» »

Unity

Unity

next_byte ::

Dobil morda malce nenavadno idejo da bi morda spoznal, koga kateri bi želel se skupaj učit Unity, ter razviti morda skupaj kakšno igro tekom učenja :) .

shadeX ::

O kakšni igri je govora? Tipa Flappy Bird ali bolj kompleksnega?

Flappy Bird po nekaj tutorialih lahko narediš v roku 1-2 dnevov, ko imaš par projektov za sabo, nimaš kaj delat eno uro.

P.S Ko boš imel že nekaj izkušenj in boš potreboval publisherja za igro me lahko kontaktiraš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

next_byte ::

shadeX je izjavil:

O kakšni igri je govora? Tipa Flappy Bird ali bolj kompleksnega?

Flappy Bird po nekaj tutorialih lahko narediš v roku 1-2 dnevov, ko imaš par projektov za sabo, nimaš kaj delat eno uro.

P.S Ko boš imel že nekaj izkušenj in boš potreboval publisherja za igro me lahko kontaktiraš.


Hvala!

bajsibajsi ::

@next_byte Ideja niti ni tako nenavadna, le pogosto zacetniki nimajo dovolj poguma, volje,... Mene veseli, da si zastavil vprasanje. :)

Zanima me, zakaj ravno Unity? Si v C# in/ali JS ze kdaj prej kaj programiral, ali bos zacel s programiranjem skupaj s spoznavanjem Unity engine-a? Zakaj ne npr. UE4 in C++ ter blueprints? Ali kaj preprostejsega npr. programiranje v GML za Game maker engine ali JS v GameMakerMV, Construct? Ali celo brez znanja konkretnega programskega jezika z npr. Clickteam Fusion 2.5?

Ce ti zadeva z ucenjem zacne uspevati, kdo bo v zacetku delal art (in animacijo), musko (in efekte)?

BivšiUser2 ::

Za Unity so poglej uradne tutoriale ter kanale Brackeys, Sebastian Lague in N3K EN. Unity ima tudi blueprints style programiranje (plačljivo) ( tudi za shaderje), samo pa baje ni kul, ker je vse public. Za audio effekt in art je žnj strani npr. free sounds in google poly. Mimogrede začeti kaj koli s C++ je danes suicide, čeprav mi je kul jezik. UE in C++ pride tekom let.
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.

next_byte ::

Hei,

Sem že sprogramiral ,nekaj manjših stvari v Unity, sicer ne igro xD
Ampak bolj Google Cardboard izkušnjo

Link

Drugače sem sprogramiral, tudi ARKit, iOS aplikacjo.

C# se mi zdi dost lep jezik takšen občutek sem dobil.
Unity je nekak postal standard vsaj glede manjših iger, indie varijanta.
Asset store zna verjetno bitu tudi zelo uporaben xD

Glede efektov muzke, ART, je pa tako da se učim poleg Unity, Tudi blender tako da nekaj se da že tam nardit,
Ampak definitivno bi bilo vse stvar dogovora. Dejansko nisem detajlov še premislil definiral ampak pač možna diskusija.


bajsibajsi je izjavil:

@next_byte Ideja niti ni tako nenavadna, le pogosto zacetniki nimajo dovolj poguma, volje,... Mene veseli, da si zastavil vprasanje. :)

Zanima me, zakaj ravno Unity? Si v C# in/ali JS ze kdaj prej kaj programiral, ali bos zacel s programiranjem skupaj s spoznavanjem Unity engine-a? Zakaj ne npr. UE4 in C++ ter blueprints? Ali kaj preprostejsega npr. programiranje v GML za Game maker engine ali JS v GameMakerMV, Construct? Ali celo brez znanja konkretnega programskega jezika z npr. Clickteam Fusion 2.5?

Ce ti zadeva z ucenjem zacne uspevati, kdo bo v zacetku delal art (in animacijo), musko (in efekte)?

dolenc ::

Jaz ti svetujem naslednje :)

Za začetek se drži unity učnih projektov, tam boš dobil vse assete, ki jih potrebuješ, okolja, karakterji, animacije, zvok, ni da ni. Tudi samo kodiranje je lepše kot neko naključno skakanje po tutorialih. Potem imaš zraven unityja še "standard assets", ravno tko na storu unity nalaga svoje zadeve gor, razne tech demote itd, kjer ravno tako lahko pobereš stvari, tko da za assete se ne rabiš sekirat, ker je tega veliko in so zelo kvalitetni.

Teh se drži ker so "zloženi" tako kot se zagre, da se vsaj v štartu naučiš kako naj stvari izgledajo, ker z free asseti je doskrat potrebno kej popravit, ali ne dela, al je čudna struktura itd..
Če bi pa rad kodiral, pa tko dej focus na to, ker čeprov boš rabil vsega znat po malo, če se boš vsega lotil, ne boš nič naredil :)

Unity ima še kup enih tutorialov in assetov, ki niso več podprti v novih verzijah editorja in jih ni vidno na strani direkt, so pa zanimivi za pogledat in vse je še gor (sam pač pod legacy, gugl vse najde), v Stealth projektu imaš recimo en preprost AI model, ki je zlo uporaben za zastavit stvari.
Poglej malo kaj imajo: Unity tech asset store

next_byte ::

Hvala!

dolenc je izjavil:

Jaz ti svetujem naslednje :)

Za začetek se drži unity učnih projektov, tam boš dobil vse assete, ki jih potrebuješ, okolja, karakterji, animacije, zvok, ni da ni. Tudi samo kodiranje je lepše kot neko naključno skakanje po tutorialih. Potem imaš zraven unityja še "standard assets", ravno tko na storu unity nalaga svoje zadeve gor, razne tech demote itd, kjer ravno tako lahko pobereš stvari, tko da za assete se ne rabiš sekirat, ker je tega veliko in so zelo kvalitetni.

Teh se drži ker so "zloženi" tako kot se zagre, da se vsaj v štartu naučiš kako naj stvari izgledajo, ker z free asseti je doskrat potrebno kej popravit, ali ne dela, al je čudna struktura itd..
Če bi pa rad kodiral, pa tko dej focus na to, ker čeprov boš rabil vsega znat po malo, če se boš vsega lotil, ne boš nič naredil :)

Unity ima še kup enih tutorialov in assetov, ki niso več podprti v novih verzijah editorja in jih ni vidno na strani direkt, so pa zanimivi za pogledat in vse je še gor (sam pač pod legacy, gugl vse najde), v Stealth projektu imaš recimo en preprost AI model, ki je zlo uporaben za zastavit stvari.
Poglej malo kaj imajo: Unity tech asset store

BivšiUser2 ::

In, že kaj ustvarjaš?
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.

next_byte ::

BivšiUser2 je izjavil:

In, že kaj ustvarjaš?

Se premika naprej ja xD Trenutno sicer se bolj Unity bolj poglobljeno učim pač skozi vse tutoriale itd, bom pa pomoje hiter se pa odločil kakšen enostavnejši krajši projekt xD

fotrlejga ::

Če se bo kdo v prihodnje odločal v katerem game dev orodju, se splača vržti uč na Godot engine.

BivšiUser2 ::

Nekdaj je kot spodoben GameEngine za zacetnike veljal Project Spark, pa ga je M$ uničil.
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.

BivšiUser2 ::

Z Discorda:
Hello @everyone ! I'm super excited to announce that we are hosting a Brackeys Game Jam. I will keep this short as all the information is on our itch.io page: https://itch.io/jam/brackeys . You can get into a team on this page: https://crowdforge.io/jams/brackeys The jam will start at 25th August, ends 1st Semptember. If you want to partake in the game jam you can get the game jam role by running the ! gamejam_2018 in the #bot channel. That way you will receive every notification for the game jam. If you have any more questions (that aren't answered on our itch.io page) feel free to ping @Jam Maintainer in the #gamejam_2018 channel.
Če je kdo zainteresiran v Brackeys Game Jam bi bilo zelo kul. Maximalno nas je lahko 4, pri čemer vse delamo od začetka (nobenih predlog, že narejenih assetov,...), dovoljeni so lahko le večji asseti tipa TextMesh Pro, Probuilder,....
Trenutno lahko sam prevzamem programiranje igre v C# in nekaj malega modeliranja v Maya LT. Prav tako ni problem znanje Adobe CC. Idealno bi imel nekoga, ki zna ustvarjati glasbo in/ali obvlada modeliranje & animacije ( lahko tudi Blender/3Ds Max/Cinema 4D/...). Če kdo obvlada game design je tudi super.
Če mislite, da bi lahko sodelovali, mi prosim do petka javite.
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.

Snowflake2 ::

Bok. zanima me keri tutorial pokriva čim več Unityja (tiste sample sem že šel skozi) in nekaj modeliranja (nočem Blender). En tutorial sem si zrihtal, kjer je bila obljubljeno tudi 3D področje, a špili so bli vsi 2D.

dolenc ::

Če si to vse naredu bi mogu že obvladat :)

KLIK

BlackLight ::

fotrlejga je izjavil:

Če se bo kdo v prihodnje odločal v katerem game dev orodju, se splača vržti uč na Godot engine.

GoDot ima en kup problemov katere dosežeš ko hočeš kaj več naredit :) Tako da Unity je še najbolj friendly choice :)

Snowflake2 ::

dolenc je izjavil:

Če si to vse naredu bi mogu že obvladat :)

KLIK

Nočem takšnih tutorialov. Hočem naredit par iger ki pokrivajo čim več vsega boga, npr. kot projekti na https://www.homeandlearn.co.uk/csharp/c.... Iščem tudi vodiče za nek 3D software, ki ni shitty blender(imam sicer dostop do brezplačne štud. licence za Autodesk programe)

DOOM_er ::

blender ni ravno shitty, samo uporabljati ga ne znaš. Je pa res da ima zelo strmo krivuljo učenja.
Robots will steal your job. But that's OK

Snowflake2 ::

Saj ravno zaradi te krivulje učenja je shitty. Maya je bolj user friendly in bi tudi mel Blender (2.8 gui je nice) zaradi licence

bajsibajsi ::

@Lost in snow
To pomeni, da zelis sam razvijati celotno igro. Ker Unity zahteva kar dobrsno mero znanja iz razlicnih segmentov, kar za solo razvijalca ni povsem enostavno; zlasti za podrocje 3D, kar ti isces oz. zelis delati. Torej pises v C#, ustvarjas modele v Blender, 3DS, Mayi, uporabljas PS ali Krita za teksture, SFX efekte, musko, zgodbo itd.

Snowflake2 ::

Ma ravno cele igre ne. Rad bi vsaj naredil igro, ki bo igralna in imela soliden look. Audio programe ala Fruity Loops sem že dal skoz in videl, da to ni zame. Predvsem me zanima modeliranje v Mayi in pisanje skriptov v C#. Dobro texture v PS ni težko, pa tudi shaderje bi se komot lotil s ShaderGraphom.

BivšiUser2 ::

Je kdo za Brackeys gamejam V2? Od 16-23.2.2019.
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.

Poldi112 ::

BlackLight je izjavil:

fotrlejga je izjavil:

Če se bo kdo v prihodnje odločal v katerem game dev orodju, se splača vržti uč na Godot engine.

GoDot ima en kup problemov katere dosežeš ko hočeš kaj več naredit :) Tako da Unity je še najbolj friendly choice :)


Ja? Ravno spoznavam Godot, tako da a lahko poveš kaj več na to temo? Uniti sem spustil, ker bi se raje učil python.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

shadeX ::

ker bi se raje učil python.


Imaš za vnaprej kakšne plane, ki vključujejo projekte spisane s Pythonom? Ali zakaj takšna odločitev?

Poldi112 ::

Za hobi bi rad napisal špil, sem pa tja pa spišem kako skripto. Sem precej bolj sistemec kot programer, pa še linux mi je všeč, tako da nimam kaj početi z c#, medtem ko bo python ziher še kdaj prav prišel.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

BivšiUser2 ::

Saj, je vse bolj ali manj Mono implementacija C#, pa še .NET je opensource...Boo ("fork" Pythona) pa je bolj ali manj deprecated. Itak pa je (in bo ) edina prava platforma UE.
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.

shadeX ::

Itak pa je (in bo ) edina prava platforma UE.


Iz katerega razloga?

BivšiUser2 ::

shadeX je izjavil:

Itak pa je (in bo ) edina prava platforma UE.


Iz katerega razloga?
C++
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.

shadeX ::

Ne gledaš celotne slike. Tvoja predpostavka je napačna in temelji samo na tem, da se z game engini ustvarja samo AAA igre(kar že dolgo ne drži), kjer je pomemben samo performans.

Za big budget studie je UE zagotovo najbolj primerna izbira, vse drugo pade pod Unity opcijo. Je že dovolj zadovoljiv engine, kjer podjetjem in posameznikom nudi praktično vse kar potrebujejo.




shadeX ::

Unity ima po novem svoj official Discord kanal. Vabljeni!

acookook ::

Za vse, ki bi se radi nekaj novega naučili Unity nudi 3 mesece brezplačen Unity Learn Premium https://www.reddit.com/r/gamedev/commen...

Kurzweil ::

acookook je izjavil:

Za vse, ki bi se radi nekaj novega naučili Unity nudi 3 mesece brezplačen Unity Learn Premium https://www.reddit.com/r/gamedev/commen...


Hvala za tole! Absolutno prečekiram!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

S čim narediti grafiko igrice

Oddelek: Pomoč in nasveti
131790 (1106) d3m1g0d
»

[JAVA] Izdelava 1. igre(MATURA)

Oddelek: Programiranje
131509 (976) peglezn
»

zaposlite/praksa v podjetjih, ki izdelujejo računalniške igrice v Sloveniji

Oddelek: Loža
256232 (4634) fantom333
»

[Android] Kateri "Game Engine" ?

Oddelek: Programiranje
61341 (1050) shadeX
»

Izdelovanje iger in Blender ?

Oddelek: Programiranje
142291 (1752) korenje3

Več podobnih tem