» »

Unreal Engine 3 na iPhone in iPod Touch

Unreal Engine 3 na iPhone in iPod Touch

AnandTech - Kljub večinoma neoptimiziranim in hroščatim predelavam iger za računalnike, prvotno namenjene konzolam, imamo igralci na osebnih računalnikih še vedno nekatere bisere, kjer razvijalci svoje pogone dejansko dodelajo in omogočijo gladko igranje na širokem spektru konfiguracij. Mednje spadata npr. Valve (s svojim Source pogonom) ter Epic Games, ki stoji za Unreal Engine, trenutno v različici 3. Fleksibilnost slednjega dobro pokaže dejstvo, da je razvijalcem pogon uspelo v delovanje spraviti celo na iPhone 3GS in iPod Touch 3. generacije.



Pogon, ki za delovanje zahteva OpenGL ES 2.0, je zaenkrat zgolj tehnološka demonstracija, ki uporablja nekoliko predelano mapo iz Unreal Tournament. Ubijanje enega sovražnika, ki se nato ponovno oživi, je zaenkrat edini cilj, saj trenutno npr. eksperimentirajo s kontrolnimi opcijami. Na mizi je ideja o upravljanju z nagibanjem, medtem ko v demonstraciji z levim prstom (v levem spodnjem kotu) premikate svojega igralca, z desnim pa upravljate s kamero (levo-desno). Pritisk na zaslon sproži orožje, ki ga držite v rokah.

Več naj bi videli na januarskem CES-u, pri Epic Games pa so povedali še, da pogon lahko pričakujemo tudi na drugih mobilnih platformah.

13 komentarjev

sirotka ::

Unreal 3 na tako strojno švoh telefonu???

Senitel ::

Kot že miljardokrat povedano: kaj ima pogon s strojno zahtevnostjo? Pogon je nivo nad low level API-ji ala D3D in OpenGL. Nihče ti ne preprečuje da v tako "naprednem" pogonu ne renderiraš samo 5 modrih trikotnikov ali pa pacmana.

sirotka ::

Si si pogledal slike pogona?


Sicer pa je bil to sarkazem na v zadnjem času popularne teme/novice pljuvanja iphona.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: sirotka ()

G-man ::

Špica. Če bi zdej npr. izbrisali mapo in prek kamere projecirali like v realno okolje, bi zmagali. Ni treba več kontrol imet, samo merit s telefonom v zlikovce.

karagoth ::

To je pa moglo bit eno hudo optimiziranje, da UE3 dela gladko na prbl 500Mhz procesorju.
Ker sem relativno prepričan, da na mojem starem 700Mhz celeronu noben špil z UE3 nebi niti zakašlal.

matejdro ::

Upam da bodo naredili kaj za WM in Qualcomm optimizacijo.

MTm2H37rqt7B ::

Tak jajc od telefona pa UE3 gor... pfffff.

[/sarkazem]

LordPero ::

Hm, nevem kaj točno folkom ni jasno ...

Kot prvo, ne pravim, da iPhone ni crappy telefon (tega ZELO zelo ne trdim >:D), samo kar se tiče hardwara (torej govorim o 3GSovem CPUju, RAMu in GPUju) je med najboljšimi (zakaj pa mislite, da loada strani tako hitro?). Thus nevem zakaj ne bi en Cortex A8 s PowerVR SGX poganjal enega cca U1 (Q2 če hočte) zgledujočega špila.
Pa tudi poglej(te) koliko drugih špilov so že prepričali, da so delali na mobilnih platformah. Imho folk ne ve, kaj so sposobni čipi tudi v npr. 5 let starih smartphonih.

Aja, pa FYI par reči:
-MHzjev različnih procov ne morte kar primerjat med sabo (big fail),
-to v novici NI prenos UE based igre na iPhone temveč nared "igre" (demota) z malce modanim UE3jem (torej, kot vam je Senitel reku: UE3ju lahko rečeš, da ti riše en sam poligon -kaj bi rekli, koliko je taka "špila" strojno zahtevna (kar se tiče moči mislim)?).

Se pa pridružujem željam po podpori temu na WMju, Anrotu in še posebej Maemotu (ker WM in Android je itaq dokaj verjetno, da bodo dobili lepe/podprte porte), ker imam soft spot za Unreal Engine, že od/še posebej za prvega.

P.S.
Ko je že debata o strojni moči: naj že enkrat naredijo smartphone s Tegro!!
(sicer pa zgleda, da končno vsaj tableti hodijo počasi ven)
LordPero

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LordPero ()

Dr_M ::

Na WM je ze nekaj casa Q3A. Dela tudi brez 3d pospesevalnika, samo ne prevec dobro >:D
Samo to je direkten port iz PCja. Skoda, da se vedno take stvari nehajo razvijat v zacetni fazi.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Gandalfar ::

reci hvala piratom :>

c00L3r ::

Super :) Samo pri vseh teh napravah, je ponavadi težava pri kontrolah. Kak hočeš nadomestit WSAD + 2 miškini osi + 2 gumba za fire + jump gumb? To se mi zdi minimalka pri FPS.

borchi ::

baje, da ue3 tudi na androidu...

(sicer ne znajo narediti smooth scrolla, bojo pa 3d nažigačine. go figure...)
l'jga

matejdro ::

Super :) Samo pri vseh teh napravah, je ponavadi težava pri kontrolah. Kak hočeš nadomestit WSAD + 2 miškini osi + 2 gumba za fire + jump gumb? To se mi zdi minimalka pri FPS.


Seveda je WASD nemogoče nadomestiti, samo kot vidiš na videu, se trudijo narediti dobre kontrole in mislim da jim uspeva.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Epic Games Store (strani: 1 2 3 415 16 17 18 )

Oddelek: Igre
899150772 (2454) Furbo
»

Epic Games zagnal lastno spletno trgovino

Oddelek: Novice / Igre
228268 (4607) opeter
»

Unreal Engine 3 postaja še cenejši

Oddelek: Novice / Igre
165066 (3838) Aggressor
»

Microsoft ne dopušča brezplačne dodatne vsebine

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
254811 (2827) Alec999

Več podobnih tem