» »

nakup rabljenega avtomobila

nakup rabljenega avtomobila

1 2 3
4
5

dinozaver7 ::

Vem, da pišem v staro temo.... A zakaj bi odpiral novo?

Zanima me, kateri avto najbolj priporočate do 500€. Uporabljal ga bom večinoma samo za prevoz do avtobusne postaje, da mi ne bo potrebno pešačiti vsak dan. Gledal sem razne modele kot so Renault Clio, Peugeot 106, Fiat Punto ipd... Stari 10 let, do 150k kilometrov... Za tistih nekaj kilometrov dnevno mislim, da bi moral zadostovati.

Kateri so najmanj kvarljivi modeli, najmanj stroškov z vzdrževanjem... Kakšni so vaši nasveti za nakup?

Hvala in lp,

dinozaver
:P

Alamar ::

Vse stara jajca, ko boš samo stroške imel. Kupi kolo, ali moped imho.

dinozaver7 ::

Imam oboje, kar pa mi žal ne pomaga pozimi. :)
:P

šernk ::

cca 3 leta nazaj smo iskali avto za 500€ in ti povem, da ne dobiš nič. še najbližje je bil en clio, pa še tam je bilo potrebno dati nanj 200-300€, da bi bil varno vozen.

lahko naletiš na kakšen avto in imaš srečo, večinoma se prodaja pa le nič od niča za 500€, ker vedno ko potegneš črto je ena stvar, ki ti ni všeč.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

;-) ::

do 500€ težka tam za 700 pa že dobiš fajn avtek. Sem jih že par kupil tam za 250,300 ko jih lastniki niso mogli prodat, lepše poslikaš, na a.net pa ga prodaš za 700 v prvem dnevu.

Vem za dobro Fiat Bravo sicer nima klime, ima strešno okno, nove zimske gume, elektro paket, motor deluje BP za tam 700€. Rja na enem blatniku samo samo še ni niti prišla čez barvo-samo barva je malo napeta..

amigo_no1 ::

Uporabljal ga bom večinoma samo za prevoz do avtobusne postaje, da mi ne bo potrebno pešačiti vsak dan.

Koliko km poti je (v eno stran) ?

dinozaver7 ::

;-) mi lahko prosim pošlješ kontaktne podatke od lastnike tega Fiata?

V eno stran okoli 4km (klanca).
:P

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=519...

Odlično in res ugodno

Al pa neki tazga če si pripravljen malo več investirat in če se da zglihat ceno na jurja,pocen vožnja.

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=519...

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

;-) je izjavil:

do 500€ težka tam za 700 pa že dobiš fajn avtek. Sem jih že par kupil tam za 250,300 ko jih lastniki niso mogli prodat, lepše poslikaš, na a.net pa ga prodaš za 700 v prvem dnevu.

Vem za dobro Fiat Bravo sicer nima klime, ima strešno okno, nove zimske gume, elektro paket, motor deluje BP za tam 700€. Rja na enem blatniku samo samo še ni niti prišla čez barvo-samo barva je malo napeta..

Edn najslabših avtov nasploh.Klump na kvadrat.Tole še 100e ni vredno oz samo za razrez.Sploh pa če je 16v mašina noter.

Zgodovina sprememb…

tt1024 ::

Fiat Bravo/Brava z 1,6 16V mašino je en od bolj bullet proof avtov, ki ga lahko dobiš. Problemi so bili z 1,2 in 1,4 mašinami medtem ko je 1,6 delal kot urca. Izogibaj se edino belih ki so bili uvoženi od italijanskih redarjev s po 500k km.

krneki0001 ::

Za 700 ali 800 evrov dobiš subaru justy ali subaru legacy ali pa subaru imprezo. Za pozimi v klanec pomoje ni boljšega avta, pa še 4x4 pogon imaš, da se da v snegu tut igrat in zabavat.
justy je sploh odličen avto z zelo malo okvarami, pa vzdržljiv. Če mal pogledaš po kakih hribih se vse mamce s takimi justincami vozjo v tiste hribe, pa vsem avto dela tako kot more.

uglavnem fun car za pozimi.

Recomo kaj takega, pa imaš pozimi mir in prilezeš v vsak hrib.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=512...
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

SkIDiver ::

Je napisal "klanec" pa smo že pri 4x4:))

krneki0001 ::

Zakaj pa ne? Subaru dela dovolj kvalitetne avtomobile, da delajo brez problemov ogromno kilometrov (moj jih ima že čez 350.000 pa ne kaže nobenih znakov, da ga kaj matra). S tem se rešiš izrednih servisov, ki jih imaš pri ostalih znamkah ogromno. Če pa dobi fun car za zimo (4x4 in odličen motor) za norenje po snegu, ni pa to nič slabega.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

SkIDiver ::

Zakaj pa ne? Nimam nič proti. Hecno mi je, to je vse;) čeprav ja se strinjam. Subaru zdrži marsikaj.

;-) ::

ah tista brava je 1.4 pa ma 200.000 prevoženih realno. Ja zdaj se boste vsi oglasli da je to "preveč" ko pa kupujete avte z 150 pa zbite za pol pa je ok =)

031 / 645 - 541 Brava 1997, 207k km 1.4 brezhibna kot sem zgoraj napisal.

Blinder ::

omg, 860€ za ribjo konzervo letnik 90
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

krneki0001 ::

blinder, ta ribja konzerva ima zato tako visoko ceno, ker dela (napram evropskim jajcam, ki opravijo večino voženj od in do servisa)
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

detroit ::

Ko smo že pri avtih, mene pa zanima kateri pije najmanj pri 120-140kmph. Zdi se mi da mali agregatki kosilnice kot so 1.3corsa pijejo več kot recimo moj 1.9tdi. Pri katerem imam kljub nešparanju na daljše relacije zadnje čase samo 5,1/100.
Skero

-valvoline- ::

krneki0001 je izjavil:

blinder, ta ribja konzerva ima zato tako visoko ceno, ker dela (napram evropskim jajcam, ki opravijo večino voženj od in do servisa)

Ceno majo japonci izključno zarad cene rabljenih delov.Takih kant kupujejo srbi peljejo v srbijo in potle zelo drago prodajajo rezervne dele nesrečnikom ki furajo japonce.Drgač gršega avta še nisem vidu,jugec je lepš k tale drek,subaruji so nasploh grdi vsi po vrsti,pijejo kot zmešani še posebej 4x4 varijante.

@avtorju,kup si unga akcenta dokler je še na voljo,99 letnik z klimo ki celo dela 1 lastik za 490e pa še neki zbiješ boljšega ne moreš dobit

Zgodovina sprememb…

Step2en Wolf ::

Ljudje smo katastrofalno slabi v ocenjevanju samega sebe (in svojih plehnatih podaljškov).
Zato subjektivno mnenje posameznika ni prav veliko vredno.

Tudi statistika zanesljivosti ti tu ne pomaga kaj dosti, čeprav daje nek okvir.

Vsako osebno vozilo je specifično. Tu gre tako za kvaliteto izdelave (ki niha v še tako dobri tovarni/znamki),dogodki - karamboli, toča, povodenj, zmrzal..., kot za vzdrževanje in ravnanje bivših lastnikov z vozilom.

Zato je nakup rabljenega vozila vedno smotrno opraviti z mehanikom, ki bo lahko lažje ocenil stanje vozila.
Barva.. znamka.. model.. to so samo osebne "modne" preference. Nenazadnje gre za konzervico, ki te naj prestavi iz točke A v točko B (ampak eni si ne morejo pomagati in se zacumprajo v te plehnate reči).

;-) ::

Valvoline cene delov pri japoncih so toliko višje ker sploh ne pomisliš da jih rabiš =)

Drugače pa ne ga srat no, mam toyoto pa so cene čisto primerljive če kupuješ v kakem Motomatu in ne na orginalcu.

-valvoline- ::

;-) je izjavil:

Valvoline cene delov pri japoncih so toliko višje ker sploh ne pomisliš da jih rabiš =)

Drugače pa ne ga srat no, mam toyoto pa so cene čisto primerljive če kupuješ v kakem Motomatu in ne na orginalcu.

Potrošni materijal ja,pa tut če je 2x dražji ni panike,ko pa pride do resne okvare(menjalnik,letev,motor,bognedaj karambol...) rabljenih delov ponavadi ni nikjer,novih preplačaš za 5x pa še čakaš pol leta da dobiš.Popravila v takem primeru so katastrofalno draga in se bolj splača avto takoj razdret narazn za dele al pa pelat na odpad. Tu je prednost nemških avtov,rabljenih delov kok češ,praktično na vsakem vogalu.Za korejce tudi.
Lep primer je moj sodelavec oz njegova žlahta iz Srbije. Majo neko hondo accord,v Srbiji je rabljena volanska letev za hondo 500-600e,nova pa 950e,in zdele prosijo mojga sodelavca da jima zrihta rabljeno tle do 300e.Tako je to z japonci. Medtem ko npr za moj a4 rabljena volanska letev stane 50-100e,in tega maš kok češ.

Zgodovina sprememb…

Fizikalko ::

Po moje je pa tisti Subaru čisto ok, le pogledat ga je treba, če res ne gnije.

Ker glede ostalega pa med 15 let ali 20 let starim avtom ni nobene razlike. Vzdrževanje je pri obeh ključno, oba sta imela že nekaj velikih servisov, če je lastnik pri pameti.

;-) ::

-valvoline- je izjavil:

;-) je izjavil:

Valvoline cene delov pri japoncih so toliko višje ker sploh ne pomisliš da jih rabiš =)

Drugače pa ne ga srat no, mam toyoto pa so cene čisto primerljive če kupuješ v kakem Motomatu in ne na orginalcu.

Potrošni materijal ja,pa tut če je 2x dražji ni panike,ko pa pride do resne okvare(menjalnik,letev,motor,bognedaj karambol...) rabljenih delov ponavadi ni nikjer,novih preplačaš za 5x pa še čakaš pol leta da dobiš.Popravila v takem primeru so katastrofalno draga in se bolj splača avto takoj razdret narazn za dele al pa pelat na odpad. Tu je prednost nemških avtov,rabljenih delov kok češ,praktično na vsakem vogalu.Za korejce tudi.
Lep primer je moj sodelavec oz njegova žlahta iz Srbije. Majo neko hondo accord,v Srbiji je rabljena volanska letev za hondo 500-600e,nova pa 950e,in zdele prosijo mojga sodelavca da jima zrihta rabljeno tle do 300e.Tako je to z japonci. Medtem ko npr za moj a4 rabljena volanska letev stane 50-100e,in tega maš kok češ.

Pa veš zakaj je za hondo taka cena volanske letve ? Ker prodajo 1 na leto pa more bit večja, za tvojega audija pa crkujejo po tekočem traku pa majo lahko manjšo maržo =)

Fizikalko ::

Ja, seveda, to bo to, ja... :P

krneki0001 ::

-valvoline- je izjavil:

Drgač gršega avta še nisem vidu,jugec je lepš k tale drek,subaruji so nasploh grdi vsi po vrsti,pijejo kot zmešani še posebej 4x4 varijante.


Ja, subaruji so grdi avtomobili. Tega ti noben ne bo usporaval. Samo so pa zanesljivi, trpežni in pravi delovni stroji. Vedno delajo in nikoli te ne pustijo na cesti. (vsaj jaz nisem z njim še nikoli ostal na cesti, pa sem imel že zlomljeno polosovino na avtu(posledica preveč offroad norenja), ampak me je pripeljal do doma)

Glede porabe te pa lahko malo izobrazim, ker poraba res ni taka kot ti tu govoriš. Je veljala za stare 2.2 motorje. Teh motorjev ne delajo več, vendar jih je še vedno vsaj 80% na cesti (nekaj tudi v zraku, ker jih uporabljajo za ultralahka letala - zaradi zanesljivosti). Novejši motorji so pa veliko bolj varčni.
Namreč s subarujem delam na teden okoli 1300km, pa nič ne opazim, da bi kaj preveč pil. Resda ne pije tok malo kot dizel, vendar še vedno ne preveč. Za 11 let star avto, ki je 4.80m dolg, s 125KM, 2.0 motorjem in s 4x4 pogonom, pije v povprečju 7.8 litra bencina. Če se vozim po avtocestah s 150km/h(po GPS-ju) pa pride malo pod 9 litrov (8.8). Ja, je dosti v primerjavi z dizli, s primerljivimi bencinarji pa ...
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

krneki0001 ::

-valvoline- je izjavil:

Potrošni materijal ja,pa tut če je 2x dražji ni panike,ko pa pride do resne okvare(menjalnik,letev,motor,bognedaj karambol...) rabljenih delov ponavadi ni nikjer,novih preplačaš za 5x pa še čakaš pol leta da dobiš.Popravila v takem primeru so katastrofalno draga in se bolj splača avto takoj razdret narazn za dele al pa pelat na odpad. Tu je prednost nemških avtov,rabljenih delov kok češ,praktično na vsakem vogalu.Za korejce tudi.
Lep primer je moj sodelavec oz njegova žlahta iz Srbije. Majo neko hondo accord,v Srbiji je rabljena volanska letev za hondo 500-600e,nova pa 950e,in zdele prosijo mojga sodelavca da jima zrihta rabljeno tle do 300e.Tako je to z japonci. Medtem ko npr za moj a4 rabljena volanska letev stane 50-100e,in tega maš kok češ.


To kar govoriš, je bilo včasih res, ko so robo dobivali enkrat na mesec ali pa enkrat na dva meseca. Pa še to mogoče 15 ali pa 14 let nazaj. Danes je to zelo zelo drugače. Dele dobivajo vsakodnevno, v najslabšem slučaju čakaš en teden, če gre za del, ki ponavadi ne crkne in ga nimajo na zalogi. Cene delov pa so primerljive z evropskimi.

Volanska letev za subaruja je okoli 75 evrov. Cena delovne ure na uradnem servisu je pa 25 evrov, tako da te na uradnem servisu pride 100 evrov da ti jo zamenjajo. Lahko jo daš pa obnovit v vargalant, pa te pride 28 evrov.

Razlika med japoncem in nemškim s*anjem je pa vsak dan večja. Nemški avtomobili so daleč od tega kar so nekoč bili. Šparajo na materialih in s tem je pa povezano vse. Crkujejo ogromno, problemi na elektroniki in podobno. Japonci pa vsaj še držijo tisto kvaliteto (čeprav ne vsi, toyota je že en tak primer, ko so začel na materialih šparat in so začele crkovat).

Glede rabljenih delov se pa še posebej motiš. Ja dobiš rabljene dele za nemške avtomobile in to ravno zaradi razloga, ki si ga opisal. Predrago za obnovit po nesreči ali ko kaj crkne, pa je lažje avto podret in prodat, zato tudi toliko delov. Je pa japonskih avtomobilov tudi dovolj po odpadih, da vse dele dobiš rabljene. Problem je pri novejših avtomobilih, ker jih na odpadih ni (za razliko od nemških).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Blinder ::

Ma tist justy ima tako visoko ceno ali zato ker bo šel za rezervne dele :)) ali ker ima 4x4. Bi treba pogledat, verjetno tudi panda 4x4 ima visoko ceno glede na to kakšna kanta je. Tudi daihatsu terios ima visoko ceno pa ostali taki poceni jeepi.

Itak da žrejo subaruju. 4x4 pogon kr dvigne porabo. Tko da tudi če se ti na subaruju nič ne pokvar in na ostalih ja, prideš z ostalimi ceneje skos, ker je drag bencin.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

krneki0001 ::

Blinder, z enim audijem A4 1.8 (bencinar) ne prideš pod porabo subaru legacy-ja 2.0 in s 4x4 pogonom. Da ima pa audi 4x4 pogon, si pa daleč zadaj.

Sicer je brez veze tebi karkoli dokazovat, ker si itak ljubitelj nemcev in tudi če ti karkoli dokažem, še vedno ne boš verjel. Drugače pa novi subaru forester 2.0 dizel ima porabo 6.3 litra, bencinar pa samo še 6.4 litra. Tako da mislim, da ni neke velik razlike. Vse je samo v glavah zagovornikov nemških jajc.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Fizikalko ::

o, ta o 6,4 je pa res bosa... papir vse prenese.

Blinder ::

http://www.spritmonitor.de/en/overview/...

http://www.spritmonitor.de/en/overview/...

http://www.spritmonitor.de/en/overview/...


ni point da je subaru ampak da je 4x4. zaradi 4x4 so bolj požrešni. Pejt mal gledat tovarniške podatke za imprezo 1.5 4x4 in golfa 1.2 tsi
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

;-) ::

Ja isto kot na poraba.com ko vsi fejkajo kak so kul =)

krneki0001 ::

Fizikalko, ja tok je napisano na reklami (poglej zadnjo stran amzs-jevega časopisa).

Blinder brez veze so te strani. Vsak avto ima lahko majhno porabo, če znaš vozit in če upoštevaš nekatere dejavnike. Kolega vozi foresterja, pa ima najbrž najnižjo porabo v tem delu evrope z njegovim avtom. Par drugih ima pa enak avto pa zelo težko pridejo na 2 litra čez njegovo porabo. Sam imam tudi porabo pod 8 litrov (7.8), na tvoji strani sem pa gledal, da je povprečje 9.68 litra, kar pomeni kar 1.88 litra več.

Tudi za dizle ljudje trdijo, da imajo 4 litre porabe, potem pa sodelavca z dizlom (Citroen picasso 2.0HDI) vprašam kok ima porabo, pa pravi da ga izpod 8 po mestu ne more spravit, šele na zares dolgi relaciji poraba pade pod 6 litrov. Doma je stari imel škodo 1.9 TDI pa ni spravil porabe pod 6 litrov nikoli. Bratranec ima pasata 2.0TDI, pa poraba še nikoli ni padla pod 8 litrov (ima pa težko nogo). Kolega policaj z audijem A4 1.8 ne spravi porabe pod 9 litrov bencina, pa se vsak dan vozi 150km v službo, torej ima veliko relacij.

Tako da debata o porabi je brez veze, ker vsak na svoj konec vleče.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Vikking ::

Če išče starejše rabljeno vozilo 4x4 za male pare, se bi japoncem kot so justy, impreza, legacy izognil. Pa ne zaradi porabe, kvarljivosti. Ampak zaradi izredno dragih rezervnih delov, kopij takorekoč skorajda ni za dobit. Prav tako je potrebno za karoserijski del ponavadi skočit v tujino, saj jih je pri nas bore malo. Sploh če je nuja, da je vozilo hitro popravljeno.

Za poceni rabljenim 4x4 bi se obrnil za kakšnim starejšim audijem, wv-jem. Če iščeš kaj manjšega pa Fiat panda ali pa Citoren AX 4x4.

Recimo konkreten primer. Kolegu je odprlo havbo med vožnjo na imprezi 96l. Rabljenega dela ni bilo za dobiti, nova pa je stala 500€ (nebarvana). Da smo našli rabljeno havbo smo potrebovali 1 mesec, cena 100€. Samo za primerjavo, za Audi pride nova havba 100€ (nebarvana). Da ne govorim da jo rabljeno mogoče dobiti na vsakem večjem odpadu v Sloveniji.

Če ne iščeš 4x4, potem za male pare imo pride v upoštev renault in vw. Velika izbira vozil, vsak avtoodpad ima rezervne dele, tako karoserijske kot ostale, kopij rezervnih delov je veliko.

dinozaver7 ::

Jutri grem gledat (mogoče vzet :P) tistega Hyundai-a Accent. Se še komu zdi to dober nakup na prvi pogled?
:P

krneki0001 ::

Vikking je izjavil:

Če išče starejše rabljeno vozilo 4x4 za male pare, se bi japoncem kot so justy, impreza, legacy izognil. Pa ne zaradi porabe, kvarljivosti. Ampak zaradi izredno dragih rezervnih delov, kopij takorekoč skorajda ni za dobit. Prav tako je potrebno za karoserijski del ponavadi skočit v tujino, saj jih je pri nas bore malo. Sploh če je nuja, da je vozilo hitro popravljeno.

Recimo konkreten primer. Kolegu je odprlo havbo med vožnjo na imprezi 96l. Rabljenega dela ni bilo za dobiti, nova pa je stala 500€ (nebarvana). Da smo našli rabljeno havbo smo potrebovali 1 mesec, cena 100€. Samo za primerjavo, za Audi pride nova havba 100€ (nebarvana). Da ne govorim da jo rabljeno mogoče dobiti na vsakem večjem odpadu v Sloveniji.


Še en ki misli da je pameten. Sinko, si sploh že imel kakega subaruja da trdiš to iz prve roke? Do sedaj sem jih imel 5 v lasti, pa za noben del nisem čakal več kot teden, pa še to je bilo za karter, ki ga je serviser pozabil naročit.
Havbo dobiš vsaj na treh koncih v sloveniji v enem dnevu, cena je pa okoli 50 evrov za rabljeno, za novo daš pa okoli 270 evrov. Če je pa impreza bila GT, tisto je pa malo težje dobit, ampak nič težje kot za kakega audija S4 ali S6. Nova havba za audija je 250 evrov - iz prve roke, ker sem jo prejšnji teden zrihtal kolegu.
Niso cene nič več toliko narazen. Japonci so se kr dost pocenili kar se delov tiče, nemci pa so se podražili in so prišli s cenami skoraj skupaj.

Edini del, ki ga je res težko dobit je menjalnik za imprezo 1.6. To pa zato, ker impreza 1.6 ne crkne kr tako in jih ni nikjer za dobit, tudi razbitih je bore malo na odpadih.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Vikking ::

Nebivedu: Šlo je za navadno 1.6 4x4 imprezo. Havba nova za 96l je 500€. Za audi 100€ a4 b5 q, pa ne mi solit pameti (lahko za referenco vzameš herkules in silux).

Žal tako je izpadlo, lansko leto pozimi ni bilo za dobiti havbe, sploh pa na avtoodpadu ne. Smo preklicali vse, s pomočjo subaru foruma prav vse avtoodpade po Sloveniji, ki bi lahko imeli kakšen del. Na koncu po 1 mesecu dobili havbo od nekoga iz foruma, gt havbo cena 100€ (se pravi prej smo dobili GT havbo, kot pa navadno ). Lahko si pameten koliko češ, a moja informacija je s prve roke, saj sem sam pomagal iskati, hodil od vrat do vrat, preklicali podjetja ki dobavljajo karoserijska dela, šel iskat rabljeno havbo.
V danem trenutku, v dani situaciji je naneslo da za Subaruja lansko zimo ni bilo v sloveniji cele rabljene havbe, katerekoli barve. 1 mesec je trajalo da smo jo našli.

Subaru v vseh pogledih je odlično vozilo sploh pa 4x4 pogon, a prav zaradi cen delov, starega subaruja več kot 10let sam ne bi kupoval. Sploh pa to ni vozilo za nekoga, ki bi rad zelo poceni vozilo z zelo poceni vzdrževanjem.
Kolikor se ne motim, človek išče poceni vozilo, in Subaru to ni. Sploh pa ne išče 4x4.

Mogoče kddaj drugič naprej nebivedu.

krneki0001 ::

Sicer je brez veze, ampak...

subaru impreza (96-00) pokrov motorja - 258,60 evra
http://www.herkules.si/index.php?produc...

subaru impreza turbo (96-00) - pokrov motorja - 248,60 evra
http://www.herkules.si/index.php?produc...

audi A4 pokrov motorja (95-99) - 155,52 evra
http://www.herkules.si/index.php?produc...
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Fizikalko ::

he he, owned!

Vikking ::

- Cenik iz leta 2010, za herkules, pokrov motorja za subaru je stal 500€, cena pokrova motorja za audi a4 b5 pa 125€.

- Na avto netu je bilo pozimi leta 2010, za vozila Subaru 8 oglasov za prodajo karoserijskih delov, 1 poškodovano vozilo impreza letnika 96, ki pa je imelo poškodovan prav pokrov motorja. Vsi ki se ukvarjajo s preprodajo karoserijskih delov, ki hodijo iskat po odpadih v tujino, tega dela takrat niso imeli. Prav tako so pomagali z iskanjem in nasvetui uporabniki subaru foruma. Zadeve ni bilo za dobiti PIKA

Ker sem v tem času iskal, še karoserijske dele za Renault, lahko povem da je bilo na avto.net-u takrat na voljo 3300 karoserijskih delov za dotično znamko.

Lej vem kako je bilo, kakšne so bile cene, kakšen problem je bilo dobiti en usran pokrov motorja za subaru. Šlo je za konkretni problem, v REALNEM času, ko zadevo rabiš takoj pa je ni za dobiti. Ter na njo čakaš slab mesec.

tole še replayi nebivedu, pol pa mislim da sma zadost zasmetila tole temo, da se umaknema iz nje.

blackbfm ::

Saj se zgodi nesreča nič ne rečem, samo govoriš kot da havbo menjaš vsake dva mesca.

krneki0001 ::

Verjamem, da ste imel z havbo probleme, se najde še kak drug del, ki na subarujih ne crkne zaboga (menjalnik), pa ga je potrebno dlje časa iskat, ali pa orenk razširit krog iskanja.

Tudi cene ne more prodajalec spustit niti je noče, ker je imel stroške prevoza samo ene havbe iz skladišča v italiji. Ja, lahko je rečt za audija je samo 125 evrov. Ja je, samo jih prodajo 10 na mesec, medtem ko za subaruja nimajo niti na zalogi, ker prodajo 1 na leto. Samo to je posledica zanesljivosti in vzdržljivosti. Pač ne ležijo deli na vsakem voglu kot za francoze in nemce.
Poleg tega je pa tu še superioren pogon, ki v večini primerov tudi največje bebce reši iz slabe pozicije na cesti in je s tem avtom tudi posledično veliko manj nesreč.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Blinder ::

ti si zdej reku da trakcija ti pomaga da je veliko manj nesreč. ma j**** trakcijo, niti ena manj se ne bo zgodila.
Sam če je hauba za audi že cenejša od subarujeve, kolko mora šele bit cenejša hauba za golfa :))
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

dinozaver7 ::

Vzel sem tistega Accenta :D. Zaenkrat super nakup, samo še servo volan vgradim! Če kdo pozna koga, ki bi prodajal kaj takega...ZS. :)
:P

SkIDiver ::

Avto ni ravno lego kocke. Vgradnja servo volana bi te cenovno stala x2 ali x3 vrednost avtomobila;) Potrebuješ črpalko, cevi, volansko letev s servo ojačevalcem (če se lahko samo doda ojačevalec potem ni potrebe po menjavi), rezervoar za servo olje, tlačni senzor servo sistema in računalnik, ki bo podpiral servo volan, da se nanj priklopi tlačni senzor.
Če odšteješ senzor in računalnik (kar mi mogoče šlo) si še vedno krepko na x2 vrednosti vozila skupaj z delom.

Če se spoznaš na mehaniko vozila, imaš znanje in se malce znajdeš bi te lahko prišlo bistveno ceneje, če imaš srečo z deli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

Vikking ::

krneki0001 je izjavil:

Verjamem, da ste imel z havbo probleme, se najde še kak drug del, ki na subarujih ne crkne zaboga (menjalnik), pa ga je potrebno dlje časa iskat, ali pa orenk razširit krog iskanja.

Tudi cene ne more prodajalec spustit niti je noče, ker je imel stroške prevoza samo ene havbe iz skladišča v italiji. Ja, lahko je rečt za audija je samo 125 evrov. Ja je, samo jih prodajo 10 na mesec, medtem ko za subaruja nimajo niti na zalogi, ker prodajo 1 na leto. Samo to je posledica zanesljivosti in vzdržljivosti. Pač ne ležijo deli na vsakem voglu kot za francoze in nemce.
Poleg tega je pa tu še superioren pogon, ki v večini primerov tudi največje bebce reši iz slabe pozicije na cesti in je s tem avtom tudi posledično veliko manj nesreč.


Se popolnoma strinjam s teboj. Zato pa sem mu odsvetoval kupovanje Subaruja kot poceni vozilo z najcenejšim vzdrževanjem in rezervnimi deli.

Če pa išče odličen 4x4 pogon v klasi limuzine oz. karavana potem je na 1. mestu Subaru nato pa Audi s torsen diffom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

dinozaver7 ::

http://www.hyundai-klub.si/forum/viewth...

Gre za isti model kot imam jaz. Očitno le ni taka reč? Kakorkoli že, vprašanje ostaja...
:P

Blinder ::

ma ko folk vgrajuje te servo volane, a noben ne gre spremenit tistega razmerja? Ker avti brez servota imajo bolj posreden volan, kr fajn počasen za današnje čase. Ti pomaga na parkirišču sam vozne lastnosti ostanejo v k****.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

SkIDiver ::

dinozaver7 reč je točno takšna kot sem ti napisal. Pozabil sem na daljši mikrojermen. Lahko imaš srečo in je ECU isti kot v primeru servovolana. Cenovno pa lahko precej varira.

Če ne boš našel servo črpalke lahko uporabiš električno od puntota;)

Blinder, če moraš menjati volansko letev, ki jo po večini kar moraš, če predeluješ navaden krmilni mehanizem v servo, se spremeni tudi krmilno razmerje, ker se tako menja celotna letev s servo sistemom in polžem krmilnega mehanizma, ki se nahaja na volanski letvi;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

-valvoline- ::

Čestitke dino kupu si odličen avto praktično zastojn.Zelo vzdržljivo makino z zmerno porabo. 1.3 accenti l.95-99 mislim da so skoraj vsi brez servota. Jaz se ne bi preveč z tem obremenjeval,navadiš se hitro,ni neke panike. Če pa res hočeš servo gor spravit pa tudi ni nek hud fazon,dobiš rabljenega od accenta 1.5 enak k tvoj model l.98-99 komplet za 50-100e,paše vse torej letev,pumpa,posoda in cevi ter jermen(če se ne motim je pr teh modelih accenta posebej jermen izključno za pogon servo črpalke,jermenica za pogon je že tovarniško parajt tudi pr 1.3 modelih brez servo pripravljena gor na vodno črpalko). Če ga lahk sam gor zmontiraš se ti mogoče splača,če pa ne potle pozabi,preveč ti bodo kasiral za montažo. Z malo osnovnega znanja avtomehanike servota zmontiraš brez problema,sploh ni bogve kolk zahtevno,le časa si morš vzet.Accent ta model nima nobenih senzorjev povezanih na servo volan,vse je preprosta mehanika.

Zgodovina sprememb…

1 2 3
4
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Rada bi kupila avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14327086 (20742) hojnikb
»

Absolutno najcenejši avto (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9017627 (14581) 69charger

Nepošteni slovenci pri prodaji vozila (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8016394 (13017) Mavrik
»

Koliko znašajo vaši letni stroški za avtomobil?

Oddelek: Na cesti
116888 (6548) Zeberdee
»

Dilema: nov avto ali iz druge roke? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
13313329 (11023) Super Sonic

Več podobnih tem