Forum » Loža » Ryanair
Ryanair
JOKER ::
A je kdo gledal včeraj dokumentarno oddajo na tv3 (prva tv) o ryanairu?
Hjoj, ko to vidiš se nebi nikoli več peljal z njimi... Grrr.
5. 5 mesecev so jih naskrivaj snemali, dve novinarki pa sta se zaposlili za osebje na avionu, kjer sta tudi s kamerami vse posnele. To ne moreš verjet če ne vidiš!
Hjoj, ko to vidiš se nebi nikoli več peljal z njimi... Grrr.
5. 5 mesecev so jih naskrivaj snemali, dve novinarki pa sta se zaposlili za osebje na avionu, kjer sta tudi s kamerami vse posnele. To ne moreš verjet če ne vidiš!
________________________________________________________
Ka te češ ....
Ka te češ ....
- premaknilo iz Problemi človeštva: STASI ()
JOKER ::
Pa si gledal ?
Misliš, da je pri vseh letalskih družbah tako ? Dvomim !
varnostni izpit so naredili v štirih tednih, za katerega so morali bodoči uslužbenci plačat 1400 funtov. Izpit je potekal tako, da jim je inštruktor odgovarjal na vsa vprašanja odgovorit. Potem jim je celo rekel, da naj se na avijonu ne zanašajo na potnika ki sedi na 1A sedežu, ker ta bo sigurno umrl med nesrečo, ker bo z glavo zadel v neko kovino nasproti njega. Pa to ni res ....
Otrok je na prejšnjem poletu bruhal, namesto da bi počistili so polili z neko dišavno vodico, da ni smrdelo pokrili pa z papirjem ... itd.
Ko je stevardesa hotela preverit jopiče ji je eden odgovoril, da jim ni mar za potnike. Da če niso nič plačali za vožnjo naj ne pričakujejo potem nekaj ... itd.
Ko sem to gledal sva se z ženo samo zgrozila, da je kaj takšnega v letalskem prometu sploh možno, ki bi si človek mislil, da je varnost dejansko na prvem mestu ne glede koliko plačaš karto. Konec koncev se jim je*e tudi za osebje ....
Piloti delajo kot zmešani, začel sem študirat če to sploh so piloti, da niso, ki dobili dovoljenje za letenje tako kot oni ki so šli v wtc. Mislim, halo ..... pa še prejšnji teden sem želel zaradi dolgega časa z njimi letet v London. Še dobro, da je bilo vse zasedeno, ufff ...
Misliš, da je pri vseh letalskih družbah tako ? Dvomim !
varnostni izpit so naredili v štirih tednih, za katerega so morali bodoči uslužbenci plačat 1400 funtov. Izpit je potekal tako, da jim je inštruktor odgovarjal na vsa vprašanja odgovorit. Potem jim je celo rekel, da naj se na avijonu ne zanašajo na potnika ki sedi na 1A sedežu, ker ta bo sigurno umrl med nesrečo, ker bo z glavo zadel v neko kovino nasproti njega. Pa to ni res ....
Otrok je na prejšnjem poletu bruhal, namesto da bi počistili so polili z neko dišavno vodico, da ni smrdelo pokrili pa z papirjem ... itd.
Ko je stevardesa hotela preverit jopiče ji je eden odgovoril, da jim ni mar za potnike. Da če niso nič plačali za vožnjo naj ne pričakujejo potem nekaj ... itd.
Ko sem to gledal sva se z ženo samo zgrozila, da je kaj takšnega v letalskem prometu sploh možno, ki bi si človek mislil, da je varnost dejansko na prvem mestu ne glede koliko plačaš karto. Konec koncev se jim je*e tudi za osebje ....
Piloti delajo kot zmešani, začel sem študirat če to sploh so piloti, da niso, ki dobili dovoljenje za letenje tako kot oni ki so šli v wtc. Mislim, halo ..... pa še prejšnji teden sem želel zaradi dolgega časa z njimi letet v London. Še dobro, da je bilo vse zasedeno, ufff ...
________________________________________________________
Ka te češ ....
Ka te češ ....
sid911 ::
Nisem gledal, sem pa radoveden ratal o čem se je šlo...
edit: aha, JOKER mi misli bere
edit: aha, JOKER mi misli bere
1. Asus P8P67 LE | i3 2100 | HD 3850 | 2x4GB | 320 GB + 2 TB
2. FSC Amilo PRO V3515 ( T2060;2 GB;80GB)
2. FSC Amilo PRO V3515 ( T2060;2 GB;80GB)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sid911 ()
JOKER ::
Morda se je od takrat kaj spremenilo .... oddaja je nastajala lani enkrat in vse posnetke so predložili avio varnostni službi, ki je verjetno urgirala glede tega.
Mislim, da se je stanje izboljšalo ... predvidevam, da so jih vzeli pod drobnogled.
Jaz nisem uspel z njimi še letet, tako da iz prve roke ne morem povedat, če je stvar šla na bolje, lahko pa kdo, ki je z njimi letel pred kratkim.
Mislim, da se je stanje izboljšalo ... predvidevam, da so jih vzeli pod drobnogled.
Jaz nisem uspel z njimi še letet, tako da iz prve roke ne morem povedat, če je stvar šla na bolje, lahko pa kdo, ki je z njimi letel pred kratkim.
________________________________________________________
Ka te češ ....
Ka te češ ....
JOKER ::
To je to ja .... sem najdel še včerajšnji spored, kjer je bil takšen opis:
CITIRAM:
Ryanair ujet med dremanjem (Ryanair Caught Napping), dokumentarna serija
Ta fascinantni dokumentarec je del večkrat nagrajene dokumentarne serije Dispatches, ki je nastala v produkciji britanske TV-postaje Channel 4, in prinaša dokumentarna dela, posneta pod krinko. Glede na splošno potrebo po varnosti v letalskem prevozništvu, ki jo je zaznati po celem svetu, bo odziv na pričujoči dokumentarec nedvomno globalen. Dva reporterja iz ustvarjalne ekipe serije Dispatches sta se pod krinko podala na letalo družbe Ryanair, ki jo je leta 1985 ustanovil irski podjetnik Tony Ryan, in ob uporabi skrite kamere razkrila, kaj se dejansko dogaja za kulisami te letalske družbe. Neprimerni tehnični in varnostni pregledi, umazana letala, izčrpane stevardese in piloti, ki se pritožujejo nad številom ur, ki jih morajo preživeti v letu. Gledalci bodo osupli nad iskrenimi izjavami uslužbencev Ryanaira o njihovih izkušnjah in nad njihovim vedenjem do potnikov.
KONEC CITATA
CITIRAM:
Ryanair ujet med dremanjem (Ryanair Caught Napping), dokumentarna serija
Ta fascinantni dokumentarec je del večkrat nagrajene dokumentarne serije Dispatches, ki je nastala v produkciji britanske TV-postaje Channel 4, in prinaša dokumentarna dela, posneta pod krinko. Glede na splošno potrebo po varnosti v letalskem prevozništvu, ki jo je zaznati po celem svetu, bo odziv na pričujoči dokumentarec nedvomno globalen. Dva reporterja iz ustvarjalne ekipe serije Dispatches sta se pod krinko podala na letalo družbe Ryanair, ki jo je leta 1985 ustanovil irski podjetnik Tony Ryan, in ob uporabi skrite kamere razkrila, kaj se dejansko dogaja za kulisami te letalske družbe. Neprimerni tehnični in varnostni pregledi, umazana letala, izčrpane stevardese in piloti, ki se pritožujejo nad številom ur, ki jih morajo preživeti v letu. Gledalci bodo osupli nad iskrenimi izjavami uslužbencev Ryanaira o njihovih izkušnjah in nad njihovim vedenjem do potnikov.
KONEC CITATA
________________________________________________________
Ka te češ ....
Ka te češ ....
AndrejS ::
Letel že 2 x z ryanairom in je bilo bolje kot z adrio ! Adria ima več zamud, včasih zmanjka sendvičev,... Na ryaniru pa nisem še imel problemov
JOKER ::
Tako je, ni sendvičev !
Pa baje, da lahko avion na tleh stoji SAMO 25 minut in mora naprej. Zato ker je osebje pod pritiskom zato ni zamud !
Pa baje, da lahko avion na tleh stoji SAMO 25 minut in mora naprej. Zato ker je osebje pod pritiskom zato ni zamud !
________________________________________________________
Ka te češ ....
Ka te češ ....
_marko ::
Danes imam 2 leta z Ryanairom...
Lepo vas je bilo poznati...
Lepo vas je bilo poznati...
The saddest aspect of life right now is that science
gathers knowledge faster than society gathers wisdom.
gathers knowledge faster than society gathers wisdom.
pero#3 ::
to sem jas tut gledo...
25min na tleh,aviona niti ne scistijo da ne govorim o wc-jih. Znanje stevardes in ostalih sploh ni na nobenem nivoju,po tem na tv se nebi čudil,če bi imeli zaposlene kake pilote "pripravnike"...
Ti ko naj bi mel dva leta,poročaj malo kak je blo,pa NE sedi v vrsti A1 haha
25min na tleh,aviona niti ne scistijo da ne govorim o wc-jih. Znanje stevardes in ostalih sploh ni na nobenem nivoju,po tem na tv se nebi čudil,če bi imeli zaposlene kake pilote "pripravnike"...
Ti ko naj bi mel dva leta,poročaj malo kak je blo,pa NE sedi v vrsti A1 haha
kekz ::
Da če niso nič plačali za vožnjo naj ne pričakujejo potem nekaj ... itd.
Bodo oni plačali, ko bo šlo kaj narobe .
Iz oddaj o letalskih nesrečah na National Geographics se je dalo izvedeti tudi, da so nekatere večje nesreče povzročile kar bankrot letalske družbe. In to ne neke male družbice.
Kazni, ki jih je predpisala evropska komisija za odpovedane lete ipd. so pa tudi kar impresivne. Sem pogledal, ker bi kmalu ostal zunaj letala (pri Luthansi). Imel sem elektronske karte, na letališču pa so imeli težave z informatiko.
Daedalus ::
Kazni pomagajo bolj malo, če jih kdo ne uveljavlja.
To je pač standardna igre - malo izogibanja, malo obhajanja pravil, z računico, da je možnost neke resne napake - majhna. Vsake tolko se pa pol nekdo vstreli v koleno, nastanejo novi predpisi, novi varnostni postopki...ki so pa spet odvisni od volje in organizacije dela. Zgolj obstoj kazni pomeni - nič.
To je pač standardna igre - malo izogibanja, malo obhajanja pravil, z računico, da je možnost neke resne napake - majhna. Vsake tolko se pa pol nekdo vstreli v koleno, nastanejo novi predpisi, novi varnostni postopki...ki so pa spet odvisni od volje in organizacije dela. Zgolj obstoj kazni pomeni - nič.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Dami ::
Sn pogleadal filmček pa ne morm verjet kak lahk čisto vse zanikajo, če pa je vse posneto. Prav lažejo ti v faco.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.
dejanslo ::
filmčka še nisem pogledal, letel pa sem z adrio in ryanair in sem bil z obema zadovoljen.. čistoča je bla ok, kakršnihkoli incidentov ali zamud pa tud ne..
There`s More Than One Way To Do It
BigWhale ::
Meh, po prvih desetih minutah filma se vidi, da je stvar zelo dobr zrezirana...
Saj ne recem, da Ryan air dela vse tako kot treba ampak dvomim, da sploh kdo. :)
Saj ne recem, da Ryan air dela vse tako kot treba ampak dvomim, da sploh kdo. :)
MiranRxx ::
Sam imam dobre izkusnje z ryanairom in se upam da ostane naprej tako.
Za dve urci MB-London zdrzim brez sendvica. Sicer pa kdo ti brani da ga imas v nahrbtniku. Pa vodo in se kasen bonboncek.
Imajo pa ugodne cene.
70 - 100 EUR povratna karta do Londona, tukaj pa res ne more biti zraven se kasen sendvic.
Za dve urci MB-London zdrzim brez sendvica. Sicer pa kdo ti brani da ga imas v nahrbtniku. Pa vodo in se kasen bonboncek.
Imajo pa ugodne cene.
70 - 100 EUR povratna karta do Londona, tukaj pa res ne more biti zraven se kasen sendvic.
Za vse ki bi radi poleteli ali se šolali: http://www.lcm-club.si/
jadralno.letenje@amis.net
jadralno.letenje@amis.net
Gwanaroth ::
..ampak vsaj pricakujes, da scekirajo pred vsakim letom resilne jopice pod sedezem, ha ? ; )
Lights often keep secret hypnosis..
kekz ::
Pa vodo in se kasen bonboncek.
Vode največ 1 dl v prozorni litrski zatisljivi vrečki.
Če ima letalo npr. 3-4 ure zamude kot v oddaji, je to res nekam malo.
Razen, če jo kupiš v trgovini na samem terminalu, ki je bila v mojem primeru dostikrat zaprta (malo bolj čudni časi poletov).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kekz ()
hamax ::
sam sem letel z easyjetom, kjer med letom prodajajo pijačo in sladkarije. tko da ni problem.
kako je na ryanairu pa boste vi povedal.
edini problem na katerega sm naletu so natlačeni sedeži. sam merim krepko čez 190cm in sm meu zato noge v čudnem položaju. seveda pa to ni taka težava, če letiš samo 2h.
za primerjavo v adrijinem crj 200 nisem imel nikakršnih težav.
kako je na ryanairu pa boste vi povedal.
edini problem na katerega sm naletu so natlačeni sedeži. sam merim krepko čez 190cm in sm meu zato noge v čudnem položaju. seveda pa to ni taka težava, če letiš samo 2h.
za primerjavo v adrijinem crj 200 nisem imel nikakršnih težav.
Balandeque ::
Evo malo prakse, s katero zadnje čase razveseljujem pivske družbe:
Kot muzikant in novinar sem ogromno letel. Ko sem lani letel na Irsko z Air Lingusom, sem za karto LJ-Frankfurt-Dublin plačal cca 200K Sit, pa nista bila niti kava/čaj zastonj. Sedeži približno enako skupaj, kot na Ryanairu.
Dunaj - Singapur z Austrian airlines (nekdanji LaudaAir) - 15 ur z minimalnimi obroki in prepovedjo lastne hrane. Sam imam 59 kil in sem bil na koncu prestradan; v bendu imamo 2m velikega človeka, ki je dobesedano umiral od lakote. Stevardese pasje, ko sam hudič. Tarok partije v prehodu med sedeži torej pozabite.
Adria: Stane, ampak je kar kul. But. Lani sem z njmi letel 11x in niti enkrat nisem prišel domov ob predvidenem času, večinoma pa vsaj s 5-10 ur zamude. Tu in tam se odločijo in imajo samo vegetarijanske sendviče. Na kratke proge (Zurich-LJ recimo), je Laško za plačat. Najhuje je bilo letos januarja, ko smo iz Frankfurta gredoč eno uro krožili nad Litijo (menda je Angela Merkel na LJLJ čakala rezervno letalo) in smo zaradi pomanjkanja goriva nato zasilno pristali v Mariboru. Ker moraš mejo prestopiti na predvidenem mejnem prehodu, me niso v MB spustili iz ajona in sem bil dobesedno prisiljen čakat kake 3 ure. (Takrat sem zabaval kravatarje na krovu s kričanjem, da če bi nemci zmagali leta 45, bi vsaj imeli normalnega nacionalnega prevoznika). Ampak, na dolgi rok je AA kar kul.
Trenutno se veliko vozim v Moskvo, večinoma iz Zagreba, z Aeroflotom. Nihče od flightcrew ne govori angleško. Ko sem stevardeso zadnjič prosil za kuli (migraciona karta), me je nadrla ko smrkovca. Ma, res ko smrkovca, pa sem imel srajco in kravato. Ko sem nazaj zamrmral fuckoff (to so razumeli), so skoraj pištole potegnili. Tupoljevi so bolj tako zvočno izolirani in motorji tako tulijo, da se nenavajen človek malo ustraši, če je še vse ok. Pri njih sem prvič srečal taksiranje po makadamu, ko pod krili bežijo šajtrge in mešalci. Jezus. Odsvetujem, kljub trenutno bleščeči reklami na CNN, zaradi katere sem tudi napisal pismo direktorju.
Ryanair (letel vsaj 10X) je, razen, da se pelješ kot v kokošnjaku do Anglije, dovolj kul za svojo ceno. Malenkost boljši, vsaj kar se starosti letal tiče, je Easyjet. Tako da, če ne računate ravno dolpast, so nizkoprevoznjaki kar vredu za onih par deset €. Letala so danes pač daleč od one scene iz 70-ih let. Leteči avtobusi, pač.
No, pa vso srečo vsem, ki jim usoda namaenja veliko zračnih milj!
Edit: zatipkantzia
Kot muzikant in novinar sem ogromno letel. Ko sem lani letel na Irsko z Air Lingusom, sem za karto LJ-Frankfurt-Dublin plačal cca 200K Sit, pa nista bila niti kava/čaj zastonj. Sedeži približno enako skupaj, kot na Ryanairu.
Dunaj - Singapur z Austrian airlines (nekdanji LaudaAir) - 15 ur z minimalnimi obroki in prepovedjo lastne hrane. Sam imam 59 kil in sem bil na koncu prestradan; v bendu imamo 2m velikega človeka, ki je dobesedano umiral od lakote. Stevardese pasje, ko sam hudič. Tarok partije v prehodu med sedeži torej pozabite.
Adria: Stane, ampak je kar kul. But. Lani sem z njmi letel 11x in niti enkrat nisem prišel domov ob predvidenem času, večinoma pa vsaj s 5-10 ur zamude. Tu in tam se odločijo in imajo samo vegetarijanske sendviče. Na kratke proge (Zurich-LJ recimo), je Laško za plačat. Najhuje je bilo letos januarja, ko smo iz Frankfurta gredoč eno uro krožili nad Litijo (menda je Angela Merkel na LJLJ čakala rezervno letalo) in smo zaradi pomanjkanja goriva nato zasilno pristali v Mariboru. Ker moraš mejo prestopiti na predvidenem mejnem prehodu, me niso v MB spustili iz ajona in sem bil dobesedno prisiljen čakat kake 3 ure. (Takrat sem zabaval kravatarje na krovu s kričanjem, da če bi nemci zmagali leta 45, bi vsaj imeli normalnega nacionalnega prevoznika). Ampak, na dolgi rok je AA kar kul.
Trenutno se veliko vozim v Moskvo, večinoma iz Zagreba, z Aeroflotom. Nihče od flightcrew ne govori angleško. Ko sem stevardeso zadnjič prosil za kuli (migraciona karta), me je nadrla ko smrkovca. Ma, res ko smrkovca, pa sem imel srajco in kravato. Ko sem nazaj zamrmral fuckoff (to so razumeli), so skoraj pištole potegnili. Tupoljevi so bolj tako zvočno izolirani in motorji tako tulijo, da se nenavajen človek malo ustraši, če je še vse ok. Pri njih sem prvič srečal taksiranje po makadamu, ko pod krili bežijo šajtrge in mešalci. Jezus. Odsvetujem, kljub trenutno bleščeči reklami na CNN, zaradi katere sem tudi napisal pismo direktorju.
Ryanair (letel vsaj 10X) je, razen, da se pelješ kot v kokošnjaku do Anglije, dovolj kul za svojo ceno. Malenkost boljši, vsaj kar se starosti letal tiče, je Easyjet. Tako da, če ne računate ravno dolpast, so nizkoprevoznjaki kar vredu za onih par deset €. Letala so danes pač daleč od one scene iz 70-ih let. Leteči avtobusi, pač.
No, pa vso srečo vsem, ki jim usoda namaenja veliko zračnih milj!
Edit: zatipkantzia
Involvement and commitment is like an eggs-and-ham:
the chicken was involved - the pig was committed.
the chicken was involved - the pig was committed.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Balandeque ()
hamax ::
čistoča pri adriji je 100% neoporečna :P sem delal lani poleti pri njih kot čistilec :D
adria pogosto zamuja, ker zelo radi med redne lete urinejo kak charter, ki jim prinese dodaten zaslužek. čeprav to vztrajno zanikajo.
do zamud pa prihaja tudi zato, ker imajo izredno majhno letalsko floto in če gre pri enem avijonu kaj narobe, se jim poruši cel sistem.
baje je trenutno ena od najslabših letalskih družb v evropi air italija. to mi je rekel očim, ki je kar nekaj let delal pri amadeusu. ima kdo kaj izkušenj?
btw. je že kdo preizkusil adrijine nove crj 900?
adria pogosto zamuja, ker zelo radi med redne lete urinejo kak charter, ki jim prinese dodaten zaslužek. čeprav to vztrajno zanikajo.
do zamud pa prihaja tudi zato, ker imajo izredno majhno letalsko floto in če gre pri enem avijonu kaj narobe, se jim poruši cel sistem.
baje je trenutno ena od najslabših letalskih družb v evropi air italija. to mi je rekel očim, ki je kar nekaj let delal pri amadeusu. ima kdo kaj izkušenj?
btw. je že kdo preizkusil adrijine nove crj 900?
drejc ::
Arabci so mojstri mednarodnega potniškega letenja IMHO.
"Rise above oneself and grasp the world"
- Archimedes of Syracuse
- Archimedes of Syracuse
jype ::
To je res. Že od toliko ljudi sem slišal, da je Emirates najboljša letalska družba, s katero so leteli, da je pri njih očitno precej težko imeti smolo.
Modri dirkač ::
Maja šel LJ-London-LJ z Adrio: cena 99 EUR za povratno
Dobiš rogljiček ali sendvič (odvisno kdaj letiš), piva zmeraj zadosti :))
Stevardese zelo prijazne.
Odhod in prihod točen.
Dobiš rogljiček ali sendvič (odvisno kdaj letiš), piva zmeraj zadosti :))
Stevardese zelo prijazne.
Odhod in prihod točen.
Everybody lies!
kopernik ::
Emirates so zakon. Nimam pripomb. Pri Adrii me moti to, kar je že bilo omenjeno in sicer to, da skoraj vedno, ko koristim njihove usluge, pride do zamude. Take ali drugačne.
Jan987 ::
No z Ryanair-om sem letel že cca. 10x. Vedno iz Trevisa. Pa je bilo letalo vedno vsaj pribljižno pospravljeno (mogoče kje kakšna smet ampak nič hudega), vedno so pred letom preverili vse kar je potrebno in pa leti so bili vedno točni!
Kolikor sem slišal od prijateljev in občutil iz svojih iskušenj, Ryanair daje dosti povdarka na varnost, pravzaprav mu je to edina prioriteta, pa četudi pri tem trpi kaj drugega (čistoča itd.).
Kar se starosti letal tiče pa.... Povprečna starost letal pri adriji je okrog 15 let, pri ryanairu pamanj kot 3 leta!
Pri Easyjetu je povprečna starost letal 2,2 leti! Po mojih iskušnjah je Easyjet nekoliko bolj udoben, ampak tudi nekoliko dražji, temveč ponavadi leti na glavna letališča, medtem ko Ryanair leti na bolj odročnejša, a je kot sem že napisal cenejši!
Glede dokumentarca pa... menim da je narejen samo zato, da se Ryanair prikaže v slabi luči in da z njim pridobobijo ostale letalske družbe! Tak dokumentarec bi lahko posnel tudi pri Adriji oz. pri skoraj kateri koli drugi letalski družbi!
Ryanairova letala so vsa nova, medtem ko Adria med drugim najema tudi odpisane Air Frane-ove Boeinge z ukrainskimi piloti, v katerih so vsi napisi v cirilici, pelješ se veliko slabše kot v Ryanair-u in piloti pristajajo kot da bi bili na letanosilki!
Za 190+ velikega človeka pa so Easyjetovi Airbusi dosti bolj udobni od Adrijinega CRJ 200!
Kolikor sem slišal od prijateljev in občutil iz svojih iskušenj, Ryanair daje dosti povdarka na varnost, pravzaprav mu je to edina prioriteta, pa četudi pri tem trpi kaj drugega (čistoča itd.).
Kar se starosti letal tiče pa.... Povprečna starost letal pri adriji je okrog 15 let, pri ryanairu pamanj kot 3 leta!
Pri Easyjetu je povprečna starost letal 2,2 leti! Po mojih iskušnjah je Easyjet nekoliko bolj udoben, ampak tudi nekoliko dražji, temveč ponavadi leti na glavna letališča, medtem ko Ryanair leti na bolj odročnejša, a je kot sem že napisal cenejši!
Glede dokumentarca pa... menim da je narejen samo zato, da se Ryanair prikaže v slabi luči in da z njim pridobobijo ostale letalske družbe! Tak dokumentarec bi lahko posnel tudi pri Adriji oz. pri skoraj kateri koli drugi letalski družbi!
Ryanairova letala so vsa nova, medtem ko Adria med drugim najema tudi odpisane Air Frane-ove Boeinge z ukrainskimi piloti, v katerih so vsi napisi v cirilici, pelješ se veliko slabše kot v Ryanair-u in piloti pristajajo kot da bi bili na letanosilki!
Za 190+ velikega človeka pa so Easyjetovi Airbusi dosti bolj udobni od Adrijinega CRJ 200!
drejc ::
Emirates so zakon.
Etihad airways so še bolj. Pil Heiniken, Ballantines in Chivas za djabe :). Nasploh mislim da je na večini mednarodnih arabskih letalih tako pivo kot žestoko djabe, pa tut brez privat kina se še nisem vozu. Ironično an?
"Rise above oneself and grasp the world"
- Archimedes of Syracuse
- Archimedes of Syracuse
Mati ::
Pravkar se vrnil iz Londona z Ryan-air.
Ne vem kaj bi folk rad? Ni sendvičev? Pol si ga pa kupi na letalu, saj jih imajo celo paleto, cene so pa od 2 - 6 EUR. Pravtako so na voljo vse pijače, slaščice...da še haribo medvedi. Le nekaterim ne gre v betico da je te zadeva treba kupiti na letalu, zato ker so za karto odšteli samo 30 EUR z vsemi taksami.
Za sebe lahko račem, da sem zelo zadovoljen z Ryan-air, saj me za majhen denar pripelje v London, kar pa je poglavitno. Je*e se meni za tisti djabe sendvič na adri-i. Zdržim brez hrane 1 uro in 50 minut.
Ne vem kaj bi folk rad? Ni sendvičev? Pol si ga pa kupi na letalu, saj jih imajo celo paleto, cene so pa od 2 - 6 EUR. Pravtako so na voljo vse pijače, slaščice...da še haribo medvedi. Le nekaterim ne gre v betico da je te zadeva treba kupiti na letalu, zato ker so za karto odšteli samo 30 EUR z vsemi taksami.
Za sebe lahko račem, da sem zelo zadovoljen z Ryan-air, saj me za majhen denar pripelje v London, kar pa je poglavitno. Je*e se meni za tisti djabe sendvič na adri-i. Zdržim brez hrane 1 uro in 50 minut.
JOKER ::
Po pisanju nekaterih vidim, da zadeve niso tako drastične, kot je morda zgledalo. OK !
Zdaj pa me zanima nekaj, ker pač sem že odprl temo o Ryanair-u.
Z omenjeno družbo še se nisem peljal .. vozil sem se z JAT-om (Jugoslovanski Aero Transport), ter Adrio.
Ker bi rad na avion spravil svojo ženo, ki jo je strah letenja bi šel z Ryanairom iz Maribora do Londona (Stansted) zgolj zato, da se končno enkrat pelje.
Niso mi poglavitnega pomena znamenitosti .. itd, temveč samo to, da se žena pelje tja in nazaj.
Ker iz MBja gre letalo šele ob 16.10 se žal isti dan ne moreš vrnit v MB, zato me zanima, kje bi lahko za majhen denar prespal in kako je z prevozom z letališča.
Kaj se splača vlak ali avtobus, taxi ne pride v poštev, ker te lahko nategnejo.
Ker, če greva v četrtek potem se lahko vračama šele v soboto in letalo za MB gre zjutraj okrog 10.oo iz Londona.
Torej, kje bi prespal za male pare, kam se naj z vlakom odpeljem do prenočišča, ter kakšne so kaj cene, če morda veste.
A je že kdo letel samo tako zaradi firbca iz MBja do Londona ? Kje ste prespali .. itd.
Vsakršna informacija od takšnih, ki ste to izkusili je dobrodošla.
hvala in lep pozdrav.
Zdaj pa me zanima nekaj, ker pač sem že odprl temo o Ryanair-u.
Z omenjeno družbo še se nisem peljal .. vozil sem se z JAT-om (Jugoslovanski Aero Transport), ter Adrio.
Ker bi rad na avion spravil svojo ženo, ki jo je strah letenja bi šel z Ryanairom iz Maribora do Londona (Stansted) zgolj zato, da se končno enkrat pelje.
Niso mi poglavitnega pomena znamenitosti .. itd, temveč samo to, da se žena pelje tja in nazaj.
Ker iz MBja gre letalo šele ob 16.10 se žal isti dan ne moreš vrnit v MB, zato me zanima, kje bi lahko za majhen denar prespal in kako je z prevozom z letališča.
Kaj se splača vlak ali avtobus, taxi ne pride v poštev, ker te lahko nategnejo.
Ker, če greva v četrtek potem se lahko vračama šele v soboto in letalo za MB gre zjutraj okrog 10.oo iz Londona.
Torej, kje bi prespal za male pare, kam se naj z vlakom odpeljem do prenočišča, ter kakšne so kaj cene, če morda veste.
A je že kdo letel samo tako zaradi firbca iz MBja do Londona ? Kje ste prespali .. itd.
Vsakršna informacija od takšnih, ki ste to izkusili je dobrodošla.
hvala in lep pozdrav.
________________________________________________________
Ka te češ ....
Ka te češ ....
kekz ::
btw. je že kdo preizkusil adrijine nove crj 900?
S CRJ900 sem letel pred nekaj tedni, samo ne z Adrijinimi ampak z italijansko prodružnico Lufthanse - AirOne (Trst-Rim).
Letalo izgleda nekoliko štosno na pogled. Je zelo vitko in na pogled predolgo. Kot kakšna leteča cigara.
Zadeva je tudi zelo nizka in za vstop ne rabi letaliških stopnic. Stopnice so na vratih kot pri kakšnem malem busines jetu. V resnici daje letalo občutek, da se pelješ v nečem dosti manjšem kot je v resnici.
Leti pa zelo uglajeno in tiho, brez brnenja kot npr. pri A320.
Italijanska Lufthansa sploh ne deli sendvičev. Dobiš mali zavitek nekaj kosov piškotkov. Itak ti dajo samo, da nekaj žvečiš, zaradi izenačevanja pritiska v ušesih. Polet traja 1h, CRJ so zelo hitri.
vozil sem se z JAT-om
Ha, jaz zadnje čase kar dosti letim z JAT-om (Lj-Bg). To pa so škatle (ATR-72). Menda ima najnovejše letalo 17 let. Pa ne samo letalo. Ko bi videli tudi vse ostalo, npr. uniforme stevardov in stevardes. Rokavi že vsi cvetijo od izguljenosti, naprsni žep 2 cm razparan, robovi se svetijo, ker so že toliko zglajeni. Ob tem, da se v Beograd voziš več kot uro in pol (s 500 km/h). Nad čistočo letal sicer nimam pripomb.
Mati ::
Ker bi rad na avion spravil svojo ženo, ki jo je strah letenja bi šel z Ryanairom iz Maribora do Londona (Stansted) zgolj zato, da se končno enkrat pelje.
Zdravo Joker,
mene je na začetku tudi bilo na smrt strah letenja, vendar, ko se prvič pelješ vidiš, da ni velike razlike med letalom in vlakom (morda nekoliko vzlet in pristanek). Prepričaj jo, da se peljeta in, ko sta enkrat tam je dobro da tudi izkoristita malo London. Priporočam v četrtek tja in torek nazaj. Spiš lahko pri enem slovenskem župniku (prebrskaj malo forum je bil objavljen njegov mail itd...), ki oddaja sobe in je zelo ugodno.
Lahko pa narediš, Maribor v soboto tja in Gradec v nedeljo nazaj. Prespiš pa na letališču :). vendar bi to bilo neumno.
Najbolje je od letališča vzet Stansted express, ki stane 12 EUR in te pripelje na Liverpool street (v sam center), tam si kupiš travel card for all zones za 9 EUR in London lahko raziskuješ s podzemno ali avtobusi po mili volji. Še ta podatek - večina muzejev, galerij in ostalih znamenitosti je zastonj, ker jih financira vlada, tako da še en plus, da ostaneta tam vsaj 3 dni.
Naj ti samo povem, da jaz že 7 let ne potujem drugače, kot z letalom na morje ali potovanja daljša od 500 km, ker sploh ne moreš primerjat počasnega cijazenja z avtom z letalom. Poleg tega ni odveč podatek, da si v precej večji nevarnosti, če se pelješ s katerimkoli drugim prevoznim sredstvom, kot pa z letalom, kjer so varnostni standardni izjemno visoki.
hamax ::
kekz:
vem kako crj900 zgleda :P sem jih 1 mesec pucal. od sedezev do agregata(adria popravlja tudi tuje canadaire).
to da je tih je dobra novica. nareč v crj200 v zadnji vrsti prekleto ropota.
zgleda pa res smesno. skoraj tako smesno kot boeing 737-400.
Mati:
na spodnjem linku imas vse podatke o omenjenem domu. sam sem bil zelo zadovoljen, pa se zupnik je zabaven.
http://home.btconnect.com/skm-London/index.htm
vem kako crj900 zgleda :P sem jih 1 mesec pucal. od sedezev do agregata(adria popravlja tudi tuje canadaire).
to da je tih je dobra novica. nareč v crj200 v zadnji vrsti prekleto ropota.
zgleda pa res smesno. skoraj tako smesno kot boeing 737-400.
Mati:
na spodnjem linku imas vse podatke o omenjenem domu. sam sem bil zelo zadovoljen, pa se zupnik je zabaven.
http://home.btconnect.com/skm-London/index.htm
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hamax ()
Jan987 ::
Glede JAT-a: Letala ATR 72 so najnovejša v njihovi floti pa vidiš koliko so stara! Njihovi Boeing-i 737-300 pa so prvi izdani Boeingi 737-300, torej so letnik 85! No pri ryanairu je ''malo'' drugače, saj je povprečna starosti letal manj kot 3 leta!
Glede letenja pa..... ni nič posebnega in je sedaj v času nizkocenovnikov potovanje z letalom večkrat cenejše kot pa z avtom
Od letališča pa do londona pa imaš drugače tudi razne privat bus varjante, ki te za nekaj € pripeljejo iz stansteda do Londona!
Glede letenja pa..... ni nič posebnega in je sedaj v času nizkocenovnikov potovanje z letalom večkrat cenejše kot pa z avtom
Od letališča pa do londona pa imaš drugače tudi razne privat bus varjante, ki te za nekaj € pripeljejo iz stansteda do Londona!
MiranRxx ::
Cena za avtobus teranova ali nekaj podobnega je 8 funtov. Docim je stansted ekspres pa 15.5. Priporocam avtobus, ceprav dolgo vozi, po Londonu, do Londona je hitro. Po mestu je pac mestna voznja, Vendar ze lahko veliko vidis.
Za vse ki bi radi poleteli ali se šolali: http://www.lcm-club.si/
jadralno.letenje@amis.net
jadralno.letenje@amis.net
BluPhenix ::
Priporočam avtobus iz Stansteda, ne Teranovo (to je neka italjanska firma in sem o njih slišal že marsikaj, predvsem o tem da znajo pošteno zamujati), ampak z Nationall Express. Avtobus odide vsake pol ure. Karto lahko kupiš preko neta in s tem imaš zagotovljen sedež v eno in drugo smer.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
MiranRxx ::
Jaz nisem cakal vec kot 15 minut, mislim da tudi teranova vozi vsake pol ure. Glede placila naprej, pa sem malo skepticen, kaj pa ce letalo zamuja?
Za vse ki bi radi poleteli ali se šolali: http://www.lcm-club.si/
jadralno.letenje@amis.net
jadralno.letenje@amis.net
BluPhenix ::
Jah če letalo zamuja si daš tako avtobus, da prideš normalno do njega. Če pa še tisto zamudiš, se lahko vkrcaš na naslednjega, tako kot obični potniki, ki plačajo na licu mesta.
Mi smo sicer nekoliko tekli na avtobus, ampak smo se sami nekako zafrknili, ker smo si izbrali takega, ki je šel 25 min po prihodu letala, letalo je imelo nekaj zamude (~5 min) zaradi vremena, nekoliko smo čakali na izkrcanje v samem letalu, stansted ni ravno majhno letališče, sploh če ga ne poznaš.
Če bi zbrali takega, ki gre 45min po pristanku bi imeli dovolj časa za vse. Pa še to glede vnaprejšnjega kupovanja. Mi smo prišli do avtobusa in smuknili direkt gor, čeprav je pred njim čakala kar precej dolga vrsta. Pač če nimaš v naprej kupljene karte čakaš v kolikor je še kakšno mesto prosto.
Mi smo sicer nekoliko tekli na avtobus, ampak smo se sami nekako zafrknili, ker smo si izbrali takega, ki je šel 25 min po prihodu letala, letalo je imelo nekaj zamude (~5 min) zaradi vremena, nekoliko smo čakali na izkrcanje v samem letalu, stansted ni ravno majhno letališče, sploh če ga ne poznaš.
Če bi zbrali takega, ki gre 45min po pristanku bi imeli dovolj časa za vse. Pa še to glede vnaprejšnjega kupovanja. Mi smo prišli do avtobusa in smuknili direkt gor, čeprav je pred njim čakala kar precej dolga vrsta. Pač če nimaš v naprej kupljene karte čakaš v kolikor je še kakšno mesto prosto.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
JOKER ::
@MATI:
Ej, hvala ti za res čudovite informacije glede bivanja ... itd.
@hamax: tebi pa hvala za link
Lp
Ej, hvala ti za res čudovite informacije glede bivanja ... itd.
@hamax: tebi pa hvala za link
Lp
________________________________________________________
Ka te češ ....
Ka te češ ....
JOKER ::
Žal še ne ... vztraja pri svojem.
Napaka je ta, da gledava te oddaje na Nationalu, kjer preiskujejo te letalske nesreče.
No, saj že prej ni bila zato, da bi se peljala, tako da bom še vstrajal in v kolikor mi bo ratalo vsekakor javim.
Lep pozdrav
Napaka je ta, da gledava te oddaje na Nationalu, kjer preiskujejo te letalske nesreče.
No, saj že prej ni bila zato, da bi se peljala, tako da bom še vstrajal in v kolikor mi bo ratalo vsekakor javim.
Lep pozdrav
________________________________________________________
Ka te češ ....
Ka te češ ....
kekz ::
Napaka je ta, da gledava te oddaje na Nationalu, kjer preiskujejo te letalske nesreče.
To pa res ni napaka. Tudi jaz gledam, pa mi deluje vzpodbudno, saj je na koncu skoraj vedno zaključek, kaj so naredili, da so varnost izboljšali in se zadeva ne bi ponovila.
Na spletu imaš neke strani, kjer je spisek vseh potniških letalskih nesreč od začetka poletov. Žrtev je manj kot jih ima kakšna večja država v cestnem prometu v enem letu.
Si moreš misliti, kako bi izgledal program, kjer bi podobno kot letalske, analizirali cestne nesreče. Po mojem bi moralo biti enih 1000 programov hkrati, kjer bi to vrteli nepretrgoma 24 ur.
Samo pomisli. Takorekoč vsakdo osebno pozna vsaj eno žrtev cestnega prometa, letalskih žrtev pa ponavadi ne.
Stevardese in piloti letijo večji del svojega življenja in velika večina jih preživi, čeprav so vsak dan v zraku po več ur. To ne šteje kot nevaren poklic.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kekz ()
BluPhenix ::
Ja sej, več ljudi umre na cestah, kot pa v letalskih nesrečah. Ampak ker se po cestah vozimo vsi, vsak dan je to nekako sprejeto. Ko pa pade letalo dol je navadno več ljudi mrtvih na enkrat, zato je to taka senzacija. Čeprav letalski promet verjento ne prepelje toliko potnikov kot cestni na dan, se mi zdi, da je procent žrtve/št potnikov letno vseeno manjši pri letalih. Hell, zadeva je nekako še najvarnejše prevozno sredstvo, ampak ker ni v naši navadi leteti vsak dan (pa tudi zato, ker je nekaj kar ljudje ne počnemo naravno) se nam zdi tak "bav-bav"
Sej ko greš na letalo morda pomisliš, kaj pa če ... ampak zadnje čase bi morali to pomisliti tudi vsakič ko gremo na cesto, pa tega ne naredimo. ČE bi se vsak dan "vozili" z letalom, tako kot se z avtom, verjetno tudi nebi več razmišljali kaj pa če...
Sej ko greš na letalo morda pomisliš, kaj pa če ... ampak zadnje čase bi morali to pomisliti tudi vsakič ko gremo na cesto, pa tega ne naredimo. ČE bi se vsak dan "vozili" z letalom, tako kot se z avtom, verjetno tudi nebi več razmišljali kaj pa če...
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
slovencl ::
Ta dokumentareco je samo antipropaganda...sem 100% da ga je naročila konkurenca ryan aira.
grex ::
@JOKER: občutek imam, da vama ravno strah pred letenjem daje oz. povečuje tisto slo, da bi letela.
In z zelo malo verjetnostjo, da bi šlo kaj narobe, bosta ravno zaradi tega strahu doživela neizmerno zadovoljstvo, ki pa ga iz uvidevnosti raje ne konzumirajta pri tistem župniku :)
In z zelo malo verjetnostjo, da bi šlo kaj narobe, bosta ravno zaradi tega strahu doživela neizmerno zadovoljstvo, ki pa ga iz uvidevnosti raje ne konzumirajta pri tistem župniku :)
Tear_DR0P ::
pa tudi zato, ker je nekaj kar ljudje ne počnemo naravno
a gibanje s 100 km/h je pa povsem normalno za nas? pa ga nekateri dnevno prakticirajo
potem ne moreš primerjati smrtne žrtve v letalskiuh nesrečah in avtomobilskih - lahko pa avtobuse in potniška letala, pa cesne in ultralahka letala z osebnimi avtomobili
filmček o ryanairu sem pa celo uspel videt nekaj posnetkov ampak WTF to je tko kot da bi blairwitch project gledal in ti ljudje pričakujejo da jim bom verjel?
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Je prenosnik ročna prtljaga? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 20321 (8532) | iceman3 |
» | Letalski nasvetiOddelek: Loža | 4770 (4094) | St235 |
» | Najceneje do LondonaOddelek: Loža | 10297 (7785) | innerspace |
» | Adria vs. Ryanair - kateri je boljši?Oddelek: Loža | 5008 (4160) | BigWhale |
» | Let z letalom na Irsko.Oddelek: Loža | 4154 (2143) | MitjaM. |