Forum » Igre » The Witcher 2: Assassins Of Kings
The Witcher 2: Assassins Of Kings
Izi ::
Očitno so izbrali napačen material za "kipce". Kamna sicer ni bilo za pričakovati, ampak kot kaže so izbrali kar nekakšno kredo, ki se lahko obdeluje in je poceni, ampak se pa takoj zbrusi in polomi.
Počasi se bodo naučili, v The Witcherju 3 bo verjetno kipec iz trde plastike ali lesa
Počasi se bodo naučili, v The Witcherju 3 bo verjetno kipec iz trde plastike ali lesa
Wox ::
Hmmm... Prvi vtisi so čudni. Kje je group style, pa fast pa strong? Deluje mi kot kakšna arkadna igrica. Zaenkrat me ne potegne in po 10. minutah exit.
Commodore 64
Izi ::
Kje si se pa kaj boril v prvih 10 minutah?
Pri meni je bilo prvih pol ure samo vmesni filmčki in pogovarjanje. Prvo oceno lahko daš šele po nekaj urah igranja, ko se konča uvod, ki je namenjen predvsem za učenje. Soditi ne moreš nič, dokler nimaš nobene pametne opreme in nobenega skilla.
In če ne veš kje je sta Fast in Strong styla, pomeni samo, da si nisi prebral niti osnovnih navodil preden si začel igrati. Group style so pa res vrgli ven, ampak so pa dodali skille, ki so namenjeni grupnemu bojevanju.
Pri meni je bilo prvih pol ure samo vmesni filmčki in pogovarjanje. Prvo oceno lahko daš šele po nekaj urah igranja, ko se konča uvod, ki je namenjen predvsem za učenje. Soditi ne moreš nič, dokler nimaš nobene pametne opreme in nobenega skilla.
In če ne veš kje je sta Fast in Strong styla, pomeni samo, da si nisi prebral niti osnovnih navodil preden si začel igrati. Group style so pa res vrgli ven, ampak so pa dodali skille, ki so namenjeni grupnemu bojevanju.
yayo ::
Saj ga lahko popraviš.
Sicer sem nekaj podobnega našel tukaj:
http://www.gog.com/en/forum/the_witcher...
, pa saj sem jaz začel tisto temo. Drugače pa je nos prav oskubljen in manjkajoči del spremenjen v prah
btw, pod mojim začetnim postom je priložena slika
Zgodovina sprememb…
- spremenil: yayo ()
Wox ::
Kako pol ure? Jest sem po 10 minutah mrtev, ker zgleda ne obvladam levo desno klikanje. Kaj ima to klikanje veze z RPG mi tud ni jasno, no sej že v enki je čudna zadevšča, a si vsaj nek klikajoči ritem mogu vzpostavit.
Sem pa lik uvozu iz enke, se znajdem v ječi in pol kliknem na en dialog, na kar Geralt izusti nekaj tretjega in potem se znajdem na nekem obzidju na kar grem dol in me eni strici naklestijo da je joj.
Sem pa lik uvozu iz enke, se znajdem v ječi in pol kliknem na en dialog, na kar Geralt izusti nekaj tretjega in potem se znajdem na nekem obzidju na kar grem dol in me eni strici naklestijo da je joj.
Commodore 64
Izi ::
Ko te na začetku zaslišujejo v zaporu, izbiraj odgovore po vrsti od zgoraj navzdol. V vsakem primeru moraš preigrati vse dele, ampak tisti na vrhu so lažji, in tudi zgodba lepše teče po vrsti, če odgovore izbiraš po vrsti.
Uvod je razdeljen na 4 dele, če se prav spomnim in vsak odgovor začne en del tega uvoda.
Začni še enkrat, izberi prvi odgovor zgoraj in boš lepo začel zjutraj ko se ravno zbudiš v svojem šotoru ob nagi bejbi zraven sebe
Uvod je razdeljen na 4 dele, če se prav spomnim in vsak odgovor začne en del tega uvoda.
Začni še enkrat, izberi prvi odgovor zgoraj in boš lepo začel zjutraj ko se ravno zbudiš v svojem šotoru ob nagi bejbi zraven sebe
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
ank ::
Nekaj podobnega grupnemu bojevanju je Whirl, kjer s prvo stopnjo dodatni sovražniki prejmejo 50% škode, z drugo pa celotnih 100%. Seveda pa to ni isto, kot v prvem delu, kjer je Gerald zaokrožil s mečem po vseh sovražnikih, ki so bili okoli njega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ank ()
def0r ::
def, si torej dobil Collectors Edition? Je zadeva prispela nepoškodovana?
Vec ali manj, edino malce na kipcu je vidno da se je ribal ob notranji del skatle in je malce obrabljen ponekod, ni pa prevelike krize. Pa tudi okoli prostora za kipec je vse belo od prahu:)
Evo, poštar ravno prinesel CE, črna plastična škatla v kateri je vsa roba je počena po vseh vogalih, Geraltov kipec ima oluščen nos, čop v katerega ima spete lase je odlomljen. Kdor je dizajniral embalažo je totalen debil in jaz sem debil, da sem šel metat denar za tole
Škoda pri sebi sem mogel samo malce obrisati pri nosu pa je bilo vse ok. Zgleda si imel smolo.
opeter ::
, pa saj sem jaz začel tisto temo. Drugače pa je nos prav oskubljen in manjkajoči del spremenjen v prah
btw, pod mojim začetnim postom je priložena slika
Aja, hahaha, sem komaj zdaj opazil. Oprosti.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
def0r ::
Ne vem malce pogresam spile na taksen nacin, da mora sam malce raziskati kaj je treba delati. Just like in the good old times, ko si samo skipal tono texta in sam odkrival kaj kaj dela:)
Nekako se mi zdi da danasnje igre prevec povedo kako in kaj in tudi sami proizvajalci delajo tako igre da ja ne bos kaj zgresil kar so notri dali...
Nekako se mi zdi da danasnje igre prevec povedo kako in kaj in tudi sami proizvajalci delajo tako igre da ja ne bos kaj zgresil kar so notri dali...
Alamar ::
"Obviously we have been inspired by hardcore games, by difficult games, and maybe that might be the reason why it was not that obvious to us," answered senior producer Tomasz Gop.Se strinjam.
"But we didn't want the game to be a piece of cake at the beginning like, you know, an interactive movie. That wasn't what we were aiming for. We definitely wanted to introduce at least some level of difficulty.
"I think the most common misunderstanding is that most people compare our 'normal difficulty' to other games' 'normal difficulty'," he continued.
"Since we are a hardcore game, we do require a hardcore approach on the 'normal' skill. The 'easy' skill is basically for the guys who want to take it light.
Mavrik ::
Eno je da je igra težka zaradi izziva. Drugo je da na začetku umiraš ker so ti "pozabili" povedati da obstaja block.
To je razlika med butasto težkimi igrami in izzivalno težkimi igrami kot je Bayonetta. Trenutno po mojem igranju spada Witcher 2 še zaenkrat v prvo skupino. Upam da bo kasneje boljše.
To je razlika med butasto težkimi igrami in izzivalno težkimi igrami kot je Bayonetta. Trenutno po mojem igranju spada Witcher 2 še zaenkrat v prvo skupino. Upam da bo kasneje boljše.
The truth is rarely pure and never simple.
def0r ::
Hehe, ceprav tudi sam nisem ne blocka in samo queen sign uporablja celotni prologue:)
Potem sem komaj poglej keye, ker mi je bil spil prevec vsec da bi ga zaprl vmes in pogledal :)
Potem sem komaj poglej keye, ker mi je bil spil prevec vsec da bi ga zaprl vmes in pogledal :)
sash69 ::
offtopic:
Hmmm...good old times of Gothic 1&2. :) Tam ti tudi ni nihce povedal da obstaja npr. block, kako povezati attacke, kaj sploh rabis ce hoces attacke povezat...nicesar ti niso povedali...in ravno to je bil čar teh dveh iger. (Risen je tudi tak npr.; jasno..ko pa gre za iste razvijalce, in res upam da se bodo sedaj, ko so se JoWood-a otresli, sami pobrali in vrnili h koreninam)
Hmmm...good old times of Gothic 1&2. :) Tam ti tudi ni nihce povedal da obstaja npr. block, kako povezati attacke, kaj sploh rabis ce hoces attacke povezat...nicesar ti niso povedali...in ravno to je bil čar teh dveh iger. (Risen je tudi tak npr.; jasno..ko pa gre za iste razvijalce, in res upam da se bodo sedaj, ko so se JoWood-a otresli, sami pobrali in vrnili h koreninam)
]Fusion[ ::
Nimam nič proti zahtevnim igram, ki predstavljajo izziv. To pa ne pomeni, da moraš vsako malenkost v igri sam raziskat. Če oni živijo v preteklosti in nostalgiji lepo njim. Samo igre, kjer si moral najprej prebrat 100 strani manuala, naj ostanejo v preteklosti. Za tisti čas so bile super, samo trend gre drugam... Enako se dogaja z celotnimi žanri, kot recimo "point and click adventure". Čas gre naprej in ne moreš nič.
Da pa ne bo pomote. Igro zdaj že nekaj časa igram in mi je všeč. Le prvo uro sem jo klel kot po tekočem traku in je malo manjkalo, da je nisem odložil.
Da pa ne bo pomote. Igro zdaj že nekaj časa igram in mi je všeč. Le prvo uro sem jo klel kot po tekočem traku in je malo manjkalo, da je nisem odložil.
"I am not an animal! I am a human being! I... am... a man!" - John Merrick
def0r ::
Kdo je pa rekel da je potrebno prebrati 100 strani manuala. Spil je v resnici cisto simpl narejen. Odkrijes pa vecino stvari samo s tem da preveris key bindinge in beres journal v igri.
]Fusion[ ::
Odkrijes pa vecino stvari samo s tem da preveris key bindinge in beres journal v igri.
Točno v tem je problem. Vsaka stvar, ki te odvrne od igranja igre k raziskovanju/branju o tem kako naj igro igraš, te potegne izven vtopljenosti v igro. Posledično je manj fun. Text (še posebaj text, ki prehitro izgine) je najslabši način kako učit igralca.
Morajo se zavedat da je ta prvi chapter odločilen pri oceni igralca o igri. Bojim se, da so velik del potencialnih igralcev s tem izgubili.
Spil je v resnici cisto simpl narejen
Potem je še hujše, zakaj se niso malo bolj potrudli z boljšim tutorial-om. Se pa strinjam, da so zadeve dokaj jasne... samo do te razjasnenosti prit je problem.
Kdo je pa rekel da je potrebno prebrati 100 strani manuala
Malo sem pretiraval, da sem lažje spravil svoj point skozi
"I am not an animal! I am a human being! I... am... a man!" - John Merrick
Alamar ::
Zadeva je bolj hardcore, kar so povedali tudi avtorji. Hardcore pomeni tudi, da moraš prebrat manual. In niso prav nič kupcev izgubili, kvečjemu pridobili. Hardcore igralci so že naveličani mainstream bullshita in požirajo takšne izdelke. No, igralcev so verjetno nekaj izgubili, ker marsikateri desetleten froc, ki potegne špil iz travnika popuši v prvi uri. Ampak od travarjev itak nimajo nič.
flood ::
mah hardcore lih ni
na easy je prelahko
na medium je tko uredu
na hard pa super
nič posebnega glede težavnosti težji je mario :)
na easy je prelahko
na medium je tko uredu
na hard pa super
nič posebnega glede težavnosti težji je mario :)
Asus A7N8X-X, Athlon xp 2700+, Radeon 9550 Gt, 1Gb ram, 120Gb Hitachi,...
laptop: i3-330m, ati 5650, 4gb ddr3, 500Gb,...
laptop: i3-330m, ati 5650, 4gb ddr3, 500Gb,...
]Fusion[ ::
Kaj sploh pomeni Hardcore? To je zelo relativno in za vsakega svoje. En v RPG rad računa številke in izumlja razne formule, drugi si vnaprej nastavi kakšen lik bo igral in ga do potankosti poskuša v igri upodobit, spet tretji pa je mahjen na težavnost in hoče na vsakem nasprotniku vsaj 3x umret.
Vse to sprejmem. Ne sprejmem pa taki Hardcore, da te igra v prvi uri znafila z preveč podatki, ki so nerazumno predstavljeni igralcu.
Glede težavnosti sem nasplošno zadovoljen, igram pa na normal. Edino se mi zdi malo preveč kontrastno. Navadne pošasti v gozdu sem kot za šalo pobijal, ko pa sem se soočil z kingslajerjem, pa sem skoraj živce zgubo :)
Vse to sprejmem. Ne sprejmem pa taki Hardcore, da te igra v prvi uri znafila z preveč podatki, ki so nerazumno predstavljeni igralcu.
Glede težavnosti sem nasplošno zadovoljen, igram pa na normal. Edino se mi zdi malo preveč kontrastno. Navadne pošasti v gozdu sem kot za šalo pobijal, ko pa sem se soočil z kingslajerjem, pa sem skoraj živce zgubo :)
"I am not an animal! I am a human being! I... am... a man!" - John Merrick
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ]Fusion[ ()
sesobebo ::
3. Combat
Combat is an inseparable part of a witcher’s profession, so you will have many
chances to perfect your fighting abilities in-game.
3.1 Movement
Movement in combat is not drastically different from regular movement. You can
move Geralt using the W, S, A, and D keys. You rotate the camera using the mouse
so as to have the best view of in-game events.
Rolling is an important maneuver, as it helps to quickly avoid blows or increase or
decrease the distance to an enemy. Rolling forward is done by pressing the Space
key. Pressing an appropriate movement key (W, S, A, and D) twice will result in
a roll in the selected direction.
3.2 Melee
Steel and silver swords, typical weapons of the witchers, are available in-game.
Steel swords are more effective when fighting sentient races, while the silver ones
are used against monsters. It may turn out that you’ll have to youse an improvised
weapon – a pick or an axe – and in rare circumstances even your fists.
3.2.1 Dealing blows
You attack your enemies by pressing either the left or the right mouse button. The
left mouse button is used for swift blows, while the right mouse button is used for
strong blows. You must use either strong or swift blows depending on the enemy you
face. Swift blows deal less damage than strong blows, but are an excellent choice
when facing agile opponents who use no armor or shields. If you face less agile but
better armored opponents, the strong blows will be more appropriate – dealing
them takes more time, but they have more strength behind them, which results in
greater damage dealt to enemies.
When you’re in combat, the closest enemy is automatically selected (this is represented
by an icon on his body and a health bar over him), and pressing LMB or
RMB will result in making a blow in his direction. To attack a target other than the
one currently selected, all you have to do is rotate the camera or press a movement
key (W, A, S or D).
3.2.2 Blocking and counterattacking
When you’re fighting a strong enemy, or one equipped with a shield, it’s a good idea
to block his blows. Parrying an enemy’s blow successfully strikes him off balance,
making it easier to attack him. You block by pressing the E key. Vigor points are
necessary to block.
After getting the Riposte skill, you will be able to effectively impressively counter
enemy attacks. You begin the counterattack with your block up (holding the E key)
– when an opponent will try to land a blow on you, the icon on his body will turn into
a sword icon for a moment, signifying the best opportunity to counterattack. At this
point you should press LMB and Geralt will make a dodge and a dynamic riposte.
RTFM (:
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sesobebo ()
Izi ::
Kakorkoli že, The Witcher 2 je že splošno znan kot igra z najtežjim bojevanjem. Na to je že letelo tudi precej pritožb. Povprečni igralci tudi na najlažji stopnji ne morejo končati šefovskih bitk, ki jih v igri kar mrgoli. Že v 1. poglavju je najmanj 5 šefovskih bitk od katerih je velikanski Kyran še najlažji, ko seveda pogruntaš kaj je sploh treba narediti.
Še najtežji boj dosedaj (sem še vedno v 1. poglavju) je bil ko je Anezka opravljala ritual za povrnitev moči Meliteles Hearta, tistega amuleta, ki ga dobiš čisto na začetku v uvodu od Newguya. Dobrih 8 minut sem moral preživeti v boju z vedno tremi močnimi Wraithi (najmočnejši sovražniki v 1. poglavju), ki se takoj respavnajo, čim enega ubiješ. Ubil sem jih okoli 20, preden je Anezka uspela zaključiti ritual. Sem se že bal, da bi bodo pošle moči od napitkov ker je bil boj tako dolg. Amulet se je vseeno splačalo nositi s seboj, čeprav mi je celo igro jemal -10% armorja, sedaj pa mi ves čas daje +1 vitality regeneration.
Igram sicer na Normal in moram reči, da so šefovski boji nenormalno težki. Ampak se da, če pazljivo načrtuješ taktiko, seveda prej umreš 10-krat, da pogruntaš kateri napitki in katera magija bi bila najbolj uporabna za določenega šefa. Če še to odpove lahko med igranjem kadarkoli znižaš težavnostno stopnjo. Večji problem imajo tisti, ki že ves čas igrajo na najlažji stopnji in potem ob šefih ne morejo nič več nižati.
Glede preveč podatkov na začetku pa ne vem katero igro nekateri tu igrate. Začetek je bil popolnoma lahkoten, knjižica z osnovnimi navodili je čisto kratka in jedrnata. In gre za nadaljevanje, večini, ki je preigrala prvi del, kar je tako rekoč nujno, je takoj vse jasno, brez da bi prebrali karkoli, saj je večinoma vse ostalo enako kot v prvem delu razen boj je sedaj bolj akcijski kot prej, kar pa v bistvi pomeni samo, da je še bolj enostaven kot prej. Vsi magični znaki so enaki kot v prejšnji igri in precej močnejši že takoj od začetka in jih sploh nikoli ni treba odkleniti.
V prvem delu z brezmožganskim pritiskanjem na miško nisi naredil nič in si se moral pazljivo boriti tudi z najšibkejšim "kanon futrom" v igri, v Witcher 2 lahko vse šibke pošasti pobiješ samo z brezmožganskim klikanjem na levo miško.
Na splošno je igra lažja kot prvi del Witcherja, ker so vse precej poenostavili oziroma pokonzolili , edino šefovski boji so pa svinjsko težki. Pa bojevanje v skupini tudi. Dva ali trije udarci po hrbtu, pa si mrtev.
Ampak se mi zdi kar prava odločitev. Od spredaj si neuničljiv in dokler mahaš s sabljico ti od spredaj nihče nič ne more, od zadaj pa si vedno močno ranljiv in sovražniki tukaj nič ne čakajo, kot je to v ostalih igrah, medtem ko se ti boriš z enim izmed njih imajo vsi ostali en sam cilj in sicer čim hitreje te udariti po hrbtu, zato tukaj ne smeš biti niti za hip na istem mestu. Par udarcev in že se je treba kotaliti in teči na drugo mesto.
Medtem že intenzivno delajo na popravku 1.2, čeprav popravek 1.1 še ni zunaj in naj bi menda prišel danes.
Čeprav jaz nimam z igri tako rekoč nobenih problemov. Čakam sicer na popravek razmerja 16:10, ki pa ga v popravku 1.1 še ne bo.
Pa 2 stranska questa v 1. poglavju je treba reševati v pravilnem vrstnem redu, če hočeš dobiti nagrado. Zaključijo se sicer vsi questi pravilno, ampak če en quest rešiš pred drugim, v drugem ne moreš več dobiti prave nagrade. To sicer ni napaka ampak je nadležno in je treba precejšen del igre ponoviti ko ugotoviš, da si že 3 ure nazaj končal en quest, ki ga boš še rabil. Vseeno bi bilo dobro, da bi to popravili.
SPOILER
Naprimer če v 1. poglavju v questu kockanja najprej premagaš vse nasprotnike, potem v Trolovem questu (DLC) ne moreš več dobiti nagačene glave Trolove žene, kar posledično pomeni, da ne moreš rešiti prvega questa v igri Meliteles Heart, ker ne moreš do Trolovega jezika, ki je nujen za ritual pri popravilu amuleta. Sicer ti ostane možnost, da ubiješ Trola, kar pa je v popolnem nasprotju z Witcherjevim kodeksom, ki prepoveduje ubijanje dobrih bitij in Trol je dober. V tem primeru so kar trije questi povezani in je treba najprej začeti Trolov quest, nato vmes kockati z najboljšim kockarjem za nagrado, žensko Trolovo glavo, da na koncu lahko popraviš amulet z imenom Melitelijino srce.
Takih povezav je v igri kar nekaj.
Še najtežji boj dosedaj (sem še vedno v 1. poglavju) je bil ko je Anezka opravljala ritual za povrnitev moči Meliteles Hearta, tistega amuleta, ki ga dobiš čisto na začetku v uvodu od Newguya. Dobrih 8 minut sem moral preživeti v boju z vedno tremi močnimi Wraithi (najmočnejši sovražniki v 1. poglavju), ki se takoj respavnajo, čim enega ubiješ. Ubil sem jih okoli 20, preden je Anezka uspela zaključiti ritual. Sem se že bal, da bi bodo pošle moči od napitkov ker je bil boj tako dolg. Amulet se je vseeno splačalo nositi s seboj, čeprav mi je celo igro jemal -10% armorja, sedaj pa mi ves čas daje +1 vitality regeneration.
Igram sicer na Normal in moram reči, da so šefovski boji nenormalno težki. Ampak se da, če pazljivo načrtuješ taktiko, seveda prej umreš 10-krat, da pogruntaš kateri napitki in katera magija bi bila najbolj uporabna za določenega šefa. Če še to odpove lahko med igranjem kadarkoli znižaš težavnostno stopnjo. Večji problem imajo tisti, ki že ves čas igrajo na najlažji stopnji in potem ob šefih ne morejo nič več nižati.
Glede preveč podatkov na začetku pa ne vem katero igro nekateri tu igrate. Začetek je bil popolnoma lahkoten, knjižica z osnovnimi navodili je čisto kratka in jedrnata. In gre za nadaljevanje, večini, ki je preigrala prvi del, kar je tako rekoč nujno, je takoj vse jasno, brez da bi prebrali karkoli, saj je večinoma vse ostalo enako kot v prvem delu razen boj je sedaj bolj akcijski kot prej, kar pa v bistvi pomeni samo, da je še bolj enostaven kot prej. Vsi magični znaki so enaki kot v prejšnji igri in precej močnejši že takoj od začetka in jih sploh nikoli ni treba odkleniti.
V prvem delu z brezmožganskim pritiskanjem na miško nisi naredil nič in si se moral pazljivo boriti tudi z najšibkejšim "kanon futrom" v igri, v Witcher 2 lahko vse šibke pošasti pobiješ samo z brezmožganskim klikanjem na levo miško.
Na splošno je igra lažja kot prvi del Witcherja, ker so vse precej poenostavili oziroma pokonzolili , edino šefovski boji so pa svinjsko težki. Pa bojevanje v skupini tudi. Dva ali trije udarci po hrbtu, pa si mrtev.
Ampak se mi zdi kar prava odločitev. Od spredaj si neuničljiv in dokler mahaš s sabljico ti od spredaj nihče nič ne more, od zadaj pa si vedno močno ranljiv in sovražniki tukaj nič ne čakajo, kot je to v ostalih igrah, medtem ko se ti boriš z enim izmed njih imajo vsi ostali en sam cilj in sicer čim hitreje te udariti po hrbtu, zato tukaj ne smeš biti niti za hip na istem mestu. Par udarcev in že se je treba kotaliti in teči na drugo mesto.
Medtem že intenzivno delajo na popravku 1.2, čeprav popravek 1.1 še ni zunaj in naj bi menda prišel danes.
Čeprav jaz nimam z igri tako rekoč nobenih problemov. Čakam sicer na popravek razmerja 16:10, ki pa ga v popravku 1.1 še ne bo.
Pa 2 stranska questa v 1. poglavju je treba reševati v pravilnem vrstnem redu, če hočeš dobiti nagrado. Zaključijo se sicer vsi questi pravilno, ampak če en quest rešiš pred drugim, v drugem ne moreš več dobiti prave nagrade. To sicer ni napaka ampak je nadležno in je treba precejšen del igre ponoviti ko ugotoviš, da si že 3 ure nazaj končal en quest, ki ga boš še rabil. Vseeno bi bilo dobro, da bi to popravili.
SPOILER
Naprimer če v 1. poglavju v questu kockanja najprej premagaš vse nasprotnike, potem v Trolovem questu (DLC) ne moreš več dobiti nagačene glave Trolove žene, kar posledično pomeni, da ne moreš rešiti prvega questa v igri Meliteles Heart, ker ne moreš do Trolovega jezika, ki je nujen za ritual pri popravilu amuleta. Sicer ti ostane možnost, da ubiješ Trola, kar pa je v popolnem nasprotju z Witcherjevim kodeksom, ki prepoveduje ubijanje dobrih bitij in Trol je dober. V tem primeru so kar trije questi povezani in je treba najprej začeti Trolov quest, nato vmes kockati z najboljšim kockarjem za nagrado, žensko Trolovo glavo, da na koncu lahko popraviš amulet z imenom Melitelijino srce.
Takih povezav je v igri kar nekaj.
]Fusion[ ::
Da je preigran prvi del nujen za igranje drugega, še bolj potrjuje moj vtis: Bad game design....
"I am not an animal! I am a human being! I... am... a man!" - John Merrick
def0r ::
yayo ::
Izi ::
Da je preigran prvi del nujen za igranje drugega, še bolj potrjuje moj vtis: Bad game design....
Serije so lahko nanizanke ali nadaljevanke. Pri nanizankah ne rabiš gledati ali igrati prejšnjega dela, pri nadaljevankah ga moraš.
Naprimer Dragon Age, The Elder Scrolls so nanizanke. Mass Effect in The Witcher so nadaljevanke.
A je "Gospodar prstanov: Vrnitev kraljev" sabo napisana knjiga če jo začneš brati brez da bi prej prebral Druščino prstana in Dva stolpa?
Pri Mass Effect in The Witcherju gre za odlični zgodbi in ne moreš začeti kar nekje na sredini. Bojevanje in razvoj karakterja je samo mašilo za zgodbo. Če si kupil Mass Effect 2 ali The Witcher 2 zaradi bojevanja si hudo usekal mimo, kupi se jih samo zaradi zgodbe.
Mass Effect 3 in The Witcher 2 sta bili najbolj pričakovani igri, ker vsi pričakujemo, kako se bo zgodba razvijala naprej. Bojevanje tudi če ga ne bi bilo, vsaj tako meni večina igralcev, ki tako pri Mass Effectu kot Pri Witcherju izbere najlažjo stopnjo, naloži še nekaj modov, ki ti dajo veliko denarja in nesmrtnost in se potem posvetijo samo zgodbi in odločitvam.
Tako kaže statistika, ki se jo sedaj da spremljati, ker so vsi igralci priključeni na internet. Kako je pri Witcherju ne vem natančno ampak pri Mass Effectu so se vse nastavitve in izbire od vsakega igralca prenašale v skupno statistiko in je znano kako so igralci igrali, na kakšnih težavnostih in kakšne odločitve so sprejemali.
Skratka noben te ne sili, da moraš igrati prejšnji del, še najmanj pa izdelovalci igre. Z Jurnalom so se resnično potrudili in v njem je precej zgodbe razložene tudi za nazaj. Ampak za resnično uživanje je potrebno ne samo preigrati prvi del, ampak tudi prebrati odlično knjigo ali pa si vsaj pogledati TV serijo.
Berserker ::
Kakorkoli že, The Witcher 2 je že splošno znan kot igra z najtežjim bojevanjem.
Po temu kar sem bral so razvijalci Witcherja fani igre Demon Souls (rpg za PS3), ki je baje prekleto težka. Nekaj podobnega so želeli naredit s combatom v Witcherju 2.
Heh ne omenjaj te igre, ker jim bo to razlog zakaj je The Witcher 2 "pokonzoljen".
]Fusion[ ::
Jaz sem se samo odzval na tvoj komentar, da je igranje prvega dela nujna:
"večini, ki je preigrala prvi del, kar je tako rekoč nujno" :)
Drugače je za moje pojme vredu narejeno glede tega. Sam nisem preigral enke in me ne moti. Res je, da sem tu pa tam malo zmeden, ampak se izboljšuje z igranjem igre.
Je pa tak, da je slabi game design, če izdelovalci predpostavijo preigran prejšnji del "nanizanke". V vseh igrah, ki si jih omenil je določen faktor "spominjanja nazaj". Tako se osigurajo, da ne odtujijo novih igralcev. V Witcher 2 so se tega lotili na zelo standarden način... amnesia :)
Za moje pojme se igre tukaj razlikujejo od filmov in knjig. Tam si lahko pisatelji/režiserji lažje privoščijo stil nanizanke.
Glede bojevanja pa je tako, da mora bit fun. Del tega je tudi občutek igralca, da nadzoruje situacijo. To pa ne pomeni, da mora igra bit lahka. Lep primer težke igre, ki je hudo zabavna je Super Meat Boy. Tam lahko na eni stopnji umreš 50x, ampak še vedno preigravaš zadevo. Važen je občutek igralca, da lahko zmaga. Žal moram poročat, da me Witcher 2 razočara z dokaj okornim bojevanjem. Vsakič, ko hočem kaj naredit imam občutek da traja predolgo in Gerald se prepozno odzove.
Me zanima kako je rešeno v Deamon Souls, samo žal nimam PS3 :(
Me pa zanima o statistiki, ki si jo omenil za ME. Imaš mogoče kaki vir kjer se da o tem malo prečitat?
"večini, ki je preigrala prvi del, kar je tako rekoč nujno" :)
Drugače je za moje pojme vredu narejeno glede tega. Sam nisem preigral enke in me ne moti. Res je, da sem tu pa tam malo zmeden, ampak se izboljšuje z igranjem igre.
Je pa tak, da je slabi game design, če izdelovalci predpostavijo preigran prejšnji del "nanizanke". V vseh igrah, ki si jih omenil je določen faktor "spominjanja nazaj". Tako se osigurajo, da ne odtujijo novih igralcev. V Witcher 2 so se tega lotili na zelo standarden način... amnesia :)
Za moje pojme se igre tukaj razlikujejo od filmov in knjig. Tam si lahko pisatelji/režiserji lažje privoščijo stil nanizanke.
Glede bojevanja pa je tako, da mora bit fun. Del tega je tudi občutek igralca, da nadzoruje situacijo. To pa ne pomeni, da mora igra bit lahka. Lep primer težke igre, ki je hudo zabavna je Super Meat Boy. Tam lahko na eni stopnji umreš 50x, ampak še vedno preigravaš zadevo. Važen je občutek igralca, da lahko zmaga. Žal moram poročat, da me Witcher 2 razočara z dokaj okornim bojevanjem. Vsakič, ko hočem kaj naredit imam občutek da traja predolgo in Gerald se prepozno odzove.
Me zanima kako je rešeno v Deamon Souls, samo žal nimam PS3 :(
Me pa zanima o statistiki, ki si jo omenil za ME. Imaš mogoče kaki vir kjer se da o tem malo prečitat?
"I am not an animal! I am a human being! I... am... a man!" - John Merrick
ABX ::
Hotfix za ATI crossfire:
http://support.amd.com/us/kbarticles/Pa...
http://support.amd.com/us/kbarticles/Pa...
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Izi ::
Me pa zanima o statistiki, ki si jo omenil za ME. Imaš mogoče kaki vir kjer se da o tem malo prečitat?Igralske statistike niso javno dostopne. So jih pa enkrat nekaj objavili in sem zbral najbolj zanimive reči. Tole je samo za 2. del Mass Effecta za dobrega pol leta nazaj:
Nekaj splošne statistike:
- Najmanj igralcev je igralo inženirja (Engineer)
- Daleč največ, več kot vseh ostalih classov skupaj, je igralo vojaka (Soldier)
- Povprečna dolžina igranja je bila 33 ur
- Nekateri so igrali igro tudi po 66 ur preden so jo končali
- Dva igralca na PC-ju sta celo igro preigrala že 28 krat
- Štirje igralci na Xboxu 360 so igro preigrali že 23 krat
- 50% igralcev, ki so drugi del začeli igrati je igro uspelo tudi končati
...
Kar se tiče igre:
- Kar 50% vseh igralcev je začelo drugi del z uvoženim posnetkom iz prvega dela
- 80% je igro igralo kot moški, 20% kot ženska
- Na začetku igre se je 80% igralcev odločilo, da si spremeni obraz
...
Odločitve v igri med PCjaši in konzolaši so bile precej podobne, razen v delanju lojalnostnih misij kjer je bila zadeva ravno obratna.
- Večina PCjašev je opravila Mirandino lojalnostno misijo, precej manj jih je opravilo Gruntovo lojalnostno misijo.
- Na konzolah je bilo zanimivo povsem obratno. Skoraj vsi so opravili Gruntovo lojalnostno misijo, Mirandino pa precej manj.
...
Izi ::
Popravek 1.1 je zunaj
Sem namestil. Vse deluje v redu. Bistvena razlika je, da so umaknili Securom zaščito, tudi na škatelnih verzijah in je igra sedaj povsod brez DRM. Odstranitev zaščite prinese kar nekaj k hitrosti, zagon je pa sploh mnogo hitrejši.
Pa še zoptimizirali so vse skupaj, da igra teče še kakšnih 5 do 30 % hitreje kot prej.
Lahko potrdim da je igre hitrejša kot prej, ampak meni je že prej vse letelo precej hitreje kakor je potrebno
Popravili so tudi Trolov DLC. In novi Trolov DLC se naloži kar skupaj s popravkom.
Pa še večino malenkosti, so tudi popravili.
Nepopravljena ostaja še podpora vsem resolucija, ki niso 16:9, kaj drugega pa ne vem, če je sploh še za popraviti. Vseeno intenzivno delajo že na popravku 1.2, ki bo menda zunaj že naslednji teden.
Sem namestil. Vse deluje v redu. Bistvena razlika je, da so umaknili Securom zaščito, tudi na škatelnih verzijah in je igra sedaj povsod brez DRM. Odstranitev zaščite prinese kar nekaj k hitrosti, zagon je pa sploh mnogo hitrejši.
Pa še zoptimizirali so vse skupaj, da igra teče še kakšnih 5 do 30 % hitreje kot prej.
Lahko potrdim da je igre hitrejša kot prej, ampak meni je že prej vse letelo precej hitreje kakor je potrebno
Popravili so tudi Trolov DLC. In novi Trolov DLC se naloži kar skupaj s popravkom.
Pa še večino malenkosti, so tudi popravili.
Nepopravljena ostaja še podpora vsem resolucija, ki niso 16:9, kaj drugega pa ne vem, če je sploh še za popraviti. Vseeno intenzivno delajo že na popravku 1.2, ki bo menda zunaj že naslednji teden.
Full patch notes for version 1.1:
- The process of installing and activating the game is now easier and more stable. SECUROM copy protection has been removed entirely, making the game DRM free!
- The "Troll Trouble" DLC package is included in the patch, bringing to an end any and all problems related to downloading this content.
- Problems related to downloading other free DLC have also been resolved. The game launcher now correctly detects and updates specific modules.
- Game efficiency has been improved. Game now runs 5-30% more efficiently and game loading has been accelerated. Efficiency increases will vary depending on system configuration and game version. Owners of boxed versions of The Witcher 2 are likely to notice the greatest improvements.
- Bugs causing the game to crash, especially while saving game progress or loading saved games, have been corrected.
- Movement key mapping has been expanded to include cursor (arrow) and number pad keys.
- Options have been added for inverting the X and Y axes of the mouse.
- NVidia 3D Vision Surround now works correctly with the game.
- The hardware configuration auto-detect function has been corrected, resulting in improved game efficiency.
- A bug preventing the completion of the "Blood Curse" quest has been corrected.
- After beating the GOG.com penitent monk in the mini-game, the relevant link now displays correctly.
- GOG.com credits have been corrected.
Alamar ::
Veliko ljudi nima tako pozitivnih izkušenj s patchem. Poročajo od sesutij, nedelovanja padov v menijih, do resetiranja nastavitev... Mnogo ljudi je moralo na novo namestiti igro. Sam bom počakal na patch, ki bo omogočal 16:10 resolucije.
Izi ::
Nastavitve se res resetirajo, kar pa je logično, ker so dodali nekaj novih nastavitev in popravili auto detect funkcijo. Pač še enkrat klikneš na avto detect gumbek in se spet vse nastavi kot treba.
Kako je z Game padi ne vem, vztrajam na miški in tipkovnici in to deluje brez problema.
Nanovo pa so nameščali igro samo pirati, ker popravek preveri CRC in verzije vseh datotek ki se bodo popravljale in če se kaj ne ujema se noče namestiti. Kdor je torej uporabil crack je moral nanovo namestiti igro, drugače ni mogel namestiti popravka.
Pa bolje, da ne prebiraš preveč foruma, tam se zbirajo samo tisti, ki imajo težave. Ne moreš soditi po tistih 10 ki ne zna namestiti popravka, ne vidiš pa ostalih 100.000, ki nimajo nobenih težav.
Kako je z Game padi ne vem, vztrajam na miški in tipkovnici in to deluje brez problema.
Nanovo pa so nameščali igro samo pirati, ker popravek preveri CRC in verzije vseh datotek ki se bodo popravljale in če se kaj ne ujema se noče namestiti. Kdor je torej uporabil crack je moral nanovo namestiti igro, drugače ni mogel namestiti popravka.
Pa bolje, da ne prebiraš preveč foruma, tam se zbirajo samo tisti, ki imajo težave. Ne moreš soditi po tistih 10 ki ne zna namestiti popravka, ne vidiš pa ostalih 100.000, ki nimajo nobenih težav.
Alamar ::
Saj ga lahko popraviš.
Sicer sem nekaj podobnega našel tukaj:
http://www.gog.com/en/forum/the_witcher...
, pa saj sem jaz začel tisto temo. Drugače pa je nos prav oskubljen in manjkajoči del spremenjen v prah
btw, pod mojim začetnim postom je priložena slika
We are aware some purchasers of the Collector’s Edition of The Witcher 2 received sculptures that were damaged during shipping. We apologize for this, and ask you to contact us at geraltsculpture@thewitcher.com for a replacement. Please provide a picture of your damaged sculpture and proof of purchase. This offer is open until the end of June.
Unfortunately, the production of more sculptures will take up to one month, so we ask you to be patient. We expect to send them soon after the end of June. After that time we will start sending replacement items. To apologize for your inconvenience, we will also include a small surprise in every package.
yayo ::
Yup, sem že pisal včeraj popoldne in poslal fotografijo svojega polomljenega Geralta ter račun. Drugače pa opozarjam, da je hyperlink v email naslovu za nadomestni kipec (na uradni strani) pokvarjen. Ne ga copy/pastat ali klikat nanj, ker vam bo dalo napako pri pošiljanju. Dajte ga lepo ročno vtipkat "geraltsculpture@thewitcher.com" pa bo delalo. (Morda so v medčasu popravili ampak nisem prepričan)
Tac20 ::
Sem nov v witcherju in mi je špil zelo všeč, trenutno sem še čisto na začetku, kjer prideš v gozd, s tistimi elfi.
Zanima me kje bi lahko našel kakšna splošna navodila, ker imam polno vprašanj kot npr. kaj početi s tistimi rastlinami k jih nabiraš pa malim morjem itemov, ki jih pobiraš itd., kako jih uporabiš, jih lahko prodajaš? Kakose uporablja uroke itd.? Sej malo mi je že jasno, samo nočem preigrat pol igre brez da ne znam izkoristit vse modifikacije in nadgradnje. Sej vmes ti nekaj piše kaj početi s tistimi stvarmi, samo vse zgine dokaj hitro pa si ne zapomnim.
Zanima me kje bi lahko našel kakšna splošna navodila, ker imam polno vprašanj kot npr. kaj početi s tistimi rastlinami k jih nabiraš pa malim morjem itemov, ki jih pobiraš itd., kako jih uporabiš, jih lahko prodajaš? Kakose uporablja uroke itd.? Sej malo mi je že jasno, samo nočem preigrat pol igre brez da ne znam izkoristit vse modifikacije in nadgradnje. Sej vmes ti nekaj piše kaj početi s tistimi stvarmi, samo vse zgine dokaj hitro pa si ne zapomnim.
def0r ::
Sem nov v witcherju in mi je špil zelo všeč, trenutno sem še čisto na začetku, kjer prideš v gozd, s tistimi elfi.
Zanima me kje bi lahko našel kakšna splošna navodila, ker imam polno vprašanj kot npr. kaj početi s tistimi rastlinami k jih nabiraš pa malim morjem itemov, ki jih pobiraš itd., kako jih uporabiš, jih lahko prodajaš? Kakose uporablja uroke itd.? Sej malo mi je že jasno, samo nočem preigrat pol igre brez da ne znam izkoristit vse modifikacije in nadgradnje. Sej vmes ti nekaj piše kaj početi s tistimi stvarmi, samo vse zgine dokaj hitro pa si ne zapomnim.
Rastline vsebujejo snovi ki so potrebne za alkemijo ce pogledas ko drzis na eni gor in jih rabis za izdelavo potionov. Vse stvari lahko prodas ko prides do prvega shopa, ceprav osebno prodajam samo orozja in armorje.
Spelle izberes s pritiskom na tipko CTRL nato izberes spell in ga s Qjom scastas.
Izi ::
Manual, v elektronski obliki, se ti je naložil skupaj z igro. Tam kjer štartaš igro imaš tudi bližnico do "View Manual". To je zelo pametno prebrati.
Vsi namigi, ki precej hitro izginejo iz ekrana pa se shranijo v tvoj Journal, do katerega dostopaš s tipko "J". V Journalu je razdelek "Tutorial", kjer je shranjena vsa hitra pomoč, ki se je na začetku prikazovala na zaslonu.
Vsi namigi, ki precej hitro izginejo iz ekrana pa se shranijo v tvoj Journal, do katerega dostopaš s tipko "J". V Journalu je razdelek "Tutorial", kjer je shranjena vsa hitra pomoč, ki se je na začetku prikazovala na zaslonu.
revvs ::
Meni so všeč igre kjer je nekaj novega, najbolj bedne so mi predvidljive vojaške strelske igre, vendar mi manuala zaradi tega ni potrebno brati. Najbolj bedni so mi trailerji in teaserji, se pravi reklame, še sploh pri filmih in ta witcher je precej tečen glede tega, čeprav je mogoče dobra igra. Najboljše je navaden gameplay brez zgodbe + slike.
Bananovec ::
A tidti vmesni filmcki? To je pa ja najjace
. Zdaj ce hoces golo klanje, si pa lahko potegnes kak MMORPG pa have fun.
. Zdaj ce hoces golo klanje, si pa lahko potegnes kak MMORPG pa have fun.
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
Izi ::
Kar vse DLC-je so vključili v popravek 1.2. Sedaj se nihče ne bo mogle pritoževati, da je Uvod pretežek, ker se lahko spodobno oblečeš že takoj na začetku.
Še vedno čakamo na popravek, oziroma bolje rečeno za predelavo igre, ki bo omogočil fullscreen opcijo tudi na ekranih, ki niso 16:9. Menda gre za zelo zahteven projekt in upamo, da jim bo uspelo čez kakšen mesec.
Še vedno čakamo na popravek, oziroma bolje rečeno za predelavo igre, ki bo omogočil fullscreen opcijo tudi na ekranih, ki niso 16:9. Menda gre za zelo zahteven projekt in upamo, da jim bo uspelo čez kakšen mesec.
Tr0n ::
Jup, tako se dela patche. Odstranis DRM in dodas vse DLCje zastonj.
Izi: Jaz imam fullscreen na 16:10.
Izi: Jaz imam fullscreen na 16:10.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
IvoJan ::
meni je spil noro dober :) fighting system sploh ni tezek, ampak je cisto ql in se ga zelo hitro navadis.
zgodba je super, gafika je odlicna(igram na ultra 1680x1050 35-40FPS na GTX570).
!!SPOILER!!
Danes sem zacel, in sem ze v ACT II, sem pa zaj**** ker v prvem aktu nisem pobral tistega kapitanovega kljuca(ko sem ubil kayrana mi ni hotelo lootat tistega mrtvaka pa sem sel naprej, danes pa sem v guidu prebral da bi moral tist kljuc pobrat. FML) ki ga kasneje potrebujes da poberes neke dele za vran armor.(se mi samo zdi ali je to raven armor iz prvega dela?)
zgodba je super, gafika je odlicna(igram na ultra 1680x1050 35-40FPS na GTX570).
!!SPOILER!!
Danes sem zacel, in sem ze v ACT II, sem pa zaj**** ker v prvem aktu nisem pobral tistega kapitanovega kljuca(ko sem ubil kayrana mi ni hotelo lootat tistega mrtvaka pa sem sel naprej, danes pa sem v guidu prebral da bi moral tist kljuc pobrat. FML) ki ga kasneje potrebujes da poberes neke dele za vran armor.(se mi samo zdi ali je to raven armor iz prvega dela?)
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
Izi ::
Se splaca se 1x preigrat zadevo, tokrat po drugi poti?Pravijo, da se splača preigrati najmanj štirikrat
V prvem poglavju se igra razdeli na 2 različni zgodbi (Iorveth ali Roche), potem se vsak od teh dveh razdeli še na dva, tako da imamo 4 popolnoma različne niti in proti koncu vsak še na štiri dele, tako da je 16 različnih koncev.
Tisti, ki so že večkrat preigrali pravijo, da je drugo poglavje glavno v zgodbi in lahko rečemo, da so v igri 4 popolnoma različne zgodbe, zadnja delitev pa so samo še različni zaključki.
Če hočeš torej igro v celoti preigrati jo moraš preigrati minimalno štirikrat.
(se mi samo zdi ali je to raven armor iz prvega dela?)Samo zdi se ti . Raven Armor iz prvega dela imaš namreč že takoj od začetka, če uvoziš posnetek iz prvega dela. Sicer je odličen za začetek, ampak kmalu nič posebnega in ga moraš zamenjati že kmalu v 1. poglavju, ko najdeš oziroma dobiš načrte za boljše armorje.
Tisti armor za katerega sprašuješ je "Vran armor" v angleščini in nima ničesar skupnega z našimi Vranami. Vrana je drugače Crow po angleško, Raven pa je Krokar
Je pa drugače, kar nekaj questov, ki se vlečejo preko več poglavij. Tista ladijska razbitina, ki leži v Kyranovem brlogu ob reki je že ena izmed njih in se vleče skozi vsa 3 poglavja.
----- SPOILER -----
danes pa sem v guidu prebral da bi moral tist kljuc pobrat. FML) ki ga kasneje potrebujes da poberes neke dele za vran armor.Tisti ključ, ki si ga našel moraš uporabiti TAKOJ za odprtje skrinje, ki je čisto zraven v isti ladijski razbitini, drugače ne bo nič z nadaljevanjem questa.
V skrinji najdeš kapitanov dnevnik, ki ga moraš nato v mestu poslati po pošti. Pošta pa je kar tista skrinjica, ki jo ima na mizi Louis Merse. To je isti človek, ki ti tudi izplača nagrado za odstranitev Kayrana.
To je kar se tiče 1. poglavja, v 2. poglavju spet najdeš eno ladijsko razbitino, ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
IvoJan ::
Se splaca se 1x preigrat zadevo, tokrat po drugi poti?Pravijo, da se splača preigrati najmanj štirikrat
V prvem poglavju se igra razdeli na 2 različni zgodbi (Iorveth ali Roche), potem se vsak od teh dveh razdeli še na dva, tako da imamo 4 popolnoma različne niti in proti koncu vsak še na štiri dele, tako da je 16 različnih koncev.
Tisti, ki so že večkrat preigrali pravijo, da je drugo poglavje glavno v zgodbi in lahko rečemo, da so v igri 4 popolnoma različne zgodbe, zadnja delitev pa so samo še različni zaključki.
Če hočeš torej igro v celoti preigrati jo moraš preigrati minimalno štirikrat.
(se mi samo zdi ali je to raven armor iz prvega dela?)Samo zdi se ti . Raven Armor iz prvega dela imaš namreč že takoj od začetka, če uvoziš posnetek iz prvega dela. Sicer je odličen za začetek, ampak kmalu nič posebnega in ga moraš zamenjati že kmalu v 1. poglavju, ko najdeš oziroma dobiš načrte za boljše armorje.
Tisti armor za katerega sprašuješ je "Vran armor" v angleščini in nima ničesar skupnega z našimi Vranami. Vrana je drugače Crow po angleško, Raven pa je Krokar
Je pa drugače, kar nekaj questov, ki se vlečejo preko več poglavij. Tista ladijska razbitina, ki leži v Kyranovem brlogu ob reki je že ena izmed njih in se vleče skozi vsa 3 poglavja.
----- SPOILER -----
danes pa sem v guidu prebral da bi moral tist kljuc pobrat. FML) ki ga kasneje potrebujes da poberes neke dele za vran armor.Tisti ključ, ki si ga našel moraš uporabiti TAKOJ za odprtje skrinje, ki je čisto zraven v isti ladijski razbitini, drugače ne bo nič z nadaljevanjem questa.
V skrinji najdeš kapitanov dnevnik, ki ga moraš nato v mestu poslati po pošti. Pošta pa je kar tista skrinjica, ki jo ima na mizi Louis Merse. To je isti človek, ki ti tudi izplača nagrado za odstranitev Kayrana.
To je kar se tiče 1. poglavja, v 2. poglavju spet najdeš eno ladijsko razbitino, ...
Spil bom itak se najmanj enkrat preigral, ker nisem uvozil savea iz prvega dela :)
Posnetek sem imel na prenosniku dvojko pa igram na stacionarcu.
Folk pravi da je kayran tezek, ceprav ni :) ko sem ugotovil da moras trapat stranske lovke je blo cist lahko :) mi pa ni jasno kaj je v drugem aktu tam pri tistem nestu od harpij ko sta 2 kamna ki se zacneta svetit ko z medallionom posvetis :) ne morem ju kliknit, samo geralt skos govori o neki magiji lol.
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IvoJan ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | The Witcher 4 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 23878 (931) | oo7 |
» | The Witcher 3: Wild Hunt (strani: 1 2 3 4 … 27 28 29 30 )Oddelek: Igre | 272998 (36864) | D3m |
» | Mass Effect Serija ali The Witcher Serija (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 14452 (13066) | nooby |