Forum » Igre » The Witcher 2: Assassins Of Kings
The Witcher 2: Assassins Of Kings
def0r ::
McGregorSL ::
Jest ne dam več kot 30€ za katerikoli singleplayer špil.
Sicer zelo pohvalno, da je PC only in da verjetno bo kvaliteten....sam 45€ je preveč (pika)
Sicer zelo pohvalno, da je PC only in da verjetno bo kvaliteten....sam 45€ je preveč (pika)
def0r ::
McGregorSL je izjavil:
Jest ne dam več kot 30€ za katerikoli singleplayer špil.
Sicer zelo pohvalno, da je PC only in da verjetno bo kvaliteten....sam 45€ je preveč (pika)
Jah pac, drugace pa kupi za tistih 5$ Witcher 1 in pocakaj 2 leti:)
detroit ::
Men sicer ni pohvalno, da je PC only. Pohvalno bi bilo če bi bil za vse sisteme in platforme in imel platformspecific kontrole ne pa neke glupe npr. konzolne menije in kontrole. Ampak dobaaaar igra bo brez dvoma dobra.
Skero
blblb ::
McGregorSL je izjavil:
Jest ne dam več kot 30€ za katerikoli singleplayer špil.
Sicer zelo pohvalno, da je PC only in da verjetno bo kvaliteten....sam 45€ je preveč (pika)
Zavvi
Evo ga.. pod 30€.
In ce koga zanima, iz Zavvija ni postnine.
lp, blblb
opeter ::
Ja, samo a ni od Atarija? Potem je Gogova verzija dosti boljša. Enostavno, brez DRM-ja.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
def0r ::
Ne vem za nas bi mogel biti CDprojekt sam publisher.
Publisher(s)
Atari (North America)
CD Projekt (Central Europe)
(Digital)
1C (Russia)[2]
Takole je oznaceno na wikipedii, ne vem pa kako je :)
Publisher(s)
Atari (North America)
CD Projekt (Central Europe)
(Digital)
1C (Russia)[2]
Takole je oznaceno na wikipedii, ne vem pa kako je :)
ahac ::
Ja, samo a ni od Atarija? Potem je Gogova verzija dosti boljša. Enostavno, brez DRM-ja.
V škatli dobiš še cel kup stvari, ki jih pri downloadu ni. Nekaterim to več pomeni kot pa jih moti DRM, ki je itak pri vseh špilih.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
MajstrZvasi ::
Men sicer ni pohvalno, da je PC only.
Hvala bogu vsaj eden v parih letih da je pc ekskluziva sit sem že teh consolastičnih špilov omejenih z vseh koncev.
Pjača je kurba kurbe mamo pa rad.
Alamar ::
Tisti, ki vam je preveč celo 30 EUR iz anglije za tako odličen špil, počakajte par tednov, ker bo cena padla. Ponavadi se potem dobi za 15-17 funtov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Alamar ()
IvoJan ::
zadeva zgleda totalni rig killer! kake mate mašine in kolk fpsjev dobite na max?
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
blblb ::
Ja, samo a ni od Atarija? Potem je Gogova verzija dosti boljša. Enostavno, brez DRM-ja.
V škatli dobiš še cel kup stvari, ki jih pri downloadu ni. Nekaterim to več pomeni kot pa jih moti DRM, ki je itak pri vseh špilih.
+ ce sem prav videl je na GOG-u igra tudi 49E, kar je glede na to da pri Zavvi-ju dobis skatlo, mapo in se nekaj drobnarij, totalen rip-off. Sicer ne vem kaksen DRM ima igra ampak vseeno...
lp, blblb
Mavrik ::
Opozorilo tistim, ki še igre nimate:
Trenutno, v kolikor imate 7.1 zvočni sistem (sem spadajo tudi G35 slušalke) od igre ne boste dobili enega samega tona. Joys of PC gaming, kjer je očitno preveč pričakovati delujoč izdelek na trgu -_-
Trenutno, v kolikor imate 7.1 zvočni sistem (sem spadajo tudi G35 slušalke) od igre ne boste dobili enega samega tona. Joys of PC gaming, kjer je očitno preveč pričakovati delujoč izdelek na trgu -_-
The truth is rarely pure and never simple.
McGregorSL ::
+ ce sem prav videl je na GOG-u igra tudi 49E, kar je glede na to da pri Zavvi-ju dobis skatlo, mapo in se nekaj drobnarij, totalen rip-off. Sicer ne vem kaksen DRM ima igra ampak vseeno...
lp, blblb
Se strinjam gog, steam je res ripoff... 49€ ja lol
Že pri nas v navadni trgovini dobiš špil za 37€ jao
MajstrZvasi ::
zadeva zgleda totalni rig killer! kake mate mašine in kolk fpsjev dobite na max?
Saj je prav da na max ubije komp pač future proof. Nvidia Driverji 266.58 Resolucija 1920-1080 Na ultra nastavitvah mi gtx480 zamori pod 30fps.
Na high pa špil deluje od 35+fps povprečje nekje 40-50fps za rpg majka. To sem samo na hitro sprobal od začetka v gradu mogoče je potem v gozdu bolj zahtevno nevem. Samo na živce mi gre ker grafična tuli zraven bo treba na vodo naštimat.
Pjača je kurba kurbe mamo pa rad.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MajstrZvasi ()
BALAST ::
Samo na živce mi gre ker grafična tuli zraven bo treba na vodo naštimat.
To te bo drago stalo, raje si privošči kakšen aftermarket hladilnik
To te bo drago stalo, raje si privošči kakšen aftermarket hladilnik
ABX ::
zadeva zgleda totalni rig killer! kake mate mašine in kolk fpsjev dobite na max?
Ne podpira še Crossfire tako da bom še malo počakal preden obupam.
novi ATI profiler naj bi bil v razvoju za to igro
http://forums.amd.com/game/messageview....
P.S: Dokler ne pride novi profiler če preimenujete witcher2.exe v Dirt2.exe bo omogočalo Crossfire brez da bi slika utripala.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Blazz ::
Poizkusil včeraj igrati cca 45 min in je kr cool, je pa res rig killer. Na 4,5 ghz sandy bridgeu z radeon 6870 z 1920x1200 ne morm igrat na high...
Končno en normalen FRP, dragon age 2 je bil totalen crap
Končno en normalen FRP, dragon age 2 je bil totalen crap
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Blazz ()
yayo ::
Zgleda, da igra res ni prav nič optimizirana za ATI kartice, meni daje isti FPS na High (ki, mi ga kao priporoča glede na moj pc) kot na Medium. In to je 25-30 fps, s špicami do 40, žalostno... Če dizejblam SSAO, AA, dam na windowed mode in še par malenkostnih nastavitev znižam, pridobim morda 3-5 fps. Očitno je prav brezveze hitet, da bi bil med tistimi, ki bodo igro pričeli igrati na sam dan izdaje, posebno, če nimaš pravkar kupljenega pcja (moj je 4 leta star: Q6600, ATI 4870, 4gba ram). Upam, da bo ATI sklempal skupaj kakšen fix za tole igro še pred junijem...
EDIT
Ravnokar ugotovil, da če igram na Ultra z izklopljenim ubersamplingom, SSAO in AA dobim boljši FPS kot na High, how weird...
EDIT
Ravnokar ugotovil, da če igram na Ultra z izklopljenim ubersamplingom, SSAO in AA dobim boljši FPS kot na High, how weird...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: yayo ()
yayo ::
Glede G2Play in podobnih azijskih preprodajalcev, ki kupijo igre na tržiščih tretjega sveta kjer so cenejše, jih odprejo ter preko neta prodajajo zahodnjakom aktivacijske kode:
It has been brought to our attention that some people are attempting to sell The Witcher 2 activation codes without the actual game or the additional content included in legitimate copies. Such codes are of unknown origin, and there is a high possibility that they will not work. CD Projekt RED will not provide technical support for these copies. We advise you not to buy an activation code alone since The Witcher 2 is not legitimately available this way.
It has been brought to our attention that some people are attempting to sell The Witcher 2 activation codes without the actual game or the additional content included in legitimate copies. Such codes are of unknown origin, and there is a high possibility that they will not work. CD Projekt RED will not provide technical support for these copies. We advise you not to buy an activation code alone since The Witcher 2 is not legitimately available this way.
MajstrZvasi ::
Blazz bom jas danes sprobal z drugim kompom je gor sandy na 4.4ghz in 6970 kako kaj deluje pri 1920 resolucije me res zanima če igro zmaga na high ker moč grafe je približno vštric z mojo gtx480 ki komot na high laufa..
Pjača je kurba kurbe mamo pa rad.
sajko33 ::
Ko gledam Metacritic se mi Bioware fanboyi/employee , kar malo zasmilijo, ko vidim da Witcherju 2 dajejo ocene 0. Da se lahko tako nizko spustiš in na tak način "promoviraš" DA2, ki je bil po mojem mnenju narejen samo zato, da se zasluži(obenem uničil sloves, ki si ga je Bioware pridobil z DA:O). No uglavnm dost žalostno, da se grejo take igrice.
Vsi tisti, ki imajo Ati kartice je očitno nekaj narobe na vašem sistemu meni špil laufa na HD5850 in imam v gužvi 30 fps, ob normalnem delovanju pa tam okrog 40-50. Kar se tiče opcij imam vse do konca razen ubersampling imam izklopljen.(imam tudi skoraj svežo inštalacijo Win7 sicer dovimim, da ima to kaj veze). Morda so driverji problem probajte naložiti 11.5a. Sicer pa že lep čas ni bilo tako dobrega špila in po mojem mnenju zna pobrati Letošnje Goty nagrade, lkjub temu da ima trenutno nekatere manjše težave in buge.
Vsi tisti, ki imajo Ati kartice je očitno nekaj narobe na vašem sistemu meni špil laufa na HD5850 in imam v gužvi 30 fps, ob normalnem delovanju pa tam okrog 40-50. Kar se tiče opcij imam vse do konca razen ubersampling imam izklopljen.(imam tudi skoraj svežo inštalacijo Win7 sicer dovimim, da ima to kaj veze). Morda so driverji problem probajte naložiti 11.5a. Sicer pa že lep čas ni bilo tako dobrega špila in po mojem mnenju zna pobrati Letošnje Goty nagrade, lkjub temu da ima trenutno nekatere manjše težave in buge.
MajstrZvasi ::
sajko33 vrjetno laufaš zadevo na manjši resoluciji. Recimo preskok iz 1280 na 1920 kar hudo vpliva na grafično kartico.
Sem falil da imaš uber izkloplen
In zakaj ultra nastavitve zamorijo komp samo za info.
Uber sampling."
As you'd expect, it's a high end option: "The whole scene is rendered multiple times to give best possible texture and object details and antialiasing (better than antialias and anisotropy even on highest settings)." The developer says this is intended only for those with both the best possible CPU and GPU available now (X4 980 / i7 980X and 6990 / 590).
Sem falil da imaš uber izkloplen
In zakaj ultra nastavitve zamorijo komp samo za info.
Uber sampling."
As you'd expect, it's a high end option: "The whole scene is rendered multiple times to give best possible texture and object details and antialiasing (better than antialias and anisotropy even on highest settings)." The developer says this is intended only for those with both the best possible CPU and GPU available now (X4 980 / i7 980X and 6990 / 590).
Pjača je kurba kurbe mamo pa rad.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MajstrZvasi ()
Izi ::
Kolikor prebiram forum od GOG ima več ljudi težave z Nvidia karticami kot pa z ATI.
Meni na mojem Q6600 in Radeonu 5850, ki je navit na 5870 pri resoluciji 1920 x 1200 leti ko sneta sekira ves čas na 60 fps, kjer ga drži vsync. To je na High nastavitvah.
Probal sem tudi Ultra grafične nastavitve in dela v redu, je igralno, ampak ni več povsem tekoče, pa sem prestavil nazaj na High.
Grafične razlike med High in Ultra se sploh ne opazi, razen, da dela več kot pol počasneje. Celo na Medium je zelo lepa grafika in komajda se opazi, da ne gre za najvišje nastavitve.
Sama igra je odlična, zaenkrat vse dela brez najmanjše napake. Zgodba seka, bojevanje pa je težko ko hudič že na Normal nastavitvi.
Je pa cel kup šlamparij, ki sicer nimajo kakšnega večjega vpliva, ampak bo treba odpraviti, da bo izkušnja popolna.
Če sistemski tekst DPI ni na default 100% potem sploh ne moreš vpisati serijske številke, v oknu grafičnih nastavitev pa se tudi vse prekriva in nekaterih nastavitev sploh ne vidiš. Vsak amaterski programer ve, da se v Windows uporabljajo procenti in ne fiksne številke, da GUI deluje na vseh sistemih enako. CDProjekt tega očitno ne ve.
Potem so podprli samo 16:9 razmerje, na 4:3, 5:4 in 16:10 pa pozabili. Čim ni razmerje 16:9 ima igra črne robove. Na 16:10 še nekako gre, na 4:3 in 5:4 se igre ne da igrati, ker je pol ekrana črnega, in je tekst hudo premajhen, da bi se ga dalo brati. Podpora vsem ekranom je napovedana za prvi popravek.
Premajhen tekst na višjih resolucijah je splošen problem. Jaz na 1920 x 1200 tistih majhnih številk, ki kažejo škodo pri bojevanju ne vidim, če se ne približam ekranu na 20 cm. Črke so visoke komaj dober milimeter. Spodaj in zgoraj pa imam po 2 cm neizkoriščenega črnega roba ker ni podpore za 16:10.
Človek razume, da konzole porti, kot naprimer Assasin Creed podpirajo samo 16:9. Witcher pa je samo za PC in take šlamparije ne smemo dovoliti. Še posebno, ker 1. del Witcherja podpira vse resolucije.
Potem v igri ni nobene skrinje za shranjevanje svojih odvečnih predmetov, kar je za RPG igro precejšen minus. Vse je treba sproti prodati, ali kar puščati ležati naokoli, ker kaj dosti ne moremo nositi okoli, ker smo hitro preobteženi. Preveril sem na forumu in do sedaj še nihče ni našel kakšne skrinje za shranjevanje predmetov.
Posnete pozicije je spet treba ročno brisati, saj bi drugače še pred koncem igre verjetno ostal brez prostora za snemanje, še posebno če imaš SSD. Vsak posnetek je kmalu dolg več kot 10 MB, snema pa se na vsakih nekaj minut.
Vsaj hitro snemanje na F5 so sedaj popravili, da vedno presname prejšnji posnetek in se jih ne nabere nekaj 1000. Je pa sedaj Avtosave tisti, ki naredi na stotine shranjenih pozicij.
Tudi Witcher sledi splošnemu trendu, da se RPG elementi umikajo in skrivajo. Občutek je kot da igramo čisto akcijsko igro, celo pavze ni več, je samo upočasnitev na tipki Ctrl, da lahko menjavamo orožja in magijo. Umiramo ravno tako pogosto, kot da bi igrali neko zaguljeno arkadno igrico in to že na Normalni stopnji. Kot sem videl na GOG forumu, večina igra kar na Easy težavnosti, ker so na Normal obupali že na tutorialu, ko te tisti velikanski Zmaj skuri v nekaj sekundah in te dostikrat napadejo tudi po trije oklepniki v najtežjih oklepih in še s ščitom povrhu. In sovražniki niso prav nič uvidevni kot v ostalih igrah. Čim udariš enega te ostali namahajo po hrbtu in ob vsakem udarcu rabiš nekaj trenutkov, da prideš k sebi. Tako, da že na Normalni stopnji ne opraviš popolnoma nič samo z meči. Nujna je hkratna uporaba napitkov in magije.
Ampak zgodba pa še vedno seka in čisto vsaka odločitev ima precejšnje posledice. Takoj padeš v zgodbo in tudi vse spremni tekst je zanimivo prebirati. Moram priznati, da v ostalih RPG-jih bolj malo prebiram obrobne stvari, tukaj pa je Jurnal vedno zanimivo prebirati.
Meni na mojem Q6600 in Radeonu 5850, ki je navit na 5870 pri resoluciji 1920 x 1200 leti ko sneta sekira ves čas na 60 fps, kjer ga drži vsync. To je na High nastavitvah.
Probal sem tudi Ultra grafične nastavitve in dela v redu, je igralno, ampak ni več povsem tekoče, pa sem prestavil nazaj na High.
Grafične razlike med High in Ultra se sploh ne opazi, razen, da dela več kot pol počasneje. Celo na Medium je zelo lepa grafika in komajda se opazi, da ne gre za najvišje nastavitve.
Sama igra je odlična, zaenkrat vse dela brez najmanjše napake. Zgodba seka, bojevanje pa je težko ko hudič že na Normal nastavitvi.
Je pa cel kup šlamparij, ki sicer nimajo kakšnega večjega vpliva, ampak bo treba odpraviti, da bo izkušnja popolna.
Če sistemski tekst DPI ni na default 100% potem sploh ne moreš vpisati serijske številke, v oknu grafičnih nastavitev pa se tudi vse prekriva in nekaterih nastavitev sploh ne vidiš. Vsak amaterski programer ve, da se v Windows uporabljajo procenti in ne fiksne številke, da GUI deluje na vseh sistemih enako. CDProjekt tega očitno ne ve.
Potem so podprli samo 16:9 razmerje, na 4:3, 5:4 in 16:10 pa pozabili. Čim ni razmerje 16:9 ima igra črne robove. Na 16:10 še nekako gre, na 4:3 in 5:4 se igre ne da igrati, ker je pol ekrana črnega, in je tekst hudo premajhen, da bi se ga dalo brati. Podpora vsem ekranom je napovedana za prvi popravek.
Premajhen tekst na višjih resolucijah je splošen problem. Jaz na 1920 x 1200 tistih majhnih številk, ki kažejo škodo pri bojevanju ne vidim, če se ne približam ekranu na 20 cm. Črke so visoke komaj dober milimeter. Spodaj in zgoraj pa imam po 2 cm neizkoriščenega črnega roba ker ni podpore za 16:10.
Človek razume, da konzole porti, kot naprimer Assasin Creed podpirajo samo 16:9. Witcher pa je samo za PC in take šlamparije ne smemo dovoliti. Še posebno, ker 1. del Witcherja podpira vse resolucije.
Potem v igri ni nobene skrinje za shranjevanje svojih odvečnih predmetov, kar je za RPG igro precejšen minus. Vse je treba sproti prodati, ali kar puščati ležati naokoli, ker kaj dosti ne moremo nositi okoli, ker smo hitro preobteženi. Preveril sem na forumu in do sedaj še nihče ni našel kakšne skrinje za shranjevanje predmetov.
Posnete pozicije je spet treba ročno brisati, saj bi drugače še pred koncem igre verjetno ostal brez prostora za snemanje, še posebno če imaš SSD. Vsak posnetek je kmalu dolg več kot 10 MB, snema pa se na vsakih nekaj minut.
Vsaj hitro snemanje na F5 so sedaj popravili, da vedno presname prejšnji posnetek in se jih ne nabere nekaj 1000. Je pa sedaj Avtosave tisti, ki naredi na stotine shranjenih pozicij.
Tudi Witcher sledi splošnemu trendu, da se RPG elementi umikajo in skrivajo. Občutek je kot da igramo čisto akcijsko igro, celo pavze ni več, je samo upočasnitev na tipki Ctrl, da lahko menjavamo orožja in magijo. Umiramo ravno tako pogosto, kot da bi igrali neko zaguljeno arkadno igrico in to že na Normalni stopnji. Kot sem videl na GOG forumu, večina igra kar na Easy težavnosti, ker so na Normal obupali že na tutorialu, ko te tisti velikanski Zmaj skuri v nekaj sekundah in te dostikrat napadejo tudi po trije oklepniki v najtežjih oklepih in še s ščitom povrhu. In sovražniki niso prav nič uvidevni kot v ostalih igrah. Čim udariš enega te ostali namahajo po hrbtu in ob vsakem udarcu rabiš nekaj trenutkov, da prideš k sebi. Tako, da že na Normalni stopnji ne opraviš popolnoma nič samo z meči. Nujna je hkratna uporaba napitkov in magije.
Ampak zgodba pa še vedno seka in čisto vsaka odločitev ima precejšnje posledice. Takoj padeš v zgodbo in tudi vse spremni tekst je zanimivo prebirati. Moram priznati, da v ostalih RPG-jih bolj malo prebiram obrobne stvari, tukaj pa je Jurnal vedno zanimivo prebirati.
Enron x86 ::
Odličen povzetek, Izi. Zelo me moti odsotnost tipke za pavzo (da preučiš situacijo, si v miru izbereš najšibkejšo tarčo; si ogledaš kakšno golazen...). Mimogrede, je komu uspelo usposobiti surround sound? Meni dela samo stereo, namesto 5.1.
Lp
Lp
Core i5-4690K@4.7| ASUS MAXIMUS VII HERO| 16 GB Corsair LP DDR3 1866 MHz|
ASUS 970 STRIX| SB Z OEM| Samsung 840 EVO 250 GB|
Seagate 2 TB| EVGA SuperNOVA G2 750 W| Fractal Define R4
ASUS 970 STRIX| SB Z OEM| Samsung 840 EVO 250 GB|
Seagate 2 TB| EVGA SuperNOVA G2 750 W| Fractal Define R4
yayo ::
@Izi
Imaš navit Q6600? Na koliko? Pri meni je FPS na Medium in High praktično enak, pa tudi na Low ni dosti višji.
Imaš navit Q6600? Na koliko? Pri meni je FPS na Medium in High praktično enak, pa tudi na Low ni dosti višji.
Rippy ::
Izjemno sem presenečen nad igro. Vse je na najvišjem nivoju (razen par grdih hroščev, ki se pojavijo tu in tam). Igra je neprimerno boljša od Turd Age 2.
Igra pa deluje fantastično (vse max razen ubersample) na 4.5ghz SB in Gigabyte 560Ti SoC
Igra pa deluje fantastično (vse max razen ubersample) na 4.5ghz SB in Gigabyte 560Ti SoC
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Rippy ()
def0r ::
Tudi jaz koncno dobil collectorja in sem zacel igrat :)
Malce tezko verjeti koliko so vse popravil od prvega dela, ja bugi obcasni so.
Grafika je wau nisem pricakoval tole od improved biowarovega engina, ker so ze veliko izboljsavo grafike obljubljali v DA2 katere nisem opazil. Sama zgodba, cinematici, nacin bojevanja. Totalno navdusen, upamd a bodo prodali dosti kopij da bomo lahko videli se 3. del.
Malce tezko verjeti koliko so vse popravil od prvega dela, ja bugi obcasni so.
Grafika je wau nisem pricakoval tole od improved biowarovega engina, ker so ze veliko izboljsavo grafike obljubljali v DA2 katere nisem opazil. Sama zgodba, cinematici, nacin bojevanja. Totalno navdusen, upamd a bodo prodali dosti kopij da bomo lahko videli se 3. del.
def0r ::
def, si torej dobil Collectors Edition? Je zadeva prispela nepoškodovana?
Vec ali manj, edino malce na kipcu je vidno da se je ribal ob notranji del skatle in je malce obrabljen ponekod, ni pa prevelike krize. Pa tudi okoli prostora za kipec je vse belo od prahu:)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: def0r ()
yayo ::
Vec ali manj, edino malce na kipcu je vidno da se je ribal ob notranji del skatle in je malce obrabljen ponekod, ni pa prevelike krize. Pa tudi okoli prostora za kipec je vse belo od prahu:)
Jaz še čakam, da mi poštar prinese mojo CE, se pa na netu oglaša veliko razočaranih kupcev, ki so dobili podrsan kipec ali zlomljen nos na kipcu. En tip pravi, da je z mokro grobo krpo zribal vso barvo s kipca in, da sedaj dobro zgleda.
Drugače pa je uradna interntna stran še nedelujoča, ogromno razpičkanih kupcev pljuva po CDP v komentarjih na novice (foruma ni nikjer), baje da je igro nemogoče aktivirati. Imam močan občutek, da je do "tehničnih težav" s forumi prišlo ravno zato, ker so zadnji trenutek ugotovili, da bo cel kup problemov in so želeli preprečiti, da forum postane navaden pljuvalnik. Po mojem se bo znova pojavil, ko bo izšel kakšen konkretnejši patch. Drugače pa sem sam svojo GOG verzijo inštaliral na dva računalnika brez enega samega problema (la laptop bolj zahec, ker je nov pa želim videti kako bo igra laufala v primerjavi z veliko škatlo). Sumim, da igra nima rada procesorjev z nizko frekvenco, pa čeprav so quad core.
IvoJan ::
Vec ali manj, edino malce na kipcu je vidno da se je ribal ob notranji del skatle in je malce obrabljen ponekod, ni pa prevelike krize. Pa tudi okoli prostora za kipec je vse belo od prahu:)
Jaz še čakam, da mi poštar prinese mojo CE, se pa na netu oglaša veliko razočaranih kupcev, ki so dobili podrsan kipec ali zlomljen nos na kipcu. En tip pravi, da je z mokro grobo krpo zribal vso barvo s kipca in, da sedaj dobro zgleda.
Drugače pa je uradna interntna stran še nedelujoča, ogromno razpičkanih kupcev pljuva po CDP v komentarjih na novice (foruma ni nikjer), baje da je igro nemogoče aktivirati. Imam močan občutek, da je do "tehničnih težav" s forumi prišlo ravno zato, ker so zadnji trenutek ugotovili, da bo cel kup problemov in so želeli preprečiti, da forum postane navaden pljuvalnik. Po mojem se bo znova pojavil, ko bo izšel kakšen konkretnejši patch. Drugače pa sem sam svojo GOG verzijo inštaliral na dva računalnika brez enega samega problema (la laptop bolj zahec, ker je nov pa želim videti kako bo igra laufala v primerjavi z veliko škatlo). Sumim, da igra nima rada procesorjev z nizko frekvenco, pa čeprav so quad core.
kako laufa na prenosniku? Kake so specifika ije? Resolucija in detajli?
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
yayo ::
Izi ::
Še ena malenkost v igri je moteča in sicer pretih govor, ki ga mimogrede preglasijo okoliški glasovi.
Večina iger omogoča posebej nastavljanje glasnosti za muziko, okolje in govor. Pri Witcherju 2 so na to pozabili in nastavlja se samo 2 kanala in sicer muziko posebej, ves ostali zvok pa ima skupen potenciometer za glasnost. Sramota.
Že takoj na začetku igre, ko okoli divja vojna, so Balliste tako glasne, da se govora večkrat ne sliši popolnoma nič, podnapisi so nujni, da sploh veš zakaj se gre.
Zanimivo pa je, da je ta problem najbolj opazen ravno na Angleškem jeziku. Prav vsi ostali jeziki so vsaj za 100 % glasnejši kot Angleščina. Najhujši pa je ravno Geralt, ki v Angleščini govori najtišje izmed vseh karakterjev v igri.
Drugače pa je zvok odličen, surround na mojem 5.1 sistemu deluje neverjetno realistično, muzika je tudi odlična, če bi se le nekako dalo povečati glasnost govoru. Upam, na kakšen popravek.
Večina iger omogoča posebej nastavljanje glasnosti za muziko, okolje in govor. Pri Witcherju 2 so na to pozabili in nastavlja se samo 2 kanala in sicer muziko posebej, ves ostali zvok pa ima skupen potenciometer za glasnost. Sramota.
Že takoj na začetku igre, ko okoli divja vojna, so Balliste tako glasne, da se govora večkrat ne sliši popolnoma nič, podnapisi so nujni, da sploh veš zakaj se gre.
Zanimivo pa je, da je ta problem najbolj opazen ravno na Angleškem jeziku. Prav vsi ostali jeziki so vsaj za 100 % glasnejši kot Angleščina. Najhujši pa je ravno Geralt, ki v Angleščini govori najtišje izmed vseh karakterjev v igri.
Drugače pa je zvok odličen, surround na mojem 5.1 sistemu deluje neverjetno realistično, muzika je tudi odlična, če bi se le nekako dalo povečati glasnost govoru. Upam, na kakšen popravek.
Mavrik ::
Tole z glasom je problem hroščavosti 5.1 zvoka - pri meni je preklop na stereo način popravil te probleme z glasnostjo.
Je pa vseeno režija sekvenc in glasovno igranje dokaj slaba in bolj na ravni B-produkcije kot pa na ravni Dragon Agea ali Mass Effecta. Samo okej, od Poljakov glede na izkušnje s prejšnjega Witcherja nismo veliko več pričakovali. Veliko bolj moteč je konzolastičen vmesnik, ki je precej okoren in počasen (kar je za PC igro precej smešno) ter okoren boj v primerjavi s konkurenti te zvrsti.
Je pa vseeno režija sekvenc in glasovno igranje dokaj slaba in bolj na ravni B-produkcije kot pa na ravni Dragon Agea ali Mass Effecta. Samo okej, od Poljakov glede na izkušnje s prejšnjega Witcherja nismo veliko več pričakovali. Veliko bolj moteč je konzolastičen vmesnik, ki je precej okoren in počasen (kar je za PC igro precej smešno) ter okoren boj v primerjavi s konkurenti te zvrsti.
The truth is rarely pure and never simple.
yayo ::
kako laufa na prenosniku? Kake so specifika ije? Resolucija in detajli?
Je čisto sranje, moj laptop je Lenovo Ideapad Y560,Intel Core i7-740QM 1,73 GHz,Trdi disk: 500GB, 7200rpm, SATA, Pomnilnik: 4GB (2x2GB), DDR3, 1333MHz,Grafična kartica: ATI Mobility Radeon HD 5730 1GB
Konfigurator igre mi pri privzeti resoluciji nastavi grafiko na Medium, pa dobim tja do 20FPS, sem jo znižal na Low pa dobim čisto enak FPS, unplayable...
Alamar ::
Ko govorite o popravku, ki pride. GOG verzija, ki jo tudi sam igram, ima baje vključena že dva popravka. Tudi tistega 400MB. Za retail verzijo ga pa še ni, razen za rusko verzijo sem videl na tej strani
http://www.patches-scrolls.de/the_witch...
Delajo pa na novem popravku ,ki bo med drugim omogočal 16:10 resolucije, saj mi gre prekleto na živce črn rob.
http://www.patches-scrolls.de/the_witch...
Delajo pa na novem popravku ,ki bo med drugim omogočal 16:10 resolucije, saj mi gre prekleto na živce črn rob.
Izi ::
saj mi gre prekleto na živce črn rob.
Dokler ne pride rešitev za podporo 16:10, lahko probaš sledeče:
V grafičnih nastavitvah igre izbereš namesto 1920 x 1200, resolucijo 1920 x 1080 in tako ti bo igro raztegnilo čez cel ekran. Resolucija bo še vedno 1920 x 1200, ampak bo igra brez črnih robov. Slika bo seveda po višini raztegnjena, ampak komajda opazno. Pri ljudeh in okolju se tisto malo raztegnitve ne opazi, edino okrogle reči postanejo malo jajčaste. Tudi tekst postane večji in ga je lažje brati.
Se moraš odločiti ali je bolje igrati s črnimi robovi ali pa z malenkost raztegnjeno sliko ampak lepo čez cel ekran.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
def0r ::
Ceprav sem vseeno bolj na zacetku se v Witcher 2 me zanima kako se resite ce je veliko stevilo enemijev.
V enki sem bil navajen da sem pac vkljucil stance v katerem sem hital vec ljudi na1x, tukaj pa lahko samo dodgam poskusam uporabiti AXII na enemu od sovraznikov in kaksnega ubiti vmes.
Je kaksna bolj elegantna resitev? (Trenutno sem komaj pri misiji, kjer sem mogel iti v jamo iskati nek root da bom lazje prezivel napad z onim monsterjem iz reke.
V enki sem bil navajen da sem pac vkljucil stance v katerem sem hital vec ljudi na1x, tukaj pa lahko samo dodgam poskusam uporabiti AXII na enemu od sovraznikov in kaksnega ubiti vmes.
Je kaksna bolj elegantna resitev? (Trenutno sem komaj pri misiji, kjer sem mogel iti v jamo iskati nek root da bom lazje prezivel napad z onim monsterjem iz reke.
Izi ::
Dokler nimaš skillov, za boj z več sovražniki hkrati ni druge kot da bežiš, čim sta ob tebi 2 sovražnika
Kotaljenje sem in tja precej pomaga, uporaba magije je nujna, kakšen napitek tudi ne škodi, predvsem pa veliko tekanja naokoli.
Bistvo je, da v vsakem boju najprej odstraniš najšibkejše, kamor spadajo tudi lokostrelci in oklepnike pustiš za na koncu.
Vigor (mana) je skoraj bolj pomemben kot Health. Brez njega ne moreš niti blokirati niti uporabljati magije. Čim ostaneš brez Vigorja tečeš naokoli, dokler se ti ne obnovi. In predvsem veliko potrpežljivosti v boju. Vsako junaško jurišanje med sovražnike je takojšen samomor.
Menda je kasneje v igri vse skupaj vedno lažje, če Geralta seveda ne pokvariš z napačnimi skilli
Je pa igra precej težka že na normalni težavnosti.
Pomembne namig, kako si povečati največjo dovoljeno težo prtljage iz 250 na 300, za nekatere bo to SPOILER:
V uvodu preden te napade Zmaj, zgoraj na vrhu stolpa ne smeš ubiti sina od baronese. Če ga ubiješ ne dobiš nič, če pa ga prepričaš, da položi orožje, kasneje proti koncu uvoda, ko ga rešiš iz zapora dobiš novo znanje, ki ti prinese možnost nositi dodatnih 50 teže. Zelo uporabna stvar.
Seveda pa s tem spremeniš zgodbo in potem spodaj v zaporu ne vidiš tiste "slavne" scene ko baroneso, skoraj golo mučijo, da bi podpisala priznanje
Nasploh sem opazil, da so boljše nagrade, čim manj pobijaš in čim bolj poskušaš vse skupaj rešiti na miren način. Sicer je bilo pa tako že v 1. delu.
Kotaljenje sem in tja precej pomaga, uporaba magije je nujna, kakšen napitek tudi ne škodi, predvsem pa veliko tekanja naokoli.
Bistvo je, da v vsakem boju najprej odstraniš najšibkejše, kamor spadajo tudi lokostrelci in oklepnike pustiš za na koncu.
Vigor (mana) je skoraj bolj pomemben kot Health. Brez njega ne moreš niti blokirati niti uporabljati magije. Čim ostaneš brez Vigorja tečeš naokoli, dokler se ti ne obnovi. In predvsem veliko potrpežljivosti v boju. Vsako junaško jurišanje med sovražnike je takojšen samomor.
Menda je kasneje v igri vse skupaj vedno lažje, če Geralta seveda ne pokvariš z napačnimi skilli
Je pa igra precej težka že na normalni težavnosti.
Pomembne namig, kako si povečati največjo dovoljeno težo prtljage iz 250 na 300, za nekatere bo to SPOILER:
V uvodu preden te napade Zmaj, zgoraj na vrhu stolpa ne smeš ubiti sina od baronese. Če ga ubiješ ne dobiš nič, če pa ga prepričaš, da položi orožje, kasneje proti koncu uvoda, ko ga rešiš iz zapora dobiš novo znanje, ki ti prinese možnost nositi dodatnih 50 teže. Zelo uporabna stvar.
Seveda pa s tem spremeniš zgodbo in potem spodaj v zaporu ne vidiš tiste "slavne" scene ko baroneso, skoraj golo mučijo, da bi podpisala priznanje
Nasploh sem opazil, da so boljše nagrade, čim manj pobijaš in čim bolj poskušaš vse skupaj rešiti na miren način. Sicer je bilo pa tako že v 1. delu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Berserker ::
Sem v istem questu kot def966 pa me zanima kje dobit dodatna zelišča ker mi natančno eno manjka da napravim napitek.
def0r ::
Sem v istem questu kot def966 pa me zanima kje dobit dodatna zelišča ker mi natančno eno manjka da napravim napitek.
Meni tudi samo nisem igral, bom poskusil najti v vasi imas herbaliste ki imajo nekaj. Drugace bom pa poskusil kaj guida pogledat isto kakor v enki:D
UPDATE: Nope tudi sam ne najdem Aether. Kakor sem gledal forume je baje potrebno pogledat vse okoli rastline in bos nekje nasel.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: def0r ()
yayo ::
Jaz komaj začenjam za prav igrat, preden sem začel TW2 sem se mučil z zadnjo Castlevanio, tako, da sem za nov način bojevanja kar natreniran (s XBox controllerjem). Kar me osebno najbolj moti (verjetno me bo še kaj a sem, kot sem rekel, na samem začetku) so pogovori. Saj dejansko sploh ne veš kaj bo Geralt v dialogu rekel, ko izbereš eno opcijo. Npr, pri pogovoru z Aryanom La Vallette sem izbral odgovor, ki mi je zgedal najbolj spoštljiv pa sva takoj potem udarila. Ko sem sceno ponovil in odločil, da ga bom okaral kot budalo, pa Geralt reče nekaj zelo pametnega in nato vsi odložijo orožje brez borbe, še malo pa b se pričeli objemat, hehe. Dialogi so, tako kot so zastavljeni, čista ruleta.
EDIT
btw, je kdo opazil spoof na račun Assassin's Creed v Prologu? Sem se dobro nasmejal;)
EDIT
btw, je kdo opazil spoof na račun Assassin's Creed v Prologu? Sem se dobro nasmejal;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: yayo ()
IvoJan ::
Odgovori so tako prizadeti kot v me2 in da2. Ziv kurac ne ve kaj bo geralt rekel.
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
Izi ::
Ljudje se po forumih na veliko sprašujejo, kdaj bo prišla PC verzija The Witcherja 2
Da ne bo pomote, večina igro hvali in je res dobra, ampak tako očitno konzolastične igre že dolgo nismo dobili. Celo porti iz konzol na PC so precej bolj PC-jaški kot pa Witcher 2.
- Na GOG forumu je večina ugotovila, da se The Witcher 2 igra bolje z igralnim ploščkom, kot pa s tipkovnico. Me sploh ne čudi, saj je vmesnik popolnoma konzolen in bojevanje prav tako.
Miška skorajda ni potrebna, veliko pa je trenutkov, ko se na ekran napiše navodilo, da moraš pritisniti določeno tipko in če tega ne storiš pravočasno se zgodi nekaj slabega ali pa celo umreš. Drugič se ti napiše, da moraš divje klikati na določeno tipko dokler se nekaj ne zgodi. Če ne klikaš dovolj hitro se ne zgodi nič. Potem moraš včasih klikati zaporedje pravih tipk, ki se izpisujejo na zaslon in to zelo hitro, drugače se zaporedje prekine in gre spet od začetka. Vse to so tipični konzolaški prijemi, ki so delani za igralni plošček, z namenom nadomestiti pomanjkanje miške.
- Za The Witcher 2 je bilo predvideno samo avtomatsko snemanje na vnaprej določenih lokacijah. Šele nekaj tednom pred izidom so na številne proteste na hitro dodali še hitro snemanje na tipko F5. Hitrega nalaganja, ki bi moral biti na F9 niso uspeli dodati.
- Igra je narejena samo za razmerje ekrana 16:9, čeprav statistika Steam in GOG, kaže, da je delež 16:9, 5:4 in 4:3 skupaj precej večji kot pa 16:9 razmerje, kjer so večinoma samo najcenejši monitorji z najcenejšo TNT matriko.
Vsi monitorji z boljšimi matrikami imajo razmerje 16:10, ker so namenjeni profesionalni rabi in tam je višina precej pomembna, Vsi 19" monitorji, ki so bili še nekaj let nazaj najbolj številčni so v razmerju 5:4, Še vedno pa je precej 4:3 monitorjev še posebno med profesionalci. Pri monitorjih je razmerje 16:9 komaj nekje med 30 in 40 % glede na vse ostale monitorje. Pri TV-jih pa je seveda 16:9 v veliki večini in na njih se igrajo konzole.
Torej ni druge, kot da so razmerje izbrali samo zaradi konzol, da bo prehod nanje lažji.
- RPG elementi so precej okleščeni številke in statistike pa so umaknili čisto v ozadje. Prve številke in statistike se pokažejo šele 2 menija globoko po pritisku na tipko "C" in nato še na tipko "Enter". Povsod drugje v igri so številke umaknili. Povsem konzolastičen prijem.
- Bojevanje je popolnoma arkadno in nima nič veze z RPG igrami. Bolj kot Geraltove statistike so pomembne naše prstne spretnosti med bojevanjem in ravno zaradi tega se bolje obnese igralni plošček, še posebno, ker merjenje in streljanja v igri ni in miška ne prinese nobene prednosti.
Tista PC ekskluziva, ki so jo na veliko oglaševali je bila samo podla marketinška poteza. Zadnjih par dni sem v intervjuji z izdelovalci že nekajkrat zasledil, da so igro delali dejansko za konzole, čeprav je najprej izšla na PC-ju. Namen je bil, da bo predelava na konzole enostavna in da bo na konzolah vse ostalo popolnoma enako in ne bo treba nič odvzemati, kar je nujno, če bi bila igra delana za PC.
Kakorkoli že igra je vseeno dobra in vleče v igranje, kljub vsem pomanjkljivostim podobno kot Mass Effect 2, čeprav je Mass Effect vseeno malo bolj PC-jaški, ker se tam bolje obnese miška kot pa igralni plošček.
Da ne bo pomote, večina igro hvali in je res dobra, ampak tako očitno konzolastične igre že dolgo nismo dobili. Celo porti iz konzol na PC so precej bolj PC-jaški kot pa Witcher 2.
- Na GOG forumu je večina ugotovila, da se The Witcher 2 igra bolje z igralnim ploščkom, kot pa s tipkovnico. Me sploh ne čudi, saj je vmesnik popolnoma konzolen in bojevanje prav tako.
Miška skorajda ni potrebna, veliko pa je trenutkov, ko se na ekran napiše navodilo, da moraš pritisniti določeno tipko in če tega ne storiš pravočasno se zgodi nekaj slabega ali pa celo umreš. Drugič se ti napiše, da moraš divje klikati na določeno tipko dokler se nekaj ne zgodi. Če ne klikaš dovolj hitro se ne zgodi nič. Potem moraš včasih klikati zaporedje pravih tipk, ki se izpisujejo na zaslon in to zelo hitro, drugače se zaporedje prekine in gre spet od začetka. Vse to so tipični konzolaški prijemi, ki so delani za igralni plošček, z namenom nadomestiti pomanjkanje miške.
- Za The Witcher 2 je bilo predvideno samo avtomatsko snemanje na vnaprej določenih lokacijah. Šele nekaj tednom pred izidom so na številne proteste na hitro dodali še hitro snemanje na tipko F5. Hitrega nalaganja, ki bi moral biti na F9 niso uspeli dodati.
- Igra je narejena samo za razmerje ekrana 16:9, čeprav statistika Steam in GOG, kaže, da je delež 16:9, 5:4 in 4:3 skupaj precej večji kot pa 16:9 razmerje, kjer so večinoma samo najcenejši monitorji z najcenejšo TNT matriko.
Vsi monitorji z boljšimi matrikami imajo razmerje 16:10, ker so namenjeni profesionalni rabi in tam je višina precej pomembna, Vsi 19" monitorji, ki so bili še nekaj let nazaj najbolj številčni so v razmerju 5:4, Še vedno pa je precej 4:3 monitorjev še posebno med profesionalci. Pri monitorjih je razmerje 16:9 komaj nekje med 30 in 40 % glede na vse ostale monitorje. Pri TV-jih pa je seveda 16:9 v veliki večini in na njih se igrajo konzole.
Torej ni druge, kot da so razmerje izbrali samo zaradi konzol, da bo prehod nanje lažji.
- RPG elementi so precej okleščeni številke in statistike pa so umaknili čisto v ozadje. Prve številke in statistike se pokažejo šele 2 menija globoko po pritisku na tipko "C" in nato še na tipko "Enter". Povsod drugje v igri so številke umaknili. Povsem konzolastičen prijem.
- Bojevanje je popolnoma arkadno in nima nič veze z RPG igrami. Bolj kot Geraltove statistike so pomembne naše prstne spretnosti med bojevanjem in ravno zaradi tega se bolje obnese igralni plošček, še posebno, ker merjenje in streljanja v igri ni in miška ne prinese nobene prednosti.
Tista PC ekskluziva, ki so jo na veliko oglaševali je bila samo podla marketinška poteza. Zadnjih par dni sem v intervjuji z izdelovalci že nekajkrat zasledil, da so igro delali dejansko za konzole, čeprav je najprej izšla na PC-ju. Namen je bil, da bo predelava na konzole enostavna in da bo na konzolah vse ostalo popolnoma enako in ne bo treba nič odvzemati, kar je nujno, če bi bila igra delana za PC.
Kakorkoli že igra je vseeno dobra in vleče v igranje, kljub vsem pomanjkljivostim podobno kot Mass Effect 2, čeprav je Mass Effect vseeno malo bolj PC-jaški, ker se tam bolje obnese miška kot pa igralni plošček.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
]Fusion[ ::
Naj bo igra ne vem kak dobra, da prideš noter je živa groza. Skoraj sem igro odložil zaradi tega. Dejansko te začetne stopnje nafilajo z toliko novimi informacijami, da se je nemogoče znajt. Izdelovalci bi si morali malo pogledat kako se naredi pameten tutorial :/
Zraven tega me moti način bojevanja, ki se mi zdi dokaj lesen...
Tak nekako so moje izkušnje od prve ure igranja.
P.S.:Tutorials 101
Zraven tega me moti način bojevanja, ki se mi zdi dokaj lesen...
Tak nekako so moje izkušnje od prve ure igranja.
P.S.:Tutorials 101
"I am not an animal! I am a human being! I... am... a man!" - John Merrick
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ]Fusion[ ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | The Witcher 4 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 23878 (931) | oo7 |
» | The Witcher 3: Wild Hunt (strani: 1 2 3 4 … 27 28 29 30 )Oddelek: Igre | 272998 (36864) | D3m |
» | Mass Effect Serija ali The Witcher Serija (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 14452 (13066) | nooby |