» »

Kako izkoristiti grafično oblikovanje za zaslužek

Kako izkoristiti grafično oblikovanje za zaslužek

lowel ::

Torej ,nasveti ,konkretni in uresničljivi bi mi prišli prav.
Kar imam je nekaj risarskega znanja ki se lahko nadgradi in wacom cintiq 27qhd ,profi grafični display
na katerega se lahko direktno in zelo natančno riše.
Kako bi z tem lahko zaslužil kak euro, kako bi kdo od vas to vnovčil ?

m0LN4r ::

Poglej za kako sluzbo v tujini. 3D designer itd.
Place so konkretne in hude.

Druga varianta je Freelancer, tam se tudi vcasih najde kaj.

V sloveniji bos bolj bogi. Mali trg, prevec "umetnikov" k delajo zastonj.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Invictus ::

Plače za 3D oblikovanje so padle že nekaj časa nazaj. Za Photoshop in podobne že prej. Je bila v UK cela kriza par let nazaj, tako da je imel celo BBC svojo oddajo na to temo. Mali milijon ljudi, ki znajo nekaj narisat ali obdelat. Francozi so bili takrat cenejši, pa je šlo delo tja.

Seveda, če si znan in dober, lahko delaš karkoli, pa dobro zaslužiš.

Tako da na razne strani, kot je Linked, Freelance, ipd, pa si najdi delo in svojo ceno.

Tu na forumu ti nihče ne bo našel službe.

Upam, da imaš dobro oblikovano in originalno web stran. Ker če je nimaš, praktično nimaš šans za job...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

bluefish ::

Za začetek objavi portfelj svojih najboljših del na različnih straneh, sodeluj v skupnostih, spiši kak vodič/članek ali dva, sodeluj na raznih izzivih,...

lowel ::

No ,po poklicu sem iz elektro stroke, hočem reci da nimam ustreznega poklica da bi se zaposlil kot nek dizanjer v kaki firmi, predvidevam da je treba pač imeti ustrezno izobrazbo , torej iščem pač nekaj kjer bi ustvarjal digitalne slike ali pa tud kako 3d modeliranje z programom sculptris ali zbrush, za začetek le kot nek dodaten zaslužek. Kasneje pa kaj več.

m0LN4r ::

Freelancer, se enkrat
Studentski servis
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

lowel ::

Freelancer ja, že raziskujem :) ,tnx za konkretizacijo :)
Imam pa plus še eno idejo ,z cintiqom združit digitalno dizajniranje in tetoviranje.

#000000 ::

Na Freelancer ne boš dobil posla 100 let če nimaš kaj referenc (dobr feedback ljudi ki so te najeli) brez portfelja sviojega dela pa sploh ne, nekateri kot vem so na Freelancer "sami sebe" najeli da so dobili vsaj par feedbackov. Tam je pač taka konkurenca da uspevajo samo najboljši, do referenc pa ne prideš razen ali da delaš zastonj "ceneje kot Indijci" ali da malo pogoljufaš in te kolega najame :)

druge tam ni

janezvalva ::

izdelovanje bannerjev za spletne oglaševalce
poiskusi tukaj:
http://www.emoneyspace.com/forum/index....

veliko uspeha

lp

m0LN4r ::

#000000 je izjavil:

Na Freelancer ne boš dobil posla 100 let če nimaš kaj referenc (dobr feedback ljudi ki so te najeli) brez portfelja sviojega dela pa sploh ne, nekateri kot vem so na Freelancer "sami sebe" najeli da so dobili vsaj par feedbackov. Tam je pač taka konkurenca da uspevajo samo najboljši, do referenc pa ne prideš razen ali da delaš zastonj "ceneje kot Indijci" ali da malo pogoljufaš in te kolega najame :)

druge tam ni

Nekako tako je tudi zunaj na ulici xD
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

111111111111 ::

OP najprej glavo iz peska. Bo treba kaj naredit in končat se igrat. Priporočam:
https://www.fiverr.com/
http://contests.designcrowd.com/bids

Tukaj implementiraj ideje in znanja, začetek je težak potem pa steče. Vpiši se v kako društvo in jim izriši plakate, spletno stran itd... Da dobiš reference.

Neumesno vprašanje. Kaj pa tvoja stroka, elektro?

dottor ::

Sam sem preko študenta za enega mizarja delal 3D modele in tehniške risbe iz na papir skracanih risb strank. Ni bil baš nek denar, ampak boljše kot nič je. Sem pa po večini delal kakšne regale, omarce, manjše kuhinjsko pohištvo, ... Vem pa da imajo določeni mizarji in firme možnost izrisa 3D kuhinje/dnevne sobe in za to kar mastno računajo. Če poznaš koga (mizarja/podjetje) ki to ponuja, ponavadi pride prav še en človek ki zna.

Ravno v petek sem mizarju poslal neko zadevo za nardit v 3D PDFju in tehničnimi risbami in je bil cel vesel, ker mu ni blo treba nič dizajnirat, merit, prilagajat, ... Je samo zrezal kose po risbah in sestavu.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

111111111111 ::

@dottor: S katerim programom?

dottor ::

ProEngineer. Je imel mizar sicer neko starejšo verzijo original ampak je bila dovolj za to kar se je rablo.

Sicer pa sam raje delam v SolidWorks-u, imam še šolsko verzijo iz srednje, pa nič ne teži da je kej licenca potekla... Pač na tehniških risbah edino izpiše da je šolska, nekomercialna verzija. So pa lepši renderji v njem in maš precej pestro paleto materialov.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

Invictus ::

lowel je izjavil:

No ,po poklicu sem iz elektro stroke, hočem reci da nimam ustreznega poklica da bi se zaposlil kot nek dizanjer v kaki firmi, predvidevam da je treba pač imeti ustrezno izobrazbo , torej iščem pač nekaj kjer bi ustvarjal digitalne slike ali pa tud kako 3d modeliranje z programom sculptris ali zbrush, za začetek le kot nek dodaten zaslužek. Kasneje pa kaj več.

To ni Jugoslavija leta 1970. Ali Slovenija 2017 ;).

V tujini jih malo boli za izobrazbo, če imaš ustrezna znanja.

Nehaj iskat izgovore in začni iskati job...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Quantum_ ::

lowel je izjavil:

No ,po poklicu sem iz elektro stroke, hočem reci da nimam ustreznega poklica da bi se zaposlil kot nek dizanjer v kaki firmi, predvidevam da je treba pač imeti ustrezno izobrazbo , torej iščem pač nekaj kjer bi ustvarjal digitalne slike ali pa tud kako 3d modeliranje z programom sculptris ali zbrush, za začetek le kot nek dodaten zaslužek. Kasneje pa kaj več.


Jaooo, tko ne gre to.

Če bi rad zaslužil moraš odpret s.p. ali nekaj podobnega. Računaj vsaj 300-400 evrov mesečnih prispevkov samo za to. Pol računaj da so grafični modelirni programi dragi, ki stanejo tudi po par tisoč evrov za komad. Za 3D umetnika te lahko pride kr 7000 eurov za licence nekaj let, + - odvisno kaj kako,...

Lahhko prideš pa tud poceni skos, če delaš primarno v 2d. Adobe paketi ter podobno niso dragi. Blenderja se ne učit, kr ga noben resen studio ne uporablja, če hočeš bit profesionalec se uči kaj uporabljajo profesionalci, tako je da boš dobil delo ter ne boš zgubljal časa.

No ko si si vzračunal vse te stroške + dober comp, s.p. al neki podobnega poglej al boš imel konec meseca dobiček? kr drugač brezveze neki.

Grafično področje je izredno zasičeno, izredno. Na raznih straneh kot je Freelancer, Odesk je polno raznih Indijcev, Pakistancev, raznih panjabijev ki ti delajo za drobiž. Programerji še lahko na teh straneh zaslužijo nekaj, grafični umetniki pa ne. Vprašaj se če se ti splača za nekaj delovnih priložnosti, tko na freelancerju prijavljat ter zgubljat čas, če maš 100 ostalih za konkurenco, ki "trdijo", da imajo izkušnje ter bi delal za male pare. No zahodnjak te bo raje najel kot kakega indijca, ker jih je veliko prevarantov, pa ne mi z rasizmom, tako pač je v praksi. Sami odpirajo več računov ter si pol sami sebi plačujejo ter si dajejo desetke. Je pa tudi veliko rusov, ljudi z V evrope(ki tudi delajo poceni v primerjavi z Slovenci) tako da je to kr zelo konkurenčno področje, ki ni dobro plačano, razen če si zelo dober ter se znaš tržit.

No odločit se moraš kaj želiš. Al bit generalist, al it v tujino ter tam dobit dobro službo. Če hočeš v tujino ti priporočam, da se hitro specializiraš ter svojo področje obvladaš v nulo.
Vprašat se moraš al si bolj tehnični tip al umetniški?

Če si tehniški, torej zelo natančen, precizen, rad maš matematiko,...

1. Po elektro it naprej v strojno al elektro. Se izučit tehniške programe. Torej Solidworks, Inventor, dobit certifikate ter znat uporabljat te programe. Tle je tehnično risanje brez velikega poudarka na estetiki. Službo se dobi, plačo tud dobro, diploma še ima nekaj vrednosti (ne veliko) pri strojno, elektro poklicih, gre se za to, da greš ti do podjetja ter pokažeš, da znaš delat, uporabljat programe ter na S (Avstrija, Nemčija) boš dobil delo. Inženirsko delo, inženirsko modeliranje.

2. It v 3d modeliranje z specializacijo glede renderiranja kot je npr. Arch Viz. Tle je povdarek na renderjih ter arhitekturi itd,.. Lahko si kasneje "lighter" torej ti se ukvarjajo predvsem z renderiranjem, senčenjem, v glavnem da je končna slika top ter se hitro naredi. V takem delu moraš obvladat "render engines" kot so Vray, Arnold, Maxwell, Octane,...

3. Če ti je blizu programiranje lahko postaneš "tehnični umetnik", tle se dela rigging, piše razne skripte za ostale 3d umetnike itd,.. most med programiranjem ter 3d umetnikom. Ti so iskani ter vsak umetnik, ki zna programirat je cenjen v studiju ter zaželjen.

4. Če hočeš delat animacije (kot jih vidiš v reklamah na tv, v raznih računalniških igrah, Pixlar filmih,...) greš v smer specializacije animatorja. Modelom je potrebno povedat, kako kam na kak način naj se premikajo itd. da nastane animacija. Poznat moraš zakonitosti, ki jih uporabljajo režiserji, kamermani, profesionalni fotografi ter jih uporabit v izdelavi animacij.

Če si bolj estetsko, umetniški tip ter ti je npr. slikarstvo blizu, umetniško risanje blizu, rad slikaš, barvaš,.. :

1. Modelator, torej delaš 3d modele ter jim prilepiš teksture. To področje je totalno zasičeno! Pa še z razvojem 3d skeniranja bo tle manj dela.

2. "Texture artist", torej risanje, estetika, imaš veselje do risanja, barvanja itd,.. greš v to. Modeli potrebujejo teksture, da zgledajo realistični itd,.. ter nekdo mora vse to narisat.

Če hočeš delat bolj v 2d se lahko specializiraš v smer "Concept artist". V tem primeru poglej na internetu za "tutorials" z področja "digital painting" itd,...

To je samo nekaj možnih poti za kariero


Z slovenskimi diplomami si lahko na področju 3d grafike rit obrišeš. Pomembno je, kaj znaš, kaj znaš naredit, kak portfolio imaš. Slovenske fakultete glede grafike pa neki programi niso nič vredne. Škoda časa.
V tujini je to bolj cenjeno, ker si po fakulteti že na pol izobražen. Noben ti ne bo dal dela z polovičarskim al še slabšim znanjem. Besede na fakulteti smo mel predmet ter smo se učil v npr. 3d programu Maya ter neki malga sm delal ne pomenijo nič.To ni nič. Al znaš delat v Mayi al ne? To pomen neki.

Će si začetnik lahko greš na stran Digital tutors ter se tam naučiš začetniških osnov. Stran je pa ni dobra, za začetnika ok, delajo pa tud napake inštruktorji, ki jih nebi smeli. Pol, ko imaš nekaj znanja lahko greš na stran kot je Gnomon Workshop, tak so na višjem nivoju ter tud predavatelji so v večini taki, ki delajo v industriji. Lahko greš tudi na stran Eat3d,... te strani so poceni ter ti dajo boljšo izobrazbo kot programi v Sloveniji. Veliko je možnosti, ki jih nisem naštel, vendar to ti nekak oriše sliko.
Ne zgubljat veliko časa z zastonj vodiči, razen če ločiš zrno od plevela. Nekaj je dobrih tud, vendar so redki. Navada je železna srajca in če se naučiš slabih navad jih težko spremeniš. Če se učiš od (pod)povprečnih umetnikov se ne boš kj prida naučil.

Izbira programov?

Tehnična, inženirska stroka: Solidworks, Catia, Inventor

3D Grafika: Maya - Industrijski standard, težja za učit vendar standard v industriji, uporabna za več stvari, dobra orodja za animatorje.
3ds Max - Industrijski standard, res je da je okoren ter mogoče zastarel, vendar ne verjamem, da ga bodo ukinili. Odličen za modeliranje, arch viz ter tudi ostalo.
c4d - priljubljena pri manjših studijih, preprostejša, dobra za "Motion Graphics", popularnost narašča, vendar zame ni industrijski standard.

Imaš pa tudi modo, Zbrush, Hudini itd,..

2D : Adobe paketi.

No mogoče ti to malo oriše sliko kako pa kaj pa bo lažja izbira.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Quantum_ ()

opeter ::

Invictus je izjavil:

To ni Jugoslavija leta 1970. Ali Slovenija 2017 ;).
V tujini jih malo boli za izobrazbo, če imaš ustrezna znanja.
Nehaj iskat izgovore in začni iskati job...


Predvsem pa začni nekaj delat.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

lowel ::

111111111111 je izjavil:

OP najprej glavo iz peska. Bo treba kaj naredit in končat se igrat. Priporočam:
https://www.fiverr.com/
http://contests.designcrowd.com/bids

Tukaj implementiraj ideje in znanja, začetek je težak potem pa steče. Vpiši se v kako društvo in jim izriši plakate, spletno stran itd... Da dobiš reference.

Neumesno vprašanje. Kaj pa tvoja stroka, elektro?


Preizkusil že ,in bi raje delal nekaj bolj ustvarjalnega ,kreativnega iz naslonjača doma in stem zaslužil za živeti.

bluefish ::

Quantum_ je izjavil:

Če bi rad zaslužil moraš odpret s.p. ali nekaj podobnega. Računaj vsaj 300-400 evrov mesečnih prispevkov samo za to. Pol računaj da so grafični modelirni programi dragi, ki stanejo tudi po par tisoč evrov za komad. Za 3D umetnika te lahko pride kr 7000 eurov za licence nekaj let, + - odvisno kaj kako,...
Če se gre kreativo, lahko za začetek dela z avtorsko pogodbo. Ker omenja, da že ima poklic, je opcija tudi normiranec.

Programi dandanes tudi niso bavbav, ker večina firm ponuja naročnino in ni visokega začetnega stroška.

noraguta ::

Cs je kar lep vložek brez tega pa nimaš kaj počet. Ampak najprej najdt naročnike... to je ta zajeban job.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

bluefish ::

Tam nekje 60 € mesečno za CC. Če tega ne pokrije s svojim delom, itak le zapravlja čas.

111111111111 ::

lowel je izjavil:


Preizkusil že ,in bi raje delal nekaj bolj ustvarjalnega ,kreativnega iz naslonjača doma in stem zaslužil za živeti.


Za kreativnost se bo treba kar konkretno potrudit. Kot oblikovalec dela kolega in skače iz kraja v kraj, kjer snema, fotografira in potem cele noči ureja in editira posnetke. Čisto iz napačnega konca si se lotil. In če to delaš, da bi delal iz naslonjča si na napačni poti.

Quantum_ ::

bluefish je izjavil:

Quantum_ je izjavil:

Če bi rad zaslužil moraš odpret s.p. ali nekaj podobnega. Računaj vsaj 300-400 evrov mesečnih prispevkov samo za to. Pol računaj da so grafični modelirni programi dragi, ki stanejo tudi po par tisoč evrov za komad. Za 3D umetnika te lahko pride kr 7000 eurov za licence nekaj let, + - odvisno kaj kako,...
Če se gre kreativo, lahko za začetek dela z avtorsko pogodbo. Ker omenja, da že ima poklic, je opcija tudi normiranec.

Programi dandanes tudi niso bavbav, ker večina firm ponuja naročnino in ni visokega začetnega stroška.


To je res, vendar če nardiš izračun:

3ds max: okoli 266 eurov na mesec ali okoli 2150 eurov letno.) neki popusta je če vzameš letno. Brez časovne omejitve pa ne moreš kupit, kr so postal požeruhi pri autodesku pa molzejo ljudi.

Pol pa še adobe mesečna naročnina, pa Vray je skor nuja kupit pa pomožni programi itd,... pa maš takoj 2-4 tisoč eurov letno, cena Maye je podobna.

http://www.autodesk.eu/store/products/3...

Žalost, ampak v US je max cenejši, pa še tam je v dolarjih, ki so spet manj vredni kot euro.

Cinema4d je cenej tle ma tud možnost.

Če gre v to, če ma le možnost,čas, naj si prvo res dobro nauči osnov ter naredi veliko kvalitetnih vodičev ter vaj, kr se mu bo pol povrnal to. Kvaliteni izdelki se opazijo.

bluefish ::

Pri delu od doma niti ni nujno, da se obeša na velika imena industrije. Osnovni principi dela so pa itak enaki pri večini programov.

Jasno, vse je odvisno od tega, čemu bi sploh rad posvetil pozornost. Brez začetnega osebnega portfelja itak ne bo šlo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

Quantum_ ::

bluefish je izjavil:

Pri delu od doma itak ni nujno, da se obeša na velika imena industrije. Osnovni principi dela so pa itak enaki pri večini programov.


Nujno ni, je pa lažje. Zakaj bi se učil en program ter pol zgubljal čas z učenjem drugega, če misli resno delat v tem. Razni studiji imajo svoj workflow itd,.. in zato tud zahtevajo znanja določenih programov ter da se v njih to dela.

bluefish ::

Mah, na tej stopnji, ko se bolj ko ne poigrava z idejo o stranskem zaslužku (povrh vsega še iz udobja domačega naslanjača), so studii še zelo daleč.

noraguta ::

Nažalost zato so firme. In imajo cene kakršne so. Se pa da dobit šiht v segmentu makar honorarca. Ampak morš prnest portofl na firmo. Dobra volja je premau.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

marS ::

Ti kar začni risat, (ma full risat) in objavljat na socialnih omrežjih, pa raznih risarskih straneh. Pa vztrajen moraš bit in ne obupat (ne se sekirat) ko te bo prvih 1K folka najprej spljuvalo :))
...no more heroes...
https://ilbis.com/

Red_Mamba ::

prvo kot prvo rabis svoj portfolio
tudi ce nimas narocnika zadaj zacni delat logote, vizitke...
kar te pac veseli
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg

Quantum_ ::

Če si bolj za 2D, lahko na straneh kot so: artstation, behance objaviš svoje izdelke ter primerjaš svoje slike z drugimi freelancerji ter dobiš feedback. Tam te ne bojo popljuval, če ne bo lepo, sam mal likov boš dobil.

111111111111 ::

marS je izjavil:

Pa vztrajen moraš bit in ne obupat (ne se sekirat) ko te bo prvih 1K folka najprej spljuvalo :))


POd tole se podpišem. Bom pomagal pljuvat, kaj vse je narobe. :)

Quantum_ ::

Moj kolega dela v 3d grafiki, zato ti lahko to povem, ko je men tud povedal, kaj je dal skos vse. Je pa le dobil job v nemciji. Sam sm razmislal, da bi sel v podrocje rac.grafike pred kakimi 3 leti, sem ze mel vse nastudirano, sam sem se odlocil da raje ne grem. Nimam nekega umetniskega smisla ter nism dobr v risanju v takem delu pa moras met smisel za to. So punce cist zainteresirane, ko jim pove, da je umetnik. Tko da so tud postranski raznovrstni plusi tega. Good luck :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Quantum_ ()

Mrakw ::

Pozdravljeni,

Zanima me, če je tukaj kdo od vas odpril S.p. in začel služiti kruh. Zanima me kako je začel in na kakšen način je promoviral podjetje.
Rad bi odgovor od kakšnih S.p.-ovcih, ker me zanima kako so začeli in ne od kakšnih študentov in pametnjakovičov, ki bodo ponavljali odgovore drugih.

Namreč, zanima me, če je res tako zelo težko začeti na novo z S.p na tem področju.

Področje: grafično oblikovanje tiskovin, logotipov,...

Lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mrakw ()

opeter ::

Ja, če nimaš naročnikov oz. stalnih odjemalcev, bo prekleto težko (govorim za začetek).

Predvsem pa je prava umetnost naročnike obdržati ali pa ves čas nove pridobiti ter seveda za delo biti plačan.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kako zaslužiti z modeliranjem? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8215640 (13145) Isotropic
»

Katera kombinacija z Pythonom za zaposlitev?

Oddelek: Programiranje
82236 (1781) brodul
»

Delo preko interneta (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18352179 (13399) medus
»

Ce se odlocite postati freelancer

Oddelek: Izdelava spletišč
4914478 (8443) Isotropic
»

"Game designer" - katera šola

Oddelek: Šola
478063 (5662) opeter

Več podobnih tem