engadget - Igre navadno izidejo za več platform, zato tak dosežek per se ni posebej zanimiv. Vse skupaj postane večje pozornosti vredno ob podatku, da je Microsoft isto igro razvijal v Visual Studiu kot enoten projekt, tako da je več kot 90 odstotkov kode iste. Indiana Jones, kot je naslov, je moč igrati na Windows s tipkovnico, na prototipu Windows Phone 7 Series z akcelerometrom in krmiljenjem na dotik ter na konzoli Xbox 360 z običajnim gamepadom. Še več, igra je tako pohlevna, da lahko shranjeno igro na eni napravi z istega mesta nadaljujete na drugi.
Men je pa to dobra ideja. Sam itak, sej se vid zakaj so to nardil, nižji stroški razvoja :) K do zdej, ko so recimo za PC pa XBOX nardil isti špil, lih ni blo 90% iste kode. Tko da stroški prenosa niso bli zanemarljivi. To je dejansko še en pokazatelj, da se bojo platforme združile, oz ena platforma na več napravah.
Men je pa to dobra ideja. Sam itak, sej se vid zakaj so to nardil, nižji stroški razvoja :) K do zdej, ko so recimo za PC pa XBOX nardil isti špil, lih ni blo 90% iste kode. Tko da stroški prenosa niso bli zanemarljivi. To je dejansko še en pokazatelj, da se bojo platforme združile, oz ena platforma na več napravah.
Poleg cenejšega prenosa je pa pomembno še to, da nam ne bo potrebno čakati 1 leto za prenos igre iz PCja na konzole ali pa obratno.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
No čakamo naslednji korak da napravijo da bo še pod linuxom delalo. Naj se zgledujejo po quake3, dela na obeh platformah... Pa najde se še kaka ko deluje z istimi fajli, samo "exe" je drug.
Koliko pa je pravzaprav komercialnih firm oz. odprtokodnih združenj, ki načrtno delajo "dobre" igre (torej take, ki bi bile sicer lahko tudi komercialno uspešne) predvsem za linux sisteme?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
No čakamo naslednji korak da napravijo da bo še pod linuxom delalo. Naj se zgledujejo po quake3, dela na obeh platformah... Pa najde se še kaka ko deluje z istimi fajli, samo "exe" je drug.
XNA je knjižnica, ki teče na .NET CLRju in za prikaz grafike uporablja DirectX.
XNA je knjižnica, ki teče na .NET CLRju in za prikaz grafike uporablja DirectX.
Po domače: Not gonna happen.
No tukaj se (malo) motiš. MonoXNA se razvija in bo prej ali slej podprl te zadeve. Žel je trenutno stanje šele 2D vendar se 3D počasi razvija. MonoXNA uporablja OpenGL, SDL, ki sta polno prenosljiva. Dokaz:
Tale MonoXNA je še precej nezrel. Zdi se, da je še velik zalogaj za vpletene. Kakorkoli že, ni mi jasno, zakaj bi kdo izumljal nov "framework", medtem ko obstajajo cross-platform rešitve, ki bi delale na mnogo širšem spektru.
MonoXNA se razvija in bo prej ali slej podprl te zadeve. Žel je trenutno stanje šele 2D vendar se 3D počasi razvija. MonoXNA uporablja OpenGL, SDL, ki sta polno prenosljiva.
MonoXNA še bolj zaostaja kot Mono projekt in če se bo razvijal vsaj malo podobno kot se Mono, ni to prav nobena alternativa.
Tale MonoXNA je še precej nezrel. Zdi se, da je še velik zalogaj za vpletene. Kakorkoli že, ni mi jasno, zakaj bi kdo izumljal nov "framework", medtem ko obstajajo cross-platform rešitve, ki bi delale na mnogo širšem spektru.
Recimo? Katere druge rešitve lahko delajo hkrati na mobilnem telefonu, računalniku in konzoli?
Recimo? Katere druge rešitve lahko delajo hkrati na mobilnem telefonu, računalniku in konzoli?
Je sploh smiselno razvijati za vse te tri hkrati? Na računalniku in konzoli imamo širok zaslon in izjemen performance, medtem ko telefonček najverjetneje ne bo zmogel zaganjati takih iger, kot smo jih vajeni na računalniku. Sicer pa je na internetu malo morje Flash/Unity casual iger, ki prekašajo igre na mobilcih.
Sicer pa v teh primerih gre za točno določene platforme - Windows, X-Box in seveda Zune, za kar Microsoft že ponuja svojo rešitev. Čemu je sploh potrebna OpenGL rešitev? Da bi lahko zaganjali te igre na Linux ter Mac mašinah, Playstation 3 in Androidu? Do takrat bo pa preteklo ogromno vode, ker pregovorno ne spraviš šivanke skozi Microsoftovi ritnici.
Ne, bolj se je smiselno usmeriti na bolj odprte platforme. Za računalnike so na voljo odprtokodne rešitve, če pa vztrajaš pri mobilcih in računalnikih, potem je odgovor Java. Ampak resno, ti mobilci in konzole so tako različni, da si se prisiljen specializirati.
Apple, Microsoft in Google vsak vlečejo vrv v svojo smer. Lahko se trudiš z vsemi hkrati, vendar vam rečem, da ni vredno truda. Android ima še najboljše šanse, če gledamo v prihodnost.
MonoXNA se razvija in bo prej ali slej podprl te zadeve. Žel je trenutno stanje šele 2D vendar se 3D počasi razvija. MonoXNA uporablja OpenGL, SDL, ki sta polno prenosljiva. Dokaz:
gSedej...a si slučajno ti tisti ki je razvijal tole zadevo?
MonoXNA se razvija in bo prej ali slej podprl te zadeve. Žel je trenutno stanje šele 2D vendar se 3D počasi razvija. MonoXNA uporablja OpenGL, SDL, ki sta polno prenosljiva.
gSedej...a si slučajno ti tisti ki je razvijal tole zadevo?
Nekako sodelujem pri razvoju. Za diplomsko nalogo sem se lotil razvijanja 3D-ja... Stvar pa vsekakor ni enostavna ;) No če koga zanima, si lahko pogleda našo spletno stran http://monoxna.org stran s kodo http://code.google.com/p/monoxna/