Forum » Na cesti » nakup rabljenega avtomobila
nakup rabljenega avtomobila
rozica1 ::
aha mislim da mi je malo bolj jasno.
Če piše da je avto registriran do aprila 2010 potem imam jaz stroške le prijave vozila nazaj kar je okoli 20€?in ne plačam registracije, ampak le tehničnega če ni opravljen, če pa je pa tudi tega ne... torej bi morala plačati le "cestni davek"?? če je trenutno neregistriran potem ga registriram okoli 600€ oz. registracija=zavarovanje?
ne bo pustil zavarovanja??a ni zavarovanje registracija?
pred nakupom ga peljem še k mehaniku in rečem da pogleda zavorne ploščice, diske, bobne, zavorno olje, jermen,oljni filter, zračni filter, svečke, rjo? sem še kaj spustila?
AO zavarovanje bom vzela ...
sicer imam tudi pri triglavo sklenjeno neko polico zavarovanje za nezgodo, invalidnino smrt itd.. nekaj takega, se ne spoznam, vem le da mi vsak mesec vzamejo okoli 50€ če se prav spomnim...
Sem še študentka...
Če piše da je avto registriran do aprila 2010 potem imam jaz stroške le prijave vozila nazaj kar je okoli 20€?in ne plačam registracije, ampak le tehničnega če ni opravljen, če pa je pa tudi tega ne... torej bi morala plačati le "cestni davek"?? če je trenutno neregistriran potem ga registriram okoli 600€ oz. registracija=zavarovanje?
ne bo pustil zavarovanja??a ni zavarovanje registracija?
pred nakupom ga peljem še k mehaniku in rečem da pogleda zavorne ploščice, diske, bobne, zavorno olje, jermen,oljni filter, zračni filter, svečke, rjo? sem še kaj spustila?
AO zavarovanje bom vzela ...
sicer imam tudi pri triglavo sklenjeno neko polico zavarovanje za nezgodo, invalidnino smrt itd.. nekaj takega, se ne spoznam, vem le da mi vsak mesec vzamejo okoli 50€ če se prav spomnim...
Sem še študentka...
SkIDiver ::
No ne bo ravno držalo.
Če piše, da je avto registriran do marca 2010 recimo to pomeni;
- ni ti potrebno opravljati tehničnega pregleda, ker velja do marca 2010
- če vozilo ni odjavljeno iz prometa (to pomeni, da še ima registrke tablice) ti ni potrebno kupiti novih
- če lastnik, ki prodaja vozilo pusti cestno takso ti ni potrebno plačati cestne takse (ponavadi je praksa, da se cestna taksa pusti)
- vsekakor pa moraš vozilo zavarovati. Zavarovalne police ti ne bo nihče pustil (če se to celo sploh da). Kakorkoli, če se da bi to pomenilo, da bi ti prodajalec zraven lahko prodal zavarovalno polico z bonusom (neumen prodajalec in srečna ti) ali pa z malusom (nesramen prodajalec in nasankana ti). Torej zavarovanje, ki je največji strošek ti v vsakem primeru ne uide.
Sama registracija v primeru, če boš kupila avto, ki je registriran do marca 2010 pa pomeni naslednje. Ko boš imela urejeno zavarovanje greš do koncesionarja (recimo LPP v LJ) in sabo neseš zavarovalno polico (če boš zavarovanje sklenila kar pri koncesionarju potem ne rabiš zavarovalne police, ker vse urediš na okencu. Ampak ti svetujem, da zavarovanje skleneš prej pri zavarovalnem agentu ker pri njem lahko iztržiš kak % popusta), staro prometno dovoljenje, ki dokazuje veljavnost tehničnega pregleda in overjeno kupoprodajno pogodbo. Na podlagi teh dokumentov ti bodo izdali novo prometno dovoljenje (starega vzame koncesionar) in ti poleg vrnejo zavarovalno polico in overjeno kupoprodajno pogodbo.
Ko pa ti bo marca 2010 zavarovanje poteklo greš spet koncesionarju kjer opraviš tehnični pregled in podaljšaš registracijo za vozilo. Potrebuješ pa prometno dovoljenje vozila in veljavno zavarovalno polico (kot zgoraj napisano lahko obnoviš zavarovanje pri agentu ali pri koncesionarju. Ti svetujem, da pri agentu, ker lahko pride kak % ceneje).
AO zavarovanje je obvezno zavarovanje oz točen pomen je Avtomobilska Odgovornost. AO+ pa je zavarovanje voznika v primeru nesreče, če je on povzročil prometno nezgodo. V praksi bi to pomenilo; če se zaletiš v xy vozilo, utrpiš telesne poškodbe in si za nasrečo ti kriva boš v primeru, da imaš sklenjeno AO+ zavarovanje dobila odškodnino za tvoje poškodbe, če pa nimaš sklenjenega AO+ zavarovanja pa ne boš dobila nobene odškodnine. Vsi ostali sopotniki v tvojem vozilu in ostala premoženjska škoda (razen škoda na tvojem vozilu) pa se krije iz AO zavarovanja (to zavarovanje je obvezno).
Če se nekdo drug zaleti v tebe in je on kriv z nesrečo AO+ pri tebi ne igra nobene vloge, ker dobiš odškodnino iz AO zavarovanja, ker nisi kriva za povzročeno nesrečo.
Pa še glede prepisa vozila. Prepis je najcenejši, če se izvede pri kakem posredniku. Zadeva formalno izgleda tako, da posrednik kao vzame vozilo v komisijsko prodajo in ga proda tebi kot kupcu. Posrednik za vozilo napiše kupoprodajno pogodbo med tabo in prodajalcem (strošek nekaj €, pri sestavljanju kupoprodajne pogodbe je najbolje, da sta prisotna ti in prodajalec). Nato pa gre prodajalec na upravno enoto in overi kukoprodajno pogodbo (overitev na upravni enoti je par € pri notarju pa par 10€ tako, da pozor pri tem! Najbolje, da gresta kar skupaj na upravno enoto pa imaš kupoprodajno pogodbo takoj pri sebi overjeno in lahko šibaš dalje do zavarovalnega agenta in nato do koncesionarja, da urediš prometno dovoljenje) in ti potem overjeno izroči, da ti koncesionar lahko izda novo prometno dovoljenje za vozilo, ki je pisano na tvoje ime.
Če je imel prodajalec vozilo še prijavljeno v prometu in zavarovano mu, ko vozilo registriraš pošlješ kopijo tvoje zavarovalne police, da gre on lahko na svojo zavarovalnico in zahteva prekinitev zavarovanja za prodano vozilo (kopija tvoje zavarovalne police je njemu dokazilo na njegovi zavarovalnici).
Če pa je bilo vozilo odjavljeno in prometa pa je on zavarovanje že lahko prekinil na podlagi potrdila, da je vozilo odjavil iz prometa.
Pa še en nasvet. Sicer gre za vozilo "nizke" vrednosti ampak vseeno lahko preveriš, če je vozilo kakorkoli obremenjeno na davčni izpostavi. Potrebuješ pa številko prometnega dovoljenja in registrsko označbo ali pa številko karoserije. na podlagi tega ti bodo povedali, če je avto pod kako hipoteko, itd.
Informativno lahko preveriš tudi na sledeči spletni strani, če imaš številko karoserije -> KLIK
To je več ali manj vsa znanost.
PS: Če pelješ vozilo k mehaniku v pregled pred nakupom ga poprosi naj predvsem preveri stanje motorja, menjalnika, zavor, krmilnega mehanizma, podvozja in karoserije. Pri motorju se preverja ohranjenost in išče potencialne nepravilnosti in nepravilno delovanje. Splača se preveriti tudi ustreznost izpušnih plinov. Pri menjalniku se preverja, če je prestavljanje med prestavami tekoče in brez zatikanja ter obrabljenos sklopke. Pri zavorah se preveri obrabljenost in morebitne poškodbe diskov (poškodbe ploščic je nemogoče vidt, če se zavor ne razdre ter učinkovitost delovnih zavor in parkirne zavore. Pri krmilnem mehanizmu se preveri, če je krmiljenje iz ene skrajne lege v drugo gladko in tekoče ter posamezne krmilne komponente (predvsem notranji in zunanji zglobi volanskih končnikov ter zračnost volanske letve). Pri podvozju se preveri stanje raznih zglobov in vzvodov na podovzju ter vzmeti in amortizerjev. Pri karoseriji pa se preveri, če se kje kažejo znaki rje in potencialni znaki, da je bilo vozilo lažje ali težje poškodovano.
Če piše, da je avto registriran do marca 2010 recimo to pomeni;
- ni ti potrebno opravljati tehničnega pregleda, ker velja do marca 2010
- če vozilo ni odjavljeno iz prometa (to pomeni, da še ima registrke tablice) ti ni potrebno kupiti novih
- če lastnik, ki prodaja vozilo pusti cestno takso ti ni potrebno plačati cestne takse (ponavadi je praksa, da se cestna taksa pusti)
- vsekakor pa moraš vozilo zavarovati. Zavarovalne police ti ne bo nihče pustil (če se to celo sploh da). Kakorkoli, če se da bi to pomenilo, da bi ti prodajalec zraven lahko prodal zavarovalno polico z bonusom (neumen prodajalec in srečna ti) ali pa z malusom (nesramen prodajalec in nasankana ti). Torej zavarovanje, ki je največji strošek ti v vsakem primeru ne uide.
Sama registracija v primeru, če boš kupila avto, ki je registriran do marca 2010 pa pomeni naslednje. Ko boš imela urejeno zavarovanje greš do koncesionarja (recimo LPP v LJ) in sabo neseš zavarovalno polico (če boš zavarovanje sklenila kar pri koncesionarju potem ne rabiš zavarovalne police, ker vse urediš na okencu. Ampak ti svetujem, da zavarovanje skleneš prej pri zavarovalnem agentu ker pri njem lahko iztržiš kak % popusta), staro prometno dovoljenje, ki dokazuje veljavnost tehničnega pregleda in overjeno kupoprodajno pogodbo. Na podlagi teh dokumentov ti bodo izdali novo prometno dovoljenje (starega vzame koncesionar) in ti poleg vrnejo zavarovalno polico in overjeno kupoprodajno pogodbo.
Ko pa ti bo marca 2010 zavarovanje poteklo greš spet koncesionarju kjer opraviš tehnični pregled in podaljšaš registracijo za vozilo. Potrebuješ pa prometno dovoljenje vozila in veljavno zavarovalno polico (kot zgoraj napisano lahko obnoviš zavarovanje pri agentu ali pri koncesionarju. Ti svetujem, da pri agentu, ker lahko pride kak % ceneje).
AO zavarovanje je obvezno zavarovanje oz točen pomen je Avtomobilska Odgovornost. AO+ pa je zavarovanje voznika v primeru nesreče, če je on povzročil prometno nezgodo. V praksi bi to pomenilo; če se zaletiš v xy vozilo, utrpiš telesne poškodbe in si za nasrečo ti kriva boš v primeru, da imaš sklenjeno AO+ zavarovanje dobila odškodnino za tvoje poškodbe, če pa nimaš sklenjenega AO+ zavarovanja pa ne boš dobila nobene odškodnine. Vsi ostali sopotniki v tvojem vozilu in ostala premoženjska škoda (razen škoda na tvojem vozilu) pa se krije iz AO zavarovanja (to zavarovanje je obvezno).
Če se nekdo drug zaleti v tebe in je on kriv z nesrečo AO+ pri tebi ne igra nobene vloge, ker dobiš odškodnino iz AO zavarovanja, ker nisi kriva za povzročeno nesrečo.
Pa še glede prepisa vozila. Prepis je najcenejši, če se izvede pri kakem posredniku. Zadeva formalno izgleda tako, da posrednik kao vzame vozilo v komisijsko prodajo in ga proda tebi kot kupcu. Posrednik za vozilo napiše kupoprodajno pogodbo med tabo in prodajalcem (strošek nekaj €, pri sestavljanju kupoprodajne pogodbe je najbolje, da sta prisotna ti in prodajalec). Nato pa gre prodajalec na upravno enoto in overi kukoprodajno pogodbo (overitev na upravni enoti je par € pri notarju pa par 10€ tako, da pozor pri tem! Najbolje, da gresta kar skupaj na upravno enoto pa imaš kupoprodajno pogodbo takoj pri sebi overjeno in lahko šibaš dalje do zavarovalnega agenta in nato do koncesionarja, da urediš prometno dovoljenje) in ti potem overjeno izroči, da ti koncesionar lahko izda novo prometno dovoljenje za vozilo, ki je pisano na tvoje ime.
Če je imel prodajalec vozilo še prijavljeno v prometu in zavarovano mu, ko vozilo registriraš pošlješ kopijo tvoje zavarovalne police, da gre on lahko na svojo zavarovalnico in zahteva prekinitev zavarovanja za prodano vozilo (kopija tvoje zavarovalne police je njemu dokazilo na njegovi zavarovalnici).
Če pa je bilo vozilo odjavljeno in prometa pa je on zavarovanje že lahko prekinil na podlagi potrdila, da je vozilo odjavil iz prometa.
Pa še en nasvet. Sicer gre za vozilo "nizke" vrednosti ampak vseeno lahko preveriš, če je vozilo kakorkoli obremenjeno na davčni izpostavi. Potrebuješ pa številko prometnega dovoljenja in registrsko označbo ali pa številko karoserije. na podlagi tega ti bodo povedali, če je avto pod kako hipoteko, itd.
Informativno lahko preveriš tudi na sledeči spletni strani, če imaš številko karoserije -> KLIK
To je več ali manj vsa znanost.
PS: Če pelješ vozilo k mehaniku v pregled pred nakupom ga poprosi naj predvsem preveri stanje motorja, menjalnika, zavor, krmilnega mehanizma, podvozja in karoserije. Pri motorju se preverja ohranjenost in išče potencialne nepravilnosti in nepravilno delovanje. Splača se preveriti tudi ustreznost izpušnih plinov. Pri menjalniku se preverja, če je prestavljanje med prestavami tekoče in brez zatikanja ter obrabljenos sklopke. Pri zavorah se preveri obrabljenost in morebitne poškodbe diskov (poškodbe ploščic je nemogoče vidt, če se zavor ne razdre ter učinkovitost delovnih zavor in parkirne zavore. Pri krmilnem mehanizmu se preveri, če je krmiljenje iz ene skrajne lege v drugo gladko in tekoče ter posamezne krmilne komponente (predvsem notranji in zunanji zglobi volanskih končnikov ter zračnost volanske letve). Pri podvozju se preveri stanje raznih zglobov in vzvodov na podovzju ter vzmeti in amortizerjev. Pri karoseriji pa se preveri, če se kje kažejo znaki rje in potencialni znaki, da je bilo vozilo lažje ali težje poškodovano.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
koyotee ::
No offence, ampak, vse ti je bilo ene 5x razloženo, pa še vedno mešaš pojme, kaj je registracija, cestnina,... Moj nasvet: kupi si kolo
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
koyotee ::
Ubistvu smo tu že lep čas :)
p.s.: avtorica, nimaš niti enega prijatelja, ki ima avto? Precej žalostno.
p.s.: avtorica, nimaš niti enega prijatelja, ki ima avto? Precej žalostno.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
zvitorepec ::
Na tej strani je res zelo dober vodič glede nakupa rabljenega avtomobila. Fajn je, če je lahko dokaže, da je avto redno vzdrževan (knjižica ali računi mehanika), lastnik pa mogoče starejši človek in prvi lastnik (ni pa nujno)
Tukaj pa glede prepisa avtomobila.
Kasko je za tako stare avtomobile prevelik strošek in se po moje ne splača, ker v cca. 2 letih preseže vrednost avtomobila (razen, če si eksistenčno odvisen od avta).
Glede znamke avtomobila je to stvar osebnih preferenc (imaš zagrizene ljubitelje npr. vw ali bmw, ki bodo trdili, da kaj drugega sploh ni avto, ali pa ljubitelje italijanov, francozov, japoncev, itd). Jaz imam osebno zelo dobre izkušnje s francoskimi (2 x citroen AX, peugeot 207) in italijanskimi avtomobili (alfa 33, 156 in punto), kjer razen rednih servisov ni bilo nobenih nepredvidenih stroškov (res pa je, da smo vedno kupovali nove avte in jih potem vozili po 10 in več let).
Vseeno ti predlagam, da gre s tabo kdo, ki se kaj spozna na avtomobile.
Ne kupuj z očmi (tudi če je še tako lep... avto ali prodajalec ) in tudi ne prvega, ki ga vidiš.
Začneš lahko na avto.net
P.S.: pa še glede gum - tukaj ne šparaj, ker so gume edina vez med avtom in tlemi. Če gre tu kaj narobe so posledice lahko katastrofalne, posebno še pri starejših avtomobilih, ko so tudi amoritzerji že malo utrujeni.
Tukaj pa glede prepisa avtomobila.
Kasko je za tako stare avtomobile prevelik strošek in se po moje ne splača, ker v cca. 2 letih preseže vrednost avtomobila (razen, če si eksistenčno odvisen od avta).
Glede znamke avtomobila je to stvar osebnih preferenc (imaš zagrizene ljubitelje npr. vw ali bmw, ki bodo trdili, da kaj drugega sploh ni avto, ali pa ljubitelje italijanov, francozov, japoncev, itd). Jaz imam osebno zelo dobre izkušnje s francoskimi (2 x citroen AX, peugeot 207) in italijanskimi avtomobili (alfa 33, 156 in punto), kjer razen rednih servisov ni bilo nobenih nepredvidenih stroškov (res pa je, da smo vedno kupovali nove avte in jih potem vozili po 10 in več let).
Vseeno ti predlagam, da gre s tabo kdo, ki se kaj spozna na avtomobile.
Ne kupuj z očmi (tudi če je še tako lep... avto ali prodajalec ) in tudi ne prvega, ki ga vidiš.
Začneš lahko na avto.net
P.S.: pa še glede gum - tukaj ne šparaj, ker so gume edina vez med avtom in tlemi. Če gre tu kaj narobe so posledice lahko katastrofalne, posebno še pri starejših avtomobilih, ko so tudi amoritzerji že malo utrujeni.
HOWGH!
blackbfm ::
Fajn je, če je lahko dokaže, da je avto redno vzdrževan (knjižica ali računi mehanika)
No na to se ni za zanašat, račun ali štampiljko za v knjižico ni noben problem ponaredit. Bolj je važno da znaš ocenit a gre za preprodajalca al nekoga ki "normalno" prodaja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: blackbfm ()
rozica1 ::
Evo prišla z dopusta
aha se zahvaljujem vsem za pomoč, še poseno tebi SKIdiver, ki se pametno razpisal, pa še drugi na prejšnji strani... ker sem res antitalent za avtomobile in to bo moj prvi avto
še enkrat moram vprašati
če je registriran in ni odjavljen iz prometa kolliko imam potem max stroške?100, 200€ ...(500€ verjetno ne ker toliko bi me stalo zavarovanje čisto na novo brez registrskih tablic in odjavljen iz prometa...torej bi morala le zavarovati avto, to pa stane koliko...-lahko to preko triglava zavarujem ker imam že neko polico narejeno za življensko zavarovanje.?
Koyote če si tudi v realnem življenju tako prijazen, pa upam da imamš tudi takšne prijatelje.
imam prijatelje, a mi je nerodno spraševati pri 20 in nekaj letih takšna vprašanja, pa še ne vem koliiko se kdo spozna, čisto vsakega pa ne bi rada spraševala, da ne naletim na kakšnega "koyotee-a"- no offence
aha se zahvaljujem vsem za pomoč, še poseno tebi SKIdiver, ki se pametno razpisal, pa še drugi na prejšnji strani... ker sem res antitalent za avtomobile in to bo moj prvi avto
še enkrat moram vprašati
če je registriran in ni odjavljen iz prometa kolliko imam potem max stroške?100, 200€ ...(500€ verjetno ne ker toliko bi me stalo zavarovanje čisto na novo brez registrskih tablic in odjavljen iz prometa...torej bi morala le zavarovati avto, to pa stane koliko...-lahko to preko triglava zavarujem ker imam že neko polico narejeno za življensko zavarovanje.?
Koyote če si tudi v realnem življenju tako prijazen, pa upam da imamš tudi takšne prijatelje.
imam prijatelje, a mi je nerodno spraševati pri 20 in nekaj letih takšna vprašanja, pa še ne vem koliiko se kdo spozna, čisto vsakega pa ne bi rada spraševala, da ne naletim na kakšnega "koyotee-a"- no offence
#000000 ::
Registracija ti ne ostane v nobenem primeru, ostane ti samo cestnina in tehnični pregled, ponavadi poteče tehnični in registracija na isti dan.
Če je še registriran gredo tablice z vozilom, lahko sicer vzameš druge ampak je brez veze ker je spet 35€ nepotrebnega stroška, če pa je vozilo že odjavljeno pol pa vedno nove. Ti plačaš od recimo jutri do dneva ko bi drugače potekla registracija, plačaš pa samo zavarovanje, edino če sta zmenjena da on pobere nazaj tudi cestnino, samo to je redko. Ja če imaš že kako zavarovanje pri njih ponavadi dajo kakih 5% popusta.
Če je še registriran gredo tablice z vozilom, lahko sicer vzameš druge ampak je brez veze ker je spet 35€ nepotrebnega stroška, če pa je vozilo že odjavljeno pol pa vedno nove. Ti plačaš od recimo jutri do dneva ko bi drugače potekla registracija, plačaš pa samo zavarovanje, edino če sta zmenjena da on pobere nazaj tudi cestnino, samo to je redko. Ja če imaš že kako zavarovanje pri njih ponavadi dajo kakih 5% popusta.
SkIDiver ::
Kot sem ti napisal zgoraj oba scenarija. Zavarovanje ti v nobenem primeru ne uide in zavarovanje je največji strošek, da spraviš vozilo na cesto!
Tehnični pregled je med 30 in 40€ (iz glave ne vem cene). Cestna taksa je odvisna od prostornine motorja. Naju pride cestna taksa (povračilo za uporabo cest) za 1.4 motor cca 70€ na leto.
Celotno zavarovanje pa pride cca 700€. Tako, da strošek zavarovanja je daleč največji strošek in ti v nobenem primeru ne uide.
Primer: Če kupiš recimo vozilo z 1.4 motorjem, ki ima med 50 in 60kW moči, ki ni odjavljeno iz prometa in ti je prodajalec pustil cestno takso z vozilom boš dala za osnovno obvezno zavarovanje med 400 in 500€ (upoštevajoč, da nimaš nikakaršnega popusta). Če pa je vozilo odjavljeno in prometa in je prodajalec odvzel cestno takso moraš plačati še za nove registrske tablice in cestno takso.
Tehnični pregled pa samo v primeru, da le ta ni več veljaven.
Točen izračun kolk € te pridejo stroški pa je mogoče povedat samo za točno določeno vozilo, ko se ve "stanje" (plačana cestna taksa, veljavnost tehničnega pregleda, odjavljeno/prijavljeno).
Tehnični pregled je med 30 in 40€ (iz glave ne vem cene). Cestna taksa je odvisna od prostornine motorja. Naju pride cestna taksa (povračilo za uporabo cest) za 1.4 motor cca 70€ na leto.
Celotno zavarovanje pa pride cca 700€. Tako, da strošek zavarovanja je daleč največji strošek in ti v nobenem primeru ne uide.
Primer: Če kupiš recimo vozilo z 1.4 motorjem, ki ima med 50 in 60kW moči, ki ni odjavljeno iz prometa in ti je prodajalec pustil cestno takso z vozilom boš dala za osnovno obvezno zavarovanje med 400 in 500€ (upoštevajoč, da nimaš nikakaršnega popusta). Če pa je vozilo odjavljeno in prometa in je prodajalec odvzel cestno takso moraš plačati še za nove registrske tablice in cestno takso.
Tehnični pregled pa samo v primeru, da le ta ni več veljaven.
Točen izračun kolk € te pridejo stroški pa je mogoče povedat samo za točno določeno vozilo, ko se ve "stanje" (plačana cestna taksa, veljavnost tehničnega pregleda, odjavljeno/prijavljeno).
kixs ::
rozica1:
imas vsaj fotra ali kaksnega kolega? Ker sama, brez nekega znanja, bos zelo tezko kaj dobrega kupila. Za take je najbolj primerno it v neko avto hiso in kupit nov avto
imas vsaj fotra ali kaksnega kolega? Ker sama, brez nekega znanja, bos zelo tezko kaj dobrega kupila. Za take je najbolj primerno it v neko avto hiso in kupit nov avto
#000000 ::
Povsod te nategnejo če nič ne gledaš pa kupoval avto al pa piskre
Za registracijo pa tud ni tolk huda cifra, pejt si SEM zračunat približen znesek.
Za registracijo pa tud ni tolk huda cifra, pejt si SEM zračunat približen znesek.
BALAST ::
Če bi bili vsi rabljeni avtomobili odlični, potem bi malokdo kupil novega. V tem je poanta da je vsak voz dober, če imaš nizke standarde. Ko pa si želiš določeno opremo, varnost, porabo, moč, barvo je pa stvar osebne odločitve in financ.
Zato ko kupuješ rabljeno robo, vzameš kakega znanca, ki ima vsaj malce več pojma od tebe in skupaj pregledata ponudbo. Tako je malo možnosti da te ovijejo okoli prsta, saj so trgovci ponavadi bol ostri do enega kupca, kot pa dveh ali skupine.
Zato ko kupuješ rabljeno robo, vzameš kakega znanca, ki ima vsaj malce več pojma od tebe in skupaj pregledata ponudbo. Tako je malo možnosti da te ovijejo okoli prsta, saj so trgovci ponavadi bol ostri do enega kupca, kot pa dveh ali skupine.
rozica1 ::
hvala za nasvete....
vidim da dejansko, dejstvo ko piše da je avto zavarovan oz. registriran do npr. marca 2010, ne pomeni velikega prihranka
registriran pomeni da ni odjavljen iz prometa, torej če neb bil registriran bi me to stalo približno 70€ več?
zavarovanje moram itak plačati, to pa je recimo 500€...
privarčujem lahko le kakih 200€, npr ni adjavljeno iz prometa in če cestno takso pusti prodajalec, in da je pravkar opravljen tehnični pregled.. tablice ostanejo, sicer ne vem kako je to če je prodajalec iz celja jaz pa v lju? :/ znajo policaji kaj težit ker se potem vozim s celjskimi tablicami?
hvala za potrpežljivost
vidim da dejansko, dejstvo ko piše da je avto zavarovan oz. registriran do npr. marca 2010, ne pomeni velikega prihranka
registriran pomeni da ni odjavljen iz prometa, torej če neb bil registriran bi me to stalo približno 70€ več?
zavarovanje moram itak plačati, to pa je recimo 500€...
privarčujem lahko le kakih 200€, npr ni adjavljeno iz prometa in če cestno takso pusti prodajalec, in da je pravkar opravljen tehnični pregled.. tablice ostanejo, sicer ne vem kako je to če je prodajalec iz celja jaz pa v lju? :/ znajo policaji kaj težit ker se potem vozim s celjskimi tablicami?
hvala za potrpežljivost
rokp ::
Registracijo imas lahko poljubno (tudi v Kopru si npr. lahko omislis tablice iz Maribora). Edino, kar ni prakticno, je, da imas LJ registracijo na Jesenicah v casu hokejske sezone (ali pa obratno ;).
T0RN4D0 ::
Če maš zavarovanej do marca, to pomeni da takrat potečeta tehnični in cestni sklad, torej boš plačala le delno zavarovanje, vendar za krajši čas. (proporcionalno, se pravi če ti tehnični velja še pol leta, avto zavaruješ le za pol leta in plačaš polovico premije).
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
MrFr3aky ::
Lej... zadeva je taka... prišparaj si rajši kakih 10 tisoč €, ali pa magari vzami kredit in si kupi avto ki bo za na cesto... recimo golfa 5 sportline dobiš v nemčiji že za 8 tisoč € z nemčije ti ga pa lahko od moje sestre fant tudi dol prepele... ker moja mama dela u hotelu v slaščičarni in v kuhinji torej dobi mesečno 800 € plače... pa si je prvošla 8.350 € vrednega golfa 5 sport line... s tem da je tudi to res da ga je vzela na 6 let leasinga preko a-leasing banke v celju. Kaj hočem povedat je... da če imaš ti recimo 600-700 € plače si lahko prvošiš tudi golfa 5 štirko že pa dobiš za 3.500€.
Upam da ti nasvet kaj pomaga pri odločanju nakupa avta...
By!
Upam da ti nasvet kaj pomaga pri odločanju nakupa avta...
By!
SkIDiver ::
Najbolje, da si kupi passata highline 2.0 TDI ali pa kar BMW 540d or something like that.
Eni morajo plačat še najemnino za stanovanje pa še kaj drugega in na koncu še primerno živet.
No ja. Če ti je pomemben pleh z VW značko in napisom Golf, ki se ponaša s titulo "peta generacija" potem ti je vseeno, če vsak dan ješ kruh in pašteto. Meni ni vseeno kaj jem pa vrjetno še komu ne.
Eni morajo plačat še najemnino za stanovanje pa še kaj drugega in na koncu še primerno živet.
No ja. Če ti je pomemben pleh z VW značko in napisom Golf, ki se ponaša s titulo "peta generacija" potem ti je vseeno, če vsak dan ješ kruh in pašteto. Meni ni vseeno kaj jem pa vrjetno še komu ne.
Steinkauz ::
MrFr3aky ma 14 let in še ne ve, kako je fajn bit zapufan za vsak kurac.
Jst bi kupu kak fiat bravo, k je kr luškan avto, daš še mal za servis in to je to.
Neki tazga:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=303...
Jst bi kupu kak fiat bravo, k je kr luškan avto, daš še mal za servis in to je to.
Neki tazga:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=303...
djordjevic ::
Kaj hočem povedat je... da če imaš ti recimo 600-700 € plače si lahko prvošiš tudi golfa 5
Seveda, samo si retard, če to dejansko tudi narediš.
No grave is deep enough to keep us in chains.
OmegaM ::
Eno priporocilo.
Glede avtomobila nem govoril za znamko, ampak je tako, imas recimo denarja za cca. 2200€, jaz bi gledal avto do 3000€.
Zakaj?
Ker se itak da cena spustis, in ker se včasih mora riskirat dat malo več in imas več opcije, pol pa si sam pri sebi razčistiš kateri avto ti bolj leži.
In seveda, če nimas sam izkušenj vzameš s sabo še kakega avtomehanika.
Moje mnenje in moje izkušnje.
Lp, M
Glede avtomobila nem govoril za znamko, ampak je tako, imas recimo denarja za cca. 2200€, jaz bi gledal avto do 3000€.
Zakaj?
Ker se itak da cena spustis, in ker se včasih mora riskirat dat malo več in imas več opcije, pol pa si sam pri sebi razčistiš kateri avto ti bolj leži.
In seveda, če nimas sam izkušenj vzameš s sabo še kakega avtomehanika.
Moje mnenje in moje izkušnje.
Lp, M
Ni nam lahko, bo pa boljše!!!
OmegaM ::
In da, tisti ko trdi da če imas 600-700€ neto place da si lahko privoscis golfa V ...
Ne vem, ni tu smisla zivotaris.
Jaz sem mnenja, da če kupuješ avta, avto ne sme preseči letnega osebnega prihodka.
Moje mnenje.
Lp, M
Ne vem, ni tu smisla zivotaris.
Jaz sem mnenja, da če kupuješ avta, avto ne sme preseči letnega osebnega prihodka.
Moje mnenje.
Lp, M
Ni nam lahko, bo pa boljše!!!
T0RN4D0 ::
Jst sem pa mnenja da mora bit avto takšne vrednosti da maš z njim svojim dohodkom primerne stroške. Če imaš 700€ plače (mogoče je fant pozabil omenit, da ima mama lastno hišo, da so otroci preskrbljeni, in da ima mož dvakrat tolikšno plačo?), torej, da te v jeseni ne skrbi od kje boš potegnil za gume, od kje za kasko in da ne dobiš živčnega zloma ko ti ga na parkirišču opraskajo. Danes so tud zastonj avti čist primerni za na cesto, razen če si preveč zakompleksan ker se voziš okoli v 10 let starem avtu.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
energetik ::
Kredit za avto se mi zdi bedarija. Dandanes za 4000-5000€ dobiš super rabljen avto z vso potrebno opremo, ki bo še dolgo služil. Razen seveda če živiš delaš samo za avte. Potem razne ekonomske računice odpadejo.
krneki0001 ::
In da, tisti ko trdi da če imas 600-700€ neto place da si lahko privoscis golfa V ...
Ne vem, ni tu smisla zivotaris.
Jaz sem mnenja, da če kupuješ avta, avto ne sme preseči letnega osebnega prihodka.
Moje mnenje.
Lp, M
Nekateri imamo avtomobile, ki so vredni pol mesečnega prihodka (okoli 1000 evrov). Več za avto ne dam, razen če bi dobil avto, ki si ga želim za ugodno ceno. Poanta je v tem, da te tak avto še vedno pripelje iz točke A v točko B, če pa kaj crkne, je za tak avto poceni vzdrževanje, če pa kaj večjega crkne, pa kar cel avto zamenjaš, starega pa za dele obdržiš.
OmegaM ::
Jaz sem takrat kupil 4 leta star avto za nekaj vec kot 8000€ in mi zal, z njim sem v 4 letih in 3 mesecih naredil skorajda 140k kmin grem proti 300k prevozenih.
Skratka, avto me sluzi.
Kot je napisal nebivedu mu dam prav, ampak za tak denar imas kup solidnih avtov pa vendar kup "nesnage", tako je odvisno marsikaj tudi od same srece.
Lp, M
Skratka, avto me sluzi.
Kot je napisal nebivedu mu dam prav, ampak za tak denar imas kup solidnih avtov pa vendar kup "nesnage", tako je odvisno marsikaj tudi od same srece.
Lp, M
Ni nam lahko, bo pa boljše!!!
rozica1 ::
se vsem zahvaljujem za nasvete se enkrat. Žal se nisem kupila avta, ker sem imela, financne ovire- kriza itd... :/
pa počasi spet razmisljam o nakupu me zanima če kdo ve razliko pri avtomatski klimi in ročni (razen tega da avtomatična lepše zgleda in je preko celotne armaturne plošče.... zanima me tudi kako je z menjavo radia? je mozna oz. teuavna ker kakor sem videla so običajno skupaj "zlepljene" in je precej avtomobilov ki imajo avtomatsko klimo in stare radie na kasete, predvidevam da menjava ni enostavna?
poleg tega, ne vem zakaj prodajaci pišejo avto je registriran do 15.5.2010, če ga takoj ob nakupu moram jaz registrirati, torej ni razlike ali je registriran ali ne v vsakem primeru me stane poleg napisane cene še 700EUR registracija oz zavarovanje....
se opravičujem ker sem tako slabo poučena
pa počasi spet razmisljam o nakupu me zanima če kdo ve razliko pri avtomatski klimi in ročni (razen tega da avtomatična lepše zgleda in je preko celotne armaturne plošče.... zanima me tudi kako je z menjavo radia? je mozna oz. teuavna ker kakor sem videla so običajno skupaj "zlepljene" in je precej avtomobilov ki imajo avtomatsko klimo in stare radie na kasete, predvidevam da menjava ni enostavna?
poleg tega, ne vem zakaj prodajaci pišejo avto je registriran do 15.5.2010, če ga takoj ob nakupu moram jaz registrirati, torej ni razlike ali je registriran ali ne v vsakem primeru me stane poleg napisane cene še 700EUR registracija oz zavarovanje....
se opravičujem ker sem tako slabo poučena
Step2en Wolf ::
Razlika med mehansko in avtomatsko klimo, je poleg opazno drugačnega vmesnika (ročni = analogni, avtomatski = digitalni), predvsem v tem, da ima avtomatska klima tudi termične senzorje, po domače termometer. Ko avtomatični klimi "ukažemo" da naj bo pri zunanjih 36C v notranjosti temperatura 31 (za zdravje je priporočljiva razlika med zunanjo in notranjo temperaturo cca 5C) to potem vzdržuej tako, da preverja na senzorjih.
Je temperatura višja od 31?
Hladi naprej.
Je temperatura enaka 31?
Občasno vzdržuj.
Ročna oz. mehanska klima ves čas vpihuje hladen zrak, pač glede nato, kako smo to ročno nastavili. Na dolgi vožnji teko razlike med klimami ni opaziti, ker prej ali slej na ročni najdeš ustrezno nastavitev.
Obstajajo tudi pol avtomatske klime.. pri VAG ji pravijo Climatronic ali nekaj podobnega. Vmesnik je klasičen, analogen... ima pa že toplotna tipala in delno uravnava temperaturo sam.
Osebno mi je bolj všeč mehanska, t.j. ročna klima, ker imam neposreden nadzor nad delovanjem. Avtomatika ima vedno neko svojo logiko, ki se kot da bi bilo zakleto nikoli ne poklapa z mojo.
Avtoradio je avtoradio. Nobene velike panike. Res pa je, da se določeni proizvajalci avtomobilov "zavarujejo" tako, da proizvajajo nestandardne avtoradije (in zato mastno računajo).
Velika večina proizvajalcev ima avtoradio klasičnih dimenzij in jih je moč enostavno zamenjati. V nasprotnem primeru, je potrebno dokupiti še "blende". Plastično obrobo, ki služi pokrivanju razlike med standardnim avtoradijem in serijskim.
Serijski avtoradiji so običajno večji... pogost odklon je pri japonskih proizvajalcih...
Nekoliko bolj nadarjeni hackerji pa v odprtino dvojenega DIN avtoradia vgradijo kar Mac MINI:
Samo še display in zabava multimedijska, se lahko začne.
Je temperatura višja od 31?
Hladi naprej.
Je temperatura enaka 31?
Občasno vzdržuj.
Ročna oz. mehanska klima ves čas vpihuje hladen zrak, pač glede nato, kako smo to ročno nastavili. Na dolgi vožnji teko razlike med klimami ni opaziti, ker prej ali slej na ročni najdeš ustrezno nastavitev.
Obstajajo tudi pol avtomatske klime.. pri VAG ji pravijo Climatronic ali nekaj podobnega. Vmesnik je klasičen, analogen... ima pa že toplotna tipala in delno uravnava temperaturo sam.
Osebno mi je bolj všeč mehanska, t.j. ročna klima, ker imam neposreden nadzor nad delovanjem. Avtomatika ima vedno neko svojo logiko, ki se kot da bi bilo zakleto nikoli ne poklapa z mojo.
Avtoradio je avtoradio. Nobene velike panike. Res pa je, da se določeni proizvajalci avtomobilov "zavarujejo" tako, da proizvajajo nestandardne avtoradije (in zato mastno računajo).
Velika večina proizvajalcev ima avtoradio klasičnih dimenzij in jih je moč enostavno zamenjati. V nasprotnem primeru, je potrebno dokupiti še "blende". Plastično obrobo, ki služi pokrivanju razlike med standardnim avtoradijem in serijskim.
Serijski avtoradiji so običajno večji... pogost odklon je pri japonskih proizvajalcih...
Nekoliko bolj nadarjeni hackerji pa v odprtino dvojenega DIN avtoradia vgradijo kar Mac MINI:
Samo še display in zabava multimedijska, se lahko začne.
SkIDiver ::
rozica1 v rangu avtomobila, ki ga boš kupovala se ne rabiš obremenjevat glede zamenjave avtoradia. Se da zamenjat z vsakim poprodajnim din velikosti.
Glede teh registracij in tehničnih pregledov pa smo ti že nekajkrat zapisali. Če še vedno ne razumeš si skiciraj na list papirja vse kar je bilo napisano. Če piše, da je avto registriran pomeni, da do takrat velja tehnični pregled. Ne oziraj se na to kaj piše! Prištej poleg strošek zavarovanja in tehničnega pregleda in to je to, če pač ne razumeš okoli tega. Če ti kaj ostane boš vesela, če nič pa pač ne bo nič in te ne bo šok, ker si za to namenila del zneska.
Registracije ti ne bo nihče podaril!
Glede teh registracij in tehničnih pregledov pa smo ti že nekajkrat zapisali. Če še vedno ne razumeš si skiciraj na list papirja vse kar je bilo napisano. Če piše, da je avto registriran pomeni, da do takrat velja tehnični pregled. Ne oziraj se na to kaj piše! Prištej poleg strošek zavarovanja in tehničnega pregleda in to je to, če pač ne razumeš okoli tega. Če ti kaj ostane boš vesela, če nič pa pač ne bo nič in te ne bo šok, ker si za to namenila del zneska.
Registracije ti ne bo nihče podaril!
šernk ::
no ja kar vem registracija ostane z avtom in ti je ne more nihče odvzeti, vsaj kar vem. seveda registracije in zavarovanja ne smeš mešati...registracija je hmmm cca 100-150EUR (všteto: tehnični pregled in cestna taksa(ali je cestna taksa vezana na avto ali ne pa ne vem)) zavarovanje pa te stane 500EUR in največji strošek je ravno zavarovanje, to moraš pa tako ali tako plačat. vsekakor pa ko kupuješ nov avto, moraš imeti ob sebi nujno nekoga ki se na avto spozna in tak človek mora avto tudi peljati, da vidi v kakšnem stanju je sploh (peljati ne pomeni 1 krog po centru LJ)
glede klime sem sam bolj zadovoljen z pol-avtomatsko klimo, kot pa z ročno, ker potem lahko menjaš med avtomatsko in ročno (vsaj sam lahko) temperaturo uravnava pa odlično. popolnoma avtomatska mi pa tudi meni ni bila všeč.
glede klime sem sam bolj zadovoljen z pol-avtomatsko klimo, kot pa z ročno, ker potem lahko menjaš med avtomatsko in ročno (vsaj sam lahko) temperaturo uravnava pa odlično. popolnoma avtomatska mi pa tudi meni ni bila všeč.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
SkIDiver ::
Cestna taksa ni vezana na vozilo. Če nekdo vozilo odjavi iz prometa s potrdilom o odjavi dobi povrnjen tudi preostanek cestne takse, če zahteva povračilo (govorimo o vozilu brez registrskih tablic). Dokler ima vozilo registrske tablice in je s tem še vedno prijavljeno v promet pa ima tudi plačano cestno takso. Po odajvi iz prometa pa pač vsak ravna po svoje.
V običaju in nepisanem pravilu se cestna taksa pusti novemu kupcu skupaj z vozilom.
V običaju in nepisanem pravilu se cestna taksa pusti novemu kupcu skupaj z vozilom.
Step2en Wolf ::
Aja, še ena fora je pri avtoradijih. Serijskih.
V marsikaterem avtomobilu nimajo lastnega LCD display-a, temvač uporabljajo tistega v armaturi. Če želiš še naprej uporabljati tistega v armaturi, je potrebno malce diplomirati na googlu in poiskati kompatibilne avtoradie. Tu je primer za Renault Scenic II:
Še en dodaten problem so potem obvolanske komande za serijski avtoradio. Spet je potrebno malce diplomiranja in iskanja rešitev in kablovja, da se novi avtoradio pravilno poveže in upravlja.
Še adapter med širšo in standardno dimenzijo:
V marsikaterem avtomobilu nimajo lastnega LCD display-a, temvač uporabljajo tistega v armaturi. Če želiš še naprej uporabljati tistega v armaturi, je potrebno malce diplomirati na googlu in poiskati kompatibilne avtoradie. Tu je primer za Renault Scenic II:
Še en dodaten problem so potem obvolanske komande za serijski avtoradio. Spet je potrebno malce diplomiranja in iskanja rešitev in kablovja, da se novi avtoradio pravilno poveže in upravlja.
Še adapter med širšo in standardno dimenzijo:
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: WarpedGone ()
rozica1 ::
npr. tu je primer kjer je klima povezana z radiem in mislim da je to težko ločiti oz. da je precej del (EUR)...
radio na kasete in klima vsaj kakor vidim izgledata da sta "zlepljena" in kolikor sem videla do sedaj še nisem videla avta s takšno klimo (avtomatsko kot je na tej sliki s CD radiem) vsi imajo kasetarje, predvidevam da je torej tezko-drago zamenjati....
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=327...
radio na kasete in klima vsaj kakor vidim izgledata da sta "zlepljena" in kolikor sem videla do sedaj še nisem videla avta s takšno klimo (avtomatsko kot je na tej sliki s CD radiem) vsi imajo kasetarje, predvidevam da je torej tezko-drago zamenjati....
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=327...
flipflop ::
No jst si za prvi avto raje ne bi kupoval 1.8T avta. Že zarad cene zavarovanja, registracije, kje je potem še vzdrževanje, poraba,...
Pod 2k€ dobiš Bravo, 1.6, za prvi avto še preveč dober. Pa če ni glih v nulo zjahan tud vzdrževanje ne bi smelo bit kaj posebnega.
Pod 2k€ dobiš Bravo, 1.6, za prvi avto še preveč dober. Pa če ni glih v nulo zjahan tud vzdrževanje ne bi smelo bit kaj posebnega.
Phil ::
Za 2kEUR si kupi enega spodobno ohranjenega cliota/puntota. Nima smisla gledati boljše modele, ker za tako vsoto dobiš kvečmeu nekaj zmahanega.
SkIDiver ::
Jaz bi ti odsvetoval 1.8T 20V motor od VW koncerna. Ni ravno biser porabe pa ĹĄe turbo. Äe ne znaĹĄ rokovat s turbo motorjem pozabi nanj.
Po drugi strani tak avto tudi ne pazi vsak in ne dela z njim primerno. Ĺ˝al tako paÄ je.
Pa tale avto jih ima verjetno veÄ kot 145k km.
Äe bi Ĺže rada kW si raje kupi Ibizo z 1.6 motorjem, ki sicer tudi ni nek biser porabe (vsaj v Audi A4 ne) in ima 74kW ali pa 1.4 z 44kW ali pa 1.4 z 74kW. Zadnji motor je ĹĄpica! Poraba je manjĹĄa od 44kW pa neprimerno bolj vleÄe. Äeprav tudi z 44kW preĹživiĹĄ, Äe ne voziĹĄ vedno poln prtljaĹžnik in 3 sopotnike.
PS: Tukaj si informativno izraÄunaj stroĹĄek zavarovanja. Za dotično beštijo bi te prišlo osnovno zavarovanje v enkratnem plačilu brez zelene karte in brez bonusa 605€. Če dodaš še AO Plus in zavarovanje Stekel, Ogledal, svetlobnih teles in trk divjadi oz domačih živali je znesek 815€. Pa še stroške vzdrževanja dodaj, če avto ni OK in porabo pa se lahko primeš za glavo
Sej, če znaš sam avto popravljat še ni tak problem. Če pa ne znaš pa kar postane problem.
EDIT: Boljši nakup -> Klik.
Po drugi strani tak avto tudi ne pazi vsak in ne dela z njim primerno. Ĺ˝al tako paÄ je.
Pa tale avto jih ima verjetno veÄ kot 145k km.
Äe bi Ĺže rada kW si raje kupi Ibizo z 1.6 motorjem, ki sicer tudi ni nek biser porabe (vsaj v Audi A4 ne) in ima 74kW ali pa 1.4 z 44kW ali pa 1.4 z 74kW. Zadnji motor je ĹĄpica! Poraba je manjĹĄa od 44kW pa neprimerno bolj vleÄe. Äeprav tudi z 44kW preĹživiĹĄ, Äe ne voziĹĄ vedno poln prtljaĹžnik in 3 sopotnike.
PS: Tukaj si informativno izraÄunaj stroĹĄek zavarovanja. Za dotično beštijo bi te prišlo osnovno zavarovanje v enkratnem plačilu brez zelene karte in brez bonusa 605€. Če dodaš še AO Plus in zavarovanje Stekel, Ogledal, svetlobnih teles in trk divjadi oz domačih živali je znesek 815€. Pa še stroške vzdrževanja dodaj, če avto ni OK in porabo pa se lahko primeš za glavo
Sej, če znaš sam avto popravljat še ni tak problem. Če pa ne znaš pa kar postane problem.
EDIT: Boljši nakup -> Klik.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
Step2en Wolf ::
npr. tu je primer kjer je klima povezana z radiem in mislim da je to težko ločiti oz. da je precej del (EUR)...
radio na kasete in klima vsaj kakor vidim izgledata da sta "zlepljena" in kolikor sem videla do sedaj še nisem videla avta s takšno klimo (avtomatsko kot je na tej sliki s CD radiem) vsi imajo kasetarje, predvidevam da je torej tezko-drago zamenjati....
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=327...
Obstajajo štiri rešitve:
PRVIČ
Nakup vmesnika v obliki kasete:
Tako preko glave kasetofona poslušamo zvok s poljubne naprave, ki jo priklopimo na mini jack (iPod, MP3 player, prenosni CD, notebook, netbook, garmin...)
Še TEST nekaj izmed njih.
Cena cca 20 EUR
DRUGIČ
MP3 predvajalnik v obliki kasete:
Minus, da nimaš nadzora nad glasbo, ko je enkrat MP3 kaseta v avtoradiu.
Cena 100+ EUR
TRETJIČ
Nakup kompatibilnega CD changerja:
Pred nakupom preveriti kompatibilnost!
Cena 200+ EUR
ČETRTIČ
Zamenjava vsega celotnega vmesnika z novim.
Najdražja možna rešitev.
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: WarpedGone ()
SkIDiver ::
PETIČ
xCarLink in kot kaže podpira dotični radio. Cena 99EUR.
Testirano in se uporablja v A4 z Audi Concert radiom. Špila OK.
xCarLink in kot kaže podpira dotični radio. Cena 99EUR.
Testirano in se uporablja v A4 z Audi Concert radiom. Špila OK.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
djordjevic ::
Če ima radio to možnost, špila povsem spodobno tudi zgolj aux-in kabel z audio bananico prek mini-iso vtikača. Testirano na renault megane II, radio update list. iPod ready za 15 evrov. :-)
No grave is deep enough to keep us in chains.
SkIDiver ::
Mislim, da ta radio tega ne podpira. Praktično noben radio, ki je delam za VAG grupo nima opcije AUX-IN razen preko vhoda CD changerja, ki pa ne dela, če ne dobi signala. V tem primeru to rešuje ravno xCarLink.
Če se nekdo spozna na elektroniko pa ga vrjetno ravno tako lahko stane nekaj €.
Če se nekdo spozna na elektroniko pa ga vrjetno ravno tako lahko stane nekaj €.
Step2en Wolf ::
Jep, tudi pri Renault-ju hočejo 105 EUR za uradni kabel, ki serijskemu avtoradiu dopove, da je nekaj priklopljeno na AUX.
ŠESTIČ
FM oddajnik - podobno kot kasetni adapter, iz poljubne zunanje naprave prenaša zvok na avtoradijo preko radijskih valov.
Negativno: prej ali slej prideš na področje, kjer bo na izbrani frekvenci igrala radijska postaja (močnejši oddajnik) in ne tvoja audio napravica.
Ker te mini oddajniki malce "špricajo" naokoli s sovjim radijskim oddajnikom, morajo sosednji avtomobili poslušati (če je na radiu nastavljena ista frekvenca) tvojo glasbo. Zaradi tega so v marsikateri državi prepovedani.
Skoraj sedmič (samo za iPod)
Harman Kardon Drive & Play (klikni sem za test):
ki se ga na eBayu dobi za cca 50EUR (nov je stal 250!). Zunaj je tudi Drive & Play 2, ki ima barvni zaslon.
Z avtoradiom se poveže ali preko FM oddajnika ali AUX kabla oz. ustreznega nadomestka.
Prednost je predvsem, da se po namestitvi na armaturo vozila, dobi neposreden vpogled na vsebino iPoda, kot tudi vmesnih za upravljanje podoben izvornemu.
Imam to napravico in negativno je prevelik skok med pesmimi, ko nekaj časa držiš forward, v iskanju skladbe po abecedi.
ŠESTIČ
FM oddajnik - podobno kot kasetni adapter, iz poljubne zunanje naprave prenaša zvok na avtoradijo preko radijskih valov.
Negativno: prej ali slej prideš na področje, kjer bo na izbrani frekvenci igrala radijska postaja (močnejši oddajnik) in ne tvoja audio napravica.
Ker te mini oddajniki malce "špricajo" naokoli s sovjim radijskim oddajnikom, morajo sosednji avtomobili poslušati (če je na radiu nastavljena ista frekvenca) tvojo glasbo. Zaradi tega so v marsikateri državi prepovedani.
Skoraj sedmič (samo za iPod)
Harman Kardon Drive & Play (klikni sem za test):
ki se ga na eBayu dobi za cca 50EUR (nov je stal 250!). Zunaj je tudi Drive & Play 2, ki ima barvni zaslon.
Z avtoradiom se poveže ali preko FM oddajnika ali AUX kabla oz. ustreznega nadomestka.
Prednost je predvsem, da se po namestitvi na armaturo vozila, dobi neposreden vpogled na vsebino iPoda, kot tudi vmesnih za upravljanje podoben izvornemu.
Imam to napravico in negativno je prevelik skok med pesmimi, ko nekaj časa držiš forward, v iskanju skladbe po abecedi.
rozica1 ::
:(
tako kot se mi je zdelo na avtih s avtomatsko klimo kjer je radio "zdruzen" s klimo menjava odpade... hvala vsem da ste mi poiskali te resitve a stephenwolf tista kaseta bi me zelo motila (pač ženska :) če bi menjala bi rada lepo "nov radio CD mp3 player" da lahko igra, brez dodatnih kablov za ipode itd...tudi tista opcija od skidiverja xcarlink vseeno ne nadomesti CD playerja pa še 100EUR stane....
(tisti avto sem dala le za primer kako je klima zdruzena s radiem...
tako kot se mi je zdelo na avtih s avtomatsko klimo kjer je radio "zdruzen" s klimo menjava odpade... hvala vsem da ste mi poiskali te resitve a stephenwolf tista kaseta bi me zelo motila (pač ženska :) če bi menjala bi rada lepo "nov radio CD mp3 player" da lahko igra, brez dodatnih kablov za ipode itd...tudi tista opcija od skidiverja xcarlink vseeno ne nadomesti CD playerja pa še 100EUR stane....
(tisti avto sem dala le za primer kako je klima zdruzena s radiem...
A. Smith ::
:(
tako kot se mi je zdelo na avtih s avtomatsko klimo kjer je radio "zdruzen" s klimo menjava odpade...
Pri večini avtomobilov (verjetno tudi pri tisti Ibizi) se dobi custom čelno ploščo. Odreči se moraš televiziji-displejčku, dobiš pa dva DIN standardni vrzeli. Ponavadi je v eni radio, druga pa polica, peplnik ali kakšna druga aftermarket rešitev za nekaj evrov.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
rozica1 ::
adam smith, torej bi morala peljati potem avto k mehaniku ki bi naročil in izdelal custom čelno ploščo in namontiral... to bi me pa stalo približno koliko EUR?
PS: škoda ker mi je pa zaslon res všeč in ga bi rada obdržala, le dodala CD player namesto kasetarja...
PS: škoda ker mi je pa zaslon res všeč in ga bi rada obdržala, le dodala CD player namesto kasetarja...
SkIDiver ::
A. Smith pri dotičnem avtu se ne more odstranit, ker je na zaslonu radia tudi zaslon klime.
Rešitev, ki ti ostane je z radiom združljiv MP3 changer, ki pa ni ravno poceni. Razen, če imaš srečo in uloviš kakega rabljenega.
xCarLink je pa za moje pojme dokaj dobra rešitev. Pač uporabiš USB ključek ali spominsko karico na kateri imaš gor skladbe. Ko ti zapaše zamenjaš vsebino na kartici ali ključku in imaš nove pesmi. Če imaš 3 ali 4 kartice imaš vrha glave dovolj glasbe.
Rešitev, ki ti ostane je z radiom združljiv MP3 changer, ki pa ni ravno poceni. Razen, če imaš srečo in uloviš kakega rabljenega.
xCarLink je pa za moje pojme dokaj dobra rešitev. Pač uporabiš USB ključek ali spominsko karico na kateri imaš gor skladbe. Ko ti zapaše zamenjaš vsebino na kartici ali ključku in imaš nove pesmi. Če imaš 3 ali 4 kartice imaš vrha glave dovolj glasbe.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
A. Smith ::
A. Smith pri dotičnem avtu se ne more odstranit, ker je na zaslonu radia tudi zaslon klime.
Dopuščam možnost, da se pri dotičnem avtu ne da.
Sicer kakor hitro imaš indikacijo temperature že na gumbih klimatske naprave, je tisti skupni zaslon samo še kič. Ampak ok, pri nekaterih Seatih je originalen radio celo krajši in standardnega, daljšega ne spraviš not.
Potem se dobijo tudi kiti in adapterji, da montiraš dodaten radio drugam, recimo v predal pri sovozniku, ali pa pod armaturo na sovoznikovi strani. Originalen radio izklopiš in z adapterji priklopiš drug radio.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Rada bi kupila avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 29064 (22720) | hojnikb |
» | Absolutno najcenejši avto (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 19085 (16039) | 69charger |
⊘ | Nepošteni slovenci pri prodaji vozila (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 17434 (14057) | Mavrik |
» | Koliko znašajo vaši letni stroški za avtomobil?Oddelek: Na cesti | 7004 (6664) | Zeberdee |
» | Dilema: nov avto ali iz druge roke? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 13796 (11490) | Super Sonic |