» »

Pravica do garancije

Pravica do garancije

Iatromantis ::

Pred meseci smo za našo mamo kupili tablico Prestigio, mislim, da Multipad, potem pa je en dan prenehala delovati - zvečer je še delovala, zjutraj ko jo je prižgala, pa je ekran kazal le barvne črte.

Stvar smo reklamirali in prodajalna je poslala tablico na uradni servis v Trzin. Na tem servisu so potem našli nekakšne majhne praske in zavrnili garancijo z obrazložitvijo, da je tablica padla po tleh. Telefonsko se z njimi ni dalo dogovoriti, da to ni res. Ker tablica res ni padla po tleh, smo se obrnili na zvezo za zaščito potrošnikov, kjer so nam odgovorili, da je edina pot naprej najem sodnega izvedenca, ki bi potrdil/ovrgel trditve o padcu po tleh. Seveda je glede na vrednost nakupa verjetno precej drag postopek, vendar ne razumem, zakaj moramo mi dokazovati našo trditev, medtem ko servis samo izjavi, da je garancija propadla zaradi padca po tleh in jim tega ni treba dokazovati drugače, kot z neko majhno prasko, ki ne dokazuje ničesar.

Verjetno je za ceno 230 evrov, kolikor je stala tablica, precej neumestno najemati sodnega izvedenca ali celo sprožati spor na sodišču, vendar naj bi bila to edina pot, da nismo teh 200 evrov vrgli stran. Ima kdo še kakšen predlog, kako rešiti zadevo?

neon21 ::

Vstrajaj. Največja napaka večine ljudi je , da ko dobijo odgovor od servisov , češ to je vaša krivda pa lala se enostavno ustavimo. Gnjavi jih na servisu , probaj pridobit še kakšno drugo mnenje. Če se da zagnjavi na prestigio firmi. Kupili ste tablico pošteno jo plačali , če ni vaša krivda potem se ne ustavit. Najbolje da greš kar osebno na servis v Trzin , če imaš to možnost. V skrajni sili pa vsipaj nekoga na servisu na kumaro , ker se očitno delajo norca.

Šimpanz ::

S tablico na Asbis pa se direktno na servisu zmenit. Če se ne da pokliči šefa pa od šefa šefa.

tomaz- ::

in kaj bo šef od šefa od šefa od šefa zrihtal?????

Če bo dobra volja, bodo morda kaj uredili, drugače je to pač to.. Na žalost.. Pooblaščen servis je pač servis, ki naj bi bil "merodajen" za strokovne ugotovitve.. Je pa res, da lahko še vedno uveljavljaš stvarno napako. V tem primeru mora NEOBSTOJ napake dokazovat prodajalec, Če tablica NI starejša od pol leta.. V nasprotnem primeru ti tudi "osebne" grožnje prav dosti ( žal) ne bodo pomagale.. največkrat še najmanj, saj se v bananistanu velikokrat radi gremo "merjenje mišic".. Takratko ponavadi potegne kupec..

Iatromantis ::

Hvala lepa za odgovore.
Kako pa uveljavljam stvarno napako? A ni to isto kot to kar smo že naredili, torej da smo nesli tablico prodajalcu, ki jo poslal na Asbis?

RejZoR ::

Ne. Za stvarno napako moraš napisat pisno izjavo, kjer je janso navedeno, da uveljavljaš pravico do stvarne napake, navedeš kaj ne deluje in obvezno navedi kaj želiš kot rešitev (porpavilo, menjavo za novo ali vrnitev kupnine). To izjavo skupaj z napravo daš prodajalcu, ki nato zadevo pošlje na uradni servis.

Težava tukaj bo samo v tem, da ste za omenjeno napako že poslali v navadno garancijo kar skensla možnost stvarne napake. Nisem še imel primera, da bi stranka probala najprej eno in potem drugo, tko da ne vem če je to možno. Sem pa imel par primerov, kjer se je stvarna napaka hitro rešila. Servis je stranki psolal izjavo, da naprava ne deluje in je dobila novo v trgovini. Oz novo zrihta servis. Če je bila seveda taka želja kupca.

Ampak vedi, do 6 mesecev se smatra, da je napaka bila že prisotna ob nakupu in mora servis dokazovat. Po 6 mesecih pa mora dokazovat kupec, kar pa je ponavadi predrag hec če gre za neke poceni stvari.

Kdo iz prakse ve kako je če že uveljavljaš navadno garancijo, pa bi potem stvarno? Se to sploh da?
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Šimpanz ::

Kolikor vem se to ne da. Smo imeli v servisu notesnik, pri katerem smo čakali na del iz tujine. Po treh dneh se pri nas oglasi stranka in hoče notesnik ker ga nujno rabi, pa smo ji povedali da del pride šele čez dva tedna. Potem gre stranka k prodajalcu in uveljavlja stvarno napako, in zateva vračilo denarja ali nov izdelek. Prodajalec je to zavrnil, ker da je stranka že uveljavljala garancijsko popravilo. Stranka ni bila zadovoljna, zato je obvestila inšpekcijo, ki pa je pritrdila stališču prodajalca. Najkrašo je potegnila stranka, ker ni hotela prevzeti notesnika iz servisa dokler ni dobila odgovora inšpekcije.

noraguta ::

adapiko kontaktiraj, ali pa nabavljaj v hoferju, tak z garancijo ne komplicirajo. pred nakupom se je dobro pozanimat tudi o grancijskih pogojih in izvajnju le te.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

šernk ::

Tu je mal črno območje se mi zdi, ker se stvarno napako lahko zahteva če zaradi iste stvari večkrat uveljavljaš garancijo? Ker drugače lahko servis vleče tisto napako pol leta.

recimo da se ti pojavi napaka vedno po parih dneh uporabe...pošlješ na servis, servis pa pohiti in ti v 2 dneh vrne "popravljeno". Tu si recimo lahko po tretji reklamaciji šele na 10ih dnevih servisnega popravila od dovoljenih 45, si pa praktično brez uporabne zadeve že cel mesec. To pol potem lahko zahtevaš stvarno napako, ker nositi 15x na servis zaradi iste napake je popolnoma nesmiselno. Vmes ti lahko 10x menjajo napravo s popolnoma novo a če je zadeva zanič je zanič.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Bye ::

Prosim, če mi kdo razloži, kako imajo lahko (slovenski) trgovci za enak izdelek različno garancijo? Če npr. za določeno stvar tovarna ponuja 3 leta, se prodajalci ne bi smeli kar zmišljevati svoje garancijske dobe?!

St235 ::

šernk je izjavil:

Tu je mal črno območje se mi zdi, ker se stvarno napako lahko zahteva če zaradi iste stvari večkrat uveljavljaš garancijo? Ker drugače lahko servis vleče tisto napako pol leta.

recimo da se ti pojavi napaka vedno po parih dneh uporabe...pošlješ na servis, servis pa pohiti in ti v 2 dneh vrne "popravljeno". Tu si recimo lahko po tretji reklamaciji šele na 10ih dnevih servisnega popravila od dovoljenih 45, si pa praktično brez uporabne zadeve že cel mesec. To pol potem lahko zahtevaš stvarno napako, ker nositi 15x na servis zaradi iste napake je popolnoma nesmiselno. Vmes ti lahko 10x menjajo napravo s popolnoma novo a če je zadeva zanič je zanič.


nič od navedenega ne drži. Večkratno uveljavljanje garancije ni pogoj za uveljavljanje stvarne napake.

Bye je izjavil:

Prosim, če mi kdo razloži, kako imajo lahko (slovenski) trgovci za enak izdelek različno garancijo? Če npr. za določeno stvar tovarna ponuja 3 leta, se prodajalci ne bi smeli kar zmišljevati svoje garancijske dobe?!


Zakon določa minimalno garancijo, ki je eno leto. Vse kar je več je dobra volja tistega, ki jo ponuja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Bye ::

Kr neki. Sicer pa si trgovci tako pljuvajo v lastno skledo. Logično, da bom izdelek kupil pri nekom, ki ponuja več garancije...
Hvala.

medenko ::

Da bi Asbis nekaj kar ni res ful dvomim....če je kupljena preko Comshopa, lahko probam malo pihniti na dušo serviserju ;)

šernk ::

nič od navedenega ne drži. Večkratno uveljavljanje garancije ni pogoj za uveljavljanje stvarne napake.


teoretično si potem lahko pol leta brez delujoče in zanesljive naprave? V ponedeljek oddaš v garancijo, v sredo dobiš nazaj, poteče tri dni garancijske dobe. Napaka se seveda ponovno pojavi v petek zvečer in to se lahko ponavlja 15 tednov. To so štirje meseci z napravo, ki si jo pošteno plačal in ne dela. Sem si lastil 2 takšna mobitela, pri enem po štirih servisih, ko so mi v četrto zamenjali tudi matično ploščo sem mobitel dal drugemu v uporabo, ki tiste funkcije ni uporabljal in mu ni bila pomembna, pri drugem sem pa po četrtem servisu izpogajal menjavo za drug mobitel. Napaka se je pač pojavila včasih takoj, včasih po 3 dneh, 1 tednu... Tako da dvomim, da se stvarne napake ne da uveljavljat v tem primeru.

Prosim, če mi kdo razloži, kako imajo lahko (slovenski) trgovci za enak izdelek različno garancijo? Če npr. za določeno stvar tovarna ponuja 3 leta, se prodajalci ne bi smeli kar zmišljevati svoje garancijske dobe?!


Zakon določa minimalno garancijo, ki je eno leto. Vse kar je več je dobra volja tistega, ki jo ponuja.


garancijo ponavadi ponuja proizvajalec in ne prodajalec. Prodajalci se pa lahko odločijo da ponujajo daljšo garancijo seveda, pri računalniških sestavih pa seveda priročno skrajšajo garancijo kakšni komponenti, ampak če gre ram, ki ima tovarniško garancijo recimo 5 let je brezvezno nakladanje, da računalnik ni več v garanciji in s tem tudi ram ni več. Pa tudi če prodajalec ponuja 1 leto garancije in je tovarniška 3 leta, je nemogoče da zadeva po 1 letu ne bo več v tovarniški garanciji.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

St235 ::

teoretično si potem lahko pol leta brez delujoče in zanesljive naprave? V ponedeljek oddaš v garancijo, v sredo dobiš nazaj, poteče tri dni garancijske dobe. Napaka se seveda ponovno pojavi v petek zvečer in to se lahko ponavlja 15 tednov. To so štirje meseci z napravo, ki si jo pošteno plačal in ne dela. Sem si lastil 2 takšna mobitela, pri enem po štirih servisih, ko so mi v četrto zamenjali tudi matično ploščo sem mobitel dal drugemu v uporabo, ki tiste funkcije ni uporabljal in mu ni bila pomembna, pri drugem sem pa po četrtem servisu izpogajal menjavo za drug mobitel. Napaka se je pač pojavila včasih takoj, včasih po 3 dneh, 1 tednu... Tako da dvomim, da se stvarne napake ne da uveljavljat v tem primeru.


narobe sva se razumela, govoril sem o temu, da lahko uveljavljanje stvarne napake ni pogojeno z garancijo in jo lahko uveljavljaš brez, da bi se zajebaval z gaancijo. Stvar je edino v tem, da po prve pol leta je dokazno breme na tebi, zato je načeloma takrat garancija hitrejši/enostavnejši postopek. Ni pa treba servisa 3x nest v garancijsko popravilo, da bi lahko uveljavil stvarno napako.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Stvarna napaka

Oddelek: Kaj kupiti
383855 (206) DePalmo
»

Uveljavljanje stvarne napake / garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8010509 (437) TOP
»

Stvarna napaka po preteku 6 mesecev

Oddelek: Loža
463518 (2214) next3steps
»

Simobil, ram2 pritožba

Oddelek: Pomoč in nasveti
344102 (3037) St235
»

Uveljavljanje stvarne napake (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5911321 (4543) solatko

Več podobnih tem