» »

Microsoft predstavil igro za tri platforme

Microsoft predstavil igro za tri platforme

engadget - Igre navadno izidejo za več platform, zato tak dosežek per se ni posebej zanimiv. Vse skupaj postane večje pozornosti vredno ob podatku, da je Microsoft isto igro razvijal v Visual Studiu kot enoten projekt, tako da je več kot 90 odstotkov kode iste. Indiana Jones, kot je naslov, je moč igrati na Windows s tipkovnico, na prototipu Windows Phone 7 Series z akcelerometrom in krmiljenjem na dotik ter na konzoli Xbox 360 z običajnim gamepadom. Še več, igra je tako pohlevna, da lahko shranjeno igro na eni napravi z istega mesta nadaljujete na drugi.

21 komentarjev

BaToCarx ::

Portable savegames ja to! Super.

mir_ror ::

Smart guys ;) go Microsoft!
IntelQuad9450 3,6Ghz-AsusRampageFormula-nVidia285GTX-8GbGOCZ1066mhz-WDraptor

Mavrik ::

Em, saj tole je XNA (prej Zune/Windows/Xbox 360), ki nikakor ni lih nova zadeva.

Navsezadnje je prilezla že do verzije 3.1 :)
The truth is rarely pure and never simple.

Tomislav ::

Men je pa to dobra ideja. Sam itak, sej se vid zakaj so to nardil, nižji stroški razvoja :) K do zdej, ko so recimo za PC pa XBOX nardil isti špil, lih ni blo 90% iste kode. Tko da stroški prenosa niso bli zanemarljivi. To je dejansko še en pokazatelj, da se bojo platforme združile, oz ena platforma na več napravah.

techfreak :) ::

Tomislav je izjavil:

Men je pa to dobra ideja. Sam itak, sej se vid zakaj so to nardil, nižji stroški razvoja :) K do zdej, ko so recimo za PC pa XBOX nardil isti špil, lih ni blo 90% iste kode. Tko da stroški prenosa niso bli zanemarljivi. To je dejansko še en pokazatelj, da se bojo platforme združile, oz ena platforma na več napravah.

Poleg cenejšega prenosa je pa pomembno še to, da nam ne bo potrebno čakati 1 leto za prenos igre iz PCja na konzole ali pa obratno.

WhiteAngel ::

A dela pod Linuxom?

Mipe ::

To je v bistvu ena platforma (XNA)...

l0g1t3ch ::

WhiteAngel je izjavil:

A dela pod Linuxom?

Ne dela, pokrije pa ostalih 99% trga >:D

spenstar ::

l0g1t3ch je izjavil:

WhiteAngel je izjavil:

A dela pod Linuxom?

Ne dela, pokrije pa ostalih 99% trga >:D


Zloba :>
SPENSTAR--builder

opeter ::

l0g1t3ch je izjavil:

WhiteAngel je izjavil:

A dela pod Linuxom?

Ne dela, pokrije pa ostalih 99% trga >:D


Haha, pa še res je.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

bf4ed ::

No čakamo naslednji korak da napravijo da bo še pod linuxom delalo.
Naj se zgledujejo po quake3, dela na obeh platformah...
Pa najde se še kaka ko deluje z istimi fajli, samo "exe" je drug.

Gregor P ::

Koliko pa je pravzaprav komercialnih firm oz. odprtokodnih združenj, ki načrtno delajo "dobre" igre (torej take, ki bi bile sicer lahko tudi komercialno uspešne) predvsem za linux sisteme?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Mavrik ::

bf4ed je izjavil:

No čakamo naslednji korak da napravijo da bo še pod linuxom delalo.
Naj se zgledujejo po quake3, dela na obeh platformah...
Pa najde se še kaka ko deluje z istimi fajli, samo "exe" je drug.


XNA je knjižnica, ki teče na .NET CLRju in za prikaz grafike uporablja DirectX.

Po domače:
Not gonna happen.
The truth is rarely pure and never simple.

gsedej ::

WhiteAngel je izjavil:

A dela pod Linuxom?

Ne še ...

Mavrik je izjavil:

XNA je knjižnica, ki teče na .NET CLRju in za prikaz grafike uporablja DirectX.

Po domače:
Not gonna happen.

No tukaj se (malo) motiš.
MonoXNA se razvija in bo prej ali slej podprl te zadeve. Žel je trenutno stanje šele 2D vendar se 3D počasi razvija. MonoXNA uporablja OpenGL, SDL, ki sta polno prenosljiva.
Dokaz:

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gsedej ()

bf4ed ::

Jaz sem mislil na OpenGL in igre ki tečejo na tem...pri tem ni problemov prehod...

Mipe ::

Tale MonoXNA je še precej nezrel. Zdi se, da je še velik zalogaj za vpletene. Kakorkoli že, ni mi jasno, zakaj bi kdo izumljal nov "framework", medtem ko obstajajo cross-platform rešitve, ki bi delale na mnogo širšem spektru.

Mavrik ::

MonoXNA se razvija in bo prej ali slej podprl te zadeve. Žel je trenutno stanje šele 2D vendar se 3D počasi razvija. MonoXNA uporablja OpenGL, SDL, ki sta polno prenosljiva.


MonoXNA še bolj zaostaja kot Mono projekt in če se bo razvijal vsaj malo podobno kot se Mono, ni to prav nobena alternativa.

Tale MonoXNA je še precej nezrel. Zdi se, da je še velik zalogaj za vpletene. Kakorkoli že, ni mi jasno, zakaj bi kdo izumljal nov "framework", medtem ko obstajajo cross-platform rešitve, ki bi delale na mnogo širšem spektru.


Recimo? Katere druge rešitve lahko delajo hkrati na mobilnem telefonu, računalniku in konzoli?
The truth is rarely pure and never simple.

Mipe ::

Mavrik je izjavil:

Recimo? Katere druge rešitve lahko delajo hkrati na mobilnem telefonu, računalniku in konzoli?


Je sploh smiselno razvijati za vse te tri hkrati? Na računalniku in konzoli imamo širok zaslon in izjemen performance, medtem ko telefonček najverjetneje ne bo zmogel zaganjati takih iger, kot smo jih vajeni na računalniku. Sicer pa je na internetu malo morje Flash/Unity casual iger, ki prekašajo igre na mobilcih.

Sicer pa v teh primerih gre za točno določene platforme - Windows, X-Box in seveda Zune, za kar Microsoft že ponuja svojo rešitev. Čemu je sploh potrebna OpenGL rešitev? Da bi lahko zaganjali te igre na Linux ter Mac mašinah, Playstation 3 in Androidu? Do takrat bo pa preteklo ogromno vode, ker pregovorno ne spraviš šivanke skozi Microsoftovi ritnici.

Ne, bolj se je smiselno usmeriti na bolj odprte platforme. Za računalnike so na voljo odprtokodne rešitve, če pa vztrajaš pri mobilcih in računalnikih, potem je odgovor Java. Ampak resno, ti mobilci in konzole so tako različni, da si se prisiljen specializirati.

Apple, Microsoft in Google vsak vlečejo vrv v svojo smer. Lahko se trudiš z vsemi hkrati, vendar vam rečem, da ni vredno truda. Android ima še najboljše šanse, če gledamo v prihodnost.

darkolord ::

Je sploh smiselno razvijati za vse te tri hkrati?
Če je to izvedljivo z minimalnim vložkom, potem vsekakor.

FitnessBoy ::

MonoXNA se razvija in bo prej ali slej podprl te zadeve. Žel je trenutno stanje šele 2D vendar se 3D počasi razvija. MonoXNA uporablja OpenGL, SDL, ki sta polno prenosljiva.
Dokaz:


gSedej...a si slučajno ti tisti ki je razvijal tole zadevo?

gsedej ::

FitnessBoy je izjavil:

MonoXNA se razvija in bo prej ali slej podprl te zadeve. Žel je trenutno stanje šele 2D vendar se 3D počasi razvija. MonoXNA uporablja OpenGL, SDL, ki sta polno prenosljiva.


gSedej...a si slučajno ti tisti ki je razvijal tole zadevo?


Nekako sodelujem pri razvoju. Za diplomsko nalogo sem se lotil razvijanja 3D-ja... Stvar pa vsekakor ni enostavna ;)
No če koga zanima, si lahko pogleda našo spletno stran
http://monoxna.org
stran s kodo
http://code.google.com/p/monoxna/


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kaj je boljše? W7 ali W8? (strani: 1 2 )

Oddelek: Operacijski sistemi
6715287 (11104) Hayabusa
»

Steam za Linux potrjen, prva igra bo Left4Dead 2 (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Igre
24547794 (40769) Nummy
»

ATi CrossFire - izkušnje

Oddelek: Strojna oprema
414530 (3210) dottor
»

Uporabniki Linuxa radodarni, uporabniki Windows skopi (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
6218021 (15228) Mipe
»

Hitrost igerc: 7, Vista in XP

Oddelek: Igre
473003 (1765) ABX

Več podobnih tem