» »

The Witcher 3: Wild Hunt

The Witcher 3: Wild Hunt

strani: « 1 2 3 ... 28

Tr0n ::

  • spremenil: Tr0n ()

yayo ::

open world ;)

Lonsarg ::

Končno open world! Witcher 1 je bil v bistvu dost odprt in zlo dolg. Witcher 2 me je pa razočaral, ker je bil ekstremno zaprt in ekstremno kratek za obrnt, torej ni bil slab, sam bil je res vsaj 3krat prekratek, da bi bil kaj več kot samo dodatek.

Vglavnm, carji so, ima poseben čar ta igra, kot tudi sama Withcer zgodba. Witcher 1 me je pripravil dot ega, da sem šel prebrat obe knjigi, ki sta prevedeni v angleščino+pogledal nanizanko v 12ih delih, ki jo jo posnela POljska RTV(dokaj amatersko, ampak glavni igralc je pa majka)

yayo ::

Vidiš, jaz sem prebral obe knjigi prevedeni v angleščino, potem drugo zbirko pripovedi (Sword of Destiny) v italijanščini, sedaj pa nadaljujem sago kar v srbščini, ker pač ne obvladam drugih jezikov. Srbski prevod je o-d-l-i-č-e-n, humor in psovke so verjetno precej bliže poljskemu originalu, kot pri kakem zahodno evropskem jeziku. Vendar pa je uporabljena arhaična srbščina s kopico turcizmov in starinskih izrazov zaradi česar sem non-stop na raznih online srbskih slovarjih 8-O Pa še občutek, da je cela zgodba vmeščena v otomansko cesarstvo imam na trenutke. Je pa, ponavljam, prevod odličen, slovanskega humorja in psovk ne moreš dobro prevesti v kako angleščino ali italijanščino, se precej stvari izgubi.

yayo ::

btw, Wild Hunt = Divja Jaga, gledanje serije pa sem prekinil po nekaj epizodah, ker:
1. Je ekstremno slabo narejena, sam Sapkowski se je distanciral, baje je celo šlo za neko grabljenje javnega denarja.
2. Čeprav serija ni popolnoma zvesta originalnim knjigam je v njej precej spoilerjev. In nima smisla vsebino odličnih fantasy romanov spoznati preko podpovprečne tv serije, če si Witcher zasluži ekranizacijo, si jo zasluži na nivoju produkcije, kot je A Game Of Thrones

Lonsarg ::

Če prebereš obe knjigi, ki sta v angleščini, torej ena zbirka in ena knjiga, potem ti nanizanka ne da nič kaj spoilerjev. Drgač pa ja, je zelo slabo narejena, ampak meni je bilo zagledat vseeno:)

Mi je pa všeč, da ima igra v bistvu sovje inovativne zgodbe, ki sicer v zgodovinskem smislu sledijo knjigam, drugače so pa svoje. Čeprav Witcher 3 bo imel za glavno zgodbo Wild Hunt, ki pa ugibam dejansko je tudi kje v knjigah kaj bolj omenjen.

yayo ::

Še pa ur...

yayo ::

Lonsarg je izjavil:

Čeprav Witcher 3 bo imel za glavno zgodbo Wild Hunt, ki pa ugibam dejansko je tudi kje v knjigah kaj bolj omenjen.


Tudi Sapkowski se, po več kot desetletju in po slabem uspehu zadnjega romana, vrača v svet severnih kraljevstev z novo knjigo katero trenutno piše. Glede na to, da je Geralta ubil v zadnji knjigi dvomim, da bo on nastopil kot junak novega nadaljevanja, morda pa se bo zgodba dogajala pred koncem sage. Na vprašanje, če misli vplesti zgodbo iz iger v "uradno" Geraltovo biografijo je odgovoril negativno, igre so ok je rekel, ampak Gerat je njegova stvaritev in le on ima pravico krojiti usodo tega lika. Na vprašanje, če ga misli oživeti je odgovoril, da bi to bilo precej težko delo za katerega ni prepričan, da bi našel energijo (kar pomeni po mojem, da je o temu razmišljal). Pa neki italijanski portal ga je vprašal, če bi zgodbe prodal Hollywoodu, na kar je odgovoril, da naj kar pridejo, on nima nič proti. Domnevam, da gleda Game Of Thrones. ;)

Tr0n ::

That's what I call next-gen. :)

vorantz ::

se mi zdi, da fantje počasi ciljajo na elder scrolls serijo

yayo ::


yayo ::

ahac ::

Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
---
This post is awesome. I should get a medal.

Tr0n ::

x86 arhitektura se ze izplacuje. :)

Tr0n ::

http://www.oxm.co.uk/50661/more-witcher...

- The world has 36 final states three possible epilogues (each one hour long)
- You can import your save game to determine which characters appear and how they act towards Geralt, but the backstory won't be affected.
- You can buy horses or tame a wild ones by using Axii, one of The Witcher's spells.
- Geralt can now jump and climb things.
- You can hunt wild animals for their fur, claws and so forth by tracking down colour-coded traces in the world itself.
- The main storyline is 50 hours long.

Tr0n ::


















Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Mavrik ()

yayo ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: yayo ()

yayo ::

Xserces ::

Wicked! ;) komi cakam na tole :P
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

yayo ::




8-)

yayo ::

Izi ::

35-krat večje ozemlje od dosedanjih Witcherjev :O
Pretiravanje nikoli ni dobro. Tudi najbolj zdrave in najbolj dobre reči so v prevelikih količinah vedno škodljive in slabe ;)
Tole se zna razviti v Skyrim, katerega največji minus je bilo ravno mnogo preveliko ozemlje in neskončno število stranskih questov.
Upam, da se bodo posvetili predvsem glavnemu questu in so stranski questi v manjših količinah in samo za popestritev.

Mislim pa, da sploh ni več nobenega dvoma, da bo to naj igra leta 2014. Če jo bodo seveda sploh uspeli dokončati drugo leto.
Bo pa to verjetno prva velika igra, ki jo ne bo več na starih konzolah. Bo samo za PC in za obe novi konzoli PlayStation 4 in Xbox One.

Tr0n ::

Igra E3 2013 ce mene vprasate. :)

Sssaga ::

Heh, se spomnim, da se je folk pritoževal nad premajhnim ozemljem. Meni je bilo dovolj veliko in kar pravijo za tole je pa WAU! Problem? Če se bodo pojavljala repetitivna območja.
PC: http://valid.x86.fr/3gqzt3 @ EK Supreme HF
SIM: /watch?v=qwMz9jsqKUQ @ G27 | Z906 ~ Xonar DX

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sssaga ()

Izi ::

Bistvo Witcherja je bilo, da je imel vedno zaprta področja in šele ko si na nekem področju opravil vse potrebno se je odprla pot naprej. Po svoje je to sicer dajalo občutek omejenosti, ampak smo imeli pa zato zraven vedno odlično zgodbo, ki je tekoče in brez prekinitev sledila napredovanju skozi celo igro.
Sedaj bo pa kar naenkrat vse odprto in še velikansko za povrhu. To sicer daje občutek svobode, ampak zgodba pa pri takih igrah hitro zvodeni, če zadeve niso narejene kot se zagre in ponavadi niso.
Izdelovalci nikakor ne morejo vedeti, kam se boš odpravil in v kakšnem zaporedju boš obiskoval posamezna področja. Sovražniki bodo ali prelahki ali pa pretežki, pa questi tudi dostikrat izpadejo nesmiselni, če jih ne delaš v pravem vrstnem redu.
Dobra zgodba in v celoti odprto področje je bil vedno paradoks. Dvomim, da bo sedaj drugače. Že desetletja dolgo igram igre in vem, da je za dobro zgodbo v igri potrebno postopno odpiranje območij. Po drugi strani igre kot so Skyrim nudijo veliko zabave in občutek popolne svobode, ampak zgodba je pa vedno v drugem planu in hitro pozabljiva. Čeprav sem po dolgem in počez prehodil celoten Skyrim in naredil stotine questov se komajda spomnim zakaj se je sploh šlo. Spomnim se nekih zmajev vse ostalo je že odšlo. Oba Witcherja pa imam še vedno živo v spominu, vsak lik mi je znan. Še vedno se spomnim vsake beznice in bordela skozi zgodbo. Na koncu je to tisto kar šteje ne pa velikost in odprtost ozemlja.

In to mene najbolj skrbi, ker največja odlika dosedanjih dveh Witcherjev je bila ravno odlična zgodba. Odprto in veliko ozemlje bo to skoraj zagotovo pokvarilo.

Lonsarg ::

Izi je izjavil:

35-krat večje ozemlje od dosedanjih Witcherjev :O
Pretiravanje nikoli ni dobro. Tudi najbolj zdrave in najbolj dobre reči so v prevelikih količinah vedno škodljive in slabe ;)
Tole se zna razviti v Skyrim, katerega največji minus je bilo ravno mnogo preveliko ozemlje in neskončno število stranskih questov.
Upam, da se bodo posvetili predvsem glavnemu questu in so stranski questi v manjših količinah in samo za popestritev.

Mislim pa, da sploh ni več nobenega dvoma, da bo to naj igra leta 2014. Če jo bodo seveda sploh uspeli dokončati drugo leto.
Bo pa to verjetno prva velika igra, ki jo ne bo več na starih konzolah. Bo samo za PC in za obe novi konzoli PlayStation 4 in Xbox One.


Prviš od miljarde komentarjev glede Skyrima slišim, da bi se kdorkoli pritoževal nad preveliko pokrajino Skyrima.... Sama velikost ni pomembna, ampak izvedba, pri skyrimu si komot igral samo glavne queste, vsi side questi so opcijski. Pri Witherju prav tako velikost ni pomembna, pomembna je izvedba balanciranja in zgodbe.

Witcher 1 je imel dosti veliko območje, ki je sproti odkrivalo in z tem je bil problem balanciranje in zgodbe rešen, kako bodo pri Witcher 3 rešili bomo še videli, zapiranje pokrajin ni edina možnost...
Witcher 2 je imel po drugi strani za faktor 10 manjše območje in tudi bil za faktor 5 krajši od Witcher 1 in je torej po mojem mnenju totalna sramota te serije.


Tako da Witcher 3 je mogoče 35krat večji od Witcher 2 od Witcher 1 pa najbrž samo kake 5krat ali manj večji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Izi ::

Sem malo prebral intervjuje, ki so jih na E3 imeli kar nekaj in razveseljivo je, da se zavedajo, da zgodba in open world ne gresta ravno dobro skupaj.
"Story can be lost in the open world," said Mattsson. "We want it to make sense. There is no 'collect ten flowers' or 'take this package over there' type questing. We are eager to prove that we made an open world with a strong story."
To je že dobro znamenja, da bodo trivialne queste izpustili. Največja neumnost bi bila, da bi moral nesti kakšen peketek nekomu na drugi konec dežele, kot je to kar nekajkrat v Skyrimu.

Omenil, je, da je dežela celo večja kot v Skyrimu. Na konju je iz enega konca dežele na drugega kar konkretnih 40 minut jahanja :O
Potovali bomo lahko peš, s konjem ali s čolnom. Pa "hitro potovanje" bo tudi možno seveda samo na področja, ki smo jih že obiskali.

Kljub velikanskemu ozemlju ne bo "loading screensov" ampak bo celotna dežela v enem kosu, nalagala pa se bo sproti v ozadju, ko bomo potovali naokoli.

Pravijo, da je bojazen, da bo zaradi velikosti ozemlje preveč pusto, odveč. Igralec naj bi naletel na nekaj zanimivega ne vsakih 2 do 5 minut. Celotno ozemlje pa je narejeno ročno. Nič ni računalniško ali naključno generirano.

Med raziskovanjem so potrjene Podzemne jame, Stranski questi, močne unikatne pošasti in seveda skriti zakladi.
Med raziskovanjem se bo kakšen stranski quest naključno pojavil, ampak so poudarili, da so vsi questi vključno s stranskimi narejeni ROČNO in z občutkom za zgodbo in ne kot v Skyrim ko je polovica stranskih questov kar naključno računalniško generirana.

Kot se za Witcherja spodobi se zgodba, glede na naše odločitve, deli na različne poti in različnih koncev igre bo kar okrog 36 :))

Izi ::

V intervjujih sem našel sem še dve pomembni zadevi.
Pri primerjavi Assassin’s of Kings z Wild Hunt sta omenejeni dve razliki:
1. Enemies are generally a lot tougher and methodical to take down, Geralt’s sword play faster, and sign powers like Igni easier to chain into battle (like incinerating your enemies).
2. CDPR have also noted the negative reception from fans in regards to Assassin’s of Kings quick time events, removing all such things from Wild Hunt‘s combat.


Ne bom nič prevajal, ker kdor ne zna angleško tako ali tako nima kaj igrati te igre. Samo komentar.
1. To verjetno pomeni, da bo v igri malo sovražnikov, ampak bo pa prav vsak hudičevo zaguljen in se bo vsakega potrebno lotiti taktično in premišljeno.
Je pa to zanimivo tudi zato, ker je vse to veljalo že za prejšnje Witcheeje. Sovražnikov je bilo vedno bolj malo in bili so hudičevo težavni. Če bo boj sedaj še bistveno težavnejši od prejšnjega dela zna vse skupaj privesti do besnega razbijanja tipkovnic in monitorjev ;)

2. Popolna odstranitev vseh QTE dogodkov iz igre pa lahko samo pozdravimo. Ta svinjarija se je na PC igre zanesla iz konzol in hvala bogu, da je vsaj v tej igri, ki je delana v prvi vrsti za PC-je, ne bomo videli več.
Kaj QTE dogodki naredijo iz igre smo videli v zadnjem Tomb Raiderju, kjer so z njimi skoraj uničili drugače precej dobro igro.

Izi ::

Precej zgodaj za preview, ampak PC Gamer je bil kot kaže eden izmed tistih redkih izbrancev, ki so za zaprtimi vrati E3 že lahko igrali demo verzijo tretjega Witcherja.
The Witcher 3: Wild Hunt preview — a giant world of decisions and consequences
Zanimivo branje.

M-Power ::

The Witcher 3: Wild Hunt - Killing Monsters Cinematic Trailer




(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: M-Power ()

M-Power ::

The Witcher 3: Wild Hunt - Gameplay Trailer


System requirements
http://www.game-debate.com/games/index....
(\__/)
(='.'=)
(")_(")

yayo ::

Si me prehitel za par ur ;)
Drugače pa Hell yea!

klkkkkkkkkkk ::

GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Izi ::

Odličen in obsežen članek o prihajajočem tretjem Witcherju in zakaj se bo moral Skyrim skriti pred njim.
Why The Witcher 3 is a Skyrim killer

Če izpostavim najbolj zanimive zadeve iz članka:
- Igra bo imela 36 možnih različnih koncev
- Celoten svet se bo spreminjal glede na naše odločitve in bo imel 12 različnih stopenj
- Čisto na koncu bodo trije različni epilogi, skozi katere bomo igrali
- Več kot 100 ur igranja
- Samo glavna rdeča nit brez vseh stranskih nalog bo vzela več kot 50 ur
- Glavna zgodba ima dve niti in sicer iskanje Geraltove izgubljene ljubezni, čarovnice Yennefer iz Vengerberga in pa raziskanje skrivnosti okoli Wild Hunta, mogočne nadnaravne rase, ki jo vodi King of the Wild Hunt.
- Naokoli po svetu bo sejalo strah in trepet kar 80 posebno močnih pošasti, na katere bo razpisana bogata nagrada. Vsaka bo imela svojo zgodbo in za Geralta bo to pomenilo 80 zanimivih stranskih questov.
- Proti temačni zgodbi tretjega Witcherja so ostale RPG zgodbe kot pravljice iz otroškega vrtca.
- Zgodba bo brutalna in vsebovala vse odtenke sivine. Prav nič ne bo črno belega.
- Dobrih in slabih odločitev v Witcherju ni, kot je znano že iz prejšnjih delov so vse samo bolj ali manj slabe
- Vsaka pošast bo imela različno tehniko boja in različne šibke točke, ki jih bo treba najprej ugotoviti. Uporabljali bomo "Witcher Senses", ki bo deloval podobno kot "Detective Mode" iz Batmana, ki osvetli šibke točke na sovražniku, na primer nam pokaže katere okončine je treba najprej odstraniti preden lahko nadaljujemo boj.
- Svet Witcherja 3 je približno 35-krat večji kot svet Witcherja 2, ki je bil kar precej velik. Tudi od Skyrima je precej večji.
- Na konju je potrebno okoli 40 minut divje ježe, da pridemo iz enega konca dežele do drugega.
- Prisotni bodo dnevni cikli, dan, noč, vreme se bo spreminjalo od lepega pa do divjih viharjev.
...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

M-Power ::

The Witcher III System Requirements
http://www.game-debate.com/games/index....
(\__/)
(='.'=)
(")_(")

M-Power ::

The Witcher in Numbers

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

def0r ::

A bigger pic please?:)

M-Power ::

def0r je izjavil:

A bigger pic please?:)




http://www.gameinformer.com/b/news/arch...

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Xserces ::

Čakamo na tole :)
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

Meizu ::

Izi je izjavil:

35-krat večje ozemlje od dosedanjih Witcherjev :O
Pretiravanje nikoli ni dobro. Tudi najbolj zdrave in najbolj dobre reči so v prevelikih količinah vedno škodljive in slabe ;)
Tole se zna razviti v Skyrim, katerega največji minus je bilo ravno mnogo preveliko ozemlje in neskončno število stranskih questov.
Upam, da se bodo posvetili predvsem glavnemu questu in so stranski questi v manjših količinah in samo za popestritev.

Mislim pa, da sploh ni več nobenega dvoma, da bo to naj igra leta 2014. Če jo bodo seveda sploh uspeli dokončati drugo leto.
Bo pa to verjetno prva velika igra, ki jo ne bo več na starih konzolah. Bo samo za PC in za obe novi konzoli PlayStation 4 in Xbox One.



Zakaj bi pa to bil minus skyrima? Hvala bogu, da imamo tako velika ozemlja, tisti ki smo die hard feni elder skrolov tako igro igramo že od izida in še vedno se je nismo naveličali. Enostavno toliko stvari je za počet, da ubistvu še zdaj nisem odkril vsakega questa.

Izi ::

Meizu je izjavil:

Izi je izjavil:

35-krat večje ozemlje od dosedanjih Witcherjev :O
Pretiravanje nikoli ni dobro. Tudi najbolj zdrave in najbolj dobre reči so v prevelikih količinah vedno škodljive in slabe ;)
Tole se zna razviti v Skyrim, katerega največji minus je bilo ravno mnogo preveliko ozemlje in neskončno število stranskih questov.
Upam, da se bodo posvetili predvsem glavnemu questu in so stranski questi v manjših količinah in samo za popestritev.

Mislim pa, da sploh ni več nobenega dvoma, da bo to naj igra leta 2014. Če jo bodo seveda sploh uspeli dokončati drugo leto.
Bo pa to verjetno prva velika igra, ki jo ne bo več na starih konzolah. Bo samo za PC in za obe novi konzoli PlayStation 4 in Xbox One.



Zakaj bi pa to bil minus skyrima? Hvala bogu, da imamo tako velika ozemlja, tisti ki smo die hard feni elder skrolov tako igro igramo že od izida in še vedno se je nismo naveličali. Enostavno toliko stvari je za počet, da ubistvu še zdaj nisem odkril vsakega questa.

Kar se tiče Skyrima je bil zame problem, ker me je vsak quest pošiljal čisto na drugi konec velikanske dežele, kjer sploh še nisem bil, in tako sem mimogrede imel 50 nerešenih questov.
Ko pa sem se odpravil reševat en quest, sem rabil celo uro, samo da sem prišel do tja, vmes pa dobil še 10 novih questov. Nekje sredi igre se mi je nabralo že kakšnih 100 nerešenih questov in vse skupaj je bilo močno nepregledno. To je bil minus Skyrima.
Ker bo tukaj ozemlje še večje upam, da imajo izdelovalci toliko pameti, da bodo NPCje s questi postavili čim bližje nalogi.
A ni lepše, če te NPC pošlje ubiti pošast, ki se je naselila v jami na njegovem vrtu, kot pa da te pošlje v neko jamo za devetimi gorami, kjer je pred časom nekaj izgubil? Ko čez en teden slučajno prideš do tiste jame sploh ne veš več da imaš tam quest in vse skupaj deluje precej izgubljeno.

kmetek ::

Kje je bolje igrati Witcherja 1 in 2? Steam ali PS3?
aja, sej ga sploh ni za PS3...steam torej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kmetek ()

klkkkkkkkkkk ::

@izi če te moti "velikanska pokrajina" potem nehaj igrati take špile ki so znani po takih rečeh... Zate bi bilo najbolje imeti 50 questov v 2 ali 1 mestu...
Pač to so igre, ki morajo imeti to!

Skyrim me je najbolj razočaral pri zavzemanju mesta - vsaj malo večje število vojakov (vojške taktike v bitki) .... POLOM!

Lp
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Zgodovina sprememb…

PaX_MaN ::

M-Power je izjavil:

def0r je izjavil:

A bigger pic please?:)

http://www.gameinformer.com/b/news/arch...

Roflol, igra sploh še ni izdana pa že kr 79(!) nagrad.
Dude, what the hell?
Zapišite si za uho: http://odlocitve.us-rs.si/sl/odlocitev/US31072
"Fašisti prihodnosti se bodo imenovali antifašisti" - Winston Churchill

M-Power ::

PaX_MaN je izjavil:

M-Power je izjavil:

def0r je izjavil:

A bigger pic please?:)

http://www.gameinformer.com/b/news/arch...

Roflol, igra sploh še ni izdana pa že kr 79(!) nagrad.
Dude, what the hell?


Mislim, da so to nagrade z E3 in podobnih sejmov.
(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Izi ::

Ja, na E3 (junij 2013) je bil Witcher 3 glavna zvezda in pobral kar 49 nagrad:
Game of the Show, Best PC Game, Best Graphics, Best RPG, Best Nominee, Most Anticipated, Best Adventure Game, Best Storyline, Most Gracious Technological Excellence, Best Sequel, ...

Mietzsche ::

Samo da ne bo na koncu izpadel kot Gothic 3. Drugače glede števila koncev totalno pretiravajo - realno gledano je imela dvojka samo štiri, ker sta v igri samo dve večji odločitvi: izbira med Rochem in Yaevinnom na koncu 1. poglavja in izbira med Triss in Rochem / Yaevinnom tik pred koncem. Ostalo je bolj kot ne dekor

Lonsarg ::

Ma preveč koncev ima tudi minus, če so preveč drugačni. Recimo v Witcher 2, da ne vidiš škratjega mesta(vsaj ne v svoji veličini) če izbereš drugo pot je fail. Prav tako to, da z različno odločitvijo izveš drugi del zgodbe, jaz hočem ko prvič obrnem vse skrivnosti vedit. Witcher 1 je zame zaenkrat legenda, zadovoljstvo, ki ga dobiš, ko nevtralno razrešiš spor za Lady of the Lake je moj najboljši del Witcherja. Dober RPG je tisti, kjer ti v spominu ostanejo tudi side questi.

yayo ::

kmetek je izjavil:

Kje je bolje igrati Witcherja 1 in 2? Steam ali PS3?
aja, sej ga sploh ni za PS3...steam torej.



GOG obvezno, drm free pa še ves keš gre razvijalcu, ker gre za isto firmo.
Btw, ne bo problem igrati par let, ker sem popolnoma doma v Geraltovem svetu, ko prebereš šest knjig iz sage dobi obisk vsake lokacije dodaten pomen. ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: yayo ()

Izi ::

Mietzsche je izjavil:

Drugače glede števila koncev totalno pretiravajo - realno gledano je imela dvojka samo štiri, ker sta v igri samo dve večji odločitvi: izbira med Rochem in Yaevinnom na koncu 1. poglavja in izbira med Triss in Rochem / Yaevinnom tik pred koncem. Ostalo je bolj kot ne dekor

Kolikor jaz razumem, bodo v tretjem Witcherju pravzaprav samo tri popolnoma različne poti, ker imamo tudi tri različna zadnja poglavja (poglavje Epilog), skozi katera seveda igramo.

Witcher 2 je imel pravzaprav samo dve različni poti, ki sta vodili do 16 različnih koncev.
Witcher 3 pa bo imel, po moje, tri različne poti, ki bodo vodile do 36 različnih koncev.

Med igro bomo tako preoblikovali celoten Zemljevid, da je možnih 12 različnih stopenj celotnega ozemlja. Matematično bi torej sklepal, da bo v igri 12 velikih odločitev, ki bodo preoblikovale zemljevid in teh 12 odločitev bo po treh različnih poteh vodilo do 36 koncev (12 * 3 = 36)
To je samo moje razmišljanje.
strani: « 1 2 3 ... 28


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Cyberpunk 2077

Oddelek: Igre
412838 (150) yayo
»

Dragon Age: Inquisition (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Igre
46540096 (2080) M-Power
»

The Witcher

Oddelek: Sedem umetnosti
6499 (100) janex
»

Fallout 4 pokosil vse rekorde (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Igre
608921 (4695) Jst
»

The Witcher 2: Assassins Of Kings (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Igre
40147980 (17196) yoco

Več podobnih tem