» »

nakup rabljenega avtomobila

nakup rabljenega avtomobila

«
1
2 3
...
5

rozica1 ::

pozdrav!
ker mi nihče ne zna dobro svetovati se obračam na vas...

Nameravam kupiti rabljen avto okoli 2.000€ lahko malo več, znamke še nisem izbrala nekaj majhnega (polo punto,pegeout)...
Pa bi prosila za nasvete, ne bi rada kupila nekaj da ne bi potem morala plačevati razna popravila, vgradnje itd... ker imam omejene denarne prihodke

zanima me če piše cena avtomobila 2000€ kaj to pomeni, ko ga kupim kaakšne stroške bom še imela?? registracija, tehnični, ne vem kaj vse še je kasko in o kakšnioh zneskih se pogovarjamo tu...?torej če pridem do prodajalca in reče cena 2000€, koliko dejansko bom na koncu plačala?... se ne spoznam, to bo moj prvi avto, čeprav že nekaj let nisem voznik začetnik, pa ni bilo denarja prej

ko pridem na ogled na kaj naj bom pozorna? klima se polni?? to sem danes prvič slišala kako to preverim če je napolnjena, ker baje je to zajeten strošek? ...
kakšni so stroški prepisa, kdo to plača? to je verjetno všteto v ceno? prosim za čimveč nasvetov..
hvala

Zheegec ::

Prepis ti mora pa res urediti sam prodajalec. Zmeni se za začasne tablice - ali pa avto na prikolico in ga odpelješ na tehničnega pa tega stroška ni :)

Plačaš tehnični pregled (okoli 30€??) in pa registracijo ter cestnino. Cena je odvisna od avtomobila - oziroma motorja. Tukaj preveriš

Seveda priporočam še takoj narediti navaden servis (recimo 200€), ker nikoli ne veš, če je bil avto redno vzdrževan ali ne. Pa seveda zimske gume bo treba imeti, ali pa vsaj verige.

Kateri avto - če delaš dolge relacije potem kakšen dizel, če delaš nekje vmesne relacije (30Km na dan recimo) potem nekega ne-preveč-majhnega bencinarja (1.2 ali kaj podobnega), če pa ga res malo uporabljaš pa lahko tudi kakšenga poceni 1.0. Samo ne gre nikamor :)

kateri avto se ne kvari - kvari se najbrž vsak, sploh odvisno od tega, kako je bil vzdrževan. Malo pomaga če kupiš kaj takega, kar je zelo pogosto (si jih naštela), ker je več servisov in so rahlo nižje cene.

[edit] Ja, klima se polni :) Pa filter tudi rabi...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

bleh ::

Klima se polni, ampak ni drago. 30€ za filter+polnenje sem jaz plačal nazadnje.

Če piše cena 2000€ lahko zbarantaš ceno dol za kakšnih 100€, 200€. Če se ne spoznaš na avte bi ti svetoval da vzameš mehanika zraven da ti bo ta avto pregledal. Če si včlanjena v amzs to oni ponujajo pregled rabljenega avta pred nakupom, kolk so dobri tam pa ne vem.

Evo kle je že veliko napisanega pa se splača prebrat:

http://rabljen_avto.tripod.com/RabljenA...
http://www.avtomobilizem.com/forum/view...
http://www.avtomobilizem.com/forum/view...

Nagi Bator ::

Daj kaksnih 500e od svojega budgeta na stran za servis in popravilo najocitnesih stvari,
ki jih je pametno menjat ob nakupu rabljenega avta - zavorne obloge, olje, filtri, svecke, nastavitev vziga...
KLima se polni, ja. Ni drago. Pride pa precejsna vsota, ce se cisto sprazni in crkne! Tudi vec kot je vreden avto, ki ga kupujes.

krneki0001 ::

Problem slovenskih kupcev rabljenih avtomobilov je ta, da če imajo 2000 evrov, kupujejo avto za 2000 evrov, potem pa si sposodijo še za registracijo 500 evrov, servisa pa noben ne naredi. Večina prodajalcev pa servisa tudi ni naredila.
Tako imaš potem slab avto, zapufan si do grla in avto crkne, ljudje pa pljuvajo po znamki, češ da so avtomobili zanič.

Poanta je v tem, če imaš 2000 evrov, daj stran za registracijo (400 evrov), daj stran za nove gume (250 evrov) in se pozanimaj koliko pride en orenk servis za tak avto pri mehaniku izpod skednja (ker so boljši mehaniki kot tisti na uradnih servisih in računajo manj), ter daj še tok denarja stran. Tako potem vidiš, da ti ostane 1000 evrov za avto.
Torej kupuješ avto za 1000 evrov, zbereš in odpelješ na servis, mu daš nove gume in greš registrirat. S takim avtom si potem zadovoljen, ker bo nekaj časa deloval, pa tudi po znamkah se bo manj kupovalo.

P.S. Čeprav sam še vedno ne maram golfov. >:D

blackbfm ::

ko pridem na ogled na kaj naj bom pozorna? klima se polni??
kakšni so stroški prepisa, kdo to plača? to je verjetno všteto v ceno? prosim za čimveč nasvetov..


Ne kupovat od preprodajalcev, ali pa se dogovarjat za ogled na bencinskih in podobno. Če vidiš kje živi in da ima vse urejeno..to zna že dosti povedat ampak vseeno ni nujno da je tak avto ok. Klima bo nehala hladit, ko jo bo treba napolnit.

Kar se tiče prepisa in vsega tega je pa kakor se zmeniš. Potem je še tako da eni hočjo še vse ven pobrat iz avta recimo avtoradio, registrske tablice, itd.. Pač se pogajaš da dobiš čimveč za svoj denar in to je to.

Blindeye ::

Glede znamke bi priporočal kakega francoza - Peugeot, Citroen ali Renault. Osebno imam Peugeota, izbral sem ga predvsem zato, ker obstajajo neoriginalni nadomestni deli (izogibaj se japoncev, baje se neoriginalni težko dobijo). No, glede delov je lahko razlika tudi 100 %. Recimo motorček za brisalce (sprednje) pride original mislim da 250 €, neoriginal pa 130 €. Za Peugeota 306. Aja, Peugeot in Citroen imata zelo veliko podobnih delov.

Kako je z nemškimi avti in nadomestnimi deli ne vem - morda kdo drug od tukaj?

Se pa strinjam s predhodniki: obvezno ob nakupu narediti servis.

Dober nakup!

T0RN4D0 ::

Če maš budget 2000€, potem je dejansko nekako tako kot ti je povedal nebivedu, kupuj avto za polovico tega, četrtino ti bo šlo za registracijo, četrtino si daj pa na stran za prvi servis, olje, preveriš zavore, gume, zobati jermen...). Ne kupuj avta od preprodajalcev, vzemi s seboj koga ki se vsaj malo spozna in obvezno testna vožnja, da vidiš če kaj sumljivo ropota in če ti avto sploh ustreza.

Kar se tiče znamk je pa tako, francozi so jajca ampak imaš poceni dele, stari japonci, korejci ponavadi malo več pijejo in imajo dražje dele, vendar praviloma nič ne crkuje, majhni nemci za tak dnar niso ne vem kakšna sreča, maš pa spet poceni dele... Konc koncev se cena avtom oblikuje glede na trg in nekih velikih razlik v splošnem ni, je pa vse odvisno od individualne sreče, lahko se ti najbol zgonjen avto vrti še pet let brez problemov, po drugi stran pa v odlično ohranjem odpove kaj še preden ga pripelješ domov. Tudi v tem je prednost, da za avto raje porabiš malo manj kot malo več, ker vedno obstaja precej realna možnost, da bo kej zareglalo in se ne bo več splačalo popravljat, ali pa ga boš mogoče zapeljala iz ceste. :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

energetik ::

Kot sta že povedala nebivedu in TORN4DO: prišparaj od teh 2000€ denar za veliki servis, gume (letne/zimske), registracijo. Lahko pa reskiraš in ga samo registriraš, potem pa čakaš, kdaj te bo vrglo z mokre ceste zaradi starih gum in kdaj se ti bo utrgal glavni jermen...
Jaz sem dal v enem letu za dobre letne in zimske gume ene tolk denarja kot je vreden avto. Menjal sem tudi zavorne batke, cilindrčke, gumice, oba jermena, filtre, oba olja. In se peljem dokaj brez skrbi, avto ni nič vreden, je pa zanesljiv in ima glavne dele (gume, zavore, jermena) nove.

Kar se tiče znamk - pri Korejcih dobiš praviloma za isti denar novejši avto z manj prevoženimi, poleg tega so kar zanesljivi. Za ta denar priporočam kakšnega Accenta, Lanosa itd. Za kakšnih 1500€ že dobiš klimo 2x airbag, servo volan, CZ in letnik tam okol 2000.

Zgodovina sprememb…

Vikking ::

kdaj te bo vrglo z mokre ceste zaradi starih gum in kdaj se ti bo utrgal glavni jermen...
Jaz sem dal v enem letu za dobre letne in zimske gume ene tolk denarja kot je vreden avto.


Bolje da kupiš avtomobil z ABS-om kot pa da devaš na stare "gare" super gume kjer avtomobil nima ABS-a. Kjer voznih lastnosti bistveno ne boš spremenil. Preverjeno!

energetik ::

Vikking, ne me smejat. Ja, nej da gor plastične gume pa po z ABS zvozila vsak ovinek kot po tirih... :))

Resno: gume so edino, kar te drži na cesti in kar ti omogoča zaviranje. Noben ABS in ESP te ne bosta rešila (malo pomagala že), če boš imela gor "plastične" gume = stare 4+ let. In jaz dam na avto vsake 4 leta najboljše gume, pa če je star 15 let in vreden nič.

blackbfm ::

Če normalno furaš avto nima veze tok ne eno, ne drugo:)

Vikking ::

Dobesedno ni razlike no.

Govorimo o normalni vožnji, vožnjo po omejitvah, vožnji po cestno prometnih predpisih. Ni razlike. Na lastnih izkušnjah v družini. Ni razlike žal ni. Niti ni nobene razlike če imaš poleti zimske gume gor. Žal za vožnjo po cestno prometnih predpisih ni razlike.

Če pa voziš na "nož" potem te pa pred izletom s ceste tudi super dirkaške gume ne rešijo.

Testirano na dve enakih avtomobilih (znamka, model in motor), brez elektronskih pomagal (ABS, ESR, ESP, čungalunga). Oba avta se vozita po predpisih, kjer ni hitrih zaviranj, ni vožnje "za ritjo" nekomu, neumnih prehitevanj, cvilečih voženj skozi ovinke. Z obema avtomobiloma se naredi več kot 15k km na leto. Oba avtomobila imata isti model gum Sava Effecta ter iste dimenzije. Na enem so 9 let stare gume, na drugem pa 2 leti. NI RAZLIKE v vožnji popolnoma nobene.
Hej ni se sprobalo "žlajfanja" na polno, kako se "drži" ovinka, kako se vijuga čez polne črte ob nalivu... zato ker se vozi NORMALNO.

Sem pa tudi imel priložnost spoznati človeka, ki skrbi za nastavitve strojev v SAVI Kranj. Pa sma debatirala o gumah. Vsekakor je dejal, da za normalno vožnjo po predpisih (baje je takšna vožnja samo še domena starih mamic s trajno), ne bo bistvenih razlik tudi če uporabljaš zimske gume poleti, pač takšna sestava gum je.

Da pa spet ne boš reku, da nevem kako so gume pomembne. Sem tudi motorist, in še kako dobro vem kaj pomeni ko imaš samo 2 kolesi ki se stikata minimalno s podlago. Pa tudi ni takšne panike, lahko si pogledaš pri nekaterih super izstrelkih "poldekih" ki že nimajo več profila, do platna, pa ni straha in trepeta.
Res da se gume hitro obrabijo, ampak recimo več pomeni ABS, največ ZDRAVA PAMET kot pa kupovati super duper gume. Če tvoje znanje, mišljenje, prilagajanje prometu ne dosega tvoje vožnje.... pač ne bo šlo niti skozi prvi ovinek.

Še enkrat poudarjam da je govora o normalni vožnji cesto prometnim predpisom in cestnim omejitvam seveda primerno.

T0RN4D0 ::

Ja, žal spada vsake tolk časa tudi v domeno normalno vožnje to, da je po nevihti za ovinkom na cesti drevo, te kdo izsili, ali pa ti na cesto skoči otrok. Lahko se ti zgodi enkrat v desetih letih, pa boš takrat preklel 9 let stare gume.

Če gre pa vse po planu in se voziš lepo, se prilagodiš tud dejstvu da imaš zanič gume pa itak da v 99,9% primerov ni panike. Jeba je edino to, da ko enkrat je panika, že zlomljena roka ne odtehta tistih 200€ ki si jih prišparal. Heck, še na avtu zlomljena roka pride več.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Binji ::

Vikking prosim te, ne seri. Samo to.. prosim, ne seri. Vsak z malo izkušnjami in zdrave pameti se bo samo držal za glavo ko bo videl, kaj si napisal.
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!

blackbfm ::

Sem mel tut sam 7 let stare in potem nove gume. Da bi bila neka ultra huda razlika niti ne. Starejše so malo bolj drsele, sploh po mokrem. Sam pri normalni vožnji ni panike.

Jah načeloma vedno poči v trenutku. Sigurno je boljše da imaš novo in kvalitetno opremo/gume/whatever, sam pri takem budgetu se je mal težko it neki po pripročilih, če bo še za registracijo komaj.

Utk ::

Pri normalni vožnji seveda ni razlike. Kakšna razlika bi pa lahko bila? Ali ostaneš na cesti ali pa ne. Ampak ko pride kaj nepredvidenega, je pa druga stvar. Še med novimi gumami je velika razlika, če kupiš najcenejše kitajske, ali pa vsaj neke povprečne. Recimo letošnje savine te poceni so zanič. ABS se sproži če malo bolj pribremzaš že po suhem, pomeni, da nimajo nobenga oprijema, na mokrem je pa samo še slabše. Pa vseeno so dosti boljše kot neke stare in zlizane. Pa tudi boljše od raznih kitajskih. Že kakšne 10 evrov dražje so pa dosti boljše.

Steinkauz ::

Ko sm jst kupu avto je mel gor 3 leta stare zimske gume Sava Eskimo, verjetno vožene tudi poleti. Sm jih mel pol zime in to je tak obup da ne morš verjet. Koker je blo mal mokro, bog ne daj sneg je tolk drsel, da konc. Pa je blo še 5mm profila gor. Vozil sem pa normalno in umirjeno.
Kupu nove za 50eur po kosu(15 col, tko da niso drage) in se _veliko_ bolje drži na cesti.
Tak da Vikking JE ogromna razlika.

Lahko še bolj umirjeno voziš, pa ti bo srna skočila pred avto pa boš probu se izognit pa te bo zjebalo zaradi slabih gum.
Zarad mene se vsi pobite ker škrtarte z gumami, sam upam, da ne boš vame prletu :\.

Blindeye ::

Glede gum - sam se tudi strinjam, da je pomembno, kakšne gume so gor. Ne zaradi divjanja, ampak predvsem zaradi morebitnih kritičnih situacij. Na AC recimo pri 130, ko je potrebno v dežju hitro zavirat (pred mano se je zgodila prometna nesreča). Zelo sem bil srečen, da sem pogledal teste in dal 20 € po gumi več. Aja, do zdaj sem vozil Goodyear, Michelin, Continental, Sava, Kumho... Zame razlika obstaja in to pomembna. Predvsem na dežju.

Sicer pa se oddaljujemo od teme. Naj še kdo kaj svetuje, kakšen avto. Morda konkreten link na kateri strani...

T0RN4D0
Glede na to, kar si napisal ("francozi so jajca"), predvidevam, da nimaš francoza... No, moj budget je bil 4 let nazaj precej omejen in sem kupil 306 (ciljal sem pa na Mazdo), 20 k km na leto. Sem izjemno zadovoljen. Pač redni servisi in to je to. Pa pozimi mi je crknil motor za brisalec (moja krivda...). In celoten servis je zelo poceni, z deli vred. Ima pač samo osnovno opremo, klimo, 2xairbag, ampak gre. Vreden (po ceniku) je tam 1500-1800 €. Bi vzel novega, pa mi je tega škoda. Ga bom zvozil do konca. Res pa je zelo drugačen občutek, kot se peljati z novejšim avtomobilom, ki je še kakšen razred višje morda; ampak svojo nalogo (zaenkrat) zelo vredu opravlja. :) Starost: 10 let. Za Citroene imam podobne informacije. Ni presežek, je pa dober za ceno, ki jo imajo...

krneki0001 ::

A da so deli za japonce dragi? Samo smjem se takim ljudem, ki nimajo pojma, pa govorijo tja v en dan.

ME zanima kok stane nova prednja maska recimo za cliota? Ker za vitaro je 44 evrov (skupaj z ddv). Deli za japonce so poceni, samo vedet moraš da ne smeš kupovati na uradnih servisih. Dobiš pa vse. Za letnik 1989 avto, se dobi vse dele in to cenej kot za golfa 2 dizla, pa je to za 20 let star avto.

O gumah pa nebi razlagal, ker so nekateri vse povedal. In ja, med dobro novo gumo (100 do 150 evrov za eno gumo) in slabo staro (nova bi bila recimo 50 evrov) je tok razlike, kot med ferarijem in fičotom.

Ena izmed gum, ki se lahko približa tudi najdražjim v dežju je uniroyal rainsport, ki v dežju resnično drži tako dobro kot v suhem.

Zgodovina sprememb…

Steinkauz ::

Za kire dimenzije ti govoriš?
Ker 150 eur za eno gumo je pa vseen huda...
15 colov okol 60 eur, 16 colov okol 80eur so že čist hude. Niso vsi rally vozniki.

djordjevic ::

205/50/17 - je težko najt gumo pod 150€ - ta, ki jo trenutno vozim (še od prejšnjega lastnika), stane 190 po komadu.
No grave is deep enough to keep us in chains.

TOP ::

Ni težko,sam pravega človeka moraš poznat,pa se vse zrihta.

kixs ::

LOL... tudi sam se smejem ceni 150€ per guma. Sploh za avto, ki bi ga ona imela - manjsi Peugeot in podobno. Ti imajo gume recimo 175/70-13 in ce gres gledat malo cene, sploh ni gume drazje od 60€.

Sicer pa avtorici teme... najprej poglej na avto.net in se odloci kateri avteji so ti vsec. Jih nekaj pojdi malo vozit. S seboj vzemi vsaj fanta ali brata, ki se ziher vsaj malo spoznajo na avte. Ko jih bos imela nekaj za sabo, bos lahko ocenila kaksne so razlike med njimi in tudi v ceni. Pojdi probat tudi kaksnega drazjega, samo zato, da vidis razliko. Ko se odlocis za pravega, pojdi pred nakupom obvezno na uradni servis za to znamko, kjer ti naj avto pregledajo. Lahko gres tudi naredit tehnicnega in bos vsaj vedela, da je avto tehnicno brezhiben - ni pa to nujno, da je vse brezhibno. Ce bo prodajalec kaj mutil, potem kar pozabi na ta avto in pojdi naprej.

Ce je avto se registriran, potem bodo po nakupu gor ostale reg. tablice, ki jih lahko tudi zamenjas, vendar je to dodaten strosek. Lahko ti pusti cestni sklad. Zavarovanje pa ti bo zelo verjetno vzel. Kar pomeni, da moras avto na novo registrirat - dobis novo prometno in na novo zavarovat - najbolje do poteka tehnicnega. Prepis ti dela vsaka avto hisa. Cene pa se gibljejo od 5 do 20€. Kupoprodajno pogodbo moras potem se overit na upravni enoti (ceneje) ali notarju (drazje).

V bistvu je postopek nakupa dokaj enostaven, ko imas enkrat izbran avto.

lp

krneki0001 ::

Na avtu imam gume ki stanejo 190 evrov na komad, avto sam je pa vreden 700 evrov po eurotaxu. Gume so samo 15 colske, če bi dal 16 ali več, bi se cena podvojila. Če mi kdo najde gume (ne smejo biti nalite) za moj avto po ceni 60 evrov za 15 colsko gumo, mu dam še 10 evrov po gumi zraven. Dimenzija je 235/75/15.
Enkrat me do sedaj še ni odneslo, pa je avto brez vseh elektronskih pomagal. Tudi elektronike nima nič, vsa elektronika je v starem radiu, cb postaji in GPS-u (je še mašina s frgazerjem, vsega skupaj 16 žic do periferije (luči, smerniki, motor, menjalnik)).

Zavarovanje je vezano na lastnika, tablice in cestnina pa na avto, tako da zavarovanja tudi ne more prenesti na novega lastnika in je potrebno vedno avto na novo zavarovat.

Stzrinjam se pa da če lastnik muti, se samo obrni in pojdi stran, tudi če potem avtu ceno spusti za polovico. Tam bo potrebno še preveč vložiti, da bo normalno delal. Zakaj bi morala voziti avto na uradni servis in plačat 3x več kot bi plačala pri kakem mehaniku, ki popravlja avtomobile doma?
Strinjam se pa da narediš tehnični pregled preden avto kupiš. Ne zaradi avta, zaradi sebe, da veš pri čem si in da vidiš kaj bi te posledično lahko čakalo (menjave delov, veliki servisi).

energetik ::

No, nebivedu govori o terenskih gumah, če kaj vem. Za avto, ki ga kupuje avtorica, so dosti cenejše. Fulda Ecocontakt, ki je med prvimi štirimi na testu ADAC, stane v dimenziji 175/70/13 okoli 38€ na komad. Vse skupaj z montaži pride potem okol 190€, pa imaš nove, vrhunske gume.

Steinkauz ::

235/75/15 in pol prbiješ tako dimezijo. Ja verjamem, da so take dimenzije drage. lol

Veron ::

kot da je tema o gumah, dost o tem, je dost napisano tudi v drugih temah.

kar se tiče nakupa samega avta, upoštevaj (moje mnenje) mnenje uporabnika nebivedu, ker je vedno tako, da je treba še kaj dodatno postorit, ker avto se prodaja po večini (90%) zato, ker je nekaj treba popravit/zrihtat/nove gume na avtu. Razmisli: zakaj bi nekdo prodajal odličen rabljen avto, brez napake? Dobri avti se ponavadi vedno obdržijo :)

Vsekakor če iščeš avto za mali denar, dobi pozorna na rjo (not gut), če je bil kje močneje udarjen in slabo popravljen (go away), če slabo zaštarta in ti prodajalec pravi: to zato k že dle stoji (razn ko je prazen akumulator, takrat ti priklopijo booster na akumulator pa mora avto NORMALNO štartat), glej obrabo sedežev, volana, prestavne ročice in pedalk, če se približno ujema s tem kar je napisano da ima prevoženih km, poglej motor, če je kaj mastno okoli mašine (raje se izogni tega avta, ker bo rabil kar drago popravilo) in ostale malenkost :)

Steinkauz ::

Če je mašina spucana v nulo vedi, da ni ok :)

krneki0001 ::

235/75/15 in pol prbiješ tako dimezijo. Ja verjamem, da so take dimenzije drage. lol


Take gume se dobi od 60 evrov naprej, vendar tiste za 60 evrov po komadu so če se hočeš drsat po cestah, ne pa vozit.

Dobre gume recimo uniroyal rain tyre so pa drage, ampak služijo namenu.

koyotee ::

Ja nebivedu, ti se itak pelješ 200 s terencem ane.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

krneki0001 ::

Ja nebivedu, ti se itak pelješ 200 s terencem ane.


Odvisno s katerim. Tista 2 ki sta za na teren, ne gresta tok, tretji, ki je pa za po cestah, pa gre še več.

BALAST ::

Khhhhhhhhhhhhhm! Tale tema je zašla s tira.

Kakšen avto za 2000€?
Jaz bi ti predlagal kakšno Škodo Felicijo 1.3 bencinar, letnik 2000 naprej, ki jo imam doma.
Po internetu so 1000-1400€ in je zanesljiv avto.

Pri kateremkoli serviserju lahko povprašaš, da je vzdrževanje precej poceni (1x cenejše kot VW), menjava jermena in velik servis je bil narejen za 250€ pred enim letom, registracija je 400€, pa še nove gume si lahko privoščiš če so na avtu starejše od štirih let (4x40€).

Barva je zelo izboljšana in ne rjavi tako kot škode iz 90ih let, le pri zadnjih pragih vrat je malce zarjavelo (se zunaj ne vidi), ker nisem nikoli iz pralnice obrisal okoli pragov. Pa izpuh je bilo treba menjat po 5ih letih ki me je prišel 100 € z zamenjavo vred.

Za primerjavo vožnje z npr Peugot 205, 106 ali 206, ki jih imamo tudi doma je bolj trdo vzmetenje, ampak vsaj ne poplesuje po grbinah kot Peugeoti. Po avtocesti je užitek peljat in je tišji od peugota 106 in 206, 205 1.6 je pa sploh glasen. Pospeški so pa tako-tako, ko pelješ na avtocesto iz 60 na 130 kmh prideš v manj kot pol minute, to nima ravno športnih pospeškov, peugeoti sta tu v prednosti.

Jaz nimam servo volana je lahkoten do 30° zavoj in tudi ni ni take muke zavijat za 180°, le malce moči rabiš pri tem v zapestju, kot da bi dvignil 10kg opeko, ponavadi je to samo pri parkiranju. Res da je Felicija malce dalša od peugeota 206, ampak to je samo prednost za več pritljage in preglednost ogledal je tudi 2x boljša v Feliciji ,206 ima 2 velika mrtva kota zadaj nad lučmi in sem že videl v avtopralnici veliko poškodb zadaj pri peugeotih.

Na koncu lahko samo še pohvalim enostavno vzdrževanje z oljem, ki ga popije komaj 1L na 40.000, ter porabo ki je okoli 7 L/100km. Žarnice pa pri meni zdržijo vsaj 4leta.

Vikking ::

Vikking prosim te, ne seri. Samo to.. prosim, ne seri. Vsak z malo izkušnjami in zdrave pameti se bo samo držal za glavo ko bo videl, kaj si napisal.


Jaz sem to napisal na podlagi konkretnih izkušenj.

Če pa bi imel športni avto, pa bi bila vožnja tudi zelo dinamična, je pa druga zgodba.

Normalni vsakdanji avto do 90km moči, za službo od toče A do B ni nobene razlike. Žal ni.

Pa da ne bodo samo moje izkušnje. Pa pogljemo kaj pravijo še proizvajalci gum: http://www.michelinrvtires.com/assets/p...

10 let pravijo. Da jih pa menjaš na 2 leti, če imaš še dosti profila, ter kupuješ najboljše, pa tudi ni nič narobe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

Binji ::

1400€ za Felicio? Zakaj že? :S

Raje nekaj takega ali pa kakega Lanosa.
Vsaj klimo ima
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!

TOP ::

Tudi jaz bi rajši vzel Lanosa,kot pa jajca od škode.

joze28 ::

Mi smo imeli lanosa juliet(serija s klimo)
Avto je bil po 6,5 leta zelo rjav, tako da smo ga zaradi lastne varnosti zamenjali.
Bil je v garaži, ter imel cca 120k km
Tako da gre moj glas k Škodi.Čehi delajo solidne pa pocen stvari; edino pijejo malenkost preveč.

dzinks63 ::

Čehi delajo solidne pa pocen stvari; edino pijejo malenkost preveč.


To je bilo včasih, stari modeli, ko so še bili čistokrvni škodilaki. Felicija je še bolj kot ne (dveh VW motorjev 1,6b in 1.9d) iz tistih starih časov. Sedaj pa je mašina iz Porchejevega koncerna in je čisto vseeno katerega izmed njih enakim motorjem imaš, kar se porabe tiče. Med sabo si delijo vse, od podvozij, motorjev in težko bi našel kaj na katerem, da je slabše kot na drugem, razen ko gre za strogo namebne in varčevanju podvržene dele. Oblazinjenost notranjosti, plastika v notranjosti.

rozica1 ::

HVALA je bilo nekaj uporabnih nasvetov :)

Torej če kupujem avto (imam 2200€) potem kupujem avto za recimo 1300€,:( ker me pride registracija 670€ (računala sem za Clio, ne vem če sem pravilno vse označila, kaj je bonus/malus premije 14%?, verjetno nimam nobenih popustov itd.?, sem obkljukala "zelena karta". to je mišljeno kaj če imam passport? dajatve 12mesecev) http://www.amzs.si/default.asp?podrocje...

in kaj še moram plačat oz. kaj potrebujem še kakšna zavarovanja?

torej:
tehnični pregled=30€
registracija med 500-800, recimo 600€ (predvidevam, za manjše avtomobile)
cestnina=?
še navaden servis=200€ (to je to: zavorne obloge, olje, filtri, svecke, nastavitev vziga?)
zimske gume=250€ (to lahko malo počaka)
kasko=? (kaj to sploh je?)
prepis vozila v avtohisi in občini=20€
=1080€??

če piše da je avto registriran do naslednjega leta potem, lahko takoj črtam tistih 600€ za registracijo do naslednjega leta?:)
tablice predvidevam da NE poberejo ven? čeprav če je prodajalec iz celja jaz pa ljubljane potem ne morem imeti teh tablic? moram nove kupiti koliko me potem še to stane?
Kis97x? kaj je to cestni sklad?? to moram dodatno plačat?
Zavarovanje prodajalec pobere??- koliko me potem še to stane??aha zavarovanje je pravzaprav registracija? in kaj je prednost da ga on pobere?kaj to njega stane če pusti?
aja in gume preverim če imajo 5mm profila?
brat je mlajši in se ne spozna veliko, fanta pa nimam..

karafeka ::

Za avto potrebuješ:
- najmanj obvezno zavarovanje (koliko pride, lahko preveriš na http://www.amzs.si/?podrocje=5. Je zelo odvisno od moči (kw) avta.
Če avto zavaruješ prvič, potem si v 14 razredu in ti pripada 0% bonusa oz. popusta. Vsako leto se, v primeru, da nimaš nesreče, za katero bi bila kriva ti, ta bonus poveča za 5% in toliko manj potem plačaš premije.
Zeleno karto rabiš, če se boš vozila s tem avtom v tujino.

Obstaja še ao+ zavarovanje, to je zavarovanje za voznika, ki ga lahko uveljavljaš v primeru, da imaš nesrečo (ti kriva) in imaš telesne poškodbe.

- cestinina
plačaš za vsak avto, odvisna je od prostornine motorja, od 1.4 do 1.8 je 70€)

- tehnični pregled
- kasko zavarovanje lahko urediš, vendar se v praksi pri starejših avtih tega ne dela, ker te pride več, kot cel avto, pa še zavarovalnica ti v primeru nesreče (za katero si kriva ti) oceni avto kot totalka.

Ob nakupu rabljenega imaš dve možnosti:
1. prodajalec avto odjavi, ti ga prijaviš.
v tem primeru imaš ti strošek cestnine, tehničnega pregleda in zavarovanja. Tablice lahko obdržiš, če avto hkrati on odjavi in ti prijaviš, če pa je že pred tem on avto odjavil, potem je moral vrniti tablice in moraš ti dobiti nove.
2. kupec in prodajalec uredita prepis avta.
v tem primeru ti ostane cestnina in tehnični do takrat, ko ima prodajalec regstriran avto. Zavarovanje moraš v vsakem primeru plačati. V tem primeru, ti tudi ostanejo tablice.

Cestni sklad je verjetno mišljena cestnina.
Gume poglej, vendar ponavadi imajo stare gume gor, tako da jih boš morala verjetno menjati.

Koliko si stara ?

Binji ::

Če nisi še imela avta registriranega nase, potem imaš bonus 0%. Lahko greš pa na kakšno zavarovalnico, kjer so veseli, samo da imajo nove stranke (kakšna Mariborska) in se da dogovorit tudi, da startaš s 50% popusta ;) Tam na AMZS strani računaš obvezno zavarovanje, potem se pa lahko odločiš tudi za kasko. Ponavadi se splača imeti, ker nikoli ne veš kdaj nabašeš na kako srno, pa kdaj ti kdo na parkirišču malo linije preuredi, te toča ujame.... Sicer potem ponavadi padeš v višji razred glede premije, ampak itak ni obvezno uveljavljati kaska, če se ti ne splača.
Zeleno karto rabiš, če boš šla v tujino z avtom. AFAIK je to okoli 5€, tako da se splača vzet.

Tehničnega ni obvezno opravljati ob prepisu, če je trenutno še veljaven. Lahko pa greš ob nakupu na tehničnega, da ga tam preverijo in pogledajo če je z avtom vse ok. Kar je tudi priporočljivo.

Prodajac ti ponavadi ne bo pustil zavarovanja, ker je potem on kriv, če ti kaj ušpičiš. Tako da to kar zračunaj zraven ;) Tu noter je tudi prispevek za ceste, kolikor vem.
Tablice so pa vezane na avto, tako da ostanejo zraven, dokler te le ne moti grb na njih. Jaz sem imel že KR tablice, zdaj imam KP, sem pa iz Postojne ;)
Gume morajo imeti 4mm profila, če so zimske, oz 1.8mm, če so letne, če si nisem narobe zapomnil... Pa ne smejo biti starejše od 3 let in biti morajo kvalitetne (poglej teste na internetu), pa če se kak Vikking na glavo postavi. Starost se da določiti po tednu in letu izdelave, napisanimi na gumah.
Upam da je kaj bolj jasno ;)
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Binji ()

šernk ::

Binji ne blodi o kasku na 1500€ vrednem avtu! sam kasko te letno stane pa 1000€! tako da to se splača le na novih avtih...

glede gum, ABS, ESP, ASR in kaj vem kaj še vsega se lahko pa Vikking res na glavo postavi, ker če ti guma nima kam prijeti ti to nič ne pomaga. pa v zadnjih 3 letih kar imamo pri hiši avto z ABS sistemom sem tega videl v delovanju le 1x pa še takrat bi lahko rekel po nepotrebnem le zadnji 2 sekundi ustavljanja pri majhni hitrosti.

na gumah se ne "špara" in po 5ih letih je vsaka guma zanič...ali se obrabi ali pa postane pretrda.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Pyr0Beast ::

heh, pri starejši avtih imaš največje težave predvsem z rjo.
Nato so amortizerji, preme ter zavorni sistemi. Ponavadi zadnje zavore ne primejo tako kot bi morale zaradi zarjavelega regulatorja tlaka. Prve pa lahko blokirajo po poljubnem času ali če se močno segrejejo.
Pogledati je treba diske, če že niso čisto prežrti, eni avti imajo po 10 letih še vedno originalne diske in bobne !
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Binji ::

No kasko je res za dobit ponudbo od kake zavarovalnice pa premislit, če se splača ali ne.
Osebno sem ga sicer imel tudi na 1200€ vrednem avtu, ampak je tudi res, da sem malo paranoik glede tega ;) Plačal sem pa okoli 300€/leto, s tem da nisem imel vseh doplačil in s 50% popustom.
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!

blackbfm ::

Kasko se pa res ne vzema na neka stara jajca:P

karafeka ::

Sem danes izvedel, da če prodajalec odjavi vozilo iz prometa, in avtu še ni potekla veljavnost tehničnega pregleda, potem kupcu pri prijavi, ni potrebno plačevati oz. delati tehničnega.

SkIDiver ::

Če tehnični pregled kupljenemu vozilu ni potekel ni potrebno še 1x delat tehičnega pregleda.
Če lastnik, ki prodaja vozilo poleg pusti tudi cestno takso tudi tega ni potrebno plačati.

Pa nikar ne poslušaj majstrov, ki še kolesa pri avtu niso dol vzeli in vsaj enkrat zavore razdrli! Ploščice in diske se preveri. Če so OK, da ni kakih pok na disku ter da diski in ploščice niso obrabljene do dovoljenega minimuma ni kaj menjat. Zamenjaš lahko le zavorno olje, ker tega pa res nihče ne dela na vsakih 24 mesecev kot bi moral.

Novejši avtomobili nimajo nikakaršnega nastavljanja vžiga. Lahko se nastavlja samo v računalniku avtomobila ampak to se igrajo samo posebneži s takšnimi zadevami. Avtomobila z mehansko vžigalno tuljavo pa vrjetno ne boš kupila.

Olje in filtri pa se takoj vidi, če je bilo menjano ali ne. Dober majster bo potegnil ven merilno palčko in pogledal stanje okoli oljnega filtra ter zračen filter pa mu bo hitro jasno, če je avto v zadnjem letu ali 15k km videl redni servis.

Svečke se odvije ven pa je lahko hitro jasno ali so OK ali ne. Sicer pa motor sam pove, če so svečke OK ali ne, ko začne hecat voznika z raznim cukanjem, trokiranjem, ...

Edina rizična stvar pri motorju je zobat jermen. Če ta ni bil menjan in se strga potem gre lahko motor v motorna nebesa.
Obstajajo pa tudi motorji, ki imajo verigo. Recimo Felicia 1.3 ima verigo, Fiesta 1.3 ima verigo, Fabia 1.4 MPI ima verigo, ... Felicia 1.6 za primer ima zobati jermen.
Veriga je vsekakor cenejša za vzdrževanje, ker naj bi jo na 200k km samo preveril, če je OK. Zobati jermen se menja na okoli 90k km oz glede na specifikacijo proizvajalca avtomobila (govorim za vozila v rangu, ki jih boš kupovala).

Verjetno sem še kaj pozabil. Če te še kaj zanima z veseljem odgovorim. Če boš pa avto v LJ kupovala pa ti z veseljem poškilim okoli željenega avtomobila in ti povem, če je OK nakup ali ne (to delam iz veselja).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

krneki0001 ::

Tudi veriga se raztegne ali strga, pa še dražje je za poštimat, kot jermen.
V osnovi pa je danes vseeno kaj ima rabljen avto, ali verigo ali jernem, preverit ju je treba v vsakem primeru in po potrebi zamenjat.

SkIDiver ::

Ja res je tudi veriga se raztegne. Vsekakor pa dlje zdrži kot zobati jermen, če nimaš res izredne sreče, da poči. Poleg vsega verigo lahko tudi slišiš, ko se obtegne jermen pa samo "občutiš", ko se strga.

Kaj je cenejše je pa odvisno od verižnega sistema in časa, ki ga servis porabi za menjavo. V mojem primeru je cenejša veriga. Komplet, ki vsebuje verigo in dva zobnika je prišel 50€. Zamenjal pa sem sam in me je stalo samo časa. Kar sem moral več razdreti je bila posoda za olje in oljna črpalka v primerjavi z zobatim jermenom.

V njenem primeru bo motor z verigo brez napenjalca ali pa bo imel preprost vzmetni napenjalec.
Sodobnejši motorji z verigo, ki imajo tudi vodila in bolj kompleksne napenjalce pa v njenem primeru ne pride v poštev, ker kupuje v nižjem cenovnem razredu v katerem tovrstnih motorjev še ne najdeš (razen mogoče kak eksot).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

blackbfm ::

Meni je na puntu začelo tko cvileče piskat pomoje kakšnih 40km predno se mi je utrgal jermen (pri 55.000km). Jebena stvar, no na srečo je bilo z mašino vse ok. Pri p 206 mi je enako začelo cvilit pa sem šel potem menjat, ker je imel itak že skor 100.000km.
«
1
2 3
...
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Rada bi kupila avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14327112 (20768) hojnikb
»

Absolutno najcenejši avto (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9017647 (14601) 69charger

Nepošteni slovenci pri prodaji vozila (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8016400 (13023) Mavrik
»

Koliko znašajo vaši letni stroški za avtomobil?

Oddelek: Na cesti
116890 (6550) Zeberdee
»

Dilema: nov avto ali iz druge roke? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
13313335 (11029) Super Sonic

Več podobnih tem