Forum » Problemi človeštva » Kaj je s temi vulkani ?
Kaj je s temi vulkani ?
bluefish ::
Kot je bilo že nekajkrat povedano, ni problem v tem, da letala ne bi mogla leteti skozi, zatakne se pri škodi, ki jo lahko vulkanski prah naredi na letalu - od poškodb laka na trupu, "zbrušenih" vetrobranskih stekel, zapacanje motorja,...
Yohan del Sud ::
Točno to ja. Posledica je potem dražje vzdrževanje, malanje in menjava šip in razstavljanje ter čiščenje motorja po vsakih nekaj poletih ... Če bi bil določen folk dat x10 za vozovnico v takih razmerah, bi še kdo si upal letet, ampak po drugi strani potem letališča ne bi bila rentabilna in zavarovanja podraži, kar potegne še dodatnih x10 ... Pač bolje vse skupaj prizemljit in poslat folk na avtobuse, vlake in ladje ...
www.strancar.com
ta_ki_tke ::
Enkrat so nekemu letalu že odpovedali vsi motorji, ko je letelo skozi oblak vulkanskega prahu. Ampak to je bilo res v bližini vulkana.
British Airways Flight 9 @ Wikipedia
Dokumentarec o tem je bil pred nekaj leti tudi na naši televiziji v seriji o letalskih nesrečah.
British Airways Flight 9 @ Wikipedia
Dokumentarec o tem je bil pred nekaj leti tudi na naši televiziji v seriji o letalskih nesrečah.
bluefish ::
Enkrat so nekemu letalu že odpovedali vsi motorji, ko je letelo skozi oblak vulkanskega prahu. Ampak to je bilo res v bližini vulkana.Ja, nekaj časa nazaj tudi na NG.
British Airways Flight 9 @ Wikipedia
Dokumentarec o tem je bil pred nekaj leti tudi na naši televiziji v seriji o letalskih nesrečah.
Z vidika opazovalca je moralo biti kar zanimivo, ko se je prah drgnil ob trup in povzročal iskrenje - za potnike in posadko vsekakor strašljivo.
Yohan del Sud ::
Ok, to je bil THE primer, ko so se sploh začeli zavedat te nevarnosti. Je pa res, da je letel skozi precej gostejši oblak. In to dvakrat. Ko ni bilo še toliko (satelitskih) opazovalnic te nesnage. Posledično pred tem ni bilo podobnega dokumentiranega primera.
www.strancar.com
Isotropic ::
problem je bil predvsem, ker so leteli ponoci in oblaka sploh niso videli oz. niso vedeli, da se nahajajo v njem ali kako ze.
je obcasno to tudi na NG.
je obcasno to tudi na NG.
tsh2 ::
Kot je bilo že nekajkrat povedano, ni problem v tem, da letala ne bi mogla leteti skozi, zatakne se pri škodi, ki jo lahko vulkanski prah naredi na letalu - od poškodb laka na trupu, "zbrušenih" vetrobranskih stekel, zapacanje motorja,...
ne ni to, da letalske družbe ne bi hotele leteti, ker bi imele škodo na letalih. letalske družbe hočejo leteti pa jim politiki ne pustijo, zaradi varnosti ljudi.
bluefish ::
Omenjeni primer je bil res precej ekstreme in se tudi meni zdi trenutna prepoved letov na določenih območjih nesmiselna,
Mavrik ::
Poškodbe finskih F-18k, ko so leteli skozi oblak.
Res "malenkosti", ki bi si jih vsak pilot ter letalska družba s 120+ ljudi na krovu upali tvegati.
Res "malenkosti", ki bi si jih vsak pilot ter letalska družba s 120+ ljudi na krovu upali tvegati.
The truth is rarely pure and never simple.
ahac ::
Zanimivo, da vojska najde hude poškodbe na letalih, potniške letalske družbe pa čisto nič. To lahko pomeni samo eno: potniška letala veliko boljš prenašajo vulkanski prah.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
fosil ::
Pri tistih poskusnih letih, ki so jih naredil s potniškimi letali, sploh niso letel skozi oblak, ampak so letel na zelo nizkih višinah, torej pod oblakom.
Tako je!
Double_J ::
Potniki, če bodo pametni, se itak ne bodo vozili z avioni sedaj.
Tako da ne vem zakaj odpirajo prostor, zaradi prevoza tovora?
Tako da ne vem zakaj odpirajo prostor, zaradi prevoza tovora?
Dve šivanki...
Gandalfar ::
Potniki marsikdaj nimajo resne izbire se ne vozit, ce zelijo da bodo njihove firme delovale ali pa da se bodo njihove konference/predstavitve zgodile.
Gregor P ::
Če ne drugega, bodo vsaj železnice lahko malo popravile svoje rdeče številke
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
JanK ::
Zanimivi strani na to temo:
Prah nad Evropo ponese jetstream. Na tej strani je napoved.
In promet nad Evropo v zivo
Prah nad Evropo ponese jetstream. Na tej strani je napoved.
In promet nad Evropo v zivo
Gregor P ::
Tukaj sem naletel na razpredelnico (google spreadsheets), kjer je zbranih nekaj zbirnih podatkov o izpustu vulkanov v primerjavi z letalskim prometom ipd. Ne vem pa, kako zanesljivi so.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | EU še ni zadovoljna z Boeingom 737 Max in ne bo verjela ZDAOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 13011 (8592) | AndrejO |
» | Razvoj Boeinga 737 Max oviralo varčevanje, FAA gledal stran (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 25208 (18713) | pegasus |
» | Zaprt zračni prostorOddelek: Problemi človeštva | 4443 (3631) | poweroff |
» | Zakaj tako velik procent smrtnih nesreč ob padcu aviona (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 24053 (19352) | antonija |
» | Paranormalni pojavi ?Oddelek: Loža | 2164 (2142) | JC_DENTON |