Forum » Na cesti » Koliko znašajo vaši letni stroški za avtomobil?
Koliko znašajo vaši letni stroški za avtomobil?
neres ::
Razmišljam o nakupu avta, pa bi rad eno povprečno oceno stroškov.
Tako da me zanima koliko plačujete na leto za vse kar je povezano z avtomobilom: zavarovanje, vzdrževanje, gume, olje, ... skratka vse.
Tudi za gorivo, čeprav za gorivo si lahko že sam predstavljam, tako da to dejte posebej oz. ni treba omenjat.
Najbrž je smiselno povedat tudi kateri model in koliko ste zapravljivi/skrbni.
Tako da me zanima koliko plačujete na leto za vse kar je povezano z avtomobilom: zavarovanje, vzdrževanje, gume, olje, ... skratka vse.
Tudi za gorivo, čeprav za gorivo si lahko že sam predstavljam, tako da to dejte posebej oz. ni treba omenjat.
Najbrž je smiselno povedat tudi kateri model in koliko ste zapravljivi/skrbni.
- odbrisalo: WarpedGone ()
MadMax ::
Na-a, kje pa!
Dobr bicikl bojo hitro ukradli
Dobr bicikl bojo hitro ukradli
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
KandazaR ::
To zelo zaniha. Recimo en komplet gum imam za 3 leta, potem pride na vsake 2-3 leti večji servis (vmes samo olje pa filter pa take mini zadeve). Potem je tehnični vsake 2 leti. Tako da zna zanihat (samo servisi, pa zavarovanje brez goriva) od okol 1000€ pa tud do 2500€ in več (če pride vse skup na isto leto).
Aja gre za golfa bencinarja. Delam pa okol 25k km letno.
Aja gre za golfa bencinarja. Delam pa okol 25k km letno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: KandazaR ()
WarpedGone ::
Vsako leto:
- obvezno zavarovanje: okrog 600 EUR
- cestnina: okrog 120 EUR
- letna vinjeta: trenutno 55 EUR
- redni servis na prbl 27000 km (vsakih 8 mesecov): od 200 EUR do 900 EUR (jermen)
- vzdrževanje: cca 300 EUR
- menjava gum in optika: okrog 100 EUR
- gorivo: 1700 EUR
- gume: okrog 400 EUR na komplet zimskih ali letnih, zdržijo po dve ali tri sezone
Letno delam okrog 35.000 km, večinoma po regionalkah. Renault Laguna II, 1.9dci
- obvezno zavarovanje: okrog 600 EUR
- cestnina: okrog 120 EUR
- letna vinjeta: trenutno 55 EUR
- redni servis na prbl 27000 km (vsakih 8 mesecov): od 200 EUR do 900 EUR (jermen)
- vzdrževanje: cca 300 EUR
- menjava gum in optika: okrog 100 EUR
- gorivo: 1700 EUR
- gume: okrog 400 EUR na komplet zimskih ali letnih, zdržijo po dve ali tri sezone
Letno delam okrog 35.000 km, večinoma po regionalkah. Renault Laguna II, 1.9dci
Zbogom in hvala za vse ribe
dzinks63 ::
Tole je pa čisto individualno za vsak avtomobil posebej. Odvisno je od (razreda, starosti, ohranjenosti) avtomobila, koliko (picajzljast, entuziast, šminker,...) je lastnik, kako ga servisira? (sam, pri kolegu, na univerzalnem servisu, pooblaščenem servisu, kako imaš zavarovano (vse do fula ali kaj manj, ali samo osnovno)?, kako zahteven voznik si, voziš pazljivo ali pa ga teraš brez zadržkov. V glavnem celo morje raznih spremenjivk in s tem povezanih stroškov. Lahko bi nekako določilile najnižjo spodnjo mejo (npr. cca 500€), zgornja je pa lahko že kar grozljivo visoka (10000€+) na leto, vse to brez stroškov za gorivo. Torej neka srednja reč, za srednji razred avtomobila npr cca 1000-2000€ letno.
Super Sonic ::
neres - odvisno, nov ali rabljen? Glede na krizo upam, da nov (nova vozila so te dni zelo ugodna, še posebno tista iz zaloge).
Pri Toyoti se splača pogledat, oni ti za 200000 km v naprej povedo, koliko te bo stal vsak (predviden) servis. Kar je v bistvu dobro. Ampak Toyote so zadnja leta močno padle v kvaliteti, zato pozor in previdno. Našo Corolo Sedan (nova oblika) so klical v 1 letu dvakrat na izredni servis, tudi drugače avto ni deloval ok, sem imel pripombe.
Če pogledaš pa z vidika samega nakupa - priporčam ti ekološko varčno mašino (ne veš kaj bo v prihodnje, ampak občutek je, da bodo vozila, ki svinjajo zrak bolj od ostalih, bolj obdavčena), brez turbo pomnilnikov in CR črpalk. Naj bo čim bolj simpel mašina, lahko veliko prišparaš na daljši rok (par let).
Jaz vozila menjam kot spodnje gate, ker jih želim čim več sprobati, čeprav, se moram sedaj umiriti, ker smo dobil družbo doma (dvojčka) in rabimo eno kravo.Trenutno vozim Audi A4, 2002 letnik, 1,6 bencin in delam okoli 15000k od kar sem dobil službeno vozilo.
- redni servis (klima, olja, bla, bla) 100 €,
- gume so čisto klasična dimenzija, kar pomeni nekje okoli 200€ za en par zimskih,
- registracija pride 500€ osnovni in še 400€ kasko (brez popustov),
- vinjeta veš kolk stane.
Splača se ti kupiti vozilo (ni važno, novo, rabljeno), ki ni deviacija na trgu in ga lahko popravi vsak mehanik. Trenutno se splača vzeti tudi vse Francoze, ker če drugega ne, ti dajo 4 leta garancije, popravlja pa jih kasneje lahko vsak lokalni pijanc.
Pri Toyoti se splača pogledat, oni ti za 200000 km v naprej povedo, koliko te bo stal vsak (predviden) servis. Kar je v bistvu dobro. Ampak Toyote so zadnja leta močno padle v kvaliteti, zato pozor in previdno. Našo Corolo Sedan (nova oblika) so klical v 1 letu dvakrat na izredni servis, tudi drugače avto ni deloval ok, sem imel pripombe.
Če pogledaš pa z vidika samega nakupa - priporčam ti ekološko varčno mašino (ne veš kaj bo v prihodnje, ampak občutek je, da bodo vozila, ki svinjajo zrak bolj od ostalih, bolj obdavčena), brez turbo pomnilnikov in CR črpalk. Naj bo čim bolj simpel mašina, lahko veliko prišparaš na daljši rok (par let).
Jaz vozila menjam kot spodnje gate, ker jih želim čim več sprobati, čeprav, se moram sedaj umiriti, ker smo dobil družbo doma (dvojčka) in rabimo eno kravo.Trenutno vozim Audi A4, 2002 letnik, 1,6 bencin in delam okoli 15000k od kar sem dobil službeno vozilo.
- redni servis (klima, olja, bla, bla) 100 €,
- gume so čisto klasična dimenzija, kar pomeni nekje okoli 200€ za en par zimskih,
- registracija pride 500€ osnovni in še 400€ kasko (brez popustov),
- vinjeta veš kolk stane.
Splača se ti kupiti vozilo (ni važno, novo, rabljeno), ki ni deviacija na trgu in ga lahko popravi vsak mehanik. Trenutno se splača vzeti tudi vse Francoze, ker če drugega ne, ti dajo 4 leta garancije, popravlja pa jih kasneje lahko vsak lokalni pijanc.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
krneki0001 ::
Leta 2004 kupil avta za 200.000 sit (800 evrov)
gume 800 evrov
redni servis 55 evrov X 22
veliki servis (jermeni, napenjalec in vodna pumpa) 79 evrov 1X
gorivo 220.000km s po 10 litri na 100/km (povprečje) 22.000 litrov
Potem pa komplet obnova pleha na avtu, novi amortizerji in štrihanje avta - 1000 evrov (večino sam delal, samo štrihal so drugi), ker je avto bil obutan in prevrnjen na streho - offroad pač
Do sedaj sem vložil v avto (skupaj s ceno avta) vse skupaj 22.000 litrov goriva in okoli 4000 evrov.
gume 800 evrov
redni servis 55 evrov X 22
veliki servis (jermeni, napenjalec in vodna pumpa) 79 evrov 1X
gorivo 220.000km s po 10 litri na 100/km (povprečje) 22.000 litrov
Potem pa komplet obnova pleha na avtu, novi amortizerji in štrihanje avta - 1000 evrov (večino sam delal, samo štrihal so drugi), ker je avto bil obutan in prevrnjen na streho - offroad pač
Do sedaj sem vložil v avto (skupaj s ceno avta) vse skupaj 22.000 litrov goriva in okoli 4000 evrov.
T0RN4D0 ::
Hm, avto 1400€, začetni dodatki 400€ (radio, zvočniki, radar detektor), vsakih 10k menjava olja (menjam doma, kolikor pride olje), registracija 600€, vinjeta 55€ (lahko računaš na 90...), potem pride v roku enga mesca še menjava jermena 200€, ta mesec lahko še 40€ za radar štejem pod stroške avtomobila, ne pozabit na menjavo gum, vsake tolk časa zavornih oblog, kakšne nepredvidene okvare motorja, kakšne prometne nesreče, navsezadnje tud malenkosti kot so pranje avtomobila, parkirnine, rezervne žarnice in dišeče smrekce. Gorivo je seveda tudi pomemben strošek, in se ne čudit če se bo cena s časom precej zvišala.
Karkoli že kupuješ, ne zapravit zadnjega dnarja za avto, pa tud če je nov. Če je rabljen si pusti rezervo še toliko večjo, če kupuješ kej starega je najbolje da odpelješ k mehaniku in po potrebi narediš kar preventivno generalko. :) Prav tako imej v mislih da se ti prav lahko zgodi da boš na tak ali drugačen način ostal brez avta, sploh pri kakšnih brez-kaska varjantah. Lahko ga sesuješ, lahko ti gre mašina, lahko ti ga ukradejo- skratka spet pridemo do tega da ni najboljša ideja vsega denarja zmetat za avto. In računanje, da bo malo novejši avto za 5000€ kaj zanesljivejši od kakšne stare jajce za 1000€ včasih deluje, velikokrat pa ne.
Karkoli že kupuješ, ne zapravit zadnjega dnarja za avto, pa tud če je nov. Če je rabljen si pusti rezervo še toliko večjo, če kupuješ kej starega je najbolje da odpelješ k mehaniku in po potrebi narediš kar preventivno generalko. :) Prav tako imej v mislih da se ti prav lahko zgodi da boš na tak ali drugačen način ostal brez avta, sploh pri kakšnih brez-kaska varjantah. Lahko ga sesuješ, lahko ti gre mašina, lahko ti ga ukradejo- skratka spet pridemo do tega da ni najboljša ideja vsega denarja zmetat za avto. In računanje, da bo malo novejši avto za 5000€ kaj zanesljivejši od kakšne stare jajce za 1000€ včasih deluje, velikokrat pa ne.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
IceIceBaby ::
- Zavarovanje + cestnina cca 800€ (s kaskom vred)
- Servis vsakih 15kkm cca 150€
- Komplet gum cca 200€ (185/60/15)
Potem pa še vinjeta, pranje, kakšen liter vitrexa itd. Skupaj nekje od 1500 do 2000€ brez bencina.
Avto je pa Suzuki Swift.
Če kupuješ nov avto je največji strošek izguba vrednosti.
- Servis vsakih 15kkm cca 150€
- Komplet gum cca 200€ (185/60/15)
Potem pa še vinjeta, pranje, kakšen liter vitrexa itd. Skupaj nekje od 1500 do 2000€ brez bencina.
Avto je pa Suzuki Swift.
Če kupuješ nov avto je največji strošek izguba vrednosti.
Sc0ut ::
Glavno je, da imaš enega domačega mehanika. Najboljše takšen, ki dela pri enem servisu, pol pa popoldan popravlja na črno. Vse rezervne dele kupuj neoriginalne.
Tako boš najceneje prišel skozi.
Naneslo je, da se moral dati pri pooblaščenem serviseru zamenjati zadnje pakne in me je stvar stala 140 eur. Če bi šel do mojega mehanika, bi bilo vse skupaj okrog 55 eur.
Hm, cestnina + zavarovanje okrog 380 eur se mi zdi. Mam 9 let stra avto in ga imam zavarovano na osnovno + šipe. Imam max popust. Zavarovalnica Generali. Ko sem prešel iz zavarovalnice MB na generali, sem pokazal polico pri MB, rekel da želim enako in me je vse skupaj stalo 60 eur manj. Kako je z izplačili pa ne vem:)
Hm, kako je z bencinom. 1,4 mašina, p206, mn-mb tja in nazaj gre okrog 20 evrov. Odvisno od trenutne cene bencina:)
Vem da če se šel iz mb v lj s četrt tanka, sem prišel tja z osmino tanka (polovico četrtinke).
Tako boš najceneje prišel skozi.
Naneslo je, da se moral dati pri pooblaščenem serviseru zamenjati zadnje pakne in me je stvar stala 140 eur. Če bi šel do mojega mehanika, bi bilo vse skupaj okrog 55 eur.
Hm, cestnina + zavarovanje okrog 380 eur se mi zdi. Mam 9 let stra avto in ga imam zavarovano na osnovno + šipe. Imam max popust. Zavarovalnica Generali. Ko sem prešel iz zavarovalnice MB na generali, sem pokazal polico pri MB, rekel da želim enako in me je vse skupaj stalo 60 eur manj. Kako je z izplačili pa ne vem:)
Hm, kako je z bencinom. 1,4 mašina, p206, mn-mb tja in nazaj gre okrog 20 evrov. Odvisno od trenutne cene bencina:)
Vem da če se šel iz mb v lj s četrt tanka, sem prišel tja z osmino tanka (polovico četrtinke).
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Najcenejša avtomobilska znamka za vzdrževanje.. (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18514 (15096) | starfotr |
» | Mesečni stroški suva vs ostalo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 21003 (17361) | sebas4 |
» | Koliko ste dali za avto? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12789 (9826) | Dosan |
» | Benz na rezervi zadni kilometri kako jih prevozit ? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 10874 (8356) | gokky |