranja (definitivno arhitekturnega) ampak mislim, da je to izjemno subjektivno.
Načeloma razen v izjemno naprednih konceptih naj bi bila programa "enakovredna" oziroma lahko z obema dosežeš enak rezultat. Oba programa sta vrhunska in če že gledaš v to smer priporočam, da začneš s 3DS Max. Če čez nekaj let ugotoviš, da ti je Maya "boljše" orodje je tranzicija precej enostavna, saj sta si "podobna".
Načeloma razen v izjemno naprednih konceptih naj bi bila programa "enakovredna" oziroma lahko z obema dosežeš enak rezultat. Oba programa sta vrhunska in če že gledaš v to smer priporočam, da začneš s 3DS Max. Če čez nekaj let ugotoviš, da ti je Maya "boljše" orodje je tranzicija precej enostavna, saj sta si "podobna".
dottor ::
Ta video me je navdušil:
Pa bi rad proval kej v tem smislu tudi sam. Nardit model in ga animirat. V ProE smo do zdej imeli le "hitri tečaj" (na višji šoli), smo se pa na srednji ukvarjali s SolidWorksom kateri mi kar leži in mi je njegov fotorealističen rendering super, kes pa da rabi kar nekaj časa da stvar zrendera. Software nebo kupljen bo torrentiran (dokler ne uvedejo ACTE) tako da finančno se ni za bat... Če me imajo za zapret bi me mogli že zdavnaj.
Kot sem rekel rab mi naredu nek 3D model (recimo avta ali pa lika iz animejev) in manjšo animacijo, vse skupaj s fotorealističnim renderingom. Upam da ne zahtevam preveč. To sm poligoni v Mayi mi žre živce zato bi kej lažjega za začetek.
Pa bi rad proval kej v tem smislu tudi sam. Nardit model in ga animirat. V ProE smo do zdej imeli le "hitri tečaj" (na višji šoli), smo se pa na srednji ukvarjali s SolidWorksom kateri mi kar leži in mi je njegov fotorealističen rendering super, kes pa da rabi kar nekaj časa da stvar zrendera. Software nebo kupljen bo torrentiran (dokler ne uvedejo ACTE) tako da finančno se ni za bat... Če me imajo za zapret bi me mogli že zdavnaj.
Kot sem rekel rab mi naredu nek 3D model (recimo avta ali pa lika iz animejev) in manjšo animacijo, vse skupaj s fotorealističnim renderingom. Upam da ne zahtevam preveč. To sm poligoni v Mayi mi žre živce zato bi kej lažjega za začetek.
Rippy ::
To sm poligoni v Mayi mi žre živce zato bi kej lažjega za začetek.
Vsi ti modeli (tvoj link) poligoni in subdivision čez (MeshSmooth, TurboSmooth itd/podobno). To se lahko dokaj hitro naučiš, če si znaš predstavljati, kako boš poligone razporedil (in upošteval subdivision). Dela se pa predvsem na vertex in edge nivoju.
Edit: Nekateri raje začnejo s "Spline" "ogrodjem" in od tukaj v poligone, ter dalje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Rippy ()
dottor ::
Sem pobral Blender iz uradne strani. Sem vidu da majo tudi kar nekaj tutorialov... Že sam izgled programa se zdi full user-friendly :)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | 3D oblikovanje in animacija - Max, Maya, Softimage, Blender... (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Zvok in slika | 183282 (23547) | Machete |
» | Program za 3D oblikovanjeOddelek: Programska oprema | 2369 (2128) | max00slo |
» | Cinema 4D R12Oddelek: Programska oprema | 2392 (1560) | Machete |
» | Pomoč pri sestavi PC-ja za oblikovanjeOddelek: Kaj kupiti | 4925 (4119) | Zion10 |
» | 3d studio max (strani: 1 2 3 )Oddelek: Zvok in slika | 6237 (5074) | bastadu |