Prijavi se z GoogleID

» »

Tapulous služi $1 milijon mesečno

Tapulous služi $1 milijon mesečno

bit-tech.net - Razvijalcem, ki naredijo uspešno aplikacijo za iPhone in iPod Touch, zlahka pade sekira v med, kar se sicer ve že dolgo, a se ni vedelo povsem točno, kako globoko se lahko zarije. To so razkrili pri studiu Tapulous, ki stoji za igro Tap Tap Revenge. Le-ta je bila z App Store prenesena že 20-milijonkrat, v vsaki izmed namestitev pa je bilo v povprečju odigranih 30 skladb. Tap Tap Revenge je konceptualno namreč dokaj podoben seriji Guitar Hero.



Čeprav je igra brezplačna, Tapulous vseeno mesečno zasluži kar milijon dolarjev zgolj iz naslova iPhone/iPod Touch iger. Trik je v oglasih, ki se nahajajo v sicer brezplačni igri. Veliki zaslužki so možni tudi za majhne razvijalce, Tapulous ima zgolj 20 zaposlenih, a je za to potrebna pravilna izpeljava dobre ideje. Raziskava družbe comScore je namreč pokazala, da je Tap Tap Revenge namestil in vsaj enkrat zagnal kar vsak tretji uporabnik iPhona.

7 komentarjev

Icematxyz ::

Čaki zdaj malo. Neka igrica za mobilni telefon pa milijon evrov mesečno? Ja kako pa zdaj to. Če pa pirati nič ne plačajo in kradejo? Vsaj tako so mene učili? Pa še zastonj je. Saj pa to so ja komunisti potem ali kako?

Nekaj se tu ne ujema?

antonija ::

Čaki zdaj malo. Neka igrica za mobilni telefon pa milijon evrov mesečno? Ja kako pa zdaj to. Če pa pirati nič ne plačajo in kradejo? Vsaj tako so mene učili? Pa še zastonj je. Saj pa to so ja komunisti potem ali kako?

Nekaj se tu ne ujema?


Vse stima, ne se bat. Zakaj pa mislis da poslusamo jamranje samo od zastarelih dinozavrov kako jih piratsvo ubija? Nekateri (mali in veliki) so ze pogruntali kako najbolj ucinkovito priti do denarja tud brez prodajanja licenc (in podobnih izmisljenih dobrin) in sluzijo (kot npr. google in tale studio) pretezno z oglasi.

EDIT: $1mil na mesec z 20 zaposlenimi? Nice one!!
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: antonija ()

Gandalfar ::

to verjetno niso profiti ampak "revenues" od katerga vecina pobere glasbena industrija, ker komade daje na voljo.

Kar se pa piratov tice, so se vedno problem ker zaradi njih jih je samo pescica, ki si lahko privoscijo resen R&D namesto mnozice malih ponudnikov, ki sedaj pac ne morajo upati niti na osnovno placilo.

Icematxyz ::

Kar se pa piratov tice, so se vedno problem ker zaradi njih jih je samo pescica, ki si lahko privoscijo resen R&D namesto mnozice malih ponudnikov, ki sedaj pac ne morajo upati niti na osnovno placilo.


http://www.whitehouse.gov/

p0ki ::

respect! ja tito je reku znajdi se :)
"As far back as I can remember, I always wanted to be a gangster"

antonija ::

Ne vem ce se lahko strinjam... Software, kakersnega potrebuje raja ne rabi (vec?) kaksnega posebnega razvoja. Oz. tisti SW ki rabi intenziven R&D (in je namenjen pretezno raji) se ponavadi financira iz drugih virov kot so licence.

Pri SWju za profi rabo je seveda zadeva drugacna, ampak tam je tudi disciplina predvidenih strank drugacna. Vzemimo za primer Adobe (Profesionalne aplikacije na siroko piratizirane): Urejevalniki slik (tisti ta zastonj) so vecinoma vec kot dovolj za navadno rajo (nekaj zanesenjakov sicer resnicno rabi funkcije photoshopa, velika vecina pac ne). Adobe tako realno (ce smo res iskreni) ne more obravnavat sosedovega mulca (ki fura najnovejsi CS4 z vsemi bomboncki) kot potencialnega kupca. Lahko se sicer izgovarja da mu sosedov mulc dela skodo, ampak to je ze druga debata. "Taprave" stranke za take kose SWja so biznisi ki to potrebujejo. In te _morajo_ kupit vsako licenco drugace jih preganja drzava (vsaj pri nas).
Enako velja za druge kose SWja ki imajo resen R&D.

Da bo pa kar vsak se vedno deloval po vsaj 30 let starem modelu prodajanja licenc je pa danes (sploh pa v tehnoloski stroki kot je racunalnistvo, kjer je napredek hiter ko hudic) za vse prevec naivno razmisljanje, z izjemo glasbenih zalozb, filmskih studiev in se kar velikega dela SW his. Tisti resni biznisi ki so tak model opustili (in ga zamenjali z drugim, ucinkovitejsim) veselo pobirajo rekordne dobicke (kar gre dinozavrom seveda v nos).

Ni vec veliko strok kjer bi veljala kaksna grozna konzervativnost (ki bi bila povrh vsega se ucinkovita), tako da "adapt or die" bo vedno bolj pomembna fraza v danasnjem svetu.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

opeter ::

Antonija, se strinjam. Poglej koliko zaslužka ima recimo v tem trenutku Steam, Gog.com idr. ki imajo "izredne popuste" pri nakupu obstoječih naslovov.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Apple iTunes na voljo tudi v Sloveniji

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
4813400 (4253) opeter
»

Adijo iPhone OS, naj živi iOS

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
186782 (5912) techfreak :)
»

Android na vrhu v ZDA

Oddelek: Novice / Android
145658 (5130) Bistri007
»

Običajni Jailbreak tudi za novejše iPhone

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
207092 (6013) x800xt
»

Apple predstavil iPhoneOS 3.0

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
495081 (2835) vojko20

Več podobnih tem