Forum » Loža » lpp redarji, kontrola urbanih?
lpp redarji, kontrola urbanih?
Gandalfar ::
mojsterleo je izjavil:
mestnega redarja, ti pa imajo pristojnost legitimacije osebTile redarji imajo resnično preveč pooblastil
Sicer pa se tile na LPP z Jankovićem na čelu obnašajo kot da še nikoli v življenju niso videli nobenega drugega mestnega potniškega prometa na svetu in z veseljem vsakič znova odkrivajo toplo vodo.
Meni se zdijo taksna pravila kot sem jih videl povsod v tujini. Ce nimas karte moras pac placat kazen.
mojsterleo ::
Hm samo nekaj, kaj pa če nimaš urbane, in nisi plačal? Potem nisi sprejel pogojev LPPja, torej moraš samo dol iz busa in te ne morejo drugače kaznovat? A prav razumem?
ce nimas ne gotovine ne urbane, se pac ne mores vozit na busu. voznik bo vztrajal, da izstopis. se pa da tko ali drugace zment z voznikom (recimo da nimas na kartici nic denarja, avtomat pa je na naslednji postaji), ceprav je to dost tvegano za oba v primeru, da vstopijo vmes kaki nadzorniki.
MrBrdo ::
MojsterLeo sprasujem za primer, ko greš pač mimo voznika in ti nič ne reče... In potem če pridejo ti redarji pač rečeš da nimaš urbane (recimo da jo v resnici imaš ampak pregledat te itak ne sme), se pravi posledično nisi sprejel teh pogojev... Te potem lahko kaznujejo, ali moraš samo izstopit? Ker če nimaš ravno mesečne potem ne morejo met nikjer zabeleženo če res imaš urbano... Al pa tudi na mesečni ne, ne vem kako je s tem. Vem da pri navadni kartici ne rabiš dat podatkov...
MrBrdo
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MrBrdo ()
Gregc69 ::
lansko leto ko sem se pelal v lj z busom sm ene parkat zasledu kako šofer cel bus vozi brez računa, zase je vzemu denar, cena je bila polovična karti
sry za offtopik:
v našmu kraju so redarji dobili radar, si predstavlate človeka ki ima osnovno šolo narjeno pa ti izpit uzame ali točke zvestobe?
sry za offtopik:
v našmu kraju so redarji dobili radar, si predstavlate človeka ki ima osnovno šolo narjeno pa ti izpit uzame ali točke zvestobe?
MrBrdo ::
lansko leto ko sem se pelal v lj z busom sm ene parkat zasledu kako šofer cel bus vozi brez računa, zase je vzemu denar, cena je bila polovična karti
vsi profitiramo :P
MrBrdo
darkolord ::
si predstavlate človeka ki ima osnovno šolo narjeno pa ti izpit uzame ali točke zvestobe?In, je s tem kaj narobe?
Si predstavljate človeka z univerzitetno izobrazbo, ki ne zna voziti po pravilih?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Gregc69 ::
si predstavlate človeka ki ima osnovno šolo narjeno pa ti izpit uzame ali točke zvestobe?In, je s tem kaj narobe?
Si predstavljate človeka z univerzitetno izobrazbo, ki ne zna voziti po pravilih?
je ja, čedalje več pravic imajo ne da bi bili izšolani za to. lisice, solzivec, pištole. še kaka ročna granata jim manjka pa bomo hujš kt američani
Gregc69 ::
že po tem ko sem imel prakso pri avtohiši, sem delal servis na njihovem avtomobilu, žalost kok je to zgonen in zjahan. drugo je to da je na začetku bil sam en in je vedno iskal probleme, en dan so fizično obračunali z njim seda po trije hodijo okoli
tretja stvar, frend je imel 4 žmigle ukloplene, sam ven je stopu so ga že slikal in jih je dobesedno prosil da se mudi da bo za 10 sekund takoj nazaj pa so začel sikat kok bo nasrkal pa da se jim je odgovarjat začel....
dost offa, sam povedal sem svoje mnenje nočem iz muhe delat slona ter kreganje :)
tretja stvar, frend je imel 4 žmigle ukloplene, sam ven je stopu so ga že slikal in jih je dobesedno prosil da se mudi da bo za 10 sekund takoj nazaj pa so začel sikat kok bo nasrkal pa da se jim je odgovarjat začel....
dost offa, sam povedal sem svoje mnenje nočem iz muhe delat slona ter kreganje :)
darkolord ::
žalost kok je to zgonen in zjahanKot večina službenih avtomobilov
sam en in je vedno iskal problemeverjetno je "iskal probleme" s tem, ko je nekomu, ki je delal prekršek, dal kazen. Pol pa res ni čudno, da rabijo prisilna sredstva...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
BlueRunner ::
Nekatera mnenja tukaj me spominjajo na "lahko vzameš človeka iz Balkana, ne moreš pa vzeti Balkana iz človeka". OK, če ščitiš neke svoje pravice. Ne zdi se mi pa OK, če se gre kdo zajebavanje samo zato, ker lahko ali pa spreminjanje čisto običajno popisovanje prekrškarjev v neke "težake". Ko bo za vožnjo z gotovino izdano potrdilo - račun, bo še zadnja luknja zaprta in jebivetri, ki nimajo boljšega za početi v življenju bodo postavljeni na hladno. Kako pa to izgleda v glavnem mestu "ene najstarejših demokracij na svetu", pa si lahko vsak prebere tukaj: http://www.tfl.gov.uk/tickets/penaltyfa...
Tole z gotovino pa je že dolga zamera, saj meni osebno ni razumljivo kako lahko podjetje dobi odpustek, da mu ni potrebno izdati računa, kjer je naveden datum, plačan artikel, cena in DDV. Tudi sam bi imel takšne takšne davčne "odpustke". Potem pa naj mi nekdo dokaže koliko denarja sem spravil mimo DURS-a v lasten žep.
Čisto praktična zamera pa je, da se z mestnim prometom pelješ službeno, potem pa nimaš dokazila, da si plačal vožnjo samo zato, ker pri plačilu z gotovino ne odbiš potrdila. V urejenih državah se to v splošnem res ne dogaja. Plačila brez računov ne obstajajo, davčni uradi ne dajejo takšnih odpustkov, račun pa dobiš bodisi na vozilu, bodisi na vsaki postaji, kjer so postavljeni avtomati.
Tole z gotovino pa je že dolga zamera, saj meni osebno ni razumljivo kako lahko podjetje dobi odpustek, da mu ni potrebno izdati računa, kjer je naveden datum, plačan artikel, cena in DDV. Tudi sam bi imel takšne takšne davčne "odpustke". Potem pa naj mi nekdo dokaže koliko denarja sem spravil mimo DURS-a v lasten žep.
Čisto praktična zamera pa je, da se z mestnim prometom pelješ službeno, potem pa nimaš dokazila, da si plačal vožnjo samo zato, ker pri plačilu z gotovino ne odbiš potrdila. V urejenih državah se to v splošnem res ne dogaja. Plačila brez računov ne obstajajo, davčni uradi ne dajejo takšnih odpustkov, račun pa dobiš bodisi na vozilu, bodisi na vsaki postaji, kjer so postavljeni avtomati.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
zee ::
Racun za nakup dobroimetja/mesecne vozovnice dobis na vsakem avtomatu.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
BlueRunner ::
Težava je, ko plačaš tako, da v nabirko pri vozniku (sorry, ampak to je res nabirka) vložiš 1EUR za vožnjo. Nazaj pa ne dobiš nikakršnega potrdila, da si to storil.
Tukaj imajo prav tisti, ki pravijo, da lahko kontrolorju rečeš, da si pač plačal 1EUR na vstopu, potem pa ti bo le težko kdo dokazal, da tega nisi storil. Kamere tudi niso na vsakem busu, tako kot je to standard (ali pa obsedenost) recimo v VB.
Ne zdi se mi pa korektno zajebavanje samo zato, ker se to (zaenkrat še) lahko počne. Ali človek res nima pametnejšega za početi, kot večati svoj ego s tem, da sebi dokazuje kako velepomemben in pameten je, ker zna izigravati sistem.
No, tudi tega izigravanja bo počasi upam, da konec. Seveda pa ne na pamet ampak z zaprtjem še zadnje luknje, ki je tako ali tako dolga leta tolerirano polovičarstvo, ki ga zganja LPP.
Tukaj imajo prav tisti, ki pravijo, da lahko kontrolorju rečeš, da si pač plačal 1EUR na vstopu, potem pa ti bo le težko kdo dokazal, da tega nisi storil. Kamere tudi niso na vsakem busu, tako kot je to standard (ali pa obsedenost) recimo v VB.
Ne zdi se mi pa korektno zajebavanje samo zato, ker se to (zaenkrat še) lahko počne. Ali človek res nima pametnejšega za početi, kot večati svoj ego s tem, da sebi dokazuje kako velepomemben in pameten je, ker zna izigravati sistem.
No, tudi tega izigravanja bo počasi upam, da konec. Seveda pa ne na pamet ampak z zaprtjem še zadnje luknje, ki je tako ali tako dolga leta tolerirano polovičarstvo, ki ga zganja LPP.
zee ::
Se pa povsem strinjam s tabo, BlueRunner.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Matako ::
BlueRunner je izjavil:
Tole z gotovino pa je že dolga zamera, saj meni osebno ni razumljivo kako lahko podjetje dobi odpustek, da mu ni potrebno izdati računa, kjer je naveden datum, plačan artikel, cena in DDV. Tudi sam bi imel takšne takšne davčne "odpustke". Potem pa naj mi nekdo dokaže koliko denarja sem spravil mimo DURS-a v lasten žep.
Isti trik je tudi pri prodajnih avtomatih - za nekatera (mikro) plačila ni potreben račun.
/\/\.K.
BlueRunner ::
Ja. Tudi to je problem. Če se komplicira pri ceni kave v baru, da moraš imeti račun, mi ni jasno kako se lahko pusti odprto tako veliko luknjo, kjer čez utajiš kolikor hočeš davka. Ne glede na to ali prodajaš stvar ali storitev. Pri "stvareh" odbiješ vhodni DDV, nato pa za nek % robe "ugotoviš, da se je pokvarila" in tako plačano zalogo legalno spremeniš v čisti strošek, ki izniči prihodke. Pri "storitvah" pa pač ne poveš koliko "storitev" si dejansko opravil.
Pod črto s temi mikro nabirkami narediš toliko utaje, da bi temu konkurirali samo še potni stroški, s to razliko, da se potne stroške nekako še da kontrolirati.
Pod črto s temi mikro nabirkami narediš toliko utaje, da bi temu konkurirali samo še potni stroški, s to razliko, da se potne stroške nekako še da kontrolirati.
recmajkemi ::
Ali ni diskriminatorno, da za isto vsoto plačano z moneto oz. celo za večje plačilo z gotovino prestopanje ni dovoljeno. Je sploh ustavno takšo vsiljevanje kartice urbana? Razumem, da je preferenčna pa vendarle opcijska za uporabnike storitev javnega prometa v Ljubljani.
BlueRunner ::
Glede razlike v ceni je to tako, tako. V tem trenutku lahko dobiš isti izdelek v isti trgovini ceneje, če kupiš preko spleta ali pa plačaš z gotovino na roko, ker podjetje ocenjuje, da ima pri določenih oblikah poslovanja nižje stroške (takšna je tudi npr. razlika v proviziji pri plačilu položnice na okencu ali preko spletne banke). Če podjetje pač predpiše ceno A za ta način plačila in ceno B za drug način plačila, to pač gre... omejitve so pri temu, da podjetje ne sme diskriminirati na podlagi kategorij kot so spol, veroizpoved, osebne okoliščine, ...
Ne vem pa če bi lahko bilo pri Urbani oziroma tem sistemu plačevanja kaj ustavno spornega? Morda je kaj protizakonitega (ZVOP, ZVPot, ...), ne predstavljam pa si protiustavnosti.
Ne vem pa če bi lahko bilo pri Urbani oziroma tem sistemu plačevanja kaj ustavno spornega? Morda je kaj protizakonitega (ZVOP, ZVPot, ...), ne predstavljam pa si protiustavnosti.
fosil ::
Ali ni diskriminatorno, da za isto vsoto plačano z moneto oz. celo za večje plačilo z gotovino prestopanje ni dovoljeno. Je sploh ustavno takšo vsiljevanje kartice urbana? Razumem, da je preferenčna pa vendarle opcijska za uporabnike storitev javnega prometa v Ljubljani.
V Londonu je enako. Če plačaš z Oystrom je precej ceneje, kot če greš kupit eno karto na avtomat.
U bistvu lahko na zadevo gledaš iz druge strani, če plačaš z urbano imaš popust in dodatne ugodnosti. Enako kot razne trgovske kartice.
Tako je!
recmajkemi ::
Primerjava s trgovskimi karticami zvestobe se mi ne zdi najbolj primerna, ker namen teh je da potrošnik porabi več denarja, kot bi ga sicer, pri lovljenju nekih mejnikov. Dokler se ne nabira prevoženih kilometrov z urbano in z njimi povezanih nagrad/akcij/popustov. V oči bode dejstvo da z enim prestopom stroški potnika narastejo za 100% pri moneti in 150% z gotovino, pri dveh prestopih pa že 200% pri moneti in celih 275% pri gotovinskem plačevanju. Razumem, da bi bilo gotovinsko plačevanje z ekonomskega stališča nekoliko dražje zaradi fizičnega hendlanja z denarjem in s tem povezanim tveganjem. Samo se pa absolutno proti nategovanju ljudi z vseh strani in na vse konce ...
MrBrdo ::
BlueRunner je izjavil:
Ne zdi se mi pa korektno zajebavanje samo zato, ker se to (zaenkrat še) lahko počne. Ali človek res nima pametnejšega za početi, kot večati svoj ego s tem, da sebi dokazuje kako velepomemben in pameten je, ker zna izigravati sistem.
To se pa sploh ne strinjam, glede na to kako je urejen ta pof** LPP pri nas. Potem pa slučajno ne bom opazil, da mi je na kartici zmanjkalo denarja, ali pa bom slabo potegnil, voznik itak nič več ne vidi in reče očitno, in potem bom plačal 80€ ali kaj? Naj grejo u pi*** mat***, to si jaz mislim o LPP. Za en drek je, tale kazen je pa tudi nateg tak da ni res.
Tisti ki je te preverjalnike delal pa tudi ne vem kaj je razmišljal... A ni slišal za kakšno zeleno/rdečo lučko al kaj? Nek miniaturen ekranček na katerem kakšna babica verjetno sploh nič ne vidi, pisk se pa tudi ne loči.
MrBrdo
BlueRunner ::
Primerjava s trgovskimi karticami zvestobe se mi ne zdi najbolj primerna, ker namen teh je da potrošnik porabi več denarja, kot bi ga sicer, pri lovljenju nekih mejnikov.
Morda pa je namen Urbane, da začne več ljudi uporabljati javni prevoz namesto individualnega. Glede na to, da smo trenutno v položaju kure in jajca (javni prevoz ne bi nihče uporabljal, ker ni učinkovit, učinkovit ni, ker ga individualni hromi), je stvar nekako potrebno poriniti naprej. To pa vzame časa energije in denarja. Ena izmed oblik motivacije pa je tudi korenček. Zapiranje centra in višanje parkirnin je pa pač palica.
V oči bode dejstvo da z enim prestopom stroški potnika narastejo za 100% pri moneti in 150% z gotovino, pri dveh prestopih pa že 200% pri moneti in celih 275% pri gotovinskem plačevanju.
Velikost popusta je nerelevantna. V okviru TfL lahko dosežeš tudi razlike ranga 1000% med varianto ločenega plačevanja vsake vožnje in varianto Oyster.
To se pa sploh ne strinjam, glede na to kako je urejen ta pof** LPP pri nas.
In tvoja neproduktivna zajebancija ga dela boljšega?
Potem pa slučajno ne bom opazil, da mi je na kartici zmanjkalo denarja, ali pa bom slabo potegnil, voznik itak nič več ne vidi in reče očitno, in potem bom plačal 80EUR ali kaj?
Na čitalcu dobiš vizualen IN zvočen signal, ki ti pove kako si plačal za vožnjo. Če pa si slučano slep, gluh IN brez spremljevalca, pa prosi voznika za pomoč. Dam roko v ogenj, da ti bo pomagal. Tako kot pomaga tudi slepim najti čitalec. Glede na to kakše argumente imaš, pa se bojim, da nimaš takšnih čisto realnih težav pri uporabi Urbane.
Naj grejo u pi*** mat***, to si jaz mislim o LPP.
Jaz si enako mislim o tebi podobnih, zato si srčno želim, da bi odrasel (to JE oseben napad na tvojo osebo!). V vmesnem času pa bomo vsi uporabniki storitev LPP veseli in srečni, da se ga izogibaš kot hudič križa.
Za en drek je, tale kazen je pa tudi nateg tak da ni res.
Vidiš, to se pa strinjam. Menim, da bi morala znašati najmanj 100EUR. Če pa se slučajno verbalno lotiš voznika ali nadzornika, pa bi pričakoval, da bi bila politika LPP, da te civilno toži zaradi nasilja nad zaposlenimi. Brez izjem.
Tisti ki je te preverjalnike delal pa tudi ne vem kaj je razmišljal... A ni slišal za kakšno zeleno/rdečo lučko al kaj?
Na čitalcu sta zelena in rdeča lučka. Zelena se prižge, če si vožnjo plačal, rdeča, če je čitalec nedelujoč ali pa vožnje nisi plačal.
Nek miniaturen ekranček na katerem kakšna babica verjetno sploh nič ne vidi, pisk se pa tudi ne loči.
Tisti, ki ima težava, lahko prosi voznika za pomoč. Zagotovo bo pomagal. Na srečo so vozniki normalni ljudje, ki opravljajo svoje delo in imajo težave samo s težaki, ki morajo v svoji neodraslosti delati težave samo zato, da jih delajo.
darkolord ::
Na čitalcu sta zelena in rdeča lučka. Zelena se prižge, če si vožnjo plačal, rdeča, če je čitalec nedelujoč ali pa vožnje nisi plačal.Samo resnici na ljubo mnogokrat ne veš, ali sveti lučka še od prejšnjega potnika. Piska se pa na nekaterih starejših busih praktično ne sliši.
keber ::
Čitalci na busih so za en krc, to je dejstvo. Tako da vsaj tukaj LPP-ja ni treba branit, ker so z njimi konkretno zajebali. Pa ne moreš imeti najbolj pomembne podatke o validaciji kartice tolikšne velikosti kot so črke na ekranih mobilnih telefonov. Jaz, ki imam dober vid, običajno ne vidim, kakšne številke mi napiše na ekran. Že samo malo softverske obdelave (večji fonti) bi zadevo konkretno izboljšalo. Lučk pa še nisem videl nikoli, pravzaprav prvič slišim zanje (pa Urbano uporabljam še kar dosti glede na to, da je moje vsakodnevno prevozno sredstvo avto. Že to pomeni, kako slabo je zasnovan čitalec.
BlueRunner ::
Niso čisto za krc, seveda pa se bi jih dalo izboljšati. Če smo pri predlogih za izboljšave, bi sam predlagal dva bistvena:
- lučke bi res lahko bile uokvirjene na vizualno bolj vpadljiv način... bližje senzorju za kartico, kamor gledajo oči, ko človek tlači kartico k senzorju
- prikazovalnik bi bilo potrebno popraviti, tako da bo kontrast boljši. Kvalitetnejši LCD morda tudi VFD
Tako, da ja GUI je zanič, oziroma tipičen produkt tehnikov, ki mislijo, da ne potrebujejo nekoga, ki se spozna na ljudi namestno na tehniko. Recimo tako, kot ima to urejeno TfL. Vsi elementi so bili upoštevani: slika, ki jo vidiš na 100m, lučka za status poleg senzorja (tam kjer so oči), LCD, ki je kvaliteten in posledično berljiv (osvetlitev je bistvena). Po drugi strani pa je pri Urbani lučka na diametralno nasprotni strani naprave, LCD pa nima osvetlitve, ki bi precej pomagala pri čitljivosti.
Glede časovnega zamika pa se ne da pomagati. Nima vsakdo refleksov za igranje CoD in takšne stvari so odvisne tudi od babic in dedkov. Zato sta tudi postavljena dva čitalca. Je pa nerodno, ker imamo nekateri malo bolj vzgojeni (ali pa z malo bolj spranimi možgani) težavo, ker stopimo mimo voznika in šele 1,5m naprej kartico "odkljukamo". Ampak to bo s časom izginilo. Tudi zato, ker se voznik res ne bi smel ubadati z neplačniki ampak samo in izključno s prometom in varno vožnjo. Odgovornost potnika pa je, da v skladu s pravili odkljuka svojo vožnjo.
- lučke bi res lahko bile uokvirjene na vizualno bolj vpadljiv način... bližje senzorju za kartico, kamor gledajo oči, ko človek tlači kartico k senzorju
- prikazovalnik bi bilo potrebno popraviti, tako da bo kontrast boljši. Kvalitetnejši LCD morda tudi VFD
Tako, da ja GUI je zanič, oziroma tipičen produkt tehnikov, ki mislijo, da ne potrebujejo nekoga, ki se spozna na ljudi namestno na tehniko. Recimo tako, kot ima to urejeno TfL. Vsi elementi so bili upoštevani: slika, ki jo vidiš na 100m, lučka za status poleg senzorja (tam kjer so oči), LCD, ki je kvaliteten in posledično berljiv (osvetlitev je bistvena). Po drugi strani pa je pri Urbani lučka na diametralno nasprotni strani naprave, LCD pa nima osvetlitve, ki bi precej pomagala pri čitljivosti.
Glede časovnega zamika pa se ne da pomagati. Nima vsakdo refleksov za igranje CoD in takšne stvari so odvisne tudi od babic in dedkov. Zato sta tudi postavljena dva čitalca. Je pa nerodno, ker imamo nekateri malo bolj vzgojeni (ali pa z malo bolj spranimi možgani) težavo, ker stopimo mimo voznika in šele 1,5m naprej kartico "odkljukamo". Ampak to bo s časom izginilo. Tudi zato, ker se voznik res ne bi smel ubadati z neplačniki ampak samo in izključno s prometom in varno vožnjo. Odgovornost potnika pa je, da v skladu s pravili odkljuka svojo vožnjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
BlueRunner ::
Ja. To bo še trajalo. V glavah nas ima večina še vedno "zapisano", da se čekiraš pri vozniku, ker voznik to nadzira. To mislim, da je nekaj, kjer bo pomagal samo čas.
zlobcek ::
BladeRunner in podobno misleči - se čisto strinjam, da je brezveze preveč težit kakršnikoli kontroli. Tudi njen namen je jasen in pravilen.
Večinoma tudi jest ne delam problemov, ker jih nimam čemu. Niti enkrat se še nisem peljal brez karte in tudi druge stvari imam več ali manj urejene.
Ampak če ti pride nek človek, ki zna napol slovensko in ti arogantno reče da bi rad videl tvojo karto/ nekaj pregledal, imam pravico vprašat po papirju. Po mojih izkušnjah taki nikoli nimajo pri sebi nikakršnih pisnih pooblastil ali pa mahajo naokoli z nekimi brezveznimi splošnimi naprintanimi letaki. Zame je to izigravanje sistema iz njihove strani in ne moje, posebej če so vključene kakšne kazni.
Primerjava takih stvari s plačili karte za kino itd. je pa otročja.
Večinoma tudi jest ne delam problemov, ker jih nimam čemu. Niti enkrat se še nisem peljal brez karte in tudi druge stvari imam več ali manj urejene.
Ampak če ti pride nek človek, ki zna napol slovensko in ti arogantno reče da bi rad videl tvojo karto/ nekaj pregledal, imam pravico vprašat po papirju. Po mojih izkušnjah taki nikoli nimajo pri sebi nikakršnih pisnih pooblastil ali pa mahajo naokoli z nekimi brezveznimi splošnimi naprintanimi letaki. Zame je to izigravanje sistema iz njihove strani in ne moje, posebej če so vključene kakšne kazni.
Primerjava takih stvari s plačili karte za kino itd. je pa otročja.
Gandalfar ::
Kje si pa ti videl tak odnos kontrolorjev? Zaenkrat so na vseh pregledih obnasali korektno, niso preganjali ljudi samo jasno so rekli tistemu delu avtobusa, da gre za pregled. Nic posebno groznega.
BlueRunner ::
Hm... zadnji, ki sem ga srečal nekaj dni nazaj je res sumljivo štajersko zavijal. No, kar sem jih imel priliko srečati do sedaj (nekako imam občutek, da jih srečam vsaka dva meseca) so vsi bili napravljeni v enotno obleko, na prseh pa so imeli pripeto izkaznico LPP (logotip, ime, naziv).
Nisem pa do sedaj še srečal nekih splošnih letakov. Sem pa prisostoval njihivo pomoči tistim, ki so imeli vprašanja glede tega kako kaj deluje in kaj naj storijo, če se jim zgodi to ali ono okoli registratorja pri vstopnih vratih. Je pa čisto možno, da so se kje pojavili kakšni šaljivci, ki izkoriščajo naivnost potnikov in se pretvarjajo za kontrolorje. Tako, kot je tudi možno, da so med njimi "pokvarjena jabolka".
Kar se pa tiče primerjave z ostalimi kontrolorji kart, pa to ni otročje. Otročje, če nekdo zafrkava, ker lahko. Kar si napisal, pa se bere tako, kot da to v splošnem počneš.
Pravila pa gredo nekako tako, kot piše tukaj. Proti koncu so vprašanja na temo kaj je podlaga za zahtevanje dokumenta s sliko, kdo ga mora pokazati in kaj se zgodi, če ga ne pokažeš. Na kratko gre tako: ko kupiš Urbano na ime podpišeš izjavo, da se strinjaš s tem, da boš dokument s sliko pokazal; pokazati ga morajo vsi, ki uporabljajo kartico izdano na ime, kadar to kontrol zahteva (kontrolor ima svojo kartico na kateri so oznaka LPP, njegovo ime in navedba, da je kontrolor); za otroke od 5 - 14 let pa to ne rabi biti osebni dokument oziroma original (lahko je kopija).
Kdor ima navadno "plačilno" urbano dokumenta ne rabi kazati. Sam imam kartico na ime, pa me do sedaj tudi še ni nihče vprašal po osebnem dokumentu.
Nisem pa do sedaj še srečal nekih splošnih letakov. Sem pa prisostoval njihivo pomoči tistim, ki so imeli vprašanja glede tega kako kaj deluje in kaj naj storijo, če se jim zgodi to ali ono okoli registratorja pri vstopnih vratih. Je pa čisto možno, da so se kje pojavili kakšni šaljivci, ki izkoriščajo naivnost potnikov in se pretvarjajo za kontrolorje. Tako, kot je tudi možno, da so med njimi "pokvarjena jabolka".
Kar se pa tiče primerjave z ostalimi kontrolorji kart, pa to ni otročje. Otročje, če nekdo zafrkava, ker lahko. Kar si napisal, pa se bere tako, kot da to v splošnem počneš.
Pravila pa gredo nekako tako, kot piše tukaj. Proti koncu so vprašanja na temo kaj je podlaga za zahtevanje dokumenta s sliko, kdo ga mora pokazati in kaj se zgodi, če ga ne pokažeš. Na kratko gre tako: ko kupiš Urbano na ime podpišeš izjavo, da se strinjaš s tem, da boš dokument s sliko pokazal; pokazati ga morajo vsi, ki uporabljajo kartico izdano na ime, kadar to kontrol zahteva (kontrolor ima svojo kartico na kateri so oznaka LPP, njegovo ime in navedba, da je kontrolor); za otroke od 5 - 14 let pa to ne rabi biti osebni dokument oziroma original (lahko je kopija).
Kdor ima navadno "plačilno" urbano dokumenta ne rabi kazati. Sam imam kartico na ime, pa me do sedaj tudi še ni nihče vprašal po osebnem dokumentu.
MrBrdo ::
BlueRunner je izjavil:
Menim, da bi morala znašati najmanj 100EUR.
Ti si nor. Cena vožnje je 0,80€. To bi bila totalno neproporcionalna kazen - že trenutna je.
Ne vem kaj bi eni radi, da greš za vsako stvar v zapor do konca življenja ali kaj? Najboljše da začnemo okončine rezat.
MrBrdo
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MrBrdo ()
zee ::
Kaksna pa bi bila po tvojem proporcionalna kazen?
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
MrBrdo ::
~40EUR. Za ta denar se lahko par mesecev voziš.
Je skoraj nemogoče da bi ti 50x zapovrstjo uspelo ne-plačat, brez da te dobijo.
Je skoraj nemogoče da bi ti 50x zapovrstjo uspelo ne-plačat, brez da te dobijo.
MrBrdo
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MrBrdo ()
hamax ::
Je skoraj nemogoče da bi ti 50x zapovrstjo uspelo ne-plačat, brez da te dobijo.
Jaz sem se od uvedbe urbane peljal sigurno vec kot 100x, pa se nisem naletel na kontrolo.
BlueRunner ::
BlueRunner je izjavil:
Menim, da bi morala znašati najmanj 100EUR.
Ti si nor. Cena vožnje je 0,80€. To bi bila totalno neproporcionalna kazen - že trenutna je.
Ne vem kaj bi eni radi, da greš za vsako stvar v zapor do konca življenja ali kaj? Najboljše da začnemo okončine rezat.
Kot vedno velja, da če plačaš takoj, plačaš samo polovico. Torej efektivno 50€. Mesečna vozovnica je 34€, torej nekaj manj kot pa dve mesečni vozovnici.
Če se greš pa tožariti in težiti, pa ti grozi vseh 100€ + stroški. Kar je dovolj, da se ne bo šel pritoževati vsak, ki ima 5min časa, ampak samo tisti, ki so zelo prepričani, da napaka ni bila na njihovi strani.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
gpc17 ::
Fantje kazen je 40EUR, če te dobi kontroler. Če te dobi pa radar je pa kazen v tem primeru 80EUR. Meni se to zdi edino pravilno.
Kontrolor preveri če si potegnil kartico ob vstopu na avtobus. Če je nisi ti napiše kazen, nima veze če te je šofer spustil gor.
Kontrolor preveri če si potegnil kartico ob vstopu na avtobus. Če je nisi ti napiše kazen, nima veze če te je šofer spustil gor.
harvey ::
1. Validiranje Urbane pri vozniku je slabo - kakšna lučka, pisk, ne bi bil slab, tako je le majhen zaslonček na katerem komaj vidiš kaj ti je izpisalo.
2. Voznika bi dal v "kletko" in naj bo njegova naloga samo vožnja. Kontrolorjeva pa pregled vozovnic kot je običaj v drugih državah, kjer sem bil.
3. Vzporedni sistem gotovina/urbana ni najbolj logičen in za povrh še podaljševanje tega obdobja. To bi moralo biti nekako tako kot plačilo ali nakup žetona - dobiš listek, potrdilo o plačilu in račun, na avtobusu pa čitalec črtne kode. Urbanomati so itak vzpostavljeni, pa kioski s prodajo urbane tudi, tako da s tega vidika nekako ni ovir. V tem vzporednem sistemu (urbana/gotovina) je vloga kontrolorjev nekako polovična.
4. Glede urbane in nadaljnih storitev, ki se napovedujejo, sledenje dobroimetja na internetu ipd. nisem najbolj zadovoljen, ker zakaj bi te sistem sledil, kje se voziš (90 minut prestop), številka urbane in in nato vezava na osebo mi ni prav nič ni všeč. Podobno kot satelitsko cestninjenje.
5. 0.80 EUR v 90 minutnem intervalu in skakanje s trole na trole je ugodna varianta, sploh v primerjavi s ceno parkiranja oz. dobiti parking plac kot misija nemogoče, da o možni kazni za napačno parkiranje v LJ niti ne govorim.
6. So pa nekateri osebki po trolah pod kritiko in jim tudi kontrolor ne pomaga in je bolje, da tudi on okoli njih napravi velik obvoz.
2. Voznika bi dal v "kletko" in naj bo njegova naloga samo vožnja. Kontrolorjeva pa pregled vozovnic kot je običaj v drugih državah, kjer sem bil.
3. Vzporedni sistem gotovina/urbana ni najbolj logičen in za povrh še podaljševanje tega obdobja. To bi moralo biti nekako tako kot plačilo ali nakup žetona - dobiš listek, potrdilo o plačilu in račun, na avtobusu pa čitalec črtne kode. Urbanomati so itak vzpostavljeni, pa kioski s prodajo urbane tudi, tako da s tega vidika nekako ni ovir. V tem vzporednem sistemu (urbana/gotovina) je vloga kontrolorjev nekako polovična.
4. Glede urbane in nadaljnih storitev, ki se napovedujejo, sledenje dobroimetja na internetu ipd. nisem najbolj zadovoljen, ker zakaj bi te sistem sledil, kje se voziš (90 minut prestop), številka urbane in in nato vezava na osebo mi ni prav nič ni všeč. Podobno kot satelitsko cestninjenje.
5. 0.80 EUR v 90 minutnem intervalu in skakanje s trole na trole je ugodna varianta, sploh v primerjavi s ceno parkiranja oz. dobiti parking plac kot misija nemogoče, da o možni kazni za napačno parkiranje v LJ niti ne govorim.
6. So pa nekateri osebki po trolah pod kritiko in jim tudi kontrolor ne pomaga in je bolje, da tudi on okoli njih napravi velik obvoz.
marnit ::
Piši na LPP. Dejansko se potrudijo stvari spremenit. Kolega že v začetni fazi pisal naj namestijo nad urbanomate nadstreške za primer dežja in so to tudi naredili.
Voznikova naloga je po novem samo še vožnja in nadzor, kdo je plačal z gotovino (=fuknu tist evro v blagajno). To če ne potegneš kartice, mu po domače dol visi, zato čimveč uporabljat drugi validator!
V nadaljevanju gotovina ostane, uvedlo pa se bo, da bo voznik izdajal račun za plačano storitev. To je pač mišljeno za tiste, k se bodo z busom v Ljubljani peljali enkrat ali dvakrat v življenju, torej neke turiste.
Glede ostalih filozofskih debat nekaterih, no comment :D
Voznikova naloga je po novem samo še vožnja in nadzor, kdo je plačal z gotovino (=fuknu tist evro v blagajno). To če ne potegneš kartice, mu po domače dol visi, zato čimveč uporabljat drugi validator!
V nadaljevanju gotovina ostane, uvedlo pa se bo, da bo voznik izdajal račun za plačano storitev. To je pač mišljeno za tiste, k se bodo z busom v Ljubljani peljali enkrat ali dvakrat v življenju, torej neke turiste.
Glede ostalih filozofskih debat nekaterih, no comment :D
BlueRunner ::
uvedlo pa se bo, da bo voznik izdajal račun za plačano storitev
Upam, da bo to počel kar avtomat. Čeprav štekam, da so samostoječi strebrički (neke vrste urbanomat-lite) bolj izpostavljeni vandalizmu, pa bi izdajanje računov na vozilu povzročalo nepotrebne zastoje.
Lahko pa se naredi nekaj takšnega, kot uporabljajo v Pragi. Karte kupiš vnaprej, potem pa jih pri vstopu samo potrdiš (na njo se natisne datum in ura). Tako ni potrebnih uh in oh intelegentnih avtomatov, prodaja se jih lahko v vsakem kiosku, kupi se jih lahko tudi na zalogo. Hkrati pa omogočajo enostavno vizualno kontrolo in 90-minutno vožnjo, tako kot to velja za uporabnike kartice.
Lo-tech rešitev, vendar učinkovita.
Grumf ::
Mr.B: Inšpektor ti ne bi popolnoma nič težil. Če mu kartice ne bi želel pokazati bi ti pokazal pot iz avtobusa in ti napisal kazen.
Nehajte ze sanjat o tej fami, nobene kazni ti ne bo napisal, še ligitimirati te ne sme, kaj šele pridržati, stopiš iz avtobusa in greš svojo pot. Lahko ti sicer vzame kartico, če mu jo daš v roke, to je pa tudi vse. V primeru da je to mesečna, ti lahko ne izdajo nove dokler ne poravnaš kazni, če uporabljaš pa ad-hoc urbano pa ne more nič.
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Urbana (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 54703 (3585) | Lonsarg |
» | Uporabna vrednost urbane (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 53699 (50546) | Ziga Dolhar |
» | UrbanaOddelek: Loža | 4645 (3508) | fosil |