Forum » Problemi človeštva » Statistika nesreč letalo - avtomobil
Statistika nesreč letalo - avtomobil
JanezH ::
Dostikrat slisimo, da je statistično varneje leteti z letalom kot pa se voziti z avtomobilom, ker npr. letno pri transportu z letalom umre manj ljudi kot pri transportu z avtomobili.
Sem malce razmisljal in se mi zdi to zavajujoče. Bolj poštena statistika bi bila taka, da se gleda število mrtvih glede na število transportiranih ljudi pa naj bo to z avtom ali pa z letalom.
Ne poznam pravih podatkov, zato sem si jih malce izmislil in dobil rezultat, da je avto manj nevarna oblika transporta kot letalo. Če kdo pozna prave podatke, naj jih prosim napiše.
AVTOMOBIL:
transportirani_dan =500.000.000 / dan
transportirani_leto = 182.500.000.000 / leto
umre z avtomobilom:
mrtvi_dan = 500 / dan
mrtvi_leto = 182.500 / leto
p = mrtvi_leto/transportirani_leto = verjetnost za smrt z avtomobilom =~ 1*10^-4%
-------------------------------------------------------------
LETALO:
transportirani_dan = 1.000.000 / dan
transportirani_leto = 365.000.000 / leto
umre z letalom:
mrtvi_leto = 500 / leto
p = mrtvi_leto/transportirani_leto = verjetnost za smrt z letalom =~ 1,37*10^-4 %
Sem malce razmisljal in se mi zdi to zavajujoče. Bolj poštena statistika bi bila taka, da se gleda število mrtvih glede na število transportiranih ljudi pa naj bo to z avtom ali pa z letalom.
Ne poznam pravih podatkov, zato sem si jih malce izmislil in dobil rezultat, da je avto manj nevarna oblika transporta kot letalo. Če kdo pozna prave podatke, naj jih prosim napiše.
AVTOMOBIL:
transportirani_dan =500.000.000 / dan
transportirani_leto = 182.500.000.000 / leto
umre z avtomobilom:
mrtvi_dan = 500 / dan
mrtvi_leto = 182.500 / leto
p = mrtvi_leto/transportirani_leto = verjetnost za smrt z avtomobilom =~ 1*10^-4%
-------------------------------------------------------------
LETALO:
transportirani_dan = 1.000.000 / dan
transportirani_leto = 365.000.000 / leto
umre z letalom:
mrtvi_leto = 500 / leto
p = mrtvi_leto/transportirani_leto = verjetnost za smrt z letalom =~ 1,37*10^-4 %
Gandalfar ::
Aviation accident rate statistics are necessarily estimates. According to the U.S. National Transportation Safety Board, in 2005 general aviation in the United States (excluding charter) suffered 1.31 fatal accidents for every 100,000 hours of flying in that country, compared to 0.016 for scheduled airline flights.[3] In Canada, recreational flying accounted for 0.7 fatal accidents for every 100,000 hours, while air taxi accounted for 1.0 fatal accident for every 100,000 hours.[4]
General aviation @ Wikipedia
General aviation @ Wikipedia
Gandalfar ::
Dej malo googlaj: "comparing car with airplane fatality rates"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gandalfar ()
Okapi ::
zato sem si jih malce izmislil in dobil rezultat,
Če bi si jih izmislil malo drugače, bi pa dobil drugačen rezultat.
Drugače pa ni pomembno samo število ljudi, ki se prevaža, ampak tudi kilometri, ki jih naredijo.
O.
Gandalfar ::
Kao da ne. Ker ti sesuje statistiko letalskih nesrec, ki pravi da se vecina zgodi znotraj prvega kilomtre (pri vzletu).
Okapi ::
V bistvu nisem mislim, da bi upošteval, koliko km je naredilo letalo, ko se je ponesrečilo, ampak na splošno, koliko km naredijo letalski potniki. A je bila nesreča pri vzletu ali pristanku v tem primeru načeloma ne bi smelo biti pomembno. Je pa, če hočeš biti pošten, verjetno res potrebno upoštevati povprečno dolžino vseh letov, ne dejanske, ker na verjetnost nesreče ne vpliva dolžina leta.
O.
O.
JanezH ::
Če bi si jih izmislil malo drugače, bi pa dobil drugačen rezultat.
Vem ja, bi računal pol z odstopanji in testiral do kaksnih številk imajo še prednost avtomobilski prevozi.
Točne podatke kar se tiče avtomobilskih prevozov je praktično nemogoče dobiti, kaj šele da bi računal prevoženo kilometrino.
Dejstvo je da nas tu zanima uspešno opravljena pot - v tem primeru potnik preživel pot ali pa ne. Zanemarile bi se recimo čisto kratke poti npr. tistih 200 metrov od bloka do mercatorja in podobno ...
Hočem povedat, treba bi bilo definirat neko razumno definicijo za izvedbo statistike...
Okapi ::
Dejstvo je da nas tu zanima uspešno opravljena pot - v tem primeru potnik preživel pot ali pa ne.
Ne bi rekel. Je menda precej več verjetnosti, da boš doživel prometno nesrečo, če se odpraviš z avtom do Stockholma, kot če greš do Celja, ne?
In povprečna avtomobilska vožnja ima mogoče 50 km, ali pa še manj, povprečna letalska pa 500 km ali še več. Kar pomeni, da ena letalska pot šteje za recimo 10 avtomobilskih.
O.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
Sriple Tix ::
Morda bi lahko upostevali cas, ki ga ljudje prezivijo v letalih oziroma avtih ter se orientirali po tem. Sam sem prezivel v avionu cca. 30 ur zivljenja, toda 2. 11. 1990 smo bili pri pristajanju izredno blizu nesrece (nisem psiholog, toda na obrazih stevardes, ki so se po pristanku odpele s svojih sedezev, se je to nazorno videlo). V avtu ali na motorju jih toliko prezivim v tednu ali dveh, toda v petindvajsetih letih sem bil udelezen v treh, morda stirih trkih.
Zgolj moje razmisljanje.
Zgolj moje razmisljanje.
tsh2 ::
to je isto kot tisto, ko govorijo, da je večja verjetnost, da te poči strela, kot da te napade morski pes. ja seveda, ker nisi nikoli v bližini morskih psov, v bližini bliskanja pa. če bi vsak dan plaval med morskimi psi bi bila verjetnost malo drugačna.
Okapi ::
Morda bi lahko upostevali cas,
Čas ni dober, ker vprašanje, ki te zanima, je, ali se je v Stockholm varneje peljati z avtom ali leteti, ne pa, kaj je varneje, ura vožnje z letalom ali z avtom.
O.
Sriple Tix ::
Se strinjam, toda poraja se mi vprasanje, kaj bi bilo v obratnem primeru? Ce bi cas, ki sem ga do zdaj prebil za volanom, prezivel v letalih oziroma zgolj 30 ur svojega zivljenja prevozil v osebnih prevoznih sredstvih.
Kje bi bil bolj ogrozen?
Se enkrat povem, da nocem nikomur vsiljevati svojega prepricanja, le v druzbi smo ze nekajkrat naceli to debato, toda nikdar prisli do konca.
Kje bi bil bolj ogrozen?
Se enkrat povem, da nocem nikomur vsiljevati svojega prepricanja, le v druzbi smo ze nekajkrat naceli to debato, toda nikdar prisli do konca.
Okapi ::
Skoraj zanesljivo je ena ura letenja bolj nevarna od ene ure vožnje. Ampak v eni uri letenja narediš 700 km, v eni uri vožnje pa 70 km. In ena ura letenja skoraj zanesljivo ni 10x navarnejša od ene ure vožnje.
O.
O.
Sriple Tix ::
Tudi s tem se strinjam. Ampak vseeno se mi zdi, da letalske druzbe s svojim propagiranjem varnosti zracnega prometa, izbirajo merske enote, ki ustrezajo njim. Ce pogledas z drugega zornega kota, se zadeva dodobra spremeni.
Okapi ::
izbirajo merske enote, ki ustrezajo njim.
To pa itak počnejo vsi, če metodologija ni standardizirana. Statistika je kot nalašč za to
Zato pa je potrebno temeljito premisliti, kako nekaj izračunati, da rezultat tudi v resnici nekaj pomeni.
O.
kixs ::
Sicer pa najbolje, da vsak ostane lepo doma. Pa se to se lahko zgodi, da se ti letalo ali avto zaleti v hiso/verando in gres adijo. Ko pride tvoj cas, je pac po tebi. Na letalu je edino ta problem, ker je lahko prisel cas za nekoga drugega
JanezH ::
In povprečna avtomobilska vožnja ima mogoče 50 km, ali pa še manj, povprečna letalska pa 500 km ali še več. Kar pomeni, da ena letalska pot šteje za recimo 10 avtomobilskih.
Hja, pol bi moral tu obvezno upoštevat tudi čas potovanja oziroma hitrost, saj je pri letalu veliko večja in daljšo pot opravis hitreje kot pri avtu...
Preveč faktorjev je, da bi lahko vse upošteval, zato bi se bilo treba omejit res na "najpomembnejse".
world ::
Poglejmo z drugega vidika:
-v avtomobilu se letno ubije okoli 250 oseb(izmišljen podatek,ampak nekaj takega drži)
-zgodi pa se lahko da v samo 1 letalski nesreči umre več ljudi kot pa v celem letu v avtomobilu !!!
-v avtomobilu se letno ubije okoli 250 oseb(izmišljen podatek,ampak nekaj takega drži)
-zgodi pa se lahko da v samo 1 letalski nesreči umre več ljudi kot pa v celem letu v avtomobilu !!!
You Have Not Lived, Until You've Found Something Worth Dying For!
Okapi ::
-zgodi pa se lahko da v samo 1 letalski nesreči umre več ljudi kot pa v celem letu v avtomobilu
In? Če se takšna letalska nesreča zgodi na vsakih 10 let, je letenje z letalom najmanj 5x varnejše od vožnje z avtomobili. V 10 letih se z avti ubije 2500 ljudi, z letalom pa recimo 500 (če dol pade poln Airbus 380).
Tako, kot si ti to mnogo preveč preprosto vse skupaj predstavljaš, je statistično popolnoma napačno.
O.
world ::
pa poglej zadnje leto in boš videl kolk letal je že dol padlo -!!!
You Have Not Lived, Until You've Found Something Worth Dying For!
Okapi ::
Pa kaj je s tabo? Poglej, koliko se je ljudi ubilo v prometnih nesrečah? Tista cifra, ki si jo dal, 250, velja samo za Slovenijo, v Sloveniji pa sta, če se dobro spomnim, v enem letu padli dol dve majhni dvosedežni letali, 4 mrtvi.
O.
O.
world ::
Avtomobilske smrti so postopne in skoraj nikoli ni več kot 10 mrtvih v 1 nesreči
letalske nesreče so pa veliko bolj masovne in hkrati umre veliko ljudi !
letalske nesreče so pa veliko bolj masovne in hkrati umre veliko ljudi !
You Have Not Lived, Until You've Found Something Worth Dying For!
world ::
Ja da letalske nesreče masovno ubijajo ljudi,medtem ko avtomobili to počnejo bolj na izi
You Have Not Lived, Until You've Found Something Worth Dying For!
Okapi ::
Ja, in? Zato pa je avtomobilskih nesreč toliko več. Kaj je bolje, da se ubije 100 ljudi naenkrat, ali 1000 ljudi en po en?
O.
O.
bluefish ::
Ja da letalske nesreče masovno ubijajo ljudi,medtem ko avtomobili to počnejo bolj na iziHecen argument, ki se ne ozira na statistiko.
Okapi ::
Hecen argument, ki se ne ozira na statistiko.
Eh, moraš upoštevat, da World v šoli še ni prišel do statistike, pa si pač stvari predstavlja malo bolj po "domače". Saj bo bolje
O.
RuN ::
Pregled letalskih nesreč v obdobju 20 let (od januarja leta 1989 do decembra 2008)
http://www.planecrashinfo.com/rates.htm
http://www.planecrashinfo.com/rates.htm
dejanslo ::
Po tej statistiki sodeč bodo kmalu na vrsti potniki RyanAir-a in EasyJet-a
world se pa itak heca :)
Zanimiv je tudi tisti video, po katerem se mi postavlja vprašanje, ali je varneje leteti ponoči, ko je bistveno manj zračnega prometa, ali podnevi, ko so vidne razmere boljše?
@Smukec, mislim, da si bistveno podcenil transportirani_dan pri LETALO, kajti, če predpostaviš, da je povprečno 150 potnikov na let in da povprečen let traja samo 1 uro, bi to bilo v povprečju manj kot 300 letal v zraku - po celem svetu. No way, I say
world se pa itak heca :)
Zanimiv je tudi tisti video, po katerem se mi postavlja vprašanje, ali je varneje leteti ponoči, ko je bistveno manj zračnega prometa, ali podnevi, ko so vidne razmere boljše?
@Smukec, mislim, da si bistveno podcenil transportirani_dan pri LETALO, kajti, če predpostaviš, da je povprečno 150 potnikov na let in da povprečen let traja samo 1 uro, bi to bilo v povprečju manj kot 300 letal v zraku - po celem svetu. No way, I say
There`s More Than One Way To Do It
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dejanslo ()
BigWhale ::
Jaz se izkljucujem iz debate... Nazadnje, ko sem trdil, da so letala bolj varna od avtomobilov so me DDOSali in mi dva dni ni delal internet. Brez heca.
dejan,
ponoci so razmere prakticno iste kot podnevi edina razlika je, da ce gres na 'collision course' z enim letalom, potem ga verjetno malo kasneje opazis ponoci, kot podnevi. Pa se to ne nujno, ker so letala kar dobro osvetljena. :)
dejan,
ponoci so razmere prakticno iste kot podnevi edina razlika je, da ce gres na 'collision course' z enim letalom, potem ga verjetno malo kasneje opazis ponoci, kot podnevi. Pa se to ne nujno, ker so letala kar dobro osvetljena. :)
TESKAn ::
Poglejmo z drugega vidika:
-v avtomobilu se letno ubije okoli 250 oseb(izmišljen podatek,ampak nekaj takega drži)
-zgodi pa se lahko da v samo 1 letalski nesreči umre več ljudi kot pa v celem letu v avtomobilu !!!
V ZDA se letno na cestah ubije ~40.000 ljudi, v letalskih nesrečah ~120. Torej v avtih se jih na dan ~120, toliko, kot se jih v letalskih nesrečah čez celo leto. Če vzamemo Boeingov 747 - 400, ki lahko nosi največ 524 potnikov bi to pomenilo, da bi moral "dol past" en polno naložen 747 - 500 vsakih pet dni, da bi bilo enako mrtvih.
Kar se tiče potnikov, z letalom jih gre na leto 8,109,000,000, za avtomobile dvomim, da kdorkoli ve, koliko se jih prepelje na leto. Lahko pa kdo da utemeljen "educated guess", pa se bomo pogovarjali naprej. Podatki so pobrani s te strani.
Ja da letalske nesreče masovno ubijajo ljudi,medtem ko avtomobili to počnejo bolj na izi
Bi bilo torej tebi lažje, če bi se ti punca/starši ubili v avtu tako, "na izi", kot če bi umrli v letalski nesreči? To hočeš povedat?
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
Okapi ::
Kar se tiče potnikov, z letalom jih gre na leto 8,109,000,000
Če bi za hip razmislil o tej številki, bi videl, da nekaj ne štima. 8 milijard potnikov na leto bi pomenilo, da vsak Američan (300 milijonov) leti 27x na leto. Kar seveda ni res.
Če bi podrobno prebral link, bi videl, da je cifra za 19 let. Se pravi v resnici približno 425 milijonov na leto.
Vsak Američan torej na leto leti, če zaokrožimo, 1,5x. Recimo, da je povprečna povprečna dolžina leta 666 km, da dobimo 1000 preletenih km na leto na Američana.
Recimo sedaj, da vsak Američan na dan naredi v povprečju 30 km. Po mojem je to kar realna cifra. Zaokrožimo na 10.000 km na leto.
Se pravi, da prevozijo z avti 10x več, kot z letali. Torej 1200 žrtev letal proti 40.000 žrtev avtomobilov. 33x varneje je z letalom. Tudi če sem se pri oceni zmotil za 10x, je vožnja z letalom še vedno varnejša.
O.
world ::
Pa tisti američani ki se vozijo v službo,ki je od njihovega doma odaljena tudi 100km ?,med njimi je tudi moja teta,ki živi v Chicagu.To pomeni da je 200km + ostali opravki 20...je 220 km.Seveda pa ne naredi vsak američan tolk.
You Have Not Lived, Until You've Found Something Worth Dying For!
BigWhale ::
Tudi če sem se pri oceni zmotil za 10x, je vožnja z letalom še vedno varnejša.
World, se enkrat preberi citat. Tudi ce bi VSI delali 300km na dan, bi bilo letalo bolj varen nacin transporta.
Mipe ::
Tu moramo upoštevati tudi resnost nesreč - pri avtu je verjetnost preživetja mnogo višja kot pri letalu. Si pač zlomiš nekaj kosti, dobiš buške in modrice. Če pa letalo strmoglavi... Zato je varnostni standard pri letalih tako visok.
Se pravi, da je dejanskih nesreč mnogo več, le vse nimajo smrtnih žrtev. Mnoge povzročijo trajno invalidnost, ki ni upoštevana v bilanci smrtnih žrtev.
Tako pač je, če dovolimo vsakemu Janezu, da sede za volan. Letala pa lahko pilotirajo le posebej izurjeni piloti.
Se pravi, da je dejanskih nesreč mnogo več, le vse nimajo smrtnih žrtev. Mnoge povzročijo trajno invalidnost, ki ni upoštevana v bilanci smrtnih žrtev.
Tako pač je, če dovolimo vsakemu Janezu, da sede za volan. Letala pa lahko pilotirajo le posebej izurjeni piloti.
ABX ::
Tako pač je, če dovolimo vsakemu Janezu, da sede za volan. Letala pa lahko pilotirajo le posebej izurjeni piloti.
To je edini razlog za manjšo možnost nesreče pri letalu. Če bi bili vsi vozniki profesionalci bi bil avto 100% varen.
Tudi če ti poči guma ali odpovejo bremze, v kolikor veš kaj delaš in imaš primerno hitrost nisi v nevarnosti. Čeprav profesionalen voznik ne bi nikoli dovolil da pride do te situacije, ker bi preveril avto, tako kot redno preverjajo delovanje letala.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Senitel ::
Če se omejimo na ZDA:
Statistika prometnih nesreč
Statistika letalskih nesreč
Če pogledamo za leto 2001 (vemo kaj je bilo takrat) dobimo za letalski promet 73 mrtvih na miljardo prevoženih milj.
V istem letu je na ameriških cestah umrlo 15 ljudi na miljardo prevoženih milj.
That being said:
Ista metrika od leta 2002 do 2008 za letalski promet prinese 2,75 mrtvih ma miljardo prevoženih milj (112 mrtvih in 40,70688 miljard prevoženih milj).
Statistika prometnih nesreč
Statistika letalskih nesreč
Če pogledamo za leto 2001 (vemo kaj je bilo takrat) dobimo za letalski promet 73 mrtvih na miljardo prevoženih milj.
V istem letu je na ameriških cestah umrlo 15 ljudi na miljardo prevoženih milj.
That being said:
Ista metrika od leta 2002 do 2008 za letalski promet prinese 2,75 mrtvih ma miljardo prevoženih milj (112 mrtvih in 40,70688 miljard prevoženih milj).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Senitel ()
Okapi ::
Glede na to, da povprečja ne smeš računati na leto, ampak na recimo 10 let (da se izničijo takšni enkratni dogodki), je torej vožnja z letalom 5x varnejša od vožnje z avtomobilom.
O.
O.
White&Nerdy ::
Ampak je pa res da je 99.8% letalskih nesreč TEHNIČNIH oz. terorističnih (se jih večinokrat ne da rešiti). Pri avtu, pa je ravno obratno.
FreakySpyke ::
Hej.
Sm se logiru, ker smo mel glih dons to debato. Sem tehnolog prometa, tak da določene stvari poznam, večino pa najbrž ne. Mene zanima, ali je možno naredit pravo statistiko, torej, kaj je bolj varno. Da bi lahko to naredili moramo določene stvari najprej izenačiti. Najprej, ljudje se vsak dan vozimo po cestah, z letalom pa ne. Torej najprej čas vožnje, torej čas kateri smo izpostavljeni nevarnosti. Število voženj ki jih opravimo, fekvenco ostalih udeležencev... Definitivno pa ne hitrost, saj se iz tega vidika ne moreta subjekta primirjati. Če bi se, potem bi letalo lahko vozilo po magistralki... Je pač preveč različen način pogona. Torej, če se da, je to edini način, da pomnožimo število avionov, pomnožimo čas letov, in konec koncev pomnožimo zasedenost do max. A tudi tukaj nismo zajeli niti delček dejavnikov ki bi omogočili primerjavo kaj je bolj važno. Vse ostalo pa so le statistične laži, kot reklame za zobno pasto. Trije od šestih jo priporočajo. (sam šest jih uporablja to, ostali prepovedujejo...)
Razmišljam prav?
LP
Sm se logiru, ker smo mel glih dons to debato. Sem tehnolog prometa, tak da določene stvari poznam, večino pa najbrž ne. Mene zanima, ali je možno naredit pravo statistiko, torej, kaj je bolj varno. Da bi lahko to naredili moramo določene stvari najprej izenačiti. Najprej, ljudje se vsak dan vozimo po cestah, z letalom pa ne. Torej najprej čas vožnje, torej čas kateri smo izpostavljeni nevarnosti. Število voženj ki jih opravimo, fekvenco ostalih udeležencev... Definitivno pa ne hitrost, saj se iz tega vidika ne moreta subjekta primirjati. Če bi se, potem bi letalo lahko vozilo po magistralki... Je pač preveč različen način pogona. Torej, če se da, je to edini način, da pomnožimo število avionov, pomnožimo čas letov, in konec koncev pomnožimo zasedenost do max. A tudi tukaj nismo zajeli niti delček dejavnikov ki bi omogočili primerjavo kaj je bolj važno. Vse ostalo pa so le statistične laži, kot reklame za zobno pasto. Trije od šestih jo priporočajo. (sam šest jih uporablja to, ostali prepovedujejo...)
Razmišljam prav?
LP
ABX ::
Ma jaz ne vidim smisla v tej statistiki, ker avto in letalo si ne kradeta promet.
Če imaš za jit na dopust v Egipt se ne boš odpravil z avto, tako kot ne boš koristil letalo za jit v Portorož na kavo. Tako da katero sredstvo je bolj varno nima nekega konkretnega smisla.
Drugače pa menim da je glavni faktor voznik, pri varnosti, tako pri letalu kot pri avtu.
Če imaš za jit na dopust v Egipt se ne boš odpravil z avto, tako kot ne boš koristil letalo za jit v Portorož na kavo. Tako da katero sredstvo je bolj varno nima nekega konkretnega smisla.
Drugače pa menim da je glavni faktor voznik, pri varnosti, tako pri letalu kot pri avtu.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Tear_DR0P ::
Drugače pa menim
ti pa si kdo?
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
redo ::
Ampak je pa res da je 99.8% letalskih nesreč TEHNIČNIH oz. terorističnih (se jih večinokrat ne da rešiti). Pri avtu, pa je ravno obratno.
Eh, baje jih je polovica pilot error: http://www.planecrashinfo.com/cause.htm
Lahko pa poveš, kje si dobil teh 99.8%
White&Nerdy ::
Ampak je pa res da je 99.8% letalskih nesreč TEHNIČNIH oz. terorističnih (se jih večinokrat ne da rešiti). Pri avtu, pa je ravno obratno.
Eh, baje jih je polovica pilot error: http://www.planecrashinfo.com/cause.htm
Lahko pa poveš, kje si dobil teh 99.8%
EDIT: Sicer možno, če v skupnost vzamemo tudi tiste amaterje z unimi majhnimi avijoni.. Pravi pilot v ornk firmi enostavno na izpitu ne sme niti 1 napake naredit..
Videl sem pred letom v cajtngah Delo..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: White&Nerdy ()
redo ::
To je brez tistih amaterjev:
The table above is compiled from the PlaneCrashInfo.com accident database and represents 1,300 fatal accidents involving commercial aircraft, world-wide, from 1950 thru 2008 for which a specific cause is known. Aircraft with 10 or less people aboard, military aircraft , private aircraft and helicopters are not included.
Senitel ::
FreakySpyke,
Sicer nisem dal nevem koliko statistike čez, ampak dvomim da lahko narediš neko relavantno povezavo med letalskimi in avtomobilskimi nesrečami. Če pogledaš ona dva linka v mojem prejšnjem postu je takoj jasno, da letala v 20 letih ne naredijo toliko km, kot jih ljudje prevozijo v enem letu. Drug problem, ki je povezan s prvim je, da je letalskih nesreč v primerjavi z avtomobilskimi enostavno premalo. Če strmoglavi en povprečen A320 (~150 potnikov) bo to že hudo spremenilo statistiko. Če pa na zgrmi z enega mostu 10 turističnih avtobusov se pa to niti ne bo poznalo v statistiki smrtnih žrtev v prometu.
Bolj zanimivi so vzroki za nesrečo, kjer je redo predstavil podatek, da je v 50% vzrok nesreče v letalstvu pilot error. Kolikšen pa je procent "pilot errorjev" na cestah? Že kdo slišal, da se je kdo ubil ker so mu npr. odpovedale bremze na avtu?
Sicer nisem dal nevem koliko statistike čez, ampak dvomim da lahko narediš neko relavantno povezavo med letalskimi in avtomobilskimi nesrečami. Če pogledaš ona dva linka v mojem prejšnjem postu je takoj jasno, da letala v 20 letih ne naredijo toliko km, kot jih ljudje prevozijo v enem letu. Drug problem, ki je povezan s prvim je, da je letalskih nesreč v primerjavi z avtomobilskimi enostavno premalo. Če strmoglavi en povprečen A320 (~150 potnikov) bo to že hudo spremenilo statistiko. Če pa na zgrmi z enega mostu 10 turističnih avtobusov se pa to niti ne bo poznalo v statistiki smrtnih žrtev v prometu.
Bolj zanimivi so vzroki za nesrečo, kjer je redo predstavil podatek, da je v 50% vzrok nesreče v letalstvu pilot error. Kolikšen pa je procent "pilot errorjev" na cestah? Že kdo slišal, da se je kdo ubil ker so mu npr. odpovedale bremze na avtu?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Ryanair (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 32264 (3950) | nodrim |
» | Reševalna padala kot obvezna oprema v letalih?Oddelek: Znanost in tehnologija | 5163 (4192) | Furbo |
» | Kako premagati strah pred letenjem (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9023 (7009) | franci0 |
» | Kje so praktična vozila?Oddelek: Znanost in tehnologija | 14070 (3180) | dzinks63 |
» | Zakaj tako velik procent smrtnih nesreč ob padcu aviona (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 24064 (19363) | antonija |