» »

Kaj je s temi vulkani ?

Kaj je s temi vulkani ?

kupim9 ::

Obstaja kje link kjer se dejansko vidi obseg oblaka in njegovo potovanje ?

noraguta ::

Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

black ice ::

Kaj pa dejanske slike ozračja? Je res tako hudo, da letala ne morejo leteti?

bluefish ::

Kot je bilo že nekajkrat povedano, ni problem v tem, da letala ne bi mogla leteti skozi, zatakne se pri škodi, ki jo lahko vulkanski prah naredi na letalu - od poškodb laka na trupu, "zbrušenih" vetrobranskih stekel, zapacanje motorja,...

Yohan del Sud ::

Točno to ja. Posledica je potem dražje vzdrževanje, malanje in menjava šip in razstavljanje ter čiščenje motorja po vsakih nekaj poletih ... Če bi bil določen folk dat x10 za vozovnico v takih razmerah, bi še kdo si upal letet, ampak po drugi strani potem letališča ne bi bila rentabilna in zavarovanja podraži, kar potegne še dodatnih x10 ... Pač bolje vse skupaj prizemljit in poslat folk na avtobuse, vlake in ladje ...
www.strancar.com

ta_ki_tke ::

Enkrat so nekemu letalu že odpovedali vsi motorji, ko je letelo skozi oblak vulkanskega prahu. Ampak to je bilo res v bližini vulkana.
British Airways Flight 9 @ Wikipedia
Dokumentarec o tem je bil pred nekaj leti tudi na naši televiziji v seriji o letalskih nesrečah.

bluefish ::

ta_ki_tke je izjavil:

Enkrat so nekemu letalu že odpovedali vsi motorji, ko je letelo skozi oblak vulkanskega prahu. Ampak to je bilo res v bližini vulkana.
British Airways Flight 9 @ Wikipedia
Dokumentarec o tem je bil pred nekaj leti tudi na naši televiziji v seriji o letalskih nesrečah.
Ja, nekaj časa nazaj tudi na NG.
Z vidika opazovalca je moralo biti kar zanimivo, ko se je prah drgnil ob trup in povzročal iskrenje - za potnike in posadko vsekakor strašljivo.

Yohan del Sud ::

Ok, to je bil THE primer, ko so se sploh začeli zavedat te nevarnosti. Je pa res, da je letel skozi precej gostejši oblak. In to dvakrat. Ko ni bilo še toliko (satelitskih) opazovalnic te nesnage. Posledično pred tem ni bilo podobnega dokumentiranega primera.
www.strancar.com

Isotropic ::

problem je bil predvsem, ker so leteli ponoci in oblaka sploh niso videli oz. niso vedeli, da se nahajajo v njem ali kako ze.
je obcasno to tudi na NG.

fosil ::

Nekoliko novejše poročilo o letenju skozi tale oblak - klik
Tako je!

tsh2 ::

bluefish je izjavil:

Kot je bilo že nekajkrat povedano, ni problem v tem, da letala ne bi mogla leteti skozi, zatakne se pri škodi, ki jo lahko vulkanski prah naredi na letalu - od poškodb laka na trupu, "zbrušenih" vetrobranskih stekel, zapacanje motorja,...

ne ni to, da letalske družbe ne bi hotele leteti, ker bi imele škodo na letalih. letalske družbe hočejo leteti pa jim politiki ne pustijo, zaradi varnosti ljudi.

bluefish ::

Omenjeni primer je bil res precej ekstreme in se tudi meni zdi trenutna prepoved letov na določenih območjih nesmiselna,

Mavrik ::

Poškodbe finskih F-18k, ko so leteli skozi oblak.

Res "malenkosti", ki bi si jih vsak pilot ter letalska družba s 120+ ljudi na krovu upali tvegati.
The truth is rarely pure and never simple.

ahac ::

Zanimivo, da vojska najde hude poškodbe na letalih, potniške letalske družbe pa čisto nič. To lahko pomeni samo eno: potniška letala veliko boljš prenašajo vulkanski prah. :))
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

BigWhale ::

Men je najbolj hecn to, da na advisoriju iz VAACa za jutri kr oblak zgine. :)

fosil ::

Pri tistih poskusnih letih, ki so jih naredil s potniškimi letali, sploh niso letel skozi oblak, ampak so letel na zelo nizkih višinah, torej pod oblakom.
Tako je!

Double_J ::

Potniki, če bodo pametni, se itak ne bodo vozili z avioni sedaj.

Tako da ne vem zakaj odpirajo prostor, zaradi prevoza tovora?
Dve šivanki...

Gandalfar ::

Potniki marsikdaj nimajo resne izbire se ne vozit, ce zelijo da bodo njihove firme delovale ali pa da se bodo njihove konference/predstavitve zgodile.

Gregor P ::

Če ne drugega, bodo vsaj železnice lahko malo popravile svoje rdeče številke:))
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

PARTyZAN ::

Več bo treba investirat v magleve :)

BigWhale ::

Ja, take za po morju

JanK ::

Zanimivi strani na to temo:

Prah nad Evropo ponese jetstream. Na tej strani je napoved.

In promet nad Evropo v zivo

Gregor P ::

Tukaj sem naletel na razpredelnico (google spreadsheets), kjer je zbranih nekaj zbirnih podatkov o izpustu vulkanov v primerjavi z letalskim prometom ipd. Ne vem pa, kako zanesljivi so.:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

EU še ni zadovoljna z Boeingom 737 Max in ne bo verjela ZDA

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
4613011 (8592) AndrejO
»

Razvoj Boeinga 737 Max oviralo varčevanje, FAA gledal stran (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
10225208 (18713) pegasus
»

Zaprt zračni prostor

Oddelek: Problemi človeštva
284443 (3631) poweroff
»

Zakaj tako velik procent smrtnih nesreč ob padcu aviona (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
29024053 (19352) antonija
»

Paranormalni pojavi ?

Oddelek: Loža
62164 (2142) JC_DENTON

Več podobnih tem