» »

Guild Wars 2

Guild Wars 2

««
13 / 43
»»

Meizu ::

Odvisno od serverjev pač. Na AION vem, da je blo v zlatih časih tam do 10k folka na server, če se ne motim. Mislim, da je to kar realna cifra za GW2 serverje, sploh glede na to, da je mapa v GW2 tako glomazna. Overcrowdinga tu ne bi smelo bit. Sploh pa, če je 10k folka na server to še ne pomeni, da jih je 10k hkrati online. Kar pa tudi ne gre kar tako izključiti. V vsakem primeru ima NCSoft (saj bo publisher?) kar konkretno opremo za postavljat serverje tako da... Ni panike glede tega.

Meizu ::

Odvisno od serverjev pač. Na AION vem, da je blo v zlatih časih tam do 10k folka na server, če se ne motim. Mislim, da je to kar realna cifra za GW2 serverje, sploh glede na to, da je mapa v GW2 tako glomazna. Overcrowdinga tu ne bi smelo bit. Sploh pa, če je 10k folka na server to še ne pomeni, da jih je 10k hkrati online. Kar pa tudi ne gre kar tako izključiti. V vsakem primeru ima NCSoft (saj bo publisher?) kar konkretno opremo za postavljat serverje tako da... Ni panike glede tega.

Odvisno od serverjev pač. Na AION vem, da je blo v zlatih časih tam do 10k folka na server, če se ne motim. Mislim, da je to kar realna cifra za GW2 serverje, sploh glede na to, da je mapa v GW2 tako glomazna. Overcrowdinga tu ne bi smelo bit. Sploh pa, če je 10k folka na server to še ne pomeni, da jih je 10k hkrati online. Kar pa tudi ne gre kar tako izključiti. V vsakem primeru ima NCSoft (saj bo publisher?) kar konkretno opremo za postavljat serverje tako da... Ni panike glede tega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

yoco ::

Jz sam že malo nestrpno čakam, da povedo system requirements ;((
Gledam na YT videe od Beta in zgleda ful dobr!

ABX ::

Meizu je izjavil:

Če citiram tvojo izjavo:

Največji problem je da hardware zahteve rastejo eksponencialno in ne linearno. Ker vsak igralec, poleg pošiljat informacije strežniku, jih mora tudi ostalim igralcem.


Je očitno, da si govoril o guestih, ne o strežniku. Tudi poslednje linke si navedel kot podporo zgoraj izjavljenemu. Zato sem pač komentiral. Se pa strinjam z eksponentno porastjo hardwerskih zahtev na strežniku, o tem ni dvoma. Saj je logično.

Sva se najverjetneje narobe razumela.


Jap, slabo sem se izrazil.

Naslednjič ko kuham bom malo manj tipkal po forumu. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Meizu ::

Ni panike. :)

Truga ::

ABX je izjavil:

Ker bilo kako obrneš večje število igralcev pomeni večjo obremenitev na strežnike in mrežo. Zato nekateri uporabljajo finte da razporedijo igralce čez strežinke.

Največji problem je da hardware zahteve rastejo eksponencialno in ne linearno. Ker vsak igralec, poleg pošiljat informacije strežniku, jih mora tudi ostalim igralcem.

Mrežne zahteve za rFactor2 (simulacija vožnje):

Bandwidth:
96 Kbits/sec per user for server populations less than 10
256 Kbits/sec per user for server populations between 10 and 20
768 Kbits/sec per user for server populations between 20 and 30

http://isiforums.net/f/showthread.php/1...

Stevilo na fizicni streznik bi ostalo isto?

tt2 ::

Na uradnih L2 serverjih je lahko hkrati do 6k igralcev.

ABX ::

Truga je izjavil:

ABX je izjavil:

Ker bilo kako obrneš večje število igralcev pomeni večjo obremenitev na strežnike in mrežo. Zato nekateri uporabljajo finte da razporedijo igralce čez strežinke.

Največji problem je da hardware zahteve rastejo eksponencialno in ne linearno. Ker vsak igralec, poleg pošiljat informacije strežniku, jih mora tudi ostalim igralcem.

Mrežne zahteve za rFactor2 (simulacija vožnje):

Bandwidth:
96 Kbits/sec per user for server populations less than 10
256 Kbits/sec per user for server populations between 10 and 20
768 Kbits/sec per user for server populations between 20 and 30

http://isiforums.net/f/showthread.php/1...

Stevilo na fizicni streznik bi ostalo isto?


Irilevanto ali je to fizično ali virtualno, več igralcev v seji, bolj eksponencialno raste hardware-ska zahteva. Zato uporabljajo trik z več sej na isti hardwarski mašini, namesto da imajo 1 ogromno sejo.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Truga ::

Which is exactly my point?

Zakaj ne dat vseh igralcev na en "server" in jih razporedit v instance. Vec ali manj vsi moderni MMOji to ze tko al tko pocnejo:
Channeli v guild wars mestih
Planetne instance v SWTOR
Channeli v TERA arejah
Instance v DDO public arejah.
In tako dalje, sigurno bo kdo se dodal.

Ce je v eni instanci prevec folka zgeneriras novo in nove playerje meces vanjo dokler se nizje ne spraznejo. Ko je instanca prazna jo zapres.

Tocno to v SWTOR ze obstaja. Zakaj se tega ne uporablja (uporabljalo se je prvi mesec, ko je blo po 200 folka v starter arejah, in sta ble 2 po 100 ljudi instead)? Zakaj razdeljevat playerje na razlicne serverje?

Ocitno je res to samo se zato da se da kasirat $$$ za server transferje, kot je nekdo rekel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

Tr0n ::

Saj channeli so se vedno na istem serverju (razen v GW1, kjer si lahko dejansko zamenjal jezik in s tem tudi server). Ampak vseeno imas nek hardlimit, kolko igralcev lahko server pohendla. To ti instance ne resujejo. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

Truga ::

Tocno to je point instanc: da jih lahko razporedis na razlicne fizicne serverje. Ce ima eve online lahko 60 tisoc (aka vse, ki trenutno igrajo) ljudi naenkrat na "enem" serverju zakaj drugi nebi mogli dosect tega istega? Ne razumem.

IvoJan ::

Truga je izjavil:

Tocno to je point instanc: da jih lahko razporedis na razlicne fizicne serverje. Ce ima eve online lahko 60 tisoc (aka vse, ki trenutno igrajo) ljudi naenkrat na "enem" serverju zakaj drugi nebi mogli dosect tega istega? Ne razumem.

ker se gre pri temu spilu o MILJONIH igralcev, ne pa piskavih 60 tisoč.

Tr0n ::

Truga je izjavil:

Tocno to je point instanc: da jih lahko razporedis na razlicne fizicne serverje. Ce ima eve online lahko 60 tisoc (aka vse, ki trenutno igrajo) ljudi naenkrat na "enem" serverju zakaj drugi nebi mogli dosect tega istega? Ne razumem.

Instanca ni cisto nic drugega, kot kopija sveta na istem serverju. Recimo pri TERI izberes server in potem imas pac vec instanc na tem serverju, da pac ni taka guzva. En tak server se vedno handla vse igralce/vse instance.

tt2 ::

Pomoje so glavni problem sistemske zahteve, ki ne bi mogle normalno poganjati igre, ko bi se srečala taka masa igralcev, kar bi se v taki igri sigurno.

Truga ::

tt2 je izjavil:

Pomoje so glavni problem sistemske zahteve, ki ne bi mogle normalno poganjati igre, ko bi se srečala taka masa igralcev, kar bi se v taki igri sigurno.

Saj se ne srecajo vsi naenkrat? Zato pa so instance, da imas igralce na razlicnih serverjih. Edina razlika bi bila v tem da bi lahko user izbral v kero instanco hoce, in bi tja pristal brez vecjih tezav (mel bi nek limit na instance, da nemorejo playerji ubit serverja), namesto da moras vsakic ko hoces igrat z nekom ki je slucajno na drugem serverju placat $$$.

Tr0n je izjavil:

Truga je izjavil:

Tocno to je point instanc: da jih lahko razporedis na razlicne fizicne serverje. Ce ima eve online lahko 60 tisoc (aka vse, ki trenutno igrajo) ljudi naenkrat na "enem" serverju zakaj drugi nebi mogli dosect tega istega? Ne razumem.

Instanca ni cisto nic drugega, kot kopija sveta na istem serverju. Recimo pri TERI izberes server in potem imas pac vec instanc na tem serverju, da pac ni taka guzva. En tak server se vedno handla vse igralce/vse instance.

URL? Ne verjamem da je to res, ker se stara igra kot je RO je imela razlicne dele sveta na razlicnih serverjih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

Tr0n ::

URL do definicije instance?

Instance dungeon @ Wikipedia

Having players participate in instances tends to spread out populations of players, instead of concentrating them, which may reduce or level the workload for both the server and client by limiting the number of potential interactions between players and objects. Because the player characters in the instance do not need to be updated on all the information going on outside the instance, and vice versa for the characters outside the instance, there is an overall decrease in demands on the network, with the net result being less lag for the players. This also reduces the demands on each player's computer, as the number of objects to be processed can be more easily limited by the game's developer. The developer can better reason about the worst case performance requirements in an instance because they do not have to consider scenarios such as hundreds of players descending on any location at any time.

Gre samo za princip, da se igralci razprsijo in da server ne rabi broadcastat vseh podatkov velikemu stevilu clientov, ampak manjsemu. Torej samo tistim, ki so v eni taksni instanci. To pomaga tudi na client strani, ker se zmanjsa stevilo elementov za izris in network promet. Server je pa se vedno samo eden.

Seveda bi lahko naredil tudi tako, da bi imel za vsako instanco svoj server, ampak potem rabis neko centralizirano bazo s podatki vseh userjev, kar pa spet s sabo potegne performancne tezave na nivoju DB in game serverjev. Zato pa moras recimo pri WoW placat transfer na drug server. Dejansko se morajo podatki iz ene baze, prenest v drugo. :)

To GW2 resuje tako, da se podatki med serverji in podatkovnimi bazami za dolocenega igralca synhronizirajo takrat, ko ta igralec dejansko zeli obiskat drug server. Se vedno pa je njegov "main account" vezan na server, ki si ga je izbral na zacetku.

EO je pa cisto druga zver, ker nimas toliko elementov, animacij in assetov za posiljat preko networka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

Truga ::

Tr0n je izjavil:

Seveda bi lahko naredil tudi tako, da bi imel za vsako instanco svoj server, ampak potem rabis neko centralizirano bazo s podatki vseh userjev, kar pa spet s sabo potegne performancne tezave na nivoju DB in game serverjev. Zato pa moras recimo pri WoW placat transfer na drug server. Dejansko se morajo podatki iz ene baze, prenest v drugo. :)

Exactly. Bazo sinhroniziras samo ko clovek menja server (instanco), kot bo naredil, kot si ze sam napisal, GW2. Vecina ljudi tega ne rabi pocet, ker te pametne igre itak vrzejo v isto instanco kot je tvoj friend/groupa/guild.

Ce bo GW2 res to pocel, pol ne vidim problema. Potem so serverji u bistvu samo instance, in nima veze kerga zberes, ker lahko, ce prav razumem, skaces med njimi po mili volji (verjetno je kak limit na dan/teden?). Hvala bogu da se je vsaj ArenaNET neki naucil iz GW1.

In ja, v GW1 so razlicne instance pogosto razporejene cez vec fizicnih serverjov. EVE online to dela na podoben nacin, oni imajo lahko za en sam soncni sistem rezervirano eno fizicno masino. Ko skocis iz enega streznika na drugega, streznik poklice drug streznik in mu sporoci tvoje podatke.

Resno ne razumem zakaj vsi ne pocnejo tega.. No sej, verjetno ravno zaradi tistega $20 za server transfer.

ABX ::

Ne štekaš a? Ker če pride do kritične številke igralcev v isti istanci se vse skupaj sesuje.

Edino če ti ne bi rad videl queue vsakič ko skočiš v drugo istanco, tako da to preprečiš.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Tr0n ::

Truga je izjavil:

Ce bo GW2 res to pocel, pol ne vidim problema. Potem so serverji u bistvu samo instance, in nima veze kerga zberes, ker lahko, ce prav razumem, skaces med njimi po mili volji (verjetno je kak limit na dan/teden?). Hvala bogu da se je vsaj ArenaNET neki naucil iz GW1.

Nisi cisto razumel. Sicer bos lahko zacasno obiskal kak drug server (z cooldownom seveda), ampak za kompleten transfer na drugi world (kot ArenaNet pravi serverjem) bos po vsej verjetnosti moral placat neko manjso vsoto pravega denarja, predvsem zaradi WvW (da pac ne menjavas serverjev poljubno in dobis bonus zmagujocega serverja).

MMO developerji tega pac ne pocnejo, ker je veliko lazje in ceneje vzdrzevat locene serverje, vsakega s svojo bazo, kot pa neko kompleksno network infrastrukturo z replikacijo baz oz. zacasnim prenosom player podatkov. Precej vec tezav imas lahko dolgorocno, pa tudi performancno je vprasanje, kako to laufa. Recimo kako pogosto in kdaj bos sinhroniziral baze med US, EU in Asia serverji? In kako bo potekala sinhronizacija podatkov med posameznimi serverji znotraj ene regije. In potem, ali bodo tisti glavni podatki samo na enem centralnem server v ArenaNet HQ ali se kje drugje? Zadeve se dokaj zakomplicirajo. :)

Zato me res zanima, kako bo ArenaNet to porihtala in ce bo res tako delalo, kot pravijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

Setsuno ::

Nehte se preperat o serverjih, sigurn bodod uredu zrihtal. :)

Med tem cajtom pa raj preberte neki novga :)
http://www.arena.net/blog/play-your-way...

ahac ::

MMO developerji tega pac ne pocnejo, ker je veliko lazje in ceneje vzdrzevat locene serverje, vsakega s svojo bazo, kot pa neko kompleksno network infrastrukturo z replikacijo baz oz. zacasnim prenosom player podatkov.

Exactly. Recimo Blizzard je zdaj razprodajal svoje stare serverje in lahko si dejansko kupil hardware, ki je poganjal realm, kjer si špilal. Pač, v osnovi je bil špil tko zasnovan in verjetno so imel kar dost dela že z cross-server instancami.

To nima veze z 20$ za transfer. WoW več let ni imel transferjev, guild transferje je dobil šele zdaj (po 7 letih) in mislm, da to ni bla tolk enostavna stvar za naredit. Swtor tudi nima transferjev in po moje sploh še niso razmišljal kaj bodo naredil recimo z legacy (skupen xp/lvl/priimek/bonusi za vse chare na serverju), če transferaš char.

Je pa tisti sistem, ki ga je imel GW1 res bil kul...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Outsajder ::

Hmm tile Attributes in traits zgledajo težko za balancat sicer bomo pa videl.

Tr0n ::

Lepo so spet vse premesali ja.

Guzzy ::

hobotnicax ::

Moje mnenje je, da bodo serverje poštimali podobno kakor pri npr Cabal online. Glede na to, da je World vs world vs world (vsi trije strežniki med seboj) pvp, sklepam, da bo lahko igralec izbiral med tremi strežniki kateri se bodo razdelili na kanale med katerimi bomo lahko skakali kolikor bomo želeli (če seveda ne bo kanal poln). Glede na velikost map, sklepam, da bo posamezen kanal imel od 5 do 10 tisoč mest za zapolnitev. Glede na naval ter povpraševanje, sklepam tudi, da bo nekje med 10 in 20 tovrstnih kanalov (Cabal online jih ima 24 in zadeva funkcionira odlično že vrsto let).
Kot zanimivost lahko še dodam, da sem imel priložnost se pogovarjati z nekaterimi, ki so igrali Press release in so bili vsi navdušeni. Igra sama še ni izpiljena, sploh kar se tiče izkoriščanja procesorja. Zadeva naj bi bila popravljena do prihajajoče closed bete ter še nadaljno dodelana do izida igre.
Moj internetni kolega ima i7 920 16GB rama ter gtx 580 in je imel hude težave z fps-ji, medtem ko spet drugi kolega za 1090T x6 8GB rama ter 5850 ni imel večjih težav. Sklepali smo, da zaradi grafične kartice in driverjev. Verjetno bosta AMD in Nvidia posodobila gonilnike med ali po closed beti.

Lep pozdrav

Freaxx ::

Ja sej Cabal je dober špil, ampak tudi s to konfiguracijo šteka ko sam hudič, sploh ko prideš v igro. Z driverji bo pa itak norija, sploh prvih 14 dni...

Tr0n ::

hobotnicax je izjavil:

Moje mnenje je, da bodo serverje poštimali podobno kakor pri npr Cabal online. Glede na to, da je World vs world vs world (vsi trije strežniki med seboj) pvp, sklepam, da bo lahko igralec izbiral med tremi strežniki kateri se bodo razdelili na kanale med katerimi bomo lahko skakali kolikor bomo želeli (če seveda ne bo kanal poln). Glede na velikost map, sklepam, da bo posamezen kanal imel od 5 do 10 tisoč mest za zapolnitev. Glede na naval ter povpraševanje, sklepam tudi, da bo nekje med 10 in 20 tovrstnih kanalov (Cabal online jih ima 24 in zadeva funkcionira odlično že vrsto let).

V WvW ne bo kanalov ali vec instanc, ampak samo ena instanca. Prav tako si bo igralec izbral home world (server) ob prvi kreaciji accounta. Ce bo zelel kasneje fiksno zamenjat home world (recimo za WvW) bo moral, tako trenutno kaze, placat za transfer (cena ali nacin, kako bo to urejeno, se ni znano). Za ostale stvari (PvE, PvP,...) bo lahko obiskal drugi server kadarkoli.

Meizu ::

No ja, Cabal ni ravno primer odlične poštimanosti serverjev. Se še spomnim ko sm jst igral, so bili redni disconnecti (in ja, sredi instance tudi - zelo zoprno) nekaj normalnega. Problem je bil ker po DCju nisi ostal v instanci ampak te je vrglo vn. Nekatere kartice za vstop v določene instance so pa stale ogromno denarja.

Tr0n ::

Boobiz ::

Kje si dobil info o ceni non CE verzij?
I'm drunk, what's your excuse?

Tr0n ::

V uradnem press releasu in na Massively (linki v novici).

Freaxx ::

Woah, torej preorder je možen od 10. aprila...Kaj to pomeni za izid? Pa system specifikacije so kulj, to je fora da je ogromn narisanega v igri in ma grafična manj za procesirat al kako?

Boobiz ::

Zahteve so IMO tko nerealne, da že kar voham plamene ko bojo štartali beto, če ne pa še tolk boljše. Vedno sm sovražil ko je treba v MMOjih view distance zmanjšat, ker sistem ni sposobn poganjat brez laganja, za ostale detajle mi je popolnoma vseeno.
I'm drunk, what's your excuse?

ArYeS ::

Disappointed nad ponudbo različic, collectors je precej bogi za ta denar glede na kaj je konkurenca ponujala. Digital deluxov itak ne razumem, zakaj sploh. Activision cena standarda tudi ne daje mi veselja ravno, ampak glede na to da dobimo prek uradne strani 3-day headstart in beta access je worth it.

Ena vmesna verzija med digital in collectors bi bila boljša pomoje. Če bo kdo kupoval collector's zaradi figurce, mogoče odkupim making-of book za kake 10eur.

Pesimist ::

1day head start pise. learn ingis.

Boobiz ::

Pesimist je izjavil:

1day head start pise. learn ingis.


Wo? Jst povsod berem da je 3 dni za vse verzije. ;((
I'm drunk, what's your excuse?

Pesimist ::

tronow link ma v inglish one.

Boobiz ::

All pre-purchase editions include these exclusive bonuses:
Access to all Guild Wars 2 Beta Weekend Events | Three days of headstart access | Hero’s Band

to pa piše tukaj
https://buy.guildwars2.com/
I'm drunk, what's your excuse?

Tr0n ::

1 dan je samo, ce pri retailerjih kupis, torej ne na uradni strani. Pa tudi bete verjetno nimas pri retailerju.

Freaxx ::

a kaj bo pol? Tolk folka bo nabavlo samo zaradi dostopa za beto, da je ubistvu vseeno če kar dajo ven...:))

yoco ::

Če so ti podatki glede minimum zahtev pravilni, potem mislim, da pri meni ne bo problemov! :D

Tr0n ::

Ah, po mojem bos rabil precej bolj mocno masino, ki je tukaj napisana. Sploh za WvW, kjer bo guzva. :)

Guzzy ::

Po mojem bo kak GTX 560 pa i5 al pa i7 dovolj za to

yoco ::

Moj laptop:
i5 2,6Ghz
4GB ram
1GB ATI Radeon HD 6370 mobility

Bo dovolj?
:8)

Tr0n ::

Delalo bo, kako, je pa drugo vprasanje. :)

yoco ::

Sam da bo delalo :))
Itak mam v planu enkrat pozneje nov komp kupit!

yoco ::

Sam da bi delalo :))
Itak mam v planu enkrat pozneje nov komp kupit!

yoco ::

Sam da bi delalo :))
Itak mam v planu enkrat pozneje nov komp kupit!

yoco ::

Sam da bo delalo :))
Itak mam v planu enkrat pozneje nov komp kupit!

tt2 ::

A je kaj znanega o beti?
««
13 / 43
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri MMO?

Oddelek: Igre
254612 (3209) sash69
»

Tera Online (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
6713758 (7068) r3tro
»

MMORPG

Oddelek: Igre
151664 (1378) BorutK-73
»

Guild Wars (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Igre
46634152 (13181) stražar

Guild Wars 2

Oddelek: Igre
313093 (1833) Tilen

Več podobnih tem