Forum » Loža » Dilema: nov avto ali iz druge roke?
Dilema: nov avto ali iz druge roke?
itak37 ::
Živjo,
kupujem nov avto, odločil sem se za Ford Focus 1.6. Ogledan imam avto iz druge roke, 11/2003, 120 000km za 6.700 EUR. Avto sem peljal k mehaniku, ki pravi da je v dobrem stanju, zamenjati bi bilo treba sprednje zavorne kolute in zav. ploščice ter ročico pri stabilizatorju, ki ima nekaj lufta. Verjetno bi bilo treba zamenjat tudi zobati jermen, lastnik ni siguren, če je bil zamenjan na servisu. Pregledali smo račune zadnjih servisov, nikjer ni bila zaračunana zamenjava zob. jermena, tako da me verjetno to čaka mene kot novega lastnika. Ker prodajalec ni bil pripravljen spustiti ceno za ugotovljene pomanjkljivosti, sem začel razmišljati o novem avtomobilu.
Poskušal sem preračunat finančno primerjavo stanja čez 5 let.
Nov model Ford Focus v akcijski ponudbi stane 13.900 EUR. Čez 5 let bo vreden približno 6.500EUR. Izgubim torej 7.400 EUR.
Avto iz 2. roke bo čez 5 let vreden 2.500 EUR, razlika 4.700 EUR. Če prištejem še dodatne stroške, ki jih bom imel pri starem avtomobilu (zam. zav. kolutov, ročice stab., zob. jermena, gume, izpuh in ostale dele bo treba prej zamenjati, 2 tehnična pregleda več bom moral opravit)pribl. 700 EUR skupaj, bom izgubil skupaj 5.400 EUR.
Če je moj preračun pravilen, bi v roku petih z nakupom avt. iz 2.roke prihranil samo 2.000 EUR. Vseh teh 5 let bi se vozil z 5 let starejšim vozilom, ki bi imelo 120.000km več. Nov avtomobil ima garancijo, je novejši model (za primerjavo, primerljiv prejšnji model Focusa stane 800EUR manj), in tudi boljše opremljen.
Ker sem samo bolj laik pri avtomobilih, bi poznavalce vprašal, kako se jim zdi to moje razmišljanje, če so ocenjene vrednosti avtomobilov realne, če sem kaj pozabil,... Na srečo denar ni problem, zanima me predvsem bang/EUR razmerje.
kupujem nov avto, odločil sem se za Ford Focus 1.6. Ogledan imam avto iz druge roke, 11/2003, 120 000km za 6.700 EUR. Avto sem peljal k mehaniku, ki pravi da je v dobrem stanju, zamenjati bi bilo treba sprednje zavorne kolute in zav. ploščice ter ročico pri stabilizatorju, ki ima nekaj lufta. Verjetno bi bilo treba zamenjat tudi zobati jermen, lastnik ni siguren, če je bil zamenjan na servisu. Pregledali smo račune zadnjih servisov, nikjer ni bila zaračunana zamenjava zob. jermena, tako da me verjetno to čaka mene kot novega lastnika. Ker prodajalec ni bil pripravljen spustiti ceno za ugotovljene pomanjkljivosti, sem začel razmišljati o novem avtomobilu.
Poskušal sem preračunat finančno primerjavo stanja čez 5 let.
Nov model Ford Focus v akcijski ponudbi stane 13.900 EUR. Čez 5 let bo vreden približno 6.500EUR. Izgubim torej 7.400 EUR.
Avto iz 2. roke bo čez 5 let vreden 2.500 EUR, razlika 4.700 EUR. Če prištejem še dodatne stroške, ki jih bom imel pri starem avtomobilu (zam. zav. kolutov, ročice stab., zob. jermena, gume, izpuh in ostale dele bo treba prej zamenjati, 2 tehnična pregleda več bom moral opravit)pribl. 700 EUR skupaj, bom izgubil skupaj 5.400 EUR.
Če je moj preračun pravilen, bi v roku petih z nakupom avt. iz 2.roke prihranil samo 2.000 EUR. Vseh teh 5 let bi se vozil z 5 let starejšim vozilom, ki bi imelo 120.000km več. Nov avtomobil ima garancijo, je novejši model (za primerjavo, primerljiv prejšnji model Focusa stane 800EUR manj), in tudi boljše opremljen.
Ker sem samo bolj laik pri avtomobilih, bi poznavalce vprašal, kako se jim zdi to moje razmišljanje, če so ocenjene vrednosti avtomobilov realne, če sem kaj pozabil,... Na srečo denar ni problem, zanima me predvsem bang/EUR razmerje.
djordjevic ::
Vse skupaj je precej odvisno tudi od potreb voznika, ampak jaz bi na tvojem mestu (če si pripravlje odšteti slabih 14k in praviš, da denar ni ovira) vzel kakšnih 12-14k bruseljčanov in odšel v tujino po rabljen večji avto (3-4 leta star).
itak37 ::
Sem razmišljal tudi o par let staremu večjem avtomobilu, vem da bi za isti denar dobil dosti več avtomobila ker jim dosti bolj pade vrednost, vendar na žalost sem omejen z dolžino garaže :=(, in tudi sicer ne potrebujem tako velikega avtomobila.
WarpedGone ::
Si prepričan da maš 5 let garancije na čisto vsak del v avtomobilu?
Zbogom in hvala za vse ribe
tx-z ::
Nova stvar je le nova....Če maš dnar je mogoče le bolš nov. Ta star ma 5 let. Pa bi ga še 5 let vozu..Bi takrat vozu 10 let star avto...Če pa novga kupš ga pa lah še 10 let vozš..Al pa tut še prodaš tačas Jst če bi biu na tvojm mestu pa bi mel dnar bi novga kupu. Pač moje mnenje.
tx-z
itak37 ::
Prepričan sem, da niti na en del nimam garancije 5 let :)
Vseeno pa ima garancija pri novem avtomobilu določeno vrednost, pri avtomobilu iz 2. roke je pa ni.
Vseeno pa ima garancija pri novem avtomobilu določeno vrednost, pri avtomobilu iz 2. roke je pa ni.
itak37 ::
Nova stvar je le nova....Če maš dnar je mogoče le bolš nov. Ta star ma 5 let. Pa bi ga še 5 let vozu..Bi takrat vozu 10 let star avto...Če pa novga kupš ga pa lah še 10 let vozš..Al pa tut še prodaš tačas Jst če bi biu na tvojm mestu pa bi mel dnar bi novga kupu. Pač moje mnenje.
Tudi jaz se vedno bolj nagibam k nakupu novega avtomobila. Na začetku se mi je zdelo, da bom z starim avtom dosti prihranil, ko pa sem preračunal, vidim da temu verjetno ne bo tako.
Vseeno pa svojemu preračunu ne zaupam preveč, tako da so komentarji dobrodošli...
DimmniBurek ::
Mi smo kupli 2006 s 10k km, še celo leto v garanciji, na vrednosti je pa zgubil okrog 7k €
There Is No Stronger Drug Than Reality
šernk ::
moje mnenje: če denar res ni problem se ti vsekakor splača vzeti novega, navsezadnje se tako voziš v avtomobilu katerega si prvi lastnik in veš kako je bil vožen.
poleg tega se lahko pri starem avtomobilu, kaj hitro pokaže še kakšna pomanjklivost, ki na prvi pogled ni vidna, in si spet takoj ob 200€. s 700€ stroškov si zelo optimistično pišel skozi, morda le pri kakšnem mehaniku ki ti bo delal te stvari na črno ali pa da sam menjaš.
poleg tega se lahko pri starem avtomobilu, kaj hitro pokaže še kakšna pomanjklivost, ki na prvi pogled ni vidna, in si spet takoj ob 200€. s 700€ stroškov si zelo optimistično pišel skozi, morda le pri kakšnem mehaniku ki ti bo delal te stvari na črno ali pa da sam menjaš.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
itak37 ::
s 700€ stroškov si zelo optimistično pišel skozi, morda le pri kakšnem mehaniku ki ti bo delal te stvari na črno ali pa da sam menjaš.
To sem bolj na približno izračunal, upošteval sem da bo to treba menjat tudi pri novemu avtomobilu, vendar je pri staremu to že 50% izrabljeno in bom moral menjat prej.
Mi smo kupli 2006 s 10k km, še celo leto v garanciji, na vrednosti je pa zgubil okrog 7k €
Odličen nakup, vendar je sigurno šlo za večji in dražji avtomobil. Na žalost avtomibili razreda Focus dosti manj izgubljajo na vrednosti in tako ugodnih nakupov nisem opazil.
To sem bolj na približno izračunal, upošteval sem da bo to treba menjat tudi pri novemu avtomobilu, vendar je pri staremu to že 50% izrabljeno in bom moral menjat prej.
Mi smo kupli 2006 s 10k km, še celo leto v garanciji, na vrednosti je pa zgubil okrog 7k €
Odličen nakup, vendar je sigurno šlo za večji in dražji avtomobil. Na žalost avtomibili razreda Focus dosti manj izgubljajo na vrednosti in tako ugodnih nakupov nisem opazil.
djordjevic ::
Na žalost avtomibili razreda Focus dosti manj izgubljajo na vrednosti in tako ugodnih nakupov nisem opazil.
Si drznem trditi, da je ravno pri Focusu cenovni upad največji. Cene ne izgublja golf, kar pa je (na žalost) stalnica. Razne astre, focusi in podobno izgublja ceno precej hitro, zato so 2nd hand zelo ugoden nakup. Da ne omenjam prejšnjega modela mondea karavana. 2-3 leta stari od 10k naprej. Oblikovni ni lih lepotec, je pa prostoren, dobro opremljen in kolikor slišim zanesljiv avto (pod pogojem, da ne kupiš zgonjenega z 270k+ km).
Vikking ::
V tvojem računu manjka postavka ki se ji reče zavarovanje.
Glede na tvoje razmišljanje glede servisov, lahko podobno razmišljamo glede zavarovanja. Pri 5 let staremu avtomobilu, se verjetno ne boš trudil zvaravovati vse mogoče stvari, polni kasko itd... glede na nov avtomobil, kjer ni voznika ki bi skorajda razmišljal drugače, kot tako, da popolnoma zavaruje vse kar je možno na avtomobilu.
Tako da tistih 2000€ je krhkih. Če te moti rabljeno nasploh, potem mogoče operativni lizing za fizično osebo. Nov avto najameš za 3 leta, po 3 letih spet najameš nov avtomobil... itd... sicer bolj praktično za pravne osebe.
Glede na tvoje razmišljanje glede servisov, lahko podobno razmišljamo glede zavarovanja. Pri 5 let staremu avtomobilu, se verjetno ne boš trudil zvaravovati vse mogoče stvari, polni kasko itd... glede na nov avtomobil, kjer ni voznika ki bi skorajda razmišljal drugače, kot tako, da popolnoma zavaruje vse kar je možno na avtomobilu.
Tako da tistih 2000€ je krhkih. Če te moti rabljeno nasploh, potem mogoče operativni lizing za fizično osebo. Nov avto najameš za 3 leta, po 3 letih spet najameš nov avtomobil... itd... sicer bolj praktično za pravne osebe.
DimmniBurek ::
Večji avti bolj izgubijo vrednost, zato pa smo namesto Mazde 3 ali Toyboate Auris/Corrola uzeli kr Mazdo 6. za isti dnar praktično večji avto.
There Is No Stronger Drug Than Reality
DimmniBurek ::
Še ena misel: Če nameravaš kupiti avto za 15let(kot mi) se ti ga verjetno bolj splača kupiti novega ali malo rabljenga, kot smo mi dobili slučajno. In ga potem lepo paziš. Če ga kupiš za 3leta se ti pa ne splača če mene vprašaš.
There Is No Stronger Drug Than Reality
itak37 ::
Glede na tvoje razmišljanje glede servisov, lahko podobno razmišljamo glede zavarovanja. Pri 5 let staremu avtomobilu, se verjetno ne boš trudil zvaravovati vse mogoče stvari, polni kasko itd... glede na nov avtomobil, kjer ni voznika ki bi skorajda razmišljal drugače, kot tako, da popolnoma zavaruje vse kar je možno na avtomobilu.
Glede na to, da zadnjih 10 let nisem povzročil nobene nesreče in na leto ne bom naredil zelo dosti km, kasko zavarovanja niti ne bom vzel, verjetno bom samo zavaroval na parkirišču.
Večji avti bolj izgubijo vrednost, zato pa smo namesto Mazde 3 ali Toyboate Auris/Corrola uzeli kr Mazdo 6. za isti dnar praktično večji avto.
Se strinjam s tabo, če ne bi bil omejen z velikostjo, bi sigurno vzel 2-3 leta star avtomobil večjega velik. razreda. Pri tem velikostnem razredu pa dvomim da se mi to izplača, vsaj glede na moj izračun...
Avto pa nameravam imeti 5 do 10 let.
Si drznem trditi, da je ravno pri Focusu cenovni upad največji. Cene ne izgublja golf, kar pa je (na žalost) stalnica. Razne astre, focusi in podobno izgublja ceno precej hitro, zato so 2nd hand zelo ugoden nakup. Da ne omenjam prejšnjega modela mondea karavana. 2-3 leta stari od 10k naprej. Oblikovni ni lih lepotec, je pa prostoren, dobro opremljen in kolikor slišim zanesljiv avto (pod pogojem, da ne kupiš zgonjenega z 270k+ km).
Kar spremljam oglase na avto.net je cena 6.700 dokaj ugodna, za letnike 2003/2004 namreč zahtevajo od 7.000 do 8.000. Verjetno se v praksi prodajo za nižje cene, vendar dvomim da bi to dosti vplivalo na moj izračun.
Glede na to, da zadnjih 10 let nisem povzročil nobene nesreče in na leto ne bom naredil zelo dosti km, kasko zavarovanja niti ne bom vzel, verjetno bom samo zavaroval na parkirišču.
Večji avti bolj izgubijo vrednost, zato pa smo namesto Mazde 3 ali Toyboate Auris/Corrola uzeli kr Mazdo 6. za isti dnar praktično večji avto.
Se strinjam s tabo, če ne bi bil omejen z velikostjo, bi sigurno vzel 2-3 leta star avtomobil večjega velik. razreda. Pri tem velikostnem razredu pa dvomim da se mi to izplača, vsaj glede na moj izračun...
Avto pa nameravam imeti 5 do 10 let.
Si drznem trditi, da je ravno pri Focusu cenovni upad največji. Cene ne izgublja golf, kar pa je (na žalost) stalnica. Razne astre, focusi in podobno izgublja ceno precej hitro, zato so 2nd hand zelo ugoden nakup. Da ne omenjam prejšnjega modela mondea karavana. 2-3 leta stari od 10k naprej. Oblikovni ni lih lepotec, je pa prostoren, dobro opremljen in kolikor slišim zanesljiv avto (pod pogojem, da ne kupiš zgonjenega z 270k+ km).
Kar spremljam oglase na avto.net je cena 6.700 dokaj ugodna, za letnike 2003/2004 namreč zahtevajo od 7.000 do 8.000. Verjetno se v praksi prodajo za nižje cene, vendar dvomim da bi to dosti vplivalo na moj izračun.
Zeberdee ::
Po mojem se ti za take cifra splača kupovat kakšne lačetije in to. Nov avto je le nov avto. Zadeva je pač poceni in toliko kilometrov kot jih boš naredil ti bo že odslužila.
DimmniBurek ::
Kaj pa Kia Cee'd, baje da jo kar hvaljo, pa še rekorde v prodajah podira...
There Is No Stronger Drug Than Reality
Zeberdee ::
Aja. Pa ne zdajle kupovat, počakej do konca poletja. Zdajle so počitnice, ti ne bo uspel cene zbit v avtohišah.
šernk ::
Aja. Pa ne zdajle kupovat, počakej do konca poletja. Zdajle so počitnice, ti ne bo uspel cene zbit v avtohišah.
kdaj se že vsi avti podražajo vsaj za 2000€??? konec leta ali prej??
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
djordjevic ::
kdaj se že vsi avti podražajo vsaj za 2000€??? konec leta ali prej??
Blabla. Ne nasedaj temu, lepo te prosim.
zlobcek ::
Oj,
jest sicer delam čisto nasprotno, in sicer:
Avtomobile kupujem (no vsaj prva in edina dva do sedaj:P) precej stare - recimo Renalut Laguno sem imel do štirih let nazaj (5 let 94 letnik 1,8 - zelo trpežen motor). Kupil sem jo za 430 jurjev z okoli 90k km in 6 let staro. Zraven sem imel pripravljenih še 500 za generalni servis, osnovno zavarovanje in mogoče kakšno pomankljivost, ki bi se pojavila kasneje. Tako sem imel avto, ki je bil pregledan, popravljen z generalnim servisom in zavarovanjem za okoli 700 - 900 jurjev, ki me je vozila od dopustov v Francijo do neprestanih izletov na morje itd. Bil pa je za moje pojme boljši nakup kot marsikateri avto za miljonček, pri katerem se praktično vse novo začne. Delala je brezhibno.
Če ne bi doživela klavrne nesreče praktično parkirana na našem dvorišču, bi jo najbrž vozil še sedaj.
Sedaj pa imam puntiča, ravno tako 94 letnik, 120k km (55s - ena od neuničljivih mašin z izjemo dihtunge, zelo dober pleh), ki sem ga kupil za 500 eur dve leti nazaj.Pripravljenih ob nakupu sem imel še 1000eur. Brez zavarovanja z generalnim servisom in malimi modifikacijami sem prišel skozi s 500 evri dodatnih stroškov. Menjani pa so bili vsi znani elementi, ki te lahko pri tem avtu pustijo na cesti in znane šibke točke, vključno z zadnjimi rokami, cilindri itd. 1000eur za brezhiben avto, s katerim sem bil na Češkem, po Italiji itd (edit: jasno + osnovno zavarovanje (300eur).
Ker imam sedaj boljšo polovico in dva psa si bom najverjetneje kmalu umislil Renault Espace za okoli 5000-7000eur (model pred tem novim), pripravljenih bom imel pa najbrž blizu 2000 eur za razne muke, ki jih avto trpi. Seveda bo imel za tak denar avtomatsko klimo, najbrž svetlo streho, strešne sani, xenon itd.
Za vse take nove ali pa blizu novih bi dal najbrž 5x več denarja. Za razliko v ceni tankam najbrž celotno dobo, ko je avto pri meni. Zakaj bi torej kupoval nov avto, če dobiš avtomobile (recimo 2000 letnike), ki jim ne manjka nič. Recimo VW dizli turbaki TDI se vozijo krepko preko 200k km, prodajajo pa se 2000 letniki z 100k ali malo več za relativno malo denarja z zelo dobro ali najboljšo možno opremo. Ali pa volvoti V ali S40 in podobni. Folk to prodaja, ker se avtomobila naveliča in pri teh kilometrih najbrž ne zato, ker ga serje. Če pa že, ga pa najbrž ne serje toliko, da ga nebi mogel usposobiti za recimo 20% - 40% nabavne cene in generalnim servisom in malo bolj podrobnim pregledom (cenejši kot je avto, višji je procent). Pa še vedno si orenk pod budgetom novega oz. relativno novega.
Sicer sem malo avto frik in praktično pred nakupom probam spoznati vse muhe avtomobila (google pove vse:P), avto peljem do kolega, ki ga za orenk kontra uslugo in pivo precej dobro pogleda, če ni slučajno sestavljen ali da so kje posledice kakšnega popravila po nesreči in drugo. Takega nikoli nisem in nebi vzel.
Osebno se mi zdi nov avto kupovati nesmiselno. Od letnikov 2000 naprej se poraba ni spremenila skoraj nič, opremo v avtu dobiš malo da ne čisto vso in to za majhen denar. Avto, ki ima 100k km je po moje malokateri prodan zato, ker bi resno zajebaval. Folk se ga najbrž enostavno naveliča.
Navem, kaj vi mislite?:)
LP Zlobcek
jest sicer delam čisto nasprotno, in sicer:
Avtomobile kupujem (no vsaj prva in edina dva do sedaj:P) precej stare - recimo Renalut Laguno sem imel do štirih let nazaj (5 let 94 letnik 1,8 - zelo trpežen motor). Kupil sem jo za 430 jurjev z okoli 90k km in 6 let staro. Zraven sem imel pripravljenih še 500 za generalni servis, osnovno zavarovanje in mogoče kakšno pomankljivost, ki bi se pojavila kasneje. Tako sem imel avto, ki je bil pregledan, popravljen z generalnim servisom in zavarovanjem za okoli 700 - 900 jurjev, ki me je vozila od dopustov v Francijo do neprestanih izletov na morje itd. Bil pa je za moje pojme boljši nakup kot marsikateri avto za miljonček, pri katerem se praktično vse novo začne. Delala je brezhibno.
Če ne bi doživela klavrne nesreče praktično parkirana na našem dvorišču, bi jo najbrž vozil še sedaj.
Sedaj pa imam puntiča, ravno tako 94 letnik, 120k km (55s - ena od neuničljivih mašin z izjemo dihtunge, zelo dober pleh), ki sem ga kupil za 500 eur dve leti nazaj.Pripravljenih ob nakupu sem imel še 1000eur. Brez zavarovanja z generalnim servisom in malimi modifikacijami sem prišel skozi s 500 evri dodatnih stroškov. Menjani pa so bili vsi znani elementi, ki te lahko pri tem avtu pustijo na cesti in znane šibke točke, vključno z zadnjimi rokami, cilindri itd. 1000eur za brezhiben avto, s katerim sem bil na Češkem, po Italiji itd (edit: jasno + osnovno zavarovanje (300eur).
Ker imam sedaj boljšo polovico in dva psa si bom najverjetneje kmalu umislil Renault Espace za okoli 5000-7000eur (model pred tem novim), pripravljenih bom imel pa najbrž blizu 2000 eur za razne muke, ki jih avto trpi. Seveda bo imel za tak denar avtomatsko klimo, najbrž svetlo streho, strešne sani, xenon itd.
Za vse take nove ali pa blizu novih bi dal najbrž 5x več denarja. Za razliko v ceni tankam najbrž celotno dobo, ko je avto pri meni. Zakaj bi torej kupoval nov avto, če dobiš avtomobile (recimo 2000 letnike), ki jim ne manjka nič. Recimo VW dizli turbaki TDI se vozijo krepko preko 200k km, prodajajo pa se 2000 letniki z 100k ali malo več za relativno malo denarja z zelo dobro ali najboljšo možno opremo. Ali pa volvoti V ali S40 in podobni. Folk to prodaja, ker se avtomobila naveliča in pri teh kilometrih najbrž ne zato, ker ga serje. Če pa že, ga pa najbrž ne serje toliko, da ga nebi mogel usposobiti za recimo 20% - 40% nabavne cene in generalnim servisom in malo bolj podrobnim pregledom (cenejši kot je avto, višji je procent). Pa še vedno si orenk pod budgetom novega oz. relativno novega.
Sicer sem malo avto frik in praktično pred nakupom probam spoznati vse muhe avtomobila (google pove vse:P), avto peljem do kolega, ki ga za orenk kontra uslugo in pivo precej dobro pogleda, če ni slučajno sestavljen ali da so kje posledice kakšnega popravila po nesreči in drugo. Takega nikoli nisem in nebi vzel.
Osebno se mi zdi nov avto kupovati nesmiselno. Od letnikov 2000 naprej se poraba ni spremenila skoraj nič, opremo v avtu dobiš malo da ne čisto vso in to za majhen denar. Avto, ki ima 100k km je po moje malokateri prodan zato, ker bi resno zajebaval. Folk se ga najbrž enostavno naveliča.
Navem, kaj vi mislite?:)
LP Zlobcek
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zlobcek ()
imagodei ::
Se zelo strinjam z zlobčkom.
Nabava novega avtomobila je največja potrata denarja, kar je sploh možno. Če pa rabljen avto nabaviš pri avtohiši oz. imaš možnost, da ti ga pred nakupom temeljito pogleda en strokovnjak + da ga (jasno) testiraš vsaj par kilometrov, potem ponavadi ni panike. Avtomobili letnik npr. 2000 itak po večini ne razpadajo, če nima ravno 250k km ampak okoli 100k, se z njim lahko še kar konkretno dolgo voziš. Že en čas nimamo več fičotov, stoenk in jugotov, da bi bile to prav delikatne zadeve in bi "stil" vožnje od voznika pred nami lahko permanentno zjebal celo vozilo.
šernk> "moje mnenje: če denar res ni problem se ti vsekakor splača vzeti novega, navsezadnje se tako voziš v avtomobilu katerega si prvi lastnik in veš kako je bil vožen."
Ravno o tem govorim - kakšno vlogo to igra? Če je bil "grdo" vožen, je pač treba zamenjat zavorne ploščice, končnike... Kaj še? Ležaje? Sklopko? Pač, vzameš s sabo mojstra, pogleda avto, se pelje z njim - če se za avto še vedno zanimaš, zbijaš ceno, drugače se pač ne zanimaš več. Naslednji prosim. Drugače je pa takšnih, "grdo" voženih avtomobilov polno, pri prvih lastnikih, pa kar nekako ne crkavajo. Tako da, tale stil in kvaliteta vožnje sta, bolj kot ne, privlečena za lase.
šernk> "poleg tega se lahko pri starem avtomobilu, kaj hitro pokaže še kakšna pomanjklivost, ki na prvi pogled ni vidna, in si spet takoj ob 200€. s 700€ stroškov si zelo optimistično pišel skozi, morda le pri kakšnem mehaniku ki ti bo delal te stvari na črno ali pa da sam menjaš."
Še vedno si glede na nov avto, v plusu. Je zlobček dobro povedal, pri starem avtu pač planiraš še 20-40% nabavne cene za popravila. Ampak, če za novega daš 13.000 EUR, za rabljenega primerljivega pa s popravili vred 6.000 EUR, si še vedno bistveno v plusu.
Vendar pa - hvala bogu, da vas veliko kupuje nove avtomobile. Imamo ostali zato vsaj bistveno cenejše začetne stroške.
Nabava novega avtomobila je največja potrata denarja, kar je sploh možno. Če pa rabljen avto nabaviš pri avtohiši oz. imaš možnost, da ti ga pred nakupom temeljito pogleda en strokovnjak + da ga (jasno) testiraš vsaj par kilometrov, potem ponavadi ni panike. Avtomobili letnik npr. 2000 itak po večini ne razpadajo, če nima ravno 250k km ampak okoli 100k, se z njim lahko še kar konkretno dolgo voziš. Že en čas nimamo več fičotov, stoenk in jugotov, da bi bile to prav delikatne zadeve in bi "stil" vožnje od voznika pred nami lahko permanentno zjebal celo vozilo.
šernk> "moje mnenje: če denar res ni problem se ti vsekakor splača vzeti novega, navsezadnje se tako voziš v avtomobilu katerega si prvi lastnik in veš kako je bil vožen."
Ravno o tem govorim - kakšno vlogo to igra? Če je bil "grdo" vožen, je pač treba zamenjat zavorne ploščice, končnike... Kaj še? Ležaje? Sklopko? Pač, vzameš s sabo mojstra, pogleda avto, se pelje z njim - če se za avto še vedno zanimaš, zbijaš ceno, drugače se pač ne zanimaš več. Naslednji prosim. Drugače je pa takšnih, "grdo" voženih avtomobilov polno, pri prvih lastnikih, pa kar nekako ne crkavajo. Tako da, tale stil in kvaliteta vožnje sta, bolj kot ne, privlečena za lase.
šernk> "poleg tega se lahko pri starem avtomobilu, kaj hitro pokaže še kakšna pomanjklivost, ki na prvi pogled ni vidna, in si spet takoj ob 200€. s 700€ stroškov si zelo optimistično pišel skozi, morda le pri kakšnem mehaniku ki ti bo delal te stvari na črno ali pa da sam menjaš."
Še vedno si glede na nov avto, v plusu. Je zlobček dobro povedal, pri starem avtu pač planiraš še 20-40% nabavne cene za popravila. Ampak, če za novega daš 13.000 EUR, za rabljenega primerljivega pa s popravili vred 6.000 EUR, si še vedno bistveno v plusu.
Vendar pa - hvala bogu, da vas veliko kupuje nove avtomobile. Imamo ostali zato vsaj bistveno cenejše začetne stroške.
- Hoc est qui sumus -
PacificBlue ::
Nabava novega avtomobila je največja potrata denarja, kar je sploh možno.
Se strinjam popolnoma. Nakup avta je "najslabša naložba". Na tvojem mestu bi kupil rabljenega.
I’m out.
:3
:3
šernk ::
prej bi rekel da se večina novejših avtov prodaja ker se ogromno kvarijo kot pa da se ga naveličaš, ob nizkih cenah je potrebno trikrat preveriti da ni kje kakšna napaka skrita. sam avta ki se ne kvari ne bi prodal za noben denar (za primerno ceno bi ga vendar kdo bo dal za zgonjen avto več kot 500€?? avto pa mi bo lahko služil še 100k km ali več).
recimo kupiš na videz popolnoma ohranjen avto, ki pa je bil skoz vožen do blokade obratov, čez čas se bo to nekje pokazalo. ko smo mi kupovali rabljen avto smo precej tudi gledali na to kdo ga je vozil, na srečo smo potem dobili ugodno ponudbo od nekoga ki smo ga poznali in smo vedeli kakšen je njegov stil vožnje. nikoli pa ne bi kupil avta, ki je 2 dni nazaj mimo mene letel 130km/h po navadni cesti.
recimo kupiš na videz popolnoma ohranjen avto, ki pa je bil skoz vožen do blokade obratov, čez čas se bo to nekje pokazalo. ko smo mi kupovali rabljen avto smo precej tudi gledali na to kdo ga je vozil, na srečo smo potem dobili ugodno ponudbo od nekoga ki smo ga poznali in smo vedeli kakšen je njegov stil vožnje. nikoli pa ne bi kupil avta, ki je 2 dni nazaj mimo mene letel 130km/h po navadni cesti.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
BigWhale ::
Ce kupis nov avto, potem ves kaj dobis. Ce se kaj pokvari, potem odpeljes na servis. Pri starem avtu so stvari malo drugacne. Nov avtu pac kupis in ga vozis dokler ne razpade. Na dolgi rok, se ti izplaca.
Spajky ::
Se popolnoma strinjam tudi jest s PacificBlue, imagodei in zlobcek-om; najbolj se splača vzet rabljenega okoli 5 let s pod ziher 100K_km (ek.najbolj upravičeno), če hočeš malo novejšega pa 3 leta starega ter nekatere res kvalitetne se splača tudi celo 7 let stare z relativno malo km in po možnosti garažiranimi ter ohranjenim.
Pa vedno kakega frenda mehanika vzet s sabo za test, če se da in pa avto od kakega poznanega najbolje ... Pa takega, katerega deli niso predragi in ga zvozit do amena, pa pol v "kontejner! .
Jest bi si npr. lahko zelo dober avto nabavil, vendar zakaj? Uporabljam ga (sem zračunal) dobrih 1,5% časa (!!!) in bi se mi celo splačalo bolje vozit s temi poceni "krožnimi" taxi-ji ,ki niso bistveno dražji od lokal bus-a; če greš pa 1x-letno na malo daljšo relacijo za vikend preko Slo, pa mogoče rent-a-car ... in pa ja, za v trgovino glih ne rabiš novega mercedesa
... samo večino folka si še vedno rabi "podaljševati ku*ac" z oh in sploh "makino" ...
Pa vedno kakega frenda mehanika vzet s sabo za test, če se da in pa avto od kakega poznanega najbolje ... Pa takega, katerega deli niso predragi in ga zvozit do amena, pa pol v "kontejner! .
Jest bi si npr. lahko zelo dober avto nabavil, vendar zakaj? Uporabljam ga (sem zračunal) dobrih 1,5% časa (!!!) in bi se mi celo splačalo bolje vozit s temi poceni "krožnimi" taxi-ji ,ki niso bistveno dražji od lokal bus-a; če greš pa 1x-letno na malo daljšo relacijo za vikend preko Slo, pa mogoče rent-a-car ... in pa ja, za v trgovino glih ne rabiš novega mercedesa
... samo večino folka si še vedno rabi "podaljševati ku*ac" z oh in sploh "makino" ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Spajky ()
dzinks63 ::
Zakaj torej ljudje sploh kupujejo nove avtomobile, če pa so stari tako super in pocen. Veliko je takšnih, kateri hočejo imet najnovejši model pri hiši, zaradi sebe in zaradi drugih. Da se ljudje na cesti obračajo za njimi. Ko kupujejo nov avtomobil, kupijo vedno svež model, kateri je aktualen še vsaj tri-štiri leta. Novi avtomobili imajo garancijo 3,5,7 let in če so lepo voženi in vzdrževani to obdobje prenesejo brez problemov. Veliko ljudi se odloči za nakup avtomobila najeti kredit. In ko mine obdobje plačevanja 3,4,5,7 let, si zaželijo zopet novega avtomobila in zadeva se ponovno zavrti.
krneki0001 ::
Čimveč kupujte nove avtomobile, da bom imel veliko izbire, ko boste prodajal. Men je to čisto všeč, da ljudje kupujejo nove avte, saj bi, če bi vsi tako razmišljali kot mi, starih rabljenih zmanjkalo.
spitavc ::
Jaz sem recimo prodal avto, ki je močno cukal ob vlažnih jutrih. Drugače je bil popolnoma OK in kot takega sem ga tudi prodal. Obstajajo torej napake, ki jih noben mojster ne bo odkril po eni vožnji ali celo ob večdnevni uporabi. Sicer ti v avtohiši dajo neko garancijo, ampak je verjetnost, da boš bingljal pri njih kar naprej veliko večja, kot če bi kupil novega. Zato ti svetujem nakup novega.
BigWhale ::
Ko enkrat spoznas nekaj dealerjev s (starimi) avtomobili, nikoli vec ne razmisljas o starem avtomobilu :P
imagodei ::
spitavc,
za koliko si prodal svoj avto in koliko bi me stal primerljiv, brand new avto, še dišeč po tovarni? Koliko bi me stalo popravilo tvojega avtomobila pri pooblaščenem serviserju?
Če je bila to edina napaka, je tisti, ki je kupil avto od tebe, še vedno prišel skozi bistveno ceneje, kot ti, ki si kupil novega. Upam, da si ga vsaj skeširal, sicer si na dolgi rok izgubil še več.
za koliko si prodal svoj avto in koliko bi me stal primerljiv, brand new avto, še dišeč po tovarni? Koliko bi me stalo popravilo tvojega avtomobila pri pooblaščenem serviserju?
Če je bila to edina napaka, je tisti, ki je kupil avto od tebe, še vedno prišel skozi bistveno ceneje, kot ti, ki si kupil novega. Upam, da si ga vsaj skeširal, sicer si na dolgi rok izgubil še več.
- Hoc est qui sumus -
imagodei ::
BW,
vsakemu svoje - kot pravim, hvala bogu, da vas je veliko, ki se ali skeširate ali pa zakreditirate za nov avto. Mene tuji krediti in lizingi ter fafingi ne bolijo, pridejo mi pa zelo prav, ko kupujem nov avto.
Glede na to, kako Slovenci pazimo na svoja vozilca, jih poliramo, voskamo, dišavimo, vzdržujemo, je par let star avto statistično prej krasna priložnost, kot pa nateg.
Problem je takrat, ko ljudje začnejo mešat pojme, pozabijo na common sense in se jim ne zdi sumljivo, da je nek avto 700 EUR cenejši, kot ostali primerljivi, ali pa ko mislijo, da bi moral 5 let star avto biti na prodaj za 1.500 EUR in takšnega tudi iščejo. Če približno poznaš cene in če poznaš še kakšnega strica avtomehanika, je zelo verjetno, da boš z nakupom zadovoljen. Četudi boš v prvem letu v avto vrgel še dodatnih 500 - 1000 EUR.
Konec koncev je pa tudi pomembno, koliko imaš v glavi razčiščeno, kakšen je namen avtomobila in kdo je v službi koga. Avto uporabljam kot prevozno sredstvo in avto je meni v uslužnost. Ne moti me pa, če slučajno slišim cviljenje pupme za bencin, če moram ob vlažnih jutrih 2x obrniti ključ, preden se avto zbudi, ali pa če pri visokih obratih slišim čuden prizvok v motorju. Dokler me normalno vozi od točke A do točke B in pri tem nimam občutnih težav, seveda.
vsakemu svoje - kot pravim, hvala bogu, da vas je veliko, ki se ali skeširate ali pa zakreditirate za nov avto. Mene tuji krediti in lizingi ter fafingi ne bolijo, pridejo mi pa zelo prav, ko kupujem nov avto.
Glede na to, kako Slovenci pazimo na svoja vozilca, jih poliramo, voskamo, dišavimo, vzdržujemo, je par let star avto statistično prej krasna priložnost, kot pa nateg.
Problem je takrat, ko ljudje začnejo mešat pojme, pozabijo na common sense in se jim ne zdi sumljivo, da je nek avto 700 EUR cenejši, kot ostali primerljivi, ali pa ko mislijo, da bi moral 5 let star avto biti na prodaj za 1.500 EUR in takšnega tudi iščejo. Če približno poznaš cene in če poznaš še kakšnega strica avtomehanika, je zelo verjetno, da boš z nakupom zadovoljen. Četudi boš v prvem letu v avto vrgel še dodatnih 500 - 1000 EUR.
Konec koncev je pa tudi pomembno, koliko imaš v glavi razčiščeno, kakšen je namen avtomobila in kdo je v službi koga. Avto uporabljam kot prevozno sredstvo in avto je meni v uslužnost. Ne moti me pa, če slučajno slišim cviljenje pupme za bencin, če moram ob vlažnih jutrih 2x obrniti ključ, preden se avto zbudi, ali pa če pri visokih obratih slišim čuden prizvok v motorju. Dokler me normalno vozi od točke A do točke B in pri tem nimam občutnih težav, seveda.
- Hoc est qui sumus -
bond007 ::
Pri novem te najbolj po žepu udari izguba vrednosti v prvih nekaj letih. Zato se potem najbolj splača nov avto dlje časa obdržat (veš kaj imaš) in manjša izguba vrednosti na leto, ampak spet obtičiš mnogo let z istim avtom (se ga naveličaš?). Poleg tega, če hočeš met garancijo moraš obvezno hoditi na uradne servise, kjer te še dodatno ožamejo. Ker imaš nov avto, je skoraj nujen kasko in tudi tukaj spet plačaš.
Če realno pogledaš ni šans, da se bi nov avto bolj splačal, kar se stroškov tiče. Vendar eni pač plačajo več, da so lahko potem brez skrbi, kar se tiče okvar in nov avto je le nov avto. Čeprav sem mnenja, da rabljen avto, če se o njem vsaj malo pred nakupom pozanimaš, ma da dela ob rednih servisih. Če le ni francoz PA ni treba avte od dilerjev kupovat in to od prvega ki ga srečaš - avta se ne kupuje
kot štruce kruha v trgovini.
Torej, če kupuješ avto za par let .. recimo 2-4, potem raje rabljenega, ker je izguba vrednosti prevelika. Če pa za več let in si prepričan, da se avta ne boš naveličal po recimo 10 letih, potem pa se splača pomisli tut na novega.
Če realno pogledaš ni šans, da se bi nov avto bolj splačal, kar se stroškov tiče. Vendar eni pač plačajo več, da so lahko potem brez skrbi, kar se tiče okvar in nov avto je le nov avto. Čeprav sem mnenja, da rabljen avto, če se o njem vsaj malo pred nakupom pozanimaš, ma da dela ob rednih servisih. Če le ni francoz PA ni treba avte od dilerjev kupovat in to od prvega ki ga srečaš - avta se ne kupuje
kot štruce kruha v trgovini.
Torej, če kupuješ avto za par let .. recimo 2-4, potem raje rabljenega, ker je izguba vrednosti prevelika. Če pa za več let in si prepričan, da se avta ne boš naveličal po recimo 10 letih, potem pa se splača pomisli tut na novega.
tommy boy ::
No pri naši družini smo imeli pred dobrim mesecem natančno takšno debato, kupiti nov avto ali rabljenega. Najprej smo gledali za drugi avto pri hiši Renault Megane, toda po podrobnem pregledu avtomobila in vsega skupaj smo se lepo zahvalili in raje šli pogledati za podobne rabljene avtomobile.
Po 3 tednih takšnih in drugačnih ogledovanj rabljenih avtomobilov, kateri so imeli čisto vsi nekakšne pomanjkljivosti, smo se odpravili pogledati rabljene Cliote III. Ko smo videli ceno preko 9000€ za avtomobil letnika 06, prevoženimi 20000km, poleg tega se je še od daleč se videlo, da je bil en del avtomobila barvan, ter z čisto osnovno opremo smo se odpravili v salon novih.
In glej ga vraga ob gledanju cen rabljenih in novih, smo se odločili za novega Cliota III z ˝desetkrat˝ večjo opremo kot tisti rabljeni pred nami, in vse to za ceno 12.000€. Pa še motor je odličen 1.2 TCE tako, da je vsesplošno zadovoljstvo v družini ob nakupu tega avtomobila.
Res pa je, da majhni avtomobili kamor spada Clio zelo počasi izgubljajo na ceni, tako da so dober nakup. Če pa kupuješ večji avtomobil, bi pa vsekakor bolj podrobno razmislil ob nakupu rabljenega, predvsem zato ker hitreje izgubljajo ceno, in imaš lahko že po enem letu takšno izgubo, da te glava peče.
Po 3 tednih takšnih in drugačnih ogledovanj rabljenih avtomobilov, kateri so imeli čisto vsi nekakšne pomanjkljivosti, smo se odpravili pogledati rabljene Cliote III. Ko smo videli ceno preko 9000€ za avtomobil letnika 06, prevoženimi 20000km, poleg tega se je še od daleč se videlo, da je bil en del avtomobila barvan, ter z čisto osnovno opremo smo se odpravili v salon novih.
In glej ga vraga ob gledanju cen rabljenih in novih, smo se odločili za novega Cliota III z ˝desetkrat˝ večjo opremo kot tisti rabljeni pred nami, in vse to za ceno 12.000€. Pa še motor je odličen 1.2 TCE tako, da je vsesplošno zadovoljstvo v družini ob nakupu tega avtomobila.
Res pa je, da majhni avtomobili kamor spada Clio zelo počasi izgubljajo na ceni, tako da so dober nakup. Če pa kupuješ večji avtomobil, bi pa vsekakor bolj podrobno razmislil ob nakupu rabljenega, predvsem zato ker hitreje izgubljajo ceno, in imaš lahko že po enem letu takšno izgubo, da te glava peče.
imagodei ::
tommy boy:
Torej na enem primeru (9000 EUR za barvan rabljen avto) postavljaš svojo teorijo, da je bolj smotrno kupit novega?
Ob vsem tem nisi povedal, ali je bil avto močno karamboliran, ali je šlo samo za udrtino, ki jo je bilo treba pobarvat. Sicer, če opaziš, da je bil avto barvan, to običajno pomeni, da je bil karambol površinski. Tam, kjer je prišlo do orenk nesreče, je treba menjat cele dele, od blatnikov, havbe, vrat... Če je delo kvalitetno narejeno, še od blizu brez napravice za mrejenje laka ne boš opazil razlike. Pač, zavarovalnica časti, pa se lahko izživljaš.
Pravzaprav smo pa Slovenci preveč obsedeni z zunanjostjo avtomobila in takoj zbijamo ceno opraskanim avtom. Halo, se boš z njim vozil, ali boš po cestah plehpičke lovil? (itak potem ni dileme in rabiš vsaj novega bemflna al pa audija).
Torej na enem primeru (9000 EUR za barvan rabljen avto) postavljaš svojo teorijo, da je bolj smotrno kupit novega?
Ob vsem tem nisi povedal, ali je bil avto močno karamboliran, ali je šlo samo za udrtino, ki jo je bilo treba pobarvat. Sicer, če opaziš, da je bil avto barvan, to običajno pomeni, da je bil karambol površinski. Tam, kjer je prišlo do orenk nesreče, je treba menjat cele dele, od blatnikov, havbe, vrat... Če je delo kvalitetno narejeno, še od blizu brez napravice za mrejenje laka ne boš opazil razlike. Pač, zavarovalnica časti, pa se lahko izživljaš.
Pravzaprav smo pa Slovenci preveč obsedeni z zunanjostjo avtomobila in takoj zbijamo ceno opraskanim avtom. Halo, se boš z njim vozil, ali boš po cestah plehpičke lovil? (itak potem ni dileme in rabiš vsaj novega bemflna al pa audija).
- Hoc est qui sumus -
spitavc ::
spitavc,
za koliko si prodal svoj avto in koliko bi me stal primerljiv, brand new avto, še dišeč po tovarni? Koliko bi me stalo popravilo tvojega avtomobila pri pooblaščenem serviserju?
Če je bila to edina napaka, je tisti, ki je kupil avto od tebe, še vedno prišel skozi bistveno ceneje, kot ti, ki si kupil novega. Upam, da si ga vsaj skeširal, sicer si na dolgi rok izgubil še več.
Prodal za 5500 starega 4 leta, popolnoma enak nov je stal 9000 takrat. Za popravilo ne vem koliko bi stalo, je pa bil avto tudi pred večjim servisom in je imel kar nekaj manjših napak(odlomljene kljukice na zadnjih policah....) Problem je, da je avto prišel do stopnje, ko bi bilo treba na njega dat vsaj tisoč evrov, da bi ga spravil v primerno stanje. Sicer ga nisem prodajal zaradi napak ki jih je imel, ampak zato ker sem enostavno potreboval večjega, so pa težave in dotrajanost nekaterih segmentov močno pripomogle k moji odločitvi.
tommy boy ::
@imagodei
Najprej si preberi kaj sem napisal, ta avto z ceno 9000€ je bil malo barvan (ni bilo strokovno ker se je s prostim očesom videlo), z najbolj osnovno opremo kaj je je možno dobiti na tržišču poleg tega letnik 06, kar potem ko pa prideš v salon pa vidiš NOVEGA s ceno 12000€ pa s takšno opremo, da lahko stojiš in gledaš se ti pa bolj logično zdi, da daš 3000€ več pa imaš avto, za katerega točno znaš kak je, itd....
Sicer pa imamo mi tudi rabljen avto pri hiši in dela odlično, kot pravim na kakšnega naletiš.
Najprej si preberi kaj sem napisal, ta avto z ceno 9000€ je bil malo barvan (ni bilo strokovno ker se je s prostim očesom videlo), z najbolj osnovno opremo kaj je je možno dobiti na tržišču poleg tega letnik 06, kar potem ko pa prideš v salon pa vidiš NOVEGA s ceno 12000€ pa s takšno opremo, da lahko stojiš in gledaš se ti pa bolj logično zdi, da daš 3000€ več pa imaš avto, za katerega točno znaš kak je, itd....
Sicer pa imamo mi tudi rabljen avto pri hiši in dela odlično, kot pravim na kakšnega naletiš.
imagodei ::
Hja, tommy boy,
jaz sem si že dobro prebral, kaj si napisal. Kaj naj ti rečem - ponudba, povpraševanje. Če nisi pripravljen dat 9000 EUR za '06 letnik Clio brez opreme, potem ne boš dal, ane. Tudi meni se to zdi krepko visoka cena in verjetno ne bi dal toliko zanj.
Pa še vedno sprašujem enako: na enem primeru (9000 EUR za barvan rabljen avto) postavljaš svojo teorijo, da je bolj smotrno kupit novega?
tommy boy> "se ti pa bolj logično zdi, da daš 3000€ več pa imaš avto, za katerega točno znaš kak je, itd...."
Konec koncev je 3000 EUR cca 750.000 starih SIT-ov, ne pozabit. Kar fejst počitnice za tričlansko družino. Je pa vedno odvisno, kakšen rang avtomobilov gledaš in kakšne so tvoje finančne zmožnosti. Nekomu, ki mu 3000 EUR ne predstavlja težave, je pač mala malca skeširat teh dodatnih 3000 in ima nov avto. Ampak to na noben način ne vpliva na smotrnost nakupa: V trenutku, ko avto odpelješ iz trgovine, si izgubil 10% vrednosti (če sem rekel dovolj). To je metanje denarja stran. (Nekaj povsem drugega bi bilo, če si kupiš avto za 10 let).
jaz sem si že dobro prebral, kaj si napisal. Kaj naj ti rečem - ponudba, povpraševanje. Če nisi pripravljen dat 9000 EUR za '06 letnik Clio brez opreme, potem ne boš dal, ane. Tudi meni se to zdi krepko visoka cena in verjetno ne bi dal toliko zanj.
Pa še vedno sprašujem enako: na enem primeru (9000 EUR za barvan rabljen avto) postavljaš svojo teorijo, da je bolj smotrno kupit novega?
tommy boy> "se ti pa bolj logično zdi, da daš 3000€ več pa imaš avto, za katerega točno znaš kak je, itd...."
Konec koncev je 3000 EUR cca 750.000 starih SIT-ov, ne pozabit. Kar fejst počitnice za tričlansko družino. Je pa vedno odvisno, kakšen rang avtomobilov gledaš in kakšne so tvoje finančne zmožnosti. Nekomu, ki mu 3000 EUR ne predstavlja težave, je pač mala malca skeširat teh dodatnih 3000 in ima nov avto. Ampak to na noben način ne vpliva na smotrnost nakupa: V trenutku, ko avto odpelješ iz trgovine, si izgubil 10% vrednosti (če sem rekel dovolj). To je metanje denarja stran. (Nekaj povsem drugega bi bilo, če si kupiš avto za 10 let).
- Hoc est qui sumus -
djordjevic ::
Se tudi meni zdi, da tile tisočaki marsikoga zavedejo. Se recimo sliši, da je avto, ki stane 15.000 evrov poceni stvar. Pa je daleč od tega.
BigWhale ::
No, jaz sem kupil svoj drugi avto, ki je bil nov. Tako kot prvega, ga mislim voziti toliko casa, dokler ne razpade. Skodo Fabio, ki sem jo imel, je bila stara sedem let, od tega je eno leto stala, ker je nisem vozil, imela je 170.000km. Na koncu sem jo peljal na servis, ker sem imel polno polomljene plastike (sprednja maska, zadnji odbijac, manjkajoce okrasne letvice na vratih...), nedelujoc mehanizem za spuscanje okna na sovoznikovi strani, pokvarjeno elektro ojacanje volana. Poleg tega se je prizgala se lucka za motor in bi verjetno bilo potrebno menjati lambda sondo. Predracun za servis je bil nekaj cez 1500 EUR.
Sedaj imam Xsaro Picasso, ki se bo spet vozila toliko casa, dokler ne razpade. Meni je avto predvsem orodje. Se vedno pa raje kupim novo kladivo, kot pa nekaj iz druge roke, ki ima zlomljen stil in zalepljenega s selotejpom... :)
Sedaj imam Xsaro Picasso, ki se bo spet vozila toliko casa, dokler ne razpade. Meni je avto predvsem orodje. Se vedno pa raje kupim novo kladivo, kot pa nekaj iz druge roke, ki ima zlomljen stil in zalepljenega s selotejpom... :)
solatko ::
V življenju sem imel samo eno novo prevozno sredstvo - Rog pony, pa so mi ga po enmu tednu odpeljal. Avte vedno kupujem na keš in rabljene. Zakaj?
Prvo kar je odločilno je cena novega avtomobila: od 20 - 50% cene je ime proizvajalca.
Drugo - avti so vsi tako doterani, da brez problema zdržijo tudi 300kkm in več, brez kakšnih večjih posegov, ob pogoju, da so voženi kolikor toliko normalno, kar je pa najvažneje, čim bolj pogosto. Avtov, ki večino časa stojijo v garaži, se kljub ohranjenosti(navidezni), izogibam.
Tretje - če brcnem v temo (kupim avto s kakšno napako), se ga čim hitreje znebim, po možnosti za enako ceno, kot sem ga dobil.
Četrtič - delam cca 20kkm na leto, torej mi izračun pokaže, da je pri novem avtu prevoženi km hudičevo drag in bi ceneje prišel skozi z rent-a-car ali po pogodbi s taxi-stom.
Petič - kljub garanciji, servis novih avtomobilov stane, ker moraš servisirat na pooblaščenem servisu, je to dražje, kot kakšno večje popravilo pri kakšnem prijatlu.
Šestič - za enak znesek, ki bi ga namenil za nakup novega avta, dobiš kar nekaj razredov boljši in tehnično izpopolnjen rabljen avto (včasih je bil to problem, ker je bila meja za uvoz rabljenih vozil praktično zaprta).
Sedmič - minuto po izvozu iz trgovine, ti lahko udari to tvoje bogastvo nek neregistriran avto, kolesar ali pa ti ga poškoduje objestna mularija. V primeru karambola si krepko na zgubi, saj zavarovalnica DDV ne pokrije, kar znese 20% cene.
Osmič - ne da se mi cele noči gledat skozi okno, da bom videl, kdo se smuka okoli avta.
Devetič - na parkirnem prostoru v BTC, mi je neka nadebudna mladenka naredila z odbijačem, črto po celi dolžini, če bi imel nov avto, bi verjetno znorel in mladenki vsaj ušesa navil, tako pa sva se zmenila, dala mi je 250€, kavica na katero sem jo povabil me je koštala €2, barva 10€, prijatlu ki je to pobarval pa 100€, pa je naredu tako, da se sploh ne vidi.
Desetič - avto rabim vsak dan, zato mi je samo važno, da kresne in pelje, niti ga čuvam, operem takrat, ko ne vidim več ven, posesam ga pa enkrat na dve leti. Pri novem avtu bi se verjetno tresu, da ga očuvam takega, kot je prišel iz trgovine.
Prvo kar je odločilno je cena novega avtomobila: od 20 - 50% cene je ime proizvajalca.
Drugo - avti so vsi tako doterani, da brez problema zdržijo tudi 300kkm in več, brez kakšnih večjih posegov, ob pogoju, da so voženi kolikor toliko normalno, kar je pa najvažneje, čim bolj pogosto. Avtov, ki večino časa stojijo v garaži, se kljub ohranjenosti(navidezni), izogibam.
Tretje - če brcnem v temo (kupim avto s kakšno napako), se ga čim hitreje znebim, po možnosti za enako ceno, kot sem ga dobil.
Četrtič - delam cca 20kkm na leto, torej mi izračun pokaže, da je pri novem avtu prevoženi km hudičevo drag in bi ceneje prišel skozi z rent-a-car ali po pogodbi s taxi-stom.
Petič - kljub garanciji, servis novih avtomobilov stane, ker moraš servisirat na pooblaščenem servisu, je to dražje, kot kakšno večje popravilo pri kakšnem prijatlu.
Šestič - za enak znesek, ki bi ga namenil za nakup novega avta, dobiš kar nekaj razredov boljši in tehnično izpopolnjen rabljen avto (včasih je bil to problem, ker je bila meja za uvoz rabljenih vozil praktično zaprta).
Sedmič - minuto po izvozu iz trgovine, ti lahko udari to tvoje bogastvo nek neregistriran avto, kolesar ali pa ti ga poškoduje objestna mularija. V primeru karambola si krepko na zgubi, saj zavarovalnica DDV ne pokrije, kar znese 20% cene.
Osmič - ne da se mi cele noči gledat skozi okno, da bom videl, kdo se smuka okoli avta.
Devetič - na parkirnem prostoru v BTC, mi je neka nadebudna mladenka naredila z odbijačem, črto po celi dolžini, če bi imel nov avto, bi verjetno znorel in mladenki vsaj ušesa navil, tako pa sva se zmenila, dala mi je 250€, kavica na katero sem jo povabil me je koštala €2, barva 10€, prijatlu ki je to pobarval pa 100€, pa je naredu tako, da se sploh ne vidi.
Desetič - avto rabim vsak dan, zato mi je samo važno, da kresne in pelje, niti ga čuvam, operem takrat, ko ne vidim več ven, posesam ga pa enkrat na dve leti. Pri novem avtu bi se verjetno tresu, da ga očuvam takega, kot je prišel iz trgovine.
zee ::
Pred dvema letoma smo doma kupili leto starega Renault Modusa. Njegova cena v primerjavi z novim (takrat) je bila 10 k€, kar je več kot pol ceneje od novega.
Rabljen ali nov avto? Definitivno rabljen.
Rabljen ali nov avto? Definitivno rabljen.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
kopernik ::
Eno leto star Modus za pol ceneje (a gre za žlahto) ? Težko verjamem, ker tudi recimo najdražji avti (BMW, Mercedes) dosti počasneje zgubljajo ceno.
djordjevic ::
Al pa prek lizing hiše (varianta po odvzemu prejšnjemu lastniku). Ne bi verjel, koliko ceneje dobiš avtomobile. BMW serije 5, letnik 2004 od 13500 naprej, volvoti V50, letnih 2005 od 9500 naprej ...
imagodei ::
djordjevic,
tale varianta mi je pa neznana... Daj malo povej o tem :)
tale varianta mi je pa neznana... Daj malo povej o tem :)
- Hoc est qui sumus -
imagodei ::
djordjevic> "Se tudi meni zdi, da tile tisočaki marsikoga zavedejo. Se recimo sliši, da je avto, ki stane 15.000 evrov poceni stvar. Pa je daleč od tega."
Itak. Še pred nekaj leti smo cene govorili ali v DEM ali pa v tolarjih. Če si govoril v DEM, je bilo 20.000 DEM za avto kar soliden znesek. Danes slišiš 15.000 EUR, pa se ti zdi manj, kot 20.000 DEM, ker je pač nominalno znesek nižji.
Itak. Še pred nekaj leti smo cene govorili ali v DEM ali pa v tolarjih. Če si govoril v DEM, je bilo 20.000 DEM za avto kar soliden znesek. Danes slišiš 15.000 EUR, pa se ti zdi manj, kot 20.000 DEM, ker je pač nominalno znesek nižji.
- Hoc est qui sumus -
tommy boy ::
@imagodei
(Nekaj povsem drugega bi bilo, če si kupiš avto za 10 let).
Samo tako za informacijo, ta avto je kupljen kot drugi avto pri hiši in ima namen resnično biti okrog 10 let v družini, ker se s tem avtomobilom voziva trenutno jaz in pa brat, čeprav je od mame bova čez par let midva imela vsak svoj avto in ta ostane mami. Tako, da 10 let verjetno res ne bo, bo pa tam nekje okrog 8, sicer pa pustimo se presenetit.
P.S. Aja ko bom jaz za sebe kupoval prvi avto 100% ne bo nov.
(Nekaj povsem drugega bi bilo, če si kupiš avto za 10 let).
Samo tako za informacijo, ta avto je kupljen kot drugi avto pri hiši in ima namen resnično biti okrog 10 let v družini, ker se s tem avtomobilom voziva trenutno jaz in pa brat, čeprav je od mame bova čez par let midva imela vsak svoj avto in ta ostane mami. Tako, da 10 let verjetno res ne bo, bo pa tam nekje okrog 8, sicer pa pustimo se presenetit.
P.S. Aja ko bom jaz za sebe kupoval prvi avto 100% ne bo nov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tommy boy ()
Fizikalko ::
Nakup novega avta je IMHO norost. Ampak naj vas to ne odvrne od nakupa novega, bo več ponudbe starih...
Sam sem naredil takole:
Pred dvema letoma sem kupil 2 leta in pol staro Škodo Superb, z vso opremo (avtom. klima, usnjen volan, tempomat, senzor za dež, 8 airbagov,...), TDI, 130KM. Nov bi takrat stal okrog 28k EUR, sam sem dal 11 k. Imel je 94000 realnih kilometrov, redno servisiran, na 91k veliki servis narejen (menjan jermen,...). Poraba je, odkar ga imam (40k km v dveh letih), povprečno 5.4 litra.
Zdaj je avto star 6 let, pa sem ga spet začel vozit na uradni servis (Integral Jesenice), kjer zaradi starosti avta dajo 20% popust na material in delo.
Pa naj kdo reče, da ni racionalno. Avto je udoben, velik, stroški vzdrževanja sprejemljivi, pokvarilo se ni še NIČ (edino plin je bil v klimo za nafilat, ampak to je potrošni material). Dela kot nov.
Torej?
Sam sem naredil takole:
Pred dvema letoma sem kupil 2 leta in pol staro Škodo Superb, z vso opremo (avtom. klima, usnjen volan, tempomat, senzor za dež, 8 airbagov,...), TDI, 130KM. Nov bi takrat stal okrog 28k EUR, sam sem dal 11 k. Imel je 94000 realnih kilometrov, redno servisiran, na 91k veliki servis narejen (menjan jermen,...). Poraba je, odkar ga imam (40k km v dveh letih), povprečno 5.4 litra.
Zdaj je avto star 6 let, pa sem ga spet začel vozit na uradni servis (Integral Jesenice), kjer zaradi starosti avta dajo 20% popust na material in delo.
Pa naj kdo reče, da ni racionalno. Avto je udoben, velik, stroški vzdrževanja sprejemljivi, pokvarilo se ni še NIČ (edino plin je bil v klimo za nafilat, ampak to je potrošni material). Dela kot nov.
Torej?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri avto? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12402 (10810) | zez |
» | Mnenje o Renault Megane Grandtour, 1.5 dci, 63kw (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 20227 (13214) | MeGreat |
» | avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 30028 (25883) | D3m |
» | Zanesljiv in varčen rabljen avto manjše velikosti (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 20428 (18679) | b |
» | Svetovanje za nakup avtomobila (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28396 (26005) | amigo_no1 |