Forum » Pomoč in nasveti » PS3 spet na garancijo ali zahtevati nov aparat
PS3 spet na garancijo ali zahtevati nov aparat
XsenO ::
Pozdravljeni
potreboval bi nasvet, kaj narediti glede na mojo situacijo. Torej včeraj mi je malo več kot leto in pol star PS3 (z 6 let se zgodi) spet umru z isto napako zaradi katere je bil le dva meseca nazaj na servisu. Zdej me zanima, če bi lahko kako na mestu zahteval novi aparat ali morda celo kupnino nazaj :P
potreboval bi nasvet, kaj narediti glede na mojo situacijo. Torej včeraj mi je malo več kot leto in pol star PS3 (z 6 let se zgodi) spet umru z isto napako zaradi katere je bil le dva meseca nazaj na servisu. Zdej me zanima, če bi lahko kako na mestu zahteval novi aparat ali morda celo kupnino nazaj :P
1 + 1 = 1
Furbo ::
Ne moreš.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
XsenO ::
Vrž ga pod vlak, pa reči, se zgodi :>
Sem jih klical in so rekli, da se bom moral vprašati šefa oddelka sam nažalost tega ne bo do ponedeljka. Bom pa verjetno uporabil zgoraj napisano vrstico.
1 + 1 = 1
fosil ::
Očitno nisi dobro prebral drobnega tiska.
Pri takih vrstah poškodb, sam kriješ del škode. Mislim da tretjino.
Pri takih vrstah poškodb, sam kriješ del škode. Mislim da tretjino.
Tako je!
andromedar ::
Ko tretjič umre z isto napako, si upravičen do druge naprave (seveda v garanciji). Ali pa, ko je bila naprava zaradi iste napake na servisu skupaj več kot 45 dni. Se pa garancija vsakič podaljša za čas, ko je bil aparat na garancijskem popravilu.
Eh?
XsenO ::
andromedar je izjavil:
Ko tretjič umre z isto napako, si upravičen do druge naprave (seveda v garanciji). Ali pa, ko je bila naprava zaradi iste napake na servisu skupaj več kot 45 dni. Se pa garancija vsakič podaljša za čas, ko je bil aparat na garancijskem popravilu.
Torej če se ugotovi, da je ista napaka (po diagnostičnih zvokovih bi rekel, da je) lahko bom po 15 dneh zahteval nov stroj, glede na to da je prejšnjič bil na popravilu 30 dni (21.12.2009 do 21.1.2010)?
1 + 1 = 1
andromedar ::
Mislim da ja (v kolikor je naprava še v garanciji). Ne vem pa, kako tretirajo oni to svojo "garancijo" SE ZGODI.
Ko boš reklamiral, vsekakor pazi, da boš specificiral isto napako kot že prvič. Bolje kot "ne dela" je bolj podrobno specificirat napako...kot na primer "ob zagonu zmrzne".
Ko boš reklamiral, vsekakor pazi, da boš specificiral isto napako kot že prvič. Bolje kot "ne dela" je bolj podrobno specificirat napako...kot na primer "ob zagonu zmrzne".
Eh?
Zheegec ::
to velja, če je v garanciji, podaljšane garancije se lahko tretirajo drugače, za ta 45-dnevni rok nisem ziher.
Drugače pa pri PS3 je problem, da gre v tujino in servis v tujini potem določi, ali je naprava za zamenjati ali ne.
Drugače pa pri PS3 je problem, da gre v tujino in servis v tujini potem določi, ali je naprava za zamenjati ali ne.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
XsenO ::
Razmišljam tudi o varianti, da kar prijavim stvarno napako za to + zaradi lepot novega firmwara
1 + 1 = 1
St235 ::
Nove naprave ne boš dobil, edino kar bi lahko probal je uveljavljat stvarno napako, če gre res za identično napako ampak boš moral dokazat da gre za specifično hibo tvojega PS3. Drugače pa ni omejitev kolkrat se ti lahko naprava pokvari v garanciji, se ti pa garancijski rok podaljša za tisti čas ko je naprava na popravilu. Glede firrmware ciljaš verjetno na other OS. a je to tvoj ps3 sploh mel? Če ja, potem je to definitivno razlog za stvarno napako, če od nakupa ni poteklo več kot 2 leti.
LP
LP
XsenO ::
Glede firrmware ciljaš verjetno na other OS. a je to tvoj ps3 sploh mel? Če ja, potem je to definitivno razlog za stvarno napako, če od nakupa ni poteklo več kot 2 leti.
Točno na to mislim ciljati. Če prav razumem kako poteka prijava stvarne napake jim jim prinesem PS3, jim povem da prijavljam stvarno napako, jim povem v čem napaka je in kaj hočem od vrnitev denarja ali zamenjave ali delne vrnitve, zahtevam potrdilo, da so prijavo prejeli in nato čakam na odgovor. V primeru, da v 8 dneh odgovora nisem prijel lahko zahtev zahtevano. Je nekako tako ane?
Aja kaj potem velja, da če gre za isto napako se šteje kot, da je bil na servisu čas starega servisa + čas novega, ker nisem nikjer to zasledil.
1 + 1 = 1
Zgodovina sprememb…
- spremenil: XsenO ()
Zheegec ::
Velja tako, ja.
Tudi to še nisem zasledil, kolikor se spomnim velja, da če pride tretjič do iste napake si upravičen do zamenjave. Če ja pa v garancijskem popravilu se garancija podaljša za ta čas.
Aja kaj potem velja, da če gre za isto napako se šteje kot, da je bil na servisu čas starega servisa + čas novega, ker nisem nikjer to zasledil.
Tudi to še nisem zasledil, kolikor se spomnim velja, da če pride tretjič do iste napake si upravičen do zamenjave. Če ja pa v garancijskem popravilu se garancija podaljša za ta čas.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
XsenO ::
Če prav razumem kako poteka prijava stvarne napake jim jim prinesem PS3, jim povem da prijavljam stvarno napako, jim povem v čem napaka je in kaj hočem od vrnitev denarja ali zamenjave ali delne vrnitve, zahtevam potrdilo, da so prijavo prejeli in nato čakam na odgovor. V primeru, da v 8 dneh odgovora nisem prijel lahko zahtev zahtevano. Je nekako tako ane?
1 + 1 = 1
Zheegec ::
Kot že rečeno - DA!
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
XsenO ::
Sry nisem opazil :P.
Aja kako je kaj glede embalaže, nisem nič zasledil med členi zakona.
Aja kako je kaj glede embalaže, nisem nič zasledil med členi zakona.
1 + 1 = 1
Zgodovina sprememb…
- spremenil: XsenO ()
Zheegec ::
Embalaža nima veze, dokler se uveljavlja garancijo ali stvarno napako.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
grog ::
Bom kar uporabil to temo za vprašanje glede stvarne napake. Rok je 8 dni, kaj to pomeni, da če recimo jaz jutri 6.4. oddam prijavo mi morajo oni odgovoriti oziroma vsaj poslati odgovor do 14.4. ali se šteje samo delovnike? V primeru, da mi ne odgovorijo ali lahko kar vstopim v trgovino in zahtevam denar nazaj 15.4.?
Zheegec ::
Kolikor vem je tukaj določeno delovnih dni, bi pa moral pogledati.
15. 4. ne moreš zahtevati denarja nazaj, ker so ti lahko že 14. 4. poslali priporočeno po pošti domov odgovor in lahko da ga 15. 4. še nisi dobil... Torej kakšen dan za rezervo. Samo jaz ne bi računal na to, da bodo na vse skupaj pozabili... Vsaj ponavadi ne
15. 4. ne moreš zahtevati denarja nazaj, ker so ti lahko že 14. 4. poslali priporočeno po pošti domov odgovor in lahko da ga 15. 4. še nisi dobil... Torej kakšen dan za rezervo. Samo jaz ne bi računal na to, da bodo na vse skupaj pozabili... Vsaj ponavadi ne
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
XsenO ::
No danes sem dobil odgovor od big bang-a, da to ni stvarna napaka, ker je to reč programske opreme in programsko oprema ne gre pod garancijo ali stvarnimi napakami. Seveda mislim ugovarjati, tako da bi potreboval kakšen nasvet glede ugovora.
1 + 1 = 1
Ziga Dolhar ::
Xseno, lahko prosim poskeniraš njihov odgovor in mi ga pošlješ na e-mail? (ime afna priimek pika si). Hvala!
(Sicer komi čakam, da bodo tudi uveljavljanju morebitnih napak na pralnih strojih pričeli ugovarjati s "programsko opremo" ...)
(Sicer komi čakam, da bodo tudi uveljavljanju morebitnih napak na pralnih strojih pričeli ugovarjati s "programsko opremo" ...)
https://dolhar.si/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ziga Dolhar ()
Zheegec ::
hja, tudi jaz se ne strinjam, v tem primeru je programska oprema neločljivi del naprave in je bistvena za kakršno koli funkcioniranje naprave. oni mislijo, da je to kot Windows na PCju, v resnici je pa to kot BIOS na PCju.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
St235 ::
Jaz bi zadevo poslal na tržno inšpekcijo z obrazložitvijo, da je nekaj software, kar poznamo pri računalniki in ga je mogoče prosto spreminjat. Nekaj pa je firmware, ki je sestavni del vseh novejših elektronskih naprav (Od mikrovalovnih, pomivalnih strojev naprej) in je nujno potreben za zagotavljanje funkcij aparata. Ne vem pa zakaj ne bi programska oprema spadala pod stvarno garancijo, če smo že pri temu. Če naprimer kupiš program, ki ga oglašujejo da dela v Windows 7, v resnici pa ne.
XsenO ::
Tržna inšpekcija je naslednji korak v primeru, da mi bodo še ugovor zavrnili, kar so mi tudi rekli, da storim na zavodu za varstvo potrošnikov.
1 + 1 = 1
XsenO ::
Kakšna ideja, kaj bi lahko rekel pametnega okoli njihovega izgovora o programski opremi? Čem kr v ugovoru tudi groziti s tržno? :P
1 + 1 = 1
Zgodovina sprememb…
- spremenil: XsenO ()
Zheegec ::
To, kar smo ti že napisali. Firmware ni običajna programska oprema (kot operacijski sistem), ampak je neločljivi del same naprave (brez česar naprava nima popolnoma nobene funkcionalnosti), ki se sedaj najde že v raznih klimah in drugje. V primeru težave zaradi BIOS ali pa z FW od routerja še noben servis nikoli ni kompliciral, pa čeprav je BIOS v naravi tudi programska oprema. Vsekakor moraš povedati, da uveljavljaš stvarno napako.
S tržno inšpekcijo lahko sicer zagroziš, ampak tega so zelo navajeni, v BigBang je tudi pogosta praksa, da se stranki da že vnaprej vse potrebne številke tržne inšpekcije in urada za varstvo potrošnikov, seveda če so prepričani (najbrž se to pogovarjaš s servisnim centrom v Lj?) v svoj prav
V tem primeru bi rekel, da so povprašali na glavni servis za to regijo v Austriji, in od njih dobili takšen odgovor in ti ga pač samo posredovali naprej in so 100% prepričani v svoj prav. Zelo tehnično podkovani v servisni službi niso, ker so posredniki za servise vse možne robe (od računalniške robe pa do hladilnikov in klim) in redno sprašujejo za mnenja pooblaščene servise in pa odvetnike.
P.s.: Ja, sicer delam v Bigbangu, ampak sem mnenja, da kar je prav in pošteno je tako ne glede na to, kje delaš Tudi če ti Alfa crkne ti lahko dam kakšen nasvet hahaha Seveda vse tukaj pišem v svojem privatnem imenu in prostem času!!
S tržno inšpekcijo lahko sicer zagroziš, ampak tega so zelo navajeni, v BigBang je tudi pogosta praksa, da se stranki da že vnaprej vse potrebne številke tržne inšpekcije in urada za varstvo potrošnikov, seveda če so prepričani (najbrž se to pogovarjaš s servisnim centrom v Lj?) v svoj prav
V tem primeru bi rekel, da so povprašali na glavni servis za to regijo v Austriji, in od njih dobili takšen odgovor in ti ga pač samo posredovali naprej in so 100% prepričani v svoj prav. Zelo tehnično podkovani v servisni službi niso, ker so posredniki za servise vse možne robe (od računalniške robe pa do hladilnikov in klim) in redno sprašujejo za mnenja pooblaščene servise in pa odvetnike.
P.s.: Ja, sicer delam v Bigbangu, ampak sem mnenja, da kar je prav in pošteno je tako ne glede na to, kje delaš Tudi če ti Alfa crkne ti lahko dam kakšen nasvet hahaha Seveda vse tukaj pišem v svojem privatnem imenu in prostem času!!
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
XsenO ::
Prosim za mnenje :)
@Alien3001: Odgovor je prišel iz PE Koper, kjer sem jim tudi pustil konzolo na ogled.
Spoštovani
Ne strinjam z vašo zavrnitvijo moje zahteve saj je vaša kvalifikacija posodabljanja sistema, kot problem v programski opremi smešna, ker tukaj se gre za nadgradnjo firmware (kar je razvidno iz objave Sonyjevega Direktorja za komunikacijo Patrick-a Seybold-a na http://blog.us.playstation.com/2010/03/... ) in ne programske opreme.
Iz vašega pisanja se mi zdi razvidno, da ne poznate razliko med pojmi in posodobitev sistema primerjate z računalniškem programom kot je naprimer operacijski sistem Windows, kjer lahko uporabnik sam prosto dodaja in odstranja vsebino. Uporabnik se lahko tudi odloči popolnoma odstraniti to programsko opremo, ter jo zamenjati z drugo a kljub temu bo naprava (v tem primeru računalnik) še vedno delovala.
Za razliko od programske opreme je firmware neločljiv, nezamenljiv del vseh modernih naprav na katerega končni uporabnik nima nikakršnega vpliva in brez katerega tudi naprava (v našem primeru playstation 3) nebi sploh delovala.
Zaradi tega menim, da z odstranitev lastnosti nameščanja drugega operacijskega sistema (install other OS) je na moji napravi nastala stvarna napaka na podlagi 37. Člena zakona o varstvu potrošnikov:
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
Možnost nameščanja drugega operacijskega sistema je bila na široko oglaševana s strani izdelovalca Sony-ja, s strani vaših pordajalcev, ter je tudi omenjena v samih uradnih navodilih naprave (na: http://manuals.playstation.net/document.... Poleg tega je odstranitev v popolni kršitvi evropske direktive 1999/44/EC.
Posodobitev je praktično nujna saj v drugače primeru naprava izgubi na sledečih lastnosti: uporaba playstation network-a, igranje video iger in blu-ray filmov, ter uporabo lastnostih, ki bi prišle z nadaljnimi posodobitvami.
Zaradi tega ostajam pri moji zahtevi, da se mi vrne vplačani znesek ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom.
@Alien3001: Odgovor je prišel iz PE Koper, kjer sem jim tudi pustil konzolo na ogled.
1 + 1 = 1
Zgodovina sprememb…
- spremenil: XsenO ()
Zheegec ::
Čakaj, tebi ne deluje zaradi neke težave (prvi post), ali se ti gre za install other OS? Ker če se gre za drugi primer se mi zdi pa vse skupaj samo potrata časa... PS3 uporabljaš dalje, other OS je sicer okej funkcija, samo dvomim, da jo dejansko uporabljaš, tudi ko sem sprobal to mi je bilo precej nesmiselno. Meni osebno bi bilo za to škoda časa...
Če se pa gre za kakšno drugo težavo, potem pa kar go ahead!
Drugače se mi zdi čisto okej napisano...
Če se pa gre za kakšno drugo težavo, potem pa kar go ahead!
Drugače se mi zdi čisto okej napisano...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Ziga Dolhar ::
Jaz bi sicer mal omilil superiornostni ton ("ne poznate razliko med pojmi ...") in si vzel par minut za slovnično ureditev. Mdr. že citirano tožilniško zanikanje ;).
Omeni še, da je ta funkcionalnost potrebna za tvojo uporabo PlayStationa, in da si Playstation kupil tudi z ozirom na možnost poganjanja drugih operacijskih sistemov, kar je bilo splošno oglaševano ob začetku prodaje Playstationa.
Omeni še, da je ta funkcionalnost potrebna za tvojo uporabo PlayStationa, in da si Playstation kupil tudi z ozirom na možnost poganjanja drugih operacijskih sistemov, kar je bilo splošno oglaševano ob začetku prodaje Playstationa.
https://dolhar.si/
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Stvarna napaka - vračilo denarja (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 12476 (8528) | ziggy89 |
» | Pravica do garancijeOddelek: Pomoč in nasveti | 2710 (2084) | St235 |
» | 45 dnevni garancijski rok, ista napakaOddelek: Pomoč in nasveti | 6976 (5519) | Seljak |
» | Tožba ram2 (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 160480 (134103) | markezii |
» | Amazon vrnil del kupnine zaradi Sonyjevega PlayStationa 3Oddelek: Novice / Konzole | 11147 (9208) | Ziga Dolhar |